Diskuze k článku


    • Stan • 19. listopadu 2015

      http://hosted.ap.org/interactives/2015/france-attacks/

      Zatím bylo identifikováno 6 z 9 útočníků. 5 z nich se narodilo ve Francii, šestý v Belgii. A z toho pro generála Vestenického logicky vyplývá, že ze 200 migrantů je 100 teroristů. Pravda je mnohem složitější. IS verboval rodilé Francouze a pak je poslal bojovat do Sýrie. A teď se, bohatší o bojové zkušenosti a frustrovaní tím, co zažili a co je čeká doma, vracejí zpátky. Proto taky bude výjimečný stav, aby je mohli beztrestně zlikvidovat. O to, aby řekli, kdo je cvičil a financoval, není zájem.

      Nad některými Vašimi odkazy opravdu žasnu.

  • Béda • 19. listopadu 2015

    Stan napsal

    http://hosted.ap.org/interactives/2015/france-attacks/

    Zatím bylo identifikováno 6 z 9 útočníků. 5 z nich se narodilo ve Francii, šestý v Belgii. A z toho pro generála Vestenického logicky vyplývá, že ze 200 migrantů je 100 teroristů. Pravda je mnohem složitější. IS verboval rodilé Francouze a pak je poslal bojovat do Sýrie. A teď se, bohatší o bojové zkušenosti a frustrovaní tím, co zažili a co je čeká doma, vracejí zpátky. Proto taky bude výjimečný stav, aby je mohli beztrestně zlikvidovat. O to, aby řekli, kdo je cvičil a financoval, není zájem.

    Nad některými Vašimi odkazy opravdu žasnu.

    Stane, jestli tedy 5 z 9 byli Francouzi, tak proč se Západ najednou začal klepat strachy před migranty? A proč frantíci útočí v Sýrii? Neměli by zaútočit spíš na „Brusel“ (Belgii)? anebo na „Paříž“? Vždyť jsou to jejich domestikovaní a multikulturalizovaní občané z několikáté generace přistěhovalců. Amíci hned jak zjistili, že jsou Usáma a jeho bratří v triku ze Saudské Arábie (utajili možné zapojení Saudů do akce) a vrhli se na Afghánistán, protože jej prý přichýlil Afghánistán. Neměli by nyní frantíci ve stejné logice šáhnout do vlastních řad a začít bombardovat Paříž? (anebo Brusel?)

    • Stan • 19. listopadu 2015

      To jsou legitimní otázky. V logice imperiálních válek by měla Francie bombardovat Brusel a pařížská předměstí, protože odtamtud pocházeli útočníci. V americké logice by měla ale bombardovat Polsko, protože tam jsou taky katolíci jako v Belgii. Něco jako když US vláda po 11. září, které měli mít podle oficiálních zdrojů na svědomí převážné občané Saúdské Arábie, zahájila válku proti Iráku a Afghánistánu.

  • Béda • 19. listopadu 2015

    Stan napsal

    http://hosted.ap.org/interactives/2015/france-attacks/

    Zatím bylo identifikováno 6 z 9 útočníků. 5 z nich se narodilo ve Francii, šestý v Belgii. A z toho pro generála Vestenického logicky vyplývá, že ze 200 migrantů je 100 teroristů. Pravda je mnohem složitější. IS verboval rodilé Francouze a pak je poslal bojovat do Sýrie. A teď se, bohatší o bojové zkušenosti a frustrovaní tím, co zažili a co je čeká doma, vracejí zpátky. Proto taky bude výjimečný stav, aby je mohli beztrestně zlikvidovat. O to, aby řekli, kdo je cvičil a financoval, není zájem.

    Nad některými Vašimi odkazy opravdu žasnu.

    Jinak už jsem vám včera říkal, že to že sem postnu nějaký odkaz ještě neznamená, že s ním 100%tně souhlasím. Že mohou být a téměř s jistotou taky jsou mezi migranty spící buňky teroristů, že mezi nimi proudí teroristé s vojenským výcvikem a zkušenostma s pozměněnou identitou, že k džihádu v západních zemích vyzývali jak duchovní IS tak muslimští duchovní mimo IS snad nechcete popřít? Nebo jo?

