Křesťanské peklo

Tuhle jsem si vyslechl část jedné rozhlasové relace, která se týkala výchovy dětí, potažmo křesťanské. Bylo tam řečeno mnohé správně. Například to, že bychom se měli od dětí učit, protože žijí v přítomnosti, správněji řečeno v tělesné duchapřítomnosti. Ale jinak mne jímala nad tím příšerným pořadem hrůza. Nevěřili byste, s jakou mateřskou péčí se tady o vás od narození starají, aby z vás udělali idiota.

Pokud nebude křesťanstvím slibovaný konec světa, potopa světa nebo jiné vyhlazení celé té západní parazitní kultury z této planety, tak nás potěš pán Bůh. Nepřeji nikomu, aby se musel znovu narodit do křesťanského pekla plného nenávisti, válek, masakrů, hladomorů, epidemií, zločinů a dětských obětí.

Ježíš řekl: „Nechte maličké přijít ke mně.“ Ta morbidní rozhlasová relace se týkala toho, jak máme naopak přivádět maličké děti k Ježíšovi. A z toho mne jímala ta hrůza. Nosíme nadšeně Molochu své víry jako oběť své vlastní nejmenší děti. To, aby z nich byli slušní a poslušní občané, bytostně stejně deformovaní, morálně zkažení a duševně omezení, jako jsme my sami.

Křesťanské církve měly za bývalého komunistického režimu v občanské společnosti velikou prestiž. Vážil jsem si těch lidí, kteří dokázali odolávat perzekuci náboženství. Jako rozvratník každého režimu jsem se s nimi přátelil. Mé svérázné názory na náboženství zavánějící ateismem nikomu nevadily. Byli jsme přátelé a spolubojovníci.

Veliké rozčarování mi způsobilo chování jisté církve ihned po „listopadovém vítězství pracujícího lidu“. Jestliže tato církev upřímně brojila proti starému režimu, musela přece brojit dvakrát tolik proti režimu novému, který je ještě vypráskanější. Třeba právě kvůli těm maličkým. Záhy jsem se vyléčil ze své naivity a pochopil, že komunisté měli ohledně náboženské otázky bohužel víceméně pravdu.

Je až k slzám dojemné, jak si vypasení preláti pěkně notují a padají kolem krku se zlotřilými kapitalisty, olezlými politiky a smrdutými parazity všeho druhu. Na líbezná slova těch kulatých tváří se nesmí dát. Komunistická morálka v ohledu k dětem byla mnohem mravnější, než je ta současná demokratická, potažmo křesťanská.

Člověk se tu ještě nenarodí, a již se všichni mohou přetrhnout, aby rozhodovali o vašem osudu. (Mezi námi, je o něm rozhodnuto dávno předem.) Ponecháme stranou oplzlý vliv médií, které naší křesťanské kultuře vůbec nijak nevadí. Nenechají vás ani poprvé nadechnout, natož vybrat nějaké náboženství, filosofii, světový názor či duchovní nauku, které by byly blízké vašemu srdci a povaze, a již se všemožní psychologové, ekonomové, bradavičnaté sudičky a deviantní černokněžníci starají, aby vám deformovali duši, mozek, povahu i tělo.

Prostě vás tady v tom pekle nenechají, abyste přišli k poznání, ke spasiteli, spasení či osvobození sami. Ještě jste ani nevypadli z dělohy a už vás naloží do vagonu a horempádem vás vezou do Osvětimi, kdy vám všechno náležitě, patřičně a správně osvětlí.

Nevěřili byste, jak mají ty jedovaté pijavice a čarodějnice, co si pochutnávají na libovém dětském masíčku, propracovanou metodiku, pomocí které systematicky zpracovávají dětskou pozornost, vědomí, mysl, paměť i tělo. Od dětí se rozhodně žádné duchapřítomnosti neučí. Jenom to, jak je co nejvíce bytostně znetvořit.

Nevěřili byste, co všechno jsou ty baby Jagy ochotny učinit pro zmrzačení lidské bytosti, jaké výukové materiály a psychologické kličky vytváří pro děti a pro jejich naivní rodiče, aby jim žádná dušička neutekla. Režim euroatlantického pekla založený na podpoře a využívání lidské degenerace, tomuto průmyslovému stroji na katechezi dětí rozhodně nijak nevadí. Je jeho promyšlenou součástí. No, s Pánem Bohem!

