Pískal rakouské volby sudí Collina?

 

Není pochyb o tom, že italský fotbalový rozhodčí Pierluigi Collina je jeden z nejlepších na světě. Na rozdíl od poručíka Duba nás, české „švejky“, přiměl skutečně k pláči, čehož jsem byl v onom v roce 1996 v Itálii očitým svědkem. Když Collina končil kariéru fotbalového sudího (připomeňme jeho uznání gólu Baslera v 90. minutě hry, kdy už velká časomíra stála, avšak nikoli vteřinovka na Collinových hodinkách, která si tu devadesátou minutu zaběhla, jak známo, třikrát),  napsal knihu „Má pravidla hry“.

Každý má svá pravidla hry, a na Collinu jsem si vzpomněl, když jsem viděl dokonale zrežírované divadlo prohry kandidáta Hofera v rakouských prezidentských volbách. Co na tom, že v tyrolských obcích Hofer získával i více než osmdesát procent hlasů, když ďábel vítězství tkví v jednoduchosti korespondenčních hlasů. Hofer získal na základě personality, tedy osobní volby voliče po vidimaci volební komise 52 procent hlasů a jasně vyhrál.

V korespondenční volbě, kde hlasy jsou anonymní (žádná komise nikoho neztotožňuje), vyhrál van der Bellen. Korespondenční hlas, jak dnes napsal internetový Die Presse, lze koupit, jeden může hlasovat za druhého, hlasy se mohou ztratit a podpisy na hlasovacím koresponďáku nejsou ověřovány. Za typického Rakušáka pana Hauzwiczku tudíž může hlasovat každý, kdo se jako Hauzwiczka dokáže podepsat. Ministerstvo vnitra navíc přiznalo, že koresponďáky nejsou v centrálním depotu, nýbrž tu i onde. Prostě, klasická Bretschneiderovsko-Oličovská péče o voliče, která by snad mohla být popsána v Elegiích volebních, kdyby náš bard národní, Karel Havlíček Borovský, byl mocen pera i na onom světě.

Rakousko pláče. Slaví naopak ti, kteří měnili bedničky s irským ne za ano v eurovolbách, i ti, kteří se na měsíc, ač odkojemci londýnské Temže, hlásili nakrátko k pobytu  ve skotských městech, aby řekli rozhodné ne skotské nezávislosti. Demokrat Van der Bellen, který se přiznal, že by premiéra z řad Svobodných nikdy nejmenoval, bude mít dost času na boj za větrníkové Rakousko i proti naším jaderkám, i na to, aby, jak sám řekl, nebyl proti rakouské účasti v NATO. Zda bude hrobníkem rakouské neutrality, dávno už jen papírové, ukáže čas. Hrobníkem nadějí oněch 52 % Rakušanů, kteří se postavili proti němu, však nebude. Zrazen byl  kdysi lidový hrdina Andreas Hofer, zrazen dneškem je i jeho jmenovec Norbert. Nic nového pod sluncem.

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
237 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
petr jihlava
petr jihlava
23. 5. 2016 19:19

Gratuluji rakouskému lidu k moudrému rozhodnutí.
A to je přitom Hofer ve srovnání s naším Okamurou, Úsvitem, Zemanem… ale i Chovancem a jejich zdejšími obhájci Ruskem a Baronem Le Samendi vyložený sluníčkář…:)

hudryper
hudryper
23. 5. 2016 19:32

petr jihlava napsal Gratuluji rakouskému lidu k moudrému rozhodnutí Pane Barone ! Dovolím si k Vašemu článku dodat,že s výjimkou posledních polských voleb dochází ve střední Evropě pravidelně k opakovaným statistickým zázrakům. Třeba když dva dny před volbama vyhlašují všechny přítomné agentury preference o 10 % vyšší ,než které staťák dva dny později spočte. Existuje prý na tento náročný akt importovaný software, No a tam,kde by něco takového prostě nešlo v důsledku morálky statistiků,tak se holt použije hlasování internetem a hned je radosti neurekom,nejen u Stropnických a Sobotků,nýbrž i u trollů jako Petr Jihlava. Mám však zato,že po této zkušenosti… Číst vice »

