Sobotkovy nabourané maily

Neonacisti z White Media se nabourali do soukromého e-mailového účtu premiéra Bohuslava Sobotky a zveřejnili úryvky z jeho e-mailové korespondence (zde). Případem se mj. zabývaly Parlamentní listy, iDnes a Lidovky.

Pokud byl na českých webech zveřejněn výběr toho nejstrašnějšího z e-mailové korespondence Bohuslava Sobotky, tak se podle mého názoru žádný skandál nekoná. Žádné cinknuté zakázky, lobbismus, úplatky či politické kšefty v koalici či s opozicí, jen běžný vnitrostranický provoz, ideové spory a běžný boj o pozice v rámci stranické a vládní hierarchie. Nic, co by ohrožovalo bezpečnost nebo ekonomické zájmy státu. Vůbec bych se nedivil straně, která by takovou korespondenci nechala uniknout schválně. O vydíratelnosti premiéra, o níž píší Lidovky, nemůže být ani řeč.

Komentáře, které ke svému šmírování přidala White Media, jsou přímo směšné. ČSSD je proevropská, internacionalistická strana, netají se tím a voliči ji jako takovou volili. Její postoje k imigrační krizi jsou jasné a čitelné. Jediné, co by se dalo Bohuslavu Sobotkovi v této souvislosti vytknout, je špatné zabezpečení soukromé e-mailové schránky.

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
228 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Béda
6. 1. 2016 8:17

ČSSD je internacionalistická strana? Asi máte pravdu – pokud jde o internacionalismus velkokapitálu, kterému slouží také imperiální války a migrace jako jeden z jejich důsledků. Jsem rád, že jste tam nenapsal proletářský internacionalismus, protože tomuto termínu politická činnost vůbec neodpovídá – viz dění na bývalé Ukrajině (alespoň upozadili Zavorálka) a na středním východě. Proletářský internacionalismus totiž neznamená migrace onrovských skupin středně a výše příjmových do jiných zemí, kde stlačí cenu práce a obohatí řady nezamšstnaných ale přeshraniční sjednocování vykořisťovaných v jejich boji za pracovní a sociální práva, mír a lepší život, za zvyšování mezd „proletariátu“ na úroveň nejvyšších mezd (nikoliv… Číst vice »

Béda
6. 1. 2016 8:34

Stan napsal Jsem rád, že jste opět první, Bédo. Nemínil jsem ani proletářský, ani kapitálový internacionalismus. Mínil jsem opak nacionalismu, přesvědčení, že národy mají žít v míru a spolupracovat. To, že internacionálně spolupracuje velkokapitál, kdežto proletariát a střední vrstvy jsou ochotny se navzájem masakrovat kvůli rozdílům v jazyce, náboženství nebo barvě pleti, je samozřejmě průser. A ČSSD se na něm podílí jen velmi omezeně, od toho, aby to tak bylo, tady máme primárně jiné organizace. „Že národy mají žít v míru“ tak to politika ČSSD „potvrzuje“ svojí podporou nacistického puče v Kyjevu, „ATO“ Kyjeva na Donbasu, podporou imperiálních válek a… Číst vice »

Béda
6. 1. 2016 8:37

Béda napsal
„Že národy mají žít v míru“ tak to politika ČSSD „potvrzuje“ svojí podporou nacistického puče v Kyjevu, „ATO“ Kyjeva na Donbasu, podporou imperiálních válek a politickým křovím všem akcím válečné organizace NATO. Teď jsem to pochopil. To asi bude ten internacionalismus.

A taky podpora invaze a novodobého stěhování národů konkurenční pracovní síly a konkurenční nekompatibilní ideologie – zdá se že internacionalismus alá mamá Merkel z CDU a taťky Erdogana vítězí.

cnemo
6. 1. 2016 8:45

ČSSD je jedna z nejubožejších stran. Za první republiky se prý jeden z jejich sjezdů neuskutečnil, protože většina delegátů pašovala cukerín:) Co má společného s levicí, ať posoudí jiní, z mého pohledu, vzhledem k totálnímu morálnímu marasmu v této straně, je to vcelku jedno. Stačí si vzpomenout na podvodníka Grosse, Paroubka, mrzačícího vlastní mládež kvůli hluku, ministryni školství, co své děti do veřejných škol raději nedává, odporný zjev multifašisty a emeryckého občana Jiřiny Diestbierové. Fuj! Veřejná zrada vlastního kandidáta pod vedením špinavce Špidly je naprosto neomluvitelná. Ať je MZ jakých chce, chlap, který bez velmi vážných důvodů takto poruší své… Číst vice »

Dolmen
Dolmen
6. 1. 2016 8:45

Béda napsal
„Že národy mají žít v míru“ tak to politika ČSSD „potvrzuje“ svojí podporou nacistického puče v Kyjevu, „ATO“ Kyjeva na Donbasu, podporou imperiálních válek a politickým křovím všem akcím válečné organizace NATO. Teď jsem to pochopil. To asi bude ten internacionalismus.

