Diskuze k článku


  • hudryper • 16. června 2016

    Zdá se, že autor p. Letko při vší své úžasné informovanosti jaksi pozapomněl na nejdůležitější aspekt kauzy. Totiž na fakt,že v neformální spolupráci skupiny státních zástupců a Šlachtovým
    útvarem došlo na pokyn z baráku Na tržišti k odstranění sice neoblíbené vlády P.Nečase ,který
    předtím rozhodl o regulérní soutěži na dostavbu Temelína. Zdá se,že akce Sobotky a Chovance
    je obrana proti opakované akci tohoto ze zahraničí externě řízeného kolektivu dobráků,která by
    ukončila ve vhodném preferenčním okamžiku fungování vlády a umožnila rozpoutat chaos.
    Zeman by jmenoval Babiše premiérem a ostatní opozice,zejména lidovecké přisírky se přidají ,
    ostatně jako vždy. Myslím,že konečným cílem s kolaterálními škodami typu spolehlivého poldy
    Šlachty a zacouvání Babiše z pro něho příliš tenkého ledu,je otřást pozicí prezidenta Zemana a
    vzhledem k naprostému nedostatku kompromateriálu proti němu omezením,nebo odstraněním
    Babiše z momentální pozice odříznout Zemanovi možnosti zasahovat jeho prostřednictvím do exekutivy státu. Což Zeman zřejmě pochopil jako první a proto se chová velmi,velmi opatrně…

  • lomikel • 16. června 2016

    hudryper – tak jest, smutna situace.

  • Tribun • 16. června 2016

    Já bych tedy byl s hledáním kladných hrdinů v téhle frašce hodně opatrný. Třeba zrovna Šlachta, kde kdo ho má div ne za hrdinu, ale co je to za hrdinu, když hned uteče do civilu, sotva není po jeho? A ještě u toho žvaní něco o tom, že jednou policajt, vždycky policajt.

  • lomikel • 16. června 2016

    Tribun – dnes s vami zcela souhlasim. Slachta vzal tu „praci“ po Kubicem, delal ji „dobre“, byt je tupjesi nez Kubice. Ted zdrha protoze to smrdi sestinasobnou sebevrazdou …

    Smutne to vidim krz toho Zemana.

  • Dolmen • 16. června 2016

    Tady platí stoprocentně ono z Limonádového Joea – padouch nebo hrdina, všichni jedna rodina.

  • lomikel • 16. června 2016

    http://aeronet.cz/news/cesko-nakrocilo-k-predcasnym-volbam-mezi-ano-a-cssd-hori-mosty-ktere-pro-jistotu-podrezava-kalousek-z-top09-valka-konceptualnich-sil-ekonomicke-vs-ideologicke-globalizace-je-v-plnem-proudu/

    bude babis (definitvne?) zahnan do tabora neami oligarchuu ? predcasne volby v casovani zeman/babis jako predehra voleb prezidentskych ?

    Zhrzeny Dienstbier :)

    Sociální demokracie a Bohuslav Sobotka stojí vůči prezidentu republiky v jasné opozici. Kritizují ho za jeho politiku, vstřícnost k Číně, k Rusku atd. Vrchol tohoto odporu potom v ČSSD představuje Jiří Dienstbier, který neváhal označit prezidenta Zemana za největší omyl voličů poté, co prezident Zeman odjel vloni v květnu na oslavy Dne vítězství v Moskvě.

  • lomikel • 16. června 2016

    jeste z clanku
    alergiho životní downsizing a psychosomatika

    Tento problém v Kalergiho plánu řeší už mnohokrát zmiňovaný proces globálního chudnutí. Nepěkným označením se to nazývá „životní downsizing“, zmenšování životních nároků. Menší byty, menší auta s menšími a menšími motory, menší spotřeba papíru, přechod k elektronickým médiím, méně kvalitního vzdělání, méně výdělků, méně spotřeby planetárních zdrojů. Na straně druhé více kontroly pohybu lidí, více kontroly názorů, více odposlechů, více kontroly nad výchovou dětí ze strany státu, více integrace s cizími chdudšími etniky, které mají saturovat proces chudnutí a přijetí chudnutí ze strany domorodců. Když vám stát řekne, abyste se uskromnili a naproti budou lidé žít v luxusním domě, nepřijmete to. Když ale budou naproti žít lidé ještě chudší, nebudete s tím mít problém uskromnit se. Psychosomatická ekonomie hraje v Kalergiho plánu důležitou roli. Soused má luxusní auto, no to by bylo, abychom si ho také nekoupili. Když tento stimul rodina neuvidí a uvidí naopak kolem sebe jen chudobu, nebude nikde touha po luxusním autě. A to je psychosomatická ekonomie v praxi.

    atd,

    aeronet je velmi zajimavy, proc OM neprejima clanky ?

