Šestibodovy plan: Navod ke svrženi prezidenta

Po poslednich udalosťach nam sudruzi natolik nazrala situace, že přišel čas přemyšlat o demogratycke vyměně prezidenta. Podivejme se kol dokola, abyzme věděli, jak se taka vyměna prezidenta vlastně robi. My v Mordoru radi použivame osvědčene metody.

Vyměna prezidenta, to jednoducha věc, kera se ale ne vždycky uplně povede. Proto na ňu potřebujeme fajny recept. Takže co si k vyměně prezidenta připravime:

  1. Hlavni duvod (ten samozřejmě nebudeme nikomu řikat)
  2. Zastupny duvod (ten naopak budeme vytrubovat všude)
  3. Dav placenych provokateru
  4. Dav užitečnych idyjotu
  5. Synky s puškama
  6. Jasajici dav

Poučme se nejdřive z hystorie, ať si procvičime zakladni slovička a sladime notičky.

Připad prvni: Praha 1989

1. Bylo rozhodnute v Mordoru, že je třeba ukončit neuspěšny projekt „realny socializmus“. V roce 1984 rozhodnul sudruh Andropov (šef KGB a novy šef strany) o pětiletem planu na dohnani a předehnani kapitalizmu. Přikazal vytvořit Prognostycke kluby, sustředil v nich synky, keři se stanu šefy celeho spektra polityckych stran. V listopadu 89 už bylo všude vymalovane, zbyvalo enem Československo a Rumunsko. Novemu šefovi Gorbymu už bylo uzko, bo v prosincu se měl potkat s jednym fajnym hercem na Maltě a vyhodnotit uspěšnu pětiletku přechodu ke kapitalizmu. 2. Zastupnym duvodem se stal nedostatek bananu a hajzlpapiru, šedive baraky, nemožnost podivat se do Rakuska a asi sedmi lidem vadila cenzura a nesvoboda. 3. Placeneho provokatera zme měli jedneho, jebli zme ho obuškem, on si lehnul na prašsku dlažbu a robil mrtveho 4. Davem užitečnych idyjotu se stali studenti, keři nevěděli, kera bije (někteři to nevi dodneška) a Pražak s kličama (Pražak je vubec zajimavy užitečny idyjot. Srovnej s Pražakem burajicim Rakusko, s Pražakem vyprovazejicim na jeho posledni cestě velkeho dobrodince Rajnharda, s Pražakem tleskajicim ožralovi, kery se pravě vratil z Hradu apod) 5. Synci s puškama byli připraveni na střechach, ale nebylo jich třa, bo češti představitele su znami tym, že včas vyměknu a odstupi sami, tajak vždycky v hystoryji. 6. Vzpomeňte si na 1.leden v jednu odpoledne…doufam, že ste si mě nevybrali proto, abych vam aji ja lhal…

2. Připad druhy: Damašek 2011

1. Bylo rozhodnute v Mordoru, že je třeba odstřihnut Rusy od jejich jedine zakladny ve Středozemnim mořu v Tartusu (Syria). 2. K temu bylo využite demonstraci, kere nenapadně vznikly pote, co to policajti trochu přehnali a zmydlili vytržniky, keři kreslili po stěnach grafiti. 3. Dav placenych synku vyvolal demonstrace za demogratyzaci 4.Dav užitečnych idyjotu na to skočil 5. Režim ani prezident nechtěl sam sobě podat demisi a tak nastupili synci s puškama na střechach. Dodneška je nikdo nenašel, postřilali jak policajty, tak demonstranty. Ani pak nechtěl režim padnut a vypovědět Rusy pryč. A tak valka zachvatila celu zem. Už zme měli super duvod, jak zasahnem a demogratycky humanytarně je vybombardujem, to jak naši kluci použili chemicke zbraně. Ale ten hajzl Putin nam to překazil mirovu inycyjatyvu a zrobil z nas voly. 6. K jasajicim davum ještě nedošlo, fčil to zkušame přes islamisty. To be continued.

