Diskuze k článku


  • Irena • 31. října 2016

    Лавров: США по Сирии доходят до публичных оскорблений России

    Подробнее на ТАСС:
    http://tass.ru/politika/3746274

  • peter. • 31. října 2016

    Irena napsal

    Лавров: США по Сирии доходят до публичных оскорблений России

    Подробнее на ТАСС:
    http://tass.ru/politika/3746274

    Tak nech sa Rusko konečne začne správať ako rešpektovaná veľmoc nie len v Sýrii ale aj na Ukrajine.Veď aj ten Putin musí vidieť,že každý ústupok voči USA a sionistickým bankárom je z ich strany posudzovaný ako slabosť a nie dobrá vôľa.
    Vyhrážky zo strany kandidátky na prezidenta USA H.C.jasne svedčia o tom,že nátlak a verejné hanobenie Ruska budú pokračovať až do vtedy,kým RF pokorne nepadne na kolená a nezačne sa správať ako podriadený štát.Tak,ako to požadujú od Putina ruskí liberáli a opozícia.Všetky tie prímeria a neustále prejavovanie ochoty riešiť konflikty civilizovane a mierovými prostriedkami vedú len k zvyšovaniu počtu mŕtvol a k zbedačovaniu ľudí.Je to ako keby kardiochirurg predlžoval operáciu srdca tým,že by si odskakoval počas nej na cigaretku alebo obed.

  • Irena • 31. října 2016

    Podívejte Peter, až si my uděláme pořádek ve svých státech, a přestaneme těm kurvám krýt záda, tak budeme moci rozdávat rady jiným. Nemyslíte?

  • peter. • 31. října 2016

    Irena napsal

    Podívejte Peter, až si my uděláme pořádek ve svých státech, a přestaneme těm kurvám krýt záda, tak budeme moci rozdávat rady jiným. Nemyslíte?

    Ja nikomu neradím,len vyjadrujem svoj postoj k článku na ktorý ste dala odkaz.Nemyslím,že Putin číta OM a riadi sa radami diskutérov.

  • Irena • 31. října 2016

    peter. napsal
    Ja nikomu neradím,len vyjadrujem svoj postoj k článku na ktorý ste dala odkaz.Nemyslím,že Putin číta OM a riadi sa radami diskutérov.

    On jistě ne, ale čtou to lidé, ne? Těm jste vy směřoval svůj příspěvek a já také.

  • zajoch • 31. října 2016

    Petere, v tomto případě se divím vašemu postoji, týkajícímu se jednání Ruska ohledně Ukrajiny. Samozřejmě, že jde o váš názor na věc, ale divím se tomu, že takový názor máte. Přece všichni víme, že je Rusko ve složitém postavení, nepřátele má nejen za hranicemi, ale i doma a obojích není málo. Musí balancovat mezi svojí průbojností a ústupky tak, aby mělo na své straně co největší podporu jak doma, tak venku a aby ze situace mělo prospěch. Hanobení Ruska bude určitě pokračovat, a to za všech okolností, ať ustupuje nebo se prosazuje, takže na to nemá smysl příliš hledět. Najít správnou míru ústupků a prosazování je nepochybně podstatné umění a velmi důležité. My ho zde asi s našimi chabými vědomostmi o pozadí toho co se kde děje a s nejistými představami následků, nezhodnotíme.

    Jak byste si vy konkrétně představoval správné jednání Ruska vůči Ukrajině? Takové jednání, aby z toho nepovstal světový, nebo přinejmenším evropský konflikt? Co byste konkrétně udělal vy, kdybyste byl na místě Putina nebo Lavrova?

