Domů » V. V. Pjakin: Otázky a odpovědi ze dne 28. 3. 2016

V. V. Pjakin: Otázky a odpovědi ze dne 28. 3. 2016

by Stan
69 komentáře

Podivné teroristické útoky v Bruselu jsou dějinnou událostí * Soud se Savčenko * Návštěva Steinmeiera a Kerryho v Moskvě * Obama na Kubě * Jugoslávie jako předobraz Evropy * Rozsudek nad Karadžičem * Pro koho pracují Šarij, Lexus a Vovan?

Překlad a titulky: Irena

Může se vám také líbit

69 komentáře

Sio 3. 4. 2016 - 13:23

Alena napsal
v tom se shodneme. Z tohoto úhlu pohledu je zřejmé, proč je slovo národ a vlastenec dnes téměř sprosté

Je to rovněž součást řízení na 5. prioritě. Ze stejné kuchyně je útok (nejen) katolických kruhů na husitství. Jde o to rozbít národní identitu. Zde je použito i řízení na 2. prioritě – chronologické. Jde o popření a vymazání dějin národa.

Sio 3. 4. 2016 - 13:19

Alena napsal
upřesnění- žít izolován od lidí znamená, že člověk se nestane člověkem,
jinak lze přenášet myšlenky a ovlivňovat lidi na druhém konci světadílu. Koneckonců, zábavní průmysl je zcela ovládán globalisty

Souhlas. Jsme silně ovládáni zábavním průmyslem, včetně počítačových her. Pro mě je nepochybné, že globální zábavní průmysl včetně toho, co je dostupný na mobilech je droga. Sice měkká, nezpůsobí destrukci těla během pár měsíců. Ale velmi návyková a působící hlavně na mládež. Dochází k destrukci duševní konzistence, vytvožení škodlivého informačního prostředí. Jakmile je narušen žebříček hodnot a schopnost vyhodnocovat reálné procesy probíhající kolem člověka, nutně dochází postupně i k destrukci fyzické. Zábavní průmysl je informační zbraň oslabující národy na 5. prioritě – genocidní. Myslím, že je tak snáze pochopitelné, proč si může kdokoli prakticky beztrestně stáhnout něco z internetu. Nasazuje si tím sám veš do kožichu.

Alena 3. 4. 2016 - 11:49

Sio napsal
Ano, shodli. Myslím si, že za takových podmínek, kdy budou lidi rozděleni ať už v podobných reálných komorách nebo ve vlastních virtuálních bublinách, globalisté naopak mají všechny šance. Šanci má kolektivismus, nikoli individualusmus lidí „komunikujících“ přes informační kanály, o nichž ani s jistotou nevíme, zda existují. Dokonce ani komunikace přes internet nebude stačit i když může hodně pomoci a pomáhá.

v tom se shodneme. Z tohoto úhlu pohledu je zřejmé, proč je slovo národ a vlastenec dnes téměř sprosté

Alena 3. 4. 2016 - 11:48

Alena napsal
Ano, to mám na mysli. Uvažujete zcela racionálně, pokud tak uvažuje většina lidí, proti globalistům nemají šanci. Budou je ovládat nadále, jako staletí před touto dobou.
Konečně jsme se shodli, že se neshodneme

upřesnění- žít izolován od lidí znamená, že člověk se nestane člověkem,
jinak lze přenášet myšlenky a ovlivňovat lidi na druhém konci světadílu. Koneckonců, zábavní průmysl je zcela ovládán globalisty

Sio 3. 4. 2016 - 11:29

Alena napsal
Ano, to mám na mysli. Uvažujete zcela racionálně, pokud tak uvažuje většina lidí, proti globalistům nemají šanci. Budou je ovládat nadále, jako staletí před touto dobou.
Konečně jsme se shodli, že se neshodneme

Ano, shodli. Myslím si, že za takových podmínek, kdy budou lidi rozděleni ať už v podobných reálných komorách nebo ve vlastních virtuálních bublinách, globalisté naopak mají všechny šance. Šanci má kolektivismus, nikoli individualusmus lidí „komunikujících“ přes informační kanály, o nichž ani s jistotou nevíme, zda existují. Dokonce ani komunikace přes internet nebude stačit i když může hodně pomoci a pomáhá.

