Diskuze k článku


  • cnemo • 14. listopadu 2016

    Co to je za blábol:

    1. Jestliže není někdo není schopen absolvovat jednoduchý administrativní úkon registrace, je lépe, když o věcech veřejných nerozhoduje
    2. Ti, co volí, mají většinou zaměstnání a zvládají to. Paraziti mají čas pořád.
    3. Neposoudím
    4. Nechápu, proč by měli vězni volit? A černoši jsou ve vězeních ze stejného důvodu, jako u nás cikáni – kvůli zločinům
    5. Co říkal jakýsi Weyrich před 36ti lety je vcelku nepodstatné. Požadovat identifikaci voliče, to je vyžadováno snad ve všech civilizovaných krajinách. Existuje-li nějaká skupina retardů, kteří nejsou schopni si vyřídit jakýkoli doklad, je pro společnost lépe, když nevolí.
    6. To je nějaké zmatené, nerozumím.
    7. Tak je tomu už hodně, hodně dlouho. Důvod je zřejmý, jedná o svaz kvazisamostatných států. Ani v EU taková parita neexistuje, při řádových rozdílech v populaci států to ani není možné.
    8. Odhleneme-li od jiných „vad“ FEDu, je to normální. Kde voliči volí vedení centrální banky?
    9. Ano, to je pravda.

    Snaha demokratů, vytáhnout k volbám spodinu, vězně či parazitická etnika je zábavná. Ale to opravdu není ten zásadní problém Ameriky, tihle lidé to fakt nezachrání. Podledních 50. let to ukázalo jasně.

  • cnemo • 15. listopadu 2016

    Bizarní zjištění. Zdejší blog cenzuruje slov cik*n. Zablokování slova, které je běžnou součástí slovníku spisovné, vědecké a nikoli však vulgární češtiny považuji za selhání a to bez ohledu na to, že má k takovému kroku právo, které nezpochybňuji. Přesně o těchto lidech psal jistý Orwell. Jsou to lidé, kteří pomáhají vytvořit jazyk, v němž nepůjde spáchat „ideozločin“. Podle mne je to ovšem práce sysifovská, (nepříjemnou) pravdu nejde umlčet ani přejmenovat.

    Politická korektnost je nejen pokrytectví, ale docela obyčejná forma diktatury.

    • Stan • 15. listopadu 2016

      Po neblahých zkušenostech s otevřeně rasistickými komentáři jsem nastavil osobní schvalování všech komentářů se slovem cikán a několika dalšími podobnými výrazy. Nebudete tomu věřit, ale tato forma pokrytecké diktatury se mi docela osvědčila…

  • hudryper • 15. listopadu 2016

    Volební systém USA ve všech svých podobách a odlišnostech mezi jednotlivými státy únie je
    především produkt politického myšlení „osvícených feudálů“ prezentujících se jako demokraté,
    tedy členů svobodného zednářstva.Ponechává v platnosti“záchranné brzdy“ pro případy,kdy by
    mohlo dojít k prosazení skutečné demokratické volbě ve prospěch voličských mas a ne elity.
    Tady jste ,vážený cnemo, na tenkém ledě .Vaše razance se může vysvětlovat nekompetencí.

    • Stan • 15. listopadu 2016

      Ke dvěma až třem bodům tohoto článku jsem měl také výhrady, některé důležité způsoby „prodemokratické“ či všem otevřené manipulace v něm podle mého chybí, ale souhlasím, že takhle ho z jedné vody načisto „odprásknout“ je poněkud unáhlené a nekompetentní.

  • M.C. • 15. listopadu 2016

    Souhlas, jenom pár komentářů:
    Jednou z největších systémových chyb demokracie je to, že hlas každého má stejnou váhu, což je sice na první pohled v pořádku, nicméně to vede logicky k tomu, že ,,blbci“ neorientující se v situaci, kterých je vždycky více než těch, kteří se o dění v politice zajímají a orientují se v něm, často protlačí hlasováním nějakou katastrofu.
    U nás to dřív taky bývalo, že vězni ve výkonu trestu nevolili. Což považuju za správné. V USA prý v některých státech člověk odsouzením ztrácí volební právo trvale.
    V článku je úmyslně zavádějící informace o Kongresu: Jednak nevím, jak složení Senátu souvisí s volbou prezidenta, dále je v článku řeč pouze o Senátu, ale kromě Senátu má Kongres USA ještě další komoru, a to Sněmovnu reprezentantů, kde je počet zástupců každého státu stanoven podle počtu jeho obyvatel.