  • peter. • 31. října 2016

    zajoch napsal
    Jak byste si vy konkrétně představoval správné jednání Ruska vůči Ukrajině? Takové jednání, aby z toho nepovstal světový, nebo přinejmenším evropský konflikt? Co byste konkrétně udělal vy, kdybyste byl na místě Putina nebo Lavrova

    Poradca Putina Sergej Markov to napísal jasne:“Prímerie ktorým sa prerušila ofenzíva na Mariupoľ bola chyba.Postaral sa o to R.Achmetov,ktorý pre svoj biznis nutne potreboval prístav Mariupoľ,lebo z Odesy ho vuhnal Kolomojskyj.Pjakin potvrdil,že povstaleckí velitelia boli obeťami svojej ideológie.Opolčencov žijúcich v Rusku vydávala ruská administrácia ukrajinskému gestapu tiež preto,lebo citujem“z Donbasu si priniesli nebezpečnú socialistickú ideológiu“.Takže p.zajoch!Moja ideológia je taká istá ako bola ideológia Mozgového,Drjomova a im podobných.Z uvedeného vyplýva,že moja ideológia je pre ruské vedenie nebezpečná a že sa s jej realizáciou v budúcnosti Ruska nepočíta.Neviem,aký systém Putin chce v Rusku zaviesť.A zaujíma ma to len do vtedy,kým bude nádej,že tam vznikne spravodlivý sociálny štát,ktorý svojimi úspechmi v budovaní zdravej spoločnosti ovplyvní v pozitívnom smere aj moju vlasť.
    S Putinom bude ruský ľud aj ja osobne spokojný vtedy keď sa stane pravdou toto:
    http://artyushenkooleg.ru/wp-oleg/wp-content/uploads/2016/10/krasnyi-flag-flag-svobody-ravenstva-i-bratstva-768×532.jpg

  • hudryper • 31. října 2016

    peter. napsal
    Neviem,aký systém Putin chce v Rusku zaviesť.A zaujíma ma to len do vtedy,kým bude nádej,že tam vznikne spravodlivý sociálny štát,ktorý svojimi úspechmi v budovaní zdravej spoločnosti ovplyvní v pozitívnom smere aj moju vlasť.

    Dnes je jasné,že zastavení ofenzívy před Mariopolem byla přehnaná opatrnost před očekávanými později vyvolanými vojenskými operacemi Ruska, čemuž se chtěl Putin za každou cenu vyhnout.
    Tyhle překvapivé „stop time“ ruské politiky posledních dvou let se mohou zdát fatálními chybami,
    já si ale myslím,že v podmínkách,kdy ruská armáda měla sice už moderní zbraně,ale v prototypech a ne v operační pohotovosti,byl Putinův postup správný. Od Putinova vyhlášení ultimativních podmínek pro spolupráci s USA ruská zahraniční politika razantně přitvrdila,což zřejmě znamená,
    že se může spolehlivě opřít o novou vojenskou realitu své armády.Přesto se Putin rozhodl zastavit
    leteckou pomoc bojující Asadově armádě v Allepu.To však podle mého souvisí jednak s kampaní ve světovém mainstreamu proti Rusku v Sýrii a současně s volbama v USA,kdy ruská strana zřejmě
    nabídla Amíkům v Pentagonu kompenzaci za nevyhovění rozkazům s obavami šílících neoconů.
    Vážený Peter,nevíme skoro nic o tom,co se odehrává v diskusích mezi generalitou Ruska a USA ,
    stejně tak i mezi ruskou a americkou rozvědkou,a proto jsme schopni jen intuitivně posuzovat ta
    fakta,která jsou určena pro veřejnost,což je pro rigorózní vyhodnocení komplexu politiky Putina
    málo. Že v takto vypjaté zahraničně politické situaci nemůže,nebo možná by ani nechtěl udělat
    vnitropolitické kroky ,které od něho čekáte nejen Vy,ale s Vámi i miliony Rusů a sympatizantů v
    Evropě, je velmi pravděpodobné. A stojí to životy opolčenských hrdinů i syrské války v Allepu.

