Diskuze k článku


  • jogín • 2. ledna 2017

    Moje vědomosti stačí na dvě chyby. Zahájení první světové války Německo připravovalo dlouho, generál Schliefen s generálním štábem dokončil plán války s Francií r. 1906 a po Sarajevu stačil jediný povel a začala ofenziva připravená do nejmenších detailů. Smrt Ferdinanda byla jen skvělou záminkou. Vynikající popis diplomacie a začátku válečných operací včetně neuvěřitelné pitomosti francouzských a anglických generálů je v The Guns of August od Tuchmanové. Druhé zkreslení představuje začátek střetu legií s bolševiky. Docházelo k němu pod vlivem propuštěných německých a maďarských zajatců zařazených do Rudé Armády. Nešlo o využití magistrály legiemi, k ní se museli legionáři teprve probojovat z Ukrajiny.

  • duro trulo • 2. ledna 2017

    Jogine !
    Historie je komplexní (vícefaktorová a vícestavová) a zároveň kompletní podvod na gojimy (kterým není dáno ji komplexně vnímat a chápat – sory).
    Tvůj první argument je nerelevantní, protože generální štáby všech velmocí mají v šuplíku vždy alespoň jednu verzi útoku či „obrany“ a to nezávisle na stavu reálné politiky a mezinárodní situace – je to jejich profese!! O válce, příměří a míru vždy rozhodují vládci světa (Globální Predátoři) prostřednictvím svých marionet (loutek= politiků, monarchů,oligarchů a finančních majitelů světa). Generální štáby války připravují, ale nezahajují ani nevyvolávají (vyjimkou je NATO). První světovou vyvolali angláni politickými machinacemi Ruska, Francie, Německa a mocnářství (viz zvedavec příspěvky Starikova – včetně pikantních detailů o stupiditě mocných marionet Evropy). A protože skončila špatně (nedošlo ke sjednocení Evropy pod anglickou nadvládou) muselo být Německo exemplárně potrestáno návratem do agrárního středověku – viz repatriace), aby byla vytvořena příčina zahájení války II. s cílem dobytí a rozparcelování Ruska (tehdy SSSR). A zase se díky Stalinovi nepodařilo a tak tu máme poslední zoufalý pokus vyvolat válku III. a definitivní (dobyt a rozparcelovat nebo totálně zničit). Vědí to anglosasové, němci, Rusi i EUropaci, pouze malí čeští páprdové si myslí, že se bojuje za „demokraturu“ a „práva gojimů“. Přeji rychlou a bezbolestnou smrt na ruské frotě v munduru EUkorporace.

  • fajt • 2. ledna 2017

    http://politikus.ru/articles/87934-sergey-savelev-obschestvo-izgonyaet-umnyh.html – v lidech je o mnoho vice zla nez dobra, proc tomu tak je, je nasnade, no a reseni je asi na samotne prirode ( clovek nic nezmeni ) a neni nijak prevratne, staci pouze salamovou metodou ubirat na mozkove kure agresivní opice ( a jak je v clanku napsano, vedci vidi v tomto smeru pokrok ) az na uroven takového slimáka ( nebo neceho mene sloziteho ) , pak bude na zemi klid a mir. ..)

  • leho • 3. ledna 2017

    …Pro pět procent obyvatel Ruska, tedy pro šlechtu, duchovenstvo a nastupující buržoasii, to byla bezesporu katastrofa. Pro 95 % obyvatel-nevolníků, tedy negramotných polootroků, to ale katastrofa nebyla. …

    Článek není nic jiného, než lež stejného typu jako tvrzení, že žádné koncentráky nikdy nebyly ať ty nacistické nebo ty socialistické v SSSR, Číně, Československu, atd. Ani 100 miliónů zdokumentovaných nevinných obětí, žádné duchovenstvo či šlechta, ale normální běžní lidé včetně těch negramotných nevolníků, není dost pro lháře jakým je autor článku. Nevím, co s tím, ignorovat tyto lži či se tvářit, že nic nevidím, nic neslyším? Celé se to číst absolutně nedá, už jenom ten úvod ale stojí za to…

    • Stan • 3. ledna 2017

      Proč jen 100 milionů, proč ne rovnou miliarda?