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
71 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
peter.
15. 9. 2015 19:21

Toto nie je dobrý článok.Autor v ňom cez pretučnelých,zvrhlých kňazov a prelátov,napadá samotnú podstatu kresťanstva a uráža veriacich kresťanov bez výnimky.Kresťanstvo predsa nestvorili preláti,pedofilní,homosexuálni a po krvi bažiaci kňazi.Kresťanstvo v prvých 300 rokoch bolo ťažko skúšané.prenasledované a prinieslo za svoju vieru nemálo obetí.Boli to ľudia ktorí sa po Konštantínovi, cez investitúru dostávali do vysokých,aj tých najvyšších cirkevných hodností a tým k majetku,ktorí boli bez akéhokoľvek teologického vzdelania a morálnych predpokladov, ktorí znetvorili myšlienky kresťanstva do podoby,ktorú dnes ono má.Takže obviňovať samotné kresťanstvo ,jeho podstatu a tým dehonestovať všetkých kresťanov je nesprávne.Z autorovho článku ale srší nenávisť ku kresťanstvu ako takému… Číst vice »

Sio
Sio
15. 9. 2015 19:55

„Nevěřili byste, co všechno jsou ty baby Jagy ochotny učinit pro zmrzačení lidské bytosti, jaké výukové materiály a psychologické kličky vytváří pro děti a pro jejich naivní rodiče, aby jim žádná dušička neutekla.“ Věřím, věřím, věřím! :-) Je to řízení (manipulace) lidí na nejvyšší, první prioritě. Na Ukrajině je prý věřících křesťanů skoro 100%. A nějak jim to nebrání nenávidět a zabíjet. Čím to? Jinak, křesťanská idea, jako taková se mi líbí. Ovšem ti, co ji ukradli pro sebe a zneužívají ji pro své cíle, vůbec ne. Jsou to prostě takoví pravdoláskaři, jak podobným zmr..ům říkáme dnes. Například náš „politik“… Číst vice »

Gatta
Gatta
16. 9. 2015 6:22

“ … Nevěřili byste, s jakou mateřskou péčí se tady o vás od narození starají, aby z vás udělali idiota.“

Takový práceschopný submisivní idiot – toť žulový základ funkční a spokojené společnosti.
Spokojený idiot – spokojené panstvo.

peter.
16. 9. 2015 7:10

Gatta napsal Takový práceschopný submisivní idiot – toť žulový základ funkční a spokojené společnosti. Spokojený idiot – spokojené panstvo. Gatta : Mám vnukov,jedného druháčika a jedného štvrtáka.Chodia na dedinskú,pomerne veľkú základku a ja nemám pocit,že by boli vystavení nátlaku cirkvi viac ako tomu bolo v minulosti.Oveľa viac ma znepokojujú tendencie vo výchove detí zamerané na ich duševný a morálny rozklad ktorému sú dnes deti vystavené cez propagáciu LGBTI komunít a genderovú ideológiu.A to celkom isto nie je v agende „kresťanov“.Treba sa opýtať : Sú hodnoty ktoré sú dnes nám a našim deťom vnucované ako náhrada za kresťanské hodnoty pre nás… Číst vice »

Sio
Sio
16. 9. 2015 7:21

@peter.: Máte pravdu v tom, že nahrazovat křesťanství ještě škodlivějšími moderními ideologiemi není řešení, spíše naopak. Ať chceme nebo ne, naše morálka pochází od křesťanství, a platí to i pro zaryté ateisty. Neplatí to samozřejmě pro psychopaty, kterým morálka a svědomí neříkají nic. Bible byla na svou dobu geniální kniha, zákoník i soubor pravidel pro ty, co to potřebovali. Dnes je snadno kritizovatelná, zvláště pokud si někdo vezme jako nástroj mozaikové myšlení, tj. chybí celostní přístup ve všech souvislostech. To se vybere nějaký vhodný fragment a rozcupuje se na kousky, když chybí historické znalosti a historická představivost, které to umožňují… Číst vice »

Gatta
Gatta
16. 9. 2015 7:27

Re peter – možná to tak vyznělo, ale já žádnou církev nezmiňoval.
Postmoderní idiot – taky idiot.

