Diskuze k článku


  • hudryper • 5. června 2016

    Milý barone, jak se zdá, na zadním dvorečku se organizují změny ve velkém. Dalo se to čekat,vždyť
    dál ponechat ty indiány u vlády by mohlo z Jižní Ameriky vytvořit jakýsi Sovětský jihoamerický svaz no a kdyby se nevěnovala pozornost dodávkám moderních zbraní z Číny a z Ruska, došlo by
    to tak daleko,že by mohl být problém dát je zase do cajku. Nevíte náhodou jestli se opravdu kope
    ten průplav v Nikaragui ? Nějak po těch tirádách v loňském roce je okolo něj nějaké třeskuté ticho.
    V každém případě po tomhle desítiletí svobody budou mít ve Washingtonu mnohem složitější agendu s jihoameričany,než tomu bývalo předtím.Ale přecejen došlo v minulosti k lecčemu ,z čeho
    si Velký bratr vzal mustr. Fukimorovy eskadry zabijáků se v kultivované prostředí bílé chýše změnily na jednotky s drony a specializované zabijáky a po jednoduchém zdůvodnění bez důkazů
    jeho dočasný obyvatel podškrabne seznam těch,o nichž bylo rozhodnuto s palcem směrem dolů.
    A pak že se v rozvojovkách není co přiučit !

  • mm • 5. června 2016

    nejprve omluva za dvě nikoli faktické, leč pravopisné chyby na konci článku. Omluva čtenářům…. Dík Stanovi za zveřejnění „in time“ a hudrypere, Vám za první reakci. Průplav v Nikaragui měla stavět firma domicilovaná v Honkongu, a průplav se- nestaví. Proto bych nespěchal s čínskými průplavy na Moravě a v Čechách, jakkoli jsem se Zemanem stoupenec, fanda a bývalý jedlík luncheon meatů Ma Ling.

  • mm • 6. června 2016

    výsledky budou velmi těsné, rozhodnou tisíce hlasů v milionech odevzdaných. Neboli volby téměř rakouské. I bez té „korespondence“.

  • Irena • 6. června 2016

    Таким образом, Эрдоган прозрачно намекает — участие в геноциде не изолирует Турцию от Евросоюза, а наоборот — ставит её в один ряд с наиболее цивилизованными странами Старого Света

    Источник: http://politikus.ru/events/77844-erdogan-prodolzhaet-proklinat-vcherashnih-druzey.html
    Politikus.ru

  • Irena • 6. června 2016

    День 3 июня 2016 года может войти в историю украинской политической культуры как день легализации грязных ругательств в адрес властей. Нардеп Савченко, наслушавшись в Раде демагогических симфоний, вышла к ожидающим ее представителям СМИ и сообщила, что парламент ежедневно наё… (ой, обманывает) своих граждан. И здесь, признаем, Надя абсолютно права.

    Источник: http://politikus.ru/articles/77848-kak-prodayut-ukrainu-na-angliyskom-yazyke-taynyy-pakt-s-mvf.html
    Politikus.ru

  • fra • 6. června 2016

    Mám takový dojem až hraničící s jistotou, že si Velký bratr nejen dělá „pořádek na zadním dvorku“, ale současně dělá jen tak mimochodem přímo i nepřímo velké díry do uskupení BRICS. Rád bych se mýlil, ale na dobrovolný ústup ze slávy to nevypadá jak to někteří optimisté deklarují. To by se systém musel zhroutit vnitřním zásahem a to je v policejním státě prakticky nemožné, protože i pouhý náznak vážnější opozice, která ohrožuje stávající „bohulibý“ systém je bez váhání likvidován. Stavba průplavu v nestabilním politickém prostředí není vhodná ani pro hazardéry. Jak je vidět stále platí, že od slov k činům je dlouhá cesta a často vede do ztracena když se o to silný protihráč postará.

  • mm • 6. června 2016

    spíše jde o to, že průplav měl být hotov v 2019, má dvouleté zpoždění, a na rozdíl od Panamy, kde také pomohlo Gatúnské jezero u cca stokilometrové stavby, zde jde o kilometrů tři sta, navíc, místy v nikaragujsko-kostarickém pohraničí. Každopádně soudím, že se Ortega do díla pustí, pokud budou peníze, cca padesát miliard, a pokud bude po čtrvrté zvolen prezidentem. Pravda, v 89 musel odejít, a úřad získala Violeta Chamorro. Vykonávala ho ne příliš úspěšně, a proto se Ortega k moci mohl vrátit

  • mm • 6. června 2016

    samozřejmě, z Bric zůstává linka Čína- Rusko—

  • peter. • 6. června 2016

    Irena napsal

    http://voicesevas.ru/news/23520-ssha-istratili-vpustuyu-bolee-trilliona-dollarov-pytayas-vnedrit-pohischennye-sekrety-sssr-v-90-e-gody-20-veka.html

    Ďakujem p.Irena!
    To vysvetľuje ten úžasný pokrok RF v technológiách a moderných zbraniach za posledné roky.

  • Irena • 6. června 2016

    peter. napsal
    Ďakujem p.Irena!
    To vysvetľuje ten úžasný pokrok RF v technológiách a moderných zbraniach za posledné roky.

    Hustý, co?

  • mm • 6. června 2016

    s dovolením se vrátím k Peru, zatím situace padesát na padesát, PPK má jih a sever země, dvanáct provincií, Fujimori pak třináct, střed a východ země.

  • semi • 6. června 2016

    Irena napsal

    http://voicesevas.ru/news/23520-ssha-istratili-vpustuyu-bolee-trilliona-dollarov-pytayas-vnedrit-pohischennye-sekrety-sssr-v-90-e-gody-20-veka.html

    Ten článek je zajímavý, ale překladač to vůbec nezvládá, bylo by možné napsat pár vět o co tam jde? Předem díky.

  • peter. • 6. června 2016

    Irena napsal
    Hustý, co?

    Viem,že aj ten raketový motor,ktorý si od RF kupujú USA,bol vyvinutý metódou „pokus – omyl“.Prosto,skúšali to do vtedy,kým sa im ho nepodarilo vyrobiť,Videl som o tom film,tých pokusov bolo strašne veľa,boli výbuchy,aj nejakí mŕtvi.Rusi,keďže v minulosti nemali dostatočný prístup k počítačovej technike,museli hľadať netradičné postupy a riešenia.Prišli tak na veci,z ktorých boli američania v šoku keď sa k takto vyvinutým zbraniam za Jelcina dostali.

  • Irena • 6. června 2016

    semi napsal
    Ten článek je zajímavý, ale překladač to vůbec nezvládá, bylo by možné napsat pár vět o co tam jde? Předem díky.

    V podstatě je tam řečeno, že s tím co nakradli v 90. letech v Rusku si američtí „odborníci“ nedokázali poradit. Ztratili na tom spoustu času a ještě víc peněz a výsledek je tristní. Například raketoplán, který vyprodukovali na základě materiálů ukradených z Ruska je paskvil nebezpečný životu, protože natvrdo využili pouze část parametrů, které měl mít. Původně projektovaný ruský model měl v průběhu letu měnit parametry (aerodynamiku) podle zátěží v různých letových režimech, a ten jejich horko těžko plní jednu sadu těch parametrů (tj. jeho konstrukce není za letu variabilní) a nebere tak v úvahu změnu podmínek, kterými při letu musí v různých letových hladinách a rychlostech projít. Tj. jako byste si z projektu, který má sto výkresů vybral tři a snažil se podle nich natvrdo zrealizovat ten původní celek sestávající ze sta výkresů. To je ovšem pouze stručně a neodborně. Bohužel nemám kapacitu k překladu, možná se toho někdo ujme.

  • mm • 6. června 2016

    zpět k Peru, diference mezi oběma politiky je šest desetin procenta. Nevěděl jsem, že van der Bellen je taky Peruánec, a poslal pár tisíc hlasů :-))

  • Dana • 6. června 2016

    V nekterych Latinsko- Americkych zemich se tamni lid domnival, ze kdyz vezmou bohatstvi a vliv podnikatelum, ze uz si nejak sami tu produktivitu zajisti. .Jako ze zadne investice a kapitalisticke zpusoby nepotrebuji. Vysledek je, jako vzdy, totalni selhani celkoveho hospodarstvi. Lid v techto statech vse socialisticky probendil a ve statnich kasach zeje prazdnota a pavuciny.
    Kuba uz dozrala k uvedomeni si, ze komunismus funguje jen na papire a postupne se vraci k trznimu kapitalismu. Neni treba zadnych valek, ony tyhle regimy vyhniji a zkrachuji samy…

  • mm • 6. června 2016

    ONPE al 92.6%: Pedro Pablo Kuczynski 50,32% y Keiko Fujimori 49.68% píší dnes limské noviny Correo (pošta). Nemám rád Fujimoristy, pravda je, že v tisku pobíhaly fotky Montesinose s mobilem, že prý řídí volby paní Keiko. Možná mobil v krimu má, jako každý český zlodějíček, ale volby jím neřídi. Demokracie v podání financiéra Kuczynského a jeho týmu dostává zabrat. Lhaním k prezidentství v Perú.