    • Stan • 19. listopadu 2015

      Možná tam nějací jsou, zatím se žádný z nich neprojevil, ale určitě jich není polovina. Když někdo bude tvrdit, že Země je placatá a v každém rohu ji podpírá jeden džihádista, taky na to sem dáte odkaz?

  • Béda • 19. listopadu 2015

    Stan napsal

    Možná tam nějací jsou, zatím se žádný z nich neprojevil, ale určitě jich není polovina. Když někdo bude tvrdit, že Země je placatá a v každém rohu ji podpírá jeden džihádista, taky na to sem dáte odkaz?

    No tak. Třeba byl ten penzionovaný generál jenom trochu slabší v matematice. Anebo má lepší oko než vy, který vidíte ve většině těch mládenců islámské hipíky, pravdoláskaře, budovatele západní civilizace, příští křesťany, sociální pracovníky a dobrovolníky charitativních organizací.

    • Stan • 19. listopadu 2015

      Já v těch, co utíkají před válkou, vidím především lidi v těžké životní situaci. A představuji si, co všechno by se muselo stát, abych tady nechal všechno – širší rodinu, vztahy, majetek – a šel někam do nejistoty, kde mi nikdo nebude rozumět.

  • fajt • 19. listopadu 2015

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/gen-bryg-piotr-pytel-i-radoslaw-kujawa-odwolani-przez-beate-szydlo/yvdf4s – polská vláda odvolala šéfy všech čtyř tajných služeb. ..)

  • Béda • 19. listopadu 2015

    Stan napsal

    Já v těch, co utíkají před válkou, vidím především lidi v těžké životní situaci. A představuji si, co všechno by se muselo stát, abych tady nechal všechno – širší rodinu, vztahy, majetek – a šel někam do nejistoty, kde mi nikdo nebude rozumět.

    Stane, proč ti lidi (naprostá většina muži bez rodin – rodiny zůstaly v bezpečí ve válkou zmítané zemi anebo v Turecku) nezůstali v první anebo druhé bezpečné zemi, kde jim žádná válka nehrozí? Myslíte si, že se z Německa, Francie, Švédska budou chtít někdy vrátit do své mateřské země? Proč je potřeba je zvát sem, kde jsou z toho jenom samé (ekonomické, potenciálně sociální, bezpečnostní… problémy) ? Proč naši nedemokratičtí bruselští vůdci nenavýšili příspěvek a nemohli zůsta doma anebo v Turecku? nebylo by pro všechny lepší a efektivnější jim pomáhat tam? Zůstali by v přívětivém domácím prostředí, mohli by vykonávat ekonomické sociální, kulturní, náboženské aktivity které jsou tam běžné, nikdo by se nemusel nikomu přizpůsobovat, nikomu nic vnucovat, zmenšilo by se riziko konfliktů. Proč se musí dělat složitě a s riziky co je možno provést levně a bez rizika? Proč není možno přiznat, že Merkelová je dementní dioktátorka, že udělala chybu, konpout ji do její politické(ho) pozadí , vykázat je k nim domů a tam jim pomáhat, dokud je ještě čas?

  • Béda • 19. listopadu 2015

    Vsuvka:…Myslíte si, že se z Německa, Francie, Švédska… budou chtít tito „neekonomičtí – váleční“ migranti táhnoucí jako včely za medem skrze celou Evropu – někdy vrátit do své mateřské země?

  • LF • 19. listopadu 2015

    Je přece úplně lhostejné, kde se ti útočníci narodili. JSOU to muslimové vyznáním a pocházejí z přistěhovaleckých rodin. To, že jsou přistěhovalci často v první generaci slušní a teprve druhá a třetí generace se, zmatena a zhnusena pobytem v liberální společnosti, uchýlí k militantnímu islámu a terorismu, je další důvod, proč migranty #NEPŘIJÍMAT.
    Lidsky chápu, že je vám jich líto, mně taky. Ale zájmy mých dětí a vnuků jsou přednější a proto žádný islám nebudiž tolerován v ČR a konec migrace. Dost problémů budeme mít s těm již nalezlými a s jejich potomky.

