Máme právo na svůj vlastní názor na fakta

Další fakta z pera K. Dolejšího pod záštitou novináře non+ultra – Čulíka.

Těžko říci, co to je vlastně za fotky – ale ostatní data sedí. Halič 1914, Polsko 1920, Mandžusko 1945, Československo 1968, Gruzie 2008.

Vidíte je, Rusáky, 1914 – to bylo někdy za 1.světové, a pak kdo si vlastně začal, že?
Nebo 1920…. až k Varšavě je hnali….
A Mandžusko 1945 se Karlovi obzvlášť povedlo, ještě měl napsat III.říše, 1944, Bagration.
Československo se asi líbilo i jiným, nejen Rusům, ostatně, Brežněv byl Ukrajinec, Gomulka Polák a Ulbricht Němec. Ti dva poslední výtečníci to údajně zpunktovali.
Gruzie…. tam ale ruští vojáci měli posvěcení OSN, co já vím. A byli napadeni……

Čímž ale nelze tvrdit, že uvedená data nejsou skutečná fakta. Jen se prostě něco… vynechá.

To hlavní – kontext.

***

Dodatek k nesmyslné tezi pana Čulíka „Máte právo na svůj vlastní názor. Nemáte ale právo na vlastní fakta“:

Fakt, to je něco, co se stalo, co je. Jenže nikdy žádná taková událost – fakt neexistuje ve vzduchoprázdnu sama o sobě, bez souvislostí a následků. Jaké souvislosti a následky faktu zdůrazníme a vyzdvihneme, to je výsledkem našeho názoru, je to právě tím naším názorem.  Janika

Převzato z ostrova Janiky

Stanův komentář: Z toho, jak sleduji vývoj debaty kolem Britských listů (a pravděpodobně rostoucí nespokojenosti čtenářů s obsahem, na který už musel i jindy bohorovný Jan Čulík zareagovat – zde a zde), my ostatní nemáme právo na vlastní fakta, kdežto Britské listy mají právo libovolná fakta zamlčet a ta ostatní poskládat do falešných souvislostí. A to je přesně jeden z hlavních „technologických postupů“ mainstreamu, vůči kterému se Britské listy od svého založení vymezují. Jiná situace by nastala, kdyby se Britské listy oficiálně prohlásily za součást mainstreamu, pak by mi samozřejmě nestály za hození jediného hrášku na zeď.

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
54 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Béda
16. 8. 2014 6:49

Jenom připomínka Kádovi. Mandžusko, do kterého byl SSSR vmanipulován, nebyl začátek SVĚTOVÉ VÁLKY. Byl to izolovaný regionální válečný konflikt. Napadení Polska nacistickým Německem pod falešnou záminkou (běžná praxe mezinárodních zločinců i dneska) bylo začátkem světové války proto, že po tomto válečném násilí začal celý seriál válečných tažení, který postupně zachvátil většinu světa. Kadel trvale prokazuje závažné nedostatky v logice, zejména v kauzalitě jevů.

J. Hruška
J. Hruška
16. 8. 2014 6:57

No, ono by se to dalo vyřídit jednou větou: Zeptat se pana Čulíka, kde vzal on právo na svoje fakta. Jinak, samozřejmě – je daleko podlejší z nějakých fakt vyvozovat něco, co neznamenala. Podlost je ovšem moralizmus, který se takoví jako Čulík rozhodli odstranit.

Béda
16. 8. 2014 7:04

Za úvahu taky stojí jestli velký podvod 11/9, který posloužil jako záminka pro množství válek dnešní globálně expanzivní velmoci nebyl začátkem 3.světové války. Od té doby válečný požár zachvacuje stále větší část světa.

mirror
mirror
16. 8. 2014 7:15

Čulík je posedlý falešně vyvažovat fakta sviňárnami. Přispívatel do BL Mrázek (podle životopisu ho najde každý) napíše, že mzdy Čechů jsou nezaslouženě malé. Mrázkův text nechá zesměšnit Mrázka tajemným Pavlem Urbanem, kterého kromě Čulíka nezná nikdo a který je ochoten omluvit každý zločin. Mnoho autorů se s tímto smířit nechce už a do BL už nepíše. Ostatně na Nové republice německý odboráři kritizuje poměry u nás, které vedou k tomu, že za stejnou práci jsme placení méně než v Německu. Zkorupované odbory a vládnoucí sociální demokracie se s touto politikou rozloučit nechce a zájmy svých voličů pohrdá. Najde se dost… Číst vice »

