Podvodný manipulátor s čísly Marek Wollner

Jeho jen a jen pro severní Atlantik tlukoucí srdce to může utrhnout, když v tisku či na internetu zahlédne zmínku o americkém bombardování Prahy a lidských ztrátách, které to bombardování přineslo. A protože není jen tak někdo, řekne si, že s tím udělá pořádek. V tom smyslu, že svým originálním systémem napraví dojem z pražských lidských ztrát aspoň tak, že srovná počty českých lidí zabitých angloamerickým bombardováním a ruským bombardováním.

Zaonačí to pochopitelně tak, aby mu vyšlo, že ruští letci těch Čechů zabili víc, než jich zabili letci angloameričtí. Normálním sečítáním to možné není, protože angloamerickými pumami zemřelo 12 000 Čechů a ruskými jen 1 300 Čechů. Ale to by nebyl Marek Wollner, přičinlivý učedník Goebbelsův v propagačním umění ZAKRÝVAT, aby si s takovouto patálií nevěděl rady.

A tak v pondělí 27. dubna 2015 vystoupí ve svém pořadu Reportéři ČT a oznámí zkoprnělému občanstvu republiky, že je sice pravdou, že při únorovém bombardování Prahy americkým letectvem přineslo 800 obětí na straně civilního obyvatelstva, ale že pravdou je též to, že ruští letci zabili při svých náletech u nás 1 300 lidí. A má ten problém z krku. Srovnal sice nesrovnatelné, to je ztráty jediného (únorového) leteckého útoku Američanů na Prahu se součtem všech lidských ztrát způsobených ruským bombardováním přífrontových sídlišť v celém závěrečném období války, ale Marek Wollner ví, že takovouhle maličkost jsou lidé schopni přeslechnout. Uslyší prostě Američané zabili 800, Rusové 1300 Čechů, čili Rusové jich zabili o 500 víc a hotovo – to jsou ti naši větší nepřátelé.

Že Američané bombardovali Prahu i v březnu a že na samém sklonu války bombardovali i Plzeň, kde likvidovali Škodovy závody, že bombardovali Zlín, Brno, Kralupy a Ostravu – a že tedy, jak už shora řečeno – na území tehdejšího protektorátu padlo za oběť těmto náletům v souhrnu 12 000 Čechů, to Marek Wollner goebbelsovsky zakryl, a potvrdil tak, že splnil všechny podmínky nejen pro označení Goebbelsův učedník, ale též pro modernější titul presstituta…

Stanův komentář: Nejen podle mého je to celé součást širšího plánu na přepsání dějin. V novém dějepise se za pár let budou naše děti učit, že

  • „velký muž“ Hitler poté, co přinesl prosperitu a pořádek do Německa, se mírumilovně, nadšeně vítán utlačovanými obyvateli Sovětského svazu, vydal na východ zastavit bolševický mor;
  • zmatení plutokraté ze Západu odmítli nabídky na spojenectví proti smrtelnému nepříteli euroatlantické civilizace a brutálně bombardovali nevinné civilní obyvatelstvo v Hitlerově Nové Evropě, předchůdkyni EU;
  • zlí bolševičtí Rusáci pak zákeřně napadli a okupovali východo- a středoevropská města, přitom kradli hodinky a masově znásilňovali ženy a děti;
  • zrádce mocnářství i svobodné 2. republiky Beneš se spiknul se Stalinem, aby vyhnal nevinné sudetské Němce, kteří už předtím po celá desetiletí úpěli pod útlakem českých šovinistů atd.

Kdo chce změnit budoucnost, musí nejdříve přepsat historii a pak ji natlouci do hlavy těm, kdo si tu původní neprožili a nepamatují. A zdá se, že sedmdesát let od konce 2. SV nastal ten správný okamžik.