  • peter. • 31. října 2016

    hudryper napsal
    Že v takto vypjaté zahraničně politické situaci

    Ako prvý krok by ma uspokojilo to,čo navrhuje Jean Claude van Damme:
    http://www.lajkit.cz/zpravy/item/757-vodka-putin-rockefeller-rothschild-van-damme

  • peter. • 31. října 2016

    Desať otázok pre Hermana Grefa:
    http://politobzor.net/show-111053-desyat-voprosov-germanu-grefu-ot-sotrudnika-sberbanka.html

  • peter. • 31. října 2016

    Dopis Tatiany Oneginovi vs.Dopis Angely Vladimírovi
    https://www.youtube.com/watch?v=FO5DzBlDyNc

  • Starý doktor • 31. října 2016

    hudryper napsal
    Dnes je jasné,že zastavení ofenzívy před Mariopolem byla přehnaná opatrnost před očekávanými později vyvolanými vojenskými operacemi Ruska, čemuž se chtěl Putin za každou cenu vyhnout.
    Tyhle překvapivé „stop time“ ruské politiky posledních dvou let se mohou zdát fatálními chybami,
    já si ale myslím,že v podmínkách,kdy ruská armáda měla sice už moderní zbraně,ale v prototypech a ne v operační pohotovosti,byl Putinův postup správný. Od Putinova vyhlášení ultimativníchpodmínek pro spolupráci s USA ruská zahraniční politika razantně přitvrdila,což zřejmě znamená,
    že se může spolehlivě opřít o novou vojenskou realitu své armády.Přesto se Putin rozhodl zastavit
    leteckou pomoc bojující Asadově armádě v Allepu.To však podle mého souvisí jednak s kampaní ve světovém mainstreamu proti Rusku v Sýrii a současně s volbama v USA,kdy ruská strana zřejmě
    nabídla Amíkům v Pentagonu kompenzaci za nevyhovění rozkazům s obavami šílících neoconů.
    Vážený Peter,nevíme skoro nic o tom,co se odehrává v diskusích mezi generalitou Ruska a USA ,
    stejně tak i mezi ruskou a americkou rozvědkou,a proto jsme schopni jen intuitivně posuzovat ta
    fakta,která jsou určena pro veřejnost,což je pro rigorózní vyhodnocení komplexu politiky Putina
    málo. Že v takto vypjaté zahraničně politické situaci nemůže,nebo možná by ani nechtěl udělat
    vnitropolitické kroky ,které od něho čekáte nejen Vy,ale s Vámi i miliony Rusů a sympatizantů v
    Evropě, je velmi pravděpodobné. A stojí to životy opolčenských hrdinů i syrské války v Allepu.

    Naprostý souhlas. Ono v samorném RF to není jednoduché je tam přes pokrok vysoká míra chudoby a dále jak mj. poznamenává poslední Pjakin i vysoký podíl šedé a a černé ekonomiky jako dědictví po předchozím jelcinovském období. Je třeba pří hodnocení událostí jak na Ukrajině tak v Sáýrii uvědomit že byť t.č. ne úplně fungují normální kanály pro komunikaci USA-RF tak zcela jistě pracují na plné obrátky kontakty na úrovni tajných služeb, jak poznamenává Jakov Kedmi, bývalý šéf Nativu v izraelském Mosadu. Poznamenává k tomu že to jsou tytéž kanály které před jednáním svých šéfů zklidnily tzv. Kubánskou krizi. Myslím že asi na všechny tajné služby mají vliv svůj tzv. globalisté a přes ně také ovlivňují jednotlivé události.
    Ostatně jeho pohled, zajímavý a velmi často nyní v ruských TV a webech prezentovaný, včetně výše uvedeného konstatování zde: https://www.youtube.com/watch?v=jRbjYGNPphE