    • Stan • 15. listopadu 2016

      Kdo odmítá zásadu „jeden občan, jeden hlas“, není demokrat. Poměr blbců mezi lidmi, kteří si myslí, že se v politice vyznají, je podle mého názoru stejný nebo dokonce vyšší než mezi těmi, které politika nezajímá či zajímá jen okrajově.

  • Aleš • 15. listopadu 2016

    Jestli to nebude tak, že tato úlitba politické korektnosti je úlitbou, že nás na pokoji nechává Chovancovo centrum hybridních hrozeb a že taková omezení, která nás ovlivňují, jsou ještě skousnutelná. Politická korektnost, NATO a neoliberalismus budou zničeny. Však pište dál tato cenzurovaná slova s hvězdičkou. Vulgaritu také vidím ve výrocích pražské kavárny či chování příznivců Hitlary než v tom, které ze dvou alternativních slov označujících totožné etnikum kdo použije.
    V jednom nesouhlasím. Jak se lze zbavovat při omezení volebního práva vězňům konkurence či nepříjemných oponentů? Zavírat je. To je dvojsečná zbraň. Spodinou se může stát každý. Stejně jako vzdělanýmalepřestoidiotem.

  • karpi • 15. listopadu 2016

    10) Musíte žít.
    Nemůžete volit, pokud se teprve narodíte. Přestože to budete právě Vy kdo ponese následky.

    • Stan • 15. listopadu 2016

      Jo, ještě zbývá dodat, jak to ti staří těm mladým ve volbách vždycky poserou a pak si klidně umřou. A ti mladí v těch sračkách pak musí žít…

  • cnemo • 15. listopadu 2016

    hudryper napsal
    Tady jste ,vážený cnemo, na tenkém ledě .Vaše razance se může vysvětlovat nekompetencí.

    I to je možné. Nicméně opravdu nespatřují manipulaci v tom, že se volič musí identifikovat, že nevolí trestanci nebo, že lidé nevolí vedení centrální banky (BTW, znáte stát kde ano?).

    Vidím manipulaci voleb jinde. Jde spíš o financování kandidátů, zkorumpovaná korporátní média, chrlící propagandu, lobbying přerůstající v korupci nebo všeobjímající a mnohorozměrnou moc velkých korporací. Vlastně jde o celkové „prostředí“ společnosti. Čekat, že v takovémto systému je možné vybudovat a provozovat korektní volební systém považuji za docela optimistické.

  • karpi • 15. listopadu 2016

    cituji moudřejšího:

    „Ve volbách vítězí peníze

    Výsledek voleb je pak podle potřeby korigován koaličními jednáními, přeběhlictvím, rezignacemi, lobbováním i korupcí, párováním, absencí při hlasování, poradami jednotlivých klubů, jejich tichými dohodami, obstrukcemi a mnoha dalšími mechanismy parlamentní demokracie. Nepomáhá-li to, přijde na řadu dehonestace nevhodně zvolených osob, probíhající za masové podpory vždy připravených novinářů. V některých zemích je občas užívána i celková devitalizace.

    Volby probíhající jinak, jsou označovány za nedemokratické. Volby mohou změnit politiky a jejich politikaření, taktiku, metody i formy práce, ale nemohou měnit podstatu, zdroje a strategické cíle politiky. K tomu dochází jen revolucí.

    Volbami se společenský řád nemění, ale udržuje“

  • Gatta • 15. listopadu 2016

    Re kapri – pěkné.
    Re cnemo – souhlas.

    „Rovný hlas“ jsem také dříve považoval za jediné správné řešení – ale dnes dodám, jedině za předpokladu, že by všichni byli skutečnými občany (tedy přiměřeně majetnými) a navíc občany odpovědnými. Hlas odpovědného živnostníka či profesora VŠ by přeci neměl být roven hlasu člověka který je ochoten ho prodat za stravenku a flašku rumu.