Připad třeti: Kyjev 2013

1. Bylo rozhodnute v Mordoru, že je třeba odstřihnut Rusy od jejich jedine zakladny v Černem mořu v Sevastopolu (Krym) 2. Zastupnym duvodem bylo nepodepsani přistupovych dohod Ukrajina a EU, kere by Ukrajinu zrujnovaly (para doksni je, že o pul roka později je jiny šašek v čele UA podepsal, ale nenechal vstupit v platnost, takže se nic nezměnilo) 3. Placeni synci (5 mld dolaru) vyvolali protesty, chytře zmlatili par demonstrantu, pak uspěšně polivali policajty hořicim benzinem, ale ty svině se nechtěly vzdat 4. Dav užitečnych idyjotu se chtěl zbavit oligarchu a korupce a chtěl volny pohyb do Evropy. Po roce ma jine oligarchy, větši korupci, do Evropy je nikdo nepusti a navic ma stat rozvraceny občanskou valkou. 5. Synci s puškama postřilali par policajtu a demonstrantu, ale ten hajzl Putin nas předešel a Sevastopol zežral. 6. K jasajicim davum teda zatim nedošlo, prubli zme teho hodně, zkušali zme Rusa vyprovokovat, aji letadlo zme sundali. Takže přinejmenšim zme temu hajzlovi Putinovi vratili tu poražku ze Syrie, kde z nas zrobil pitomce tou svoji inycyjatyvou. Fčil přezbrojujeme Ukrajince a naši poradci cviči ukrajinske synky, aby si za čas mohli zebrat Krym zpatky.

No a fčil se teda podivame, jak zrušime teho burana a ožralu na hradě,

Praha 2014

1. Bylo rozhodnute v Mordoru, že je třeba, aby jadernu elektrarnu dostavěli naši synci. Za prve su z teho milijardy, za druhe se nam to bude hodit, až budeme potřebovat vymazat středni Evropu z mapy. Postavil se nam Nečas, tuž zme ho poslali na smetiště dějin, to same se zrobi se Zemanem 2. Zastupnym problemem je ožraly prezident, kery nevi, že kurva se neřika 3. Placeni synci už su nainstalovani, novy ambasador koordynator sedi na svem mistě 4. Dav prašskych užitečnych idyjotu bude mět po 17. listopadu přiležitost vylezt z kavarny a ukazat se. 5. Nejdřiv použijeme fotbalove fanušky uspěšně použite při minulych akcich. Policajti to nezvladnu, budu kvanta raněnych, a jestli prezident neustoupi sam, jak je v Česku zvykem, budu aji mrtvi 6. Idealni happy end by byl ukončit to všecko ještě v prosincu, volby nebudu třeba, do funkce automatycky nastupi naš druhy kandydat a prvniho ledna pronese projev… doufam, že si o mě nemyslite, že bysem vam aji ja lhal…chrrrrrr…

Ladislav Větvička, hlasatel Mlade Fronty Fčil, šef Mordoru.

Převzato z blogu autora na blog.idnes.cz

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
72 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Béda
14. 11. 2014 19:04

Já se spíš obávám, aby pan prezident náhle neonemocněl rychle bující rakovinou. Někteří odbornící z Latinské Ameriky tvrdí, že na „Mordoru“ nepohodlné prezidenty se tato nemoc přenáší formou infekce.

peter.
14. 11. 2014 20:05

K impeachmentu v ČR nedôjde,ale že ďaľší prezident sa už nebude voliť priamou voľbou je skoro isté.

Sio
Sio
15. 11. 2014 6:09

Překvapivě natvrdo to Větva napsal. Co se stane to uvidíme. Profláknutý scénář se přece jen hůř realizuje. Sesadit prezidenta, navíc zvoleného přímo, protože mluví sprostě, to už je fakt síla asi i na Amíky. Snad v jižní Americe, ale v Evropě … Na druhé straně, mám dojem, že se jeho podpora bude zvyšovat, pokud těžce neonemocní nebo přímo neumře. A to jistě Mordor nechce. Každopádně, mě Zeman nezklamal, dělá to, co jsem čekal. Pražská galérka soptí vzteky už od jeho volby a otlouká to sprostému lidu o hlavu, kde se dá. Další volba prezidenta asi přece jen přímá bude, ale… Číst vice »

Béda
15. 11. 2014 7:37

Sio, Celá ta hra pražské intelektuální pavlače má dvojí pozadí. Jednak jde o mocenský boj různých klik, kdy snad poprvé po převratu nedosáhli „pravdoláskaři“ kýženého cíle. Namísto velkého finále v čele s kosmopolitním prosudetským Bilderbergem – prorestituentem, globalizátorem je na hradě k jejich vzteku prezident, který do jisté míry akcentuje český národní zájem. Druhá rovina je mezinárodně-politická. Pokud se do čela států ve východoevropských zemích dostávají lidé jako Zeman, Orbán, Fico…, Rusko s Čínou se nemíní podřídit diktátu a hájí svou suverenitu před globálním kolonizátorem, války a konspirace mezinárodního predátora mají kontraproduktivní důsledky, odhazují USA stále víc svoji fasádu humanity,… Číst vice »

Béda
15. 11. 2014 8:04

Co vadí na Zemanovi? „Nelidskoprávní“ odideologizovaný vstřícný vzájemně prospěšný vztah k Číně. Otevřeně mluví o tom, že protiruské sankce nejsou v českém národním zájmu. V otázce Temelína žádá věcné posouzení všech alternativ a výběr nejekonomičtější a pro ČR nejvýhodnější varianty. Odmítá politizování dostavby a jednostranný diktát.