Ladys
Ladys
16. 9. 2015 7:32

Vzpomínám si na dobu mého mládí, kdy jsem se zvědavostí sobě vlastní studoval všechny náboženství a přemýšlel jak a proč vlastně vznikly. A nebyla to ateistická komunistická výchova, která mě přesvědčila o tom, že všechny náboženství vznikly z části z nevědomosti, či falešného chápání okolního reálného světa a z části ze snahy určité malé skupiny vyvolených si podmanit zatemněním mozku většinu lidí, případně ji zneužít ke konání, ke kterému by se za normálních okolností tato většina nepropůjčila, či-li je ovládat. Tím ovšem neříkám, že (jak napsal Peter) nebyla náboženství určitým přínosem pro společnost, avšak otázkou je, nebyly by přínosem sami… Číst vice »

peter.
16. 9. 2015 8:01

Ladys napsal Ovšem ani komunisté náboženství „natvrdo“ nezakazovali. Ak aj zakazovali,tak jedine komunistom,členom strany.Napr.Gottwald sa zúčastnil pri svojej inaugurácii na prezidenta ČSR slávnostného Te Deum vo Svätovítskej katedrále.Ja si dokonca myslím,že komunisti udržali kresťanstvo zakonzervované tak,že keď stratili moc,tak to kresťanstvo u nás sa ukázalo byť v oveľa lepšej kondícii ako v okolitých „slobodných“štátoch.V nasledujúcich 25-tich rokoch po novembri 89,utrpeli kresťanské cirkvi u nás oveľa väčšie straty ako za 40 rokov vlády KSČ. Ľudstvo k životu nejakú vieru potrebuje.J.P.Sartre,po svojej návšteve ZSSR povedal cit.Myšlienky komunizmu sú krásne!Ale zoberte ľudstvu vieru- a koľko ľudí vo svete sa ocitne v absolútnej beznádeji.… Číst vice »

Ladys
Ladys
16. 9. 2015 8:15

, ano s tím mohu souhlasit. Pokud budou brány základní hodnotové pilíře křesťanství jako základ pro morální hodnoty budoucí společnosti je vše v pořádku. Ať už bude garantem těchto hodnot Bůh, nebo řekněme pro někoho úžasná vlastnost hmoty ve vesmíru se organizovat v život takový jaký jej známe.

Velekněz Ratata
Velekněz Ratata
16. 9. 2015 8:33

Souhlasím s Peterem. Nějaká filozofická válka s náboženstvím jako takovým je dneska takříkajíc luxus. A linie sociálních rozporů přece nejdou po hranici křesťanství a ateismu (ani islámu a ateismu, když na to přijde), ale napříč. Hierarchie, organizace, „světská“ moc, majetek, případně kvality konkrétních osob, to je jiná, ale o tom článek asi není. Z osobní i jiné zkušenosti si troufám tvrdit, že ani ateistická výchova dítěte není později pro jeho víru překážkou, která by stála za řeč, naopak vychování ani ve velmi tradičním křesťanském prostředí samo o sobě nemá šanci zabránit řekněme nonkonformním postojům a společenské aktivitě v pozdějším životě.… Číst vice »

Alena
Alena
16. 9. 2015 8:36

článek je sto let za opicemi. Postupně bude v Evropě převažovat islámská víra

Velekněz Ratata
Velekněz Ratata
16. 9. 2015 8:41

comment image

zart
zart
16. 9. 2015 8:55

Alena napsal článek je sto let za opicemi. Postupně bude v Evropě převažovat islámská víra Ano, bereme-li v úvahu, že my lidé jsme miliony let za opicemi, tak je článek dosti aktuální. Bude-li postupně v Evropě převažovat islámská víra, tak je to právě kvůli tomu nepovedenému křesťanství, nikoliv kvůli samotné nauce Ježíšově. Jelikož jsme jako civilizovaní lidé bytostně i duševně mnohem zpožděnější než zvířata (zvrácení oproti upřímným zvířatům), tak ze všeho uděláme opak. Ideály ukřižujeme na oltář a modlíme se k ním tak, že děláme jejich opak. Nijak nám to nepřijde divné. Není divu, když nám čerti od narození formátují… Číst vice »

zart
zart
16. 9. 2015 9:01

peter. napsal predsa nestvorili preláti,pedofilní,homosexuálni a po krvi bažiaci kňazi.Kresťanstvo v prvých 300 rokoch bolo ťažko skúšané.prenasledované a prinieslo za svoju vieru nemálo obetí.Boli to ľudia ktorí sa po Konštantínovi, cez investitúru dostávali do vysokých,aj tých najvyšších cirkevných hodností a tým k majetku,ktorí boli bez akéhokoľvek teologického vzdelania a morálnych predpokladov, ktorí znetvorili myšlienky kresťanstva do podoby,ktorú dnes ono má.Takže obviňovať samotné kresťanstvo ,jeho podstatu a tým dehonestovať všetkých kresťanov je nesprávne.Z autorovho článku ale srší nenávisť ku kresťanstvu ako takému a až potom k prelátom a kardinálom a kňazom,ktorí sú zodpovední za zločiny spáchané najmä RKC. Peter, nebuďte prosím… Číst vice »

