Diskuze k článku


  • Martin (už bez taky m) • 17. června 2016

    Pokud bude kritika účasti v NATO protistátní čin, je to na emigraci. Nebo okamžitou aplikaci čl. 23 LZPS obyvatelstvem…
    Do zločinecké organizace NATO jsme nikdy neměli vstoupit, po rozpuštění VS pro to nikdy později už nebyl žádný důvod – vyjma touhy po spoluúčasti v agresi na Východ u pár procent prozápadních fanatiků.
    Pokud jako občan, který nikdy se vstupem do NATO nesouhlasil bych měl být za jakoukoliv kritiku tohoto zločinného uskupení zavřen, emigruji. Přes to že tuto zemi miluji a dal jsem jí vše, bych okamžitě odešel a pracoval do konce života jako aktivní odpůrce režimu který tady nyní máme…
    Do NATO jsme nevstoupili na základě občanského rozhodnutí (referenda) a tvrdím, že dokonce i tehdy nejspíše PROTI VŮLI VĚTŠINY OBYVATEL…
    Osobně se nepokládám jako občan za povinného COKOLIV pro NATO dělat, naopak mám je za OKUPANTY. Je třeba odmítat jakoukoliv instituci NATO.
    Generál Petr Pavel je HŇUP a ZRÁDCE vlastního národa!
    Kdekoliv to veřejně prohlásím či napíši.
    Prodal bezpečnost vlastního národa za vlastní prospěch, nemá naprosto žádnou soudnost, a hazarduje s osudem tisíců (spíše desetitisíců) lidí které zde případný obranný úder RF v případě jakéhokoliv konfliktu zabije, když se RF bude snažit eliminovat rizika a hrozby.
    Jsme sice „týlový stát“ (protektorát), ale i tak jsou zde již dnes nepochybně cíle pro ruské rakety. Zatím nejspíše jen s konvenční (vč. termobarických) hlavicí, ale i to se může změnit.
    Upozorňuji, že žádná obrana není, neplánuje se a ani by nebyla účinná.
    Poškozením či zničením vybraných zařízení a infrastruktury v týlu v ČR, případně zamořením či zneprůchodněním části území by si východněji od nás vytvořili jakýsi „virtuální kotel“ , kde by následně vše na dálku doslova VYGUMOVALI.
    NIKDO by to tam nepřežil, přísun přes ČR by byl O…

  • Martin (už bez taky m) • 17. června 2016

    Kremací jednotek na Východě by Rusové vyřešili problém se zakopáváním mrtvých… Nikdo by se nevrátil…
    starý článek, jakž takž vypovídající, dnes jsme ovšem ve zbrojení ještě mnohem, mnohem dále… a takový Kalibr Vám to „bezpečně doručí“ kamkoliv na planetě z jakéhokoliv kontejneru kdekoliv. Se 100 % přesností dnes trefí i cíl o velikosti dvířek králíkárny…
    Takový „pošťák“ ovšem nezvoní…
    A přichází jen jednou – naposledy…
    To jen abychom věděli, co a jakou „bezpečnost“ nám zajistí US PRO budovaná v Evropě… I tady totiž platí, že KAŽDÁ SRANDA NĚCO STOJÍ…
    http://technet.idnes.cz/vakuova-bomba-fae-termobaricka-zbran-dvz-/tec_technika.aspx?c=A070912_124222_tec_technika_kuz

  • petr jihlava • 17. června 2016

    Autor Stan píše:
    Naši staří dobří známí z Evropských hodnot financovaných převážně z peněz EU, americké ambasády a naší vlády prezentovali analýzu Masarykovy univerzity, jež měla prozkoumat propagandistické techniky „prokremelských webů“, kterou si u vědců z Masarykovy univerzity zřejmě objednali a zaplatili.

    Zajímala by mě jedna věc.Z jakého informačního zdroje a ověřitelných faktů autor svoje tvrzení zakládá ?

  • Stan • 17. června 2016

    petr jihlava napsal
    Zajímala by mě jedna věc.Z jakého informačního zdroje a ověřitelných faktů autor svoje tvrzení zakládá ?

