Diskuze k článku


  • hudryper • 17. červnaec 2016

    Jako obvykle. Stručně,jasně a pravdivě. Ani slovo navíc,žádné zbytečné lži či ideologie.

  • Irena • 17. červnaec 2016

    Izraelský rozvědčík: žádné zbytečné lži či ideologie…. chachachacha
    No já zapomněla, on je bývalý, tak to je teď z něho bílé lilium šířící do světa pravdu a nic než pravdu. Třeba tu perlu, že vyostření na hranici s Donbasem je pro Ameriku nevýhodné.

  • hudryper • 17. červnaec 2016

    Irena napsal
    Třeba tu perlu, že vyostření na hranici s Donbasem je pro Ameriku nevýhodné.

    Můžete ,paní Ireno upřesnit,pro kterou část současných USA je vyostření,či z toho plynoucí válka
    na hranici Donbasu výhodné ? Obávám se,že máte na mysli tu us,garnituru,která je na odchodu se
    historicky znemožnit. Jenže neokoni jsou vyřízeni a opravdovou válku se jim vyvolat nepodařilo.

  • Admirál • 17. červnaec 2016

    hudryper napsal
    Můžete ,paní Ireno upřesnit,pro kterou část současných USA je vyostření,či z toho plynoucí válka
    na hranici Donbasu výhodné ? Obávám se,že máte na mysli tu us,garnituru,která je na odchodu se
    historicky znemožnit. Jenže neokoni jsou vyřízeni a opravdovou válku se jim vyvolat nepodařilo.

    Já bych neocony ještě neodepisoval. I když mnoha důležitých cílů nedosáhli a to zřejmě hlavně pro svou mentální nedostatečnost, jedno se jim povedlo: Zabránili užší ekonomické a polictiké spolupráci EU a Ruska, oddělili EU od Ruska kordónem Rusku nepřátelských států. A to bych řekl, byl hlavní cíl převratu na Ukrajině.

    Jsou stále velmi nebezpeční, můžete od nich čekat, protože jsou mentálně nedostateční, mentálně nedostatečné kroky. Je tu Hilary při jejímž vítěztví ve volbách není příliš třeba přemýšlet, jakou cestou se dá. Já bych neocony ještě neodepisoval.

  • hudryper • 17. červnaec 2016

    Admirál napsal
    . Já bych neocony ještě neodepisoval.

    Chápu Vaše obavy,ale vývoj událostí v Turecku a Sýrii a od včerejška i v Iráku ukazuje zřetelně na
    totální neúspěch neoconů na SV,který bude implikovat stále silněji i vývoj situace na Ukrajině.
    Přicházející vládní garnitura USA řízená nejvyššími světovými finančními kruhy bude mít za úkol
    přehodnotit politiku vůči Rusku,protože pochopitelně nedůvěřují slibům UV KSČíny korektně spolupracovat při ovládnutí světa.K tomu potřebují dělat podstatně lepší politiku,než ji dělali neoconi spolu se sionisty v posledních desítiletích. Vyhrocení NATO proti Rusku byla fatální strategická chyba,která donutila vedení Číny a Ruska k společným vojenským opatřením,jejichž eliminace je zcela mimo schopnost us.armády. Tohle samozřejmě vojenští odborníci supervelmocí dobře vědí. Neoconi nedokázali zabránit přímým kolegiálním vztahům mezi ruskou nejvyšší generalitou a Pentagonem,podobně tomu je i mezi CIA a FSB a možná i dalšími tajnými službami.

