Diskuze k článku


  • peter. • 20. října 2017

    Prajem všetkým OM-ákom pevnú ruku a jasnú myseľ pri tom akte(bez erotického podtónu prosím),keď uchopia do ruky volebný lístok a budú mať v rukách moc.
    Aby ste spomedzi volebných lídrov zvolili dôstojného partnera Maďarovi Orbánovi alebo Poľke Szydlovej.Carpe Diem!

  • Gatta • 20. října 2017

    Stejně budeme po volbách nechápavě čumět jak prase po první ráně – aneb malá předvolební chvilka poezie:

    PRASE (Divokej Bill)

    Přítel či nepřítel-kdo ví.
    Pocity prasete po první ráně,
    kdo mu na votázku vodpoví.
    A kdo vodpoví správně.

    Přítel či nepřítel-kdo ví.
    Pocity prasete po druhý ráně,
    kdo mu na votázku vodpoví.
    A kdo vodpoví správně.

    Musim ti to říct, je to jako tíseň.
    Jako tíseň, kterou mívám, když jsem sám,
    nemůžu spát,
    nemůžu spát
    je to píseň, která nemá slova.

    Přítel či nepřítel-kdo ví
    Pocity prasete po třetí ráně.
    kdo mu na votázku vodpoví,
    a kdo vodpoví správně.

    Je nejvyšší velitel, Bůhví, jak daleko, že
    neslyší tě
    bledý barvy, vnímá sytě jako dítě, který
    neví nic
    a stydí se to říct, asi něco bere.

    Musim ti to říct, je to jako tíseň
    tíseň, kterou mívám,když jsem sám,
    nemůžu spát
    tak se dívám na Měsíc, chtěl bych na
    něj letět.

    Se schovat …

    Znova ti to říct, je to tíseň.
    Tíseň, kterou mívám, když jsem…
    když jsem sám
    Nevim, jaký bude ráno, je tisíc věcí
    na moji hlavu vypsaná vodměna
    a já do rána plavu v tom,
    ale to mě přece dovedlo až sem.

    Tíseň, kterou mívám, když jsem sám,
    nemůžu spát
    nemůžu spát
    tíseň
    když jsem s tebou, i když jsem sám.
    Když jsem s tebou, i když jsem sám.
    Když jsem s tebou, i když jsem sám.

    Musíme se schovat
    ale neni kam … ale neni kam … ale neni kam …

    https://www.youtube.com/watch?v=Cgx0X-xjYRQ

  • Martin (už bez taky m) • 20. října 2017

    Děkuji za přání.
    Gatto – tentokrát to snad dopadne lépe.
    A k textu Vámi uvedené písně: právě že se NESMÍME SCHOVÁVAT.
    Kdysi jsem tu citoval závěr knihy Pana spisovatele Jaromíra Tomečka v níž popisuje život na vsi pod a v lesích na Bukové hoře za minulého „režimu“.
    Kniha má název „Hora hoří, aneb Balada o Křížovém králi“, a hlavním hrdinou je mimo vypravěče a postaršího myslivce a dřevaře ze vsi také časem pověstný divočák. Věty autorem nádherně napsané v jeho poslední velké přírodní próze mi nevymizí s paměti co budu živ. Ač z r. 1986, vyd. 1988 v mnohém nadčasové…
    Doporučuji tuto v mnohém krásnou knihu jako příjemné oddechové čtení a autorův moudrý odkaz lidem i světu všem.

  • jogín • 20. října 2017

    Jo, po volbách vznikne koalice Ano, ČSSD a Piráti (Antifa) a ti nasadí opravdu sociální politiku. Kus jako kus.

  • Gatta • 20. října 2017

    Re Martin – souhlas – nesmíme se schovávat , protože „… ono není kam …“.

    Myslím , že vše bylo řečeno a to dokonce několikrát. Každý má svoji hlavu a teď je potřeba udělat aspoň tenhle ten nejnicotnější ČIN – a prostě to tam jít hodit !!

    ***

  • Martin (už bez taky m) • 20. října 2017

    Gatta napsal

    Re Martin – souhlas – nesmíme se schovávat , protože„… ono není kam …“.

    Myslím , že vše bylo řečeno a to dokonce několikrát. Každý má svoji hlavu a teď je potřeba udělat aspoň tenhle ten nejnicotnější ČIN – a prostě to tam jít hodit !!

