2015 = 1943 * Proč musí být Spojené státy zlikvidovány * AI vs. MO * Čína dělá ramena * Putin se konečně pořádně obul do vzdělávání a kultury * USA si nepřejí existenci Ruska v jakékoli podobě * Informační sprcha pro americké státní elity * Otloukánek Ukrajina * Role nevládních organizací * Vzdělání je privilegium, znalosti jsou moc
Překlad a titulky: Irena
11 comments on “V. V. Pjakin: Otázky a odpovědi ze dne 28. 12. 2015”
Na otázku novinářů, jestli je možno zavést v Turecku prezidentskou vládní formu za zachování unitárního státu, odpověděl Erdogan kladně a uvedl jako příklad Německo za doby nacismu.
Více: http://cz.sputniknews.com/svet/20160101/2065783/erdogan-turecko-vzor-nemecko-hitler.html#ixzz3w0s0uAr3
Když Pjakin mluví o vzdělávání, je to jako kdyby mluvil o Česku…. budeme mít tisíce „managorů“ kteří nebudou umět nic užitečného…
Vítejte v محطة قطار براغ
http://uloz.to/xAr5b5cu/vijte-v-jpg
Je zajímavé, jak se celkem shoduje s Pjakinem
http://politikus.ru/articles/66755-2016-god-reshayuschih-pobed.html
Obyvatelé Krymu, kteří se zúčastnili sociologického průzkumu o uzavření smlouvy s Ukrajinou o dodávkách elektrické energie, znovu poslali kyjevskou moc „na známou adresu“.
Více: http://cz.sputniknews.com/svet/20160101/2066276/hlava-krymu-obyvatele-poslali-kyjevskou-moc-znamou-adresu.html#ixzz3w5PGFdyt
Některá masmédia „naprosto naopak“ interpretovala výrok prezidenta Turecka Recepa Tayyipa Erdogana o nacistickém Německu. Toto vysvětlení poskytla administrativa tureckého prezidenta ohledně jeho skandálního prohlášení o efektivním řízení Německa za dob Hitlera…Připomeneme, že předtím uvedl turecký prezident Recep Tayyip Erdogan Německo z dob Hitlera jako příklad účinného prezidentského režimu. Uvedl tento argument, aby odůvodnil svoji snahu o zvýšení úlohy hlavy státu v řízení země.
„Zkušenosti ukázaly, že je to možné. Vidíme to v hitlerovském Německu a dalších zemích,“ prohlásil Erdogan.
Více: http://cz.sputniknews.com/svet/20160102/2067255/erdogan-hitler-prohlaseni.html#ixzz3w5Q2ybMp
http://cz.sputniknews.com/svet/20160102/2067442/ukrajina-zavedla-clo-ruske-zbozi.html
http://www.eurasia24.cz/vojenstvi/337-robot-uran-9-se-chysta-do-boje-ohromuje-nejen-palebnou-silou
No, zdá se, že to prznění vzdělávání je řízeno mezinárodně. Má pravdu v jednom. Vzdělání je privilegium. A dobré vzdělání je čím dále, tím větší vzácností. Ale to bylo vždy, i za komunistů. Nebylo totiž považováno za privilegium.
Jak tvrdí KOB, DOTU i sám Pjakin, náhody neexistují, vše je řízeno. Informační válka v plném proudu. Má svou strategii, taktiku a proto i koordinaci. Prostě – je řízena.
http://politikus.ru/articles/66793-vse-umrut-a-on-ostanetsya-chem-strashen-yadernyy-perimetr-rossii-dlya-ssha.html
http://www.hlavnespravy.sk/krymska-prokuratorka-natalia-poklonskaja-zablahozelala-obcanom-k-novemu-roku-a-mala-aj-slzy-v-ociach/726891
K tomu vzdělání – začátkem devadesátých let byla kromě jiného média plná toho, jak je třeba zvýšit autoritu učitelů, že jsou učitelé málo ctěni, také zvýšit počet škol a otevřít je i v dalších vesnicích, učitelé by měli patřit mezi elitu….Jako se vším, deklaroval se pravý opak toho, co se pak dělo. Ale učitelé byli tenkrát vším tím podkuřováním určitě potěšeni, což se následně projevilo tím, jak prezentovali nástup kapitalismu dětem a studentům.
Odměnili se jim tím, že když žádali zvýšení platů, byli označováni za vyžírky, pracovními smlouvami na dobu určitou, atd., atd.
Ministři školství se od té doby měnili tak rychle, jako figurky na orloji a s nimi i vzdělávací koncepce. Školy dostávají peníze podle počtu získaných žáků, takže znalosti studentů jsou při přijímačkách na mnoha školách věcí téměř nepodstatnou. Pjakin má pravdu. To poslední, co nová elita potřebuje jsou vzdělaní lidé s rozhledem. Oni potřebují jen ty managory, novodobé dráby, kteří umí jen rozkazovat a o věci samé vědí méně než nic.
A aby ten proces debilizace urychlili, tak ještě obyvatelstvo rozředí opravdovými analfabety.