Béda
15. 11. 2014 8:19

Jo, a vůči Rusku žádá „presumpci neviny“. Nejdřív vyšetřit a důkazy doložit, kupř.že na Ukrajině je ruská armáda a až pak vynášet soudy. Nechce věřit pouhým důkazy nijak nepodloženým tvrzením mezinárodních „autorit“.

Béda
15. 11. 2014 8:21

– a na základě toho nechat vtlačit ČR do sebevražedných ekonomických aktivit.

Sio
Sio
15. 11. 2014 14:25

Béda napsal Co vadí na Zemanovi? „Nelidskoprávní“ odideologizovaný vstřícný vzájemně prospěšný vztah k Číně. Otevřeně mluví o tom, že protiruské sankce nejsou v českém národním zájmu. V otázce Temelína žádá věcné posouzení všech alternativ a výběr nejekonomičtější a pro ČR nejvýhodnější varianty. Odmítá politizování dostavby a jednostranný diktát. Zeman plní na 100% to, co jsem od něj jako volič očekával a to nevím, zda mohu říci o někom dalším z toho našeho politického ansámblu. Jde po ekonomice, kašle na ideologii, jde po ekonomice pro nás, dolních 10 miliónů, takže kašle i na jakýkoli internacionalismus. Řeči o loajalitě k USEU jsou… Číst vice »

orinoko
15. 11. 2014 14:36

Proboha, co tu blbnete? Max. Brod je takřka za celou pětiletku … a vy už tu stahujete pumky , jako když se blíží woodoo včelička. – Tak za prvé: Nejvyšší skin jede Emeriky proto, že se má zúčastnit striptýzu BUSTY /Dolly BUSTER/ – Vény Bombardéra někde v kuloárech té jejich demobarabizny. – Za druhé: K žádné změně ve způsobu volby českého presidentisty nedoje. Proč? Bez ohledu na personální obsazení je ještě hodně daleko k tomu, aby se nějakým způsobem vyhodnotilo, zde ja to krok správný anebo nikoli. A to dokonce pro všechny partaje. – Za třetí: České tzv. pravici chybí… Číst vice »

Béda
15. 11. 2014 14:47

Sio, Zeman není určitě moje kafe. Proti cizáckému (tím nemám na mysli původ ale zaměření) Bilderberkovi na Hradě je ovšem 1OOx lepší. Co já mu vyčítám jsou podpory válek (to ovšem vyčítám taky ČSSD), nekritičnost vůči Izraeli (nemusí je okřikovat ale taky ani jim nemusí s prominutím lézt do zadku a všechno jim odkývat – i holocaust naruby) a naopak zaujatost kupř. vůči Íránu. Jinak si myslím, že je to ekonomický liberál. O revoluci nemusí mluvit, ta přijde tak jako tak, protože tento morálně shnilý (samá lež a podvod), agresivní, necitelný režim, založený na věčně rostoucím dluhu který nemá cestu… Číst vice »

peter.
15. 11. 2014 16:07

…..najlepšie si žijúce,ale večne so všetkým nespokojné obyvateľstvo hlavného mesta,“sediace“ na Facebooku,prostredníctvom ktorého je ho možné ako baranov dotlačiť ho do protestov,s nejasnými heslami a následkami.
Takto nejako to prebehne všade,kde bude potrebné zvrhnúť vládu alebo občanmi zvoleného prezidenta.Je to mnohokrát vyskúšaná a osvedčená technológia.
http://e-republika.cz/article2875-Majdan-po-ma-arsku

Sio
Sio
15. 11. 2014 16:14

Béda napsal Sio, Zeman není určitě moje kafe. Proti cizáckému (tím nemám na mysli původ ale zaměření) Bilderberkovi na Hradě je ovšem 1OOx lepší. Co já mu vyčítám jsou podpory válek (to ovšem vyčítám taky ČSSD), nekritičnost vůči Izraeli (nemusí je okřikovat ale taky ani jim nemusí s prominutím lézt do zadku a všechno jim odkývat – i holocaust naruby) a naopak zaujatost kupř. vůči Íránu. Jinak si myslím, že je to ekonomický liberál. O revoluci nemusí mluvit, ta přijde tak jako tak, protože tento morálně shnilý (samá lež a podvod), agresivní, necitelný režim, založený na věčně rostoucím dluhu který… Číst vice »