Tak, tak. Zdá se, že slovo internacionalismus nabývá v podání havloidů zcela nový význam, takový ten „moderní“. Také ho takhle prezentují „moderní“ politické strany a „moderní“ politici. Že ho takhle prezentuje i Stan, tak to mě velmi překvapilo. Nepříjemně.

Alena
Alena
6. 1. 2016 8:53

Alena napsal

z jiného úhlu pohledu
http://protiproud.parlamentnilisty.cz/politika/2168-sobotkovy-hacknute-maily-soudruzi-se-radi-jak-zmasirovat-mineni-naroda-jak-umoznit-premierovi-otevrit-dvere-migrantum-a-nevyvolat-revoluci-jsme-pry-tupci-spiknuti-a-velezrada-v-primem-prenosu.htm

hacknuté e maily vysvětlují, proč pan Sobotka si pozval neziskovky, aby jim poděkoval za přínosnou práci ohledně migrantů, zatímco venku demonstrovalo 20 tis. občanů proti imigrantům.
Je to střet zájmu, pokud politik si nechává radit od představitelů neziskovek, které i stát finančně podporuje a zároveň ukázka toho, že pro vládce této země je mínění občanů nepodstatné a nikdy se jím neřídí

Alena
Alena
6. 1. 2016 8:54

Alena napsal
hacknutée maily vysvětlují, proč pan Sobotka si pozval neziskovky, aby jim poděkoval za přínosnou práci ohledně migrantů, zatímco venku demonstrovalo 20 tis. občanů proti imigrantům.
Je to střet zájmu, pokud politik si nechává radit od představitelů neziskovek, které i stát finančně podporuje a zároveň ukázka toho, že pro vládce této země je mínění občanů nepodstatné a nikdy se jím neřídí

dpolnění- pozval si neziskovky 17.11.2015

Admirál
Admirál
6. 1. 2016 9:00

Ano, žádný škandál.

Každý soudný člověk, co se alespoň trochu zajímá, co se okolo děje (a v souvislosti s návalem migrantů do Evropy je jich již pro vládnoucí nepříjemně mnoho), ví již delší dobu, jak se věci mají => Sobotka je přizdi.ráč.

Ví, že přijetím diktátu EU by mu ti proletí voliči vytmavili a tak se snaží, aby se vlk nažral a koza zůstala celá. Dostat sem migranty, hezky se ohnout před Mutti ale tak, aby si toho volič pokud možno nevšiml. Aby nebyl škandál.

Tento hadí, přizdi.sráčský přístup je reálně nebezpečnější, než vítačství TOPkařů.

Béda
6. 1. 2016 9:00

Alena,

asi takhle. Sobotkovy maily naznačují, že zatímco navenek ČSSD pod tlakem veřejného mínění zaujímá ke kvótám neutrální (viz stanovisko této „principiální“ strany k Ficovu návrhu podat proti vnucování kvót soudní protest) až negativní stanovisko, za zády veřejnosti se snaží tuto agendu protlačovat.

Alena
Alena
6. 1. 2016 9:01

Admirál napsal Ano, žádný škandál. Každý soudný člověk, co se alespoň trochu zajímá, co se okolo děje (a v souvislosti s návalem migrantů do Evropy je jich již pro vládnoucí nepříjemně mnoho), ví již delší dobu, jak se věci mají => Sobotka je přizdi.ráč. Ví, že přijetím diktátu EU by mu ti proletí voliči vytmavili a tak se snaží, aby se vlk nažral a koza zůstala celá. Dostat sem migranty, hezky se ohnout před Mutti ale tak, aby si toho volič pokud možno nevšiml. Aby nebyl škandál. Tento hadí, přizdi.sráčský přístup je reálně nebezpečnější, než vítačství TOPkařů. souhlas, v případu… Číst vice »

Béda
6. 1. 2016 9:20

Admirál,

kdysi se říkalo – had na 3 písmena. Zdá se, že už to neplatí. Teď by to mohlo být had na 7 písmen.