  • Martin (už bez taky m) • 3. ledna 2017

    leho napsal

    …Pro pět procent obyvatel Ruska, tedy pro šlechtu, duchovenstvo a nastupující buržoasii, to byla bezesporu katastrofa. Pro 95 % obyvatel-nevolníků, tedy negramotných polootroků, to ale katastrofa nebyla. …

    Článek není nic jiného, než lež stejného typu jako tvrzení, že žádné koncentráky nikdy nebyly ať ty nacistické nebo ty socialistické v SSSR, Číně, Československu, atd. Ani 100 miliónů zdokumentovaných nevinných obětí, žádné duchovenstvo či šlechta, ale normální běžní lidé včetně těch negramotných nevolníků, není dost pro lháře jakým je autor článku. Nevím, co s tím, ignorovat tyto lži či se tvářit, že nic nevidím, nic neslyším? Celé se to číst absolutně nedá, už jenom ten úvod ale stojí za to…

    Bullshit…

  • leho • 3. ledna 2017

    Stan napsal

    Proč jen 100 milionů, proč ne rovnou miliarda?

    Jelikož toto číslo bylo zdokumentováno. Zrovna tak jako 6 miliónů židovských obětí v koncentrácích. Ovšem pokud vezmeme v úvahu počet zničených životů v průběhu komunistických diktatur, tak to by byla rozhodně více jak miliarda. Ale co je pro vás miliarda. Jeden mrtvý je tragédie, milion je pouhá statistika. Kdo že to řekl?

    • Stan • 4. ledna 2017

      Jo, sto milionů až miliarda obětí komunismu, a od všech má leho zdokumentované úmrtní listy. Fakt se u toho necítíte trapně? A nebudete Vy nakonec taky Putinův troll, který má tímhle nestydatým lhaním zvyšovat jeho popularitu?

  • racek • 3. ledna 2017

    Myslím že takovou směs pravd a polopravd s vyloženými chybami jsem dlouho nečetl. No, je tam i řada zajímavých tvrzení, ale to víte, těžko se separují. No, autor se rozhodně snažil. Občas moc snahy škodí, zejména obhajovat neobhajitelné.
    Samozřejmě, úloha Stalina se pomalu přehodnocuje, zejména po dvaceti letech zuřivého plivání jisté komunity, kterou zbavil moci a zabránil jejímu bezuzdnému řádění. Samozřejmě, i on se krví zamazal..

  • peter. • 3. ledna 2017

    leho napsal
    Jelikož toto číslo bylo zdokumentováno. Zrovna tak jako 6 miliónů židovských obětí v koncentrácích. Ovšem pokud vezmeme v úvahu počet zničených životů v průběhu komunistických diktatur, tak to by byla rozhodně více jak miliarda. Ale co je pro vás miliarda. Jeden mrtvý je tragédie, milion je pouhá statistika. Kdo že to řekl?

    leho
    zaspali ste dobu a „robíte šand svojej rase“(Dr.Gold)
    Dnes už to nie je 6 miliónov židov ktorí zahynuli v holokauste.Najnovšie údaje hovoria o 15 – 20 miliónoch židovských obetí holokaustu.Možno sa ešte dožijem čísla 50 miliónov.
    https://www.cas.sk/clanok/244872/sok-ktory-prepise-dejiny-obeti-holokaustu-bolo-dvojnasobne-viac/