Alena 3. 4. 2016 - 11:03

Sio napsal
Pokud to myslíte absolutně, tedy že mě někdo od narození strčí do nějaké komory, podá mi jídlo a pití a nikdo se mnou nekomunikuje, pak nikoho neovlivním

Ano, to mám na mysli. Uvažujete zcela racionálně, pokud tak uvažuje většina lidí, proti globalistům nemají šanci. Budou je ovládat nadále, jako staletí před touto dobou.
Konečně jsme se shodli, že se neshodneme

Sio 3. 4. 2016 - 11:01

Alena napsal
Pokud používají mystiku pro zblbnutí lidí, tak ta mystika musí fungovat, a oni ji umí ovládat, nemyslíte?

Samozřejmě, ve formě informace. Pakliže si vymyslím kouzelníka Čáryfuka, přisoudím mu nějaké magické schopnosti, opentlím to čtivým příběhem, pak Čáryfuk existuje. Ve formě té informace, kterou jsem stvořil. A pokud se rozkřikne, že Čáryfuk vás uzdraví pokud se třikrát denně pokloníte a řeknete magickou formulku „Hatláma,patláma, matláma“ tak věřte, že pár procent lidí, kteří tu informaci dostanou, to vyzkouší a dokonce to pár lidí uzdraví, protože autosugesce má ohromné možnosti, vyvolává pocit sebedůvěry a ten je provázen vnitřními fyziologickými procesy, které mohou odstranit stres, vyplavit endorfiny a aktivizovat imunitní systém, který si s nemocí poradí. Nemusí to zafungovat u všech, ale těch pár úspěchů se rozkřikne. A egregor kouzelníka Čáryfuka roste a roste …
Znalost tohoto mechanismu GP jistě nechybí a tak vytváří své egregory, potlačuje jiné …
Kobáci velmi potlačují křesťanský egregor, stejně jako marxistický. Obě tato učení jsou totiž přímou konkurncí KOB. S islámským si poněkud nejsem jist.

Sio 3. 4. 2016 - 10:52

Alena napsal
egregor není jen informace, ale zpětně na člověka působí

Jak se tvoří duchovní egregor? Egregor je vědomá živá myšlenka jednoho nebo více lidí. Tedy sejde-li se několik lidí v určitý čas, na určité místo, stejně myslí a stejně jednají, vytváří myšlenkového egregoru a tato bytost stále roste. Zde je důležitost určitého rituálu. To je skutečně magické tvoření .

Já Vám nepodsouvám, co si myslíte . Víte, že myšlenky a city existují, ale připouštíte, že svým myšlením a chováním můžete ovlivnit i lidi, které neznáte, s nimiž nekomunikujete jakýmkoliv způsobem?

Kouknout se na člověka jako na energii chápu právě ve výše uvedeném smyslu. Člověk jako tvořitel, který svým chtěním může ovlivnit nejen svou budoucnost.
Na těchto stránkách nevhodné dále rozvádět

„“Víte, že myšlenky a city existují, ale připouštíte, že svým myšlením a chováním můžete ovlivnit i lidi, které neznáte, s nimiž nekomunikujete jakýmkoliv způsobem?“
Pokud to myslíte absolutně, tedy že mě někdo od narození strčí do nějaké komory, podá mi jídlo a pití a nikdo se mnou nekomunikuje, pak nikoho neovlivním. Pokud jsem měl ale možnost se v průběhu svého života srážet s realitou, pak každá moje myšlenka, každý můj čin se otiskne do globální informační matice a odsud se to dostane do myšlenek jiných lidí v té či jiné formě. Pokud máte na mysli nějaký telepatický přenos, ten nebyl dodnes dosttečně prokázán, ale nemohu vyloučit, že se tak časem nestane. Ale úplně stačí naše komunikace (patří sem třeba i způsob vyjadřování, řeč těla atd) s okolím nějak dostane k lidem, které zajímá, ať už prostřednictvím ústního podání nebo přes časopisy, knihy, naše jednání k lidem dostanou.