    ***

    :-)

  • Martin (už bez taky m) • 20. října 2017

    peter. napsal
    http://www.skrytapravda.cz/domaci/1131-proc-dostal-najednou-pirat-bartos-tak-velky-prostor-staci-se-spravne-postavit-ve-spravny-cas

    „Piráty“ mám za B tým zoufalce Kraďouska…

  • peter. • 20. října 2017

    Martin (už bez taky m) napsal
    „Piráty“ mám za B tým zoufalce Kraďouska…

    A mne sa prisnilo čosi o úradníckej vláde a predčasných voľbách.Blbý sen!

  • orinoko • 20. října 2017

    Hmm ….
    Já osobně jsem na tom jako hudryper s CT. Ovšem dneska už je zřejmě, proc se odstrihl. Mne už je snad úplně jedno , kdo v teto prdelni zemi bude vládnout.
    Ke svému překvapení jsem zjistil, ze se hodně angažují ve „svém“ podniku.
    Oznamil jsem, ze podam celozavodní zlepšovak.
    Firma ma najmout firemního cvokare, aby zdivocely plebs mladistvého rázu neměl pocit, ze míří tvrdé na dělohu.

  • orinoko • 20. října 2017

    Pokračování.
    Firmu koupil jiný národ s jinou firemní kulturou. Chtějí po nás vice flexibility. Já s tím nemám problém. Celou věc vnímám po kapitalisticku.
    A je mi na bliti z nekterych lidi.
    Ale co tim chci říci, ze?
    Ze vedeni samo ted nemá na růžicih ustlano, a lape po dechu . A kriplove s výhledem na vlastního vozra u rypáku chtějí dobyvat nereálné.
    Už to neslo, tak jsem komusi z vedeni řekl: Nenechte si některá Lejna přerůst pres hlavu.

  • orinoko • 20. října 2017

    Dokončení.
    Méně na sklad, vice reagenci na měnící se poptávku.
    Tot krédo nového vlastníka.
    Každý mistr vám dneska řekne, ze každodenní provoz drží pohromadě exoti s praxi bolsevika.
    Tristní prozření kravatovych debilu, sametovych plicních nedochudcat, atd.
    Umlaf for prezident!!
    Už jsem to jednou napsal.
    Hrome!!
    Kolik už je to let?

  • hudryper • 20. října 2017

    Není to řečeno správně.orinoko, skutečnost,že se zde objevuji jen sporadicky má
    několik důvodů,není však mezi nimi ono „odstřižení“. Tím hlavním důvodem je nastalá skutečnost,že mne a hlavně mou paní zoufale potřebují naši vnukové a vnučky,po nenadálé smrti otce naší pravnučky už i ona se svou maminkou. Vtip
    je v tom,že všichni žijí v Itálii. Rozhodli jsme se prodat náš dům,v němž jsme 50
    let spolunažívali a za výtěžek opatřit bydlení výše jmenovaným rodinným členům.
    Pro nadcházející život v Evropě bude klíčovým problémem mít vlastní střechu nad hlavou a tedy nebýt v situaci,kdy by náhle nemuselo být na nájemné. Také malé
    políčko s chatkou vysoko nad místní urbanizací se může ukázat jako namáhavá,
    leč velmi příhodná investice pro přicházející dobu,v níž budou dál žít naše geny.
    To a desítky dalších starostí s tím spojenými mi nedovoluje se věnovat diskuzím
    na OM. Ale stačím aspoň vše důležité sledovat a notoricky známé přeskakovat.
    Zdravím všechny aktívní diskutující a přeji si,aby se politická situace v Evropě
    co nejdříve podstatně vyjasnila nejen čtenářům nezávislých webů,ale i voličům.

  • Gatta • 20. října 2017

    Re hudryper – zdravím a přeji (jako každému) hlevně pevné zdraví akllid v rodině.

    Děláte dobře – bez ironie – se záchranou světa je třeba začít vždy sám u sebe, potom v rodině … … … kdo má jakou kapacitu a jakou cítí potřebu se angažovat.