Morybundus
Morybundus
23. 5. 2016 19:34

Ale no tááák… To vždy, když nevyhraje „náš“ kandidát, tak jsou volby písknuté? Společně s „petrem jihlava“ blahopřeji Rakušanům, že se nedali opít rohlíkem antiimigrační rétoriky, za níž se skrývá (standartně) neoliberální ekonomický program. Vůbec mě baví, jak mnoho údajných levičáků horuje za überpravičáka jen proto, že je „taky proti migrantům“. Jak málo stačí k radosti… Vzpomínám na scénu z Vávrova filmu, kde kázal Jan Hus něco v tom smyslu, že „i kdyby sám ďábel zaplatil, vstoupil by na nebesa“ – to mi velmi připomíná dnešek. I kdyby sebevětší demagog, pravičák a populista utrousil cosi o uzavřených hranicích a obraně… Číst vice »

tožtak
tožtak
23. 5. 2016 19:39

Není důležité kdo kandiduje, ale kdo sčítá hlasy.

Salsa Verde
Salsa Verde
23. 5. 2016 20:15

No divnou zkusenost jsem mel pred par lety v nasem volebnim okrsku v Praze. Ja volil Delnickou stranu, soused taky a ejhle na vypisu z volebniho okrsku pocet hlasu nula. Takze muj predchudce ma asi pravdu…

Sio
Sio
23. 5. 2016 20:46

Morybundus napsal Ale no tááák… To vždy, když nevyhraje „náš“ kandidát, tak jsou volby písknuté?Společně s „petrem jihlava“ blahopřeji Rakušanům, že se nedali opít rohlíkem antiimigrační rétoriky, za níž se skrývá (standartně) neoliberální ekonomický program. Vůbec mě baví, jak mnoho údajných levičáků horuje za überpravičáka jen proto, že je „taky proti migrantům“. Jak málo stačí k radosti… Vzpomínám na scénu z Vávrova filmu, kde kázal Jan Hus něco v tom smyslu, že „i kdyby sám ďábel zaplatil, vstoupil by na nebesa“ – to mi velmi připomíná dnešek. I kdyby sebevětší demagog, pravičák a populista utrousil cosi o uzavřených hranicích a… Číst vice »

GRENZER
23. 5. 2016 21:36

„CINKNUTÉ“ VOLBY V RAKOUSKU?
Mimochodem,volby v Rakousku byly možná „tak trochu cinknuté“. Rakouské ministerstvo vnitra na svém webu uvedlo cosi o 169% volební účasti v jedné obci… Ale,jakáž pomoc. „Kdyby volby mohly cokoliv změnit,už dávno by je zakázali“. :-( Jímá mě předtucha,že rozkaz z Brusele zněl jasně: „Hofer nesmí být zvolen“. Podobné kejkle už se děly i při hlasování o samostatnosti Skotska, nebo o Lisabonské smlouvě. K zblití…

http://m.heute.at/bpw16/Naechster-Daten-Skandal-146-9-Wahlbeteiligung;art83655,1291864

GRENZER
23. 5. 2016 21:39

tožtak napsal

Není důležité kdo kandiduje, ale kdo sčítá hlasy.

Čekají nás zlé časy. :-(
Islámské chalifáty Austria na naší jižní a Germania na západní hranici.

A u nás doma? Tzv.“pátá kolona“ submisivních vítačů, sluníčkářská ultralevicová pakáž a proradní, zbabělí politici v čele země i obou komor Parlamentu.

To jsou velmi zle rozdané karty a pokud se zdravé jádro našeho národa nevzpamatuje a nepostaví se zlu, stejně jako národy Slovenska, Polska, Maďarska, máme neradostné vyhlídky.