zart
zart
16. 9. 2015 9:09

Velekněz Ratata napsal Souhlasím s Peterem. Nějaká filozofická válka s náboženstvím jako takovým je dneska takříkajíc luxus. A linie sociálních rozporů přece nejdou po hranici křesťanství a ateismu (ani islámu a ateismu, když na to přijde), ale napříč. Hierarchie, organizace, „světská“ moc, majetek, případně kvality konkrétních osob, to je jiná, ale o tom článek asi není. Z osobní i jiné zkušenosti si troufám tvrdit, že ani ateistická výchova dítěte není pozdějipro jeho víru překážkou, která by stála za řeč, naopak vychování ani ve velmitradičním křesťanském prostředí samo o sobě nemá šanci zabránit řekněme nonkonformním postojům a společenské aktivitě v pozdějším… Číst vice »

Vlastimil
Vlastimil
16. 9. 2015 9:09

Víra provází lidstvo od samého počátku, je to stav psychiky, leč jak se k víře přifaří náboženství, je zle. Stejné je to s politickými strananami, také vycházejí z víry a pak? Podíváme-li se kolem sebe, vždy, když se najde nějaké dobro, hned se někdo snaží si ho urvat pro sebe, vynálezy nejdřív pro armádu atd. Je to vždyky stejné: Všichni usilují o vaše štěstí. Nenechte si ho vzít!

zart
zart
16. 9. 2015 9:17

Nesmíme zapomínat, že komunismus je křesťanstvím. Nejen svým historickým vývojem negací idealizmu a kapitalizmu, ale předmětem své víry. Zatímco například křesťané uznávají boha Otce, komunisté uznávají boha Matku (materie). Nějak to však popletli (stejně jako kapitalisté) a místo materializmu (matriarchátu) sklouzli do patriarchátu. Souhlasím, že je potřeba jít k základům naší víry. Zjistit, v co vlastně věříme. Když se to povede, bývá je často veliké překvapení, nad tím jací jsme vlastně chudáci – naivní, hloupí, zmrzačení atd.

Starý doktor
16. 9. 2015 9:32

Poznáš svojho boha? SK titulky
https://www.youtube.com/watch?v=dTA-_PP3VGs

Sio
Sio
16. 9. 2015 9:57

zart napsal Ano, bereme-li v úvahu, že my lidé jsme miliony let za opicemi, tak je článek dosti aktuální. Bude-li postupně v Evropě převažovat islámská víra, tak je to právě kvůli tomu nepovedenému křesťanství, nikoliv kvůli samotné nauce Ježíšově. Jelikož jsme jako civilizovaní lidé bytostně i duševně mnohem zpožděnější než zvířata (zvrácení oproti upřímným zvířatům), tak ze všeho uděláme opak. Ideály ukřižujeme na oltář a modlíme se k ním tak, že děláme jejich opak. Nijak nám to nepřijde divné. Není divu, když nám čerti od narození formátují mozek…. Ono také je to tím, že mnoho věřicích Nový zákon vůbec nechápe.… Číst vice »

Sio
Sio
16. 9. 2015 9:59

zart napsal V té výchově by mělo jít o duchapřítomnost, ale o tuto naše (ne)křesťanská výchova (ať církevní nebo světská) děti velice rychle zbavuje a formátuje jim mysl (mozek) abstraktním myšlením, dokonce i v rozporu s Biblí. Vzniká duševní klec, ze které pak není cesty ven a skrze, kterou pak dospělý člověk podvědomě všechno zaujatě hodnotí. A chrání své vězení se vší silou pudu sebezáchovy, argumentů, vzdělání, masakrů, válek a jiného zla. Když tolik všichni melou o té demokracii, tak proč nenechají člověka samotného, aby se sám rozhodl? No, dobře víme, proč.. Aha, tak abstraktní myšlení je nežádoucí. Znamená to,… Číst vice »

