Diskuze k článku


  • Béda • 21. ledna 2015

    http://www.hlavnespravy.sk/obama-vdaka-spojenym-statom-je-ruska-ekonomika-roztrhana-na-marne-kusky/515595

    „Ukázali sme vplyv americkej moci a diplomacie. Podporujeme zásadu, že veľké krajiny nemôžu útočiť na malé…“

    http://www.hlavnespravy.sk/poliaci-vybuduju-plynovod-a-mienia-dodavat-plyn-na-ukrajinu/515809
    A kdo to za západní Ukrajinu zaplatí?

  • Aleš • 21. ledna 2015

    Přílet Johna a Benjamina na tuhle čarodějnickou seanci byl názorným příkladem „umělecké“ performance satanismu v postmodernistickém stylu. Lavrov moc dobře věděl, že tam musí být, jelikož nepřátele není dobré spolu nechávat bez dozoru. Co kdyby náhodou chtěli zasvětit do tajů jejich magie i jiné, zatím ne úplně šílené politiky.

  • Aleš • 21. ledna 2015

    Béda napsal

    http://www.hlavnespravy.sk/obama-vdaka-spojenym-statom-je-ruska-ekonomika-roztrhana-na-marne-kusky/515595

    „Ukázali sme vplyv americkej moci a diplomacie. Podporujeme zásadu, že veľké krajiny nemôžu útočiť na malé…“

    http://www.hlavnespravy.sk/poliaci-vybuduju-plynovod-a-mienia-dodavat-plyn-na-ukrajinu/515809
    A kdo to za západní Ukrajinu zaplatí?

    No kdo? Přece my. Béda, Aleš, Stan a dle svého daňového domicilu a místu, kde nakupuje potraviny a chodí k doktorovi i třeba leho. Ale ten to určitě udělá mile a rád. Se Spojenými státy na věčné časy a nikdy jinak!!! Co by neudělal pro růst či zachování bohatství a moci arcikmotrovských rodin R + R.

  • Béda • 21. ledna 2015

    Aleš napsal

    Přílet Johna a Benjamina na tuhle čarodějnickou seanci byl názorným příkladem „umělecké“ performance satanismu v postmodernistickém stylu. Lavrov moc dobře věděl, že tam musí být, jelikož nepřátele není dobré spolu nechávat bez dozoru. Co kdyby náhodou chtěli zasvětit do tajů jejich magie i jiné, zatím ne úplně šílené politiky.

    Vždyť to byl do očí bijící absurdní výsměch. Ti, kteří masově vraždí civilisty v různých zemích, rozvrací státy a regiony, ti jejichž politika je původcem té migrace a zdrojem terorismu šli okázale ronit krokodýlí slzy a pohoršovat se nad nelidskostí, kvůli několika zabitým v důsledku jejich vlastní dlouhodobé politiky. Kdyby nějaká „demokratická“ raketa nesoucí mír rozsekala školu plnou dětí Libyi, nemocnici plnou pacientů v Iráku, fabriku plnou lidí v Srbsku ani by si nevzdechli. Tak jako Madla, když se jí zeptali na dětské oběti ametického embargas vůči Iráku.

  • Béda • 21. ledna 2015

    Jestlipak na to mají ruský souhlas? http://czech.ruvr.ru/news/2015_01_21/Americane-budou-vyrabet-samopaly-Kalasnikova-9129/

  • peter. • 21. ledna 2015

    Béda napsal

    Jestlipak na to mají ruský souhlas? http://czech.ruvr.ru/news/2015_01_21/Americane-budou-vyrabet-samopaly-Kalasnikova-9129/

    AK 47 v rôznych modifikáciách sa vyrábali a vyrábajú po celom svete.Tá zbraň nebola nikdy patentovaná.V tomto prípade ide pravdepodobne o dohodu,ktorá obchádza sankcie.

  • Béda • 21. ledna 2015

    peter. napsal
    AK 47 v rôznych modifikáciách sa vyrábali a vyrábajú po celom svete.Tá zbraň nebola nikdy patentovaná.V tomto prípade ide pravdepodobne o dohodu,ktorá obchádza sankcie.

    Pak mi nejde do hlavy, proč je nevyráběli již před sankcemi a dováželi je z RF?

  • Béda • 21. ledna 2015

    http://www.nwoo.org/2015/01/20/rusko-odmitlo-ukrajinu-jako-tranzitni-zemi-plynu-pro-evropu/

    „Rusko 14. ledna učinilo smělý krok, který byl z velké části očekáván,“ – píše Michael Collins. Rusko demonstrovalo svůj postoj k vládě Ukrajiny, která se dostala k moci skrze státní převrat, a také k lídrům Evropské unie a nevelkých států-přívrženců. S Ukrajinou jako dodavatelem ruského plynu pro země EU je skončeno. Země EU dostávaly 25 – 30 % přírodního plynu prostřednictvím ukrajinského plynovodu. Plyn proudící přes Ukrajinu bude přesměrován do nedávno oznámeného rusko-tureckého potrubí. Turci na hranicích s Řeckem postaví portál, kde Evropané mohou zemní plyn získávat. Plynovod bude dokončen v roce 2017.

    Je samozřejmé, že EU si bude muset potrubní infrastrukturu od tureckého portálu do různých zemí Evropy postavit sama. Pro Ukrajinu znamená konec tranzitu ztrátu roční tržby za tranzitní poplatky ve výši 1,7 miliardy dolarů.