Sio
Sio
16. 8. 2014 10:25

Podíval jsem se na ty Čulíkovy články, které by se mohly jmenovat „Obrana Podlejšího.“
Takže třeba:
http://blisty.cz/art/74344.html – Shaun Walker: „Může tohle někdo identifikovat?“
Kde má Čulík ověření pravdivosti tohoto prohlášení jakéhosi nám dodnes neznámého Walkera (pokud to není texaský ranger, tomu bychom věřili každé slovo) od nějakého druhého nezávislého zdroje? Nemá, neuvedl. Tohle mohlo být vyfoceno kýmkoli a kdekoli a klidně to může být i Ukrajinská technika.

http://blisty.cz/art/74345.html – Svědectví ukrajinských vojáků
Kde to vzal? Kdo to natočil? Jaksi nám se to Čulík neobtěžoval oznámit.

Atd …

peter.
16. 8. 2014 17:12

peter. napsal

http://www.auria.sk/blog/trollovia-vydavatelstva-axel-springer-beru-do-450-eur-mesacne

Vzhľadom na uvedené-koľko musia platiť Čulíkovi za tak výraznú zmenu orientácie BL? Je to len človek,tak si chce zarobiť,no.Akceptujem Čulíkove pohnútky,no predpokladám ,že tento jeho kotrmelec bude mať len krátkodobý efekt a v konečnom dôsledku sa preukáže pokrivenosť Čulíkovho charakteru a on nakoniec potichu zmizne z BL,alebo zmiznú BL ako zdroj alternatívnych informácií.

hudryper
hudryper
16. 8. 2014 17:12

Hlavně máme každý nezadatelné právo blisty neotevírat a nepodporovat.
Je jich škoda,býval to spolehlivě zajímavý portál,což postupně skončilo odchodem Kotrby a příchodem K.Dolejšího coby šéfredaktora.Čulík zřejmě
tímto způsobem „řeší“ svou pozici po zrušení jeho katedry a odchod do penze.Tož sbohem !

milda1963
milda1963
16. 8. 2014 19:14

Sio napsal Podíval jsem se na ty Čulíkovy články, které by se mohly jmenovat „Obrana Podlejšího.“ Takže třeba: http://blisty.cz/art/74344.html – Shaun Walker: „Může tohle někdo identifikovat?“ Kde má Čulík ověření pravdivosti tohoto prohlášení jakéhosi nám dodnes neznámého Walkera (pokud to není texaský ranger, tomu bychom věřili každé slovo) od nějakého druhého nezávislého zdroje? Nemá, neuvedl. Tohle mohlo být vyfoceno kýmkoli a kdekoli a klidně to může být i Ukrajinská technika. http://blisty.cz/art/74345.html – Svědectví ukrajinských vojáků Kde to vzal? Kdo to natočil? Jaksi nám se to Čulík neobtěžoval oznámit. Atd … Tak Čulíkova „fakta“, na které nemá nikdo jiný nárok, už… Číst vice »

Dolmen
Dolmen
16. 8. 2014 19:50

Řekl bych, že původně byly Blicí listy založeny jako stínový mainstream, aby zachytili inteligentnější segment ovčanů, kterým se z pritimitivismu oficiálního mainstreamu dělalo blivno a pomohli tak, pomocí různých návnad – např. v mezích zákona povolenou kritikou, avšak zcela neškodnou, uveřejněním osudů několika exekuovaných nešťastníků apod.- kanalizovat jejich stres z podělané české a světové reality a zároveň je nenápadně přivedli na pravou víru. Události však začínají mít nepředvídaný spád s nenadálými turbulencemi a to způsobilo, že se Čulda i KaDel odkopali a ukázali, co jsou zač a jaký je jejich podnikatelský záměr. Speciálně KaDel přitvrzuje a podle starého přísloví, že… Číst vice »