  • peter. • 31. října 2016

    cit.z odkazu:“Spomínam ako na začiatku r.2010 Brzezinski pri jednaní s našimi vedcami a politikmi o PRO tvrdo a cynicky povedal:Nevidím ani jeden prípad v ktorom by sa Rusko mohlo uchýliť k svojmu jadrovému potenciálu,kým v amerických bankách leží 500 miliárd dolárov patriacich ruským elitám.“
    Ališer Usmanov je ruský oligarcha(skôr krstný otec mafie)o ktorom sa hovorí a píše,že patrí do okruhu Putinovi blízkych ľudí.Ten,čo si kúpil superjachtu v hodnote vrtuľníkovej lode „Mistrál“,kým Medvedev cynicky oznamoval penzistom,že dôchodky zvýšené nebudú lebo“dengy net,vyderžite“.
    http://publizist.ru/blogs/107999/15319/-

  • zajoch • 31. října 2016

    Petere, nějak mi dnes připadají vaše komentáře jako by je psal fajt. Jako kdybyste to nebyl vy.
    Co byste všechno od Putina nechtěl? Nepřipadá vám, že už jen to, že tento člověk dokázal zemi, která byla na kolenou, pozvednout (samozřejmě že s okruhem spolupracovníků, ale také proti bandě sabotérů) do postavení světové mocnosti, která do značné míry určuje dění ve světě? A to nemluvím o hromadě klacků, které mu házejí pod nohy „partneři“ Ruska za hranicemi. Je myslím známo, že banda sabotérů funguje především v oblasti ruské centrální banky, se kterou se prezidentovi nedaří pohnout.
    Tady se vystrkují chyby, kterých se údajně dopustil. Otázka je, jestli jsou to vůbec chyby! Jak to mohou běžní občané (pokud jsem se někoho dotkla tímto označením, protože si myslí, že běžný občan není, tak prosím o prominutí) posuzovat? Přece bezchybně jedná toliko Pán Bůh. :-) Prezident Putin je jen člověk a dělat chyby by měl právo.
    A vůbec, pěkně to zde zhodnotil Hudryper.
    Pan doktor zde poukázal na dosavadní ruskou chudobu. Ona je otázka, co je pro koho chudoba. Rusové určitě ještě nezapomněli na éru Jelcina, kdy nedostávali mzdy ani penze, kdy vědecké ústavy byly ponechány svému osudu bez zájmu státu a pomalu se rozpadaly, kdy vojenské ústavy a vojenské školství bylo likvidováno. Oproti tomu si asi mohu nyní ruští občané připadat jako že žijí slušně. A oligarchy nezavedl v Rusku Putin, ale jeho ožralý předchůdce, si myslím.

  • Martin (už bez taky m) • 31. října 2016

    Starý doktor napsal
    Naprostý souhlas. Ono v samorném RF to není jednoduché je tam přes pokrok vysoká míra chudoby a dále jakmj. poznamenává poslední Pjakin i vysoký podíl šedé a a černé ekonomiky jako dědictví po předchozím jelcinovském období. Je třeba pří hodnocení událostí jak na Ukrajině tak v Sáýrii uvědomit že byť t.č. ne úplně fungují normální kanály pro komunikaci USA-RF tak zcela jistě pracují na plné obrátky kontakty na úrovni tajných služeb, jak poznamenává Jakov Kedmi, bývalý šéf Nativu v izraelském Mosadu. Poznamenává k tomu že to jsou tytéž kanály které před jednáním svých šéfů zklidnily tzv. Kubánskou krizi. Myslím že asi na všechny tajné služby mají vliv svůj tzv. globalisté a přes ně také ovlivňují jednotlivé události.
    Ostatně jeho pohled,zajímavý a velmi často nyní v ruských TV a webech prezentovaný,včetně výše uvedeného konstatování zde:https://www.youtube.com/watch?v=jRbjYGNPphE

