Diskuze k článku


  • Alena • 9. srpna 2015

    skvělé, paní Lauterbachová, a opět jste to pojmenovala naprosto přesně.
    Kéž by i ostatní uměli číst a vnímat i jiné názory.
    Ano, jedním z faktorů, jak udržet stabilitu v Evropě
    – zastavit příval migrantů
    – neuzavřít TTIP ( tím i GMO) a odpoutat se od USA
    – začít spolupracovat s Ruskem a Čínou.

    Dokáží to naše politické elity?

    NE NEDOKÁŽÍ, STAČÍ SE KOUKNOUT JAK SE VEDE DISKUZE NA ALTERNATIVNÍCH WEBECH, A JAK JSOU NAPADÁNI ODPŮRCI MIGRACE

  • hudryper • 9. srpna 2015

    Alena napsal
    NE NEDOKÁŽÍ, STAČÍ SE KOUKNOUT JAK SE VEDE DISKUZE NA ALTERNATIVNÍCH WEBECH, A JAK JSOU NAPADÁNI ODPŮRCI MIGRACE

    Paní Aleno , jste nepochybně hluboce přesvědčená,že hlásáte pravdu pravdoucí a k argumentům protistrany nepotřebujete mít žádný respekt. Musím Vás upozornit na to,že Vaše pravdy nemusí
    být absolutní,zvláště v konfrontaci s názory těch,kteří přistupují k danému problému klidněji a
    rozvážněji. Podle mého názoru jde o další operaci pod cizí vlajkou s cílem dostat vnitřními silami
    EU státy Evropy do vzájemných konfliktů,zejména probuzením těch starých,zdánlivě překonaných.
    Z pozice starého pána si dovolím dát Vám radu : „než kliknete na svůj příspěvek k jeho přenesení
    na OM,zastavte se a zamyslete se nad každým jeho slovem. Když zjistíte,že při poctivé editaci máte
    pocit,že by věci mohly být třeba i jinak,zmírněte tón svých jednoznačných axiomů a smažte to,co
    je jen provokatívní a nepředstavuje pravdivou výpovědní hodnotu o tom,co skutečně cítíte.“

  • Béda • 9. srpna 2015

    hudryper napsal
    Paní Aleno , jste nepochybně hluboce přesvědčená,že hlásáte pravdu pravdoucí a k argumentům protistrany nepotřebujete mít žádný respekt. Musím Vás upozornit na to,že Vaše pravdy nemusí
    být absolutní,zvláště v konfrontaci s názory těch,kteří přistupují k danému problému klidněji a
    rozvážněji. Podle mého názoru jde o další operaci pod cizí vlajkou s cílem dostat vnitřními silami
    EUstáty Evropy do vzájemných konfliktů,zejména probuzením těch starých,zdánlivě překonaných.
    Z pozice starého pána si dovolím dát Vám radu : „než kliknete na svůj příspěvek k jeho přenesení
    na OM,zastavte se a zamyslete se nad každým jeho slovem. Když zjistíte,že při poctivé editaci máte
    pocit,že by věci mohly být třeba i jinak,zmírněte tón svých jednoznačných axiomů a smažte to,co
    je jen provokatívní a nepředstavuje pravdivou výpovědní hodnotu o tom,co skutečně cítíte.“

    Pane hudryper,

    máme zde základní otázku kriminalistiky: kdo z aktivních účastníků dění (v zemích původu migrantů) může mít z toho chaosu, násilí, migrace a od nich odvozených třenic užitek? Pochybuji, že by to byl kdokoliv, )ať hájí anebo oponuje migraci) – z diskuterského osazentsví OM.

    Čemu pomůže přijímání migrantů/co se tím vyřeší? Jaká je další perspektiva?

  • peter. • 9. srpna 2015

    Pre odľahčenie diskusie :Matka 6-tich !!!detí sa stala víťazskou „Missis Rossia 2015“.6 detí a stále je krásna.
    http://politikus.ru/v-rossii/55678-missis-rossiya-stala-mat-6-h-detey.html

  • Béda • 9. srpna 2015

    Ještě něco. Je zajímavé jak nikoho nedojímá osud stovek milionů lidí v mateřských zemích migrantů (je v podstatě mimo zorný úhel „hlídacího psa demokracie a lidských práv“). Mainstream naopak velice dobře vidí a reflektuje důsledky politiky v těch mateřských zemích a všichni se nad tím hluboce dojímají. I když je to jen pověstná 1% viditelná část kry důkladně ukryté pod hladinou veřejného mínění.