Sio
Sio
15. 11. 2014 16:34

peter. napsal

…..najlepšie si žijúce,ale večne so všetkým nespokojné obyvateľstvo hlavného mesta,“sediace“ na Facebooku,prostredníctvom ktorého je ho možné ako baranov dotlačiť ho do protestov,s nejasnými heslami a následkami.
Takto nejako to prebehne všade,kde bude potrebné zvrhnúť vládu alebo občanmi zvoleného prezidenta.Je to mnohokrát vyskúšaná a osvedčená technológia.
http://e-republika.cz/article2875-Majdan-po-ma-arsku

Chytrý článek. Hlavně ten závěr o podchycení fanoušků mě zaujal.

peter.
15. 11. 2014 17:39

Sio napsal
Co se stane to uvidíme

Včera som napísal,že ďalší český prezident už nebude zvolený občanmi ČR.Napísal som to pod vplyvom vyjadrení ktoré odzneli z úst pp.Rumla a Rychetského v diskusnej relácii na ČT24.Najmä p.Rychetský(predseda ÚS ČR-myslím) bol k priamej voľbe prezidenta mimoriadne kritický.Stále si myslím,že sa na tom bude tvrdo pracovať,lebo priama voľba prezidenta nevyhovuje žiadnej z relevantných politických strán.Vyhovuje len voličom a Okamurovej nie veľmi vplyvnej strane.S kampaňou sa ako vidno už začalo.Som zvedavý na to aká taktika bude zvolená.Možno sa to dozviem už zajtra a v pondelok.

peter.
15. 11. 2014 17:44

peter. napsal
čera som napísal,že ďalší český prezident

Ten Ruml sa ani veľmi nezmenil od kedy pásol kravy u nás na východe.Pomohol si.Disident jeden.

peter.
15. 11. 2014 17:59

Práve som sa dopozeral na šot z pripravovanej relácie TV Markíza,zo zasadnutia československých umelcov v roku 1977,na ktorom títo umelci odsúdili Chartu 77.Nič zábavnejšie som v tomto roku v TV nevidel.

Béda
15. 11. 2014 19:02

Sio napsal Bédo, všechno, co jste popsal, je o ideologii. Být mladší, asi bych to nadšeně odkýval. Jenže asi máme jiné zkušenosti, můj pohled na českou zahraniční politiku je skeptický, mám dojem, že mravenec nemá mít za prioritu zabývat se spory ve stádě slonů a raději by si měl koukat postavit mraveniště tak, ať ho ti slonové nerozdupou. Z toho důvodu: – vůbec neberu vážně, jak mravenec, pardon, český politik, mudruje o spravedlivých válkách. Rozumný český politik řekne to, co se hodí pro Čechy, ne pro vyšší Božskou spravedlnost. Jakmile začne politik mluvit jako kniha, začínám se ptát, o co… Číst vice »

Béda
15. 11. 2014 19:18

Ještě něco. Český mravenec nejenom mudruje o válkách, ON JE AKTIVNĚ PODPORUJE – i když nemusí. Podporuje zbytečné zabíjení v jiných zemích svým expedičním sborem, podporuje války které jsou mezinárodním zločinem diplomaticky, vydává na cizí války peníze svých daňových poplatníků … Přikryl Kosovo, přikrývá Gazu, Afghánistán (teď mluvím konkrétně o Zemanovi), nevadila by mu válka v Íránu, vůči Ukrajině má obojetné stanovisko, vadí mu ekonomická stránka věci ale válka jako taková, zabíjení lidí, vměšování Západu ne.

Béda
15. 11. 2014 19:37

Sio,

poslední věc. Pamatujete ještě jak Zeman sedící vedle Schultze mudroval o povinnosti Janukovyče podepsat asociační smlouvu (tím prakticky omlouval a zahrál do outu zvěrstva na Majdanu a další proces) a jak se choval na tiskovce, když mu ukrajinská žena z opozice popsala potlačování opozice po Majdanu?

Alice
Alice
15. 11. 2014 20:00
Béda
15. 11. 2014 20:08

Alice napsal

Přečtěte si tohle:

http://literarky.cz/blogy/marek-ezanka/18710-obrana-zemanova

Řezanka je vždycky výborný.