petr jihlava
petr jihlava
17. 8. 2014 19:37

Zpravodajství a komentáře Britských listů,Deníku Referendum a A2larm považuji za nejobjektivnější a všestranně vyvážené.Zejména pro liberálně levicově smýšlející čtenáře.Tuto možnost nikde v jiných médií u nás nenajdou.
Jsem přesvědčen o tom,že Jan Čulík dělá BL kvalitně a objektivně.
BL jako stínový mainstream rozhodně nepovažuji.
Stačí se podívat na články řady jejich autorů,které předstaují široce názorově levicovou pestrost.

mirror
mirror
17. 8. 2014 22:15

Dolmen napsal Řekl bych, že původně byly Blicí listy založeny jako stínový mainstream, aby zachytili inteligentnější segment ovčanů, kterým se z pritimitivismu oficiálního mainstreamu dělalo blivno a pomohli tak, pomocí různých návnad – např. v mezích zákona povolenou kritikou, avšak zcela neškodnou, uveřejněním osudů několika exekuovaných nešťastníků apod.- kanalizovat jejich stres z podělané české a světové reality a zároveň je nenápadně přivedli na pravou víru. Politologie není moje profese. Jdu to ten problém se zdravým rozumem. Výměna režimu neznamená jen vytvořit vládnoucí stranu, ale také stranu opoziční, které bude dovoleno vládnoucí stranu na čas u formální moci vystřídat. Organizátoři převratu… Číst vice »

Aleš
Aleš
18. 8. 2014 7:09

mirror napsal Politologie není moje profese. Jdu to ten problém se zdravým rozumem. Výměna režimu neznamená jen vytvořit vládnoucí stranu, ale také stranu opoziční, které bude dovoleno vládnoucí stranu na čas u formální moci vystřídat. Organizátoři převratu však nemohou připustit, aby se k vládě dostali komunisté byť řádně zkrotlí. K tomu je třeba vyvolat nenávist hlupáků, kteří budou povykovat o normalizaci. Dále je třeba založit prokapitalistické weby, které vzpomínal petr z jihlavy. Ty budou odvádět pozornost k věcem nepodstatným a zuby nehty se budou bránit všemu, co by lidem opravdu pomohlo. DR a BL budou kormidlovány tak, aby v okamžiku,… Číst vice »

Dolmen
Dolmen
18. 8. 2014 7:12

petr jihlava napsal Zpravodajství a komentáře Britských listů,Deníku Referendum a A2larm považuji za nejobjektivnější a všestranně vyvážené.Zejména pro liberálně levicově smýšlející čtenáře.Tuto možnost nikde v jiných médií u nás nenajdou. Jsem přesvědčen o tom,že Jan Čulík dělá BL kvalitně a objektivně. BL jako stínový mainstream rozhodně nepovažuji. Stačí se podívat na články řady jejich autorů,které předstaují široce názorově levicovou pestrost. Směrování médií určují redaktoři, o tom snad není nutno pochybovat. Za informačně poměrně vyvážené bylo lze považovat BL v době, kdy v nich působil Š. Kotrba. Pak se však něco stalo…, přišel KaDel a kurs webu se začal měnit. A… Číst vice »

Béda
18. 8. 2014 7:22

Dolmen,

váš pohled na obě uvedená média sdílím. Na rozdíl od BL, DR z vámi uvedených důvodů prakticky ani neotvírám.

mirror
mirror
18. 8. 2014 9:45

Manipulátoři veřejným míněním jsou mistři také v tom, že štvou lidi se společnými zájmy proti sobě. Většina z nás nikoho nevykořisťuje, živí se jen vlastní prací a měli bychom mít společné zájmy. Jejich povolání bylo takové, že kdyby chtěli s minulým režimem bojovat, tak by museli škodit jen lidem kolem sebe. Například lékař by místo léčení bez výběru zabíjel, učitel by nenaučil žáky počítat a konstruktér by konstruováno stroj, který by selhal a ještě k tomu obsluhu zabil. Nemocní cholerici třeba vybízí svou zlost ke komunistům tím, že by třeba nějakého dopravního policistu zmlátil. Když to někdo nedělal, byl odporný… Číst vice »