  • Alena • 9. srpna 2015

    hudryper napsal
    Paní Aleno , jste nepochybně hluboce přesvědčená,že hlásáte pravdu pravdoucí a k argumentům protistrany nepotřebujete mít žádný respekt. Musím Vás upozornit na to,že Vaše pravdy nemusí
    být absolutní,zvláště v konfrontaci s názory těch,kteří přistupují k danému problému klidněji a
    rozvážněji. Podle mého názoru jde o další operaci pod cizí vlajkou s cílem dostat vnitřními silami
    EUstáty Evropy do vzájemných konfliktů,zejména probuzením těch starých,zdánlivě překonaných.
    Z pozice starého pána si dovolím dát Vám radu : „než kliknete na svůj příspěvek k jeho přenesení
    na OM,zastavte se a zamyslete se nad každým jeho slovem. Když zjistíte,že při poctivé editaci máte
    pocit,že by věci mohly být třeba i jinak,zmírněte tón svých jednoznačných axiomů a smažte to,co
    je jen provokatívní a nepředstavuje pravdivou výpovědní hodnotu o tom,co skutečně cítíte.“

    rozhodně nejsem NIKDY přesvědčená, že hlásám pravdu pravdoucí. Pokud ovšem máte společného něco s čísly, tak ta jsou nekompromisní, a nedají se obelhat. Buď hospodaříte se ziskem nebo se ztrátou, a pokud se ztrátou, tak se můžete posadit a spočítat si, zda s x migranty bude ta ztráta o y vyšší. Jiné počty nejsou.
    Vaše kárání beru jako výzvu k odchodu z webu, což udělám, jak poroučíte.
    Na závěr ještě přídavek- ušlechtilost pana Štětiny, kterého rasová jinakost obohacuje
    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Jaromir-Stetina-nadsene-pise-z-Bruselu-Vsude-krasne-muslimske-holky-tolik-barev-takova-rozmanitost-Tato-nova-Evropa-se-mi-libi-391475

    Přeji Vám, ať takových vzorných občanů jako je pan Štětina máte na tomto webu většinu
    Váš web si mažu z oblíbených

  • vittta • 9. srpna 2015

    Hurdypere, připadáte mi jako ideologická policie.
    Je to nechutné…..

  • Georgius z Raduně • 9. srpna 2015

    Alena napsal
    rozhodně nejsem NIKDY přesvědčená, že hlásám pravdu pravdoucí. Pokud ovšem máte společného něco s čísly, tak ta jsou nekompromisní, a nedají se obelhat. Buď hospodaříte se ziskem nebo se ztrátou, a pokud se ztrátou, tak se můžete posadit a spočítat si, zda s x migranty bude ta ztráta o y vyšší. Jiné počty nejsou.
    Vaše kárání beru jako výzvu k odchodu z webu, což udělám, jak poroučíte.
    Na závěr ještě přídavek- ušlechtilost pana Štětiny, kterého rasová jinakost obohacuje
    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Jaromir-Stetina-nadsene-pise-z-Bruselu-Vsude-krasne-muslimske-holky-tolik-barev-takova-rozmanitost-Tato-nova-Evropa-se-mi-libi-391475

    Přeji Vám, ať takových vzorných občanů jako je pan Štětina máte na tomto webu většinu
    Váš web si mažu z oblíbených

    Paní Aleno, vyjadřujete i mé pocity. Tady to jsou samé proklamace racionality a ušlechtilých ideálů bez ohledu na známé, vyčíslitelné nebo jen předvídatelné dopady. Také já považuji za vhodné dát si od OM pohov, poněvadž to tu příliš zavání vždy neomylnou pedagogickou čulíkovštinou. Sbohem a šáteček – loučí se s Vámi Váš Georgius z Raduně – imán radikální ateistické mešity.