  • leho • 3. ledna 2017

    peter. napsal
    leho
    zaspali ste dobu a „robíte šand svojej rase“(Dr.Gold)
    Dnes už to nie je 6 miliónov židov ktorí zahynuli v holokauste.Najnovšie údaje hovoria o 15 – 20 miliónoch židovských obetí holokaustu.Možno sa ešte dožijem čísla 50 miliónov.
    https://www.cas.sk/clanok/244872/sok-ktory-prepise-dejiny-obeti-holokaustu-bolo-dvojnasobne-viac/

    Není to nakonec jedno? Faktem je, že politika jak nacistického státu tak státu sovětského byly masové likvidace po miliónech, což je naprosto bezprecedentní v historii. Zde na tomto webu vy se snažíte tento historický fakt všelijak překroutit a tvrdíte, že to není pravda. Nestydíte se sami před sebou?

    PS: Je všeobecně známý fakt, že Sovětský svaz a další země bolševického typu včetně Číny byly daleko „úspěšnější“ ve svých genocidách než nacisté. Je to nakonec logické, neboť měli na to více času a daleko více lidí a třídních nepřátel, jež bylo nutno zlikvidovat, že ano…

  • peter. • 3. ledna 2017

    leho napsal
    Nestydíte se sami před sebou?

    Nie nehanbím.Lebo vaše dristy o 100 miliónoch obetí stalinizmu sú vedecky podloženými analýzami vyvrátené a čo sa holokaustu týka,tak sa ho nijako nesnažím bagatelizovať a znovu opakujem,že to bolo zverstvo.No prečítal som si aj knihu Normana Finkelsteina „Priemysel holokaustu“.

  • peter. • 3. ledna 2017

    peter. napsal
    dristy o 100 miliónoch obetí stalinizmu sú vedecky podloženými analýzami vyvrátené

    http://www.ondrias.sk/index.php/galeria/video/201-chemorho.html

  • leho • 3. ledna 2017

    peter. napsal
    Nie nehanbím.Lebo vaše dristy o 100 miliónoch obetí stalinizmu sú vedecky podloženými analýzami vyvrátené a čo sa holokaustu týka,tak sa ho nijako nesnažím bagatelizovať a znovu opakujem,že to bolo zverstvo.No prečítal som si aj knihu Normana Finkelsteina „Priemysel holokaustu“.

    To byste rozhodně se měl stydět. Sto miliónů obětí komunismu inspirované ruskými bolševiky je velice konzervativní odhad; ve skutečnosti jich bylo mnohem více, ale to, bohužel, není možné nijak věcně zdokumentovat. Těch zhruba sto milónů ale ano. Například jenom za 2. světové války v Sovětském svazu zahynulo více než 25 miliónů lidí a dnes se ví, že rukou nacistů zahynulo pouhých 7 miliónů. Čety NKVD ženoucí nebohé neozbrojené vězně proti německým kulometům bylo velmi dobře zdokumentováno a i já jsem o těchto zvěrstvech slyšel od bývalého vojáka Wermachtu z první ruky. A to je pouze krátké období mezi roky 1941 a 1945. Střízlivý odhad ukrajinského hladomoru v letech 1932-33 je 7 miliónů, méně střízlivý miliónů 10. Pak přičteme oběti teroru během a těsně po občanské válce, přičteme stavbu Bělomořského kanálu a další „projekty“ 30. let a dojdeme nejméně ke 30 miliónům. A během let po válce až do rozpadu SSSR napočítáme nejméně dalších 5 až 10 miliónů mrtvých. V Číně rudý teror měl ještě větší rozměry, hlavně během „velkého skoku kupředu“ a „kulturní revoluce“. No a pak máme „troškaře“ ve Vietnamu, Kambodži, v Africe, atd., a těch 100 miliónů se pak lehce dopočítáme. Samozřejmě se nepočítají sebevraždy, infarkty a mrtvice během policejních výslechů, že ano. Počítá se vůbec takový kněz Josef Toufar do těchto statistik? Oficielně zemřel na žaludeční vřed. Už jenom kvůli němu byste se měli stydět. A už jsem se zmiňoval, poprava Horákové, generála Píky, vyhnání zbytku elit národa, za to se také nestydíte?