petr jihlava
petr jihlava
18. 8. 2014 9:52

Nesdílím názor některých kritiků a diskutujících na adresu např. Britských listů a Deníku Referendum,které se zakládájí na konspirační teorii.Tu nemohou věcně ničím doložit.Jedná se pouze o spekulace. Na Jana Čulíka,Karla Dolejše(BL) nebo Jakuba Patočku(DR)můžeme mít různé názory,ale jejich servery mimo jiné dávají prostor různým alternativním aktivistům a osobnostem levicového stranického i nestranického spektra. Např.Ilona Švihlíková,Tomáš Tožička,Jiří Karen,Marek Řezanka,Tomáš Kotrba,Lenka Procházková a řada dalších rozhodně nepatří mezi skryté zastánce současného kapitalismu s jeho negativními dopady na společnost. Překonat kapitalismus je dlouhodobý proces a v jeho globální podobě bude muset odehrát na globální úrovni.Jaký sociálně spravedlivější a demokratičtější systém ho nahradí je… Číst vice »

Alena
Alena
18. 8. 2014 10:22

minulá doba měla taky své kritiky, kteří žili v ilegalitě, a to chartisty , které neformálně vedl pan Havel. Odpůrcům režimu se podařily takové kousky(po shlédnutí dokumentu s panem Pithartem), že přímo před očima STB se jim podařilo převést samizdatovou literaturu. Přímo před očima nebo za jejich asistence, stejně jako celý samet? Věrohodný není ten, kdo je pouze a jen levicový či pravicový, ale kdo se snaží zprostředkovat pravdivé dění ve světě. Pokud BL mají naprosto neobjektivní informace o Ukrajině, lze předpokládat, že celá tzv. alternativní media jsou kontrolována, stejně jako chartisti za starých časů.

lomikel
lomikel
18. 8. 2014 10:43

alena – ano, je vzdy daleko jednodussi videt kdo je kdo na zaklade konretni situace a jeho reakci na ni. Obecne ideologicke kecy nenuti se jasne profilovat. Situace na Urkrajine toto umoznuje, Putina (dovolim si zosobnit) a jeho politku nemaji radi ani NWO/USA based pravicaci ( protoze jim desturuje jejich globalni banksterske letadlo z pozice statnich svrchovaneho statu) ani novo levicaci/ kulturni marxiste – proto ze jim stopl jeji snahu o prosazeni destrukce ruske spolecnosti skrze tzv. „levicove agendy“. Obe kridla liberalismu prave, i leve, vidi v Putinovskem rusku sveho protivnika. Prdlacku jim zalezi na tom kolik lidi pri tom… Číst vice »

petr jihlava
petr jihlava
18. 8. 2014 11:25

to Alena: Jsem přesvědčen o tom,že BL a DR se snaží na svých stránkách přinášet všestrané a objektivní informace o dění na Ukrajině a jiných událostech u nás i ve světě. Dívat se na Ukrajinu a poslední události v Gaze čenobíle je zavádějící.A to BL ani DR nedělají. Že by nikdo mocný kontroloval a minipuloval s BL a DR mi připadá hodně nadnesené.Vámi uváděný příklad s chartisty v době normalizace. Přes veškeré výhrady k současnému polistopadovému systému si troufám tvrdit,že přece jenom nežijeme v totalitě jako před rokem 1989. Mít pravdu samozřejmě ještě neznamená,jestli je nikdo pravicový nebo levicový.Nechci zde… Číst vice »