  • hudryper • 9. srpna 2015

    Táák ! A máme to ! Svými postoji dokazujete,že nejste schopni nezbytně svobodomyslného nadhledu k názorům,které nejen nesdílíte,ale kategoricky odsuzujete. Tož si udělejte pauzu a
    protože to tak chodívá,nebudete první,zase se k tomu OM navrátíte. Návrat ztraceného syna ,nebo
    dcery je prastarý lidský zážitek ztvárněný i umělecky.A my,pozůstalí, se už dnes těšíme,až se přiznáte ke svým původním nickům a splynete s rodinkou lidí s vlastním ,ne vždy souhlasným názorem. Obracím se zde k paní Aleně a panu Georgisovi,nikoliv k vittovi.Ten se vracet nemusí.

  • peter. • 9. srpna 2015

    Argumenty diskutérov zamerané proti prijímaniu imigrantov,ani odkazy na vyjadrenia úctyhodných ľudí z radov vedcov,vojakov,filozofov a analytikov smerované na varovanie pred multikulturalizmom a imigrantskou vlnou sa v diskusiách odrážajú od takýchto protiargumentov :
    Apel na súcit,solidaritu a humanizmus.Nasledujú argumenty týkajúce sa nízkej pôrodnosti a vymierania našich národov.Ak to nepomôže,prichádza na rad varovanie pred nástupom „korporátneho fašizmu“ a napokon obvinenia zo xenofóbie,rasizmu a náckovstva.Nikto sa ani nepokúša vyvracať prirodzené obavy potenciálnych hostiteľov,z možných zdravotných a bezpečnostných rizík,odmieta sa diskusia o negatívnych skúsenostiach s kriminalitou imigrantov v štátoch kde takéto skúsenosti už majú a nespomína sa ani likvidácia kultúry hostiteľov v prospech presadenia sa kultúry imigrantov.Mám na mysli všetky tie ústupky imigrantom,keď sa v rámci tzv.politickej korektnosti zakazujú kresťanské symboly a dokonca vadia už aj tradičné vianočné stromčeky a moslimské náboženské sviatky sa začínajú vyhlasovať za štátne sviatky(Švédsko).Hrubo sa ignoruje väčšinová mienka národa.
    Takže poďme sa všetci tešiť na svet v ktorom bude len jedna rasa,jedno náboženstvo,jedna vláda,svet plný homosexuálov,lesieb a transvestitov ktorí budú vychovávať naše deti,na svet ktorý bude taký ako si ho predstavuje aj táto dáma:
    https://beo.sk/multikulturalizmus/2000-vychod-nemecka-je-prilis-biely

  • Ladys • 9. srpna 2015

    Začnu jedním, alespoň pro mne, hodně blízkým pohledem na imigraci:
    https://vlkovobloguje.wordpress.com/2015/08/08/o-uprchlicich-bez-statistik-zato-z-prvni-ruky/
    a budu pokračovat pro mne dnešními, téměř nechutnými výroky pana hudrypera. Táááák pan hudryper si osobuje právo doporučovat kdo zde může a nemusí psát k jeho osobnímu uspokojení, tak to jsem fakt tedy nečekal, že se to tady až takto zvrtne. Jinak paní Aleno, jsou zde i jiní přispěvatelé a diskutéři, ty kteří se Vás snaží mentorovat můžete prostě přeskočit. Osobně bych byl rád (a nejsem asi sám), kdyby tento web zůstal názorově pestrý.

  • Alice • 9. srpna 2015

    Aleno, v něčem máte pravdu, ale zbytečně to hrotíte. Hudryper vám to napsal slušně, dokonce bych řekla hezky. Stačilo se jen zamyslet a ne podsouvat mu hned vyhazování z webu. Dovolím si tu volně ocitovat (autora už nevím):

    Mysli jen potud, abys mohl cítit a ovládej své emoce, abys nepřestal myslet….

    Možná, alespoň občas:-) bychom se tím měli všichni řídit a ušetřili bychom si mnohá nedorozumnění.