    Zajímavé je, že HC přesvědčivě nejpřesvědčivěji zvítězila v DC – 92,8%., což samo o sobě zajímavé. A dále ve velkých městech – s jejich specifickým složením obyvatel – kde je více lidí nežijících z tvůrří práce, ale ze systému. Buď jako státní zaměstnanci, na nich navázaných profesí a služeb, nebo jako příjemci dávek.
    Tito lidé, kteří nejsou tvůrci hodnot, a pokud jejich počet překročí jistou mez, tak jejich volba – volba pro jejich pohodlný život – bude pro celou společnost sebevražedná. Tentokát to bylo „o fous“.

    PS
    US Senát – i u nás jsme kdysi měli ze stejných důvodů Sněmovnu lidu a Sněmovnu národů.

  • Gatta • 15. listopadu 2016

    Mě je hlavně krajně podezřelé, co tam už šestý den po volbách stále ještě sčítají ???

    http://edition.cnn.com/election/results

  • cnemo • 15. listopadu 2016

    Stan napsal

    Po neblahých zkušenostech s otevřeně rasistickými komentáři jsem nastavil osobní schvalování všech komentářů se slovem cikán a několika dalšími podobnými výrazy. Nebudete tomu věřit, ale tato forma pokrytecké diktatury se mi docela osvědčila…

    :) Ano, chápu, jenže to právě přestalo fungovat, písmenkových mutací je fůra, jen rozvíjíte kreativitu:) Zakazovat jediné věcně a jazykově správné označení etnické skupiny je ovšem poněkud směšné.

    BTW, Čech nemůže mít k cik*novi rasistický komentář, neb jsou oba rasy stejné, totiž bílé:) Nechápu, proč paštíte každou pitomost, co vyprodukují nedoukové z humanitních fakult, kteří si z toho dělají živnost!

    • Stan • 16. listopadu 2016

      Máte-li chuť navážet se do cikánů, je tady spousta webů, kde Vám v tom nebudou nijak bránit. A pokud máte rád adrenalin, zkuste web Romea, tam si můžete rozvíjet kreativitu dle libosti. Tedy nejprve tam a poté i u všech instancí českých soudů. Tento web z této své „ušlechtilé zábavy“ laskavě vynechte, prosím.

  • xxcnemo • 15. listopadu 2016

    Stan napsal

    Po neblahých zkušenostech s otevřeně rasistickými komentáři jsem nastavil osobní schvalování všech komentářů se slovem cikán a několika dalšími podobnými výrazy. Nebudete tomu věřit, ale tato forma pokrytecké diktatury se mi docela osvědčila…

    :) Tak tak, ale kouzlo přestalo fungovat:) Váš pokus o mé cenzurování je naprosto směšný, ale nebojte se, nebudu Vás otravovat. Mrzí mne, že ztrácíte soudnost a pomáháte mršit český jazyk termíny multikulturního fašismu a politické korektnosti. Pevně věřím, že obojí bude poraženo a opět začneme pojmenovávat věci pravými jmény.

    Bohužel se z OM stala jednostranná ideologická pevnost. Neomylně směřujete do podobného stavu, v němž jsou dnešní Britské listy. Člověk je ani nemusí otevřít, aby věděl, co napíšou.

    cnemo

    • Stan • 15. listopadu 2016

      Bohužel, i u Vás „kouzlo přestalo fungovat“. Pokud dopředu víte, co v naší „ideologické pevnosti“ napíšeme, mám pro vás dobrou radu: Neotevírejte nás.

  • peter. • 15. listopadu 2016

    Slovo Róm pochádza zo sanskritu a znamená človek (muž,manžel).Keď sa teda povie „nerómska majorita“,tak vlastne hovoríme o majorite ako o „neľuďoch“.Okrem toho ak nazvete slovom Róm našich osadníkov na východe,tak ich iba zbytočne naser…te a olaských ci…ov rovno urazíte.Nech sa Ci…i volajú odteraz Rómovia povedali si pred pred 26-timi rokmi naši inteligenti a stalo sa.Kodifikácia tohoto termínu prebehla jeho uverejnením v mesačníku jazykovedného ústavu SAV.Názvu Róm sa dožaduje len rómska inteligencia a hudobníci a aj to len preto,aby sa odlíšili od „degešov“ a „olaských“ ci…ov.
    Cnemo má pravdu keď píše,že z politickej korektnosti sa stalo „kladivo tyranie“.