Alena 3. 4. 2016 - 10:51

Sio napsal
Ujišťuji vás, že lidé patřící ke GP ho uzavřen nemají, jednají velmi, velmi racionálně. Mystiku ovšem používají pro zblbnutí řízených lidí. To je třeba brát v úvahu. Když vědomím prostých lidí manipuluje GP, kobáci by to měli asi dělat také, když chtějí kob zakořenit v jejich myslích.

Pokud používají mystiku pro zblbnutí lidí, tak ta mystika musí fungovat, a oni ji umí ovládat, nemyslíte?

Sio 3. 4. 2016 - 10:47

Alena napsal
egregor není jen informace, ale zpětně na člověka působí

Jak se tvoří duchovní egregor? Egregor je vědomá živá myšlenka jednoho nebo více lidí. Tedy sejde-li se několik lidí v určitý čas, na určité místo, stejně myslí a stejně jednají, vytváří myšlenkového egregoru a tato bytost stále roste. Zde je důležitost určitého rituálu. To je skutečně magické tvoření .

Já Vám nepodsouvám, co si myslíte . Víte, že myšlenky a city existují, ale připouštíte, že svým myšlením a chováním můžete ovlivnit i lidi, které neznáte, s nimiž nekomunikujete jakýmkoliv způsobem?

Kouknout se na člověka jako na energii chápu právě ve výše uvedeném smyslu. Člověk jako tvořitel, který svým chtěním může ovlivnit nejen svou budoucnost.
Na těchto stránkách nevhodné dále rozvádět

„egregor není jen informace, ale zpětně na člověka působí“
Stejně tak každá informace na člověka zpětně působí, v tomto tedy není rozdíl mezi informací a egregorem ve vašem pojetí.
„Tedy sejde-li se několik lidí v určitý čas, na určité místo, stejně myslí a stejně jednají, vytváří myšlenkového egregoru a tato bytost stále roste. Zde je důležitost určitého rituálu. To je skutečně magické tvoření .“
Je to skutečně tak, jen nic magického v tom nevidím. Ani bytost. Tedy rozhodně ne ve smyslu entity, která má Já, jako je máme my lidé. Informace je jen více podložená citovým nábojem těch lidí, kteří na ni soustředili svou pozornost. Vzroste tak jejich aktivita i vně jejich kruhu. Pakliže masy lidí uvěří ve stejnou věc, nic je nezastaví. V tom je síla egregoru. Ale půsoví býhradně skrze nás. Bez lidí není ani egregorů, protože ti „žijí“ v našich myslích.
Nicméně, pokud někdo vsugeruje lidem, že je to mocná magická bytost, bude to sice manipulace, ale jistě tomu více lidí uvěří, protože racionální informační kanál má většina lidí uzavřen. Ujišťuji vás, že lidé patřící ke GP ho uzavřen nemají, jednají velmi, velmi racionálně. Mystiku ovšem používají pro zblbnutí řízených lidí. To je třeba brát v úvahu. Když vědomím prostých lidí manipuluje GP, kobáci by to měli asi dělat také, když chtějí kob zakořenit v jejich myslích.