  • mm • 6. června 2016

    Dana napsal

    V nekterychLatinsko- Americkych zemichse tamni lid domnival,ze kdyz vezmou bohatstvia vliv podnikatelum,ze uz si nejak sami tu produktivituzajisti. .Jako ze zadne investice a kapitalisticke zpusoby nepotrebuji.Vysledek je,jako vzdy,totalni selhani celkoveho hospodarstvi. Lid v techto statech vse socialisticky probendil a ve statnich kasach zejeprazdnota a pavuciny.
    Kuba uz dozrala k uvedomeni si,ze komunismus funguje jen na papire a postupne sevraci k trznimukapitalismu.Neni treba zadnych valek,ony tyhle regimy vyhniji a zkrachujisamy…

    zato naše státní kasa je Bakalisticky napěchovaná. Taková Libérie byla vždy kapitalistická. Americká. No a kde dnes je. In the deep black hole…..řekl by Američan

  • mm • 6. června 2016

    v tropech nevíte, co se může stát. Jen tak si střihnete nůžkami, a hle https://www.youtube.com/watch?v=w1m0Nqd07Bo

  • mm • 6. června 2016

    i když žraloka jsem si představoval jinak

  • Sio • 6. června 2016

    peter. napsal
    Ďakujem p.Irena!
    To vysvetľuje ten úžasný pokrok RF v technológiách a moderných zbraniach za posledné roky.

    Taky to tak vidím. Potenciál byl dávno připraven. Stačilo týmy dát dohromady a finančně motivovat tak, jak to za SSSR ti lidé ani nezažili. A rodí se zázraky.

  • Sio • 6. června 2016

    Irena napsal
    V podstatě je tam řečeno, že s tím co nakradli v 90. letech v Rusku si američtí „odborníci“ nedokázali poradit. Ztratili na tom spoustu času a ještě víc peněz a výsledek je tristní. Například raketoplán, který vyprodukovali na základě materiálů ukradených z Ruska je paskvil nebezpečný životu, protože natvrdo využili pouze část parametrů, které měl mít. Původně projektovaný ruský model měl v průběhu letu měnit parametry (aerodynamiku) podle zátěží v různých letových režimech, a ten jejich horko těžko plní jednu sadu těch parametrů (tj. jeho konstrukce není za letu variabilní) a nebere tak v úvahu změnu podmínek, kterými při letu musí v různých letových hladinách a rychlostech projít. Tj. jako byste si z projektu, který má sto výkresů vybral tři a snažil se podle nich natvrdo zrealizovat ten původní celek sestávající ze sta výkresů. To je ovšem pouze stručně a neodborně. Bohužel nemám kapacitu k překladu, možná se toho někdo ujme.

    Aspoň úvod:
    Spojené státy pomarnily více než bilión dolarů při pokusech využít tajemství ukradená SSSR v 90-tých letech 20. století
    Vydáno 6.6.2016

    Začneme z faktu, že výdaje USA, úroveň a množství zaměstnaných specialistů, kteří vedou tajnou válku USA proti jiným státům jsou FENOMENÁLNĚ vysoké.
    Při vystoupení ne zvlášť organizované tiskové konferenci u přílěžitosti Běloběžské zrady*, prohlásil Bush starší, že Spojené státy utratily na neviditelnou válku jen proti SSSR 5 biliónů dolarů. To znamená, že na podobné cíle jsou utraceny každý rok stovky miliard dolarů z příjmů vytvořených v ostatních odvětvích ekonomiky (a větší části s pomocí dolarového tiskařského stroje).
    Na počátku 90-tých let minulého století začalo do USA přicházet obrovské množství informace o tajných sovětských technologiích a perspektivních rozpracovaných projektech. Ukázalo se, že informace je takové množství, že bylo potřeba vytvořit pod dohledem CIA několik desítek speciálních gigantických struktur z různých odvětvích ekonomiky a VŠECHNY největší americké koncerny (zvláště výrobci zbraní) vyhradili na to své NEJLEPŠÍ specialisty. Pomocí bankovních struktur Federálního Rezervního Systému (Fed) bylo zajištěno neskutečně velkorysé financování těchto prací.
    Všechna ta sovětská informace byla pečlivě analyzována, byly vyčleněny peníze na vědeckovýzkumné a experimentálně-konstruktérské práce za účelem adaptace těchto technologií ve Spojených stálech … V podstatě dělali všechno správně, tak jak to dělali dříve – například když adaptovali technologie hitlerovské Říše, ale … zde se byli američtí inženýři, jak se ukazalo, úplně bezmocní. A jak se dnes vyjasňuje, ty neuvěřitelně obrovské peníze (podle nyní otevřenych zdrojů), 1 bilión dolarů se nějak „roztekly“ po kapsách hlavně v CIA. pokr..

  • Sio • 6. června 2016

    pokračování:
    Proč k tomu došlo?
    Američané odedávna kupovali inženýry za všech konců světa a tak mohli „s odřenýma ušima“ alespoň něco sami vytvářet. Ovšem nyní to tímto způsobem nevyšlo: složitost rozpracovaných projektů vzrostla několikanásobně a diletanti na to už nestačí … V SSSR pracovaly sladěné vědeckotechnické kolektivy, které znaly a VYTRPĚLY své technologie po dobu desítek let metodou pokusů a omylů, často i zaplacených smrtí JEN TAK BEZ PŘÍPRAVY není v silách NIKOHO a NIKDE zvládnout TAKOVÉ technologie, je to prostě nemožné! Mimochodem, jak se ukazuje, Američané nezvládli v zavést do praxe ani německou ratetovou technologii, dokonce i když předali řízení zajtým Němcům – kosmické závody zcela prohráli – a sumy peněz, které do toho vložili byly také nemalé.

    Mimochodem ohledně kosmických závodů – ty pokračují dosud, i když my jsme se zastavili minimálně na čtvrt století, přesněji počkali – mohou nás dohonit nebo ne? Vyjasňuje se, že nemohou, dříve nás doženou Číňané. Proto naše kosmické programy znovu získaly dřívější sovětské zrychlení ale skutečně obávám se, že brzy nás i Číňané dohoní, oni totiž nejsou takoví kliničtí neumětelové (přesněji výrobci peněz) jak Američané!

  • Dana • 6. června 2016

    Rusove maji tezkopadne, byt odolne motory, co se hodi NASA na dopravu nakladu na Space station.
    Dnes je ale vyzkum jinde, jde o zmapovani nasi slunecni soustavy.. Americane si uz okolikovali jako prvni Mesic a Mars. Rusove zatim nic.
    Globalnimu prediktorovi je jiste jedno, kdo jako prvni vyvine meziplanetarni transit a dopravi je „domu“, tak at se i Rusove cini… :-)
    Predpokladam, ze zde lidi umi anglicky :

    http://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/#public

  • hudryper • 6. června 2016

    http://voicesevas.ru/news/23520-ssha-istratili-vpustuyu-bolee-trilliona-dollarov-pytayas-vnedrit-pohischennye-sekrety-sssr-v-90-e-gody-20-veka.html

    Předpokládám,že zde lidé umí rusky a přečtou si tento pravdivý článek celý. Odpovídá totiž na
    řadu otázek,jež se vnucují po shlédnutí ruského leteckého koncertu v Paříži před 3 léty ,nebo po
    zahlušení systému Aegis na us.Cook v Černém moři před rokem ,anebo úžasný předstih ruských
    protileteckých a protiletadlových obranných systémů SS300,SS400 a nyní i SS500. Kde se tyto a
    další systémy vzaly,vždyť ještě v roce 2008 nemohla ruská armáda využívat ve válce s Gruzií ani
    systém NÁŠ-JEJICH letadlo na obloze ! Ukazuje se ,že měl zřejmě pravdu Sio,který usoudil,že šlo
    o programy.které ruští vědátoři ukryli před domácími zrádci a zahraničními dobyvateli.
    Když si člověk přečte něco o ruském programu plánovaného přistání na měsíci,jeho etapy a kolik
    práce ještě zbývá,aby mohli skutečně nejen přistát,ale také se spolehlivě vrátit z měsíce,je mu jasné,že jsme tenkrát v 69. všichni naletěli na Kubrikův vedlejší produkt filmu Vesmírná odysea.
    Projekt Apolo byla neuvěřitelně dobře udělaná propagace technických a tedy i vojenských možností
    Spojených států.Proč ale Sověti už tehdy tento projekt neodhalili jako podfuk (přistání lidí na měsíci),když museli stejně jako dnes dobře znát pravdu o 11/9, nebo o haváriích malajsijských Boingů,to lze jen s obtížemi pochopit. Snad se to dovíme, až to budou potřebovat ruští politici.

  • Alena • 7. června 2016

    lomikel napsal

    http://aeronet.cz/news/video-bizarni-ceremonial-otevirani-gotthardskeho-tunelu-ve-svycarsku-byl-plny-symbolu-satanismu-a-sodomie-illuminati-to-rozjeli-opravdu-ve-velkem-to-musite-videt/

    na ktere priorite ?

    formování informačního pole pro přijetí myšlenky ( poznání) a snadnou realizaci totálního zotročení lidstva
    tak to v našem matrixu chodí

  • lomikel • 7. června 2016

    alena – ja ramcove chapu o co bezi ( magicky ritual), jen me udivuje ta verjenost a masovost. Btw druhy odkaz analyzuje symboliku aktu, stoji za precteni. trebas:


    Naposledy Hádes-Pluto bojoval se Smrtonošem-Saturnem v 18. století a tehdy padl staletí trvající systém feudalismu a po americké a francouzské revoluci začaly vznikat první republiky.