  • lomikel • 16. června 2016

    Kalergiho psychosomatická ekonomie v médiích

    Úloha psychosomatické ekonomie je vidět i na komerčním mainstreamu. Návody na TV Nova, jak vařit „zdravě“ a levně z kuřecích kůžiček, buchty z mikrovlnky a hrníčků, zbytky chleba osmažené na sádle atd. Výchova společnosti k chudnutí a přijetí chudnutí jako modelu životního trendu je velmi důležitým bodem prosazovaní konceptů NWO. Lidé vidí v televizi výměny manželek, obyčejné lidi, pořady jako Prostřeno s obyčejnými lidmi, snaha o prezentaci obyčejnosti a normálnosti se všemi vadami a nedostatky. To je v ostrém kontrastu s pořady z 80. a 90. let minulého století, kdy seriály a reality show přinášely pořady z opačného konce sociálního spektra, ze světa celebrit, významu početných rodin a show businessu. Česko zažilo už jen závěr tohoto konceptuálního systému po roce 1989, např. seriál Beverly Hills 90210, Báječná léta nebo Ženatý se závazky, kde zadání společenské úlohy elit byla propagace tradiční rodiny. Úpadek role rodiny a nástup konceptů LGBT přichází až po roce 2000, ale to by bylo na jiný článek.

  • lomikel • 16. června 2016

    je tam hodne odpovedi k diskusim zde

  • lomikel • 16. června 2016

    Dostali jsme se až k tezím Kalergiho plánu, ale tím podstatným je fakt, že Andrej Babiš je zastánce ekonomických konceptuálních tezí v rámci realizace NWO, zatímco Milan Chovanec, Bohuslav Sobotka a ČSSD plní ideologické teze transatlantických globalistických vazeb skrze Berlín a Brusel. Andrej Babiš není poslem lepších zítřků, je představitelem euroasijského konceptu NWO, který vidí v ekonomickém dialogu větší důležitost, než je ideologická rovina pomníků a bust kdesi ve vstupní hale amerického kongresu. Andrej Babiš hraje o své politické přežití, ale největší zákeřností globalismu je, že nejsou dobří a zlí politici. Jsou jenom teze a antiteze. A velký vliv transatlantických vazeb na ČR musí být kompenzován antitezí, protože je velmi nedostatečná. Babiš je v tomto konceptu nechtěným hráčem, který své ekonomické kšefty opírá už od 90. let o obchody se státem a později s Evropskou unií. Jeho role je čistě globalistická. Snaha amerických elit o likvidaci jeho moci v ČR není něco, nad čím bychom měli jásat. Setrvání Babišovy moci nad policií je však stejně nebezpečné. V globalizované politice nejsou dobří a špatní. Jsou jenom teze a antiteze. Problém je v tom, že ani jedna z voleb není charakterově „dobrá“

  • lomikel • 16. června 2016

    tak podobne to bude v Rusko, takze co kdo vlastne po tom Putinovy chce ?
    Zeman, nejmensi zlo, vybral si Babise, nic tezkeho nikdo jiny neni, vsechny ostatni strany, s realnou moci, jdou na ruku, ci jen nekonaji (kscm) UsaBruselu a Zeman je pro ne nepritel c. 1

    Pujdu mu zapalit svicku …

  • lomikel • 16. června 2016

    myslim ze lekce z prakticke politiky je to ohromna

  • bergpora • 16. června 2016

    Me na techle uvahach stale neco nesedi. Pokud je cilem zmenseni populace, proc, kdyz se v Evrope zacne snizovat prirozenou cestou a tedy „bez prace“, hned na „uvolnena“ mista cpou lidi z Afriky.
    Pak nerozumim tomu, co je cilem globalniho chudnuti, komu to prospeje. Vyjma ekologie a zbesileho vycerpavani zdroju, samozrejme. Proc to ridit a snazit se predcasne, kdyz k tomu take jednou musi dojit samovolne (pri soucasnem poctu obyvatel).
    Proc chtit na planete malo chudych lidi? Proc tam chtit hodne chudych? Tomu nerozumim.
    Navic, kazdy zivocisny druh ma svoji casovou populacni krivku: bud je jich na urcitem uzemi stale stejne, viz treba medvedi ci vlci, anebo populace kolisa rok od roku (treba hmyz). Lide se tomu svym exponencialnim rustem pravda vymkli, ale rod Homo sapiens je na scene velmi kratko a je pravdepodobne, ze i on se bude ridit nejakou rustovou krivkou, ktera se ale ukaze az za nejaky cas (a lidi ubude).
    Pokud zijete ve stabilnim prostredi, coz je cilem kazdeho vyssiho organismu/ druhu, pak neni treba mit hodne deti, to nam ukazala Evropa poslednich desetileti. Je produktivnejsi se se zvysenou peci venovat mene detem, nezli zanedbavat vice deti. Socialne- zabezpecujici role deti pro stari rodicu uz diky vede a technologiim prestala mit smysl a pud se vyjadruje spise v kvalite potomstva (hlavne diky vychove) a nikoliv v kvantite zplozenych potomku.
    Me zkratka uvahy na tema socialniho inzenyrstvi v tomto smeru nedavaji smysl.