  • LF • 19. listopadu 2015

    Především je třeba politikům důrazně říct, že postoj k migraci bude více určujícím při výběru strany ve volbách, než polarita pravice/levice.

  • Béda • 19. listopadu 2015

    Jinak Stane, včera jste zde nadhodil myšlenku o nacismu určité části islamofobů. Chtěl bych v této souvislosti předložit tuto úvahu. Jste si jist, že další slunečné přijímání migrantů (aťsi mezi nimi momentálně jsou teroristé, spící buňky anebo nejsou) , zvýšená kriminalita, no go zóny, úbytek práce za přírůstku pracovní konkurence, sociální řevnivosti (proč vy jste pozitivně diskriminovaní a my ne?…) nepovedou v budoucnosti k nárůstu sociálního pnutí a k etnickým a náboženským konfliktům? A v konečném důsledku k zavedení „Patriot Actu, omezování svobod, zavádění stanných práv… A co když se ještě k tomu ukáže, že mezi slunečnými přistěhovalci anebo jejich potomky v x-té generaci jsou násilníci, džihádisté…?

    Nebyla by přece jenom lepší prevence, než uvědomělé, vstřícné a dobrovolné vytváření podmínek pro rozvoj nacismu a fašismu?

  • Béda • 19. listopadu 2015

    Málem bych zapomněl. Nemyslíte, že někomu, kdo stojí v pozadí a má třeba klíčový podíl na vytváření zdrojů pro migraci (války, vykrádání, zotročování a zbídačování migrantů v zemích jejich původu) migrace a kdo proces migračního tažení finančně, politicky a ideologicky podpořil se tyto procesy velice dobře hodí do krámu? Nemyslíte si, že byste mohl v této otázce být v roli užitečného nahrávače těm, kteří usilují o chaos, nastolení tvrdé ruky, NWO, rozbití konceptu sociálního a národního státu, Opět se táži – proč ne prevence = zákaz přistěhovalectví, řešení problémů v místě původu anebo v bezpečných státech v jejich prostředí?

    • Stan • 19. listopadu 2015

      Bédo, copak jsem někde říkal, že podporuji nelegální migraci? Já jen odmítám ty lidi střílet na hranicích a odmítám znovu stavět ploty, které jsme s takovou slávou po roce 89 zbourali. Jsem pro to, abychom se k těm lidem chovali slušně, zjistili všemi možnými způsoby jejich identitu a motivy a podle toho jim buď udělili dočasný či trvalý azyl, nebo je co nejrychleji vrátili domů.

      Jsem možná pro někoho překvapivě i pro to, aby ze Schengenu byly vykopnuty země, které nejsou schopny efektivně chránit jeho vnější hranici před nelegální migrací, jsem pro to, aby se likvidovaly převaděčské struktury, včetně potápění (prázdných) lodí, které byly použity k převážení nelegálních uprchlíků.

      Na druhé straně absolutní zákaz přistěhovalectví znamená jednak konec jednoho z mála evropských výdobytků – svobody pohybu (když se chceme svobodně pohybovat, nemůžeme toto právo upírat jiným), jednak je v rozporu s azylovým právem. A řešení (spíše nevytváření) problémů v místě původu je přesně ta věc, o které na OM píšeme už dávno, ještě předtím, než nastala nějaká uprchlická krize, možná jste jen ty desítky článků nezaznamenal, což je mi podivné, protože u některých z nich jste autor 🙂

  • LF • 19. listopadu 2015

    Béda napsal
    se tyto procesy velice dobře hodí do krámu?

    Ne nadarmo se migrační tlaky objevily v době, kdy mírně klesá populace a kdy zvolna nevyhnutelně rostou mzdy, neboť levní ukrajinci / poláci / mongolové už zkrátka nejsou.
    Z pohledu lidí, žijících v dostatečně střežených uzavřených komunitách migrace představuje spíše přínos než rizika. Z pohledu běžného obyvatele běžné české vesnice / města je vysoce nežádoucím jevem.

    Ano, taky se ptám, cui bono.