    Ceremoniálem šlo o szmboliku stejné transformace lidstva, avšak v ní mají padnout stávající náboženství a má se zrodit nové celoplanetární náboženství – náboženství tzv. „satanistické“. Ve skutečnosti ale jde o náboženství velmi pragmatické, protože ze všeho nejvíce jde o náboženství vstřícné Íránu a tím vstřícné árijcům, tzn. vstřícné té mase lidí, která vznikne sloučením Evropanů a islámských přistěhovalců. Náboženství, které bude uctívat kult Slunce (sluníčkáři) a které v sobě ponese jak prvek rovnosti muže a ženy, tak prvek sociálního rovnostářství a zároveň komunistické revoluce (marxismu).

    Toto náboženství má kořeny pod biblickou horou Ararat a do dnešních dnů jej uctívají Jezidé, což jsou Kurdové a nepovažuji za náhodu, že tématika vlastního státu Kurdů se stala natolik aktuální a že spolu s tím je aktuální i tématika Sýrie, Turecka, ale i Arménů.

    Co je na všem mým pohledem nejvíce hodno pozornosti je fakt, že toto náboženství, nikdy nepřestalo existovat, ba co víc, bylo udržováno v tajnosti včetně rituálů, které k němu patří. Pro mě z toho plyne potvrzení, že všechna tři monoteistická náboženství – judaismus, křesťanství a islám – byla vytvořena uměle a pouze k ovládnutí davů a pouze na nějaký čas, zatímco globalisté (GP) se nikdy nepřestali držet své vize o stvoření života na Zemi.

  • lomikel • 7. června 2016

    casto tu hovorime o rusku..

    I Rusko si uvědomuje tématiku změny Věků a nástupu Věku Vodnáře a i Rusko realizuje ceremoniály při takových příležitostech, které jsou sledovány celým světem. Kromě ceremoniálu OH v Soči, který byl odpovědí na londýnský okultistický, předvedlo jeden doslova vodnářský při zahájení MS ve vodních sportech v Kazani. V čase cca 01.18:00 tanečníci v tanci Živá voda symbolizují spojení člověka a Vesmíru. „Lidská společnost má být jako orchestr, kde každý tón je důležitý, protože každý má svou osobitost a když se všechny sladí do harmonického celku, výsledkem bude hudba – koncert vesmírného oceánu a života na Zemi„. Z pódia mizí Babylonská věž a místo ní nastupuje Světlo.

  • lomikel • 7. června 2016

    Ceremoniál ve švýcarském tunelu byl především o restartu lidstva – o jeho návratu do doby, kdy ještě neexistoval judaismus, křesťanství ani islám a o snaze tato náboženství zrušit jako nežádoucí, protože v globalizačním procesu jsou rozdělující a tím pádem kontraproduktivní. Proto ceremoniál aktualizoval nejstarší náboženství světa, náboženství indoíránské, přetrvávající především mezi Kurdy a zároveň náboženství, které má blízko k marxismu.

    Symbolika tunelu se velmi hodila proto, že v současnosti je lidstvo v temnotě a v čekání na nový srpek světla – v čekání na své příští směrování (vrcholem je rok 2100). Dalo by se to pojmenovat i tak, že lidstvo se nachází ve fázi dalšího evolučního stupně a že ti, kteří si toho jsou vědomi, se snaží přirozenou evoluci uřídit tak, že místo evoluce zavádějí revoluce. A vše s tím účelem, aby si udrželi svou moc – bez ohledu na to, že všemu konzervativnímu právě zvoní hrana. Nemyslím si, že právě úřadující božstvo Pluto/Hádes se spokojí s probouráním nějaké skály natolik, aby tím považovalo proces transformace a proces boření všeho starého za vyřízený a celé psaní o ceremoniálu k otevření gotthardského tunelu končím větou: „Člověk míní, pán Bůh mění“

  • lomikel • 7. června 2016

    Toz pak clovek lepe chape tu snahu o multikulty ne ?:)

  • hudryper • 7. června 2016

    Lomikeli,jestli mohu poradit,dejte se do studia jezidského jazyka a jejich kultovních pomůcek.
    Snaha o multikulti zvláště tristně působí vedle zpráv typu :
    http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/8151-usa-flotila-mobilizace
    V souvislosti j válečnou lodí USA od včerejška v Černém moři a tzv. cvičeními podél celé západní
    hranice Ruska,do maxima vyhecované lhaní o ruském nebezpečí a neochota Obamy hovořit s
    Putinem (co tak náhle?) bude mít jasně za následek,že může jít o plán přinutit Putina zachovat
    se podle své leningradské zkušenosti,že když je střetnutí nevyhnutelné,je třeba udeřit jako první.

  • Alena • 7. června 2016

    lomikel napsal

    Toz pak clovek lepe chape tu snahu o multikulty ne ?:)

    ano, zdá se, že je to naplánováno perfektně. Tento proces nahrazování dosavadních náboženství může trvat stovky let, kdežto válka s Ruskem bude krátkou epizodou.

  • peter. • 7. června 2016

    Alena napsal
    kdežto válka s Ruskem bude krátkou epizodou.

    p.Alena:
    Ak nedajbože dôjde k vojne s Ruskom,tak už nebude tým niekoľko miliónov ľudí ktorí tú vojnu možno prežijú,záležať na ničom.O vojne rozprávajú v NATO.Putin nie.On iba vyslal západu varovanie,že v prípade akéhokoľvek napadnutia (teda aj konvenčnými zbraňami)RF,Rusko použije na svoju obranu všetky disponibilné prostriedky,aj jadrové zbrane.Prípadná vojna medzi NATO a RF,by nemala víťaza.Všetci by boli porazení.
    Vojna je strašiak,ktorým sa ospravedlňujú obrovské finančné prostriedky na zbrojenie,vedúce k ožobračovaniu ľudí.A vojnou vystrašení ľudia sú aj ľahšie manipulovateľní.
    Budem sa opakovať,ale znovu sa opýtam.Načo by komu bola rádioaktivitou zamorená zem?Veď potom by si aj tie „superelity“mohli napchať tie svoje miliardy,zlato a drahé kamene akurát tak do r..i !

  • Alena • 7. června 2016

    peter. napsal
    p.Alena:
    Ak nedajbože dôjde k vojne s Ruskom,tak už nebude tým niekoľko miliónov ľudí ktorí tú vojnu možno prežijú,záležať na ničom.O vojne rozprávajú v NATO.Putin nie.On iba vyslal západu varovanie,že v prípade akéhokoľvek napadnutia (teda aj konvenčnými zbraňami)RF,Rusko použije na svoju obranu všetky disponibilné prostriedky,aj jadrové zbrane.Prípadná vojna medzi NATO a RF,by nemala víťaza.Všetci by boli porazení.
    Vojna je strašiak,ktorým sa ospravedlňujú obrovské finančné prostriedky na zbrojenie,vedúce k ožobračovaniu ľudí.A vojnou vystrašení ľudia sú aj ľahšie manipulovateľní.
    Budem sa opakovať,ale znovu sa opýtam.Načo by komu bola rádioaktivitou zamorená zem?Veď potom by si aj tie „superelity“mohli napchať tie svoje miliardy,zlato a drahé kamene akurát tak do r..i !

    elity ale nepotřebují tolik lidí, takže je už teď hubí všemi možnými způsoby. Hlavně zde není z jejich strany snaha o vyváženost, potřebují pouze menší skupinu lidí jako otroky. Ta zhýčkaná západní Evropa, kde někteří lidé si dovolují i přemýšlet, bude dozajista zničena

  • PPK • 7. června 2016

    Alena napsal
    elity ale nepotřebují tolik lidí, takže je už teď hubí všemi možnými způsoby. Hlavně zde není z jejich strany snaha o vyváženost, potřebují pouze menší skupinu lidí jako otroky. Ta zhýčkaná západní Evropa, kde někteří lidé si dovolují i přemýšlet, bude dozajista zničena

    @alena – nevím, zda jste někdy četla něco o Velké Francouzské Revoluci. Pokud ano, tak si možná vzpomenete, že až začne zbytečně umírat příliš mnoho obyčejných lidí a oni si uvědomí, že umírají bezdůvodně, tak se jejich trestající pozornost nakonec obrátí proti vlastním elitám, protože ti obyčejní lidé už konečně pochopí, kdo jim tu jejich situaci zavinil. Nu a pak už se gilotinují především hlavičky králům a královnám a jejich dalším nejvyšší státním i soukromým boháčům a v té chvíli se zjistí, že když země nakonec přišla zejména o ty (j)elity, co to všechno rozpoutaly jen proto, že majetek, který měly do té doby jim nestačil, tak že to zase až tak velká škoda pro stát a národ vůbec nebyla.
    Jak že to zpíval Pepa Nos? Každý chvilku tahá pilku.
    Nejdéle ji ale tahá jen ten, kdo přežije. A vždycky přežijí ti, kterých bylo množstvím nejvíc, nikoliv ti, kteří měli nejvíc peněz.