  • bergpora • 16. června 2016

    lomikel napsal
    myslim ze lekce z prakticke politiky je to ohromna

    Pro mne byl zatim nejvetsi lekci rozhovor predsedy vlady s jeho sekretarkou:
    http://stream6.idnes.cz/vod/1606/14/VF160614_150626_flv_middle.mp4
    Jestli je to opravdu takhle, jako ze asi ano, pak je to uplne vsude a nelze najit „pravdu“. Vysledny politicky vektor je pouhym nahodnym slozenim iracionalnich drobnych konfliktu, tzv. beze smyslu :-) Kral je zrejme jeste vice nahy, nezli si myslime. Tedy nezli si myslim ja, abych nepodcenoval druhe.

  • lomikel • 16. června 2016

    begpora – pokud reagujete na me posty tam tam se pise o psychosomatická ekonomii, ne o depopulaci. pak vam to nemuze sedet 😉

    co myslite volil bych jako mensi zlo eroasijskeho oligarchu nebo transatlantickeho neolevicaka ?:)

    rekneme babis kontra Dienstbier
    agent stb/kgb kontra agent cia

  • lomikel • 16. června 2016

    bergpora napsal
    Pro mne byl zatim nejvetsi lekci rozhovor predsedy vlady s jeho sekretarkou:
    http://stream6.idnes.cz/vod/1606/14/VF160614_150626_flv_middle.mp4
    Jestli je to opravdu takhle, jako ze asi ano, pak je to uplne vsude a nelze najit „pravdu“. Vysledny politicky vektor je pouhym nahodnym slozenim iracionalnich drobnych konfliktu, tzv. beze smysluKral je zrejme jeste vice nahy, nezli si myslime. Tedy nezli si myslim ja, abych nepodcenoval druhe.

    necas je psychicky chudak, to bych sem ted netahal. rozplyzava to fokus

  • Gatta • 16. června 2016

    bergpora vložil:
    http://stream6.idnes.cz/vod/1606/14/VF160614_150626_flv_middle.mp4

    Stále ještě mš má co překvapit. A „tohle“ řídilo stát, podepisobalo mezinárodní smlouvy, rozhodovalo o našich životech, o životech našich dětí i našich starých rodičů.

    To opravdu není k smíchu …

  • Sio • 16. června 2016

    Gatta napsal

    bergpora vložil:
    http://stream6.idnes.cz/vod/1606/14/VF160614_150626_flv_middle.mp4

    Stále ještě mš má co překvapit. A „tohle“ řídilo stát, podepisobalo mezinárodní smlouvy, rozhodovalo o našich životech, o životech našichdětí i našich starých rodičů.

    To opravdu není k smíchu …

    Nesmělý podpantoflový puberťák …

  • Gatta • 16. června 2016

    Sio napsal
    Nesmělý podpantoflový puberťák …

    Citace z Větvičky:
    http://vetvicka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=350866

    „Su narody chytre a vzdělane. A ty maju chytru a vzdělanu vladu. Su narody meně chytre a meně vzdělane. Ty maju meně chytru a meně vzdělanu vladu. A pak su hovada.
    Představte si, že su na světě lidi s nizkym intelektem, denně sledujici multykulturni programy pseudotelevize. Taci lidi si za sve zastupce zvoli do parlamentu jine lidi s nizkym intelektem. A tito blbci si pak vyberu premijera. Jak asi vypadaju jeho minystři?“

  • bergpora • 16. června 2016

    lomikel napsal
    tam se pise o psychosomatická ekonomii

    Jako ze Babica je agentem NWO?
    O snizovani populace na AENews pisi take, prubezne:
    „Snižování počtu obyvatel planety je v plánu globalistů také, ale těm jde o snížení populace výhradně západní rasy, tzn. západní civilizace.“
    Bavit se o Kalergiho planu mi prijde jako vest rec o Protokolech. Kalergi byl PEU (Panevropska unie), podobne jako Habsburg Otto, ci jeho zak Posselt. Tem slo (jde) o Velkou Evropu s Maghrebem, kde by vlady byly spolecne. Ze by se sem meli nasunovat nejaci uprchlici, to uz je cira fantasie.
    S timhle si neni radno zahravat, tak dlouho se bude mluvit o hypotetickem nebezpeci, az nekoho napadne, ze je to vlastne docela dobry napad (aniz by s tim mel nejaky Kalergi co do cineni).
    Me to proste nesedi, ma otazka komu a proc prospeje zchudle obyvatelstvo (snizena kupni sila) stale visi ve vzduchu.