Sio
Sio
15. 11. 2014 20:13

Béda napsal Sio, mravenec taky může sledovat svůj vlastní prospěch a nemusí přitom nikomu lézt s prominutím někam a být v neustálém předklonu. Může být kupř. neutrálem, může být pokud má hrdost třeba Orbánem, nemusí nutně být onucí slonů. S vámi popsaným postupem je to egoistická onuce, která nemá žádnou morálku a je ji jedno, že jinde umírají lidé. Přitom zapomíná na to, že s takovým přístupem jednou sama může být užitečným kanonenfutremanebo obětním beránkem slonů. Jak to tak sleduji, k té revoluci = zásadní změně stávajícího TRVALE NEUDRŽITELNÉHO stavu dojde mnohem dřív než píšete a taky mám z toho… Číst vice »

Sio
Sio
15. 11. 2014 20:25

Béda napsal Ještě něco. Český mravenec nejenom mudruje o válkách, ON JE AKTIVNĚ PODPORUJE – i když nemusí. Podporuje zbytečné zabíjení v jiných zemíchsvým expedičním sborem, podporuje války které jsou mezinárodním zločinem diplomaticky, vydává na cizí války peníze svých daňových poplatníků … Přikryl Kosovo, přikrývá Gazu, Afghánistán (teď mluvím konkrétně o Zemanovi), nevadila by mu válka v Íránu, vůči Ukrajině má obojetné stanovisko, vadí mu ekonomická stránka věci ale válka jako taková, zabíjení lidí, vměšování Západu ne. Politik malé země, v podstatě gubernie, je odsouzen k tanci mezi vejci. Tedy pokud chce něco udělat pro voliče, ne jen pro sebe.… Číst vice »

Béda
15. 11. 2014 20:26

Sio napsal Bédo, kde jste přišel na to, že ten mravenec je Zeman? Je to Česko. Psal jsem o české zahraniční politice. A kdo jsou pak v příměru slonové, nemusím objasňovat. Pakliže mluvíme o Zemanovi, proč by on, pro svůj osobní prospěch někomu lezl někam? Stačilo by mu kývat (a zradit voliče) a média s pravdoláskaři by ho vynášeli do nebe, byl by opět zvolen a po ukončení druhého období by rozběhli proces svatořečení, jako u Havla. Takže pokud někomu někam leze, dělá to pro nás a ze zcela pragmatických důvodů, nikoli osobních. A vy moralizujete. Muslím, že mu křivdíte,… Číst vice »

Sio
Sio
15. 11. 2014 20:50

Alice napsal

Přečtěte si tohle:

http://literarky.cz/blogy/marek-ezanka/18710-obrana-zemanova

Ten citát Kryla v článku odhaluje, kdo Zeman je. Je to člověk, který své názory má a stojí si za nimi. A má své vize, které dokáže realizovat. To je velký dar. Z mě známých politiků ho má například Putin.
Myslím, že právě Kryl by mu velmi dobře rozuměl. Jsou si podobní. Vysoce inteligentní solitéři, chlapi, co se nebojí a jdou za svým. Jen jeden v umění a druhý v politice. Ostatně – skutečnému Krylovi nasazují naše pravdoláskařské elity psí hlavu stále. Jenže, podobně jako Zemana, vymazat ho neumějí.

fajt
15. 11. 2014 20:50

Rusko a Čína konečně postavili ( a hlavně do provozu částečně uvedli ) druhé finační kasíno ( teď posilněné o země BRICS ) za trochu jiných podmínek, samozřejmě americká korporátní mafie vyskakuje, vyšiluje a na dělá rozruch na hranicích nově tvořícího se ekonomického území, které má potencionálně daleko větší kapitálové kontury, vyvolává konflikty kde se dá, plive přes hranici a tlačí zpitomělé a užitečné pitomce, aby šli do nového konkurenčního domu spáchat sebevraždu – pokud ale sami noví majitelé necouvnou a nedaj projektu vale, tak je americké kasíno na odpis, tahle zoufale zvednutá vlna humusu prostě dlouho nevydrží, samotní elitní… Číst vice »

Béda
15. 11. 2014 20:58

Sio,

myslím, že se pletete. Putin a Zeman to je zcela jiná liga. Mezi nimi je rozdíl celých „světelných let“. Taky rozdíl mezi Zemanem a Krylem. Dle mého na rozdíl od Zemana i když se to může zdát divné, Kryl byl v podstatě levičák, člověk s citem, kdežto Zeman je jenom chladně kalkulující liberální ekonom.