  • peter. • 17. červnaec 2016

    Ak nebudem hodnotiť Kedmiho z hľadiska jeho minulého aj dnešného pracovného zaradenia a štátnej príslušnosti,tak jeho slová,výroky a hodnotenia mi pripadajú byť rozumné,jasné a nezastreté.Dokážem mu ich uveriť.Verím mu aj to,že ani jedna strana zúčastnená v konflikte na Donbase už nemá žiadny záujem na jeho pokračovaní.Hľadajú sa spôsoby,ako z neho vykĺznuť bez straty tváre.RF sa nasýtila tým,že si vrátila Krym a v konflikte zotrváva už len k vôli názorom ruskej verejnosti.USA budú podporovať Ukrajinu do tých čias,kým si uchovávajú nádej,že sa im podarí vyrvať Krym z ruských rúk a postaviť na ňom svoju vojenskú základňu.Pravdepodobne už prichádzajú na to,že táto nádej sa im nesplní.Chunta sa istotne ešte raz rozhodne zaútočiť a dobyť Donbas.Stane sa tak v prípade,že sa tam nájde skupina blbov,ktorá sa rozhodne odstaviť od rozhodovania poskoka USA-Porošenka(údajne sa to začína diať) a zaútočí aj bez súhlasu USA.Len nikto z nich nevie,čo potom bude s tým Donbasom a jeho obyvateľmi robiť.Nenávisť tých ľudí k banderštátu je obrovská a obnova spolunažívania vylúčená na mnoho rokov
    Konflikt stojí všetky zúčastnené strany obrovské peniaze,pričom pád Donbasu neprinesie ani jednej z nich žiadne pozitíva.Obnova Donbasu padne na plecia toho, kto v tom konflikte vyhrá.Víťaz sa ale stane hneď po ukončení konfliktu porazeným.Zostane mu na krku rozbitý Donbas a povinnosť obnoviť ho.Takže aj v tomto ohľade môže mať Kedmi pravdu,keď hovorí,že ani Rusi ani Američania na pokračovaní konfliktu nemajú záujem.

  • Admirál • 17. červnaec 2016

    peter. napsal

    Ak nebudem hodnotiť Kedmiho z hľadiska jeho minulého aj dnešného pracovného zaradenia a štátnej príslušnosti,tak jeho slová,výroky a hodnotenia mi pripadajú byť rozumné,jasné a nezastreté.Dokážem mu ich uveriť.Verím mu aj to,že ani jedna strana zúčastnená v konflikte na Donbase už nemá žiadny záujem na jeho pokračovaní.Hľadajú sa spôsoby,ako z neho vykĺznuť bez straty tváre.RF sa nasýtila tým,že si vrátila Krym a v konflikte zotrváva už len k vôli názorom ruskej verejnosti.USA budú podporovať Ukrajinu do tých čias,kým si uchovávajú nádej,že sa im podarí vyrvať Krym z ruských rúk a postaviť na ňom svoju vojenskú základňu.Pravdepodobne už prichádzajú na to,že táto nádej sa im nesplní.Chunta sa istotne ešte raz rozhodne zaútočiť a dobyť Donbas.Stane sa tak v prípade,že sa tam nájde skupina blbov,ktorá sa rozhodne odstaviť od rozhodovania poskoka USA-Porošenka(údajne sa to začína diať) a zaútočí aj bez súhlasu USA.Len nikto z nich nevie,čo potom bude s tým Donbasom a jeho obyvateľmi robiť.Nenávisť tých ľudí k banderštátu je obrovská a obnova spolunažívania vylúčená na mnoho rokov
    Konflikt stojí všetky zúčastnené strany obrovské peniaze,pričom pád Donbasu neprinesie ani jednej z nich žiadne pozitíva.Obnova Donbasu padne na plecia toho, kto v tom konflikte vyhrá.Víťaz sa ale stane hneď po ukončení konfliktu porazeným.Zostane mu na krku rozbitý Donbas a povinnosť obnoviť ho.Takže aj v tomto ohľade môže mať Kedmi pravdu,keď hovorí,že ani Rusi ani Američania na pokračovaní konfliktu nemajú záujem.