  • M.C. • 16. listopadu 2016

    Stan napsal

    Kdo odmítá zásadu „jeden občan, jeden hlas“, není demokrat. Poměr blbců mezi lidmi, kteří si myslí, že se v politice vyznají, je podle mého názoru stejný nebo dokonce vyšší než mezi těmi, které politika nezajímá či zajímá jen okrajově.

    Jsem čekal, že se toho někdo chytí.
    Já jsem za ,,blbce“ označil člověka, který se neorientuje v politice a mimo předvolební kampaň se o ni nezajímá. Vůči obecné inteligenci člověka jsem to nijak nevztahoval, protože tam žádná přímá závislost není.
    Učebnicovou ukázkou jsou názory a chování mnoha obecně velmi inteligentních lidí, kteří se ale nesnaží jít pod povrch věcí a žerou to tak, jak jim to média a politici servírují.
    Asi by to chtělo předřadit vlastnímu volebnímu aktu nějaký test pro zjištění, jestli má daný volič alespoň základní pojem o situaci.
    Dost často, když se v černé kronice píše o člověku, který udělal nějakou naprostou pitomost, tak v diskuzi najdete povzdech:,,A tohle má taky volební právo, potom to tak vypadá.“

    Pokud má být demokratem nazýván člověk, který se snaží uplatňovat zjednodušené teorie o fungování lidské společnosti, které byly vymyšleny v úplně jiné době a v dnešních podmínkách už moc nefungují a jejich uplatňování je často kontraproduktivní k původnímu účelu, tak na tomto označení vůči své osobě netrvám.
    ,,… náleží-li jméno ,člověk´ vám, člověčenství milerád se odříkám.“ Karel Havlíček Borovský

  • hudryper • 16. listopadu 2016

    M.C. napsal
    Asi by to chtělo předřadit vlastnímu volebnímu aktu nějaký test pro zjištění, jestli má daný volič alespoň základní pojem o situaci.

    Od takového požadavku není daleko jiný – a totiž census ! Hlasovat pak může pouze občan,který
    se může prokázat majetkem nad stanovenou minimální mez. K tomuto nefér postupu dochází ve
    volbách,v nichž se meze propagandy pro vybraného kandidáta nekladou,kdy jsou pro jeho známost a prezentaci nesplnitelných slibů vynakládány nesouměřitelné prostředky proti jiným kandidátům.
    Jiným a levnějším spektáklem o demokracii jsou nám známé „volby“ organizované stranou s trvale „vedoucí úlohou“ ,kam jsou pod přísným pohledem členů volební komise pozorováni voliči
    dávající svou přítomností najevo svou loajalitu vůči režimu,který požaduje souhlas,nikoliv volbu.

  • Aleš • 16. listopadu 2016

    Jednostranná ideologická pevnost firmy Čez obviňuje alternativní server s mnoha názorovými proudy a svébytnými jedinci z ideologičnosti. Tak to je opravdu BIZARNÍ…

  • peter. • 16. listopadu 2016

    Názor Trumpa na politickú korektnosť.Článok je z apríla 2016.
    http://www.hlavnespravy.sk/trump-chce-skoncovat-s-politickou-korektnostou-ktora-zabija-ameriku/774030

  • fajt • 16. listopadu 2016

    peter. napsal

    Názor Trumpa na politickú korektnosť.Článok je z apríla 2016.
    http://www.hlavnespravy.sk/trump-chce-skoncovat-s-politickou-korektnostou-ktora-zabija-ameriku/774030

    Donald bude mít taky své mouchy, které se projeví i ve světě, sczisla a absolutní výjimečnost bílého muže je taky o ničem, ale ať ten prak pro změnu natahuje na druhou stranu, lidé aspoň konečně pochopí, že žádný politik ( gor demokraturnickém režimu) jim nemůže zajistit ani ty základní věci k životu ( o rovnosti a spravedlnosti ani nemluvě) – Peter , máte na Vrchoch sníh?. ..

  • peter. • 16. listopadu 2016

    fajt napsal
    Peter , máte na Vrchoch sníh?. ..