Morybundus
Morybundus
23. 5. 2016 23:09

Problém je v tom, že mnozí si udělali z migrační krize středobod všehomíra a jemu přizpůsobují vše. Nejde mi na rozum, jak jinak chytří lidé, dovedou sednout na lep jednoduché propagandě pravice, která se skrývá pod populistickými hesly, ale furt je to jedna a ta samá pravice. Furt jsou to prominenti kapitálu, kteří vás poté, co na antiimigrační vlně vyhrají volby, sedřou z kůže ve fabrikách, v nichž se pojede dle zásad „volného trhu“. Vy nevidíte, kdo stojí za těmi „zachránci Evropy“? Velkokapitál, na který jste nadávali před pár lety a vyhazovali ho z oken, se vám nyní cpe zpátky… Číst vice »

fajt
24. 5. 2016 4:33

GRENZER napsal
Tzv.“pátá kolona“ submisivních vítačů, sluníčkářská ultralevicová pakáž a proradní, zbabělí politici v čele země i obou komor Parlamentu.

tak je taky nešetřete. ..)

Slobo
Slobo
24. 5. 2016 5:39

(●̮̮̃●̃)
Páči sa Vám Barone,
táto karika ?
http://nazory.pravda.sk/kresba/clanok/393953-gasparec-24-5-2016/

Gatta
Gatta
24. 5. 2016 6:04

Včera ráno jsem v rádiu slyšel, že v Rakousku rozhodnou korespondenční hlasy … nevíte proč mě odpolední výsledek nepřekvapil ???

JanDrda
JanDrda
24. 5. 2016 6:20

Příspěvek M. Kuraše, který jistě stojí za přečtení od začátku až do konce: http://www.rukojmi.cz/clanky/domaci-politika/1767-benjamin-kuras-mame-se-bat-islamu

peter.
24. 5. 2016 6:58

Morybundus napsal Nejde mi na rozum, jak jinak chytří lidé, dovedou sednout na lep To bude najskôr spôsobené kapacitnými možnosťami vášho „chápania“.Lebo ak by ste si naozaj úprimne priali pochopiť argumenty tých,ktorých názory vám „nejdú na rozum“,tak namiesto toho,aby ste sa snažili vžiť sa do pocitov ľudí,ktorí si jednoducho neprajú vystavovať svoju domovinu,rodinu a kultúru nebezpečenstvu,ktorí majú národné cítenie,milujú tradície svojho národa a odmietajú čokoľvek na tom meniť,tak vy sa snažíte dehonestovať a zosmiešňovať tieto ich obavy z postu akejsi nadradenosti ľavičiara,ktorý je múdrejší a lepšie informovaný ako hlúpi ľavičiari ktorí sadli na lep prefíkaným kapitalistickým poskokom a ich propagande.Tak… Číst vice »

Tribun
Admin
24. 5. 2016 7:04

On to už za mě napsal Morybundus, ale stejně mi to nedá, abych si nepřisadil. Výsledek je těsný a jako takový je vždy problematický. Ale jako mnohem větší problém vidím to, kolik lidí ho považuje za zmanipulovaný jenom proto, že nevyhrál kandidát s protmigrační rétorikou. Stejně dobře mohli hlasy pro něj zfalšovat ti strejcové z rakouského vidlákova, když je z té urny vyndávali. Jediné, co z těch rakouských voleb plyne je, že když je prezident jen jeden, tak někdo musí být vítěz a někdo poražený. Demokracie se pak pozná ne podle toho, kdo vyhraje, ale podle toho, že poražený se… Číst vice »

fajt
24. 5. 2016 7:24

Tribun napsal
Tribun

a od kdy my žijeme v demokracii?? jsem jaksi nepostřehl, že by se vládci tohoto světa drželi nějakých obecných společenských pravidel ( despotismus, fašismus a diktatura kapitálu je hlavně o moci, strachu a síle úzké skupinky soukmenovců, kteří si vůči ostatním dovolují co je napadne a co jim nese nezasloužené výhody). ..)

fajt
24. 5. 2016 7:28

Stan napsal

Ještě jeden odkaz k rakouským volebním manipulacím: http://m.heute.at/bpw16/Naechster-Daten-Skandal-146-9-Wahlbeteiligung;art83655,1291864 Možná by Hofer přece jen měl požádat o přepočítání hlasů.

blahopřání Hofera „vítězi“ rakouských voleb považuji za mazanou ironii. ..)