  • Irena • 19. listopadu 2015

    Stan napsal

    Já v těch, co utíkají před válkou, vidím především lidi v těžké životní situaci. A představuji si, co všechno by se muselo stát, abych tady nechal všechno – širší rodinu, vztahy, majetek – a šel někam do nejistoty, kde mi nikdo nebude rozumět.

    A pokud bys hnil v nějakém tom táboře už rok dva a někdo ti nabídl peníze na cestu a slíbil, že jdeš do ráje… abys hezky dělal křoví těm cvičeným a byl jednou částečkou v mase, která už svým počtem destabilizuje Evropu a vyvolá v ní fašistické nálady… Tak by mi tě asi bylo líto, ale přesto by mi bylo jasné, že jde o řízený proces, který nemá ve výsledku pomoci ani tobě ani mě v Evropě. Takže jediné východisko zní – zastavit tu hromadnou migraci, než se tady všichni vzájemně vyvraždíme a všemožně podpořit Rusko v jeho snaze stabilizovat jejich země původu, aby se měli kam vrátit. A oni se tam rádi vrátí, jen co se to tam uklidní. Jejich masovým přijímáním k tomu ale nepřispějeme.

  • dixi • 19. listopadu 2015

    Souhlasím , je třeba je zastavit a umožnit jim návrat domů.To půjde jedině, bude-li úspěšné Rusko. Utečenci, migranti nejsou jen v Evropě. Půlka světa je rozvrácená.

  • Dolmen • 19. listopadu 2015

    Nemyslím, že migranti jsou z 50 % teroristé, ono jich možná nebude ani 1 %, ale všichni ti migranti, kterým verbíři slíbili rajský život v EU, sem byli vysláni patrně proto, aby v Evropě vytvořili pořádnou podestýlku pro pařeniště průserů. Proto je většina z nich mladých a silných…, mládí se snadno radikalizuje… a uvědomte si, jak i mnohé z vás – a to jste většinou staří, zkušení a v domácím prostředí – dokáže rozladit nenaplněné očekávání, zklamané naděje. Takže tak asi, ty teroristické útoky jsou jen takový lehký závan věcí budoucích, opravdová vichřice teprve nastane.

  • peter. • 19. listopadu 2015

    Dúfam,že ma Beda hneď nezamuruje a že túto správu si niekto všimne
    http://www.srspol.sk/clanek-moslimovia-svatej-rusi-vyhlasili-dzihad-spojenym-statom-11717.html

  • Irena • 19. listopadu 2015

    Dolmen napsal
    nenaplněné očekávání, zklamané naděje.

    Kombinované s vědomím, že to my Evropané jsme původcem těch jejich potíží.
    Já bych nás na jejich místě teda nešetřila.

  • peter. • 19. listopadu 2015

    Tak toto je bomba!Chystá sa malý schengen.Dalo sa čakať,že si západ uzamkne hranice a s imigrantami sa budú trápiť východoeurópske štáty.Návrh už existuje.Česi ešte majú šancu,Slováci-nie.To sú ale kurvy!
    http://zpravy.tiscali.cz/zapadni-zeme-eu-pry-navrhuji-mensi-schengen-bez-ceska-268915

  • Dolmen • 19. listopadu 2015

    Irena napsal
    Já bych nás na jejich místě teda nešetřila.

    Však oni nás také šetřit nebudou.

  • GRENZER • 19. listopadu 2015

    AKTUÁLNĚ (19.11.2015).
    EU přišla s geniální myšlenkou „nového Schengenu“.

    Pološílená vůdkyně Merkelová a multi-kulturní Západ si do Evropy v podstatě pozvou statisíce migrantů,v bláhové naději,že na ně budou pracovat, a pak,když jim to začne přerůstat přes hlavu a ze statisíců se stanou milióny, tak to prostě vyřeší uzavřením svých hranic (vytvořením „nového Schengenu“), v bláhové naději, že to opět odskáčou ti naivní Slované na východě, kterým nechají za hranicemi utečenecké lágry s musulmanskými hrdlořezy. Starý dobrý osvědčený institut Germánské lsti. Bylo to tu už tolikrát a je to tady zase.
    Cituji z článku: „…Kromě toho by podle plánu měly být mimo hranice této oblasti vytvořeny tranzitní tábory pro migranty…“