    Takých 15 cm.Dnes už začína schádzať ale hory sú biele ako za starých dobrých časov.

  • fajt • 16. listopadu 2016

    peter. napsal
    Takých 15 cm.Dnes už začína schádzať ale hory sú biele ako za starých dobrých časov.

    tak to je dobře :-) už se těším na Salaš, tentokráte plánuji slunovrat na slovenské zimě ( nejdříve ale musím vyvětrat dřevěnky) – díky a přeji hezký den. ..)

  • Aleš • 16. listopadu 2016

    Připomínám o týden zpět:
    http://www.hlavnespravy.sk/blaha-kiska-je-najkonfliktnejsi-prezident-aky-kedy-bol-ak-vyhra-trump-pride-aj-o-posledneho-kamarata/855898
    Absurdní je, když Kiskovi kritici zprava a zleva vůči sobě chovají vražednou zášť. Pravda je jen jedna. V něčem se ji blíží spíš pan Blaha a někdy spíš ti zprava. Smrt tzv. politické korektnosti bude odstraněním překážky pro jejich porozumění a zároveň tím ty radikální síly zprava v lecčem ne nepodobné Hlinkovcům či Banderovcům přijdou o svoje trumfy v lovu voličů a podporovatelů. Procesy založené na koncepci rozděl a panuj musí skončit. Co udělal Trump skoro jako první? Poděkoval Killary a domluvil si schůzku s Ohavou. Co dělá Putin se Žirinovskim? Co dělá SMER? Svoje vlastní nepřátele. Blahu jsem potkal ve Vratimově před 2 lety. Tenkrát si podle mého povrchního pozorování dělal nepřátele mezi ochránci přírody a přírodovědci zjednodušenými vzorci vnímání problémů. Byla to doba, kdy europoslanec Keller přiznal rozčarování nad neziskovým sektorem a ochranářskými organizacemi. A Blaha na této vlně, aniž sám např. na rozdíl od Kellera nebyl dobře informován, vyvozoval důsledky na základě povrchních odsudků a propagandy. V důsledku toho byl silnější příklon těchto vrstev společnosti k pravici, Kiskovi a rusofobní propagandě. Pak již stačilo tyto skupiny podpořit těmi správnými granty zemí sdílejících jediné správné euroatlantické západní hodnoty a granty např. ruské politruci těchto skupin ignorovali…

  • peter. • 16. listopadu 2016

    fajt napsal
    Donald bude mít taky své mouchy, které se projeví i ve světě, sczisla a absolutní výjimečnost bílého muže je taky o ničem

    Jasné,že bude!Bude pretrvávať aj napätie medzi RF a USA,lebo keby nebolo,keby nebola medzi nimi hoci len „studená“ vojna,tak by zmizol dôvod pre zbrojenie na oboch stranách.To by spochybnilo dôvody pre výdavky na zbrojenie a vojensko priemyselné komplexy oboch štátov by prišli o štátne zákazky.No to oni(VPK)nikdy nedopustia.Mne by v tejto chvíli stačilo,keby sa svet vrátil k realite,zdravému rozumu a poslal do čertovej matere všetky tie „novoľavičiarske“sociálne zvrátenosti.
    Výnimočnosť bieleho muža? Nikto nemôže poprieť to,čo „biely muž“priniesol ľudstvu.Pozitívne aj negatívne.Ale urobiť z neho „lovnú zver“a „Biely odpad“,rasu ktorú je potrebné rozpustiť v multikulti kotli a brať pri tom do úvahy len to negatívne z jeho konania v histórii ľudstva, je rasistickou zhovädilosťou výrobcov novej euroamerickej rasy.
    No tak budú proti sebe stáť dve kapitalistické mocnosti ktoré budú medzi sebou súťažiť.Ak tá súťaž nebude spočívať v tom,kto vyrobí silnejšiu a modernejšiu A-bombu alebo raketu,ale v tom,kto zabezpečí svojim občanom lepší a radostnejší život,tak pre mňa by to bolo v poriadku.