  • Gatta • 16. června 2016

    PS
    A říká se tomu „zastupitelská demokracie“ do které si od nějakých „lidí z ulice“ kecat nenecháme.

  • bergpora • 16. června 2016

    Gatta napsal
    Stále ještě mš má co překvapit. A „tohle“ řídilo stát, podepisobalo mezinárodní smlouvy, rozhodovalo o našich životech, o životech našich dětí i našich starých rodičů.

    Presne tak jsem to myslel a dodavam, ze dle meho neslo o zadnou vyjimku a ze timhle prismatem musime nahlizet i na Slachtovinu, aniz by se tim fokus rozpliznul; naopak cocka fokusuje znamenite. Nemusi jit o stejnou formu uletu, jde o obecne receno „nepricetnost“, kdy nejakym mocenskym aparatem hyba clovek smyslu zbaveny, jako male dite.

  • lomikel • 16. června 2016

    bergpora – co se mi na vas libi je ze nelze odhadnout jak zareagujete :).

    babis imho chtel /a chce kooperovat is usabruselem / a dela to, ale jaksi je tlacen od nich, bud ma zasadne jine nazory na neco (Zeman) nebo nebyl vybran (vybran pro tohle kolo), nebo naopak byl vybran a je to soucast predvolebni kampanne, nebo ..

    je se soustreduji na pozici Zemana, meho nejmensiho zla, co cert nechrel, ted to uzce souvysi s babisem.

    takze , nevim elsi je agent nwo, spise ne, ale to neznamena ze nebude pracovat ne inovacich ktere nwo podporuji a jemu se hodi. jen ted se nekamaradi, zda se, to je zajimave, ne ?:)

  • lomikel • 16. června 2016

    bergpora napsal
    Presne tak jsem to myslel a dodavam, ze dle meho neslo o zadnou vyjimku a ze timhle prismatem musime nahlizet i na Slachtovinu, aniz by se tim fokus rozpliznul; naopak cocka fokusuje znamenite. Nemusi jit o stejnou formu uletu, jde o obecne receno „nepricetnost“, kdy nejakym mocenskym aparatem hyba clovek smyslu zbaveny, jako male dite.

    jo tak, musite vic primo ne ma, necas je psychologicky extrem, na ostatni budou jine veci ve spysech, to mate pravdu. kdo urci ktere causi se otevrou , o tom je boj o UOOZ ale i o reformu statnich zastupitelstvi, pracuji v teamu.

  • PPK • 16. června 2016

    Elity každé země podobné velikosti a umístění jako ČR, jsou vždy politicky řízeny z vyslanectví velmoci, která má právě tu maličkou zemičku momentálně ve sféře zájmů svého mocenského vlivu. Proto jsem toho názoru, že spory mezi elitami i v ČR se nás, normálních obyčejných lidí, začnou týkat až teprve tehdy, pokud by to mělo nějak měnit naši situaci sociální a tím i ústavně právní. A to se zatím neděje, i když co není, brzy být může …

    Kdy se elity vzájemně sváří? Tehdy, když jedna jejich skupina chce prosadit takovou legislativní změnu, která se dotkne ekonomických a mocensko vlivových zájmů té skupiny druhé, event. i nějaké významnější profesní skupiny třetí či čtvrté (viz opět nedávná další revolta části lékařů). Možná by proto stálo za úvahu, položit si otázku: Kdo z politiků v ČR právě a mo-mentálně elitám z USA nejvíc vadí? Nepochybně to není policajt Šlachta, ale je to ten, kdo jistému velvyslanci zakázal přístup na Hrad jinak, než v postavení turisty, prohlížejícího si historické památky Prahy. Co to znamená? Nic míň než to, že ten pán zatím na Pražské Hradě nemůže uplatňovat jemu zadané politické řízení.

    Proto – podle mého názoru – hraje se tu o způsob, jak odstranit Zemana, jak to i tady v diskusi už někteří pochopili. Všechno ostatní je jen pimprlové divadélko pro naivní občanské konzumní a mocensko-romantické dětičky, přičemž v tomto POLITICKÉM divadélku existují jen osobní zájmy těch, kteří něco mají a mohli by to ztratit, kdyby si nedali pozor. …

    Bergporu alias Fagana vrátivšího se nedávno z Kanady ignoruji, protože záměrně odvádí diskusi od jádra věci. Ale možná má k tomu nějaké instrukce.