    Více zde: http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/386866-rodi-se-novy-mini-schengen-bez-ceska.html

  • aram • 19. listopadu 2015

    peter. napsal

    Tak toto je bomba!Chystá sa malý schengen.Dalo sa čakať,že si západ uzamkne hranice a s imigrantami sa budú trápiť východoeurópske štáty.Návrh už existuje.Česi ešte majú šancu,Slováci-nie.To sú ale kurvy!
    http://zpravy.tiscali.cz/zapadni-zeme-eu-pry-navrhuji-mensi-schengen-bez-ceska-268915

    Co se od nich asi tak dalo čekat jiného? Košile bližší než kabát a jestli někdo ještě stále potřebuje důkaz, že jsme pro ně, my z východu, občané EU druhé kategorie tak tady ho májako na dlani. Zdá se, zvláště vzhledem k té druhé variantě s Českem uvnitř a Slovenskem mimo, že počítají s migrační vlnou i z východu a předem si chystají sanitární kordon.

  • peter. • 19. listopadu 2015

    aram napsal
    Co se od nich asi tak dalo čekat jiného? Košile bližší než kabát a jestli někdo ještě stále potřebuje důkaz,

    Keď sa pozriem na tú mapu,tak keď si západ chce zachrániť svoju existenciu,tak inú možnosť ani nemá.A z tej mapy sa dá vyčítať aj to,kde to vybuchne. Vždy som tvrdil,že to bude Balkán,a teraz vidím,že to neminie ani nás.Spoliehať sa budeme musieť na Poliakov ktorí majú na rozdiel od nás silnú armádu a paradoxne,na Ukrajincov.Vo všetkom zlom vraj treba hľadať aj niečo dobré.Tým by mohlo byť to,že by nás to zblížilo s Rusmi a na Západ by sme sa vys..li.Len si neviem predstaviť schengenskú hranicu medzi ČR a SR.

  • hudryper • 19. listopadu 2015

    aram napsal
    počítají s migrační vlnou i z východu a předem si chystají sanitární kordon.

    Vystihl jste to přesně. Vědí,že Amíci přehodili ukrajinský ekonomický zázrak na Evropskou únii a ta se preventivně zajišťuje před „ruskými hordami z východu. Ale nejsem si jistý,jestli bych chtěl být s Němci a Rakušáky v Schengenu,když tam dnes mají milionek muslimů navíc a pokud je budou chtít vyvézt,budou muset válčit s nimi i s Turky. Navíc se rapidně přibližuje krach dolaru,
    což bude znamenat i krach Eura a měn na nich navázaných. Tedy i české koruny. Myslím,že je zaděláno na opravdu velký průšvih,v němž si bude každý hledět jen svých zájmů . EU je mrtva.

  • Béda • 19. listopadu 2015

    Stan napsal

    Bédo, copak jsem někde říkal, že podporuji nelegální migraci? Já jen odmítám ty lidi střílet na hranicích a odmítám znovu stavět ploty, které jsme s takovou slávou po roce 89 zbourali. Jsem pro to, abychom se k těm lidem chovali slušně, zjistili všemi možnými způsoby jejich identitu a motivy a podle toho jim buď udělili dočasný či trvalý azyl, nebo je co nejrychleji vrátili domů.

    Jsem možná pro někoho překvapivě i pro to, aby ze Schengenu byly vykopnuty země, které nejsou schopny efektivně chránit jeho vnější hranici před nelegální migrací, jsem pro to, aby se likvidovaly převaděčské struktury, včetně potápění (prázdných) lodí, které byly použity k převážení nelegálních uprchlíků.