    Všechny informační zdroje jsou uvedeny v článku. Ověřitelným faktem je, že Masarykova univerzita vypracovala předmětnou analýzu „za podpory think-tanku“ Evropské hodnoty a že vědci došli k závěrům uvedeným v analýze. Vše ostatní je samozřejmě má interpretace celé kauzy na základě mých zkušeností s Evropskými hodnotami a ČT.

    Pokud jste se na zpracování této geniálně pojaté analýzy podílel a já jsem Vám zveřejněním svého článku způsobil nějaké potíže, tak se samozřejmě omlouvám.

  • petr jihlava • 17. června 2016

    Stan,vaše tvrzení ve vašem článku považuji za silně zavádějící a lživé.
    Nezpochybňuji,že analýza Masarykovy university byla spolufinancovaná zdroji EU.To neznamená,že analýza není fundovaně a nestranně zpracovaná.
    Kde jste vzal např. to že se americká ambasáda spolupodílela na financování analýzy ? Konspirační teorie je symptom proruských webů,které nezpochybnitelně existují.
    Naprosto souhlasím s článkem( Ano, konspirační weby jsou problém. Sama represe ho nevyřeší)Vojtěcha Boháčem,který vyšel v Deníku Referendum:http://denikreferendum.cz/clanek/23164-ano-konspiracni-weby-jsou-problem-sama-represe-ho-nevyresi

  • Aleš • 17. června 2016

    Předseda bezpečnostního výboru posranecké sněmovny se podivuje nad tím, že místopředseda naší vlády jezdí často v jednom autě s protektorem Schapirem. Ale vůbec se nepozastavuje nad tím, že v rámci naší bezpečnosti mu dovolí s národem hovořit jen o takových ptákovinách jako vlastnictví zbraní či počtech muslimáků u nás, ale bavit se o tom, zda-li členství v NATO je pro nás a svět bezpečné nikoliv. Jestli existují politické síly, které se pokusí spustit CZEXIT, apeluji na ně, že především naše vytoupení z NATO je prioritním problémem naší existence. Pokud nechceme výrazně měnit strukturu výroby a zahraničního obchodu, z vystoupením z unie bych zatím počkal, obchodujeme hlavně se zeměmi unie a máme aspoň prťavý vliv na rozhodování těch vlastizrádných bruselských jelit.

  • Vaska • 17. června 2016

    o ty masarykově universitě jsem to četl – vypadá to na to že za to dostali grant od zastupujícího říšského protektora „soudruha shapiróó“ – a tohle je taky hustý : soudruzi objevili Putinova agenta :
    https://vlkovobloguje.wordpress.com/2016/06/17/televizni-stiznost-pp-odpovida-kremlin-watch/

  • Dana • 17. června 2016

    Tak, vazeni soudruzi, to musite vyrazit v milionovych poctech do ulic a pozadovat vystup z NATO.. Mnohym hybatelum globalni politiky by zruseni NATO prislo vhod, protoze se svetova kotva vedeni presouva do Asie a vypovezenim smlouvy od Evropske Unie by pak nemohl nikdo Spojene Staty narknout, ze nedodrzuji zavazne smlouvy a dohody.. Byly by pak z obliga, az opravdu uhodi Chalifat.
    Dale, ti, kteri planuji, ti uz jiste maji budouci plan na pripadne povoleni Ruske Federaci se rozsirit a pokud obyvatelstvo nebude prilis proti tomu, nechat Ruskem anexovat cast vychodni Evropy. Vznikl by chaos mezi narody ale i vnitrne moznost obcanskych valek, a Rusko, ktere ma v armade desetisice muslimu, by pak bylo dotlaceno k vojenske akci v Evrope, kde by se mohl uplatnit plan B, coz je v hantyrce iluminatu pozmenovat lidskou vuli paprsky z pristroju, ktere se vseobecne nazyvaji HAARP (nepresne). Toto zareni, jestli chcete, reaguje na rozdilne lidske DNA. Nu a pak se pod ozarenim ruska armada definitivne zblazni, coz historie zaznamena jako nevysvetlitelnou davovou psychozu, zacne se ‚radikalisovat‘ a devastovat cely evropsky kontinent za ucelem podmaneni „Allaha“. . (Nekteri rusti analyste uz vi, ze chalifat realne Evrope hrozi.).. Zaroven by ale tato situace zdevastovala i Rusko . … Uznavam, ze na masove ovlivnovani mysleni by musela byt aplikovana kosmicka akce ohromnych rozmeru, proti tomu je preprogramovani osameleho zahradnika, kteremu „hrabne “ a najednou zavrazdi politika jen malinkaty test. Tihle lide v pozadi ale miluji hrani riskantnich her…
    A ted mi prosim odpovezte, ze je to bullshit, at se aspon necemu uchichtnu…