  • bergpora • 16. června 2016

    lomikel napsal
    takze , nevim elsi je agent nwo

    Vy o Babisovi, ja o Babicovi…to je ten kuchar, co pripravuje nastup NWO tim, ze vari lacine. On je tam jeste jeden, co je uplne sileny a opravdu vari z gulas z kuze s pizzu ze starych knedliku, ale to jmeno jsem zapomenul.

    Ja jsem stary konspirator, ale nekdy mam s konspiracnimi weby problem, protoze mi pripada, ze opravdovym konspirativcum delaji medvedi sluzbu. Hlavne v pripade metafyziku ala Pjakin (i kdyz zrovna ten mi nevadi, ale ma to tam). U Australie se potopi filipinska lod o vytlaku 13000 tun, coz je dukazem odpisu USA, ale kdyz se pozdeji ukaze, ze to byla lod ruska o vytlaku 8300 tun a ze ji sejmula vlastni ponorka, tak je to jen dalsim potvrzenim biblicke matrice o odpisu USA.
    Takze i u AEN jsem opatrny, ti prevezmou kde co, ale je pravda, ze to nakonec vzdy zkoriguji do prijatelne podoby.

    To vseobecne chudnuti by mohlo byt duvodem jedineho planu, a sice, ze rozevrene nuzky je uz nebavi a ze se rozhodli uplne odtrhnout jejich branze od sebe. Tedy zlikvidovat mozny odpor vzdelane a kooperace a kolektivniho odporu schopne evropske populace, aby jim nekecala do prace. A zaroven se uzavrit do sveho vlastniho sveta. To mi ale prijde hrozne slozita uvaha- proc by delali neco podobneho, kdyz jim to bez imigrantu v podstate dobre slapalo, navic maji vsechno pod kontrolou a v rukach prostredky na zklidneni davu?

    Uvahu PEU (Kalergiho) chapu: chteji vytvorit federaci a pozdeji jednotnou risi v Evrope, rozsirenou o naraznikove staty, nalehajici na ni z jihovychodu. K tomu chteji rozrusit narodni staty, pokud mozno. Ony narodni staty jsou pomerne nedavnym vymyslem nekolika intelektualu, nic prirozeneho na nich neni, to se jen s casem zda, ze by to bez nich neslo. Cimz opet nerikam, ze by mi tahle myslenka byla blizka.

  • bergpora • 16. června 2016

    Jeste: nad Zemanem vaham od okamziku, kdy odmitl vystoupit na tribunu na Rudem namesti behem oslav konce valky. Tehdy to prohral, resp. ukazal, na co ma a na co ne. Takze on velkym az globalnim hracem mozna je, ale ne vyznamnym. Takovymi jsou jen ti, kteri se znaji z rodin po generace (tedy pribuzni, jednoduse receno). Jako byl Habsburg a dalsi slechtici a podnikatele v rodinnem staletem byznysu.
    Babisovi jde o krk, to je myslim jasne, ted zalezi jen na tom, jake kontakty si behem sveho ministrovani stacil vytvorit a predevsim jak prokazal svoji loajalitu a inteligenci. Jelikoz se ale vychloubal s tim, ze si udelal selficko s Hollande, tak mi prijde spis jako pucflek, nemuzu si pomoci. Ted zalezi jen na tom, jak ho otestovali a jestli se pro nej najde nejaka prilehava role. Co s nim bude, ale rozhodne konkretne az Zeman, coby spojka, v tom mate pravdu.

  • racek • 16. června 2016

    No, on ten Zeman se zachoval v této aféře dosti rozumně a spíš situaci uklidňoval. Víc bych k tomu nechtěl dodat. No příčiny? To je celkem jednoduché, nezapomeňte, že se tyto dva útvary, kterých se sloučení dotkne, docela veřejně a hlasitě hádaly. Co v těchto případech udělá každý rozumný vedoucí? Nerozumný to nechá při starém. Rozumný má dvě možnosti – okamžitě vyrazí všechny aktéry a nebude zkoumat kdo si začal. Tak jsem třeba postupoval já a vždy to doporučoval. Nebo, a to asi v tomto případě musel, s ohledem na politiku a též aby uklidnil vášně, útvary sloučil pod svůj dohled … Bohužel, pan Šlachta to nějak neunesl a začal veřejně propírat prádlo, neb zapomněl, že je policajt a vojensky řízen s příslušnou odpovědností. Vystupoval jako mediální hvězda, kterou z něho noviny, TV a kavárna udělaly. Ve skutečnosti, chlapec byl namočen v několika kauzách s podsvětím, probíralo se to nedávno a vůbec, nějak se nepamatuji, co vlastně závažného vyšetřil … vše tak nějak mizí v prázdnotě. Že svrhnul vládu, jistě, zasloužila si smrt, ale takhle to byla jen strašlivá policejní zvůle. Asi všude na světě by už bručel za vlastizradu.
    Takže, přátelé, byla to jen rozbitá bábovička jistého Babiše, který s ním byl jedna ruka, že ano. A co kdyby se ukázalo nahlas, že ty jeho četné přešlapy jsou problém typu hnízdečko atd… (a zase, kdyby nebyl politik, zaplatil by pokutu a nic, takhle by to byla ostuda na celé jeho kariéře).
    Takže, přátelé, tentokrát to socani udělali dobře. Udělali totiž jen to, co v normální společnosti musí udělat každý. Projednou. Stejně je rád nemám a Sobotkovy socany ani náhodou. Ale je tam pár kluků, kteří by mohli… tedy pokud se zbaví Diensbierovské party a jejich zátěže. Což však nečekám. Tyhle Diensbirovské party totiž ovládají skoro každou naši stranu.