    Na druhé straně absolutní zákaz přistěhovalectví znamená jednak konec jednoho z mála evropských výdobytků – svobody pohybu (když se chceme svobodně pohybovat, nemůžeme toto právo upírat jiným), jednak je v rozporu s azylovým právem. A řešení (spíše nevytváření) problémů v místě původu je přesně ta věc, o které na OM píšeme už dávno, ještě předtím, než nastala nějaká uprchlická krize, možná jste jen ty desítky článků nezaznamenal, což je mi podivné, protože u některých z nich jste autor

    Já je taky odmítám střílet a chci se k nim chovat slušně, ale na rozdíl od vás odmítám vpouštět muslimy (pouštěl bych pouze křesťany – a to pouze výlučně rodiny a podmíněně s prodlouženou dobou k udělení občanství, k tomu probační kontroly jestli náhodou nejde o nějaké „Kosovany“ z válečných zón anebo muslimy maskované za křesťany. Krom toho bych požadoval aby o takovýchto zásadních věcech zásadní nerozhodovala nějaká diktátorka v Bonnu anebo spolek darmošlapů v Bruselu ale lid v referendu (protože to je demokracie, na což asi „demokratičtí“ vůdci úplně zapomněli. Já jsem pro vystoupení z NATO, úřípadně pro jeho nahrazení výlučně obrannou evropskou bezpečnostní organizací bez USA a Turecka s možným volným členstvím RF. Protože RF záleží na mírovém stavu ve svém okolí (aby nebylo vtaženo do války) , kdežto USA klidně promění vzdálené regiony ve válčiště aby se na tom mohly pást, upozaďovat ekonomickou a velmocenskou konkurenci. Nemýlím li se EU a Schengen má zajišťovat volný pohyb osob, kapitálu a zboží pro ČLENY A OBČANY TOHOTO SPOLEČENSTVÍ. Nepamatuji si, že by státy, ze kterých pocházejí migranti byli občany členských států EU. Ten absolutní zákaz byl míněn ve smyslu zrušení politiky otevřené mužné náruče diktátorky Merkelové. Pokud ji chce otevírat, pak ať to dělá pouze za Německo a ať si veme domů všechny, které si pozvala a ne aby je sprostě vnucovala druhým, kteří si je nezvali.

  • Béda • 19. listopadu 2015

    Jinak ten nápad s ploty, jak jsme již uvedl v jiném vstupu se mi v této situaci zdá být docela rozumný. Alespoň všichni budou muset (tak jako na letišti) procházet normálním vstupním procesem. Občané se prokážou platným dokladem a ostatní vízy, doklady etc. Jestli ne, tak holt mají smůlu. Na tom nespatřuji nic špatného ani protiprávního. Když už pitomci v Německu a v Bruselu způsobili takové problémy, tak holt Schengen musí v této podobě skončit. Jinak je zajímavé jak ti co to způsobili, když jim dodatečně začíná docházet hrůznost politických rozhodnutí a jejich dopady najednou otáčejí. Najednou uzavírají hranice, uvažují o malém Schengenu, vydírají a vyhrožují ty, co se k jejich rozhodnutím nepřipojili, uvažují o korupoci Turecka, odkud ti migranti většinou proudí s tím, že jej urychleně přijmou do EU a Schengenu. Na tom je nejlépe vidět bezradnost a míra idiocie evropských politických „elit“. Osobně, když vidím Junckera, Mogheriniovou anebo Merkel nebo Hollanda či Rampoucha, tak se v duýchu (jakože jsem ateistou) pokřižuji.

  • peter. • 19. listopadu 2015

    hudryper napsal
    ruskými hordami z východu

    Pred tými by som ja strach nemal.Všimnite si mapu,ako šikovne to majú vymyslené.Od Španielska sú chránení Pyrenejami.Od Talianska a Slovinska Alpami.Od Slovenska Karpatmi.Kritické úseky na stráženie sú len medzi Maďarskom a Rakúskom a medzi Poľskom a Nemeckom.Španieli sa vedia pred imigrantami uchrániť aj teraz,no Taliani zaplačú spolu s nami ostatnými na východe a Balkáne.Myslím,že ten návrh malého schengenu nie je projekt proti Rusom a Ukrajincom.Je proti imigrantom.Viac si ich už nemôžu dovoliť prijať,tak si ich vytriedia a nevyhovujúcich vytlačia k nám.Má to svoju logiku.Alebo nie?