Béda
15. 11. 2014 21:00

Sio,

jinak velice by mně zajímala ta Zemanova „vize“. Já abych se přiznal žádnou neznám.

peter.
15. 11. 2014 21:05

Sio napsal
Ten citát Kryla v článku odhaluje, kdo Zeman je

Jasne.A buďte radi,že máte Zemana a nie niekoho,ako je náš úžernícky scientológ.
Zatiaľ je to dobré,v Macedónsku vyhrávame,tiket mi vychádza,voľby skončili podľa očakávania a zajtra je nedeľa,predvečer toho Veľkého revolučného výbuchu našich po slobode a západnom blahobyte túžiacich občanov.Radosť žiť.

jogín
jogín
15. 11. 2014 21:24

Nemyslím, že je doba na zásadní ideologické diskuse, když se pražská kavárna rozhodla, nejspíš na pokyn zhůry, zahájit likvidaci Zemana. Byla by zdejší politika lepší s Kharlem? Stupňování útoku, na př. interwiev s hrdinnými pornoherečkami a taky Sobotka na koberečku v Kapitolu ukazují, že v plánu je zahájit pražský Majdan v pondělní výročí. A kvůli koncentraci pražských pravičáků mohou mít úspěch. Asi by bylo vhodné přivést nějaké posily z ostatních měst a upozornit odboráře.

lomikel
lomikel
15. 11. 2014 21:24

sio – sem s temi zemanovimi vizemi, bude se mi lepe kricke huraa! a hree na ne! , kdyz tedy jineho antisystemoveho lidra net ..
?

tim nerikam ze vzhledem k nedostaktu jinych moznosti si ho nevyberu, stejne jako jsme si ho vybral za prezidenta, jen nechapu to vase pionirske nadseni. mi prijde ze jse uz tak na starsi…

Sio
Sio
15. 11. 2014 21:24

fajt napsal Rusko a Čína konečně postavili ( a hlavně do provozu částečně uvedli ) druhé finační kasíno ( teď posilněné o země BRICS ) za trochu jiných podmínek, samozřejmě americká korporátní mafie vyskakuje, vyšiluje a na dělá rozruch na hranicích novětvořícího se ekonomického území, které má potencionálně daleko větší kapitálové kontury, vyvolává konflikty kde se dá, plive přes hranici a tlačí zpitomělé a užitečné pitomce, aby šli do nového konkurenčního domu spáchat sebevraždu – pokud ale sami noví majitelé necouvnou a nedaj projektu vale, tak je americké kasíno na odpis, tahle zoufale zvednutávlna humusu prostě dlouho nevydrží, samotní elitní… Číst vice »

lomikel
lomikel
15. 11. 2014 21:26

jogin – souhlas, stoji za to se pokusit lamat kolo dejin skrze zmena a pussiny. zadna jina paaaka v dohledu neni.

Sio
Sio
15. 11. 2014 21:28

Béda napsal Sio, myslím, že se pletete. Putin a Zeman to je zcela jiná liga. Mezi nimi je rozdíl celých „světelných let“. Taky rozdíl mezi Zemanem a Krylem. Dle mého na rozdíl od Zemana i když se to může zdát divné, Kryl byl v podstatě levičák, člověk s citem, kdežto Zeman je jenomchladně kalkulující liberální ekonom. Je to věc názoru. Možná jen nechcete vidět v člověku to, co vidím já. Anebo naopak mě uniká něco, co vidíte vy. Já vidím jednotící prvek. Jen každý z nich je v jiné situaci, je jinak vzdělán a má i jinou náturu. Ani jeden… Číst vice »

Sio
Sio
15. 11. 2014 21:31

Béda napsal Sio, myslím, že se pletete. Putin a Zeman to je zcela jiná liga. Mezi nimi je rozdíl celých „světelných let“. Taky rozdíl mezi Zemanem a Krylem. Dle mého na rozdíl od Zemana i když se to může zdát divné, Kryl byl v podstatě levičák, člověk s citem, kdežto Zeman je jenomchladně kalkulující liberální ekonom. Jo, Kryl byl hlavně velmi moudrý člověk a skutečný demokrat. A jako takový viděl, o co lidem jde a jak žijí. Uměl vidět realitu takovou, jaká je a nelhat si do kapsy. Byli to komunisté, kdo ho vypudil z Československa, na to neapomínejte. Ne… Číst vice »

Sio
Sio
15. 11. 2014 21:36

Béda napsal

Sio,

jinak velice by mně zajímala ta Zemanova „vize“. Já abych se přiznal žádnou neznám.