    Ale co já s vámi vůbec ztrácím čas, že ano…

  • leho • 3. ledna 2017

    …ještě dodám, že tvrzení komunisty na komunistickém webu se rozhodně nemůže brát jako nějaký „vědecký“ důkaz. A úplně stejně se nemůže brát tvrzení nacistických šarlatánů, že árijská rasa je nadřazená všem ostatním. Ostatně, tyto dvě ideologie jsou ve svých důsledcích podobné jak vejce vejci. Obě vybudovaly zrůdné státní systémy podporované obludným policejním systémem se sítí věznic a pracovních táborů, kde hynuly za šílených a nelidských podmínek milióny nevinných vězňů…

  • Aleš • 3. ledna 2017

    Vzhledem k tomu, že holokaust i celý vzestup Hitlera sponzorovali lehovisté včetně těch ve vládních kruzích USA spoza velké louže, je rozhovor s lehovistou na podobné úrovni, jako by při norimberských procesech rozhodovali sami nacističtí zločinci… Oběti lehovismu řádově převyšují oběti čistek v SSSR … O obětech v 50. letech u nás již není třeba mluvit, od roku 89 bylo řečeno již dost, současná demokratura má obětí a zničených životů víc. Stydět by se měly takové zrůdičky jako leho, ale vypadá to, že tohle takoví ubožáci ani neumí. Co ještě umí, tak to prohlásit se za samozvanou elitu národa a svoje chorobné výplody za jediné správné demokratické euroatlantické západní hodnoty, za jejichž šíření si nechávají platit estébáckými gaunery… Ve veřejnobezprávní televizi lehovistům tleskají, na om si s nimi holt utírají poprávu zadek.

  • leho • 4. ledna 2017

    V té době jsem na jižní Moravě osobně prováděl delegace zemědělských odborníků ze Sovětského svazu našimi zemědělskými podniky, byli nadšeni těmi technickými vymoženostmi, které nebyly ani na západ od nás. Nebyl pouze ojedinělý Čuba ve Slušovicích, osobně jsem znal spoustu takových schopných manažerů…

    To je docela bomba. Jednak se autor odkopal čím asi byl za totality. Že bylo mnoho Slušovic před českým plyšákem, to je také dobrý vtip. A dobré je, jak to vlastně bylo s československým venkovem těsně před a těsně po převratu. Dodnes nezapomenu, jak v Československu tenkrát smrděly ty technické vymoženosti, když jsem poprvé přejel západní hranice. Dodnes se mi zvedá žaludek nejenom ze vzpomínek na tehdejší chemickou zamořenost životního prostředí, ale z toho morálního marasmu a dnešního lhaní. Ale zas na druhou stranu, kdo a kolik lidí tady ty nesmysly čte?

  • hudryper • 4. ledna 2017

    Stan napsal

    Proč jen 100 milionů, proč ne rovnou miliarda?

    Peter,racek,Martin a dokonce i Stan : Proč už konečně nenecháte toho poloblba samotného se zrcadlem ? Stále platí,že poturčenec horší Turka a jakmile na něj zareagujete,dáváte mu možnost
    uplatnit některou z lží,tak jak mu to jeho nadřízené gumy doporučily.

  • peter. • 4. ledna 2017

    leho napsal
    To byste rozhodně se měl stydět.

    Rozhodne sa nehanbím,lebo po mne zostal kus dobre urobenej roboty pre spoločnosť.Neprihlásil som sa dobrovoľne na misiu do Iraku,aby som tam mohol za smradľavý šekel vraždiť ženy a deti ako ste to urobil vy.Prečítajte si knihu iného židovského spisovateľa a novinára Johna Sacka „Oko za oko“smrad jeden!