  • peter. • 17. června 2016

    Dana napsal
    at se aspon necemu uchichtnu…

    skúsim vyhovieť:
    Viete prečo máte o jeden mozgový závit viac ako sliepka?
    No aby ste nesrala po kuchyni!

  • Vaska • 17. června 2016

    Peter – takhle prosím ne – s ženou se má zacházet jako s květinou „nařezat , svázat a hodit do vody“ !!

  • fajt • 17. června 2016

    https://life.ru/t/мнения/421327/nauchit_ikh_boiatsia_nas – to jsem zvědavý, jak se to nakonec ukutí, vrcholový sport je jako velká politika, tedy děvka, která je drogách a chce všechny opíchat – na jednu stranu jsou vrcholoví sportovci zkažení ( ruští nebudou výjimkou), krom toho v Rusku jsou i pátou kolonou ( tedy proč je nenechat trestat jejich soukmenovci ) a v poslední době jsou spíše založeni na dollary než na prezentování sborné – na druhou stranu nechat si kecat do svých lidí od poskoků, kteří jsou vrcholově bojovní, by mohlo znamenat slabost, která by u neoconů mohla vyvolat ještě větší zběsilost, kterou by prezentovali na své vazalské Evropě a zbytku amerického světa ( je tady ještě jedna věc, ruští sportovci měli v Brazílii být vyslanci ruského světa, který na jižní americké polokouli docela kladně rezonuje a jejich neúčast daná schválně podivným vyřazením, by mohla významně pomoci americkým kolaborantům ). ..)

  • hudryper • 17. června 2016

    Dana napsal
    Dale, ti, kteri planuji, ti uz jiste maji budouci plan na pripadne povoleni Ruske Federaci se rozsirit a pokud obyvatelstvo nebude prilis proti tomu, nechat Ruskem anexovat cast vychodni Evropy. Vznikl by chaos mezi narody ale i vnitrne moznost obcanskych valek, a Rusko, ktere ma v armade desetisice muslimu, by pak bylo dotlaceno k vojenske akci v Evrope, kde by se mohl uplatnit plan B, coz je v hantyrce iluminatu pozmenovat lidskou vuli paprsky z pristroju, ktere se vseobecne nazyvaji HAARP (nepresne).

    Označit tento duševní průjem za bullshit by bylo poklonou a zároveň urážkou hovězího dobytka při
    jeho úžasné schopnosti přeměňovat potravu s obrovským nestravitelným podílem na lahodné mléko.Zdá se,že náš milý khaki mozeček dosáhl povýšení,měli bychom ho pochválit,aby nic nedělal a tak byl povýšen znova a znova.Znáte přece ten starý a osvědčený recept rektálních alpinistů,ne ?