Béda
6. 1. 2016 9:40

http://www.nwoo.org/2016/01/05/problem-migrace-eu-ukrajina-rusko/

následují video vstupy O.Krejčí, Z.Zbořil, J.Bašta…

Tribun
Admin
6. 1. 2016 9:43

Nejenom tady vidím, že ani korupce či vražda by nevadily tolik, jako deficit pseudovlastenectví. Sobotka je dost možná blb, ale také je to možná poslední blb v úřadě a po něm budou následovat už jen národně uvědomělí šmejdi.

Béda
6. 1. 2016 9:57

Tribun,

1/ z čeho soudíte “ že ani korupce či vražda by nevadily tolik…“ o těch zatím k této témě řeč nebyla (byla pod jinými články).
2/ jak víte jací „šmejdi“ budou následovat? Co když to budou další korporátní loutky, akorát mnohem tvrdšího multikulti (čipovacího, TTIP, kvóty nařizujícího, samozřejmě pro-válečnického a profašistického …) kalibru? Třeba takové „české“ Merklové anebo Erdogani.

Alena
Alena
6. 1. 2016 10:10

Zle, matičko, zle, Švarcemberci zde. Jeden, ten je jenerál, a druhý je kardinál.

Těmito slovy začínala jedna z politických písniček Karla Havlíčka Borovského po r.1848, když vídeňská vláda zmařila naděje na demokratickou ústavu. To ovšem tehdy demokrat Havlíček nemohl tušit, že přijde Schwarzenberg třetí, a ten že bude chtít být president.

Béda
6. 1. 2016 10:12

Stan napsal

Tady už nezbývá než připomenout K. H. Borovského:„Kéž by nám Pán Bůh všeliké to vlastenčení z huby do rukou vraziti ráčil!“ On toho nadčasového ostatně měl mnohem více: http://www.databazeknih.cz/citaty/karel-havlicek-borovsky-192

pak bychom byli za „rasisty“. Demonstrovat, rebelovat, podněcovat proti jediné správné (Bruselem, Merkelovou, Erdoganem, Schapirem a papežem) posvěcené politice multikulturalismu jest přece svatokrádež, rasismus, známka nehumánnosti, totalitarismu a nedemokratičnosti. Podpora válek, zájmů nadnárodních korporací, fašismu jsou naopak velmi humanistické, demokratické, lidumilné, od Boha „lůze“ shůry dány. Alelujá.

Béda
6. 1. 2016 10:51

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/A-jeste-jeden-kabelogram-od-Sobotky-ale-zde-konci-legrace-Jde-o-OKD-415926

Údajná uniklá e-mailová komunikace premiéra Bohuslava Sobotky nabízí zajímavý pohled do „kuchyně“ ministerského předsedy. Kromě plánování „projevu, který potěší paní Merkelovou“ na Humboldtově univerzitě, nebo komunikace Sobotkova zákulisního spolupracovníka Radka Pokorného se šéfem Člověka v tísni Šimonem Pánkem lze nalézt i radu, jak do budoucna nejlépe čelit otázkám na kauzu privatizace OKD, pro Sobotku mimořádně nepříjemnou.

Sio
Sio
6. 1. 2016 11:38

Tribun napsal

Nejenom tady vidím, že ani korupce či vražda by nevadily tolik, jako deficit pseudovlastenectví. Sobotka je dost možná blb, ale také je to možná poslední blb v úřadě a po něm budou následovat už jen národně uvědomělí šmejdi.

A co je podle vás vlastenectví?

Admirál
Admirál
6. 1. 2016 11:39

Tribun napsal Nejenom tady vidím, že ani korupce či vražda by nevadily tolik, jako deficit pseudovlastenectví. Sobotka je dost možná blb, ale také je to možná poslední blb v úřadě a po něm budou následovat už jen národně uvědomělí šmejdi. Definujte mi pseudovlastenectví. Možná Vám třeba i do té škatulky spadnu. Jsem tu doma. Nějaký staletí to bude. Moji předci se tu chrmožili, co dohlédnu. Pokud si sousedi pozvou domů nějaké lidi, kteří ausgerechnet nemají zrovna moc dobrou pověst a pak mi je nutí domů na byt (oni k nám vlastně ani nechtějí, máme tu vysoko do žlabu), tak do… Číst vice »

Sio
Sio
6. 1. 2016 11:41

Stan napsal
http://www.databazeknih.cz/citaty/karel-havlicek-borovsky-192

Také se zeptám. Co je podle vás vlastenectví?