    Nechci tu vypadat jako dohazovač názorů J. Kedmiho, ale ve Vámi zmíněném pořadu v odkaze je vnynikající. Je krásně vidět jak lehce se vypořádal s idiotskými otázkami i pokusy jej zatáhnout do malicherných sporů… Jediný Korotčenko dokázal držet krok a zkreslené překrucování M. Boma z něj a americké administrativy udělalo naprosté hlupáky.
    Ano, Kedmi hájí Izrael – ale ne dneška jako spíše právo na existenci Izraele mnohem citlivějšího v budoucnu (zejména v závěru).
    Ale…
    Vážení: podobná vyjádření na adresu „strategického partnerství RF- Čína“…
    po tomhle vystoupení J. K., které poodhalilo smysl a dohody Putin- Netanjahu: lze hovořit o tomtéž…
    Nádherný příklad „bezstrukturního řízení“ (ovlivňování) politiky USA z Izraele, Číny i RF… USA nemohou reagovat na úrovní debilů, prostě jim nezbývá, nežli začít mluvit jinou řečí… A to nedokáže hysterka ztuhlé tváře…
    V názoru že volba Amerického prezidenta dokáže intelekt a schopnosti samotných američanů s ním naprosto souhlasím…
    Kedmimu – který dost surově a nekompromisně stíral také izraelské politiky, vč. zejm. Netanjahua – jeho pohled na mezinárodní právo (blízký Rusy prosazovanému pojetí) věřím. Jeho vyjadřování ve vztahu k Íránu, raketový systémům moderní doby, či jaderným zbraním na BV v závěru pořadu jsou přesná, výstižná a vzbuzují oprávněně sympatie. Chápe, že spolupráce s RF de facto na strategické úrovni, vč. respektu k mezinárodnímu právu jsou nejlepší pojistkou bezpečnosti – Izraele…
    Skoro bych jej Izraelcům doporučil na příštího Izraelského premiéra či prezidenta. Ale Jakov Kedmi svou roli bude hrát dále jako i „jen“ to co představuje nyní.
    Rusové ho do diskusí netahají „z důvodu sympatií a modernosti“, nýbrž pro hlubokou – niternou názorovou shodu k níž má ostatně pro svůj původ předpoklady. Respekt!

  • peter. • 31. října 2016

    zajoch napsal
    že tento člověk dokázal zemi, která byla na kolenou, pozvednout (samozřejmě že s okruhem

    To mu nikto neberie a už som to raz napísal,že sa naveky zapísal nie len do dejín Ruska,ale aj do svetových dejín ako ten,kto pozdvihol Rusko z blata na výslnie,kto vrátil občanom RF sebaúctu a hrdosť.A čo od neho chcem ja?Nikdy som ho nevidel naživo,nerozprával som sa s ním ani som ho nikdy neotravoval tým,že od neho niečo chcem.Môžem si len priať a chcel som veriť,že vybuduje taký štát s takým zriadením,ktorý zabezpečí ľudu RF to, aby nebol otrokom nikoho,tak ako je to napísané na tom obrázku o červenej zástave vyššie.Viac krát so už napísal,že aj keď som nikdy nebol v KSS ani v inej strane,tak inklinujem k socializmu.K socializmu bez prívlastkov k takému, aký som ho mal možnosť zažiť.Len bez tých chýb a deformácií,ktorá napokon tiež spôsobili len ľudia.Tak to by som si „prial“aby vzniklo v Rusku a potom následne aj u nás.
    A teraz k tomu,že prečo hľadám na Putinovi chyby a vytýkam mu ich.Tak ja vždy,keď som dokončil nejakú prácu,tak som si ju skontroloval a ak som niekde urobil chybu,tak som sa ju snažil odstrániť.Vždy si všímam chyby.Na všetkom na čom mi záleží.Tak preto vidím chyby aj na politike Ruska.
    A o značnú časť svojich ilúzií som prišiel aj preto,že som zistil u predstaviteľov moci v RF odpor a obavy zo všetkého,čo i len zaváňa socializmom.Tak preto.
    Dúfam,že som na vaše otázky zodpovedal uspokojujúco.