  • fajt • 4. ledna 2017

    žijeme v brutálním feudalismu, který je velmi špatně maskován jakousi demokracii, která je i mizerně ( velmi flexibilně ) definována, pokud bude drtivá většina poškozených ( obětí) stále dodržovat pravidla ( nevratně degradující jedince ) jednoho procenta psychopatů a asociálů, tak se absolutně NIC NEZMĚNÍ. ..)

  • Dolmen • 4. ledna 2017

    leho napsal
    To je docela bomba. Jednak se autor odkopal čím asi byl za totality.

    Typická argumentace „demokrata“. Taky jsem žil za totality a měl bych se správně stydět, že jsem vůbec přežil, že?
    lehovista dále uvádí: „Dodnes nezapomenu, jak v Československu tenkrát smrděly ty technické vymoženosti, když jsem poprvé přejel západní hranice.“ U nás tedy dobytek smrděl a to tak, že to ubohý leho cítil až na tom voňavém západě. U nás dobytek smrděl, na západě voněl…..hahaha. S tímhle přece nelze vést žádnou diskuzi. Jenom bych chtěl připomenout zdejším diskutujícím onu známou pravdu: Bavíš-li se s blbcem déle jak půl minuty, tak potom už se baví blbci dva.

  • Bety • 4. ledna 2017

    Všimli jste si, jak leho aby se dopočítal těch kýžených 100 milionů do nich započítává už kde co po celé planetě? Neměl by se zajímat spíš o to, jak hodlá Římský klub a spol. zařídit tu zlatou miliardu, kdy bez mrknutí oka hodlá zdecimovat všechny ostatní? Pokud by se to dalo zařídit bez toho, aby si poničili životní prostředí už by to tu bylo. Ale jistě na tom neustále pracují. Pak už takové placené přicmrdávače potřebovat nebudou, to by si měl i takový leho uvědomit.

  • peter. • 4. ledna 2017

    Dolmen napsal
    Bavíš-li se s blbcem déle jak půl minuty, tak potom už se baví blbci dva.

    Dolmen:
    To je fakt,ktorý ctím.Niekto ale musí somárom ako leho ukázať,kde je ich miesto.Inak sa budú utvrdzovať vo „svojej pravde“,budú ju šíriť ako choleru okolo seba a keď uvážime ako ľahko ovplyvniteľná je dnešná mládež,tak je nutné vyvracať lži,ktoré šíria ľudia podobní lehovi.Osobne ma neteší,že sa musím znižovať na úroveň ľudí ako leho,no v niektorých prípadoch je povinnosťou každého slušného človeka vyvracať ich lživú interpretáciu dejín a ľudských hodnôt.

  • Martin (už bez taky m) • 4. ledna 2017

    hudryper napsal
    Peter,racek,Martin a dokonce i Stan : Proč už konečně nenecháte toho poloblba samotného se zrcadlem ? Stále platí,že poturčenec horší Turka a jakmile na něj zareagujete,dáváte mu možnost
    uplatnit některou z lží,tak jak mu to jeho nadřízené gumy doporučily.

    OK

  • Béda • 4. ledna 2017

    http://www.hlavnespravy.sk/na-tichych-silvestrovskych-oslavach-v-dortmunde-vycinala-viac-ako-tisicka-mladikov/880311

    Už približne o 19.00 hod. bol hospitalizovaný muž s prvým stupňom popálenín na tvári a rukách po ohňostroji hodenom na skupinu bezdomovcov pri hlavnej vlakovej stanici. Celkovo viac ako dve desiatky ľudí boli zranené pri silvestrovských oslavách v Dortmunde, niektorí aj vážne.

    O 23.30 hod. sa k prítomným policajným zložkám pridali ďalšie posily. Udalosti v noci boli políciou opísané ako “tiché” a hovorca úradu mesta ich označil za “normálne”. Hlásený bol “veľký počet mladých mužov zo severnej Afriky” a spolkový policajt Volker Stall poznamenal, že nedošlo k “agresívnej nálade” smerom k verejnosti a polícii.