  • fajt • 16. listopadu 2016

    peter. napsal
    No tak budú proti sebe stáť dve kapitalistické mocnosti ktoré budú medzi sebou súťažiť.Ak tá súťaž nebude spočívať v tom,kto vyrobí silnejšiu a modernejšiu A-bombu alebo raketu,ale v tom,kto zabezpečí svojim občanom lepší a radostnejší život,tak pre mňa by to bolo v poriadku.

    protože to jsou dvě kapitalistické mocnosti, kterým ale vládnou jedni a ti samí vlastníci, tak bych to neviděl na nějaké výrazné zlepšování života obyčejných lidí, to by bylo kontraproduktivní, protože obyvatelstvo by dostalo čas a prostor na uvažování a zkoumání souvislosti, a to je pro každý režim velmi nebezpečné, spíše se zvedne nacionalistická a národnostní propaganda a celkově se ještě více utuží pracovní tonus ( který se patřičně odůvodní nebezpečím z druhé říše ), kterým se dosáhne ještě většího zisku – že by tady nastal čas, kdy lidé konečně budou moci rozhodovat, bez zjevného ideologizovaného nátlaku a lichvářského vydírání bankovním nástrojem, o svých skutečných prioritách, tak to nám opravdu nehrozí, pyramida se trochu přeskupila, vyhodila ze svých základu jeden dílek, ale jinak se jede dál vertikálně pro elity, horizontálně do ztracena pro makající dav. ..)

  • peter. • 16. listopadu 2016

    fajt napsal
    vertikálně pro elity, horizontálně do ztracena pro makající dav. ..)

    fajt:
    Vychádzať treba z toho,čo je dnes reálne možné dosiahnuť.Ak sa zníži alebo celkom odstráni hrozba ničivej vojny,prestane sa so sociálnymi experimentami na ľuďoch,od ktorých sa experimentátori ani neunúvajú získať na to ich súhlas,tak je to lepšie ako pokračovať v doterajších trendoch.

  • fajt • 16. listopadu 2016

    peter. napsal
    fajt:
    Vychádzať treba z toho,čo je dnes reálne možné dosiahnuť.Ak sa zníži alebo celkom odstráni hrozba ničivej vojny,prestane sa so sociálnymi experimentami na ľuďoch,od ktorých sa experimentátori ani neunúvajú získať na to ich súhlas,tak je to lepšie ako pokračovať v doterajších trendoch.

    tak, aby se zcela odstranila hrozba světové války, tak to by se museli odstranit vlastníci planety – a to je při dnešním obecném nastavení a konstelaci elit a jejich užitečných idiotů naprosto nemyslitelné – ale obyčejný člověk muže tyto hrátky ( do jisté míry ) ignorovat a vytvořit si svůj vlastní svět, klima, které může být i na hony vzdálené pokrakané realitě a pak být plně spokojený a šťastný, aniž by potřeboval k tomu systémové a komerční šidítka štěstí, lásky a pravdy – zatím se u nás reálně nebojuje a to by pro jednou mohlo i stačit. ..)

  • Sio • 16. listopadu 2016

    Stan napsal

    Kdo odmítá zásadu „jeden občan, jeden hlas“, není demokrat. Poměr blbců mezi lidmi, kteří si myslí, že se v politice vyznají, je podle mého názoru stejný nebo dokonce vyšší než mezi těmi, které politika nezajímá či zajímá jen okrajově.

    Nezpochybňuji úzus „jeden občan, jeden hlas“ i když by se mi líbilo posunout věk voličů na 21 nebo i více let. Jak vidíme, současná mladá generace si dětství užívá až do třiceti, speciálně budoucí inteligence a různí mamánkové ze středních tříd. Těžko si pak mohou stěžovat na starší generaci, která je živí, brzdí rozpad sociálních systémů atd.
    Problém je, zda tu vůbec máme demokracii a zda je v této formě žádoucí. Za těch 27 let, když se ohlédnu, moc pozitivních výsledků nevidím a negativních spoustu. Pozitivní je například volba prezidenta a i ta byla provedena přímou demokracií, což je vyjímka. Chybí tu odvolatelnost ústavních činitelů hejtmanů a starostů referendem, řekněme po půlce volebního období, ale to by nejdříve i oni museli být voleni přímo.
    Je tu jednolitá mediální fronta – to je demokracie? Nechutné útoky ad hominem, to by se mělo zakázat. Pak by se možná dalo hovořit o demokracii. Zatím vidím demokracii v západním světě jako ideologickou zbraň, monstrózní simulákrum. Zdá se, že si to uvědomuje i více než 60 miliónů občanů USA.