  • vittta • 9. srpna 2015

    hudryper napsal

    Táák ! A máme to ! Svými postoji dokazujete,že nejste schopni nezbytně svobodomyslného nadhledu k názorům,které nejen nesdílíte,ale kategoricky odsuzujete. Tož si udělejte pauzu a
    protože to tak chodívá,nebudete první,zase se k tomu OM navrátíte. Návrat ztraceného syna ,nebo
    dcery je prastarý lidský zážitek ztvárněný i umělecky.A my,pozůstalí, se už dnes těšíme,až se přiznáte ke svým původním nickům a splynete s rodinkou lidí s vlastním ,ne vždy souhlasným názorem. Obracím se zde k paní Aleně a panu Georgisovi,nikoliv k vittovi.Ten se vracet nemusí.

    Já ještě neodcházím, Hurdypere.
    Ale případný odchod Georgiuse a Aleny mě bude mrzet.

  • zajoch • 9. srpna 2015

    Nepřipadá mi, že by odsud Hudryper vyhazoval Alenu a Georgia z Raduně. Naopak je nabádá, aby svou svobodnou volbu odejít po čase opustili a vrátili se. Nezdá se mi, že by v Hudryperově textu byla nějaká konfrontace. Dokonce i vitttovi (opravdu tu mají být tři t?) jen velmi zdvořile doporučil, aby se už nevracel. Tak proč to ublížení?

  • Dana • 9. srpna 2015

    Samozrejme nemocny muz svetove ekonomiky je strycek Sam, chudak jeden, zrovna ted, kdyz na nem vydupavaji zodpovednost za rozesirani statu a narodu.. Mozna, ze se pan Hudrypero konecne docka i padu dolaru . Je to tak, Americane zchudli, armada se zcvrkava a tak, mili Evropane, pomoci vam nemuzeme, jen se dale zahlcujte islamskymi emigranty, odpoutejte se od Amiku a vzhlizejte k vychodu.. Majdan a la Ukrajina, nacionalisticke smery Ruska a Ceska se spoji a mate to v cajku….Kdopak asi bude Vudce ? (Vladimir Vladimirovic to nebude.)

  • peter. • 10. srpna 2015

    Alena napsal
    Váš web si mažu z oblíbených

    Alena,Georgius:
    Bol by som rád,keby ste svoje rozhodnutie prehodnotili.Zvykol som si na vás a chýbali by ste.Stan už nie raz preukázal svoju tolerantnosť a trpezlivosť na tomto fóre a to,že presadzuje svoje videnie problému mu nemožno zazlievať.Napadla ma kacírska myšlienka,že sa možno dostal v otázke imigrantov pod nejaký tlak,lebo keď som si prešiel niektoré alternatívne weby,tak ich majitelia uverejnili podobné stanoviská k prijímaniu utečencov ako Stan,(OM,Aeronet,Vlkovo,Janika).Je to iba také moje tušenie,dúfam,že neopodstatnené.

  • fajt • 10. srpna 2015

    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Od-lzi-ke-lzi-Strucne-shrnuti-miliardarske-kariery-Zdenka-Bakaly-391493 – To, co po Bakalovi podle analytičky zbývá, je latentní politický konflikt a velká příležitost pro Andreje Babiše. „Za privatizaci roku 2004 je politicky zodpovědný Bohuslav Sobotka, který ji tehdy řídil jako ministr financí. Před Městským soudem v Praze stojí jako obžalovaní znalec a dva vysoce postavení úředníci Fondu národního majetku. Pokud soud rozhodne, že při prodeji OKD skutečně došlo k podvodu, dostane se Sobotka pod těžký tlak. Také případná arbitráž, v níž by stát žaloval miliardáře za prodej bytů, bude stále k celému příběhu OKD a Bakaly přitahovat pozornost. Andrej Babiš bude mít stále prostor připomínat jedenáct let starou vinu svého současného premiéra. Čím déle se soudy potáhnout k příštím volbám, tím hůř pro Sobotku – Hurvajz je obyčejná mrdka, kdybych chodil k frašce zvané volby, tak je nevolitelnej, takhle memoruji pro svou krev a další generaci, že maj u této smečky vždycky tasit železa. ..)

  • peter. • 10. srpna 2015

    …plakala Maryčka Magdonova.

