Diskuze k článku


  • cnemo • 27. února 2015

    A teď nevím, myslel to autor vážně nebo jen paroduje hospodské „politology“, u nichž „demokratická“ propaganda v kombinaci s nízkým IQ generuje velmi originální názory?:)

  • mirror • 27. února 2015

    Na Ženu za pultem bych se v televizi podíval rád, ale bohužel bude cenzory zakázána.

  • J. W. • 27. února 2015

    mirror napsal

    Na Ženu za pultem bych se v televizi podíval rád, ale bohužel bude cenzory zakázána.

    Ženu se za pultem. To je nový serijál. Když prodáte 100 či více výrobků, dají vám peníze, abyste si mohl koupit jeden.

  • Irena • 27. února 2015

    mirror napsal

    Na Ženu za pultem bych se v televizi podíval rád, ale bohužel bude cenzory zakázána.

    Přijďte na návštěvu, já vám ji pustím :-)

  • J. W. • 27. února 2015

    cnemo napsal

    A teď nevím, myslel to autor vážně nebo jen paroduje hospodské „politology“, u nichž „demokratická“ propaganda v kombinaci s nízkým IQ generuje velmi originální názory?:)

    Bylo by potřeba vysvětlit, co je to „vážně“, „nevážně“ a „nízké IQ“, ale asi se to nikomu nepovede, protože jakmile se o to někdo pokusí, začne lavírovat v těch mezích uvedených uvozovkách.

  • mirror • 27. února 2015

    peter. napsal
    Maloburžoázny“ ksindl“

    A vida! Naši disidenti žili pestrým sexuálním životem. Kdo by po nich mohl chtít, aby se zabývali nezaměstnaností, chudobou a že svobodné matky na severu nemají na školní obědy pro svoje děti? Hlídat excesy exekutorů nepřipadá také v úvahu. Sobotka ten se aspoň doufám pravidelně modlí a chodí ke zpovědi. Jen by mne zajímalo, jestli zpovědník má prověrku na přísně tajné.

  • J. W. • 27. února 2015

    Maloburžoazní ksindl nevytváří žádné životně důležité potřeby, ale pouze parazituje na hlavních společenských třídách. Třídní boj je mu cizí, vždy se jako bláto lepí na hegemona… Tak nějak píší klasikové? Hádejte, kdo to je?

  • peter. • 27. února 2015

    Maliarom rýchlo a ľahko – ruská škola
    https://www.youtube.com/watch?v=2gMukJjJYVc

  • mirror • 27. února 2015

    Irena napsal
    Na Ženu za pultem bych se v televizi podíval rád

    Díky! Nejde o to, jestli ten seriál kdesi v soukromí zase uvidím, ale že z něj mají v televizi starch. Až se ten seriál odváží vysílat znovu, bude to potvrzením změny, která se odehrála.

  • J. W. • 27. února 2015

    Ti zlí soudruzi nás nenaučili pořádně lhát, krást a podvádět. A tak my obyčejní pitomci jsme do nového protektorátního režimu vkročili sametově hendikepovaní, a pak se nemůžeme divit, že jsme neúspěšní. Soudruzi nás zradili.

  • J. W. • 27. února 2015

    Žena za pultem: Jde o to na které straně pultu. Jestli o prodavačku (ženu za pultem) nebo o nakupovačku (ženu před pultem) – tj. pohled z hlediska kupujícího. Z hlediska prodávajícího je to ovšem naopak. O „Ženě za (před) pultem“ jsou dnes všechny filmy a seriály.

  • Irena • 27. února 2015

    mirror napsal
    Díky! Nejde o to, jestli ten seriál kdesi v soukromí zase uvidím, ale že z něj mají v televizi starch. Až se ten seriál odváží vysílat znovu, bude to potvrzením změny, která se odehrála.

    Aby neměli. Vždyť je jako z jiného světa. Je to takový balzám na duši, jako ostatně Dietl vždycky.