Tribun
Admin
6. 1. 2016 11:46

Vlastenectví je postoj k zemi a lidem, který je založen dlouhodobě a pozitivně a projevuje se zejména v dobách míru a prosperity tím, že stavím zájmy celku na roveň svým vlastním. Náhle nalezený pocit sounáležitosti hnaný strachem vlastenectví není, ať se vlastí a národem ohání sebevíc. Vlastenec víc, že jeho potřebuje vlast, zatímco pseudovlastenec potřebuje tu vlast, aby se zorientoval ve svém vlastím životě a zracionalizoval svoji paniku. Vlastenec by se nebál pomoci lidem v nouzi, protože by věřil v sebe i ve vlast. Pseudovlastenec považuje každého cizince za eminentní ohrožení.

Béda
6. 1. 2016 12:03

Tribun napsal Vlastenectví je postoj k zemia lidem, který je založen dlouhodobě a pozitivně a projevuje se zejména v dobách míru a prosperity tím, že stavím zájmy celku na roveň svým vlastním. Náhle nalezený pocit sounáležitosti hnaný strachem vlastenectví není, ať se vlastí a národem ohání sebevíc. Vlastenec víc, že jeho potřebuje vlast, zatímco pseudovlastenec potřebuje tu vlast, aby se zorientoval ve svém vlastím životě a zracionalizoval svoji paniku. Vlastenec by se nebál pomoci lidem v nouzi, protože by věřil v sebe i ve vlast. Pseudovlastenec považuje každého cizince za eminentní ohrožení. Jak se tak koukám na eurovlastence, ti již… Číst vice »

zamp1
zamp1
6. 1. 2016 12:11

Jako křeček v kolečku. Při každém nové akci pravice nebo levice se zvedají hlasy diskutérů a vypočítávají svinstva té či oné strany. Systém je zřejmý a neměnný. Pravice protlačuje „spravedlnost“ např. ve vlastnictví majetku. Co jednou máš to ti nikdo nemůže vzít. Chudina vlastnící byt a auto by za tuhle „pravdu“ položila život a vlastníci ukradených miliard se smějí. Socani zase hlásají např. spravedlnost pro všechny na celém světě. A masy souhlasně přikyvují. Vždyť i já jednou můžu potřebovat pomoc. Miliardáři, kteří na té pomoci vydělají další miliardy se opět smějí. A tak pořád dokola, od kauzy ke kauze, kolečka… Číst vice »

Béda
6. 1. 2016 12:13

A k té pomoci. Pomáhat se dá i v jejich prostředí – a mnohem efektivněji (za stejné peníze,více lidem a nejenom těm, kteří mají peníze na pašeráky. Nejvíc se jim dá pomoct, když skončí imperiální války v jejich zemích, a když imperialisté podpoří v těch zemích, které rozbili podpoří ekonomiku.

Dolmen
Dolmen
6. 1. 2016 12:27

Stan má pravdu, ČSSD je internacionalistická strana – spojuje ji s ostatními podobnými takové internacionální vlastnosti jako slizkost, podlost, podlézavost, zrádnost, úskočnost a řada další bohulibých vlastností. Takovými vlastnostmi disponují určité skupiny lidí u všech národů. Sebastian Haffner ve své knize Německá revoluce 1918 – 1919 napsal, že sociání demokracie je nejodpornější zjev na tváři světa, …a nejen proto, že nikdy nezaváhá utopit revoluci v krvi. Sobotka je opravdu dobrým reprezentantem své strany.

Tribun
Admin
6. 1. 2016 12:31

Jenže oni ve svém prostředí nejsou, Bédo, oni z něj utekli. Chtěl byste je tam snad držet násilím, aby si zasloužili vaši pomoc? Nebo jde spíš o to nemít je příliš na očích, asi jako bezdomovce?