  • Alena • 8. června 2016

    Dnešní doba se nedá s Velkou francouzskou revolucí srovnat. Jsou zde mnohem rafinovanější způsoby, a v podstatě bude záležet na tom, kdo řídí Imámy.

  • Sio • 8. června 2016

    Dana napsal

    Rusove maji tezkopadne,bytodolne motory,co se hodi NASAnadopravu nakladuna Space station.
    Dnes je ale vyzkum jinde,jde o zmapovani nasi slunecni soustavy.. Americane si uz okolikovali jako prvni Mesic a Mars. Rusove zatim nic.
    Globalnimu prediktorovi je jiste jedno,kdojakoprvni vyvine meziplanetarni transit a dopravi je„domu“,tak at se i Rusove cini…
    Predpokladam, ze zde lidi umi anglicky :

    http://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/#public

    Amíci sice kolíkují prostory, ale je jim t plat prtné, neumějí se dostat ani na kosmickou stanici ne tak na Měsíc nebo na Mars. Jsou i dost věrohodné indicie, že ani na tom Měsíci ve skutečnosti nebyli …

  • Sio • 8. června 2016

    hudryper napsal

    http://voicesevas.ru/news/23520-ssha-istratili-vpustuyu-bolee-trilliona-dollarov-pytayas-vnedrit-pohischennye-sekrety-sssr-v-90-e-gody-20-veka.html

    Předpokládám,že zde lidé umí rusky a přečtou si tento pravdivý článek celý. Odpovídá totiž na
    řadu otázek,jež se vnucují po shlédnutí ruského leteckého koncertu v Paříži před 3 léty ,nebo po
    zahlušení systému Aegis na us.Cook v Černém moři před rokem ,anebo úžasný předstih ruských
    protileteckých a protiletadlových obranných systémů SS300,SS400 a nyní i SS500. Kde se tyto a
    další systémy vzaly,vždyť ještě v roce 2008 nemohla ruská armáda využívat ve válce s Gruzií ani
    systém NÁŠ-JEJICH letadlo na obloze ! Ukazuje se ,že měl zřejmě pravdu Sio,který usoudil,že šlo
    o programy.které ruští vědátoři ukryli před domácími zrádci a zahraničními dobyvateli.
    Když si člověk přečte něco o ruském programu plánovaného přistání na měsíci,jeho etapy a kolik
    práce ještě zbývá,aby mohli skutečně nejen přistát,ale také se spolehlivě vrátit z měsíce,je mu jasné,že jsme tenkrát v 69. všichni naletěli na Kubrikův vedlejší produkt filmu Vesmírná odysea.
    Projekt Apolo byla neuvěřitelně dobře udělaná propagace technických a tedy i vojenských možností
    Spojených států.Proč ale Sověti už tehdy tento projekt neodhalili jako podfuk (přistání lidí na měsíci),když museli stejně jako dnes dobře znát pravdu o 11/9, nebo o haváriích malajsijských Boingů,to lze jen s obtížemi pochopit. Snad se to dovíme, až to budou potřebovat ruští politici.

    Někteří tvrdí, že Chruščov, Brežněv atd poslouchali GP a ten nechtěl USA potopit. SSSR po Stalinově smrti měl našlápnuto na globální velmoc číslo 1. Kdoví, jak by to dopadlo, kdyby Stalin žil ještě 10 let …

  • Sio • 8. června 2016

    lomikel napsal

    Toz pak clovek lepe chape tu snahu o multikulty ne ?:)

    No jasně, stejně jako magie, okultismus je multikulti jen divadélko pro blbce.

  • Sio • 8. června 2016

    Alena napsal
    elity ale nepotřebují tolik lidí, takže je už teď hubí všemi možnými způsoby. Hlavně zde není z jejich strany snaha o vyváženost, potřebují pouze menší skupinu lidí jako otroky. Ta zhýčkaná západní Evropa, kde někteří lidé si dovolují i přemýšlet, bude dozajista zničena

    Superelity by jistě rády zredukovaly lidstvo na desetinu. Ale při současném zachování životního prostředí, tudíž ne jadernou válkou.

  • Gatta • 8. června 2016

    Sio napsal
    Amíci sice kolíkují prostory, ale je jim t plat prtné, neumějí se dostat ani na kosmickou stanici ne tak na Měsíc nebo na Mars. Jsou i dost věrohodné indicie, že ani na tom Měsíci ve skutečnosti nebyli …

    No já tedy nevím … ale znám pár lidí, co si už koupili svoji vlastní parcelu na Měsíci – od amarické společnosti, podle amerických zákonů a pod patronací amerických soudů.

  • Irena • 8. června 2016

    Gatta napsal
    No já tedy nevím… ale znám pár lidí, co si už koupili svoji vlastní parcelu na Měsíci – od amarické společnosti, podle amerických zákonů a pod patronací amerických soudů.

    A divíte se? Prodávat iluze je to, co umí nejlépe.

  • Alena • 8. června 2016

    Sio napsal
    No jasně, stejně jako magie, okultismus je multikulti jen divadélko pro blbce.

    popíráte realitu, až tak daleko může dojít obhajoba vlastních názorů

  • lomikel • 8. června 2016

    Alena napsal
    popíráte realitu, až tak daleko může dojít obhajoba vlastních názorů

    v postate je jedno zda tomu verim ja nebo vy, dulezite je ze tomu veri ti co veri, podle toho jednaji, jeslti je to jejich deluze, jejich zpusob k aktivaci vlastnich nevedomych sil , jejich cesta k spolecnemu nevedomi skupiny – Egregoru, ci cesta k nejake Bytosti, to je doulezite az v druhem planu.

  • Gatta • 8. června 2016

    Irena napsal
    A divíte se? Prodávat iluze je to, co umí nejlépe.

    Pěkně vystiženo :-)

    Je to vůbec zajímavé – ta lidská potřeba „světovosti a globální prezentace“. A to nejen ta selfí na FB.
    Jedna známá vážně uvažuje – kopit nějakou parcelu pralesa v brazilské džungli a tak přispět k záchraně světa.
    Jiná zase pořád básní o – adopci na dálku nějaké africké holčičky – tedy platit jí školy …
    Na obě tyto věci jsou pochopitelně „specializované firmy“.

    A přitom mají obě obrovský volný prostor pro řešení problémů vlastních nebo velmi blízkýh …

  • peter. • 8. června 2016

    https://cont.ws/post/289597

  • peter. • 8. června 2016

    peter. napsal

    https://cont.ws/post/289597

    Priamy prenos: Zacharčenko odpovedá na otázky obyvateľov Záporožia.
    http://rusnext.ru/news/1465390817

  • Sio • 8. června 2016

    Alena napsal
    popíráte realitu, až tak daleko může dojít obhajoba vlastních názorů

    A co tím myslíte? Popíráte snad to, že vlády využívají tyto ideologie k oblbnutí lidí?
    Lidí v Německu uvěřili v multikulti a dostali milión nelegálních migrantů. Stále je tam dost multikulti sluníčkářů a tak dostanou ještě pár dalších miliónů, když je tam tolik zblbnutých. (viz také volby v rakousku – 50:50)
    Magie a okultismus jsou realitou v tom smyslu, že jsou to informační strašidla v myslích lidí, podobně jako multikulti. Je velká spousta lidí, kteří si bez víry v nějaké nadpřirozeno nedokáží spoustu věcí vysvětlit. Prostě se něčemu „nadpřirozenému“ musí klanět, bez hlubokosklonů „něčemu většímu“ nedokáží existovat. A dá se to skvěle zneužívat, institucionalizovaně to dělají fráteři všeho druhu a všech náboženství už tisíce let. U nás poslední šlágr jsou církevní restituce. Magie a okultismus samozřejmě nefunguje, nikdo to nebyl doposud schopen vědecky dokázat. Ale v hlavách lidí, jako egregor je to součást reality, to ano.

  • Alena • 8. června 2016

    Sio napsal
    A co tím myslíte? Popíráte snad to, že vlády využívají tyto ideologie k oblbnutí lidí?
    Lidí v Německu uvěřili v multikulti a dostali milión nelegálních migrantů. Stále je tam dost multikulti sluníčkářů a tak dostanou ještě pár dalších miliónů, když je tam tolik zblbnutých. (viz také volby v rakousku – 50:50)
    Magie a okultismus jsou realitou v tom smyslu, že jsou to informační strašidla v myslích lidí, podobně jako multikulti. Je velká spousta lidí, kteří si bez víry v nějaké nadpřirozeno nedokáží spoustu věcí vysvětlit. Prostě se něčemu „nadpřirozenému“ musí klanět, bez hlubokosklonů „něčemu většímu“ nedokáží existovat. A dá se to skvěle zneužívat, institucionalizovaně to dělají fráteři všeho druhu a všech náboženství už tisíce let. U nás poslední šlágr jsou církevní restituce. Magie a okultismus samozřejmě nefunguje, nikdo to nebyl doposud schopen vědecky dokázat. Ale v hlavách lidí, jako egregor je to součást reality, to ano.

    pane Sio, neměla jsem na mysli víru v multikulti, ale realizaci tohoto fenoménu.
    Překresluje se Evropa, byť s tím souhlasíte či nikoliv. Přičemž politici a sluníčkáři tento plán realizují.
    Co se týče víry v “ nadpřirozeno „, Vaše KSB a DVTŘ je moudřejší než vy.