Alena
Alena
18. 8. 2014 11:31

petr jihlava napsal to Alena: Jsem přesvědčen o tom,že BL a DR se snaží na svých stránkách přinášet všestrané a objektivní informace o dění na Ukrajině a jiných událostech u nás i ve světě. Dívat se na Ukrajinu a poslední události v Gaze čenobíle je zavádějící.A to BL ani DR nedělají. Že by nikdo mocný kontroloval a minipuloval s BL a DR mi připadá hodně nadnesené.Vámi uváděný příklad s chartisty v době normalizace. Přes veškeré výhrady k současnému polistopadovému systému si troufám tvrdit,že přece jenom nežijeme v totalitě jako před rokem 1989. Mít pravdu samozřejmě ještě neznamená,jestli je nikdo pravicový… Číst vice »

lomikel
lomikel
18. 8. 2014 11:35

petr jihlava – BL o ukrajine lzou, programove a opakovane. Nejedna se tedy o nejaky opomenuti zpusobene informacnim sumem, ale o metodu prace. Na upozorneni na vecnou nespravnost v u konkretnich clanku nereaguji, nechaji to vyhnit, zadny opravny clanek. Na cause ukrajina je to videt vice na jinych causach mene. Jendou prolhani, porad prolhani. Motivace Culika me nezajima, dulezite je co dela.

Aleš
Aleš
18. 8. 2014 11:42

petr jihlava napsal Nesdílím názor některých kritiků a diskutujících na adresu např. Britských listů a Deníku Referendum,které se zakládájí na konspirační teorii.Tu nemohou věcně ničím doložit.Jedná se pouze o spekulace. Na Jana Čulíka,Karla Dolejše(BL) nebo Jakuba Patočku(DR)můžeme mít různé názory,ale jejich servery mimo jiné dávají prostor různým alternativním aktivistům a osobnostem levicového stranického i nestranického spektra. Např.Ilona Švihlíková,Tomáš Tožička,Jiří Karen,Marek Řezanka,Tomáš Kotrba,Lenka Procházková a řada dalších rozhodně nepatří mezi skryté zastánce současného kapitalismu s jeho negativními dopady na společnost. Překonat kapitalismus je dlouhodobý proces a v jeho globální podobě bude muset odehrát na globální úrovni.Jaký sociálně spravedlivější a demokratičtější systém… Číst vice »

lomikel
lomikel
18. 8. 2014 11:57

ja si zakonspiruji, znacna cast Blicich listu tlaci agendu kterou lze nazvat neomarxistickou (http://cs.wikipedia.org/wiki/Neomarxismus), zvelke casti pretazene a zpervertovanne idee napr. lidskych prav (bez povinosti), prav vsech mensin bez proporcionality situace, zesmesnovani ceskeho statu a cechu. Pokud nedko mluvi jako neomarxista, pise jako neomarxista a ma snahu formovat spolecnost jako neomerxista, tak nejjednodussi vysvetleni je ze ze proste je Neomarxista. Pokud jit tedy Culik je, ci s nim symapatizuje, tak vedome obchoduje svoji byvalou dobrou povest za posun v sjednoceni sveta pod nekolika superkapitalisty a soucasne destrukci mistnich spolecnosti. Pak uz se prece ta svetova revoluce musi podarit , ne… Číst vice »

Sugar Ray
Sugar Ray
18. 8. 2014 12:00

Petr Jihlava – alternativní media čtete , žijete v Česku a přijde vám že nežijeme v totalitě jako před rokem 89 ? To myslíte vážně ? Jak by jste to nazval ? Hlavně neřikejte demokracie prosim .
Britský Listy jste četl po tom co se stalo v domě odborů v Oděse ? To co v tý době předvedly bylo něco ohavnýho , tam si každej mohl udělat obrázek sám , já od tý doby už tam nechodim .

Seal
Seal
18. 8. 2014 13:20

lomikel napsal ja si zakonspiruji, znacna cast Blicich listu tlaci agendu kterou lze nazvat neomarxistickou (http://cs.wikipedia.org/wiki/Neomarxismus), Měl by jste si to heslo z wiki, co pořád vytrvale linkujete, raději znovu přečíst. Píše se v něm totiž i tohle: „V současném mediálním diskursu bývá pojem „neomarxismus“ užíván povrchně a propagandisticky jako dehonestující nálepka pro řadu odlišných liberálních, levicových a ekologických postojů, aniž je jakkoli zřejmá jejich vazba na Marxovu teorii… Ukazuje se, že pojem „neomarxismu“ v současnosti využívají zejména polemikové zprava, ale k takto používanému pojmu neomarxismu se prakticky nikdo z jeho údajných zastánců nehlásí… Nálepku neomarxismu pro své nepřátele však… Číst vice »

lomikel
lomikel
18. 8. 2014 13:42

seal – dobre :)))
dekuji za upozorneni, delam to proto abych nemusel stale znovu psat co tim, ramcove myslim. I predtim to bylo pomerne neutralni heslo, tazke to nijak zvlast nevadi. Kazdy si muze ty mene neutralni vyklady najit sam, pokud ma potrebu.