Bety 3. 4. 2016 - 10:33

Sio, abych pravdu řekla, zdály se mi Pjakinovy vývody v úvodní části poněkud „unáhlené“. Ale protože ho většinou čtu se zájmem a hloupý určitě není, tak snad to, že jsem napsala, že ta řeč symbolů stojí za zamyšlení, není až takový prohřešek proti zdravému rozumu. To, že mně např. Alenka vždy připadala jako zmatená a nezajímavá knížka také neznamená, že to v anglosaském světě není kultovní záležitost. A už vůbec jsem do toho nepletla mystiku, ačkoliv jsou lidé schopní ji nabalit na kdeco.
Jeden citát z Terryho Pratchetta: Devadesát procent magie jednoduše spočívá ve znalosti jednoho důležitého faktu navíc. A já dodávám, že těch zbylých deset procent už si tam lidé dosadí sami.

Sio 3. 4. 2016 - 10:32

Alena napsal
asi se nechápeme, a jak jsem již napsala , nemůžeme chápat,zřejmě sešpatně vyjadřuji, tak se to pokusím rozepsat.Vše výše Vámijmenované stvořila jediná entita-bibli, korán, či marxismus, a to pro snadnější ovládání lidské masy. A člověk není jen tělo, což jediné připouští vaše racionální uvažování, ale jsou to i myšlenky, city, které vytváří “ egregory“ neboli neviditelná centra určitého řízení.
Koukněte se na člověkane jako hmotu , ale jako na energii.
Na rozdíl od Vás, “ reálně uvažujících“ mají globalisté hluboké znalosti z této oblasti, jak lidskou energii držet ve svém područí, v neustálém strachu a obavách z budoucnosti, a jak ji tudíž využívat tak, aby jim byla podřízena a ovládána.

Ještě toto mě přimělo k zamyšlení:
„Na rozdíl od Vás, “ reálně uvažujících“ mají globalisté hluboké znalosti z této oblasti, jak lidskou energii držet ve svém područí, v neustálém strachu a obavách z budoucnosti, a jak ji tudíž využívat tak, aby jim byla podřízena a ovládána. “
„Reálně uvažující“ není totéž co „omezeně uvažující“. Je zapotřebí zakalkulovat do úvah lidské emoce a psychiku, a to včetně potřeby mystiky, kterou většina lidí má nebo respektu k jejich vyznání. Skutečně „racionální“ neznamená „omezené“ třeba jen na to, na co si lze sáhnout nebo co jde spočítat. Alespoň v mém pojetí je podmínkou racionality celostní myšlení beroucí v úvahu prakticky vše s tím, že racionální člověk umí určit MÍRU vlivu určitého procesu na cíle, kterých chce dosáhnout. Jsou prostě vždy tady věci velmi podstatné, které nelze pominout a téměř nepodstatné. Respektování vnitřního světa lidí, které je potřeba oslovit považuji za velmi podstatný faktor. Mimochodem, reálný socialismus se právě na tomto poli moc nevyznamenal. Kapík je sice k lidem bezohledný, ale velmi účinně působí na slabé stránky člověka a vytváří mu iluzi svobody a neomezených možností. Nabízí mu drogy jak chemické tak informační, působíci na psychiku jinak. A nutno přiznat, že většina lidí na to skočí. Jejich formy jsou velmi různorodé, většinou ani nevíme, že jsme se na nějaké té droze stali závislí.