  • peter. • 8. června 2016

    Sio:
    Už vopred upozorňujem,že k nasledujúcemu článku nechcem zaujímať žiadne stanovisko.Chcem iba upozorniť,že otázky v ňom kladené novinárkou sú legitímne a odpovede na ne ma tiež zaujímajú minimálne od r.2014.Je to naozaj zaujímavý článok ak uvážime,že Komsomolskaja pravda je jednoznačne „proputinovská“.
    http://antifashist.com/item/kak-aslamova-nastupila-na-bolnuyu-mozol-lavrova.html

  • Sio • 8. června 2016

    Alena napsal
    pane Sio,neměla jsem na mysli víru v multikulti, ale realizaci tohoto fenoménu.
    Překresluje se Evropa, byť s tím souhlasíte či nikoliv. Přičemž politici a sluníčkáři tento plán realizují.
    Co se týče víry v “ nadpřirozeno „, VašeKSB a DVTŘ je moudřejší než vy.

    To asi proto, že v nadpřirozeno věříte vy? :-) No je to samozřejmě vaše právo, kdo ví, jak to vlastně celé je?

  • Sio • 8. června 2016

    peter. napsal

    Sio:
    Už vopred upozorňujem,že k nasledujúcemu článku nechcem zaujímať žiadne stanovisko.Chcem iba upozorniť,že otázky v ňom kladené novinárkou sú legitímne a odpovede na ne ma tiež zaujímajú minimálne od r.2014.Je to naozaj zaujímavý článok ak uvážime,že Komsomolskaja pravda je jednoznačne „proputinovská“.
    http://antifashist.com/item/kak-aslamova-nastupila-na-bolnuyu-mozol-lavrova.html

    V pořádku, Peter. Jediné, co k tomu mám je námitka, že bych si raději přečetl autentický rozhovor mezi Aslamovou a Lavrovem namísto komentáře k tomuto hovoru od někoho jiného.

  • peter. • 8. června 2016

    Sio napsal
    bych si raději přečetl autentický rozhovor mezi Aslamovou a Lavrovem namísto komentáře k tomuto

    http://www.kp.ru/daily/26535/3553020/

  • peter. • 8. června 2016

    peter. napsal
    http://www.kp.ru/daily/26535/3553020/

    Inak,z celého rozhovoru a väčšiny Lavrovových odpovedí nemám zlý pocit, skôr pozitívny.Prejavil sa ako človek,nie suchý diplomat, stroj – mašina.

  • Sio • 8. června 2016

    Přečetl jsem do půlky, je to hodně dlouhé, ale myslím, že jsem duch, ve kterém je dialog s Aslamovou veden zachytil. Můj dojem je, že narozdíl od Aslamové nemohl Lavrov ze své pozice odpovídat přímo.

  • Gatta • 9. června 2016

    Sio napsal
    A co tím myslíte? Popíráte snad to, že vlády využívají tyto ideologie k oblbnutí lidí?
    Lidí v Německu uvěřili v multikulti a dostali milión nelegálních migrantů. Stále je tam dost multikulti sluníčkářů a tak dostanou ještě pár dalších miliónů, když je tam tolik zblbnutých. (viz také volby v rakousku – 50:50)
    Magie a okultismus jsou realitou v tom smyslu, že jsou to informační strašidla v myslích lidí, podobně jako multikulti. Je velká spousta lidí, kteří si bez víry v nějaké nadpřirozeno nedokáží spoustu věcí vysvětlit. Prostě se něčemu „nadpřirozenému“ musí klanět, bez hlubokosklonů „něčemu většímu“ nedokáží existovat. A dá se to skvěle zneužívat, institucionalizovaně to dělají fráteři všeho druhu a všech náboženství už tisíce let. U nás poslední šlágr jsou církevní restituce. Magie a okultismus samozřejmě nefunguje, nikdo to nebyl doposud schopen vědecky dokázat. Ale v hlavách lidí, jako egregor je to součást reality, to ano.

    Pěkně napsáno.
    Jen mám pár poznámek …

    Nadpřirozeno začíná tam kde končí poznání a také … „kde končí ochota k poznání a k odpovědnosti“. A tato hranice je u každého jedince velmi individuální a to i v čase a situaci.

    Náboženstní , okultismus a magie fungují – a je to mocná síla – prostřednictvím zblblých věřících (tedy kriticky nemyslících) lidí.

  • peter. • 9. června 2016

    K tomuto by som si od neho rád vypočul komentár.
    Ukrajinského proruského aktivistu Andreja Borodavku,ktorý v r.2014 ušiel pred ukronacistami do Ruska,vracia súd RF na Ukrajinu.Dôvodom je,že Borodavka porušil pasový režim RF.
    http://rusnext.ru/news/1465466241

  • peter. • 9. června 2016

    peter. napsal
    od neho rád

    od Lavrova

  • mm • 9. června 2016

    telepatie patří také mezi sporné nauky. přesto každý z nás na střední, pokud nebyl nabiflovaný šprt, x krát fixíroval učitelku, nebo naopak s tím: ať mne nevytáhne, nejsem tu, nečteš mý jméno. U deseti pokusů byl člověk tažen max. dvakrát. Většinou „přežil“ s úlevou.

  • Sio • 9. června 2016

    mm napsal

    telepatie patří také mezi sporné nauky. přesto každý z nás na střední, pokud nebyl nabiflovaný šprt, x krát fixíroval učitelku, nebo naopak s tím: ať mne nevytáhne, nejsem tu, nečteš mý jméno. U deseti pokusů byl člověk tažen max. dvakrát. Většinou „přežil“ s úlevou.

    U deseti pokusů z 25 možných žáků pravděpodobnost právě jednoho vytasení z 10 cca 28%. Pravděpodobnost právě dvou vytasení z 10 je cca 3,7%. Pravděpodobnost právě tří vytasení z 10 je cca 0,76%. Takže být vytasen 3x z deseti je i bez telepatie opravdová smůla. Avšak – pokud by tu telepatie opravdu hrála roli telepatie nebo jiné vlivy, což v reálu asi ano, pak budou netelepati (šprti) taseni častěji a pravděpodobnost vytasení různých žáků by byla různá.
    Počítám, že častěji dojde na extrémisty, tj. na šprty (pedagog si nechce kazit náladu) nebo naopak grázli (pedagog si potřebuje zchladit žáhu). Šedý průměr telepatizujících se pak dočká své porce až při vyrovnaném duševním stavu pedagoga, ale se stejnou pravděpodobností jako extrémisti. Některé zprávy z médií se snaží naznačit, že pedagogové jsou dnes permanentně nasr…, tady může pak dojít při výběru extrémisty k inverzi v neprospěch šprtů (pedagog si chce spravit náladu).
    Jelikož ale pedagog potřebuje mít od každého určitý počet známek za rok (pololetí) a celkový počet vytasení do roka je omezen disponibilním časem, považuji rozdíly v pravděpodobnosti vytasení různých žáků za nepodstatné.

  • Sio • 9. června 2016

    peter. napsal

    K tomuto by som si od neho rád vypočul komentár.
    Ukrajinského proruského aktivistu Andreja Borodavku,ktorý v r.2014 ušiel pred ukronacistami do Ruska,vracia súd RF na Ukrajinu.Dôvodom je,že Borodavka porušil pasový režim RF.
    http://rusnext.ru/news/1465466241

    Ne všechno musí být tak, jak to na první pohled vypadá, zvláště když je obraz vytvořen prostřednictvím médií. Ne všechny milijí Putina nebo Lavrova a skoro všechny lžou.

  • Irena • 9. června 2016

    Sio napsal
    Počítám, že častěji dojde na extrémisty, tj. na šprty (pedagog si nechce kazit náladu) nebo naopak grázli (pedagog si potřebuje zchladit žáhu). Šedý průměr telepatizujících se pak dočká své porce až při vyrovnaném duševním stavu pedagoga, ale se stejnou pravděpodobností jako extrémisti. Některé zprávy z médií se snaží naznačit, že pedagogové jsou dnes permanentně nasr…, tady může pak dojít při výběru extrémisty k inverzi v neprospěch šprtů (pedagog si chce spravit náladu).

    To je pěkné :-)

    Jinak obvykle stačilo sledovat zvyky toho či onoho pedagoga, aby se to dalo celkem dobře odhadnout. Např. vytasil mě na začátku, mám klid, dokud nezbude tak 7 lidí, než to začne znovu míchat s těmi, koho zkoušel ze začátku.
    Jiný byl třeba nevyzpytatelnější, ale pokud vyvolal dvakrát krátce po sobě, bylo klidové období výrazně delší…:-)

  • Sio • 9. června 2016

    Irena napsal
    To je pěkné

    Jinak obvykle stačilo sledovat zvyky toho či onoho pedagoga, aby se to dalo celkem dobře odhadnout. Např. vytasil mě na začátku, mám klid, dokud nezbude tak 7 lidí, než to začne znovu míchat s těmi, koho zkoušel ze začátku.
    Jiný byl třeba nevyzpytatelnější, ale pokud vyvolal dvakrát krátce po sobě, bylo klidové období výrazně delší…:-)

    Ano, kantor, jak známo, dokáže být tvor nevyzpytatelný někdy i laskavý a pak zase nerudný a v myšlenkových pochodech jeho vyžaduje jistou míru mistrovství a znalost lidí. Například my měli jednoho, který z nějakého důvodu nesnášel utírání tabulí houbami. I jal se jednou zkoušeti spolužáka jménem Hřib. Když tento při zkoušení v náhlé panice zhlédl ve svých výpočtech chybu, zapomněl na první zákon fyzikářův popadl houbu, ještě mokrou z minulé hodiny, aby umázl poslední řádek. Kantor však svižně vyskočil, vytrhl mu houbu z ruky, hodil ji do koše a zařval: „Hřibe, víš, že nesnáším houby! Koš! Byl to koš?“ A pak se v nich vyznejte …

  • peter. • 9. června 2016

    mm napsal
    telepatie patří také mezi sporné nauky.