    „USA budú podporovať Ukrajinu do tých čias,kým si uchovávajú nádej,že sa im podarí vyrvať Krym z ruských rúk a postaviť na ňom svoju vojenskú základňu.“

    Nesouhlas, Krym měl být třešnička na dortu, jackpot. V prvním kole ho brali Rusové, získat ho zpět lze jen vítězstvím v jaderné válce. To Amíci dobře vědí.

    Na Ukrajině se za dané situace nestane nic, co by nechtěli Američané. Tvoří účinnou překážku ekonomického a politického sbližování Ruska s EU. To byl hlavní cíl a Američané učiní vše, aby to tak zůstalo. Z toho pohledu je třeba chápat jejich podporu či nepodporu obnovení bojů na Dombase.

  • peter. • 17. červnaec 2016

    Admirál napsal
    Nesouhlas,

    Prečo?
    Bavme sa o Donbase.Krym je už ako sa zdá vyriešená vec,iba ak by ste pripustili,že kvôli nemu USA rozpútajú jadrovú vojnu,čo ja považujem za nonsens.Vy ale píšete o „druhom kole“ a jadrovej vojne.Admirál!Ak niekto,napr.USA rozpúta jadrovú vojnu,tak to určite nebude kvôli Krymu.Lebo po tej vojne by Krym už bol každému,aj USA len na dve veci.Na hovno a na nič!
    Takže prečo USA záleží na dobytí Donbasu?Veď sa len pozrite na mapu a spočítajte si tie americké základne okolo Ruska!Koľko miliard dolárov musia USA ročne asi tak vynakladať na ich udržiavanie?Myslíte,že USA nutne potrebujú ešte jednu základňu v Donecku?

  • fajt • 17. červnaec 2016

    http://politikus.ru/v-rossii/80718-reakciya-putina-na-sobytiya-v-turcii.html – Переговоры с глазу на глаз. Впервые за долгое время, с поры разрыва дипломатических и торговых отношений , президенты двух стран встретятся уже в следующем месяце. Об этом сообщил пресс-секретарь президента РФ Дмитрий Песков. О встрече Путина и Эрдогана в августе было заявлено и в эфире турецкого телевидения – а вот высокая политика на практике, lituji wolontariuszy, kteří tomu všemu dělali pouhé palivo. ..)

  • peter. • 17. červnaec 2016

    Admirál napsal
    překážku ekonomického a politického sbližování Ruska s EU

    Na tú spoluprácu je Európa aj RF odsúdená a nejaká Ukrajina tomu v žiadnom prípade nezabráni.Pozrite sa do štatistík a zistíte,že v priebehu sankcií proti RF,sa táto spolupráca najmä zo strany Nemecka znásobila.Podobné je to aj s USA.Svet je dnes príliš malý aby bolo možné dosiahnuť prerušenie ekonomickej spolupráce medzi štátmi ktoré sa navzájom potrebujú len tým,že sa medzi nimi vytvorí bariéra v podobe napr.Ukrajiny.Tá sama bude v dohľadnej dobe odkázaná výlučne na pomoc RF,lebo zo západu už nedostane ani deravý groš.

  • Admirál • 17. červnaec 2016

    peter. napsal
    Na tú spoluprácu je Európa aj RF odsúdená a nejaká Ukrajina tomu v žiadnom prípade nezabráni.Pozrite sa do štatistík a zistíte,že v priebehu sankcií proti RF,sa táto spolupráca najmä zo strany Nemecka znásobila.Podobné je to aj s USA.Svet je dnes príliš malý aby bolo možné dosiahnuť prerušenie ekonomickej spolupráce medzi štátmi ktoré sa navzájom potrebujú len tým,že sa medzi nimi vytvorí bariéra v podobe napr.Ukrajiny.Tá sama bude v dohľadnej dobe odkázaná výlučne na pomoc RF,lebo zo západu už nedostane ani deravý groš.

    Současný stav odpovídá tomu, co popisuji. Amíci mají eminentní zájem na tom, aby tento stav udrželi.