Alena 3. 4. 2016 - 10:30

Sio napsal
No, názory můžeme mít různé. Jen vy mi podsouváte, co si já myslím, a to bych snad měl vědět já lépe než vy. Pokouším se vám objasnit, co si skutečně myslím.
„člověk není jen tělo, což jediné připouští vaše racionální uvažování, ale jsou to i myšlenky, city“
Není to dost naivní představa myslet si, že popírám myšlenky a city? Jak jste na to vůbec přišla? Myšlenky a city jsou procesy, které přenášejí určité informace. Májí reálné materiální nosiče, hlavní z nich je centrální nervový systém, který je vytváří i přenáší.
Co se týče egregorů, nejsou to žádné řídící centra, alespoň ne v DVTŘ. Jak jsem pochopil jsou to množiny informací na nějaké téma. Můžeme mít náboženský egregor, kuřácký egregor, ženský egregor atd. Zkrátka pokud myšlenky více lidí na nějaké téma rezonují, vytváří se egregor. Ten je součástí informační matice, informačního pole. Podle KOB je svět složen z informace, matérie a míry. Nikdo tady nepopírá existenci informace, je to součást objektivní reality. Jako zajímavé téma pro diskusi by mohlo být posouzení, zda je informace opravdu oddělený fenomén, nebo je to forma nebo jen dokonce vlastnost hmoty.
„Vše výše Vámijmenované stvořila jediná entita-bibli, korán, či marxismus, a to pro snadnější ovládání lidské masy.“
No jistě, ale prostřednictvím lidí. Tedy je možno říci, že bibli, korán, či marxismus vytvořili lidé. Což myslím ani lidé věřící v některou z těchto variant nepopírají. Bůh prý napsal Desatero, ale nikde není zmínka, že by napsal Bibli.
„Koukněte se na člověkane jako hmotu , ale jako na energii.“ Pojem „energie“ známe z fyziky. Ale vy tomu pojmu zjevně přikládáte jiný význam nebo ne? Zkuste mi objasnit, co chápete pod pojmem „energie“, pokud ho nepoužíváte ve fyzikálním významu.

egregor není jen informace, ale zpětně na člověka působí

Jak se tvoří duchovní egregor? Egregor je vědomá živá myšlenka jednoho nebo více lidí. Tedy sejde-li se několik lidí v určitý čas, na určité místo, stejně myslí a stejně jednají, vytváří myšlenkového egregoru a tato bytost stále roste. Zde je důležitost určitého rituálu. To je skutečně magické tvoření .

Já Vám nepodsouvám, co si myslíte . Víte, že myšlenky a city existují, ale připouštíte, že svým myšlením a chováním můžete ovlivnit i lidi, které neznáte, s nimiž nekomunikujete jakýmkoliv způsobem?

Kouknout se na člověka jako na energii chápu právě ve výše uvedeném smyslu. Člověk jako tvořitel, který svým chtěním může ovlivnit nejen svou budoucnost.
Na těchto stránkách nevhodné dále rozvádět

Sio 3. 4. 2016 - 10:14

Martin (už bez taky m) napsal
V pořádku, nic ve zlém.
Zdravím Vás a přeji Vám i všem ostatním hezké jaro.
Všichni občas nevolíme nejvhodnější formy sdělování, mne nevyjímaje.
Všichni se občas mýlíme, tápeme, hledáme…, i to má svůj smysl pro nás i život obecně…
OM má svůj velký význam, že i na dálku si takto můžeme mnohé třídit a ujasňovat i s vzájemnou myšlenkovou či procesní „výpomocí“ dalších…
Intuici využíváme každý, v rozdílné míře a s různým úspěchem.
Váš popis Boha je mi osobně hodně blízký.
Universum opravdu není omezeno jen na Zemi, ovšem ta v něm má své nikoliv nevýznamné místo.
Stejně tak člověk a lidské společenství.
Možná i proto, že toto někteří intuitivně cítíme přes všechny svinstva kterých se lidé dopouštějí, tak v ně – tedy v sebe sama – snad nikdy nepřestaneme věřit.
Že i na nás záleží, zda bude jednou o něco lépe…
Na Pjakinovi si cením, že on i DVTŘ a KOB staví na rovnosti lidí a to „sociálno nové doby“ je tam popsáno velmi dobře…
Pěkný den.

„Universum“ – to je asi ten nejlepší výraz pro pojmenování Nejvyšší entity. Slovo „Bůh“ už nabírá příliš mnoho významů a je matoucí.
Ano. Základem KOB je společnost, která dá všem lidem možnost rozvinout potenciál osobnosti. Podle mého je to jen jiný nazev pro jiný ideál – komunistická společnost. Protože si neumím představit, že by všichni lidé mohli svobodně rozvíjet svou osobnost, pokud by centrální roli v jejich životech hrály peníze. Člověk se nemůže všestranně rozvíjet, když stráví 40 hodin (+dojíždění) v práci, kterou dělá jen aby měl peníze na obživu.