  • fajt • 16. června 2016

    https://twitter.com/RittigIvo?ref_src=twsrc%5Etfw – a prasátko se dobře baví. ..)

  • Admirál • 16. června 2016

    PPK – „Bergporu alias Fagana vrátivšího se nedávno z Kanady ignoruji, protože záměrně odvádí diskusi od jádra věci. Ale možná má k tomu nějaké instrukce.“

    To tak nebude, tady se zřejmě mýlíte. Styl psaní a argumentace se nedá změnit, je mnoho diskutérů, kteří mají podobný a dalo by se skrze ně identifikovat fagana.

    Bergpora mezi ně stránce nepatří.

  • Admirál • 16. června 2016

    racek – „Že svrhnul vládu, jistě, zasloužila si smrt, ale takhle to byla jen strašlivá policejní zvůle. Asi všude na světě by už bručel za vlastizradu.“

    V té souvislosti jsem jinde upozorňoval na to, že k čemu že máme BIS? Předseda vlády má mimomanželský poměr a nic. BIS to jako ohrožení bezpečnosti státu nevyhodnotí. Přitom je z jejich pohledu nepřehlédnutelné, jako čtyrmetrové hovno na silnici.

    Po tom, co následovalo, by muselo celé vedení BIS odvoláno a zkoumáno, zda to není na odvolání za mříže.

    Porovnejte si to s aktivitou a výstupy při prověřování Zemanova kancléře Mlynáře.

  • racek • 16. června 2016

    Admirál napsal

    racek – „Že svrhnul vládu, jistě, zasloužila si smrt, ale takhle to byla jen strašlivá policejní zvůle. Asi všude na světě by už bručel za vlastizradu.“

    V té souvislosti jsem jinde upozorňoval na to, že k čemu že máme BIS? Předseda vlády má mimomanželský poměr a nic. BIS to jako ohrožení bezpečnosti státu nevyhodnotí. Přitom je z jejich pohledu nepřehlédnutelné, jako čtyrmetrové hovno na silnici.

    Po tom, co následovalo, by muselo celé vedení BIS odvoláno a zkoumáno, zda to není na odvolání za mříže.

    Porovnejte si to s aktivitou a výstupy při prověřování Zemanova kancléře Mlynáře.

    Jistě, bylo toho samozřejmě víc, vč. postupů hlasování u tzv. restitucí, nepravdivé zprávy o terorismu, či některých tzv. extrémistech (říkám některých, ne všech) a pod. a pod. Prostě kupodivu některým orgánům a lidem bohem či někým jiným vyvoleným projde vše, ale jen jim.

  • cnemo • 17. června 2016

    No, myslím, že věci jsou jednodušší, než míní autor. Žádná vláda nemůže skutečně vládnout, je-li ohrožována policejní skupinou, schopnou provést státní převrat a napojenou na kdo ví koho. Dříve nebo později bude zlikvidována i klika okolo spolku Bradáčová, Ištván, Zeman, i když jejich politické krytí je mnohem silnější. Musí to provést libovolná vláda, chce-li trochu vládnout. Podrobněji zde https://nautilus2.wordpress.com/2016/06/16/zacina-koncova-faze-statniho-prevratu-uklid/

    • Stan • 17. června 2016

      Pokud by neexistovala nová „Národní fronta“, v níž se sešli Sobotka, Chovanec, Kalousek, Fiala, Bělobrádek, Mitrofanov, Patočka, Bakala, Rittig a další, mohl by Váš zjednodušený výklad platit. Babiše nemusím, ale za sebe se přikláním spíš k tomu, že Šlachta odhalil něco opravdu velkého. Kmotříci se spojili proti nastupujícímu kmotrovi. Čekám, kdy se zvednou z matrací a začne se střílet ostrými.