    Jinak se podívejte na mapu. Ekonomickou spolupráci sice kordón zemí nemůže úplně přerušit, ale výrazně ztížit.

  • Vlastimil • 18. červnaec 2016

    Ano, je to tak. Ruská politika je chladný kalkul! Zato americká politika je plna lásky a porozumnění, vojska NATO vstupující na území suverénních států mají v hlavních děl vetknuty květiny, z polních kuchyní se rozdělují potraviny a dětem jsou rozdávány pamlsky a žvýkačky. Všude jásot a přátelská objetí. Lidé pláčou dojetím. Ale nechoďte příliš blízko, bylo by slyšet i skřípění zubů demokratizovaného lidu.

  • lomikel • 18. červnaec 2016

    zajimavy clanek v podstate k tematu, i kdyz to nevidim uplne stejne, je to poctiva pjakinovstina minimalne vhodne k zamysleni

    http://aeronet.cz/news/deni-v-turecku-a-v-armenii-jasnejsi-scenar-evropskeho-chalifatu/

    tahle pasaz vlast:

    A úplně v základu zde ještě máme analogii s Trockým a Stalinem, kdy Trockij prosazoval pokračování VŘSR do všech dalších zemí tak, aby výsledkem bylo zrušení všech hranic a národů (tzv. permanentní revoluce), zatímco Stalin, tento „zrádce“ marxismu, trval na tom, že socialismus lze vybudovat bez nutnosti likvidace státu a národa. Čímž se dostáváme k marxistům a neomarxistům v EU (v čele s marxistkami Mogherinovou, Merkelovou, ale předtím už i s Barrosem), sedících v novodobé babylonské věži/budově EU a k Rusku, které se marxismu opětovně brání stejně, jako v časech za Trockého (a jeho IV. internacionály).

  • lomikel • 19. červnaec 2016

    podobna uvaha vztazena k nadpisu clanku
    http://www.zvedavec.org/komentare/2016/07/6964-proc-turecky-puc-nebylo-chopeni-se-moci-erdoganem-pod-falesnou-vlajkou.htm

    Nejkontroverznějším aspektem celé této aféry, který mají stoupenci multi-polárního světa problém akceptovat, je, proč by měly Rusko a Írán podporovat Turecko, i když jsou si zcela vědomy Erdoganova zapojení do války v Sýrii. Navíc po zhlédnutí obrázků odvetného násilí davu v Istanbulu a nejméně jednom ověřeném veřejném uřezání hlavy, nemluvě o celostátních čistkách ve všech sférách, které nyní probíhají, lidé, kteří jinak chovají sympatie k zahraniční politice Ruska a Íránu, kroutí hlavami a diví se, proč Moskva a Teherán odhodlaně nevystupují proti tak šokujícím událostem.

    Ve skutečnosti, a jakkoliv to může být pro spoustu čtenářů zklamáním, tvrdým faktem je, že ani Rusko, ani Írán nemají jakýkoliv zájem v domácích záležitostech svých partnerů, ať již je to dobré, nebo špatné. Každý stát obecně provádí politiku státní suverenity, čímž ignoruje často kontroverzní vývoj v zemích jeho partnerů, dokud není v důsledku toho narušena pragmatická mezistátní spolupráce.

    Vyjímka z tohoto pravidla je vidět většinou tehdy, pokud se nějaký velký zájem Ruska či Íránu náhle stane, či již byl, nepřátelským vůči nim a zahájí řadu skandálních domácích kroků s cílem nepřímo poškodit strategické pozice těchto multi-polárních vůdců v zemi. Například pomajdanský Kyjev bezvýhradně podpořil etnické čistky ruského obyvatelstva na Ukrajině, což vysvětluje, proč Moskva reagovala na Krymu a poskytla jisté formy podpory domobraně na Donbasu

    i zbytek zajimavy, pan Kedmi nekeca, rekl bych