peter.
24. 5. 2016 7:29

Tribun napsal když je prezident jen jeden, tak někdo musí být vítěz a někdo poražený. Dá sa s týmto výrokom súhlasiť.Ale iba vtedy ak je jeho platnosť všeobecne platná za každých okolností.Dnešní „demokrati“však týmto výrokom argumentujú len vtedy ak je víťazom ten,koho si prajú oni a nedajbože aby vyhral ten druhý.Lebo potom sa taký „víťaz“okamžite onálepkuje rôznymi prívlastkami a v oveľa väčšej miere ako v prípade volieb rakúskeho prezidenta sa začne hovoriť a písať o nespravodlivých voľbách a hlúpych „vidlákoch“. Mohli by ste prosím definovať pojem „vidlák“?Kto je podľa vás „vidlák“ a aké je percentuálne zastúpenie „vidlákov“ v populácii toho… Číst vice »

Gatta
Gatta
24. 5. 2016 7:32

Re Tribun
Ale jako ještě mnohem větší problém vidím to, kolik lidí ztratilo důvěru … v regulérnost jakýchkoli voleb či referenda, v práci sdělovacích prostředků, ve kvalitu potravin, v lékařskou péči, v právní systém, v poslání policie, v EU … … …

A co chcete budovat bez vzájemné důvěry ?

Tribun
Admin
24. 5. 2016 7:37

Člověk je potvora, co ztratí důvěru pokaždé, když není po jeho. No, v tomto konkrétním případě polovina lidí důvěru ztratila a polovina ji naopak získala, jen ta, co ji ztratila, je víc slyšet, protože se cítí povinna svoji křivdu vykřičet do světa. Nějak jsem zapomněli – pokud jsme to kdy vůbec věděli – že právo není totéž, jako být po mém. Těžko můžeme mít vzájemnou důvěru, když se nechceme a neumíme respektovat.

lomikel
lomikel
24. 5. 2016 7:44

http://www.nwoo.org/2016/05/23/kdokoliv-miluje-rakousko-stoji-za-hno-novy-rakousky-president-nenavidi-svou-vlastni-zemi/

http://www.nwoo.org/2016/05/23/novym-rakouskym-prezidentem-se-nakonec-misto-vlastence-stala-merkelova-s-penisem/

docela obsirne jsme tu diskutovali levicove pozice soucasne doby. Jakys takys konsensus byl ze aktulani levice u moci ( ktera neni marxisticka v puvodnim slova smyslu) neresi zakladnu ale pervertuje spolecnost skrze sve agendy ruku v ruce s pravou vetvi liberalismu. Nesluzebna levice neni.

Volby v Rakouksu jsou toho ukazkou, vzpomel jsem si na Jeba co zajistil Simpanzovi Bily dum.

Trubun a Moribudus tu jen spinuje a osetruji sve slunickove „viteztvi“.

Gatt – jak muze Tribun budovat duveru ?! Po tom co pise ve svych clanicich mu neverim ani za mak.

lomikel
lomikel
24. 5. 2016 7:48

z diskuse ve Vídni je již 49% cizinců. 70 % dětí mezi 5-9 roky má ve Vídni přistěhovalecký původ, 28% obyvatel země má rovněž přistěhovalecký původ. V 1. kole cizáci volili sluníčkové strany: zelené, socany, lidovce – 21%+11%+11%. Ale roztříštili tak fatálně své hlasy. Když viděli ten průser, v 2. kole se všichni revolučně semkli. Rodilí Rakušané je přeci vždy strčí lehce do kapsy. Už jen tím, že lépe ovládají řeč. Aby se cizinci zbavili svého pocitu méněcennosti, tak jediná cesta jak z druhé kategorie ven, je zbavit se původních Rakušanů = volit Bellena, který do Rakouska natahá jim rovné… Číst vice »

Alena
Alena
24. 5. 2016 7:49

Tribun napsal
Těžko můžeme mít vzájemnou důvěru, když se nechceme a neumíme respektovat.

No, to máte pravdu. Běžte poučit sluníčkáře z Hatefree, že na obraz presidenta se bláto ani kamínky nehážou, že je potřeba respektovat úřad presidenta.

lomikel
lomikel
24. 5. 2016 7:49

je to valka, a tribuni holt stoji na druhe strane.