Admirál
Admirál
6. 1. 2016 12:37

Tribun napsal Vlastenectví je postoj k zemia lidem, který je založen dlouhodobě a pozitivně a projevuje se zejména v dobách míru a prosperity tím, že stavím zájmy celku na roveň svým vlastním. Náhle nalezený pocit sounáležitosti hnaný strachem vlastenectví není, ať se vlastí a národem ohání sebevíc. Vlastenec víc, že jeho potřebuje vlast, zatímco pseudovlastenec potřebuje tu vlast, aby se zorientoval ve svém vlastím životě a zracionalizoval svoji paniku. Vlastenec by se nebál pomoci lidem v nouzi, protože by věřil v sebe i ve vlast. Pseudovlastenec považuje každého cizince za eminentní ohrožení. I když odmítám povinné kontingenty uprchlíků, tak nespadám… Číst vice »

Béda
6. 1. 2016 12:40

Tribun napsal Jenže oni ve svém prostředí nejsou, Bédo, oni z něj utekli. Chtěl byste je tam snad držet násilím, aby si zasloužili vaši pomoc? Nebo jde spíš o to nemít je příliš na očích, asi jako bezdomovce? Jenže oni byli v Turecku (anebo jinde v muslimských zemích – taky se dal vyvinout tlak na demokratické spojence nejbližší ze Saudské Arábie, Kataru, Ománu, Bahrajnu, aby přijali své souvěrce v nesnázích namísto podproy výstavby mešit v Evropě, s tím že jim Evropa na bohulibou činnost přispěje – a tam se jim dalo pomoct. EU naopak , namísto aby zvýšila finance a… Číst vice »

zamp1
zamp1
6. 1. 2016 13:45

Tribun napsal Jenže oni ve svém prostředí nejsou, Bédo, oni z něj utekli. Chtěl byste je tam snad držet násilím, aby si zasloužili vaši pomoc? Nebo jde spíš o to nemít je příliš na očích, asi jako bezdomovce? Napadlo vás někdy, proč jsou tady? Proč nejsou doma? Kdo je sem vozí, tedy zatím jenom do Německa? USA dokázali za půl roku rozdrtit Irák a najednou nedokážou za rok porazit IS, který má pár tanků a je bez letectva? Nezajímá vás, že IS prodává ropu a kdo ji kupuje? Nepřipadá vám, že je někdo z domova vyhání? Viděl jste jak vypadá… Číst vice »

Alena
Alena
6. 1. 2016 14:15

Tribun napsal Vlastenectví je postoj k zemia lidem, který je založen dlouhodobě a pozitivně a projevuje se zejména v dobách míru a prosperity tím, že stavím zájmy celku na roveň svým vlastním. Náhle nalezený pocit sounáležitosti hnaný strachem vlastenectví není, ať se vlastí a národem ohání sebevíc. Vlastenec víc, že jeho potřebuje vlast, zatímco pseudovlastenec potřebuje tu vlast, aby se zorientoval ve svém vlastím životě a zracionalizoval svoji paniku. Vlastenec by se nebál pomoci lidem v nouzi, protože by věřil v sebe i ve vlast. Pseudovlastenec považuje každého cizince za eminentní ohrožení. pro správné ohraničení pojmu vlastenec je dobrá pomůcka… Číst vice »

peter.
6. 1. 2016 14:58

Budem s pobavením sledovať správanie sa tzv.ľavice,keď sa ku nám dovalí migrantská vlna z východu.O nich je totiž známe,že toleranciou prekypujú ako o tom píše aj autor tohoto článku:
http://antifashist.com/item/karateli-izbili-i-ograbili-grazhdanina-kongo-porvav-ego-pasport-za-uchebu-v-vuze-lnr.html

hudryper
hudryper
6. 1. 2016 15:11

Pro internacionalisty a soucitné obhájce ubohých utečenců tady mám opravdu správný šálek kávy:
https://www.facebook.com/deon.luyt/videos/10154432283080760/
(https://www.facebook.com/deon.luyt/videos/10154432283080760/)