Ekonomická prosperita naší země. Už jsem to tu párkrát napsal. Jo, bylo by tu takových víc …

Sio
Sio
15. 11. 2014 21:37

lomikel napsal

sio – sems temi zemanovimi vizemi, bude semi lepe kricke huraa! a hree na ne! , kdyz tedy jineho antisystemoveho lidra net ..
?

tim nerikam ze vzhledem k nedostaktu jinych moznosti si ho nevyberu, stejne jako jsme si ho vybral za prezidenta, jen nechapu to vase pionirske nadseni. mi prijde ze jse uz tak na starsi…

Opakuji. Ekonomická prosperita naší země. Už jsem to tu párkrát napsal. Jo, bylo by tu takových víc …

Sio
Sio
15. 11. 2014 21:45

lomikel napsal sio – sems temi zemanovimi vizemi, bude semi lepe kricke huraa! a hree na ne! , kdyz tedy jineho antisystemoveho lidra net .. ? tim nerikam ze vzhledem k nedostaktu jinych moznosti si ho nevyberu, stejne jako jsme si ho vybral za prezidenta, jen nechapu to vase pionirske nadseni. mi prijde ze jse uz tak na starsi… Nejsem na starší, snažím se jen v diskusi vysvětlit svůj pohled, který je od černobílého asi hodně dál. A kdyby jste to pochopil, tak byste věděl, že hurá a hr na ně je přesným opakem toho, jak to vidím. Prostě jen… Číst vice »

Béda
15. 11. 2014 21:46

Sio napsal Ekonomická prosperita naší země. Už jsem to tu párkrát napsal. Jo, bylo by tu takových víc … Jaká ekonomická prosperita země? S Kellnery, Bakaly a montovnami, narůstajícím počtem nezaměstnaných? S TTIP, likvidací pracovního práva, sociálního státu…? Zeman je pro mně osobně nečitelný. Je to obdivovatel Churchilla, snad i Thatcherky, často plácá o švédském sociálním státě ale nezdá se že by za svých vlád kdy byl premiérem k něčemu takovému směřoval. Teď ve funkci kladeče věnců prakticky nemá vliv na aktivní tvorbu hospodářské politiky a státních, případně hospodářských vizí. Tu měl jako premiér. Jakou konkrétní vizi? Takto by vám… Číst vice »

Béda
15. 11. 2014 21:50

Jinak zajisté jej budu bránit proti Schwarzenberkům „zde“ (matička ví) a také volit pokud nebude lepší volba. Ale můj šálek to v žádném případě není.

lomikel
lomikel
15. 11. 2014 22:00

sio – ze vy jste starsi, takze to nadseni nechapu jsem myslel :). jste pro metodu postupnych kroku v mezich zakona ktere nas dovedli tak kde jsem. jakakoli strukturalni zmena neni mozna v sucasne situaci, je treba navodit jinou situaci (srovnejte 17. listopada treba ;) . Pro navozeni situace je treba dlohodoba cilena agitace, alespon castecny rozval stavajicich mocenksych struktur a nejaci ti leaderi. Ted neni nic. Zbyva jen zatvrzeli zeman , na ktereho je poradan hon, ktery vnimm v podstate jako zbytcny a kontraproduktivni i z pohledu tridniho nepritele. Zbyva tedy se pokusit z toho neco vykrestat, alespon na… Číst vice »

Sio
Sio
15. 11. 2014 22:33

Béda napsal Jaká ekonomická prosperita země? S Kellnery, Bakaly a montovnami, narůstajícím počtem nezaměstnaných? S TTIP, likvidací pracovního práva, sociálního státu…? Zeman je pro mně osobně nečitelný. Je to obdivovatel Churchilla, snad i Thatcherky, často plácá o švédském sociálním státě ale nezdá se že by za svých vlád kdy byl premiérem k něčemu takovému směřoval. Teď ve funkci kladeče věnců prakticky nemá vliv na aktivní tvorbu hospodářské politiky a státních, případně hospodářských vizí. Tu měl jako premiér. Jakou konkrétní vizi? Takto by vám odpověděl i Drábek s Kalouskem – my chtěli prosperitu. Ale jakou a pro koho? Dobrá, ale vy… Číst vice »

Sio
Sio
15. 11. 2014 22:35

Béda napsal

Jinak zajisté jej budu bránit proti Schwarzenberkům „zde“ (matička ví)a také volit pokud nebude lepší volba. Ale můj šálek to v žádném případě není.