lomikel
lomikel
18. 8. 2014 13:48

http://en.wikipedia.org/wiki/Neo-Marxism
je take neutralni ale uplnejsi

lomikel
lomikel
18. 8. 2014 13:52

a jeden angazovany pohled katolicke reakce ;)
http://www.tedeum.cz/3_2010/neomarxismus_032010.htm

petr jihlava
petr jihlava
18. 8. 2014 13:58

Argumenty kritiků BL a DR,že nepřináší věrohodné informace a jsou poplatné dnešním politickým a ekonomickým elitám mě nepřesvědčili o tom abych svůj názor změnil.Nebylo mým cílem debaty přesvědčit své názorové oponenty.Pouze jsem reagoval na to,že jejich výhrady a argumenty nejsou ničím věcným doloženy.Pouze usuzují na základě emocí a mýtů.Pravdou je,že pro některé čtenáře se může DR jevit jako levicově elitářský. Jan Čulík mimo jiné na závěr svého článku(Máte právo na svůj názor.Nemáte právo na svá fakta)dobře napsal:Britské listy byly vždycky, od samého začátku své téměř dvacetileté existence v opozici proti ideologickým a doktrinářským názorům, ať ty pocházely z pravice nebo… Číst vice »

Alena
Alena
18. 8. 2014 14:17

petr jihlava. kolovrátek to zvládá taky tak dobře-argumentovat neustále stejně bez přihlédnutí k názoru ostatních, jen tak dále

lomikel
lomikel
18. 8. 2014 14:21

Petr jihkava – souhlasim plne ze je treba myslet, kazdy svou hlavou. Co se tyce DR nevim, co se tyce BL jsme vymyslel, a koukam ze ne sam, ze okolo Ukrajiny ( ostatni nechme starnou) nerikaji informce tak jak jsou dostupne ze zdroju ale ze je modifikuji s cilem vytvorit z Ruska hlavniho vynika vseho, dale zlechcuji situaci na jiho-vichode zpusobem ktery by treba u Gazy oznacili za fasisticky. Proc ? Ukrajina je jadro pudla. Dalsi clanky ktere tam vychazeji a ktere ve me vzbuzuji udiv nejsou podstatne, protoze se netykaji primo situace obcanske valky kde jedine moralne akceptovatelne stanovisko… Číst vice »

lomikel
lomikel
18. 8. 2014 14:29

Jeste poznamka. Kdy Culik napise „Máte právo na svůj názor. Ale nemáte právo na vlastní fakta.“ tak by si to mel vytisknou VELKYM PISMEM a nalepit sobe a Dolejsimu na monitory. Presne tohle totiz delaji, presentuje svoje „fakta“. V podstale je to nebetycna drzost kterou vy jeste vydavate za ctnost :)

nejste kulturni marxista ?;)

Béda
18. 8. 2014 14:35

Bový přírůstek mainstreamových Britských listů:
http://www.blisty.cz/art/74373.html

lomikel
lomikel
18. 8. 2014 14:43

http://www.blisty.cz/aut/3308/bio.html
autor dela pro sorose a svetovou banku, PR clanek, takove culikovi fakta :)

Juraj Mesík

tretieho sektora, Iniciatíva pre komunítnu filantropiu Open Society Fund, SAIA, Nadácia pre deti Slovenska).
V letech 2003-2008 pracoval jako Senior Social Development Specialist v Social Development Department, World Bank, Washington D.C.
V současnosti působí jako nezávislý expert Světové banky a publicista.