  • Gatta • 16. listopadu 2016

    Pozornosti hodný článek o zvolení Trumpa – dost jiný pohled od i zde uznávané autorky !!
    http://e-republika.cz/article3760-Zvoleni-Donalda-Trumpa-je-signalem-globalist%C5%AF-ke-spu%C5%A1t%C4%9Bni-finan%C4%8Dniho-Armagedonu

  • Aleš • 16. listopadu 2016

    Gatta: Na její pohled mám názor. Situace došla tak daleko, že globalisté tímto spáchají žádoucí sepuku. A Donald tohle uřídí mírovými prostředky. V pentagramu už nemohou nevidět přesilu, proti které by šli do konfliktu. Věžákovy předpovědi se nám vyplňují, ale trochu jinak, než jsme očekávali. Naštěstí. Vývoj v Rusku jde k tomuhle naproti. I ty nářky a výhrůžky Saúdů s tímto korespondují. Petrodolar skončí, přestože trh s ropou bude fungovat dále a přesto to viďme jako dobrou zprávu pro svět. Americké zájmy jsou v rozporu se zájmy globalistů a Trump zájmy globalistů nehájí… A tohle uniklo paní Květě. Na základě pravděpodobného odklonu od předvolební rétoriky vyvozuje….

  • Gatta • 16. listopadu 2016

    Re Aleš:
    Také se snažím být optimista. Leč, jsou věci a děje na které Trumpovo zvolení nemá žádný vliv – třeba demografický vývoj Mexika, Afriky, nebo různých menšin v USA, na ekonomicky našlápnutou Čínu … … a nakonec ani na dosavadní vlastnické poměry a mocenské vztahy globálních a všech možných elit. A jak zde bylo už napsáno – Trump se bude (prý) ze všech sil snažit posílit USA … tedy i na úkor naší Evropy. Ale především ( podobně jako u Zemana), neznáme síly, které za ním stojí.
    Na rozdíl od HC můžeme od něj tedy doufat snad v jedno – že to vše bude provádět mírovou cestou.

    Názor autorky každopádně beru do zřetele …

  • Aleš • 16. listopadu 2016

    Dobře to vystihl pan Valenčík. Moc se přesouvá. Informovanost roste. Tohle přesahuje Trumpa… Pravděpodobnost opakování scénářů klesá. Když srovnám sebe v roce 2006 a v roce 2016? Když srovnáme nechápající Ameriku v letech 2000 – 2001 a dnes? Když srovnáme Jelcinovské Rusko a Rusko dnes? Když srovnáme třeba takové Mongolsko před 25 lety a dnes… Prý snad i redaktor tohohle webu měl vývoj od voliče ODS a kde je dnes? Desinformace začínají být odhalovány. Lidé touží žít zase obyčejné životy v reálném světě. Je pořád neustálý tlak na únavu a vytvoření kupy starostí obyčejných lidí. Ale to je jen setrvačnost působení Dullesovy doktríny a hloupost lidí, vyžadovat tohle po druhých, přestože to není žádoucí.

  • hudryper • 16. listopadu 2016

    Doporučuji si přečíst na nejnovějším Fulfordovi kdo jsou ti,kteří připravili a podporovali Killary a
    kdo stojí za Trumpem,čelným představitelem své mocenské skupiny. Vystavení milovaného syna před kamery světa při prvním povolebním projevu vidím jako výzvu všem těm,kdo se snaží a budou nadále snažit zbavit se Trumpa. Zdůrazňování plánu převzetí úspěchu otce synem coby
    dědice majetku i vedoucího postavení hnutí považuji za hrubou chybu tohoto selfmademana .

  • Bety • 16. listopadu 2016

    Aleši, doufám, že máte pravdu. Paní Květa mě s tím svým katastrofickým scénářem trochu rozhodila. Ále co. Havloidi pláčou a to potěší, a já toho tlaku na únavu a starostí mám už taky dost. Koneckonců, to že se finanční systém postavený na dolaru jednou zhroutit musí, to přece víme. Řekla bych to takhle: Byli jsme i před dolarem, budeme i po něm a čert ho vzal.