  • Vaska • 20. října 2017

    piráti – podle mne to je kradlousův potěr
    po volbách se pokusej sestavit koalici sestávající z ODS, ČSSD, KDU a TOP09 –
    (piráti jako záloha) někde o tom psali a že už maj rozdělený i ministerstva, jo a lysohlávek má bejt předseda parlamentu
    poznámka na okraj: všimli jste si jak všichni dojemně mluvěj – jak všechno všem slibujou – to jsem zvědavej jak rychle na to po volbách zapomenou

  • peter. • 20. října 2017

    Vaska napsal

    piráti – podle mne to je kradlousův potěr
    po volbách se pokusej sestavit koalici sestávající z ODS, ČSSD, KDU a TOP09 –
    (piráti jako záloha) někde o tom psali a že už maj rozdělený i ministerstva, jo a lysohlávek má bejt předseda parlamentu
    poznámka na okraj: všimli jste si jak všichni dojemně mluvěj– jak všechno všem slibujou– to jsem zvědavej jak rychle na to po volbách zapomenou

    Piráti sú ani nie tak „potěr“Kalouskov ako Dienstbierov a ostatných neomarxistických,multikulturalistických zvrhlíkov fungujúcich v európskych štruktúrach.Dobré je,že „zelení“vyhoreli v Rakúsku aj so svojou lesbickou šéfkou U.Lunaczekovou a ako sa zdá vyhoria aj v ČR.Aj so svojim pupúšikom Stropnickým.

  • peter. • 20. října 2017

    Poučné!
    http://www.meras.cz/2017/10/hdi-svedsko.html

  • Vaska • 20. října 2017

    Peter – osobně si myslím že to prohlášení mladýho komedianta že je přihřátej je zoufalej pokus jak na sebe upozornit (aby jím získal hlasy ovcí) aby u voleb nepropadli

  • peter. • 20. října 2017

    Vaska napsal

    Peter – osobně si myslím že to prohlášení mladýho komedianta že je přihřátej je zoufalej pokus jak na sebe upozornit (aby jím získal hlasy ovcí) aby u voleb nepropadli

    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Cunek-je-jako-Sladek-Je-tu-Sorosovo-V-Plzni-se-malem-porval-duhovy-pochod-s-odpurci-my-mame-i-FOTO-502521

  • Aleš • 20. října 2017

    Fakt dost hustý hudrypere, nemohl jsem jinak, než občanským iniciativám, nezávislým novinářům, některým politikům i kamarádům přeposlat Tobě známé:
    https://aeronet.cz/news/exkluzivne-vybusny-a-nikdy-nepublikovany-dokument-z-pocitace-marka-pribila-odhaluje-napojeni-zdenka-bakaly-na-rodinu-rothschild-anonym-odhalil-podivne-redakcni-praktiky-v-soukupove-vydavatelskem-imp/
    Proč si jednou neudělat radost a nehodit pár perel fajtům. Není všechno v zádeli, ikdyž je tam někdy tak proklatě blízko. Jak jsi mě to na jaře ve vztahu k mým metodám nepřímého řízení nazval? Nástěnkář? To sedí, už jsem to rozjel ve velkém. Když nejde skála k mohamedovi musí mohamed za skálou. Lithiovou kouřovou clonou začínají rozjezdy pro hvězdy. Filip prý nepřipustí nedemokratické změny, jaké se dějí v Polsku, to může znamenat (krom přidání se k Bakala boys i něco jiného), že dojde na moje slova. Jiné cesty z toho není, než je NATO opuštění. A jak? Babiš potřebuje koaliční partnery. Koaliční partneři zatím nepodpořili Zemana, toho podpořil jen Čech, jehož hlasy stačit nebudou. Zeman tedy potřebuje krom Babiše i SPD a KSČM a to bude pákou na ANOfert. Pragmatický obchod něco za něco, bez kterého se nikdo z nich neobejde. KSČM má svoje priority bezpečí, mír, spravedlnost a důstojný život pracujících i důchodců (odmítají i nespravedlivý registr smluv), SPD mohou prosadit referenda o EU a NATO. Je to moje nesplnitelná vize nebo jí můžeme být blíže víc, než si myslíme?