Dělají to ti kluci černí dobře. Nakupování je přece naše největší hobby a
smysl života, tak jim to nikdo nemůže vyčítat. Navíc když jde o privatizaci.
Přece nebudou tak blbí, aby chodili celý život do práce, nechali se okrádat,
aby jim rozkradli fondy, prznili děti a prodloužili odchod do důchodu, ve
kterém skončí jako žebráci. A potom, u nás přece nejsou ty obchody tuzemské,
ale patří zahraničním vlastníkům, kteří v nich prodávají zboží podřadné
kvality a navíc dražší, nežli za hranicemi tuzemska….:-(

fajt
6. 1. 2016 15:30

Tribun napsal Vlastenectví je postoj k zemia lidem, který je založen dlouhodobě a pozitivně a projevuje se zejména v dobách míru a prosperity tím, že stavím zájmy celku na roveň svým vlastním. Náhle nalezený pocit sounáležitosti hnaný strachem vlastenectví není, ať se vlastí a národem ohání sebevíc. Vlastenec víc, že jeho potřebuje vlast, zatímco pseudovlastenec potřebuje tu vlast, aby se zorientoval ve svém vlastím životě a zracionalizoval svoji paniku. Vlastenec by se nebál pomoci lidem v nouzi, protože by věřil v sebe i ve vlast. Pseudovlastenec považuje každého cizince za eminentní ohrožení. hezké Tribune, kdysi napsal Seneca že náboženství je… Číst vice »

Tribun
Admin
6. 1. 2016 15:37

Zeptá se tedy jinak: platí podle vás, že vlast = stát? Jak byste vůbec definovaly vlast?

fajt
6. 1. 2016 15:59

stát se pořizoval ( vyvinul ) jako nástroj a výkonná mocenská jednotka ( a dodnes z většiny taky tak funguje), vlast je něco více ( klidně si tam dejte i spiritualitu a subjektivní pocity, které mohou být u každého jedince jinak i emočně barvité ) – ale abych byl konkrétní pro mne je třebas prvotně vlast spojena s československem ( i když ne všechno co k tomuto názvu patřilo bych tak nazval ) , ale dneska tak vidím hlavně svou rodinu a svou smečku ( a tady nejsem vůbec úzce teritoriální, či jinak speciálně společensky diferencovaný dle tabulkových norem, to… Číst vice »

Béda
6. 1. 2016 16:03

Tribun napsal Zeptá se tedy jinak: platí podle vás, že vlast = stát? Jak byste vůbec definovaly vlast? Na otázku co je to vlast vám odpovím nepřímo otázkou: Mohla by být vaší vlastí Saudská Arábie? A odpovím vám za sebe. Mojí by mohla být leda tehdy, že bych se tam narodil, měl tam rodinu, prožil tam dětství a měl k ní silné citové vazby. Ale narodil jsem se v Československu, poté co bylo zlikvidováno žiji v Česku ale pořád je to moje vlast. Mám k ní citové vazby, spojují s ní svoji minulost, mám zde rodinu, sdílím společný jazyk, kulturu,… Číst vice »

Alena
Alena
6. 1. 2016 16:17

Béda napsal Na otázku co je to vlast vám odpovím nepřímo otázkou: Mohla by být vaší vlastí Saudská Arábie? A odpovím vám za sebe. Mojí by mohla být leda tehdy, že bych se tam narodil, měl tam rodinu, prožil tam dětství a měl k ní silné citové vazby. Ale narodil jsem se v Československu, poté co bylo zlikvidováno žiji v Česku ale pořád je to moje vlast. Mám k ní citové vazby, spojují s ní svoji minulost, mám zde rodinu, sdílím společný jazyk, kulturu, i hodnotový rámec pokud si odmyslíme religiozitu a podporu válek, sdílím společnou historii a tradice. Nechtěl… Číst vice »

fajt
6. 1. 2016 16:33

White Media – není to náhodou jeden z mnoha projektů českých zpravodajců :)

Sasin
Sasin
6. 1. 2016 16:38

Béda • 6. Leden 2016 Stan • 6. Leden 2016 Jsem rád, že jste opět první, Bédo. ========================= Stane, ČSSD prodává lidi mezinárodním otrokářům s prací a berou za to prachy. Jsou to sociální kuplíři. Kvůli moci to dělat ve velkém se spolčili u stolu euromůmie s ještě většíma darebákama s porcovací kudlou óbrdotačního koláče. Jak se peče takový koláč? Takové otázky sem nenos. Muheeeeee Dále vytvářejí mezinárodní spolky a mechanizmy na prodej lidí přičemž jeich hlavní heslo zní “ bez práce nejsou koláče“. Voni vo tom ví opravdu hodně :-) Ti druzí šmejdi, se kterýma se u koryta „jako“… Číst vice »

