TTIP: Co nás čeká

Branislav Fábry na Slobodném vysielači podrobně popisuje, co přinesou obchodní dohody s USA.

Zpracoval: Rado Miko

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
31 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Alena
Alena
31. 5. 2016 7:30

velmi dobrý pořad

Martin (už bez taky m)
31. 5. 2016 12:34

TTIP je sviňárna NWO. VŮBEC NIC SE NA NI NEDÁ VYJEDNAT, JE PRO EVROPU OD ZÁKLADU ŠPATNÁ! Je li ještě někdo v Evropě soudný a myslí-li Evropa na své dobro, TTIP musí odmítnout. Měl by se najít alespoň jeden stát, který by ji měl jednoznačně odmítnout, další se pak přidají. Najde se ten odvážný? Hitlary je = TTIP, Trump je určitá naděje, že skončí ve stoupě- tam kam od prvopočátku patří… Ne, neocons zmetci zdaleka nemají vše jednoduché, naopak ztrácejí a národy Země se POSTUPNĚ probouzí… US nakonec samy skončí v těžké izolaci, tamější problémy jsou již bez totální katarze… Číst vice »

zedd
zedd
1. 6. 2016 12:32

Postoj k TTIP u našich spoluobčanů je lakmusový papírek. Kdokoliv, kdo se aspoň povrchně zabýval ekonomií, tuhle smlouvu musí odmítnout. Pro nás tam není vůbec nic. Budem jenom tratit a to na všech frontách.
Kdokoliv, kdo se vyslovuje pro TTIP je buď šmejd monstrózního kalibru, nebo užitečný idiot. Sláva buď Evropským hodnotám a jejich transatlantické vazbě.

lomikel
lomikel
1. 6. 2016 13:39

Stan napsal

Není to tak jednoduché. Setkal jsem se i s názorem, že dvojstranné obchodní dohody mezi ČR a USA jsou tak strašidelné, že TTIP by pro nás oproti nim znamenalo zlepšení podmínek.

takze jeste jedna kategorie krome dvou vyse zminenych Zedem, eurohujer ?:)

Alena
Alena
1. 6. 2016 13:57

dovolím si zakonspirovat. EU nás tlačí do povinného uzákonění národních parků a přírodních rezervací. Vše mimo, každý kousek krajiny bude využit korporacemi ve svůj prospěch, bez ohledu na zájmy a potřeby lidí. viz břidlicový plyn, těžba zlata, dřeva, atd.

peter.
2. 6. 2016 5:32

Martin (už bez taky m) napsal
VŮBEC NIC SE NA NI NEDÁ VYJEDNAT, JE PRO EVROPU OD ZÁKLADU ŠPATNÁ!

http://www.zemavek.sk/articles/view/historia-monsanto-viditelne-a-hmliste-suvislosti

lomikel
lomikel
2. 6. 2016 7:11

Stan napsal

Tady už někomu hrabe.

to nerosporuji.

k tematu, dovolim si soudit ze nejste ani smejd ani uzitecny idiot, pak mi z toho plyne (vaseho neozdrojovaneho vyroku) ze vkladate urcite nadeje v EU ktera vyjedna to nejlepsi mozne pro nas.

Vkladan nadeje v prokletou 4. risi jakozto garate budoucnosti je imho eurohujerstvi.

Béda
2. 6. 2016 7:13

Asi takhle:1/ EU = diktát plný nesmyslů počínaje protiruskými sankcemi, multikulturalismem – kvótami a nucenou islamizací (podvolení se Barnettovské teorii), příkazů o zakřivění okurek, označování potravin, dotací na nesmysly (rozhledny, cyklostezky…), v oblasti měnové – viz Řecko které dotlačily do bezvýchodného stavu, zneplatňování referend, (Řecko, Irsko), nucená podpora nacismu (UkraDina)…. USA – diktát: PNAC, NWO, TTIP, ACTA, TISA NATO: organizace pouze k vytváření bezpečnostních hrozeb. Vysoce nákladná, k obraně zcela nezpůsobilá (viz „obrana“ hranic Schengenu a EU před muslimskou invazí zvenčí ) orientovaná pouze na agresivní války Čím dřív opustit tyto diktátorské organizace, pokusut se o neutrální status a politiku… Číst vice »