    Telepatia a telekinéza sú experimentálne overené javy a ich využitie je predmetom výskumu aj vo vojenských laboratóriách.V biológii a v medicíne obzvlášť, sa mnohé naše poznatky pohybujú v rovine hypotéz,v lepšom prípade teórií.Konkrétne o mozgu o jeho fungovaní a možnostiach,vieme zúfalo málo.Preto si netrúfam zatracovať tých,čo veria na paranormálne javy,hoci aj na duchov.Áno!Nadprirodzenosť začína tam,kde končí poznanie ľudí.Pri sume poznatkov ktorými dnes ľudstvo disponuje napr. o ľudskom vedomí o živote a jeho vzniku atp.nepokladám za fér,nazvať niekoho zblblým veriacim len preto,že verí javom dnes ešte nevysvetliteľným,teda(momentálne) nadprirodzeným,ktoré ale vysvetliť nedokáže ani moderná veda.Tak ako nazvať človeka,ktorý sám nedokáže vysvetliť javy dnes ešte nadprirodzené, ktorý sa dehonestujúco vyjadruje o človeku,ktorý verí v nadprirodzené(nevysvetliteľné)javy?Veď my,v XXI storočí stále nevieme ani to,ako mohli byť pred 4 – 5 tisícami rokov zhotovené egyptské pyramídy,keď stavebníci mali k dispozícii len bronzové nástroje.
    Sio:
    Ak sa jedná o fakty,nemožno ich zmietnuť zo stola tým,že ich označím za lži a spochybním výrokom „kto vie ako to bolo“.

  • PPK • 9. června 2016

    peter. napsal
    Telepatia a telekinéza sú experimentálne overené javy a ich využitie je predmetom výskumu aj vo vojenských laboratóriách.V biológii a v medicíne obzvlášť, sa mnohé naše poznatky pohybujú v rovine hypotéz,v lepšom prípade teórií.Konkrétne o mozgu o jeho fungovaní a možnostiach,vieme zúfalo málo.Preto si netrúfam zatracovať tých,čo veria na paranormálne javy,hoci aj na duchov.Áno!Nadprirodzenosť začína tam,kde končí poznanie ľudí.Pri sume poznatkov ktorými dnes ľudstvo disponuje napr. o ľudskom vedomí o živote a jeho vzniku atp.nepokladám za fér,nazvať niekoho zblblým veriacim len preto,že veríjavom dnes ešte nevysvetliteľným,teda(momentálne) nadprirodzeným,ktoré alevysvetliť nedokáže ani moderná veda.Tak ako nazvať človeka,ktorý sám nedokáže vysvetliť javy dnes ešte nadprirodzené, ktorý sa dehonestujúco vyjadruje o človeku,ktorý verí v nadprirodzené(nevysvetliteľné)javy?Veď my,v XXI storočí stále nevieme ani to,ako mohli byť pred 4 – 5 tisícami rokov zhotovené egyptské pyramídy,keď stavebníci mali k dispozícii len bronzové nástroje.
    Sio:
    Ak sa jedná o fakty,nemožno ich zmietnuť zo stola tým,že ich označím za lži a spochybním výrokom „kto vie ako to bolo“.

    Učitel má klasifikační notes, kde vidí výsledky zkoušení vědomostí studentů. Obvykle vůbec nemůže ke zkoušení vyvolávat jednoho žáka mnohem častěji, než žáky jiné proto, že by pak u těch ostatních na konci čtvrtletí žádné známky neměl. Věřit v tomto případě na nějakou telepatii typu „nesmíš mne vyvolat, nejsem tady!“, tak to je naprostá pitomost a Siova poznámka o počtu pravděpodobnosti tu naprosto sedí.

    Tím nepopírám, že mohou nastat situace, kdy dva lidé nezávisle na sobě naráz vysloví stejnou myšlenku a někdy dokonce i stejným způsobem. Je proto dnes asi rozumné, o této oblasti projevů člověka prohlásit, že o tom ještě mnoho nevíme a kdo ví, zda se to vůbec někdy beze zbytku dozvíme, i když bádání o tzv. polygrafu (detektor lži) výsledky mělo.

    Činit však závěry předčasné jen na základě víry, kterou pokládáme za jistotu, svědčí jen o lidské namyšlenosti a pýše o nějakém „vědění“, založeném jen na pouhé víře v jakési nadpřirozeno. Pravdou ale je, že pro různé náboženské profesionály je právě tahle parketa základem jejich moci nad hloupějšími lidmi a také i základem jejich pravidelné měsíční gáže od státu, zaplacené z našich daní.

    P.S. Že i parapsychologii berou vojáci a politikové už po staletí vážně, svědčí tento příkladový fakt: Za totality existoval v Čechách šarlatán tohoto oboru jménem Pavlita. Po dobu několika měsíců mu StB vyčlenila vilu, kde za velmi dobré peníze „bádal“. Pak to skončilo stejně náhle, jako to začalo. Pan P. totiž vůbec nic prokazatelného nevybádal – a tak šel zase normálně pracovat do fabriky, kdy dělal předtím.

  • Alena • 9. června 2016

    PPK napsal
    Činit však závěry předčasné jen na základě víry, kterou pokládáme za jistotu, svědčí jen o lidské namyšlenosti a pýše o nějakém „vědění“, založeném jen na pouhé víře v jakési nadpřirozeno. Pravdou ale je, že pro různé náboženské profesionály je právě tahle parketa základem jejich moci nad hloupějšími lidmi a také i základem jejich pravidelné měsíční gáže od státu, zaplacené z našich daní.

    to máte naprostou pravdu, která se ovšem vztahuje i na Vás, neboli odpůrce jakékoliv víry.
    Pýcha ( ego) na to, jak jsem na všechny vyzrál, protože věřím pouze jedné půlce toho logického mozku a druhou jeho půlku, intuici a podvědomí mám zakrnělou, ze mne činí manipulovatelného člověka. Ti, kdo tyto techniky ovládají, Vás mají v hrsti, i když si to nemyslíte. Úplné poznání činí člověka svobodným a vymaňuje ho z matrixu.

  • Alena • 9. června 2016

    Stačí se jen kouknout na praktiky reklamního a zábavního průmyslu a symboly jako S ( sex), pyramidy, vševědoucí oko, a jiné satanistické lahůdky. Chápu, že je nad Vaše chápání přiznat si, že každý člověk či předmět na zemi vyzařuje určitou energii. Pěkný je pokus s pískem či jinými drobnými částicemi, které se při hraní hudby vytváří určité obrazce. Stejně pak naopak- symboly vyzařují energii a ovlivňují Vaše podvědomí. A toto na Vás působí, ať jste ateista, či gnostik, či zapálený věřící v cokoliv

  • PPK • 9. června 2016

    Alena napsal
    to máte naprostou pravdu, která se ovšem vztahuje i na Vás, neboli odpůrce jakékoliv víry.
    Pýcha ( ego) na to, jak jsem na všechny vyzrál, protože věřím pouze jedné půlce toho logického mozku a druhou jeho půlku, intuici a podvědomí mám zakrnělou, ze mne činí manipulovatelného člověka. Ti, kdo tyto techniky ovládají, Vás mají v hrsti, i když si to nemyslíte. Úplné poznání činí člověka svobodným a vymaňuje ho z matrixu.

    Vážená paní Aleno, ačkoliv jste si vybrala z mého příspěvku jen jeho část, přesto nebudu (obrazně) pitvat váš mozek a zkoumat, kterou půlku jste asi přitom použila. Jinak byste se tam totiž dočetla, že jsem napsal odstavec, začínající slovy: „.. Tím nepopírám, že mohou nastat situace, kdy …“ atd. Takže, k Vaší větě „Úplné poznání činí člověka svobodným a vymaňuje ho z matrixu..“ jen zopakuji, co už jsem jednou napsal: „Je proto dnes asi rozumné, o této oblasti projevů člověka prohlásit, že o tom ještě mnoho nevíme a kdo ví, zda se to vůbec někdy beze zbytku dozvíme.“ Takže, nejsem to já, kdo je v zajetí matrixu. Neukvapil jsem se k nedostatečně pozornému čtení a tím i k nepochopení citované věty, kde jsem zmiňoval ROZUM.