peter.
6. 1. 2016 17:05

Tribun napsal Zeptá se tedy jinak: platí podle vás, že vlast = stát? Jak byste vůbec definovaly vlast? Predpokladám,že veľkej väčšine Čechov je odpoveď na otázku „Čo je to vlasť“jasná vždy,keď počujú českú štátnu hymnu alebo trebárs pesničku W.Matušku -„Tvá země“. https://www.youtube.com/watch?v=YbSJpxBEbmg Výstižne tento pojem vyjadril p.Dr.Nidal Saleh,Palestínčan,ktorý žije na Slovensku od r.1959.Doktor farmácie a doktor prírodných vied.On o vlasti povedal toto: To nie je otázka,na ktorú letmo odpoviete a idete ďalej.Nie je nič ľahšieho,ako hovoriť: „Vlasť mám tam,kde som sa narodil“. Narodiť sa možno kdekoľvek.Niektorí nikdy svoju vlasť nezočili a zomreli milostnou túžbou po nej. Ak Tribún neviete čo… Číst vice »

fajt
6. 1. 2016 17:27

taky by se dalo říci, že vlast je oboustranná úcta, která se projevuje tvůrčí a dělnou symbiózou, ze které roste jak vlast tak i samotný vlastenec – pak takový vlastenec nejenom bere, ale i patřičně dává, i potřebným, kteří skutečně potřebují nezištnou pomoc. ..)

Sasin
Sasin
6. 1. 2016 17:33

A na příklad gdyby doktor musel léčit zdravé lidi, brzy by ho to přestalo bavit. A gdyby učitel učil moudré lidi taky by to asi zabalil a stal se raději taky moudrým. Ale to se nestane do té doby, dokud tady bude panovat tento chorý a vyšinutý papálášský systém, který chválí gdyž podrazíte v zastoupení sousedovi nohu s dépéhá, gdyž ho vyexekujete se ziskem, gdyž ho zadlužíte na úroky dokud nechcípne a gdyž ho oblbnete vyšinutým růstem a honěním. Aj gdyby si honili jen svá péra, ale voní honěj celý národ do diplomů, kariéry, neužitečného vzestupu a chorých vynálezů. Prostě… Číst vice »

fajt
6. 1. 2016 17:34

comment image?oh=20ed390551f3fb3f94b24131c70649a3&oe=57426CFE

Vlastimil
Vlastimil
6. 1. 2016 17:40

Stane, vážím si vašeho přehledu a odstupu od problémů, když něco hodnotíte. Dovolím si vás odcitovat. Zde: „Vůbec bych se nedivil straně, která by takovou korespondenci nechala uniknout schválně.“ Konec citace.
Jako, že ČSSD je transparentí strana s ušlechtilými úmysly, která před národem nic neskrývá? Tak to by byla první na světě! Už jste takovou viděl, slyšel o ní, nebo z minulosti o ní četl? Vidím to tak, že jste si bezděky opravdu dobře zažertoval. Já si levici představuji trochu jinak. Přeji vám klidné dny a za článek dík.

merlin
merlin
6. 1. 2016 17:58

Popírat existenci rodové soudržné ideologie a vydávat ji za nacionalismus je hodně hustý. Nacionalismus totiž postuluje existenci abstraktní komunity a nacionalisté jsou loajální nikoliv k lidem, alébrž k státní ideologii, která jim nahrazuje a představuje národ. A dle mého názoru my se držíme díky těm rodovým vazbám, ty sebou samy o sobě nesou identifikační znaky. Lidé jsou proto altruisticky ochotní umírat a bránit své příbuzné a známé a nikoliv cizí skupiny. Což je zakodováno i geneticky, a s tím ani dienstbierové, ani tribunové nic nenadělají. Pokud na tohle bude EU tlačit dál, tak se ty menší skupiny spojí a obrátí… Číst vice »

merlin
merlin
6. 1. 2016 18:04

http://www.handelszeitung.ch/politik/eu-will-polens-regierung-die-kandare-nehmen-954071
Die polnische Regierung gerät nach ihrer umstrittenen Mediengesetzesreform zunehmend unter Druck aus Brüssel. Es spreche «viel dafür, dass wir jetzt den Rechtsstaatsmechanismus aktivieren und Warschau unter Aufsicht stellen», sagte EU-Kommissar Günther Oettinger.

merlin
merlin
6. 1. 2016 18:07

Co to do háje je ,,vezmeme Varšavu pod dohled Bruselu,,?