  • Stan • 17. června 2016

    petr jihlava napsal

    Stan,vaše tvrzení ve vašem článku považuji za silně zavádějící a lživé.
    Nezpochybňuji,že analýza Masarykovy university byla spolufinancovaná zdroji EU.To neznamená,že analýza není fundovaně a nestranně zpracovaná.
    Kde jste vzal např. to že se americká ambasáda spolupodílela na financování analýzy ? Konspirační teorie je symptom proruských webů,které nezpochybnitelně existují.
    Naprosto souhlasím s článkem( Ano, konspirační weby jsou problém. Sama represe ho nevyřeší)Vojtěcha Boháčem,který vyšel v Deníku Referendum:http://denikreferendum.cz/clanek/23164-ano-konspiracni-weby-jsou-problem-sama-represe-ho-nevyresi

    Uveďte, která tvrzení konkrétně jsou lživá a silně zavádějící, ať se máme o čem bavit. Americká ambasáda podle transparentního účtu spolku prokazatelně financuje Evropské hodnoty, které podle vlastních slov podpořily vytvoření analýzy. A přesně to jsem napsal. Jaké další konspirační teorie jsem se dopustil? Podle mého názoru nejsou problémem konspirační teoretici, ale konspirační praktici. Ti teoretici za nimi a jejich fantazií bohužel jen pokulhávají.

    P. S. Nezapomeňte, že pokud jste placen z některého z výše uvedených zdrojů, je ve Vašem zájmu mi nějaké to procento ze svého platu odvádět. Číslo účtu na homepage vpravo nahoře.

  • peter. • 17. června 2016

    Komentár „novosti – 112.ua“k prehre Ukrajiny so Severným Írskom :
    „Naši proigrali!! Vot kozly! „

  • Aleš • 17. června 2016

    Stane: Už si zvykej na tvrdě normalizační manýry kádrů Národní fronty. Teď nepracujou pro Vasila, Gustu či Leonida. Jejich chlebodárci již nejsou lidumilové ale zombie, proti nimž byli ti tři patrně duševní i morální velikáni. Zatím se spoléhali na novou taktiku, že nemusí nic zakazovat a cenzurovat či někoho likvidovat kvůli napsanému či vyřčenému slovu, proto, že tohle dnes nikoho nezajímá a v záplavě fejků vše vyvane do ztracena. A ejhle. Mají problém. Už musí dělat seznamy prokremelských webů a zaměstnávat svoje lidi na dohlížení. Rozkas nenechá na sebe dlouho čekat.
    Na mne nasazený „agent“ se právě školí v Gruzii, tak mám chvilku klidu. V dubnu skolil jednoho mladšího kamaráda glykemický šok. Dodnes je v pracovní neschopnosti. Těžko říct, co přesně za tím bylo, zda jen přetížení v práci nebo i jeho politické názory. Budou ještě bodat bodáky von Iglau. S těma prachama je to výborný nápad.

  • Aleš • 17. června 2016

    fajt: Pokud se prezident Ruské federace uchýlil ke komentu rozhodnutí mezinárodní atletické federace, nebylo to rozhodně pro srandu králíkům. Volně cituji: „Poctiví a slušní sportovci by neměli být trestáni institutem kolektivní viny.“ Dle mne je ta neúčast celé výpravy stejná neúcta k čistotě sportu jako vystupování dopujících. Tohle je totiž jasným signálem studené války se takto účelově zachovat vůči sportovcům z jedné země.
    Dnešek však byl důkazem ve sportu, že kdo jinému jámu kopá, sám sobě sám.

  • fajt • 18. června 2016

    http://cz.sputniknews.com/svet/20160617/3317857/atleti-doping-ucast-olympiada-vlajka-rf.html – tak to je přímý útok na Kreml, rádoby světová sportovní federace chce po ruských atletech, aby se vzdali své státnosti a popřeli legitimitu současné ruské vlády, tohle je naprosto bezprecedenční čin, který si nedovolil ani hitlerův režim na olympiádě v 1936. ..