peter.
16. 9. 2015 10:07

zart napsal Peter, nebuďte prosím příkladem naformátované ovce, která hekticky reaguje na každý chyták příliš unáhleně. Hektická je skôr vaša reakcia.Napísal som,že článok sa mi nepáči a snažil som sa to zdôvodniť.V súčasnej realite kritizovať niečo,čo vo svete funguje 2000 rokov, na čom bola postavená európska civilizácia a neponúknuť alternatívu je príznačné pre tých,čo do Európy povolali imigrantov z Afriky a Ázie,čo presadzujú multikulturalizmus,genderovú rovnosť a sexuálne úchylky ako spôsob budúceho života v Európe vytrhnutej z pazúrov kresťanstva.Alebo si myslíte spolu s autorom článku,že islamský chalifát „Európa“a sionistickí neomarxisti zabezpečia lepšiu výchovu našich detí akou bola tá kresťanská a komunistická?Ak… Číst vice »

peter.
16. 9. 2015 10:41

zart napsal
Článek možná napadá podstatu křesťanství, ale toho zákonického a farizejského, které kritizoval Ježíš, ale nenapadá jeho nauku

zart:
Prečítajte si prosím po sebe čo za somarinu ste vyprodukoval.Až kým ste mi neoznámil,že kresťanstvo bolo „zákonícke a farizejské“som bol presvedčený,že Ježiš kritizoval židovských zákoníkov a farizejov.V čase pôsobenia Ježiša neexistovalo žiadne „zákonícke a farizejské kresťanstvo“.

fra
fra
16. 9. 2015 11:18

Peter jste si jist, že jak tvrdíte cituji „V súčasnej realite kritizovať niečo, čo vo svete funguje 2000 rokov, na čom bola postavená európska civilizácia …“ že to tak skutečně je? Souhlasím s tím, že křesťanství je tady 2000 let, ale že by fungovalo, mám na mysli principy z kterých se údajně zrodilo, to je snad tvrzení k pousmání. Důkazem, že tomu tak není, je chování a činy lidí hlásících se k víře, kterých jsme svědky prakticky denně. Tvrzení, že je základem evropské civilizace nebude také celá pravda. Ta společnost se nějak vyvíjela, poznávala sama sebe, hodnotila co je dobro… Číst vice »

zart
zart
16. 9. 2015 11:20

peter. napsal
zart:
Prečítajte si prosím po sebe čo za somarinu ste vyprodukoval.Až kým ste mi neoznámil,že kresťanstvo bolo „zákonícke a farizejské“som bol presvedčený,že Ježiš kritizoval židovských zákoníkov a farizejov.V čase pôsobenia Ježiša neexistovalo žiadne „zákonícke a farizejské kresťanstvo“.

Boha jeho. Toto je krásný příklad somariny – přihrávky na smeč. Lépe jste reagovat nemohl a doložit mé výroky konkrétním příkladem. Fakt jste to nepochopil, jak je to myšleno, že váš textový editor tak zuří? To je otřesné. Takové stroje udělali z lidí křesťané nebo „křesťané“ vyberte si jak libo. Miluji vás… A co vy? Nevypadá to na to.

Ladys
Ladys
16. 9. 2015 11:25

Peter, všechno je relativní. Naše oči, tedy evropské, vnímají to co vnímáte i Vy, tedy, že křesťanství funguje (dejme tomu, že výraz „funguje“ je výstižný) 2000 roků a je na něm postavena evropská civilizace. Avšak muslimové mají také svojí víru, svá pravidla, možná mnohem starší než je celé křesťanství a pochopitelně jim to jejich náboženství (dejme tomu taky funguje) OVŠEM U NICH DOMA. Čí pravda, čí víra, čí pravidla jsou ta správná? Samozřejmě jde o to, kdo a z jakého úhlu věc hodnotí. Nechci se zastávat muslimů, ale na jejich nynější radikalizaci, má podstatný vliv právě dnes to tzv. západní… Číst vice »

J. Hruška
J. Hruška
16. 9. 2015 11:25

1) No, křesťanství opravdu nedokázalo zabránit všem válkám a zločinům, ale taková tupá ideologická nenávist jako z tohoto článku z něj nesálala.
2) Historie se opakuje. Když se v šestém a sedmém století podařilo křesťanství na východě rozhádat a potlačit, přišel islám. Dnes k nám přichází zas.
3) Ono to vypadá, že brzy budeme volat po poctivém křesťanském pekle.