  • Aleš • 20. října 2017

    Gatta: Prd schovávat, přežili jsme řádění generálů v banánové republice, Hapky a Horáčky, Kraďousky i ty koláčky.
    https://www.youtube.com/watch?v=bP6z94HQUSc
    https://www.youtube.com/watch?v=EpJV6ZCo84c
    Aby zase nevyhrála nějaká SVOLOČ hodná defenestrace, stačí, jak vyzýval Kraďousek a kavárna: Přijďte k volbám, je koho volit, né že né!!!
    https://www.youtube.com/watch?v=nbGfLZW5zXs
    Aby naše země zůstala naším domovem, nestačí jen se ubránit nějakým muslimákům, jak se zpěvák naivně domnívá, nýbrž musíme naše domovy a zemi bránit denně před vlastizrádci:
    https://www.youtube.com/watch?v=UPNLAbgXIeM
    O komentář výše jsem uvedl návod…

  • Aleš • 20. října 2017

    Zeman si může říkát co chce, má mandát od voličů, ti si MOHOU přát, aby letošní volby byly odlišné, ale pokud lid bude chtít ZMĚNU, bude. https://www.youtube.com/watch?v=avZy32H_Lks
    Budoucnost pak tak temně nevidím, můj ortel je jasný.

  • Aleš • 21. října 2017

    A ještě jednu předvolební pro milovníka Divokejho Billa
    https://www.youtube.com/watch?v=4xbiHjLQ3Yc

  • Gatta • 21. října 2017

    Aleš napsal

    A ještě jednu předvolební pro milovníka Divokejho Billa
    https://www.youtube.com/watch?v=4xbiHjLQ3Yc

    Jo, jo Aleši – to je energie,co ?

    Právě se patrně dostal do Sněmovny Kalousek (díky Praze) – a už čumíme … je to prase po první ráně :-)

    No, Zeman pověří sestavením vlády Babiše – apak jen záleží na Babišovi koho si vybere a kdo bude svolný – výběr má opravdu bohatý.

  • peter. • 21. října 2017

    Gatta napsal
    No, Zeman pověří sestavením vlády Babiše – apak jen záleží na Babišovi

    Je plno ochotných ísť s ANO do koalície.Len všetci majú podmienku,že tam nesmie byť Babiš.Lebo vraj trestne stíhaná osoba nesmie byť podľa ústavy ústavným činiteľom.
    Takže vojna proti Babišovi neskončila.

  • Gatta • 21. října 2017

    Re peter – to aleti všichni říkali včera … od té doby se změnilo tolik věcí, že by jeden zapochyboval i o platnosti Archimédova zákona … :-)

  • peter. • 21. října 2017

    Gatta napsal

    Re peter – to aleti všichni říkali včera … od té doby se změnilo tolik věcí, že by jeden zapochyboval i o platnosti Archimédova zákona …

    Majú to premakané.Vždy vyhrá ten,kto vyhrať musí.
    http://www.novarepublika.cz/2016/11/nejvetsi-podvod-v-dejinach-voleb-byl.html

  • Gatta • 21. října 2017

    Můj tip:

    Babiš + ODS + (možná KDU- ČSL) + tajná dohoda o toleranci jinou stranou.

    ODS – dlouho v útlumu, málem v klinické smrti , strana by se mohla velice dobře a rychle rehabilitovat.
    KDU-ČSL – jde s každým.
    SPD, STAN – ve vládě pro Babiše sice nežádoucí, ale nějaký průnik zájmů existuje.
    Piráti – prý půjdou do opozice, ale to nevylučuje toleranci vlády.

  • peter. • 21. října 2017

    Gatta napsal

    Můj tip:

    Babiš + ODS + (možná KDU- ČSL) + tajná dohoda o toleranci jinou stranou.

    ODS – dlouho v útlumu, málem v klinické smrti , strana by se mohla velice dobře a rychle rehabilitovat.
    KDU-ČSL – jde s každým.
    SPD, STAN – ve vládě pro Babišesice nežádoucí, ale nějaký průnik zájmů existuje.
    Piráti – prý půjdou do opozice, ale to nevylučuje toleranci vlády.

    Asi pred hodinou sa ODSák zaprisahal,že s Babišom a komunistami nikdy.Bartoš,že s ANO áno,ale bez Babiša,Japonec sa nevyjadril a ČSSD si sype popol na hlvu pre podporu R´mov a inklúzie v školstve.
    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-A-ja-to-reknu-Romove-zneuzivaji-davky-Opravdu-husta-atmosfera-v-sidle-CSSD-Dienstbier-zmatene-pobiha-po-budove-ostatni-jsou-nastvani-509095
    Najviac ale doplatili na cirkevné reštitúcia a Zaorálkovu podporu Majdanu a postoj ku Krymu.