Tribun
Admin
24. 5. 2016 7:51

Jak mohu budovat důvěru? Tak, že jsem ve svých názorech konzistentní, i když mne to evidentně stálo velkou část popularity. Důvěra ovšem není totéž, co shoda.

Alena
Alena
24. 5. 2016 7:58

Morybundus napsal A že se levice nechová levicově… Snad proto, že mnozí údajní levičáci jsou vlastně hodnotově konzervativní pravičáci a tak očekávají něco, čeho se dočkají spíše u DSSS než u KSČM. Levice se chová levicově, dnes už spíše Zelení, než komunisté, ale už raději mlčím, protože jsem tímto tvrzením asi těžce zhřešil proti místnímu bontonu diskuse o levici ani Marxovi a jeho učení jsem se zde nezúčastnila, obávám se že nová doba vyžaduje nové politické spektrum. Jak jsou nadnárodní firmy mocné, je vidět např.na pokusu zavést v Evropě TTIP. Boj o přežití malých českých firem nad korporacemi, boj za… Číst vice »

lomikel
lomikel
24. 5. 2016 7:59

Tribunum staci kdyz budou spolecnost ukolebavat, tlumit jakekoli aktivity vedouci k uvedomeni a prosazeni zajmu lidi v CR. Az dojde k bodu zvratu bude pozde, bude dokoncena druha etapa kulturni revoluce – plne prevzeti politicke kontroly skrze demografickou zmenu.

Vyhoda CR je ze nejsme tak daleko jako nemecko ci rakousko, casovani pro evropskou kulturni revoluci neni casovani pro nas.

Pro zacatek by navrhl heslo “ Se slunickari se nevyjednava“.

Gatta
Gatta
24. 5. 2016 8:02

Naprosto obecně: – Důvěryhodné je to, co je ve slovech i činech lidem dlouhodobě jasné a pochopitelné a v cílech v postupech a s těmito cíli a postupy lidé souhlasí.

Re Tribun – samotný fakt názorové konzistence nestačí.

Tribun
Admin
24. 5. 2016 8:02

Je zájmem ČR rozvrácená Evropa, konglomerát státečků a republiček, co si jdou po krku a řvou u toho něco o suverenitě? Je zájmem ČR etnicky a myšlenkově homogenní monokultura? Je zájmem ČR minulost? Jenže ta už byla, teď je přítomnost a tu bychom měli využít k přípravě na budoucnost, ne ke snaze vrátit minulost.

lomikel
lomikel
24. 5. 2016 8:05

Morybundus napsal
A že se levice nechová levicově… Snad proto, že mnozí údajní levičáci jsou vlastně hodnotově konzervativní pravičáci a tak očekávají něco, čeho se dočkají spíše u DSSS než u KSČM. Levice se chová levicově, dnes už spíše Zelení, než komunisté, ale už raději mlčím, protože jsem tímto tvrzením asi těžce zhřešil proti místnímu bontonu


:),
to je fakt dobry ftip davat za vzor Zelene jako autentickou levici. Zeleni jsou ty nejprodejnejsi leve d*e*v*k*y liberalismu. Takova variace TOP09 s ekologickym krytim.

fajt
24. 5. 2016 8:06

Tribun napsal Člověk je potvora, co ztratí důvěru pokaždé, když není po jeho. No, v tomto konkrétním případě polovina lidí důvěru ztratila a polovina ji naopak získala, jen ta, co ji ztratila, je víc slyšet, protože se cítí povinna svoji křivdu vykřičet do světa. Nějak jsem zapomněli – pokud jsme to kdy vůbec věděli – že právo není totéž, jako být po mém. Těžko můžeme mít vzájemnou důvěru, když se nechceme a neumímerespektovat. z vaší strany dost laciný opis situace a trochu se vám v tom ztratila krátkozraká a nekorektní účelovost jedněch proti druhým, kteří možná více než je zdrávo… Číst vice »

lomikel
lomikel
24. 5. 2016 8:08

Tribun – v zajmu CR a lidi ktri v ni ziji, a to nejsou jen etnicti cesi, je vypraskat novou prodajnou liberalni levici. Na Vasi budoucnost Vam dlabu.