Sio
Sio
2. 6. 2016 7:56

lomikel napsal to nerosporuji. k tematu, dovolim si soudit ze nejste ani smejd ani uzitecny idiot, pak mi z toho plyne (vaseho neozdrojovaneho vyroku) ze vkladate urcite nadeje v EU ktera vyjedna to nejlepsi mozne pro nas. Vkladan nadeje v prokletou 4. risijakozto garate budoucnosti je imho eurohujerstvi. Pokud se někdo umí podívat na problém jinak a zjistí, že ne vše, co se děje nám uškodí, pak je to eurohujer? Poněkud radikální názor. Pravda, pokud je pro nás TTIP vzhledem k bilaterálním smlouvám výhodná, může to být i virtuální výhodou. Protože nevíme, jak dopadne na sousdní Německo a jak se… Číst vice »

lomikel
lomikel
2. 6. 2016 8:03

supe sem s dokazy na ty existujici, USA korporace vice nez TTIP podporujici, aby to nebylo jako s temi ingeneeri ze stredni afriky co ted migrujii ;).

dale dvoustrane dohody se daji vypovedet lokalne, jka budete vypovidat TTIP na urovni EU ? Asi jako lisabonskou smluvu, jo jste eurohujer :)

Béda
2. 6. 2016 10:31

Stan napsal https://www.youtube.com/watch?v=r9DH3Umrs0Q#t=1126, čas 44:45, doc. Švihlíková. Jak jste z toho, co jsem napsal, pochopil, že já vkládám nějaké naděje, že EU vyjedná to nejlepší možné pro nás, je mi záhadou. Čím dál častěji mám pocit, že zdejší diskutéři nečtou a nesnaží se pochopit to, co je napsáno v ostatních diskusních příspěvcích, ale čtou a pak se rozčilují nad tím, co si představují, že tam ten jiný diskutující, kterého už si předtím nějak zaškatulkovali, napsal. Měl bych nad tím mávnout rukou, ale přiznám se, že u lidí, kteří zde několik let čtou mé články a diskusní příspěvky, mě to nepřestává… Číst vice »

Béda
2. 6. 2016 10:35

Jinak pokud jde o pravdu jako takovou, fakt je že pravdu můžr mít jak skupina, tak zcela nonkonformní (skupinově vybočující jedinec) ) – viz třena ve středověku obecně přijaté dogma, že Slunce obíhá Zemi, která je středobodem Vesmíru a několik jedinců, kteří tomuto oponovali, kvůli tomu trpěli a s odstupem se jejich nonkonformní tvrzení potvrdila pokrokem v oblasti techniky a přírodních věd.

lomikel
lomikel
2. 6. 2016 10:38

Stan napsal https://www.youtube.com/watch?v=r9DH3Umrs0Q#t=1126, čas 44:45, doc. Švihlíková. Jak jste z toho, co jsem napsal, pochopil, že já vkládám nějaké naděje, že EU vyjedná to nejlepší možné pro nás, je mi záhadou. Čím dál častěji mám pocit, že zdejší diskutéři nečtou a nesnaží se pochopit to, co je napsáno v ostatních diskusních příspěvcích, ale čtou a pak se rozčilují nad tím, co si představují, že tam ten jiný diskutující, kterého už si předtím nějak zaškatulkovali, napsal. Měl bych nad tím mávnout rukou, ale přiznám se, že u lidí, kteří zde několik let čtou mé články a diskusní příspěvky, mě to nepřestává… Číst vice »