  • petr jihlava • 18. června 2016

    Stane,články na seriózních médiích mají vždy celá jména jejich autoru.Internetová diskuze čtenářů pod článkem se odehrává většinově pod různými nicky.
    Předpokládám,že Stan není vaše pravé jméno a jako autor článku vystupujete raději pod nickem. Jinými slovy,co vás vede k tomu psát články jako autor anonymně ?
    Aby jsme si lépe rozuměli.Analýza Masarykovy university má transparentní financování.To se např.od různých prorusky zpravodajských portálů a webů říct nedá včetně jejich záhadných vlastnických vztahů.Outsider Média je na tom podobně a pochopitelně se musel někdo od vás k analýze obskurně vyjádřit.
    Troufám si tvrdit,že nepatřím mezi ty z nás,který podléhají západní nebo ruské propagandě.Analýzu MU,kterou transparentně někdo spolufinancoval považuji za velmi fundovanou a nestrannou. Vaše spiklenecké teorie a interpretace analýzy považuji za směšnou a vaše argumenty za podpásové a účelově vylhané.Rozumím tomu,že potrefená husa se vždy ozve.

  • hudryper • 18. června 2016

    petr jihlava napsal
    Vaše spiklenecké teorie a interpretace analýzy považuji za směšnou a vaše argumenty za podpásové a účelově vylhané.

    Troll pod nickem petr jihlava protestuje proti používání nicků v diskusích ! Zřejmě ještě nemá dost informací o aktivu přispěvatelů,zřejmě mu chlebodárci nezaplatí za nicky „prokremelských“
    přispěvatelů ve zdejších diskusích. Na to ,alespoň já osobně mám zato,lze odpovědět jedině odpovídajícím způsobem – vyřadit tohoto nepřítele svobodné diskuse z množiny těch,kteří smějí platformu OM používat. Provoz webu na vlastní náklad,bezplatné články a diskuse – to je prostě
    neuvěřitelné. Dohady o financování OM jsou obrazem jeho podstaty- „podle sebe soudím tebe“.

  • fajt • 18. června 2016

    http://www.lidovky.cz/spor-o-kryptu-parasutistu-praha-chce-vzit-cirkvi-chram-ta-se-ohrazuje-1k8-/zpravy-domov.aspx?c=A160618_092655_ln_domov_mct – to je jediná církev, které v czechia kolonii majetky berou, místo toho, aby tam kolaboranti sypali. ..)

  • Stan • 18. června 2016

    Znova opakuji: Uveďte, která tvrzení konkrétně jsou lživá a silně zavádějící a které argumenty podpásové a účelově vylhané, ať se máme o čem bavit.

    Moje identita se dá lehce zjistit, např kliknutím na „Kontakt“ vpravo dole nebo na Twitter. Ani v masmédiích nejsou všechny články podepsány celým jménem. Záhadné vlastnické vztahy se dají taky lehce zjistit, stačí se podívat na vlastníka domény a do obchodního rejstříku. Co se týče financování, mohu Vás ujistit, že celé probíhá v korunách, od individuálních dárců plus příjmy z reklamy, a pokrývá tak akorát běžný provoz.

    O analýze MU jsem neřekl jediné křivé slovo, naopak jsem ji pochválil, jejím zpracovatelům se povedl geniální trik, když za US a EU peníze zveřejnili pochvalu vybraných „prokremelských“ webů. Kritizoval jsem EH, které to fiasko prezentovaly jako potvrzení svých ničím reálným nepodložených obvinění nezávislých webů.

  • Stan • 18. června 2016

    Předchozí příspěvek byl určen Petru Jihlavovi.