zart
zart
16. 9. 2015 11:27

fra napsal svědky prakticky denně. Tvrzení, že je základem evropské civilizace nebude také celá pravda. Ta společnost se nějak vyvíjela, poznávala sama sebe, hodnotila co je dobro a zlo, stanovovala si pravidla a zákony a tím docházelo k určité kultivaci i tvora zvaného člověk. Ono je to celkem prosté neboť stačí být slušným člověkem, nelhat, nekrást, nedělat věci které nechci aby byly činěny mně a pokud to děláte z VLASTNÍ VŮLE a ne ze strachu z Boha, jste duchovně a mravně mnohem výše než ten kdo je v kostele každý den. Nikomu víru neberu ale jak se říká Bůh má… Číst vice »

zart
zart
16. 9. 2015 11:41

Sio napsal Ono také je to tím, že mnoho věřicích Nový zákon vůbec nechápe. Pak mu z toho vylezou ptákoviny, jako že jsme zpoždění vůči zvířatům. Oho! Záleží na tom, který vývoj sledujete, zda ten v Genesis, od Darwina či Marxe atd., nebo ten druhý. To, že dnešní lidé (lépe „lidí“) jsou vyspělejší než zvířata, která jsou za nimi zpožděná, to si řekli lidé sami sobě, je to zaujatý, čistě egocentrický a duševně omezený názor lidí, bez jakéhokoliv objektivního kritéria a srovnání. Nakukal jim to čert. Znáte někoho jiného mimo lidi, že by tvrdil, že lidé jsou před zvířaty? Dokonce… Číst vice »

merlin
merlin
16. 9. 2015 11:57

zart napsal
z petera mě hlava nebo

z petera mě hlava nebolí, zato z Vašeho laciného pseudofilosofování jo. místo abyste přiznal, že jste napsal volovinu, odpovídáte tím, že ho urazíte a navrch se to pokoušíte dokrmit obecnými žvásty typu láska- páska, kytičky sluníčko. No nazdar.

zart
zart
16. 9. 2015 11:58

peter. napsal Hektická je skôr vaša reakcia.Napísal som,že článok sa mi nepáči a snažil som sa to zdôvodniť.V súčasnej realite kritizovať niečo,čo vo svete funguje 2000 rokov, na čom bola postavená európska civilizácia a neponúknuť alternatívu je príznačné pre tých,čo do Európy povolali imigrantov z Afriky a Ázie,čo presadzujú multikulturalizmus,genderovú rovnosť a sexuálne úchylky ako spôsob budúceho života v Európe vytrhnutej z pazúrov kresťanstva.Alebo si myslíte spolu s autorom článku,že islamský chalifát „Európa“a sionistickí neomarxisti zabezpečia lepšiu výchovu našich detí akou bola tá kresťanská a komunistická?Ak áno,tak mi vás je ľúto a vašich detí(vnúčat)tiež. Nemyslím. Aspoň tak jako Vy od… Číst vice »

peter.
16. 9. 2015 12:00

Ladys napsal Peter, všechno je relativní. Naše oči, tedy evropské, vnímají to co vnímáte i Vy, tedy, že křesťanství funguje (dejme tomu, že výraz „funguje“ je výstižný) 2000 roků a je na něm postavena evropská civilizace. Avšak muslimové mají také svojí víru, svá pravidla, možná mnohem starší než je celé křesťanství a pochopitelně jim to jejich náboženství (dejme tomu taky funguje) OVŠEM U NICH DOMA. Čí pravda, čí víra, čí pravidla jsou ta správná? Samozřejmě jde o to, kdo a z jakého úhlu věc hodnotí. Nechci se zastávat muslimů, ale na jejich nynější radikalizaci, má podstatný vliv právě dnes to… Číst vice »

zart
zart
16. 9. 2015 12:01

merlin napsal
z petera mě hlava nebolí, zato z Vašeho lacinéhopseudofilosofování jo. místo abyste přiznal, že jste napsal volovinu, odpovídáte tím, že ho urazíte a navrch se to pokoušíte dokrmit obecnými žvásty typu láska- páska, kytičky sluníčko. No nazdar.

No a ne? No nazdar. Přiznávám, že jsem napsal volovinu. Byla reakcí na volovinu. S námi se totiž rozumně domluvit nedá. Proto nám třeba přichází pomoci Islám. Čím rozumnější a vzdělanější jsme, tím větší voloviny zastáváme. Nebo ne?

merlin
merlin
16. 9. 2015 12:05

jen další okecávání.