    O polnoci už situácia eskalovala. Live spravodajstvo od Ruhr Nachrichten sa zmieňovalo o dave “najmenej 1000 mladých mužov správajúcich sa agresívne”, ktorí začali hádzať zábavnú pyrotechniku ​​do davu návštevníkov, kde boli aj rodiny s deťmi. Po výzve zastaviť toto vyčíňanie, dav namieril ohňostroj aj na políciu.

    Napriek zákazu používania pyrotechniky v okolí kostolov, hasiči museli zasiahnuť kvôli ohňostroju pri St Reinolds, najstaršom kostole v Nemecku, na ktorom bola ohrozená strecha.

    Podľa Ruhr Nachrichten, “skupina Sýrčanov spievala na oslavu prímeria v Sýrii”, avšak video zverejnené na Twitteri jedného z reportérov novín ukazuje, ako skupina mužov skandovala “Alláhu Akhbar” okolo vlajky Slobodnej sýrskej armády, považovanej za spojenca al-Káidy a Islamského štátu…

  • peter. • 4. ledna 2017

    A potom,že odkiaľ berie leho tie svoje fantasmagórie.Len pripomeniem mená ako Trockij,Sverdlov,Zinoviev,Kamenev,Radek.Litvinov,Urickij a iní príslušníci vyvoleného národa.
    http://politikus.ru/v-rossii/88728-glavnyy-ravvin-rossii-prizval-perezahoronit-zalivshih-rossiyu-krovyu-lenina-i-stalina.html

  • Dolmen • 4. ledna 2017

    peter. napsal
    Niekto ale musí somárom ako leho ukázať,kde je ich miesto.Inak sa budú utvrdzovať vo „svojej pravde“,budú ju šíriť ako choleru okolo seba a keď uvážime ako ľahko ovplyvniteľná je dnešná mládež,tak je nutné vyvracať lži,ktoré šíria ľudia podobní lehovi.

    Souhlasím, peter, ale velmi se obávám, že jsme boj o myšlení mladých – mám na mysli kategorie od 15 do 30 let – prohráli, což bylo samozřejmě dáno tím, jaké nástroje měli k dispozici „vitězní“ fanatici (TV, rozhlas, noviny, školství, kulturu aj.) a jaké měli a zatím stále mají normální lidé s kritickým myšlením (internet). Prof. Koukolík tvrdí a dokazuje své tvrzení řadou testů, že základní světonázorová matrice se vytváří v mozku ve věku od 3 do 9 až 12 let. Poté si člověk už ze všech informací vybírá jen ty, které mu do této matrice zapadají, ostatní zahazuje jako nepravdivé. Leho je zářným důkazem pravdivosti této teorie. Mladí z uvedené kategorie jsou do morku kosti přesvědčeni, že kapitalismus a „demokracie“ jedno jsou a je to to nejlepší na celém širém světě a budou tenhle zrůdný systém bránit ze všech sil i kdyby jeho blahodárným působením měli hlady okusovat kůru ze stromů.

  • M.C. • 4. ledna 2017

    Dolmen napsal
    Souhlasím, peter, ale velmi se obávám, že jsme boj o myšlení mladých – mám na mysli kategorie od 15 do 30 let – prohráli, což bylo samozřejmě dáno tím, jaké nástroje měli k dispozici „vitězní“ fanatici (TV, rozhlas, noviny, školství, kulturu aj.) a jaké měli a zatím stále mají normální lidé s kritickým myšlením (internet). Prof. Koukolík tvrdí a dokazuje své tvrzení řadou testů, že základní světonázorová matrice se vytváří v mozku ve věku od 3 do 9 až 12 let. Poté si člověk užze všech informací vybírá jen ty, které mu do této matrice zapadají, ostatní zahazuje jako nepravdivé. Leho je zářným důkazem pravdivosti této teorie. Mladí z uvedené kategorie jsou do morku kosti přesvědčeni, že kapitalismus a „demokracie“ jedno jsou a je to to nejlepší na celém širém světě a budou tenhle zrůdný systém bránit ze všech sil i kdyby jeho blahodárným působením měli hlady okusovat kůru ze stromů.