  • Béda • 19. listopadu 2015

    peter. napsal
    Pred tými by som ja strach nemal.Všimnite si mapu,ako šikovne to majú vymyslené.Od Španielska sú chránení Pyrenejami.Od Talianska a Slovinska Alpami.Od Slovenska Karpatmi.Kritické úseky na stráženie sú len medzi Maďarskom a Rakúskom a medzi Poľskom a Nemeckom.Španieli sa vedia pred imigrantami uchrániť aj teraz,no Taliani zaplačú spolu s nami ostatnými na východe a Balkáne.Myslím,že ten návrh malého schengenu nie je projekt proti Rusom a Ukrajincom.Je proti imigrantom.Viac si ich už nemôžu dovoliť prijať,tak si ich vytriedia a nevyhovujúcich vytlačia k nám.Má to svoju logiku.Alebo nie?

    Kdyby to bylo tak jak píšete, tak by došlo ke kuriosní situaci. Stát s EUREM (tedy víc ekonomicky integrovaný) by zůstal vně a stát s vlastní měnou (méně ekonomicky integrovaný) by zůstal uvnitř miniSchengenu.

  • Irena • 19. listopadu 2015

    aram napsal
    Zdá se, zvláště vzhledem k té druhé variantě s Českem uvnitř a Slovenskem mimo,

    Jestli to spíš nemá být systém rozděl a panuj. Češi si oddechnou a Slováci oprávněně naserou. Češi se za ně nepostaví, protože budou uvnitř – s těmi nahoře. Ejchuchú. To je přesně něco pro naše sr..e u moci.

  • Béda • 19. listopadu 2015

    Stejně je to ale kouzelné. Kvůli přiblblé migrační politice (přitom migranti nemají s EU a právy jejich občanů nic společného) jedné slepice jsou schopni pohřbít Schengen.

  • Béda • 19. listopadu 2015

    Opět se prokazuje, že Turecko (vedle několika dalších – VB, donedávna Polsko, pobaltí, Kosovo) je Trojským koněm USA nasazeným v Evropě k uplastňování hesla divide et impera!

  • Béda • 19. listopadu 2015

    Co myslíte, byl přitom Juncker střízlivý anebo opět jak dělo? http://www.hlavnespravy.sk/juncker-napisal-list-putinovi-o-uzsej-obchodnej-spolupraci/710387

  • peter. • 19. listopadu 2015

    Euro má okrem Slovenska aj Taliansko,Španielsko,Grécko ,Cyprus,Malta,Estónsko,Lotyšsko a Litva. Takže až taká kuriozita by to nebola,lebo tie štáty ktorá som vymenoval by tiež ostali mimo malý Schengen.Nebojte sa!Ak sa to stane,tak vyriešenie problému s eurom, iniciátorom tohoto projektu veľa vrások na čele neurobí.

  • peter. • 19. listopadu 2015

    peter. napsal

    Euro má okrem Slovenska aj Taliansko,Španielsko,Grécko ,Cyprus,Malta,Estónsko,Lotyšsko a Litva. Takže až taká kuriozita by to nebola,lebo tie štáty ktorá som vymenoval by tiež ostali mimo malý Schengen.Nebojte sa!Ak sa to stane,tak vyriešenie problému s eurom, iniciátorom tohoto projektu veľa vrások na čele neurobí.

    odkaz je pre Bedu.

  • Béda • 19. listopadu 2015

    Peter

    Nizozemský list De Telegraaf napsal, že „mini-schengenský prostor“ by měl zahrnovat pět zemí – Belgii, Lucembursko, Německo, Nizozemsko a Rakousko. Kromě toho by podle plánu měly být mimo hranice této oblasti vytvořeny tranzitní tábory pro migranty.