Sio 3. 4. 2016 - 9:16

Alena napsal
asi se nechápeme, a jak jsem již napsala , nemůžeme chápat,zřejmě sešpatně vyjadřuji, tak se to pokusím rozepsat.Vše výše Vámijmenované stvořila jediná entita-bibli, korán, či marxismus, a to pro snadnější ovládání lidské masy. A člověk není jen tělo, což jediné připouští vaše racionální uvažování, ale jsou to i myšlenky, city, které vytváří “ egregory“ neboli neviditelná centra určitého řízení.
Koukněte se na člověkane jako hmotu , ale jako na energii.
Na rozdíl od Vás, “ reálně uvažujících“ mají globalisté hluboké znalosti z této oblasti, jak lidskou energii držet ve svém područí, v neustálém strachu a obavách z budoucnosti, a jak ji tudíž využívat tak, aby jim byla podřízena a ovládána.

No, názory můžeme mít různé. Jen vy mi podsouváte, co si já myslím, a to bych snad měl vědět já lépe než vy. Pokouším se vám objasnit, co si skutečně myslím.
„člověk není jen tělo, což jediné připouští vaše racionální uvažování, ale jsou to i myšlenky, city“
Není to dost naivní představa myslet si, že popírám myšlenky a city? Jak jste na to vůbec přišla? Myšlenky a city jsou procesy, které přenášejí určité informace. Májí reálné materiální nosiče, hlavní z nich je centrální nervový systém, který je vytváří i přenáší.
Co se týče egregorů, nejsou to žádné řídící centra, alespoň ne v DVTŘ. Jak jsem pochopil jsou to množiny informací na nějaké téma. Můžeme mít náboženský egregor, kuřácký egregor, ženský egregor atd. Zkrátka pokud myšlenky více lidí na nějaké téma rezonují, vytváří se egregor. Ten je součástí informační matice, informačního pole. Podle KOB je svět složen z informace, matérie a míry. Nikdo tady nepopírá existenci informace, je to součást objektivní reality. Jako zajímavé téma pro diskusi by mohlo být posouzení, zda je informace opravdu oddělený fenomén, nebo je to forma nebo jen dokonce vlastnost hmoty.
„Vše výše Vámijmenované stvořila jediná entita-bibli, korán, či marxismus, a to pro snadnější ovládání lidské masy.“
No jistě, ale prostřednictvím lidí. Tedy je možno říci, že bibli, korán, či marxismus vytvořili lidé. Což myslím ani lidé věřící v některou z těchto variant nepopírají. Bůh prý napsal Desatero, ale nikde není zmínka, že by napsal Bibli.
„Koukněte se na člověkane jako hmotu , ale jako na energii.“ Pojem „energie“ známe z fyziky. Ale vy tomu pojmu zjevně přikládáte jiný význam nebo ne? Zkuste mi objasnit, co chápete pod pojmem „energie“, pokud ho nepoužíváte ve fyzikálním významu.

Alena 3. 4. 2016 - 8:36

Bety napsal
Faktem také je, že kdejaký (ani nemusí být tajný) spolek si potrpí na symboly, znamení při podávání rukou, řeč, které nezasvěcení neporozumí

symboly, které se mihnou obrazovkou, jsou často používány reklamou či celým zábavním průmyslem. Náš racionální rozum je nepostřehne, podvědomí je ale přijme za své
Srozumitelně vysvětleno v přednáškách Davida Ickeho