    Plynovod přes Ukrajinu působil Rusku problémy už mnoho let. Rusové tvrdili, že Ukrajina si nelegálně odebírala plyn určený pro Evropu. Nakonec i ukrajinská vláda později přiznala, že plyn pro Evropu skutečně odebírali.

  • aram • 21. ledna 2015

    Béda napsal

    http://czech.ruvr.ru/news/2015_01_21/Porosenko-bude-v-Davosu-jednat-s-MMF-9409/

    pravy.aktualne.cz/zahranici/zive-streda-21-ledna-ukrajina-rusko-separatiste/r~27a85b609d5511e4ba57002590604f2e/

    Podle prezidenta Petra Porošenka překročily východní hranici Ukrajiny 2000 ruských vojáků. Kromě toho prý na ukrajinské území vjela také těžká vojenská technika, včetně 20 tanků.

    Kvůli situaci v Donbasu proto zkrátil svůj pobyt v Davosu, kde měl vystoupit na Světovém ekonomickém fóru.

    dále prohlásil k Volnovaše – Podle něj jde o jasný důkaz „teroristického útoku na Ukrajinu“.
    Mimo jiné prohlásil, že na východě země momentálně operuje 9000 ruských vojáků.

    P.S.
    Takže ráno 2000 odpoledne 9000. Takže ukrové dostávají zřejmě za uši, když už se zase raketovým tempem zvyšují počty vojáků RF.

  • peter. • 21. ledna 2015

    Rusi už nemajú vojakov.Všetci padli v Novorosii:
    http://jetoinak.livejournal.com/21024.html

  • peter. • 21. ledna 2015

    Béda napsal
    A kdo to za západní Ukrajinu zaplatí?

    To je ale blbec.
    Jacenjuk hrozí Rusku,že Ukrajina sa celkom odpojí od ruského plynu.
    http://ukraina.ru/news/20150121/1011871535.html
    Keď bude ten plyn brať od Poľska alebo od kohokoľvek zo západu,tak Rusku to len prospeje,lebo dostane zaplatené od spolahlivejšieho partnera a navyše,nikto nebude ten plyn kradnúť.A Ukrajina bude používať stále ten istý ruský plyn.Je to hňup.

  • Aleš • 22. ledna 2015

    peter. napsal
    To je ale blbec.
    Jacenjuk hrozí Rusku,že Ukrajina sa celkom odpojí od ruského plynu.
    http://ukraina.ru/news/20150121/1011871535.html
    Keď bude ten plyn brať od Poľska alebo od kohokoľvek zo západu,tak Rusku to len prospeje,lebo dostane zaplatené od spolahlivejšieho partnera a navyše,nikto nebude ten plyn kradnúť.A Ukrajina bude používať stále ten istý ruský plyn.Je to hňup.

    Stejné, jako triky našich rozpočtově zodpovědných kokotů. Strašení Řeckem, Kraďouskovy složenky, strašení tanky na Gibraltaru a v Praze. A čím debilnější, tím víc debilů se na to chytne. Proč myslíte, že Ukrajinci ještě Chorošenka a Praseňuka nedefenestrovali. Marná sláva, ale i takový duševní a morální klystýr má pořád ještě dost obecenstva, které jim to žere. Aby i ten náš protentokrát tu nefungoval v časoprostorových jednotkách 1 nafurt.

  • Viky • 22. ledna 2015

    Hrome, mají to všichni s tím plynem nějaké hodně jednoduché. Pro začátek, zásadní kontrakty se západními odběrateli jsou platné do roku 2019. Někdo mi říkal že je právě 2015.Takže myšlééénka, že někdo stojí a topí kontraktem v krbu je hodně drahá myšlenka. K přepsání nebo dokonce zrušení kontraktu je třeba vůle obou stran. A jeho neplnění je drahá záležitost. navíc jsou kontrakty dva. jeden na dodávky plynu na Ukrajinu a druhý na tranzit plynu přes Ukrajinské území. Pokud se obejde Ukrajina bez dodávek ruského plynu, není problém. to už tady půl roku bylo.Pokud poruší kontrakt na tranzit, těžko se dočkají od kohokoli ze závislých nějaké podpory. Pokud něco vybuduje Polsko, klidně může. Problém bude, co do toho budou pouštět. Již před prvopočátečními spory mezi Ukrajinou a RF o cenu plynu ukrajinská strana přísahala, že se spory nedotknou tranzitu. Tohle dodržela. Od dubna tohoto roku končí zvýhodněná cena pro Ukrajinu. To, co zůstává, je tranzit. A Ukrajinou napadená část starého dluhu, která se má dostat před arbitráž ve Švédsku. Klasická smyčka na měřící stanici (virtuální reverz) má své limity, které jsou dány právě kontrakty. V nich je uvedena spodní a horní hranice dodávek. A rusové nedovolí zvýšení dodávek mimo kontrakty, které by dovolily právě ten virtuální reverz většího rozsahu. Než začnou zasahovat od stolu do kontraktů o tranzitu a pod. měli by si novináři nejdřív ověřit, jestli náhodou nebyly některé platby předem započítány. GazProm by jen těžko vysvětloval svému hlavnímu akcionáři, že předplatil služby které vlastně nechce a zatím nemá čím nahradit. Pokud se tedy Ukrajina odkáže od ruského plynu, je to něco zcela jiného, než odmítnout plnit kontrakt o tranzitu!

  • peter. • 22. ledna 2015

    Práve pre to je Jaceniukova hrozba Rusku nezmyselná.