  • Gatta • 21. října 2017

    Předvolební prognóza pana Kotrby – nedá se říci, že to trefil přesně, ale úpně do kře to taky nebylo.
    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Devky-se-lekly-Stepan-Kotrba-a-jeho-prognoza-voleb-doprovozena-vykladem-508426

    No, kdyby Praha nevolila, jako už tradičně, úplně jinak vež zbytek republiky, tak by mu to možná i vyšlo.

  • Bety • 21. října 2017

    Z diskuzí na webech, a to i mainstreamových, jsem nabyla silného dojmu, že SPD snad bude volit minimálně každý druhý, takže jsem čekala značně větší procento.
    Nevolila jsem je, ale byla jsem upřímně zvědavá na to, kolik dosáhnou. Vůbec všechny ty výsledky ve mně vzbuzují velké pochybnosti. Jenže jak napsal Peter – majú to premakané.

  • Admirál • 21. října 2017

    Volby nedopadly podle předpovědí a přání.
    – ANO neočekávaně dobrý výsledek
    – Proti mému očekávání neúspěch KSČM
    – naproti tomu se meganeúspěch ČSSD dal čekat
    – Gabal s Hermanem ven je dobrá zpráva pro Lidovce a nejen pro ně
    – pokud by se o fous do sněmovny nedostaly TOPSTAN, byl bych spokojenější
    – pro mě nejhorší zpráva jsou Piráti. Přece jen ještě média dokáží ještě něco pokřivit.

    Povolební jednání bude docel složité. Pro ANO by byla nejjednodušší koala s ODS (pro nás levější hóódně špatná varianta). Jenže to asi neklapne. Vlajkovou lodí ODS je zrušení EET.
    Dál je těžké špekulovat.

    ČSSD- žádnou sebereflexi neprovede, páč preventivně zařízla ve straně vše, co by tou sebereflexí mohlo být.

    Komunisté jsou ve hře, ale hubený výsledek je i přes „objektivní příčiny“ na hlubokou úvahu.
    Celkově dostala na prdel levice (nepočítám do ní různé kozomrdy, gendery, multikulti atd. – co je ta, jak říká pravice, moderní levice, co není levice.

  • peter. • 21. října 2017

    Ja ani neviem akú politiku bude viesť ANO voči EU,RF alebo USA.Aký zaujme postoj k imigrácii, ľudskoprávnej agende alebo k politickej korektnosti.p.Jourová a M.Stropnický veľa optimizmu nevzbudzujú.Na druhej strane…ekonomika bude pravdepodobne šlapať dobre a myslím,že aj úrovni riešeniu sociálnych otázok bude venovaná skoro „ľavicová“ pozornosť.
    O ODS sa dá očakávať tvrdá a nekompromisná pravicová politika,na úkor riešenia soc.otázok.Pokiaľ som správne informovaný,tak sú proti imigrácii a patria medzi euroskeptikov.Ostanú v opozícii.Okamura,to je veľká neznáma.Je isté,že ak bude chcieť vládnuť,bude musieť škrtnúť také dve tretiny svojho volebného programu.Bude to asi strana na jedno použitie,podobne ako aj Piráti.Komunistov a socdemákov čaká doma zemetrasenie a nikto nevie,ako sa po tých otrasoch zmenia.Budú tam veľké rozbroje a budú padať hlavy.Preto bude vyjednávanie najmä s ČSSD ťažké.Ľudovci asi prejavia záujem o účasť vo vláde na rozdiel od Topky a starostov.Posledné dva mesiace roka budú zaujímavé.