Martin (už bez taky m) 3. 4. 2016 - 7:29

Sio napsal
Martine, berte to prosím jako můj názor. Součástí toho názoru nejsou jen racionální závěry, ale také pocity. Nemám tolik informací, abych přesně věděl, co Pjakin chce dosáhnout, pro koho vlastně dělá atd. Tedy vám teď vlastně přiznávám, že ač metodu analýzy jeho vystoupení považuji skutečně za racionální jak to jen jde, výraznou roli hraje i intuice, která mě vede k určitým závěrům nebo i jen spekulacím.
Názor na Pjakina se i u mě vyvíjí, netvrdím, že je to tak či tak a že nad tím zavírám vodu. Pjakin také není zdaleka jednoduchá osobnost, v tom si troufám říci, že se mnou budete souhlasit.

V pořádku, nic ve zlém.
Zdravím Vás a přeji Vám i všem ostatním hezké jaro.
Všichni občas nevolíme nejvhodnější formy sdělování, mne nevyjímaje.
Všichni se občas mýlíme, tápeme, hledáme…, i to má svůj smysl pro nás i život obecně…
OM má svůj velký význam, že i na dálku si takto můžeme mnohé třídit a ujasňovat i s vzájemnou myšlenkovou či procesní „výpomocí“ dalších…
Intuici využíváme každý, v rozdílné míře a s různým úspěchem.
Váš popis Boha je mi osobně hodně blízký.
Universum opravdu není omezeno jen na Zemi, ovšem ta v něm má své nikoliv nevýznamné místo.
Stejně tak člověk a lidské společenství.
Možná i proto, že toto někteří intuitivně cítíme přes všechny svinstva kterých se lidé dopouštějí, tak v ně – tedy v sebe sama – snad nikdy nepřestaneme věřit.
Že i na nás záleží, zda bude jednou o něco lépe…
Na Pjakinovi si cením, že on i DVTŘ a KOB staví na rovnosti lidí a to „sociálno nové doby“ je tam popsáno velmi dobře…
Pěkný den.

Alena 3. 4. 2016 - 7:01

Sio napsal
Aleno, zaprvé nejsem ateista a zadruhé nejsem poznamenán pouze marxismem, i když se v něm vyznám. Mimochodem, co vy? Myslíte, že znáte marxismus? Kromě toho mám dobře prostudovánu i Bibli, obzvláště NZ. A co vy, znáte ji také? Po debatách na levanetu začínám číst i Korán, nějak podezřele často se na něj kobáci odvolávají. Také je tam mnoho úvah na téma scientologie, o té zatím nevím nic.
Víte, věřím pevně v to, že šanci na úspěch má jen ten, kdo procesy hodnotí racionálním rozumem daným nám skrze přirozený vývoj od „Boha“ Slovo „Boha“ dávám do úvozovek, protože entita, kterou takto označuji není ani Alláh, ani křesťanský, židovský či jiný bůh, o kterém píší tlusté knihy.

asi se nechápeme, a jak jsem již napsala , nemůžeme chápat, zřejmě se špatně vyjadřuji, tak se to pokusím rozepsat. Vše výše Vámi jmenované stvořila jediná entita-bibli, korán, či marxismus, a to pro snadnější ovládání lidské masy. A člověk není jen tělo, což jediné připouští vaše racionální uvažování, ale jsou to i myšlenky, city, které vytváří “ egregory“ neboli neviditelná centra určitého řízení.
Koukněte se na člověka ne jako hmotu , ale jako na energii.
Na rozdíl od Vás, “ reálně uvažujících“ mají globalisté hluboké znalosti z této oblasti, jak lidskou energii držet ve svém područí, v neustálém strachu a obavách z budoucnosti, a jak ji tudíž využívat tak, aby jim byla podřízena a ovládána.

cnemo 3. 4. 2016 - 6:57

Neměl jsem sílu, dodívat ten blábol do konce. Proboha, kdo to je, co je to za motáka? Takto ujeté konspirační teorie se hned tak nevidí.

1 2

Zanechat komentář