  • fajt • 31. října 2016

    https://slon.ru/posts/75617 – Kadyrov a jeho čečna má mít menší rozpočet a to se mu vůbec nelíbí, že by Sýrie a nedůslednost vůči americkým teroristům nesla neoconům konečně kýžené ovoce??. ..)

  • Irena • 1. listopadu 2016

    Россия передала в Совбез ООН «Белую книгу» о преступлениях в Сирии

    Подробнее на РБК:
    http://www.rbc.ru/rbcfreenews/5817daa19a794723e68c1c56

  • zajoch • 1. listopadu 2016

    Ano, ano Petere, velmi uspokojivo jste mi odpověděl. Nikdy jsem nepochybovala o vaší poctivosti, to jste snad mohl vycítit. To, že jsem se podivila vašemu postoji v této diskusi, tomu se nedivte. Přece nemůžeme srovnávat jednání v běžných situacích, s nimiž se setkáváme my běžní občané, s jednáním lidí v nejvyšší politice, kdy je třeba brát v úvahu nejen současné okolnosti, ale také předvídat kam který krok povede. Zdravím vás a vážím si vás.

  • Starý doktor • 1. listopadu 2016

    peter. napsal
    To mu nikto neberie a už som to raz napísal,že sa naveky zapísal nie len do dejín Ruska,ale aj do svetových dejín ako ten,kto pozdvihol Rusko z blata na výslnie,kto vrátil občanom RF sebaúctu a hrdosť.A čo od neho chcem ja?Nikdy som ho nevidel naživo,nerozprával som sa s ním ani som ho nikdy neotravoval tým,že od neho niečo chcem.Môžem si len priať a chcel som veriť,že vybuduje taký štát s takým zriadením,ktorý zabezpečí ľudu RF to, aby nebol otrokom nikoho,tak ako je to napísané na tom obrázku o červenej zástave vyššie.Viac krát so už napísal,že aj keď som nikdy nebol v KSS ani v inej strane,tak inklinujem k socializmu.K socializmu bez prívlastkov k takému, aký som ho mal možnosť zažiť.Len bez tých chýb a deformácií,ktorá napokon tiež spôsobili len ľudia.Tak to by som si „prial“aby vzniklo v Rusku a potom následne aj u nás.
    A teraz k tomu,že prečo hľadám na Putinovi chyby a vytýkam mu ich.Tak ja vždy,keď som dokončil nejakú prácu,tak som si ju skontroloval a ak som niekde urobil chybu,tak som sa ju snažil odstrániť.Vždy si všímam chyby.Na všetkom na čom mi záleží.Tak preto vidím chyby aj na politike Ruska.
    A o značnú časť svojich ilúzií som prišiel aj preto,že som zistil u predstaviteľov moci v RF odpor a obavy zo všetkého,čo i len zaváňa socializmom.Tak preto.
    Dúfam,že som na vaše otázky zodpovedal uspokojujúco.