  • peter. • 21. října 2017

    Ja len dúfam,že u nás doma si Fico dobre zanalyzuje príčiny pádu českej sociálnej demokracie a bude korigovať svoje iracionálne nadšenie pre tzv Eurojadro.Dnes stojí totiž otázka tak,že kým sa nezreformuje samotná EÚ,tak ten kto podporuje neoliberálnu a novoľavičiarsku politiku ktorá vychádza z agendy európskych socialistov a zelených, na to doma škaredo doplatí.Tak ako už na to doplácajú napr.Švédi.Chce to odklon od politiky Merkelovej a viac sa prikloniť k politike Orbána a Szydlovej.Nezatvárať oči pred vyvádzaním nacistov na Ukrajine a v Pobaltí a tiež,zaujať realistickejší prístup k Rusku.
    V TV sa českí novinári zhodli na tom,že týmito voľbami skončila éra ponovembrovej „demokracie“a začína nová éra.Aká bude?To bude záležať od toho,aké priority si určí A.Babiš.

  • Martin (už bez taky m) • 21. října 2017

    Admirál napsal

    Volby nedopadly podle předpovědí a přání.
    – ANO neočekávaně dobrý výsledek
    – Proti mému očekávání neúspěch KSČM
    – naproti tomu se meganeúspěch ČSSD dal čekat
    – Gabal s Hermanem ven je dobrá zpráva pro Lidovce a nejen pro ně
    – pokud by se o fous do sněmovny nedostaly TOPSTAN, byl bych spokojenější
    – pro mě nejhorší zpráva jsou Piráti. Přece jen ještě média dokáží ještě něco pokřivit.

    Povolební jednání bude docel složité. Pro ANO by byla nejjednodušší koala s ODS (pro nás levější hóódně špatná varianta). Jenže to asi neklapne. Vlajkovou lodí ODS je zrušení EET.Dál je těžké špekulovat.

    ČSSD- žádnou sebereflexi neprovede, páč preventivně zařízla ve straně vše, co by tou sebereflexí mohlo být.

    Komunisté jsou ve hře, ale hubený výsledek je i přes „objektivní příčiny“ na hlubokou úvahu.
    Celkově dostala na prdel levice (nepočítám do ní různé kozomrdy, gendery, multikulti atd. – co je ta, jak říká pravice, moderní levice, co není levice.

    Admirále zdravím a dovolil bych si nesouhlasit:
    – voličská účast byla neobvykle slušná, výrazně lepší než čekal mainstream a oficiální politologové. Naplnění došla přání těch z nás, co si přáli co nejvyšší zájem lidí. Tady přibylo těch několik procent která poněkud „rozhodila“ očekávané výsledky. Na mysli mám zejména úspěch „Starostů. Ty asi 3% navíc těch došlých, kteří po určité mobilizaci chtěli přenést svůj mocenský úspěch z radnic i výše. Také Pirátům a ANO poněkud vylepšily výsledek. Piráti dostali naproti tomu VĚTŠINU protestních hlasů.
    – Výsledek ANO se očekával dobrý, osobně jsem se „sekl“ tak o 3-4 %,
    – KSČM se smrskla na svou skutečnou současnou významovou velikost BEZ PROTESNÍCH HLASŮ… Ukázal se opět relativně slušný odhad těch z nás, kteří kritizují již dlouho malou aktivitu mezi lidem a „zatuhlost“ vedení KSČM. Se Skálou by byl výsledek nepochybně o nějaké 2-3% lepší, ale takto KSČM působila jako unavená, vyčerpaná strana bez budoucnosti…
    Možností pro rozdělení protestních hlasů tentokráte bylo více.
    A tyto hlasy NELZE apriori počítat jako LEVICOVÉ.
    – Souboj ANO vs. ČSSD zde opět více nás diskutérů odhadlo dobře, osobně jsem fiasko ČSSD kolem 8% očekával.
    – ODS je pro mne nejnemilejším „překvapením“ ztělesňujícím „návrat“ zbloudilých pravicových oveček do původního stáda po de facto krachu i TOP 09.
    – smutný jsem ze záchrany TOP 09 a KDU-ČSL- ale i tady šlo o „chybu“ sotva v úrovni 1% u obou.
    Kraďouska zachránila mobilizace zahraničí a specifika Prahy a okolí. Nicméně je definitivně politicky mrtvým mužem. Bělobrádkovy mobilizace na poslední chvíli zlákaly nejspíše i část voličské základny „nazelenalých“ – po očekávaném a správně odhadnutém krachu M. Stropnického.
    – „Japonec“ dostal očekávané, přes svou „solitérnost“ a v závěru příliš agresivní kampaň.