Béda
2. 6. 2016 10:40

Pokud jde o otázku migrace a plíživé islamizace a rozkladu EU, potažmo zavádění nové totality (NWO) natomto základě – viz soulad se Sorosovkami, Barnettem, souhlasnými požadavky velkých korporací, blízkostí stanovisek pana Tribuna s mediálním mainstreamem) pana Tribuna bych radil k mainstreamově konformním jedincům, kteří v podstatě podproují NWO.

lomikel
lomikel
2. 6. 2016 10:42

Béda napsal Jinak pokud jde o pravdu jako takovou, fakt je že pravdu můžr mít jak skupina, tak zcela nonkonformní (skupinově vybočující jedinec) ) – viz třena ve středověku obecně přijaté dogma, že Slunce obíhá Zemi, která je středobodem Vesmíru a několik jedinců, kteří tomuto oponovali, kvůli tomu trpěli a s odstupem se jejich nonkonformní tvrzení potvrdila pokrokem v oblasti techniky a přírodních věd. souhlas, jen Galieleo a Kopernik to byly schopni presentovat positivni formou dukazu a jednalo se o fizyku a ne sociologii :) – take od lidi nechteli aby neco delali, jen je informovali o pozorovani. Prirodni a… Číst vice »

Béda
2. 6. 2016 10:58

lomikel napsal souhlas, jen Galieleo a Kopernik to byly schopni presentovat positivni formou dukazu a jednalo se o fizyku a ne sociologii – take od lidi nechteli aby neco delali, jen je informovali o pozorovani. Prirodni a spolecenske vedy se dopousteji vyroku ktere jsou strukturalne rozdilne. Uvedu jiný příklad (a nebudu tvrdit, že v diskusích v českém internetovém prostoru jsem byl jedním z prvních co toto tvrdili). V roce 2006 se v českém internetovém prostoru objevili někteří jedinci, kteří tvrdili, že záminka USA k zahájení války v Iráku – ZHN, kterými Irák ohrožuje „civilizovaný“ imperiální Západ (včetně států NATO), že… Číst vice »

lomikel
lomikel
2. 6. 2016 11:05

Beda – ano, obecne kazdy muze mit pravdu, krome struktury problemu ( kounete na 9/11 prvni argumenty davala tvrda veda fyzika – jak a proc pada mrakodrep) a pak diry v kryci legend) se jedna i o zpusob presentace. PROC je to tak jak to je, to staci v tvrde vede neb to v sobe obsahuje popis dle jeji metodologie, PROC si myslim ze to tak je a co to komu ma PRINEST to je treba v mekke vede jako je sociologie kde prani je otcem myslenky (viz. pozitivni/negativni ocekavani a trhy:) a veskere presentovane zavery (neovo levicaku) vyzaduji sklapnuti… Číst vice »

Béda
2. 6. 2016 11:27

Lomikel, pokud jde o mě osobně ahodnocení společenského vývoje a politiky, kašlu na nějakou konformitu. Zajímají mě logika, kauzalita – příčinné vztahy a vazby, motivy, názorová konzistentnost politiků (kupř. před a po volbách), jednota slov a činů… Klidně si budu své názory prezentovat, pokud mi to bude umožněno i zcela v protikladu s názory ostatních, pokud dospěji k přesvědčení že tak je to správně, dokážu je argumenty obhájit a nikdo mi to argumenty nevyvrátí. A je mi úplně jedno, i kdybych byl po celou dobu sám se svými argumenty proti mínění většiny, pokud bych se domníval, že většina (třeba ta… Číst vice »

lomikel
lomikel
2. 6. 2016 11:34

Beda – takhle ale nebude moc s nikym kooperovat a veskere vase pozadavky na to aby lide jednaly podle vasich doporuceni v nich v lepsim pripade vzbudi smich.