    Pan Peter odpověděl jste uspokojivě, ale opomenul jste jedno hledisko. Pohled na socialitickou minulost je téma které t.č. ruskou společnost, díky její minulé interpretaci probíhající řadu let, velmi rozděluje. Uvědomme si že RF, viz pohled na mapu která je více než podobná létům 1938-39, je oblokopena nepřátelsky naladěnými státy. V této době je třeba především jednoty a není pochopitelně politická vůle otevírat kontroverzní témata. Jinak sám Putin když jsem se před cca 2 lety díval na jeho asi 2 hodinovou besedu s mladými vysoškoláky včetně budoucích učitelů a historiků atd, nadhodil pár témat z tohot období, dle mne velmi zasvěcených a ukazujících jeho hluboké znalosti, kterými jako by sondoval odezvu a pohled mladých na toto období. Domnívám se že lidé jako Putin, Lavrov či nám svými názory známější Pjakin mají nastudovány práce soudobých historiků a publicůstů vycházející z archivních záznamů a odkrývajích mýty nanesené na toto období a to jak v oblasti sociální tak ekonomické. Ono to co prosazuje prezident RF po ekonomické stránce je velmi blízko tomu stalinskému – „Ukaž jak efektivně pracuješ se zdroji co máš pro stát a já tě dobře zaplatím“. Tedy vlastně onen sociální výtah ke vzniku nové elity. Jinak názor veřejnosti se mění jak ukazuje dlohoudobá sociologická studie o vlivu osobností na dějiny (cca 30let). V r. 2014 mělo kladný vztah ke Stalinovi 54% respondentů a dokladem toho jsou na několika místech RF dnes stavěné sochu tomoto politikovi, což je velmi tvrdě kritizováno některými medii jako Dožď, ECHO 24 atd.. Největší obavou oligarchů je totiž návrat a rozvoj některých úspěšných principů stalinské ekonomiky spojené mimo jiné s velmi tvrdým potíráním korupce a obohacování na úkor státu s tím že základem těchto snah je prospěch většiny (bolšenstva).

  • fajt • 1. listopadu 2016

    https://ria.ru/economy/20161031/1480403526.html – to je dost velký nerozum ( od Kremlu ) si znepřátelit svého islámského pretoriána, který je dnes odhodlaný položit sebe i svou čečnu za ruské ( oligo ) zájmy, pak by to tam mohlo vypadat i takhle http://heavy.com/news/2016/09/new-isis-islamic-state-amaq-news-video-the-making-of-illusion-iraqi-army-soldiers-shia-shiite-eid-al-adha-meat-hook-execution-throat-slitting-full-uncensored-youtube-video-download-mp4/ – jenom pro silnější povahy. ..

  • peter. • 1. listopadu 2016

    p.Banáš je bývalý diplomat,politik a spisovateľ.Preto si jeho názory vždy rád prečítam a prikladám im určitú váhu.
    http://www.parlamentnelisty.sk/arena/monitor/Banas-na-rovinu-Americka-pazravost-vycerpa-ich-zdroje-A-treba-ich-hladat-tam-kde-este-su-Napriklad-v-Rusku-279617

  • peter. • 1. listopadu 2016

    zajoch napsal

    Ano, ano Petere, velmi uspokojivo jste mi odpověděl. Nikdy jsem nepochybovala o vaší poctivosti, to jste snad mohl vycítit. To, že jsem se podivila vašemu postoji v této diskusi, tomu se nedivte. Přece nemůžeme srovnávat jednání v běžných situacích, s nimiž se setkáváme my běžní občané, s jednáním lidí v nejvyšší politice, kdy je třeba brát v úvahu nejen současné okolnosti, ale také předvídat kam který krok povede. Zdravím vás a vážím si vás.

    p.zajuch:
    Pekne ďakujem.

  • fajt • 1. listopadu 2016

    ta lidská naivita a lehkost jak se nechají lidé snadno zmanipulovat je přímo děsivá, i na těchto stránkách. ..

  • peter. • 1. listopadu 2016

    Mannerheimovi sa v Peterburgu nezadarilo.Tak je tu ďalší adept na ruského Banderu:
    https://cont.ws/post/416145

  • fajt • 1. listopadu 2016

    http://www.pravda.ru/news/health/01-11-2016/1317219-gripp-0/ – ještě lepší než proxy zuřivci. ..

  • fajt • 1. listopadu 2016

    https://tvrain.ru/news/volk-420200/ – Peskov je zajímavá figura, v cečku chodí oháknutej jako alfonz, ale žádný mega přepych mu není cizí, jeho žena má ještě větší kasu než on a k ruským oligarchům má blíže než je pro řadového mužíka zdravo. ..)