    Tomu nevěřím, znám spoustu lidí včetně mě samého, kteří svoje názory a postoje od puberty do dospělosti a později v dospělosti do značné míry přehodnotili.

    Pan kolega leho je zářným případem něčeho jiného – vymývání mozku v dospělosti. Ale s ním a jeho světovým názorem už asi nic nepohne, možná pobyt v táboře FEMA.

    Autor článku je pro změnu značně nekritický vůči minulému režimu u nás (v SSSR jsem nebyl tak nehodnotím), technickou úroveň práce v zemědělství u nás si pamatuju. Jestli vodil cizí delegace po Slušovicích, tak to musel být kovaný soudruh, k tomu by jen tak nějakého joudu nepustili. Čuba byl na jednu stranu schopný manažer, na druhou stranu slušovičtí měli přednostní přístup k mnoha věcem z dovozu (z kapitalistické ciziny i ze zemí RVHP) , žádné pořadníky, o co požádali to dostali a nemuseli dodržovat spoustu obecně závazných předpisů a pravidel. To se jim to podnikalo. Mimochodem, ing. Čuba nebyl žádný disident v socialismu, jak se to někdy u nás prezentuje, byl členem ÚV KSČ.
    Naprosto mimózní je věta o jednom velkém zemědělském podniku. Další slučování JZD do ještě větších celků by vedlo jedině k nárustu byrokracie a k ještě větší těžkopádnosti v řízení.
    Ono to naše zemědělství nebylo zdaleka tak suprové, jak autor tvrdí, nedostatků v něm nebylo málo. Na druhou stranu je fakt, že jsme byli v té době soběstační ve výrobě potravin.

  • M.C. • 4. ledna 2017

    Ještě připojím jednu veršovánku pro pobavení.
    Doufám, že si ji nikdo z přítomných nebude vztahovat na sebe, takové nedorozumění by mě moc mrzelo.

    Tady je:
    Blbec nikdy nepochopí,
    že je blbcem skutečně.
    Pravdu o tom, že je blbec,
    říkáš blbci zbytečně.

  • leho • 4. ledna 2017

    Dolmen: Prof. Koukolík tvrdí a dokazuje své tvrzení řadou testů, že základní světonázorová matrice se vytváří v mozku ve věku od 3 do 9 až 12 let. Poté si člověk už ze všech informací vybírá jen ty, které mu do této matrice zapadají, ostatní zahazuje jako nepravdivé. Leho je zářným důkazem pravdivosti této teorie.

    Pan profesor jaksi zapomíná, že mnoho informací hlavně pozdějších pochází z životních zkušeností co člověk nejen vidí na vlastní oči, ale zažije přímo v místech, o kterých později podává svědectví a o tom, jak to vlastně cítil a jaká ta skutečnost po pravdě byla.

    Uvedu příklad: Při přechodu hranic na Západ do Rakouska v pozdním létě roku 1984 mne šokovaly skutečnosti, které jsem sice už znal ze zadrátované republiky z druhé, třetí a další ruky, ale například dýchat ten úžasně čistý vzduch i ve městech či na silnicích, vidět ten pořádek, pěkně oblečené a nesmrdící obyvatelstvo, to všechno na vlastní kůži nejen vidět, ale i cítit a vnímat všemi smysly, to byl prostě šok, na který nikdy nezapomenu. Byl to šok z poznání, v jakých sr-*#@-ách lidé v té proklaté Československé socialistické republice tenkrát žili a většinou si to neuvědomovali.

    Rovněž podobný byl šok, když jsem po šesti letech překročil hranice obráceným směrem. V ČSFR to tenkrát smrdělo a nejenom dobytkem v blízkosti prasečáku, ale stejným způsobem to smrdělo doslova všude, hlavně mezi lidmi.