  • Alena • 9. června 2016

    pane PPK, pěkná charakteristika čiší z Vaší odpovědi, Popravdě, očekávala jsem ještě větší nářez

  • Gatta • 10. června 2016

    Re PPK – jste napsal:
    „Činit však závěry předčasné jen na základě víry, kterou pokládáme za jistotu, svědčí jen o lidské namyšlenosti a pýše o nějakém „vědění“, založeném jen na pouhé víře v jakési nadpřirozeno.“

    Jak jsem psal výše – nejde jen o „pýchu“, ale i o další Hlavní hřích – o „lenost“.
    Vždyť je mnohem pohodlnější spoléhat se na nějaké nadpřirozeno, ať už je to Bůh či Štastná hvězda, než se snažit věci pochopit nebo udělat.

    Při naší minulé diskuzi jsem už spěchal a trochu smotal dvě věci dohromady. Ale možná ne tak úplně – je zajímavé se zamyslet v čem je rozdíl a co mají společné pojmy – „víra“ a „důvěra“.

  • Alena • 10. června 2016

    místo pojmů víra a důvěra bych navrhla přesvědčení

  • Sio • 10. června 2016

    Alena napsal
    to máte naprostou pravdu, která se ovšem vztahuje i na Vás, neboli odpůrce jakékoliv víry.
    Pýcha ( ego) na to, jak jsem na všechny vyzrál, protože věřím pouze jedné půlce toho logického mozku a druhou jeho půlku, intuici a podvědomí mám zakrnělou, ze mne činí manipulovatelného člověka. Ti, kdo tyto techniky ovládají, Vás mají v hrsti, i když si to nemyslíte. Úplné poznání činí člověka svobodným a vymaňuje ho z matrixu.

    Aleno, odkud se ve vás bere přesvědčení, že ti, kterým to logicky myslí, mají pravou (tu asi myslíte) hemisféru zakrnělou? Není to jen útěcha, cukrlátko pro ty, kteří mají nedomykavou levou hemisféru a popřípadě obě? :-)
    Co myslíte, mezi věřícími v církvích převažují lidé s přebujelou levou nebo pravou hemisférou? A co mezi církevní hierarchií? Směrem výše a výše začínají převládat ti s lepší levou nebo pravou hemisférou?

  • Alena • 10. června 2016

    Sio napsal
    Aleno, odkud se ve vás bere přesvědčení, že ti, kterým to logicky myslí, mají pravou (tu asi myslíte) hemisféru zakrnělou? Není to jen útěcha, cukrlátko pro ty, kteří mají nedomykavou levou hemisféru a popřípadě obě?
    Co myslíte, mezi věřícími v církvích převažují lidé s přebujelou levou nebo pravou hemisférou? A co mezi církevní hierarchií? Směrem výše a výše začínají převládat ti s lepší levou nebo pravou hemisférou?

    pane Sio, církvím nejde o to, aby se lidi probudili a sami hledali pravdu. Církve jsou další pozlátko pro oblbování lidí. Tímto se omlouvám opravdovým a upřímně věřícím, na ty se to nevztahuje

  • Alena • 10. června 2016

    církve, jako jedna z odnoží moci, manipuluje . Obyčejní faráři mohou být skvělí lidé, a díky slovenskému svobodnému vysílači vím, že mnozí slovenští duchovní se bouří, neboť nařízení z Vatikánu překreslují dosavadní bibli, na kterou byli zvyklí a pokládali ji za jedinou pravdu.
    Žijeme prostě v přelomové době, ve které je snaha o změnu Evropy od základu

  • Gatta • 10. června 2016

    Re Alena – jste napsala: „Tímto se omlouvám opravdovým a upřímně věřícím…“.

    Chápu, že tito věřící mohou mít dobré lidské vlastnosti i ty nejlepší úmysly, ale …

    Dnes slovo „víra“ už chápu jako synonymum „dobrovolného zřeknutí se kritického myšlení“.
    Obvykle postihuje u člověka jen určité oblasti myšlení – v jiných tématech racio funguje obvykle bezvadně.

    No a tito „upřímní věřící“? Ti jsou vlastně jen živnou půdou pro ty „neupřimné věřící“.
    Omluvou jim budiž snad to Biblické“ „Blahoslavení …“.
    http://christ.blog.cz/0707/osmero-blahoslavenstvi

  • Alena • 10. června 2016

    podle mého kritické myšlení vede k určitému přesvědčení, což je víra, ovšem tuplovaná, kterou Vám už nikdo nemůže nabourat, např. víra v ateismus, což je přesvědčení, že pouze mých pět smyslů určuje, co je skutečnost a co ne
    ( teď koukám, že už jsem jako Hrabal, neboli věty bez konce)

  • peter. • 10. června 2016

    Gatta:
    Ak sa dohodneme na tom,že existujú javy a skutočnosti pre ktoré (zatiaľ) neexistuje racionálne vysvetlenie,tak je pochopiteľné,že existujú aj rôzne teórie,ktoré sa ich vysvetliť snažia.Všetky sú legitímne až do chvíle,kým sa neobjaví dôkaz ktorý danú teóriu buď potvrdí alebo vyvráti.Každá takáto teória má svojich veriacich aj odporcov (neveriacich).No ani jeden z nich nemôže svoju pravdu dokázať.Preto nemám pochopenie pre tých,ktorí slepo presadzujú len pravdivosť tej svojej teórie,bez toho aby ju smeli považovať za dokázanú.Obzvlášť,ak sa pri tom dopúšťajú znevažovania protistrany.Napr.Je Boh vs.Boh nie je.Ani pre jedno tvrdenie neexistuje dôkaz.Je pravdou,že na takéto doposiaľ nevysvetlené,teda zatiaľ ešte stále „nadprirodzené“skutočnosti a javy sa nabaľujú rôzne mýty a legendy.Aj kniha „Genezis“ a je jednou z nich.To že mnoho vecí v nej uvedených už bolo vedecky vyvrátených,je napriek tomu základom troch najväčších monoteistický náboženstiev.To je ale vecou náboženstva,(mýty a legendy)no nerieši to základnú filozofický rozpor medzi materialistickým a idealistickým pohľadom na svet.Ten rozpor stále pretrváva.
    Gatta! Za živého Boha neviem, ako by som ja osobne,nech by som sa aj hneď zbavil takých hriechov ako sú pýcha a lenivost,mohol na tom čo som popísal niečo zmeniť.

  • lomikel • 10. června 2016

    https://www.youtube.com/user/sadhguru/videos
    mnoho otazek je zodpovezeno, je to v podstate jednoduche.
    ale, kazdy pro co dozral, nema cenu to lamat nebo tlacit, nefunguje to :)

  • Gatta • 10. června 2016

    Re lomikel: – na odkaz nemám čas, ale s Vaším textem plný souhlas. Jo, jo – je to pořád dokola … už celé věky.

    Re peter: – však nikomu jeho jakoukoliv „víru“ neberu.
    Kde končí poznání – tam začíná prostor pro jakékoliv nadpřirozeno. A hranice „poznání“ v lidské hlavě je objektivně i subjektivně velmi individuální.
    Víra pozitivně pomáhá zvládat pocit životní hrůzy z nepoznaného, či nepoznatelného – ale mnohdy a mnohým i pohodlně nahrazuje vlastní myšlení a vlastní odpovědnost.

    A rozdíl mezi atheistou a (třeba) křesťanem? Atheista nemá svojí „vírou“ a priori zakázáno o předmětu své víry přemýšlet, či dokonce pod tíhou poznání snad i pochybovat. A to je rozdíl zásadní.

    PS
    Když za Třicetileté války dobili Sasové Nymburk, tak vtrhli do kostela sv, Jiljí a tam povraždili přes 200 měšťanů, včetně žen a dětí, kteří se modlili za Boží ochranu města. Smutná událost.
    Na druhou stranu – jestli ti lidé místo modlení neměli raději stát a bojovat na hradbách?

  • lomikel • 10. června 2016

    Gatta – :). dal jsem sem vida aby to nebyl jen dialog ?! ateista-krestan. Ma to urcite, limitujici, dopady na sturukuru dialoguu(monologuu).

  • peter. • 10. června 2016

    Gatta napsal
    Na druhou stranu – jestli ti lidé místo modlení neměli raději stát a bojovat na hradbách?

    Ja to vidím tak,že každé náboženstvo predpokladá vieru v Boha,no ten kto verí v existenciu nejakej vyššej bytosti ktorá sa podieľala na vzniku života a chode tejto našej „matičky“ Zeme,nemusí vyznávať žiadne náboženstvo.Náboženstvo to sú mýty a legendy,v mene ktorých sa viedli vojny a mnohé neprávosti.Viera má byť súkromnou možno až intímnou záležitosťou každého človeka a nemá ňou otravovať svoje okolie.
    Keď u nás štát rozdeľoval finančné prostriedky na činnosť štátom uznaných cirkví,tak ateisti žiadali o peniaze od štátu tiež.Argumentovali celkom racionálne,že podmienky určené cirkvám pre udelenie dotácií zo štátneho rozpočtu spĺňajú a ničím sa neodlišujú od cirkví ktoré si uplatnili takýto nárok.
    Nebolo im vyhovené aj keď si založili akúsi organizáciu s názvom „Prométeus“.To je podľa mňa diskriminácia porušujúca aj Ústavu SR.