  • Martin (už bez taky m) • 21. října 2017

    Celkově se potvrdilo znechucení voličů ze „zavedených“ stran a svého faktického naplnění tak došlo volání těch z nás, kdo volal po ataku na tyto mafie. Jistě, nejspíše nejméně jedna z nich se nějakým způsobem – nejspíše nepřímo – bude spolupodílet na vládě.
    Soudím že „Japonec“ a Babiš se mohou (i když nemusí) domluvit, „Piráti“ musí dokázat že se pletli ti z nás kdo je mají za „B“éčko Topky – jinak budou brzy následovat její osud. TOP09 nepochybně jako významná politická síla pravice skončila.
    Skončila pro nynější dobu také „klasická rozdělovaná“ Pravice – Levice (na čemž „pracovaly“ obě strany spektra
    Volič VOLIL PROTI KLASICKÝM „STRANÁM“, dal jim vlastně VŠEM svého druhu „Černou známku“. Není to přitom jen otázka tohoto období, ta nespokojenost je evidentně velmi hluboká a trvalejší…
    „Comeback“ ODS v jejím „personálním obsazení“ myslím nic moc neznamená. Babiš by musel velice hazardovat kdyby se s nimi „spojil“, a za přímou možnost „koaly“ bych tady nedal ani „zlámanou grešli“.
    Občan volil ve výsledku VELMI SOILDNĚ, dal najevo že není žádný blbec (za kterého ho mnozí měli).
    Rozdíl u např. ODS je dán i tím, že „někde to hodit musel“- a jelikož u ostatních pravicověji naladění se obávali „efektu propadlého hlasu“, dostala i po pár procentech voličů obvykle TOP 09 či KDU. Přesto alespoň část voličů vsadila na „Starosty“ – a docela úspěšně.
    Největším „poraženým“ voleb jsou tak celkem očekávaně ČSSD a – paradoxně i KSČM. Nikoliv z důvodu úplného zániku „levice“- ta se protentokrát „přelila částečně do ANO, Japončíkovi a „protestním“.
    Hlavním vítězem však po mém soudu nejsou RYZE PROTESTNÍ PIRÁTI, ale osobně za hlavního vítěze POKLÁDÁM VOLIČE.
    Noví hlavní hráči BUDOU MUSET USILOVAT O DOHODU umožňující splnění řady slibů, a alespoň částečnou realizaci žádoucích témat.

  • Aleš • 21. října 2017

    Admirál: Nejvíce mne překvapil výrazný vzestup ODS, byť jsem registroval aktivitu pana Klause mladšího, nečekal jsem, že pomůže až tolik. Myslel jsem si, že se nedostanou do sněmovny Starostové a doufal jsem, že ani TOP 09 ne, ale díky i hlasům ze zahraničí jim to žel bohu vyšlo. Hluboká úvaha nad výrazným propadem KSČM by mj. měla končit tím, že konečně odstoupí Filip, i ten gay ve vedení Zelených se zachoval víc jako chlap než on. I kdyby měli být ve vládě či vládu podpořit, ať už vyjednávání vede někdo jiný. Klidně ať část poslanců ČSSD, kteří nesouhlasí s názory šéfa volebního týmu, jež má velkou část viny na neúspěchu, buť nahlas vysloví možnost podpory vlády, jež bude mít programové shody s nimi nebo dokonce připustí možnost fúze s jinými levicovými stranami SDS a KSČM… Piráty nejlépe vystihl pan Větvička na nové republice.
    Lihovci dali na moje slova a poslali k šípku Gabala a Hermana, to je zachránilo v parlamentu, což je mírně menší zlo, proti silnější TOP, STANu, ODS.
    http://www.novarepublika.cz/2017/10/muze-se-volbami-neco-zmenit.html#more
    V diskusi pod článkem pana Davida, byl vyřčen názor, že výsledek voleb byl zmanipulován ve prospěch TOP 09. Mně v průběhu sčítání také něco takového napadlo a mám podezření, že mohlo jít i o hlasy ve prospěch především STAN a lidovců, kteří skončili těsně nad 5 %, ale i ODS i Babiše či Pirátů.
    Na diskusi pod články v haló novinách nabádají taktéž k odchodu Filipa z vedení.
    Tomio Okamura řekl důležitou pravdu. Program lze prosazovat, jen pokud je člověk ve vládě. Na rozdíl od kolegů z uličky politických vězňů.