  • vittta • 10. srpna 2015

    zajoch napsal

    Nepřipadá mi, že by odsud Hudryper vyhazoval Alenu a Georgia z Raduně. Naopak je nabádá, aby svou svobodnou volbu odejít po čase opustili a vrátili se. Nezdá se mi, že by v Hudryperově textu byla nějaká konfrontace. Dokonce i vitttovi (opravdu tu mají být tři t?) jen velmi zdvořile doporučil, aby se už nevracel. Tak proč to ublížení?

    Alena je žena, a ženy tohle vnímají osobněji.
    Věčně se tady do ní někdo navážel…..
    Tohle je podle mě jen taková poslední kapka.
    Georgius má asi zase svou hrdost.
    Hurdyper je chytrystik, co má radit jiným ať se zamyslí?
    Ať se zamyslí raději sám nad svými texty.
    Vittta má 3 t, to je můj mail, jedno t bylo obsazené, rovněž 2t, tak holt jsem musel vzít zavděk třemi.
    To používám už 10 let, od chvíle, kdy jsem se poprvé zapojil do virtuálního žvanění a co je zajímavé, ty 3 t tam jen málokdo psal, většinou tam psali jen dvě…
    A ta jeho zdvořilost ke mě?
    Póza.

  • Ladys • 10. srpna 2015

    peter. napsal
    Alena,Georgius:
    Bol by som rád,keby ste svoje rozhodnutie prehodnotili.Zvykol som si na vás a chýbali by ste.Stan už nie raz preukázal svoju tolerantnosť a trpezlivosť na tomto fóre a to,že presadzuje svoje videnie problému mu nemožno zazlievať.Napadla ma kacírska myšlienka,že sa možno dostal v otázke imigrantov pod nejaký tlak,lebo keď som si prešiel niektoré alternatívne weby,tak ich majitelia uverejnili podobné stanoviská k prijímaniu utečencov ako Stan,(OM,Aeronet,Vlkovo,Janika).Je to iba také moje tušenie,dúfam,že neopodstatnené.

    Peter, to je zajímavé, mě tato a úplně stejná myšlenka napadla včera také a stejně jako ty doufám, že to není tak, že něco za něco. Člověk už začíná být paranoidní z toho všeho co se zcela nelogicky děje okolo něj.

  • Sio • 10. srpna 2015

    vittta napsal

    Hurdypere, připadáte mi jako ideologická policie.
    Je to nechutné…..

    A už zase tu někomu ubližují … to je hrozné, co?

  • Sio • 10. srpna 2015

    Georgius z Raduně napsal
    Paní Aleno, vyjadřujete i mé pocity. Tady to jsou samé proklamace racionality a ušlechtilých ideálů bez ohledu na známé, vyčíslitelné nebo jen předvídatelné dopady. Také já považuji za vhodné dát si od OM pohov, poněvadž to tu příliš zavání vždy neomylnou pedagogickou čulíkovštinou. Sbohem a šáteček – loučí se s Vámi Váš Georgius z Raduně – imán radikální ateistické mešity.

    Lidi neblbněte. Také nejsem příznivec imigrace. Ale ani Stan tu nehájí čulíkovskou propagandu, má svá omezení, koho přijmout a koho ne. Zmiňoval jsem tu mladého Švýcara, dali jsme při obědě řeč o imigrantech. V jeho vesničce (2000 obyv) mají 10 kousků a prý mají všichni VŠ a jsou v pohodě. Na druhé straně prý Švýcarsko tvrdě brání hranice proti IMIGRANTǓM. Ovšem těch 10, co tam mají jsou ASYLANTI. Dal si záležet aby zdůraznil ten rozdíl. A také nad tím, abych pochopil, že za to mohou Amíci a že se nám smějí zpoza oceánu.

  • lomikel • 10. srpna 2015

    hudryper to obcas zkousi delat strazneho nafika, ja mu vzdy napisu at me necha zabanovat :).

    Alena, Georgius – proste ho ignorujte.