,

Sugar Ray
Sugar Ray
18. 8. 2014 14:51

Kulturní referent :D Kulturně – mediální referent . Tak pane , jestli oni jsou tady od toho nutit lidi přemýšlet , udělat si vlastní názor tak to mi neřikejte ani ze srandy . Protože oni podsouvaj takový lži a to tak stupidnim nevěrohodnym způsobem že se na to kolikrát ani main stream nezmůže . To už nemůže ta svoloč obhajovat tim že dává prostor různým názorum a tyhle kecy , protože to je manipulace už od Oděsy , obzvláště vypečený byl ten s očitym svědkem Supermanem co jezdí do Oděsy každý týden nebo jak to bylo , byl všude 24/7… Číst vice »

lomikel
lomikel
18. 8. 2014 15:36

vyvazujeme
po katolicke reakci je tu pohled puvodniho merxisty nestalinckeho typu na neomarxismus
http://denikreferendum.cz/clanek/3101-je-tradicni-marxismus-vzdalen-zivotu-lidi

petr jihlava
petr jihlava
19. 8. 2014 9:16

Celou debatu bych uzavřel. Nejětší vinu Janu Čulíkovi a BL dávají jeho kritici za to,že ve svém zpravodajství a komentářích kolem Ukrajinské krize jsou málo proruský.Ruská propaganda prezentovaná v BL by některým zřejmě více vyhovovala.Tak má podle nich vypadat objektivní a nestrané zpravodajství a komentáře.Hlavní argument kritiků BL je,že nezveřejňují proruskou propagandu,která podle jejich mínění je ta pravdivá. BL ale na svých stránkách odmítají sdílet jakoukoliv propagandu(ruskou,západní,kyjevskou a pražskou).Viz vyjádření JČ na některé reakce čtenářů v BL,které zazněly i zde. Politologa prof.Oskara Krejčího považuji za našeho předního odborníka na mezinárodní a veřejný vzahy.Jeho články jsou mimo jiné i na téma… Číst vice »

Alena
Alena
19. 8. 2014 9:22

petr jihlava napsal Celou debatu bych uzavřel. Nejětší vinu Janu Čulíkovi a BL dávají jeho kritici za to,že ve svém zpravodajství a komentářích kolem Ukrajinské krize jsou málo proruský.Ruská propaganda prezentovaná v BL by některým zřejmě více vyhovovala.Tak má podle nich vypadat objektivní a nestrané zpravodajství a komentáře.Hlavní argument kritiků BL je,že nezveřejňují proruskou propagandu,která podle jejich mínění je ta pravdivá. BL ale na svých stránkách odmítají sdílet jakoukolivpropagandu(ruskou,západní,kyjevskou a pražskou).Viz vyjádření JČ na některé reakce čtenářů v BL,které zazněly i zde. Politologa prof.Oskara Krejčího považuji za našeho předního odborníka na mezinárodní a veřejný vzahy.Jeho články jsou mimo jiné i… Číst vice »

lomikel
lomikel
19. 8. 2014 9:28

petr jihlava – ne, uzavrel to Culik
nahlednete zde ;o)
http://outsidermedia.cz/29425/#comments

me vadi ze Dolejsi je profasisticky a Culik to oslavuje jako vybalancovane zpravodjstvi. Nespinujte, je to otravne a bez zamezeni diskuse i neplodne…

Béda
19. 8. 2014 9:46

„…Nejětší vinu Janu Čulíkovi a BL dávají jeho kritici za to,že ve svém zpravodajství a komentářích kolem Ukrajinské krize jsou málo proruský…“ Málo proruští. Že si děláte srandu? Oni jsou ve SVÝCH komentářích PROTIRUŠTÍ. A hlavně mainstreamoví, rozhodně ne nestranní a schválně zamlčují, případně překrucují klíčová fakta. Jestli jejich (Dolejšího) reportování Majdanu považujete za objektivní, mluvící o tom o čem se v mainstreamu nemluví, pak tedy není o čem mluvit. Právě v Majdanu, v jeho přípravě, financování, střelbě na 2 strany, ve fašistickém, násilném a neústavním, podvodném parlamentním převratu, ve vraždění v Oděse, které oba naši velikáni buďto nevidí anebo… Číst vice »