Lez a pretvarka, skryvani cilu a podle prostredky to je vase nova levice. Blbe je ze kdyz jste prikrocili na zapade k dalsi fazi kulturni revoluce tak to mlzeni uz nefunguje.

Tribun
Admin
24. 5. 2016 8:25

Heslo nové doby: „Nenávidím, tedy jsem!“

Alena
Alena
24. 5. 2016 8:32

Tribun napsal

Heslo nové doby: „Nenávidím, tedy jsem!“

to se na sluníčkáře hodí jako ušité

lomikel
lomikel
24. 5. 2016 8:39

Ja vas nemusim nanavidet, to zaslepuje, me staci ze jsem vas (plural, Vas osobne nepovazuji za velke zvire) idetifikoval jaky skupinu liid snazici se poskodit me, mou rodinu, tenhle stat a celou evropu. Svymi cinny to dnes a denne dokazujte, protoze nechci byt jako ovce na halal porazku tak na vas musim reagovat v intencich vasich akci. Dopoustite se tezkych precinu proti pravu, predevsim ti kteri se dostali k moci jako ted president v Rakousku, a vy ostatni a tedy i VY to kryjete svou fejetonistickou retorikou. Co vam nejvice zazlivam je pervertace mlade generace, tam priznam se, opravdu ztracim… Číst vice »

Tribun
Admin
24. 5. 2016 8:45

Však reagujte, od toho diskuse je :-) Ale potěšilo by mě, kdybyste reagoval konkrétně. Když píšete že lžu, napište kdy, v čem, komu a jak, když píšete o činech, napište kdy, kde, komu a co jsem udělal. Můžete přidat i to, vás tím ohrožuji a poškozuji.

lomikel
lomikel
24. 5. 2016 8:52

Uz jsem napsal, temer kazdy vas clanek (i tam jsem to psal) co jsme cetl byl propagacni fejeton cileny na ciste emoce.

Pracujete jako zametac a mlzic ktery se snazi sec muze zabranit v nahlednuti zajmu spolecnosti v CR ( a levicove uvzujicich zvlaste) a misto nich jim podsouvate vasi (neolevicovou) agendu.

fajt
24. 5. 2016 8:53

http://www.novinky.cz/domaci/404310-vyhrala-slusnost-nad-populismem-ceska-vlada-si-pochvaluje-vitezstvi-van-der-bellena.html?source=FBS – Jurečka řekl, že porážka pravicového populisty Norberta Hofera znamená, že strach není vždy dobrou strategií k vítězství. „Je dobré, aby byl kandidát pozitivní. Věřím, že i v ČR to otevírá možnosti na příští prezidentskou volbu, že vše není jasno dopředu,“ řekl Jurečka v jasné narážce na současnou hlavu státu ČR Miloše Zemana – tak co, taky dobudou český hrad podvodem? . ..)

lomikel
lomikel
24. 5. 2016 9:03

fait – pokud v realu pracuje liberalni fronta z prava i zleva podle stejnych globalnich not ( napr. Trubun je, byt si to mozna nechce priznat, v stejnem globalnim teamu jako Knize) tak to byl v Rakousku docela uspech.

Paara volbami nebyla upustena ( rakusane budou dale upozadovani ve prospech imigrantu) a priste uz to treba nepujde konstitucni cestu.

Volby meli sanci dostat trochu rovnovahy do politiky v Rakousku.

V cechach bohum zel nema Zeman podporu zadne vetsi parlamentni strany, liberalove nasadi sve psy z (pseudo)leva i zprava.