Nojo, díku bohu za to. Ale pokud se vám nelíbí, tak kdo se vám líbí? Komu podle vás Zeman zahradil cestu?

Béda
15. 11. 2014 22:39

Sio napsal Dobrá, ale vy tu na mě něco vykřikujete o Kellnerech a Bakalech, jako by byl Zeman jejich táta, nebo co. Nebo snad napsal TTIP? Ani montovny Zeman nestvořil. Tak sem s tím. Co podle vás máme ohledně ekonomické prosperity ZA SOUČASNÉ SITUACE dělat? Ale reálně, včetně síly, která to prosadí. Ne po nějaké možnázítrarevoluci. TEĎ. KDO a co z těch, kdo mají moc, teď dělá něco pro ekonomickou prosperitu jinak, než na hubě? Já tu nikoho kromě Zemana nevidím. Vy snad ano? Sem s ním. Nebo umíte jen nadávat? Mimochodem, za Zemanovách vlád byla nastartována ekonomická prosperita. A… Číst vice »

Sio
Sio
15. 11. 2014 22:52

Béda napsal Sio, já na rozdíl od vás Zemana nevidím jako nějakého vizionáře. Nevím jaký základ prosperity byl za jeho vlád vytvořen ani základ čeho kromě dálnice někde na severní Moravě položil. Izraelské firmě stát pak bohatě zaplatil „výpalné“. Mít vizi a být vizionář je rozdíl. Mohl jsem to nazvat jinak než vize, třeba plán. Nemůžu vyjmenovat všechny akce jeho vlády. Ale výsledky vidím jasně. ČSSD vytáhl od dna a udělal z ní jedničku. HDP šlo ze záporných čísel po Klausových balíčcích a Tošovského vládě nahoru a dále rostlo. Rostlo dokonce i dál, ale těžko zásluhou Špidlovy nebo Grossovy vlády.… Číst vice »

Alice
Alice
16. 11. 2014 6:19

Cituji : ….Ostatně – skutečnému Krylovi nasazují naše pravdoláskařské elity psí hlavu stále. Jenže, podobně jako Zemana, vymazat ho neumějí…..

Jen abyste se Sio nedivil…V rádiu i v televizi při oblbování lidí mimo jiné lákali do Prahy i na Kryla. Vůbec bych se nedivila. kdyby ústřední písní byla ta zmiňovaná Demokracie ¨, ačkoliv byla psána jako protestsong proti těmhle lidem. Jsou to křiváci, na jedné straně o Krylovi šíří kecy, že kamarádil s lumpy, ale neštítí se ukrást jeho slova. Nakonec Kryl už se bránit nemůže. Škoda, moc chybí zvlášť v téhle době.

Béda
16. 11. 2014 6:41

Sio,

Zemanova vize v praxi. Výprodej státní ekonomiky – rozprodal banky – ty pak vyvážejí peníze z ekonomiky, zadlužují stát a obyvatele. Tím vylepšil rozpočtovou bilanci. Natahal do státu nadnárodní montovny za cenu daňových pobídek (peněz ze státního rozpočtu). Ty dnes vnitrofiremně „optimalizují“ své účetnictví a ze státu odsávají peníze. Za cenu státních dotací zaměstnal lidi jako doplněk automatických linek. (není toto neoliberální vize?) Opticky narostlo HDP. Kam ale šly ty peníze z privatizace bankovnictví? Co se s nimi stalo? Čeho základy položil Zeman? Jaká je ta jeho vize? Já o žádné nevím, dokonce o ní ani netuším.

Béda
16. 11. 2014 6:52

dovětek: Zatímco za Klause místní lapkové za hubičku a na úkor vakradení bank vytunelovalí hospodářskou strukturu, za Zemana nadnárodní finanční a průmyslové giganty získaly moc nad státem. Kdybych shrnul výsledky 25 let: Havel rozbil Masarykův odkaz – Československo a vypráz´dnil morálku morálku, Klaus rozbil a vytunil stát, dokončil rozbití morálky a Zeman zavlekl zemi do područí ciziny.

Béda
16. 11. 2014 6:58

lomikel napsal

http://www.novinky.cz/domaci/353640-revoluci-vyvolala-podle-zemana-fama-o-smrti-studenta-ne-zasah-na-narodni-tride.html

Samosebou, že to tak bylo. Jiank, kdyby po každém takovém „masakru“ následoval politický převrat, tak tzv. civilizovaný demokratický západ by z politických převratů vůbec nevyšel. V USA, ve VB, Francii, Španělsku, Itálii, Řecku, by musel být převrat aspoň desetkrát do roka.