  • fajt • 17. června 2016

    https://www.novinky.cz/domaci/406791-o-co-tehdy-slo-ze-padla-vlada-pta-se-pravice-po-opetovnem-zprosteni-necasove.html – co všechno si může zdejší vládní svoloč dovolit, takže kurtizána úkoluje zpravodajce a justice to má zcela v pořádku – opravdu nechápu, proč se to nemůže v této kolonii kosit z vrchu, vyšlo by to skutečné vlastníky pidi zemičky rozhodně levněji. ..)

  • orinoko • 17. června 2016

    Se svoji troskou do mlyna na dane tema prispel take Jiri Paroubek na Vasi veci. Ma to hlavu a patu.
    Slachta for presidentista.

  • Alena • 17. června 2016

    cnemo napsal

    No, myslím, že věci jsou jednodušší, než míní autor. Žádná vláda nemůže skutečně vládnout, je-li ohrožována policejní skupinou, schopnou provést státní převrat a napojenou na kdo ví koho. Dříve nebo později bude zlikvidována i klika okolo spolku Bradáčová, Ištván, Zeman, i když jejich politické krytí je mnohem silnější. Musí to provést libovolná vláda, chce-li trochu vládnout. Podrobněji zde https://nautilus2.wordpress.com/2016/06/16/zacina-koncova-faze-statniho-prevratu-uklid/

    “ demokracie“ po česku je opravdu na oko.
    – Bartončík
    -Kubiceho zpráva
    – Nečasův pád
    – Rathův případ
    všechny případy mají mnoho společného
    – změnu výsledků voleb
    -nemožnost obětí bránit se
    -velkou mediální masáž
    – pokud došly do stádia vyšetřování, místní nepříslušnost soudů
    jsme banánová kolonie

  • fajt • 17. června 2016

    fajt napsal

    https://www.novinky.cz/domaci/406791-o-co-tehdy-slo-ze-padla-vlada-pta-se-pravice-po-opetovnem-zprosteni-necasove.html – co všechno si může zdejší vládní svoločdovolit, takže kurtizána úkoluje zpravodajce a justice to má zcelav pořádku – opravdu nechápu, proč se to nemůže v této kolonii kosit z vrchu, vyšlo by to skutečné vlastníky pidi zemičky rozhodně levněji. ..)

    je potřeba se dostat do fáze, kdy peníze ( a touha po nich) budou ničit naprosto všechno, v minulost ( tedy té známé a KC povolené) nebyl tak ideální prostor, jaký představuje globalizace a technologie pár postižených bědátorů ( kteří absolutně nedomysleli, co jejich práce provede za škodu ) – chamtivost jako základ všeho a nepřirozenost jako civilizační znak. ..)

  • Admirál • 17. června 2016

    Stan napsal

    Pokud by neexistovala nová „Národní fronta“, v níž se sešli Sobotka, Chovanec, Kalousek, Fiala, Bělobrádek, Mitrofanov, Patočka, Bakala, Rittig a další, mohl by Váš zjednodušený výklad platit. Babiše nemusím, ale za sebe se přikláním spíš k tomu, že Šlachta odhalil něco opravdu velkého. Kmotříci se spojili proti nastupujícímu kmotrovi. Čekám, kdy se zvednou z matrací a začne se střílet ostrými.

    Proč by taková „fronta“ byla neformálně nemožná? Každý mohl mít svůj důvod. A ten důvod u některých nemusí vůbec být z rodu protispolečenských.

    Např. to, co píše Paroubek, jak již konstatoval Orinoko, má hlavu a patu.

    Něco opravdu velkého? Stačilo by zavrtat do financování politických stran. A máte to. 1000 let kriminálu.

  • cnemo • 17. června 2016

    Stan napsal

    Pokud by neexistovala nová „Národní fronta“, v níž se sešli Sobotka, Chovanec, Kalousek, Fiala, Bělobrádek, Mitrofanov, Patočka, Bakala, Rittig a další, mohl by Váš zjednodušený výklad platit. Babiše nemusím, ale za sebe se přikláním spíš k tomu, že Šlachta odhalil něco opravdu velkého. Kmotříci se spojili proti nastupujícímu kmotrovi. Čekám, kdy se zvednou z matrací a začne se střílet ostrými.

    Já naprosto netuším, na co Šlachta přišel nebo nepřišel, dokonce se nezajímám o to, kdo to myslí se státem a lidmi „dobře“ či kdo je větší grázl.

    Upozorňuji jen na to, že odstranění vedlejšího (jiné označení mne nenapadá) mocenského centra mimo kontrolu regulérní vlády (ať je jakákoli), je naprostým základem vládnutí. I kdyby jej Babiš teď využil, za nějaký čas by je musel sám zlikvidovat.

  • Stan • 17. června 2016

    cnemo napsal
    že odstranění vedlejšího (jiné označení mne nenapadá) mocenského centra mimo kontrolu regulérní vlády (ať je jakákoli)

    Vedlejším mocenským centrem je bohužel regulérní vláda. Hlavní mocenské centrum je mimo území ČR.