    A nejde pouze o ty sr-*#@-y, ale jde o to, že bylo zapovězeno o tom mluvit a ti, kdo tento zákaz porušovali, buď byli fyzicky likvidováni a nebo později za to velice trpěli. Za tento tristní stav, za tento zločin na celém státu a vlastně na celém lidstvu, jsou odpovědni idividua a osoby, z nichž mnozí jsou ještě stále naživu. Troufám si tvrdit, že mnozí jsou návštěvníci na tomto webu. Nebo ne…?

  • hudryper • 4. ledna 2017

    A nyní doufám,že se už nenajde nikdo,kdo by šel se svou reakcí na tuto úroveň klozetové mísy.

  • leho • 4. ledna 2017

    hudryper napsal

    A nyní doufám,že se už nenajde nikdo,kdo by šel se svou reakcí na tuto úroveň klozetové mísy.

    Opravdu by mne zajímal náhled do hudryperovy hlavy, když je konfrontována s pravdou. Co se tam děje, je úplnou záhadou. Vždyť jsem nenapsal nic jiného, než to co je všeobecně známé. To ten smrad nikdo necítil? Vždyť téměř všichni po Listopadu ’89 začali jezdit ven přes západní hranici. Tento neobyčejně vysoký stupeň ignoratnství se dá opravdu velmi těžko pochopit.

    Dnes už, naštěstí!!!, ale není ten smrad zdaleka tak hrozný, a to nejen proto, že republika není obehnána ostnatými dráty jako nějaký obrovitý koncentrák. Je to také především díky nové mladé generaci a s pomocí kontaktu se zahraničím, že republika už zdaleka tak nesmrdí nejen jedovatými zplodinami. Ale zbytky starých pořádků se stále objevují, stále je tu a tam cítit ten starý smrad. Po přejezdu hranic je stále patrno, že zde bylo a stále je něco špatně. To samé se pořád dá pozorovat když člověk přiletí letadlem. Švýcarsko a Rakousko vypadá na pohled zezhora pořád nějak jinak a lépe. Holt stará generace straníků a aparátčíků nejen že stále přežívá zde na internetových stránkách, ale i celkově ve společnosti otravující nejen životní prostředí, kde se snaží uchovat ten starý známý smrad. Možná je to také proto, že drtivá většina produktiních lidí a elity národa byla vyhnána ze země a dodnes jednak všichni se ještě zdaleka nevrátili, a jednak ještě není vychována elita nová, respektive ta „elita“ stará hází obrodnému procesu klacky pod nohy seč může.

    To co zde se člověk dočítá, je, mírně řečeno hrůza a zlo a i když zdejších čtenářů a diskutérů je velmi málo, i tomuto relativně malému zlu je nutno oponovat a rušit ho v jejím klidu.

  • leho • 4. ledna 2017

    Stan napsal

    Jo, sto milionů až miliarda obětí komunismu, a od všech má leho zdokumentované úmrtní listy. Fakt se u toho necítíte trapně? A nebudete Vy nakonec taky Putinův troll, který má tímhle nestydatým lhaním zvyšovat jeho popularitu?

    Tuhle logiku také nechápu. Jaký Putinův troll? Vždyť především napadám jeho milovaný Sovětský svaz, jehož je on produktem. Nechápu, nerozumím. Vás komouše mi prostě hlava nebere…

  • leho • 4. ledna 2017

    M.C. napsal

    Ještě připojím jednu veršovánku pro pobavení.
    Doufám, že si ji nikdo z přítomných nebude vztahovat na sebe, takové nedorozumění by mě moc mrzelo.

    Tady je:
    Blbec nikdy nepochopí,
    že je blbcem skutečně.
    Pravdu o tom, že je blbec,
    říkáš blbci zbytečně.

    Ne, tohle na sebe rozhodně vztahovat nebudu … :-)