Sio
Sio
16. 9. 2015 12:10

zart napsal Oho! Záleží na tom, který vývoj sledujete, zda ten v Genesis, od Darwina či Marxe atd., nebo ten druhý. To, že dnešní lidé (lépe „lidí“) jsou vyspělejší než zvířata, která jsou za nimi zpožděná, to si řekli lidé sami sobě, je to zaujatý, čistě egocentrický a duševně omezený názor lidí, bez jakéhokoliv objektivního kritéria a srovnání. Nakukal jim to čert. Znáte někoho jiného mimo lidi, že by tvrdil, že lidé jsou před zvířaty? Dokonce i pes domácí je na tom morálně, tělesně i intelektuálně mnohem lépe, než kterýkoliv občan. Mimo to, věřící přece nemůže chápat Nový zákon. To… Číst vice »

merlin
merlin
16. 9. 2015 12:12

P.S. na víře nestojí jen islám, ale i dolar. Je třeba hodně víry k tomu, že se za něco, co není podloženo už ani zlatem, ani ropou , dá něco koupit. teprve uvidíme, čí víra v irracionálno se ukáže jako silnější.

Petrc
Petrc
16. 9. 2015 12:33

Islám nemusí být špatný: https://www.youtube.com/watch?v=XLLH10gyxUo

merlin
merlin
16. 9. 2015 12:38
Gatta
Gatta
16. 9. 2015 13:01

merlin napsal

jasně, je primahttps://www.youtube.com/watch?t=2&v=iighmzQTC30

Jj, dluhové prodloužení víry v „dolar a spol.“ pomalu končí a jako vždy v takových chvílích, kdy jde „z tlustejch do tenkejch“, je třeba se hlásit o svůj podíl. Zatím je to jen taková demonstarce za provázky …

zart
zart
16. 9. 2015 14:05

Sio napsal Mno, nejsem dokonalý, ale IMHO Genesis do NZ nepatří. NZ je součástí Bible a když byl psán, Darwin ani Marx tu ještě nebyli. Takže pokud mluvím o NZ, mám na mysli jeho základní myšlenku – vybudování společnosti řízené podle dvou nových zákonů obsažených v pestrobarevných podobenstvích. Je to „zákon o lásce“, který tu byl už předtím – „miluj bližního svého jako sebe samého“ a zákon „tolerance a odpuštění i za cenu vlastních obětí“. Vtip je samozřejmě ve výkladu. Pokud pojmu NZ účelově jako zákoník pro „boží lid“, určitý národ a stát, kmen atd., pak je jasné, že tím… Číst vice »

PPK
PPK
16. 9. 2015 15:00

Článek na mne působí dojmem, jako by jej napsal fanatický atheista. Anebo také – jako člověk, který chce ve čtenářích vyvolat dojem, že všichni atheisté MUSÍ BÝT jen lidé, VĚŘÍCÍ V ATHEISMUS (což je pochopitelně rovněž naprostá pojmová pitomost). Zkrátka, cítím tam jakousi faleš, jako by autor záměrně ignoroval, že náboženská víra poprvé člověka může potkat v dětství jako rodinná tradice a pak v dalším životě mu časem do cesty možná vstoupí i docela jiná víra a tím se v něm zrodí i zcela jiný světonázor, než byl ten u jeho rodičů – a nic zvláštního se přesto vůbec nestane.… Číst vice »

Lena
Lena
16. 9. 2015 15:03

Nejvíc se hlásí do diskuse ti, kteří téma článku nepochopili – a tak se k nim také přidávám. Myslela jsem, že článek je o tom, jak nenecháme děti, aby samy přišli k sobě nebo k Ježíši, ale jak je přizpůsobujeme k životu v pekle. Pochopitelně to není zatím jinak možné, neboť vězeňský režim naší civilizace (trvající obrazně těch 2015 let) to zvláště v posledních údobích či letech nijak neumožňuje. Nyní s těmi uprchlíky (diskutovalo se o tom tak u nás v kanclu), to je náramná legrace: Vězňové si stěžují na vězeňskou správu, že to dělá špatně, a že na ně… Číst vice »

orinoko
16. 9. 2015 15:31

Clanek jsem nestacil precist … a diskuse vypada na distorzi.
My minorite to mame v zasade jednoduche.
Zeny , vino , zpev aneb jak pravi duch tvrdeho rocku:
Baby, chlast, decibely.
My minorite neresime viru ani povercivost, naboZENSTVI ani mnohoZENSTVI pro nas neni problem.
Ale muzika je rodu zenskeho. Je to blaho. Je to blaZENA.
Nas minority tezce trapi, ze po smrti uz muziku bla…blaZENU nikdy neuslysime.