Béda
19. 8. 2014 9:50

A taky v přítomnosti šéfa CIA v přestrojení a usídlení CIA na kyjevském MV těsně před zahájením tažení junta na jihovýchod. To jsou jasné indikátory oč zde běží. Přitom Dolejší vidí celé dění na Ukrajině jenom jako konflikt „Ukrajina versus Rusko“. Jako konflikt USA – Rusko přes všechna fakta (dokonce i Fuck the EU Nulandové při obsazovánéí funkcí v Kyjevě) anebo fašistický („protijazykový“, genocidní) Kyjev versus JV to vůbec nevnímají. Tak jakápak objektivita, když popírají logiku věcí, kauzalitu, qui bono i mnohá fakta?

lomikel
lomikel
19. 8. 2014 10:15

petr jihlava – jeste poznamecka, devzou BL vzdy bylo ze s fasisty se nediskutuje, nedava se jim prostor, s fasisty be BOJUJE, ANTIFA! rozumite ? Kam se to podelo, proc maji fasistu nainstalovaneho primo v redakci ? Takze kecali cele ty roky nebo kecaji ted ? BListy jsou aktivisticvy web (tazke uz z tohoto pohledu je culikuv kec o faktech smesny), nerozdeluji suche informace, analy, nazory redakce a osobni nazory redaktoru. Delaji z toho gulas, pejsek s kocickou by meli radost. Cele to od zacatku bylo postavene na aktivisticke plarforma, ok, kdo dnes neni aktivista, ktery web neni aktivisticky nebo… Číst vice »

Aleš
Aleš
19. 8. 2014 11:05

Stane: To jste řekl přesně s těmi tiskovými zprávami a videi. Díky

petr jihlava
petr jihlava
19. 8. 2014 11:50

Komentáře Karla Dolejše nepředstaují názor celé redakce BL a ostatních autorů.S komentáři KD lze samozřejmě různě polemizovat,ale žádný extrémní prvky nepředstavují.Žádnou propagadu ve prospěch jakékoliv strany jsem v BL nezaznamenal.BL není server pro alternativní aktivisty jak se někteří zde mylně domnívají.Pouze jim dávají svobodný prostor na jejich stránkách zveřejňovat jejich články,prohlášení a výzvy. Je dobře,že BL nezveřejňují texty,které jsou založeny na předsudcích a mýtech nebo podněcují svým obsahem jakoukoliv nenávist.Čtenář,který tyto články vyžaduje si musí otevřít hold jiný server nebo tištěné noviny. BL nebo DR nemohou za to,že naše veřejnoprávní média(ČT,ČRo) neinformují veřejnost tak jak ze zákona mají. Je potřeba… Číst vice »

Béda
19. 8. 2014 11:58

petr jihlava, myslím, že se mýlíte – ale samozřejmě máte na to právo a je to vaše věc. Osobně bych rozlišoval. Dolejš je redaktor BL, jeho články jsou zde mnohem častější než občasně přispívajících autorů – třeba Švihlíkové, Řezanky, Veselého. Ty se vyskytují pouze občasně a sporadicky. A Dolejší je zcela jasně ANTIRUSKY vyprofilován. On a Čulík určují základní směr BL. Pokud ten směr v otázce Ukrajiny nevidíte, je to vaše věc. Osobně bych řekl, že bez ohledu na fakta (viz můj předešlý příspěvek) Čulík i Dolejší tvrdě hájí v této otázce mainstreamový, „atlantický“ směr. Proč tomu tak je to… Číst vice »

Dolmen
Dolmen
19. 8. 2014 11:59

petr jihlava napsal
Je dobře,že BL nezveřejňují texty,které jsou založeny na předsudcích a mýtech nebo podněcují svým obsahem jakoukoliv nenávist.

petře z jihlavy, tohle myslíte vážně nebo jako fór? Copak texty KaDla se pro vás staly neviditelnými?

Gatta
Gatta
19. 8. 2014 12:15

BL – vyvážené zpravodajstí … asi jako odborná kniha o astronomii a asrologii v jednom, prošpikovná sem tam katechismem.