Gatta
Gatta
24. 5. 2016 9:07

Re fajt – vždy se dívám na diskuze pod článkem – u Novinek (po několika tam organizačních změnách, provedených v zájmu zatajení většinového názoru diskutujících) je nejzajímavější si diskuzi přepnou do režimu „od nejstarších“.

hudryper
hudryper
24. 5. 2016 10:02

lomikel napsal vzpomel jsem si na Jeba co zajistil Simpanzovi Bily dum. Trubun a Moribudus tu jen spinuje a osetruji sve slunickove „viteztvi“. Gatt – jak muze Tribun budovat duveru ?! Po tom co pise ve svych clanicich mu neverim ani za mak. Místo svého příspěvku podepisuji vše,co jste pod tímto článkem napsal. A dokonce až na jedno zájmeno osobní bez chyb ! To je vedle vnitřního obsahu docela úžasné a já Vám gratuluji. Už nejméně 20 let (přinejmenším co existuje internet) jsou tzv. demokratické volby představením pro naivní,nebo pro ty,kterým je to vlastně jedno,hlavně že se jim teď právě… Číst vice »

Morybundus
Morybundus
24. 5. 2016 10:42

Fakta versus Emoce… O ničem jiném to není. Jestli někdo podporuje pravicového populistu jen z toho důvodu, že se bojí zničení naší země migranty, pak na tom vidím hned několik logických lapsů. Nejpodstatnější je zřejmě ten, kdy se v ČR pohybuje pár desítek, slovy pár desítek , migrantů, kteří odsud prchají, jakmile poznají dobrodiní zdejšího sociálního systému (a slovanskou pohostinnost „slušných lidí“). Pracně postavený domeček z karet ohrožení „naší kultůry“ tak padá a mráčkař (opak sluníčkáře) musí vymýšlet něco nového, čím by ospravedlnil jinak zcela nelogickou podporu těm, kteří mají lví podíl na současném marasmu a nakonec i na oné… Číst vice »

peter.
24. 5. 2016 11:08

Tribun napsal Ale potěšilo by mě, kdybyste reagoval konkrétně. Když píšete že lžu, napište kdy, v čem, komu a jak, Polopravda je často krát horšia ako lož.Napríklad vy píšete,že sa vám hnusí monokultúra (etnicky a myšlienkovo homogénna).To je ale len polovica pravdy,lebo to čo nechcete alebo sa obávate napísať je,že túžite po multikultúrnom kotli(sám ste to priznal v diskusiách na OM),v ktorom sa všetky dnešné monokultúry pretavia na novú,tentokrát už vami žiadanú monokultúru.A čestné od vás by bolo,keby ste nás oboznámili so svojou víziou novej,už zase monokultúrnej Európy.Chýba mi aj vaše vyjadrenie sa k tomu,čo si od takto novo vytvorenej… Číst vice »

lomikel
lomikel
24. 5. 2016 11:22

modibundus – jen kratce, „Se slunickari se nevyjadnava ..“

– lepe pravicovy populista nez svetoobcan a exponent nove levice/libralismu, ono skoro vse je lepsi nez nova levice, jedinou temnou vyjimkou je oficialne fasisticky regime na Ukrajine slozeny ze svetoobcanu a podporovany vsemi stranami, i temi pseudo levicovimi v EU.

– pokud vam to uslo tak se vodni nadrze staveji uz par tisic let, souhlasim ze nezrizena a rizane imigrave je zivelni pohroma jako hladomor nebo sucho, s jadernou valkou bych to snad nesrovanaval ale akceptuji vas nazor.

Emoce ve me vzbuzujete treba Vy, jste pravicovy (brilantni) propagandista ? ;)

Gatta
Gatta
24. 5. 2016 11:29

Re Morybundus: „Jestli někdo podporuje pravicového populistu …“ “ Jestli někdo podporuje zaprodaného sluníčkáře…“ 1:1 na nélepky “ … podle této logiky bychom měli stavět atomové kryty na každé zahrádce, protože jaderný konflikt také někdy MŮŽE přijít.“ Výuku CO a armádní útvary CO jsme po sametu slavně zrušili, což se následně projevilo v jejich potřebě (třeba) při povodních a v bezpečnostní neinformovanosti mladé generace. Jedinou informovanou vyjímkou je v této věci dnes okolí atomových elektráren. „Tak proč nebudujeme vodní rezervoáry, abychom „byli připraveni dřív, než k tomu dojde“ A k čemu myslíte, že slouží přehrady – že to stavěli pro… Číst vice »