Lena
Lena
16. 9. 2015 15:41

PPK napsal Článek na mne působí dojmem, jako by jej napsal fanatický atheista. Anebo také – jako člověk, který chce ve čtenářích vyvolat dojem, že všichni atheisté MUSÍ BÝT jen lidé, VĚŘÍCÍ V ATHEISMUS (což je pochopitelně rovněž naprostá pojmová pitomost). Zkrátka, cítím tam jakousi faleš, jako by autor záměrně ignoroval, že náboženská víra poprvé člověka může potkat v dětství jako rodinná tradice a pak v dalším životě mu časem do cesty možná vstoupí i docela jiná víra a tím se v něm zrodí i zcela jiný světonázor, než byl ten u jeho rodičů – a nic zvláštního se přesto… Číst vice »

Lena
Lena
16. 9. 2015 15:43

merlin napsal

jen další okecávání.

Dobře jste mu to natřel. Všichni jen okecávají a jenom vy ne. Tak se na ně musí!

zart
zart
16. 9. 2015 15:48

Vlastimil napsal Víra provází lidstvo od samého počátku, je to stav psychiky, leč jak se k víře přifaří náboženství, je zle. Stejné je to s politickými strananami, také vycházejí z víry a pak? Podíváme-li se kolem sebe, vždy, když se najde nějaké dobro, hned se někdo snaží si ho urvat pro sebe, vynálezy nejdřív pro armádu atd. Je to vždyky stejné: Všichni usilují o vaše štěstí. Nenechte si ho vzít! Víra hory přenáší. Potřebujeme obrátit zemi vzhůru nohama, spoutat dálnicemi, provrtat tunely, vysát z ní ropu, postavit mrakodrapy, vybrgrovat nejen Zemi, ale i Měsíc a Mars. Nevím? proč jsou „všichni“… Číst vice »

Irena
16. 9. 2015 15:56

orinoko napsal
Nas minority tezce trapi, ze po smrti uz muziku bla…blaZENU nikdy neuslysime.

Nebuďte smutný, třeba se dostanete do křesťanského nebe a tam si té muziky užijete, že vás to bude mrzet… Možná byste měl včas přemýšlet do jakého nebe se vlastně chcete dostat. Ve kterém že to byli ty hurisky… :-)

orinoko
16. 9. 2015 16:07

My minorite neverime nicemu. NICEMU v tomto svete totiz vidime na kazdem kroku. K rocku krok je nakrok do zahybu narocku.
Na rock mame letos narok snad az do vanoc. – Vezak pochopi.

orinoko
16. 9. 2015 16:14

Ireno, asi jsem velmi materialisticky typ. Na hurisky me neuzije. Cely zivot , do posledni chvile … jsem neveril, ze veci nastanou. Uveril jsem, az kdyz se zacaly dit. Tezky skeptik. A jak znamo … skeptici jsou hybnou silou pokROCKU. – Prosim neplest s pesimisty … a uz vubec ne s defetisty.
At zije ZENA … nuse, pisen, kost.

peter.
16. 9. 2015 17:09

Velekněz Ratata napsal ani ateistická výchova dítěte není později pro jeho víru překážkou, která by stála za řeč, naopak vychování ani ve velmi tradičním křesťanském prostředí samo o sobě nemá šanci zabránit řekněme nonkonformním postojům a společenské aktivitě v pozdějším životě. I když co se v Ja si myslím,že ani výchova detí ateistickými rodičmi sa veľmi nebude líšiť od výchovy detí v kresťanskej rodine.V oboch prípadoch,rodičia vychovávajú svoje deti s láskou a v oboch prípadoch sa im preto snažia vštepiť také ľudské a morálne hodnoty,ktoré im pomôžu stať sa uznávanými členmi spoločnosti a ktoré sú spoločné pre všetkých slušných ľudí… Číst vice »

J. W.
J. W.
16. 9. 2015 19:03

Nevím, proč autorovi tolik příspěvkářů spílá? Křesťanům jde přece především o království nebeské a nikoliv království pozemské. Tak je vlastně dobře, když to pozemské království jest díky neskonalé péči mnohých věřících a těch, co dělají, že jsou věřící, královstvím pekelným. Vyhání přece hříšníky do nebe. Měli bychom tedy všechny ty nadšené a oddané trýznitele Spasitele a (de)formátory lidské bytosti, převelice chválit. Není tam někde v Novém zákoně napsáno, že se máme stát dětmi? Místo toho jsou z nás díky naší vlastní neskonalé péči důležité mátohy a od narození tou naší nejméně dvoutisíciletou civilizací degenerovaní Lazaři, které už nikdo nikdy neprobudí.… Číst vice »