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
16 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Tribun
Admin
28. 4. 2015 6:29

Tahle zoufalá snaha zdiskreditovat Rusy za každou cenu bez ohledu na to, jak se to příčí zkušenosti a rozumu by byla směšná, kdyby nebyla tak nebezpečná. Přitom i kdyby to byla pravda, tak to nic neznamená. Jenže ještě pár let práce marků wollnerů a znamenat začne.

Bety
Bety
28. 4. 2015 6:44

Tahle protiruská hysterie zvyšuje tempo a nabírá obrátky. Pokud je to způsobeno strachem z toho, že se ten kapitalistický Mordor začíná kymácet, tak se bojím toho co nastane, až se začne hroutit.

Sio
Sio
28. 4. 2015 6:47

Pozoruhodné je, že jsme tato čísla (opravdu 12000 Čechů?) neslyšeli ani od komunistů. To byli jejich ideologové tak neschopní, že takový do očí bijící fakt nevyužili? Proč? Vzpomněl jsem si přitom na tvrzení stoupenců KOB, že ani vláda v SSSR nebyla od smrti Stalina (a před ním) suverénní, nýbrž podléhala řízení globalním prediktorem, který nechal Stalina zavraždit a propagandou postavil informace o něm z nohou na hlavu. Říkal jsem si – je vůbec něco podobného možné? Začíná mi to vrtat hlavou … Kdo umí rusky, poslechněte si přednášky KOB (Koncepcija Obščestěnnoj Bezopasnosti) od generála Petrova. Pjakin o tom hovoří na… Číst vice »

chalupář
chalupář
28. 4. 2015 6:48

Taky jsem ten pořad spustil. Ale netrvalo dlouho a já pochopil, že jde o otevření další fronty útoků proti Putinovu Rusku. Takže jsem TV vypnul, posadil se k PC a začal číst novarepublika.cz, E-republika.cz, Protiproud. cz a Sputnik. A pan Wollner mi může –víte co!

fajt
28. 4. 2015 6:58

dobré je si tyhle jména pamatovat, až zase bude historické chvilka a svině budou říhat jinou barvou, tak aby lidé měli hned jasno, s ký a s čím mají co dočinění. ..)

bmw525i
bmw525i
28. 4. 2015 8:12

Sio napsal Pozoruhodné je, že jsme tato čísla (opravdu 12000 Čechů?) neslyšeli ani od komunistů. To byli jejich ideologové tak neschopní, že takový do očí bijící fakt nevyužili? Proč? Vzpomněl jsem si přitom na tvrzení stoupenců KOB, že ani vláda v SSSR nebyla od smrti Stalina (a před ním) suverénní, nýbrž podléhala řízení globalním prediktorem, který nechal Stalina zavraždit a propagandou postavil informace o něm z nohou na hlavu. Říkal jsem si – je vůbec něco podobného možné? Začíná mi to vrtat hlavou … Kdo umí rusky, poslechněte si přednášky KOB (Koncepcija Obščestěnnoj Bezopasnosti) od generála Petrova. Pjakin o tom… Číst vice »

Starý doktor
28. 4. 2015 8:27

Dopooručuji
Nesouhlasím takřka s ničím v článku Richarda Gilíka Hitler věděl, že válku prohraje.
http://www.zvedavec.org/komentare/2015/04/6435-nesouhlasim-se-zavery-pana-gilika.htm
http://www.zvedavec.org/komentare/2015/04/6433-prokleti-plukovnika-kaddafiho.htm

J. Hruška
J. Hruška
28. 4. 2015 9:18

Sio: „Pozoruhodné je, že jsme tato čísla (opravdu 12000 Čechů?) neslyšeli ani od komunistů. To byli jejich ideologové tak neschopní, že takový do očí bijící fakt nevyužili? Proč?“ Když spočítáme Čechy totálně nasazené a zabité bombami v Německu, není to nepravděpodobné. Co se týká komunistů (nikdy jsem netušil, že se jich budu v zájmu pravdy zastávat), měli většinou vkus a tušili, kde končí propaganda a začíná nestydaté lhaní. Pro ilustraci: Po převratu jsem se snažil opatřit si nějaký díl „majora Zemana“, abych mohl jednou potomkům ukázat, co to byla propaganda. Po pár letech jsem si opatřil všechny díly, abych měl… Číst vice »