  • Sio • 10. srpna 2015

    Aleno, zpočátku jsem vás moc neměl v oblibě kvůli exponovanému moraváctví, pak jsem zjistil, že jste možná fajn holka. Ale nechtěl bych zrovna být poblíž, když vám bouchou saze. :-) Nebo se pletu? Myslím, že až emoce vychladnou, zjistíte, že jde o produkt látkové výměny.
    A hudrypera se musím zastat, známe se osobně a musím říct, že je to rozvážný muž a fajn chlap. Prostě se neznáte, špatně jste ho odhadla, sednout s ním na pivo, tak změníte názor. Myslím, že i když naznačil vitttovi, že se nemusí vracet (ale ten mu radost, aby odešel neudělá) tak nikoho nechtěl vyhodit a ani si nato neosobuje právo. Lítají tu občas jinačí invektivy, řekl bych.
    Tuhle jsme se docela rafali s Georgem, až jsme zjistili, že jsme z podobného těsta. Názory samozřejmě stejné nemáme, no a co? Co jsme si vyjasňovali s merlin a jak, to ani nechtějte vědět a už ji mám radši než její bernardýny a straku.
    Tož tak.

  • lomikel • 10. srpna 2015

    sio – me taky zkousel vyhazovat, to me nepripada fajne, ze s nim pijete pivo na tom nic nemeni. Dela to opakovane, u pani Aleny ne rozdil od treba me a vittta zcela bez i jen formalniho duvodu. Tak to s nim u piva proberte …., ze by se treba mohl omluvit :o), teda pani Alene, myslim.

  • Gatta • 10. srpna 2015

    Sio napsal

    Aleno, zpočátku jsem vás moc neměl v oblibě kvůli exponovanému moraváctví, pak jsem zjistil, že jste možná fajn holka. Ale nechtěl bych zrovna být poblíž, když vám bouchou saze. Nebo se pletu? Myslím, že až emoce vychladnou, zjistíte, že jde o produkt látkové výměny.
    A hudrypera se musím zastat, známe se osobně a musím říct, že je to rozvážný muž a fajn chlap. Prostě se neznáte, špatně jste ho odhadla, sednout s ním na pivo, tak změníte názor. Myslím, že i když naznačil vitttovi, že se nemusí vracet (ale ten mu radost, aby odešel neudělá) tak nikoho nechtěl vyhodit a ani si nato neosobuje právo. Lítají tu občas jinačí invektivy, řekl bych.
    Tuhle jsme se docela rafali s Georgem, až jsme zjistili, že jsme z podobného těsta. Názory samozřejmě stejné nemáme, no a co? Co jsme si vyjasňovali s merlin a jak, to ani nechtějte vědět a už ji mám radši než její bernardýny a straku.
    Tož tak.

    Tak kdy bude nějaká slezina, když už se to bere takhle osobně s rozborem charakterů ?

  • lomikel • 10. srpna 2015

    gatta – myslite jako ze se sejdem dame pet-sest a pak takto duchovne posileni si padneme do naruce, zbratrime se jeste par kousky a pojdem demotrovat do Bele – Puste bratry domu !
    😉

  • Ladys • 10. srpna 2015

    Sio napsal
    Lidi neblbněte. Také nejsem příznivec imigrace. Ale ani Stan tu nehájí čulíkovskou propagandu, má svá omezení, koho přijmout a koho ne. Zmiňoval jsem tu mladého Švýcara, dali jsme při obědě řeč o imigrantech. V jeho vesničce (2000 obyv) mají 10 kousků a prý mají všichni VŠ a jsou v pohodě. Na druhé straně prý Švýcarsko tvrdě brání hranice proti IMIGRANTǓM. Ovšem těch 10, co tam mají jsou ASYLANTI. Dal si záležet aby zdůraznil ten rozdíl. A také nad tím, abych pochopil, že za to mohou Amíci a že se nám smějí zpoza oceánu.

    Sio, nezlob se, ale tyhle alibistický řečičky, že jako já imigranty taky nechci, ale ejhle někde jich je 10 a klape to, to mě fakt zvedá ze židle. Prostě otázka zní jinak. Mohou se ve svobodné zemi rozhodnout svobodně její občané, nebo alespoň jejich značná většina pro to, že nechtějí vůbec žádné uprchlíky z rizikových destinací, nebo že alespoň mohou ovlivnit takovou azylovou politiku jak ji nyní prosazuje „silově“ Brusel ? Ano, nebo ne? Pokud ne, je čas velmi rychle něco změnit.