  • Gatta • 10. června 2016

    Re peter: Zkuste někdy i jiný, také silný prožitek …

    Až bude jasná ale bezměsíčná obloha, tak na temném místě (kde není světelný smog) – si lehnout na záda na trávu – rozpažit – a dívat přímo před sebe se na hvězdy.
    A přitom si přadstavit že ležíte na povrchu planety, kterou cítíte pod vámi, a že vaše měkké břicho dělí a od smrtícího vesmíru jen několik málo kilometrů řídkého vzduchu. A že to je blíž, než do sousední vesnice.
    A že kromě vás, a snad několika vašich blízkých, nikomu jinému a žádnému Bohu na vašem životě nezáleží.

  • Sio • 10. června 2016

    Alena napsal
    pane Sio, církvím nejde o to, aby se lidi probudili a sami hledali pravdu. Církve jsou další pozlátko pro oblbování lidí. Tímto se omlouvám opravdovým a upřímně věřícím, na ty se to nevztahuje

    Ano, přesně to se mi na nich nelíbí. Tedy samozřejmě, je spousta velmi dobrých lidí, kteří jsou členy církví a brání je. Mo je zkušenost – malé církve se chovají líp, než velké. Pokud to nejsou nějaké přiblblé sekty.

  • lomikel • 10. června 2016

    Gatta – tomu rikam odcizeni, takhle nejak to musel prozivat mlady Marx ;))
    super meditace!

  • Sio • 10. června 2016

    Gatta napsal

    Re Alena – jste napsala:„Tímto se omlouvám opravdovým a upřímně věřícím…“.

    Chápu, že tito věřící mohou mít dobré lidské vlastnosti i ty nejlepší úmysly, ale …

    Dnes slovo „víra“ už chápu jako synonymum „dobrovolného zřeknutí se kritického myšlení“.
    Obvykle postihuje u člověka jen určité oblasti myšlení – v jiných tématech racio funguje obvykle bezvadně.

    No a tito „upřímní věřící“? Ti jsou vlastně jen živnou půdou pro ty „neupřimné věřící“.
    Omluvou jim budiž snad to Biblické“ „Blahoslavení …“.
    http://christ.blog.cz/0707/osmero-blahoslavenstvi

    Obyčejní věřící jsou lidé jako my, dalo by se říci bratři. Působení církve z nich dokonce může udělat i lepší lidi, protože spousta lidí prostě vedení potřebuje a v tomto smyslu naše „demoška“ má jakési vakuum, školský systém je jen do určitého věku a navíc nedostatečný, hlavně v oblastech výchovy k lidství.
    Od farářů výše je zde už nějaké vzdělání a věřím, že i samostatné myšlení. Prosazují ideologii (3. priorita) proto, že je to součástí jejich světonázoru (1. priorita) implantované jim životní zkušenosti, hodně často (ne bez vyjímky) v dětství (rodina věřících apod). Obávám se ale, že skutečné špičky mají světonázor už poněkud jiný. Používají machiavelistické principy, které samozřejmě jsou těžko odpovídající křesťanské morálce. Nezřídka žijí v přepychu a pohodlí, podporují krádeže (církevní restituce), ženou se za majetkem a to dosti nenažraně, dávají průchod různým úchylkám (znásilněné děti) atd. Jejich světonázor je tedy v rozporu s ideologií, kterou káží.

  • peter. • 10. června 2016

    Gatta napsal
    si lehnout na záda na trávu – rozpažit – a dívat přímo před sebe se na hvězdy.

    Robievam to často a rád najmä v auguste.Vtedy je tých hviezd na nebi najviac.Ale sklamem vás!Ja pri tom myslím na celkom iné veci ako na Boha alebo na smrť.Ja pri tom spomínam na pekné veci ktoré ma v živote stretli,na svojich blízkych ktorých už niet a hlavne fantazírujem.Rozmýšľam o tom,čo by bolo keby bolo a ké by to bolo,keby sa stalo to a to.Je to príjemné.

  • Sio • 10. června 2016

    Alena napsal

    podle mého kritické myšlení vede k určitému přesvědčení, což je víra, ovšem tuplovaná, kterou Vám už nikdo nemůže nabourat, např. víra v ateismus, což je přesvědčení, že pouze mých pět smyslů určuje, co je skutečnost a co ne
    ( teď koukám, že už jsem jako Hrabal, neboli věty bez konce)

    Pochopitelně můžeme připouštět možnost existence 6. a dalších smyslů. Otázkou je, jak z informací danou dalšími smysly pracovat, když je zjevně nemají všichni, nedají se popsat a zprávy jimi podané jsou často velmi nejednoznačné, takže i těžko použitelné. Já třeba mám občas pocit komunikace s něčím vyšším, ale jde to skrze mě, možná i jen ze mě a nikdy bych nikomu nevnucoval něco z této komunikace, nepsal bych knížku jako HSB (anglicky DWG – hovory s Bohem). Ateismus nemusí mít jen podobu víry, může vycházet prostě jen z toho, že údajných Bohů je mnoho, což jak se zdá poněkud znedůvěryhodňuje existenci všech. Miliarda lidí věří v jednoho, druhá v druhého, třetí v třetího. Který je ten pravý Bůh? Trojjediný, Aláh, Krišna, Budha? Co platí? Bible, Korán, Bhagavaghíta nebo něco jiného? Máme chodit do kostela, 5x denně na kobereček nebo meditovat a hledat naše vyšší já? Věřit v nebe, peklo, posmrtný život věčný nebo koloběh reinkarnace?
    Když se nad tím zamyslíte, vidíte společný jmenovatel.
    Věřící v Boha pod vlivem nějakých organizací, stavějí za toho svého pod jejich vedením mešity, kostely a chrámy vyznačují se ohromností, přepychem a pýchou. Proč tolik materiaslismu ze strany pastýřů, když jde o duši nebo vyšší já? Věřící (ti upřimní) dbají na svou morální čistotu a svědomí. Snaží se nežít pro materiální uspokojení. Ale uctívají materiální chrámy, jejich víra přece musí být bohatá a po světské stránce mocná. A většinou po bohatství také touží a jsou po něm. Cítíte ten rozpor
    Věřící ateistů staví pro sebe, kromě byznys objektů domky a paneláky pro sebe. Nikde není psáno, že nedbají na morální kontinuitu a svědomí. Nikdo je nestraší peklem nebo špatnou reinkarnací o to je to cennější, dělají to z vlastní vůle. To stojí výš, chybí kupčení se spásou.

  • Gatta • 10. června 2016

    Re Sio:

    Řekl bych, že „drtivá většina lidí prostě vedení v té či oné podobě potřebuje“.
    A to je věcí (a problémem) elit – jejich kvality a jejich cílů.

    Jste napsal: „Používají machiavelistické principy“ – to čtu vždy nerad.
    N.M. jen odmítal nadřazovat nad rozum, poznání a zkušenost, idealistické a nereálně moralistické představy o fungování světa.
    A celé jeho dílo vždy bylo obhajobou republikánství a především LIDÍ.
    Rady Vladaři – Lorenzovi Medicejskému vznikly jen z nouze – když není možná republika, tak alespoň osvícený vladař.
    Toto dílo plebejce N.M. – chápajícího a odkývajícího zákonitosti fungování moci – dílo které proniklo do „zakázané oblasti mocných“ zůstalo pochopitelně bez odezvy. Naopak od té doby čelí neustálým útokům o jeho diskeditaci – podobně jako dílo Marxovo, nebo Darwinovo.

    Viz jeho zásadní, ale méně známé dílo:
    http://machiavelli.wz.cz/

  • Sio • 10. června 2016

    Gatta napsal

    Re Sio:

    Řekl bych, že „drtivá většina lidí prostě vedení v té či oné podobě potřebuje“.
    A to je věcí(a problémem) elit – jejich kvality a jejich cílů.

    Jste napsal: „Používají machiavelistické principy“– to čtu vždy nerad.
    N.M. jen odmítal nadřazovat nad rozum, poznání a zkušenost,idealistické a nereálně moralistické představy o fungování světa.
    A celé jeho dílo vždy bylo obhajobou republikánství a především LIDÍ.
    Rady Vladaři – Lorenzovi Medicejskému vznikly jen z nouze – když není možnárepublika, tak alespoň osvícený vladař.
    Toto dílo plebejce N.M. – chápajícího a odkývajícího zákonitosti fungování moci – dílo které proniklo do „zakázané oblasti mocných“zůstalo pochopitelně bez odezvy. Naopak od té doby čelí neustálým útokům o jeho diskeditaci – podobně jako dílo Marxovo, nebo Darwinovo.

    Viz jeho zásadní, ale méně známé dílo:
    http://machiavelli.wz.cz/

    Promiň, alenehodnotil jsem Machiavelliho, a machiavellismus jako termín sice z vladaře pochází, ale nic nevypovídá o Machiavellim.
    https://cs.wikipedia.org/wiki/Machiavellismus

  • Gatta • 13. června 2016

    peter. napsal

    http://www.czechfreepress.cz/emil-kalabus/machiavelli-machiavellismus-a-politika.html

    Re peter – děkuji – pěkně popsáno.

    Vladař dobrý i vladař špatný, pokud se chtějí udržet u moci, tak se musí chovat pragmaticky.
    Otázkou je: „K čemu, k jakému cíli – tu svoji moc použijí ?“

    Jen ušlechtilý cíl dává smysl pragmatickým prostředkům – a to ještě jen do určité míry.