J. Hruška
J. Hruška
28. 4. 2015 9:28

Jo, k tomu údaji: Komunisti v podstatě věděli, že když se začnou dvě strany přebíjet tím, kdo komu víc v minulosti ublížil, k ničemu dobrému to nepovede. Že jediná cesta je usmířit se a nechat mrtvé spát. Málem se jim to povedlo. Dneska těžko hledáme pravdivou odpověď na nestydatá obvinění a přijít převrat o deset let později, pamětníci by vymřeli a nevěděl by nikdo nic.

petr
petr
28. 4. 2015 10:27

Varování prezidenta Dr. Beneše Připomeňme si, co nám druhý československý prezident v roce 1947 vzkázal a jak s jeho vzkazem dnešní politici naložili. Vážení spoluobčané. V nedávné době jsem podepsal významné dokumenty pro Československou republiku, tj. dekrety prezidenta ČSR. Tyto dokumenty nám dávají naději.že se již nebudou opakovat tragické události let 1938-39. Vědom si neblahých zkušeností našeho národa, zejména z druhé světové války, zanechávám vám odkaz, ve kterém vás varuji před možnými pozdějšími požadavky na znovu osídlení našeho pohraničí sudetskými Němci, kteří byli po právu, na základě mých dekretů z naší republiky odsunuti. Může se stát, že mé dekrety, vydané z rozhodnutí vítězných mocností druhé světové… Číst vice »

Silentpysk
Silentpysk
28. 4. 2015 14:26

Já stále nějak – zatím marně – čekám, kdy těmhle žumpáckým vším někdo zatne tipec. Zákon na to zjevně nestačí (a asi ani v tomto smyslu nehrozí), třeba se najde někdo, kdo jim alespoň típne vajgla o nevymáchanou držku!

mirror
mirror
28. 4. 2015 15:24

Wollnera jsem v pondělí také slyšel. Byl jsem překvapen. Dobře, že se o tom bombardování na OM píše.

Sio
Sio
28. 4. 2015 18:09

J. Hruška napsal

Jo, k tomu údaji: Komunisti v podstatě věděli, že když se začnou dvě strany přebíjet tím, kdo komu víc v minulosti ublížil, k ničemu dobrému to nepovede. Že jediná cesta je usmířit se a nechat mrtvé spát. Málem se jim to povedlo. Dneska těžko hledáme pravdivou odpověď na nestydatá obvinění a přijít převrat o deset let později, pamětníci by vymřeli a nevěděl by nikdo nic.

Počítám, že deset let by už bez pádu komunismu západní civilizace v klidu nepřežila. Tím, že si mohli v bývalém sovětském bloku včetně Ruska zase nakrást, jim spasilo zadek.

Honza999
Honza999
1. 5. 2015 9:22

Je zajímavé, že automatické filtry na mainstreamových servrech již zhusta nají slovo presstitut ve svém slovníku. Jak to je dnes na Českých novinách (neboli ČTK) nevím, již několik měsíců tam mám zcela zakázaný vstup, odstřelili mi tam postupně tři nicky, vždy poté, co jsem redakci obvinil z propagace fašismu, ale na aktualne.cz je příspěvek se slovem „presstitut“ okamžitě filtrem zachycen k údajnému posouzení redakcí. Dobrý fór je, že nikdo vredakci aktualne.cz pak tyto filtrované příspěvky nečte a mažou je bez výjimky. Důkazem může být jeden z mých jiných komentářů, kde jsem napsal „Nejsem idiot, abych…..bla bla bla, ale ve vší… Číst vice »