  • Gatta • 10. srpna 2015

    lomikel napsal

    gatta – myslite jako ze se sejdem dame pet-sest a pak takto duchovne posileni si padneme do naruce, zbratrime se jeste par kousky a pojdem demotrovat do Bele – Puste bratry domu !

    No v tomhle počasí by to mohlo skončit naprosto jakkoliv … třeba Merlin by mohla mít námět ke studiu a Stan po diskuzích. :-)

  • Ladys • 10. srpna 2015

    Sio napsal

    Aleno, zpočátku jsem vás moc neměl v oblibě kvůli exponovanému moraváctví, pak jsem zjistil, že jste možná fajn holka. Ale nechtěl bych zrovna být poblíž, když vám bouchou saze. Nebo se pletu? Myslím, že až emoce vychladnou, zjistíte, že jde o produkt látkové výměny.
    A hudrypera se musím zastat, známe se osobně a musím říct, že je to rozvážný muž a fajn chlap. Prostě se neznáte, špatně jste ho odhadla, sednout s ním na pivo, tak změníte názor. Myslím, že i když naznačil vitttovi, že se nemusí vracet (ale ten mu radost, aby odešel neudělá) tak nikoho nechtěl vyhodit a ani si nato neosobuje právo. Lítají tu občas jinačí invektivy, řekl bych.
    Tuhle jsme se docela rafali s Georgem, až jsme zjistili, že jsme z podobného těsta. Názory samozřejmě stejné nemáme, no a co? Co jsme si vyjasňovali s merlin a jak, to ani nechtějte vědět a už ji mám radši než její bernardýny a straku.
    Tož tak.

    Vidíte Sio, už ta věta: „neměl jsem Vás rád kvůli…….“ a teď si tam můžete dosadit cokoliv. Každý je v něčem exponovaný. To je zásadní. Nemusím s někým souhlasit, s jeho názory, ale přeci jej kvůli tomu nebudu mít rád (pokud tedy na mě nebude sprostý). Myslím také, že to u Aleny ani nebylo nějaké emoční gesto, jak se tady tu výměnu názorů snaží prezentovat několik diskutérů. Prostě Alena nechtěla dál diskutovat na úrovni, kterou ji nastavil pan hudryper a na tom nic nezmění ani fakt, že se s ním dá pěkně popovídat v hospodě.

  • Ladys • 10. srpna 2015

    oprava v citaci mělo být: neměl v oblibě

  • fajt • 10. srpna 2015

    Stan napsal

    S tím Sobotkou to není tak jednoduché, jak to líčí Kalousek. Takže byty protiprávně do privatizačního projektu vložil Dlouhý, za Klause, Dlouhého a spol. vláda s pomocí starostů na Ostravsku ztratila (cíleně) majoritu, Kalousek radil se neodvolávat v soudních sporech a Sobotka byl pak postaven před hotovou věc: https://vlkovobloguje.wordpress.com/2015/08/07/kalousek-okd-bakala-a-byty-okd/#more-941414

    Víte, Sobotka a obměněná ČSSD v tom taky nejsou úplně nevině ( bylo zajímavý sledovat, jak před nedávnem zachraňovali jednoho svého člena, primátora, který mocně upadl do osidel Bakalovy korupce, nakonec ho z toho vysekal poslanec Šincl – na popud vedení partaje – který požádal VSZ o bezpodmínečně zastavení stíhání, i když milý průserář už byl v zostřené vazbě ) – ale máte pravdu, že kauzu OKD bytů začala divoká estebácká privatizace Klause, které se všichni museli podřídit ( tak zněl politický úkol, který byl hlavním cílem doby) , takže státní orgány cíleně nic neřešily a věci v rámci mega loupeže státního majetku za bílého dne nechávaly bez i základní zásady oficiality, i na úrovni pouhých poznatků a archivace) … Bakala měl být americkou vylepšenou alternativou oproti špinavé čezké privatizaci, ale nakonec se ukázal jako naprosté selhání … a ten Pros, to je taky kapitola sama o sobě – http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti/240204/vitejte-v-prachacove-moravskou-celadnou-si-oblibilo-panstvo-s-vazbami-na-cssd.html