Bavime se teoreticky, na zaklade ovah o tom ze burici obecne mohou mit pravdu, lec podle struktury problemu kde pravdu maji ji but musi prokazat tvrdou vedou, nebo presvedcit lidi skrze PR v oblasti mekke vedy ..

bergpora
bergpora
2. 6. 2016 11:47

Neni mi jasne, jak pan Fabry muze podrobne vysvetlovat neco, co nikdo nezna. V pripade TTIP je podle meho nazoru rozhodujici metoda, jakou je predlozena a ta je neuspokojujici a tudiz se o smlouve nema smysl vubec bavit, ale rovnou ji shodit ze stolu. Transparentnost je zakladem demokracie a pokud nasi mandantari tohle nejsou schopni dodrzet, maji smulu. Kazde uvahy o podstate a obsahu TTIP je kontraproduktivni, protoze zadava duvod k debate o ni, coz neni prijatelene: TTIP „ne“ a tim to musi koncit, az se vycajchnujou s nejakou transparentni smlouvou, muze se o tom zacit mluvit, takhle ne.

Béda
2. 6. 2016 12:09

bergpora napsal Neni mi jasne, jak pan Fabry muze podrobne vysvetlovat neco, co nikdo nezna. V pripade TTIP je podle meho nazoru rozhodujici metoda, jakou je predlozena a ta je neuspokojujici a tudiz se o smlouve nema smysl vubec bavit, ale rovnou ji shodit ze stolu. Transparentnost je zakladem demokracie a pokud nasi mandantari tohle nejsou schopni dodrzet, maji smulu. Kazde uvahy o podstate a obsahu TTIP je kontraproduktivni, protoze zadava duvod k debate o ni, coz neni prijatelene: TTIP „ne“ a tim to musi koncit, az se vycajchnujou s nejakou transparentni smlouvou, muze se o tom zacit mluvit, takhle… Číst vice »

Béda
2. 6. 2016 12:14

lomikel napsal Beda – takhle ale nebude moc s nikym kooperovat a veskere vase pozadavky na to aby lide jednaly podle vasich doporuceni v nich v lepsim pripade vzbudi smich. Bavime se teoreticky, na zaklade ovah o tom ze burici obecne mohou mit pravdu, lec podle struktury problemu kde pravdu maji ji but musi prokazat tvrdou vedou, nebo presvedcit lidi skrze PR v oblasti mekke vedy .. Neházel bych flintu zcela do žita. Již mnohokrát jsem byl ve svých hodnoceních různých událostí v různých diskusích na začátku sám anebo ve velké menšině spolu s několika málo jinými lidmi a postupně… Číst vice »

lomikel
lomikel
2. 6. 2016 13:14

begpora – proc jste multilink ?Jak jste se tu jmenoval drive ?:)

lomikel
lomikel
2. 6. 2016 14:26

Stan napsal

Omlouvám se, dal jsem špatný čas, má být 18:45.

v pohode, no je to tam tak mezi reci zmineno, a pak zase ake jsou zkusenosti s NAfta a jak to ukazuje jaky ojeb je TTIP. Proste tam neslysim nic co by davala podnet k tomu se tim zabyvat jako potenciaolnim plus TTIP.

bergpora
bergpora
3. 6. 2016 8:52

lomikel napsal
begpora – proc jste multilink ?Jak jste se tu jmenoval drive ?:)

Od zavedeni registrace vzdycky bergpora, predtim uz nevim, ale debata tu byla vzdy tak zoufala, ze jsem sem vstupoval pouze v navalech s dlouhymi casovymi odstupy, i roky, mesice….ted jsem take zraly na odchod, rozhodnu se podle toho, co bude k obedu.

lomikel
lomikel
3. 6. 2016 9:01

bergpora napsal
Od zavedeni registrace vzdycky bergpora, predtim uz nevim, ale debata tu byla vzdy tak zoufala, ze jsem sem vstupoval pouze v navalech s dlouhymi casovymi odstupy, i roky, mesice….ted jsem take zraly na odchod, rozhodnu se podle toho, co bude k obedu.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Paranoia
:)