  • petr jihlava • 18. června 2016

    Stan: Podle čeho má čtenář poznat,že autor článku pod nickem Stan je šéfredaktor webu OM Stanislav Blaha ? Kontakt na webu vpravo dole má být důkaz… ? Vlevo dole Twitter Outsider Media
    @varjag_2007 @pwladimirm Героям cлава!
    Nezlobte se na mě,ale Rusky dobře neovládám.Kdybych byl příznivce konspiračních teorií jako většina vašich věrných čtenářů zákonitě bych usuzoval,že musíte být financováni ruskou stranou a patříte jasně mezi dezinformační proruské weby.
    Mediální mainstream zrovna nepovažuji za seriózní média, stejně jako tzv. alternativní zpravodajské weby,které mají nejasné vlastnické vztahy a financování.Vás se to samozřejmě netýká.Máte všechno transparentní a snadno ověřitelné a vaše texty nemanipulují veřejným míněním a nešíří žádnou propagandu a nenávist vůči jinakosti.
    Vy jste ve svém textu skutečně až tak moc nelhal, ale chytře manipuloval s fakty:https://www.academia.edu/26046763/V%C3%BDzkumn%C3%A1_zpr%C3%A1va_Anal%C3%BDza_manipulativn%C3%ADch_technik_na_vybran%C3%BDch_%C4%8Desk%C3%BDch_serverech
    Specialisté Masarykovy univerzity podrobili zkoumání 2660 článků vydaných v průběhu března letošního roku, a to ze serverů Sputnik, AC24, Svět kolem nás a Parlamentní listy. Jde o portály, které podle odborníků šíří prokremelskou propagandu. Kritériem výběru byla rámcová čtenost článků, a proto nebyl zařazen další známý server Aeronet.
    Často rád zařazujete články,které adorují sovětského diktátora Stalina.
    Jak český podnikatel,jako Stanislav Blaha došel k závěru,že státněsocialistická diktatura by pro něj a ostatní byla to nejlepší.Nebo je v tom něco jiného ?

    hudryper: Přijďte na debatu (pondělí 20. 6. od 19:00 ve Skautském institutu na Staroměstském náměstí)Trolling na českém internetu:
    https://www.facebook.com/events/949516261812365/
    Rád vás tam uvidím.

    • Stan • 18. června 2016

      Podle čeho má čtenář poznat,že autor článku pod nickem Stan je šéfredaktor webu OM Stanislav Blaha ?
      Podle toho, že když to neví a nesleduje diskuse (což není Váš případ, takže mám jisté podezření na provokaci z Vaší strany), tak se zeptá a dostane jasnou odpověď, jako jste ji dostal i Vy.
      Vlevo dole Twitter Outsider Media
      Stačilo na ten hrozný odkaz s heslem ukrajinských nacionalistů kliknout…
      Vy jste ve svém textu skutečně až tak moc nelhal, ale chytře manipuloval s fakty
      Když jsem až tak moc nelhal, nepsal jsem nakonec pravdu? Nechcete se mi omluvit? Už potřetí a naposledy Vás vyzývám, abyste byl ve své kritice konkrétní, tedy s kterými fakty a jak jsem manipuloval, další podobné příspěvky smažu jako trollování.
      Máte všechno transparentní a snadno ověřitelné a vaše texty nemanipulují veřejným míněním a nešíří žádnou propagandu a nenávist vůči jinakosti.
      To je od Vás poměrně přesný postřeh, ač byl s velkou pravděpodobností myšlen jako ironie.
      Často rád zařazujete články,které adorují sovětského diktátora Stalina.
      Prosím o konkrétní příklady adorování Stalina, které mi vyčítáte, ať mohu konkrétně reagovat. Kdybyste byl pečlivý čtenář, věděl byste, že jsem u několika článků, které se snažily Stalina až příliš omlouvat, vyjádřil odlišný názor. Nepovažuji se za podnikatele, protože mi provozování těchto stránek nepřináší zisk, nepovažuji státněsocialistickou diktaturu za nejlepší a nepamatuji si, že bych někdy něco podobného napsal či publikoval na OM.

  • Martin (už bez taky m) • 19. června 2016

    Ten, kdo se ve svých vyjádřeních dopouští tolika zkreslení a manipulací jako značka „petr jihlava“, účelově rozeštvávajíc diskutéry, nemůže někoho vůbec z manipulace obviňovat.
    Vzhledem k projevené inteligenci této značky jde zcela zřejmě o cílený úmysl.
    Otázkou je jen zda placený, nebo ze zkažené nadšenosti.
    Někdy může jít i o kombinaci, každopádně ona značka ve svých posledních vyjádřeních „ztvrdla“, což spíše naznačuje „povinnost“ placeného trolla…
    Mazal bych, ale „přiletí „jako jiný fa-g/kan“…
    Asi ideálem by bylo přestat naprosto reagovat, i když občas „podlézá“, nebo útočí „vyžadující“ či provokující odpovědi…