    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Holandsko-navrhuje-vznik-mini-Schnegenu-Bez-Ceska-409027

  • peter. • 19. listopadu 2015

    Béda napsal

    http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/6968-znamy-americky-politik-odvazne-usa-by-nemely-prodavat-stredovychodnim-zemim-zbrane-jeste-neprijaly-jedineho-uprchlika

    Beda:
    Keby ste si prečítal celý článok a nie iba nadpis a prvý odstavec,tak by sta narazil na mapu,v ktorej sú presne vyznačené hranice malého Schengenu.Skúste to,tá mapa je v dolnej časti článku.

    http://zpravy.tiscali.cz/zapadni-zeme-eu-pry-navrhuji-mensi-schengen-bez-ceska-268915

  • Béda • 19. listopadu 2015

    Nemíním se hádat o triviality. Pro mně je podstatné, že se EU i Schengen postupně RIZPADAJÍ. Tupá migrační politika, dvojí standardy pro silné a slabé (Německo buduje North Stream 2, jihovýchodu byl zakázaný South Stream), vnucování kvót, nyní koketování s minischengenem, neschopnost řešit zabezpečení venkovních hranic… ji zcela spolehlivě rozloží. Jestli bude a nebude minischengen a pakliže bude, jestli v něm bude ČR bez Eura a nebude Slovensko s Eurem (nanesl jsem to jako kuriositu) , to již jsou jenom detaily na pohřbu této byrokratické bezzubé parazitické instituce. Osobně si myslím, že by z dlouhodobého hlediska bylo nevýhodnější být v minischengenu zahrnujícím volně migrující muslimské komunity (i s potenciálními teroristy) než být součástí takovéhoto svazku.

  • Béda • 19. listopadu 2015

    oprava: … než zůstat mimo něj.

  • Béda • 19. listopadu 2015

    Koneckonců již teď je vidět na Maďarech a nejnověji taky na Polácích, že si žádné migranty vnutit nenechají.

  • Sasin • 19. listopadu 2015

    Prosté jako obvykle.

    KATolická sekta si vyrobila nepřítele Islám se strejdou pedofilem Aláhem.
    Teroristy vyrobila JouSayEj jako nepřítele, skrzevá ně si myslí, že může terorizovat obyvatelstvo.
    Socani vyrobili třídní nepřátele aby mohli nahnat ženy ke strojům a muže k pásům.
    Modré kukačky říkají, že feudalismus byl vlastně nejlepší systém pro ovčany.
    Echkonomové vytvořili statistiky aby mohli všechno odůvodnit klesajícími křivkami.
    A školitelé vychovaní k oblbování lidstva to učí další generace.

    P.S. A největší demagogové tvrdí, že západní lidstvo je už 200 let v pokroku. Fantastické, úžasné

  • Sasin • 19. listopadu 2015

    Mám malý Stan, mě na nohy táhne. Muheeeeee

  • Béda • 19. listopadu 2015

    KATolická sekta si vyrobila nepřítele Islám se strejdou pedofilem Aláhem…

    Vyrobila, sváděla s ním krvavé řeže a nyní z nějakého zcela nepochopotelného důvodu si tyto dvě jinak nesmiřitelné sekty, které soupeří o duši, výsledky práce i majetek oveček a podíl na moci ve státech, zničehonic padají do náruče.

    Podle všeho již dochází k „Babylonskému“ zmatení jazyků“

  • Sio • 19. listopadu 2015

    Béda napsal

    http://tn.nova.cz/clanek/islamiste-se-klepou-strachy-rusko-zvazuje-pouzit-specnaz.html

    Až na to, že tam lžou, že byl specnaz na Ukrajině.

  • peter. • 20. listopadu 2015

    peter. napsal
    Keď sa pozriem na tú mapu,tak keď si západ chce zachrániť svoju existenciu,tak inú možnosť ani nemá.A z tej mapy sa dá vyčítať aj to,kde to vybuchne. Vždy som tvrdil,že to bude Balkán,a teraz vidím,že to neminie ani nás.Spoliehať sa budeme musieť na Poliakov ktorí majú na rozdiel od nás silnú armádu a paradoxne,na Ukrajincov.Vo všetkom zlom vraj treba hľadať aj niečo dobré.Tým by mohlo byť to,že by nás to zblížilo s Rusmi a na Západ by sme sa vys..li.Len si neviem predstaviť schengenskú hranicu medzi ČR a SR.

    Takáto je krutá pravda o obranyschopnosti Slovenska:
    http://dennikpolitika.sk/fico-my-nie-sme-schopni-viest-vojnu-sk-armada-sluzi-len-na-rozkradanie-penazi-z-rozpoctu/