  • fajt • 17. června 2016

    lze přitom hledání menšího zla klesnout ještě hlouběji?!…

  • cnemo • 17. června 2016

    Stan napsal
    Vedlejším mocenským centrem je bohužel regulérní vláda. Hlavní mocenské centrum je mimo území ČR.

    V globálním smyslu máte pravdu. Jsou to místodržící a také potřebují nějaké jistoty, aby se na tom místě udrželi:)

  • lomikel • 17. června 2016

    fajt napsal

    lze přitom hledání menšího zla klesnout ještě hlouběji?!…

    zkuste navrhnout neco jineho, nic nemate ? takze lze a bude se klesat :)
    to je zivot.

    bude se najde nejaky mene zly kompromis nebo ne, a kdyz ne bude hure nez by byt mohlo a bude vice nevratnych zmen v narode a state u lidi v hlavach, i kdyz se vam to asi nezda, jsem optimista , pragmatik a realista – vsichni umrem ..

  • hudryper • 17. června 2016

    cnemo napsal
    Žádná vláda nemůže skutečně vládnout, je-li ohrožována policejní skupinou, schopnou provést státní převrat a

    Může skutečně vládnout,avšak tak špatně,jako formální vláda USA s Obamou jako mluvčím. Střet
    amerických a globálních struktur je hlavním důvodem dvoj i trojznačné zahraniční politiky USA .
    To ve výsledku znamená přinejmenším ztrátu dosavadních pozic v citlivých oblastech jako je SV.
    V menším měřítku k témuž dochází i na úrovni EU a ještě menším,tak trochu kocourkovském u
    nás doma.Za těchto okolností se nelze divit doslova zuřivosti v reakci na úspěchy Putina na mediálním poli,což je pro mediálně zhýčkaný mainstreem naprosto nepochopitelné . Rozpolcená
    politika reprezentovaná Kerrym ,ale také Carterem či Nulandovou je perfektní a klasickou ruskou
    diplomacií neutralizována s výhodou,že ani v oblasti rozvědky a armády v Rusku /možná zatím/ nedochází k disharmonickým efektům.
    Z toho,jak Babiš překotně odcouval ze svých poněkud exaltovaných vyhrúžek pro mne plyne,že
    má k dispozici jen dvě řešení. Být i formálně politicky odepsán nějakým kriminálním deliktem ,
    nebo přejít od flatrování mezi Washingtonem + EU a asijským blokem a přidat se jednoznačně k
    Zemanovi a otevřeně podporovat jeho politiku. Ani tato varianta není bez značných rizik,nicméně
    prodlužuje jeho existenci na českém politickém hnojišti a může čekat na závažné události v okolí
    ČR a ve světě,přičemž se dostává pod stejnou ochranu,jako Zeman.Stejně jako to ve světě prohrají
    u.s.neokonservativci,stejnou prohru začínají cítit špičky EU( Juncker v Petrohradě) a stejně to dopadne s „národní frontou“,o které zde psal Stan. Chce to jen trpělivost a víru,že se odcházejícím
    nepodaří vyvolat jimi tolik žádoucí světovou válku. Respektive že pokud k dílčímu střetu dojde,že
    reakce Ruska bude tak uměřená,přitom rozhodná,že konflikt skončí v šoku z neznámého efektu.
    K tomu nám všem dopomáhej B ů h !

  • hudryper • 17. června 2016

    opravy : …tak trochu kocourkovském,u nás doma
    …vyhrůžek …

  • Aleš • 17. června 2016

    Můj pocit je, že ČSSD zamávala kauza Rozbořil a proto jdou těm zrádcům z TOP a ODS jakoby na ruku. Babiš asi hraje dvojí hru, schází se se Schapirem, ale NIC mu nebude bránit otočit a podpořit Zemana. Jedna věc je naše omezená suverenita a jiná anexe východní a střední Evropy. S tím Junckerem mě napadlo to samé. Národní fronta to má za pár, ikdyž prestituti budou tvrdit, jakéže to budou štiky a černí koňové. A ČSSD s nimi jdou společně Filipovou cestou
    Pusťte bratry domů. AMI GO HOME!

  • jokles • 20. června 2016

    Osobně jsem přesvědčen, že autor článku je od samého počátku velmi silně zaujatý, z čehož plynou i jeho předkládané, ničím nedoložené reakce. Lidé, kterým je bez jakýchkoliv důkazů hned vše jasné, zpravidla se velmi pletou. Já mám pocit, že v této kauze se nenachází jasní černobilí klaďasové a darebáci. Kauza totiž není čerstvá, ale pravděpodobně obsahuje situaci z rozmezí nejmíň 20ti let ! To, co potřebujeme je hajná, která je všechny rázně vyžene z lesa !