  • idiotronic • 27. února 2015

    Ženu za pultem měl (za 10 korun DVD) stánek na Wilsonově nádraží, které je dočasně pronajato Italům. V sortimentu jsou tam i věci z Majora Zemana, koupil jsem Tři přání, Starce na chmelu ,Dámu na kolejích. dražší jsou tytéž tituly V Levných Knihách (ve stanici Ostrava hl.n. je to jiný stejnojmenný podnik, je třeba hledat http://www.levneknuhy.cz), viděl jsem Ženu za pultem i v síti hypermarketů.

  • peter. • 27. února 2015

    A ja si tie seriály vždy rád znovu pozriem.Vzbudzujú takú príjemnú nostalgiu.Nedeľa,nedeľná chvíľka poézie,rozprávka,televízne noviny no a potom,keď už celá republika sedela pri telke(počul som,že na niektoré seriály sa tešili aj v zahraničí),prišiel seriál.Príjemné. A v pondelok to baby v robote dopodrobna rozoberali. Ženu za pultom sa v našich TV naozaj obávajú reprízovať,ale nie z nejakých ideologických dôvodov,skôr si myslím,že závadnou sa našim víťazom revolúcie zdá byť predstaviteľka hlavnej postavy.Jej komunistické presvedčenie,ktorému zostala verná až do svojej smrti.p.Jiřina Švorcová.

  • Aleš • 27. února 2015

    http://www.denik.cz/hoffmanuv_denik/zdenek-k-20150227.html
    útok na buržoazní ksindl!!!

  • Petrc • 28. února 2015

    „Kolik mi zaplatíte, když pojedu vlakem?“ Otec tvrdí, že před nějakými pětapadesáti lety jezdily vlaky na páru rychleji a přesněji (vzdor mechanické časomíře a lidské obsluze trati) než dnes. Stále to dokládá, tím že na trati do Prahy z našeho Zapadákova se jezdí o 30 min. pomaleji, a to se nepočítá pravidelné zpoždění, výluky a pokálená WC.

  • Sio • 28. února 2015

    peter. napsal

    Maliarom rýchlo a ľahko – ruská škola
    https://www.youtube.com/watch?v=2gMukJjJYVc

    Dík, tohle zaujalo a pobavilo.

  • peter. • 28. února 2015

    V Moskve zastrelili Borisa Nemcova.Maloburžoázny „ksindl“sa dostane do extázy,lebo na vine je Putin,treba ho zhodiť a preto bude nasledovať pokus o Ruský majdan.V Kyjeve dali odstreliť vlastných ľudí aby vytvorili „nebeskú sotňu“Z Nemcova urobia mučeníka,národného hrdinu a možno ho pápež bude aj blahorečiť.

  • Sio • 28. února 2015

    No, zase abychom nevylili s vaničkou i dítě. Městská doprava ve velkých městech, speciálně v Praze, je fenomén. Nejsem zase tak zcestovalý, ale k porovnání znám Leningradskou (z dob kdy to byl Leningrad), Moskevskou, Milánskou, Londýnskou, Amsterodamskou, Ostravskou a Brněnskou. Z českých je pražská nejlevnější a nejkvalitnější, halt asi více peněz na dotace. Z těch zahraničních (Londýn, Moskva, Miláno, Leningrad) se pražské nevyrovná ani jedna. Pravda, informace o Moskvě a Leningradu jsou 25 let staré. Miláno – neuvěřitelná špína a neuvěřitelně zastaralý vozový park. Naše vyřazené vagóny metra bych tam viděl jako luxus. Londýn není o moc lepší. Amsterodam vypadal dobře, ale znám to jen z okolí letiště Schipol. Moskva a Leningrad měly (kromě metra) ošuntělý park, ale městská doprava jako celek fungovala i v krutých mrazech neuvěřitelně spolehlivě, co si pamatuji. Jen byla děsně přecpaná, občas byl problém vystoupit z tramvaje nebo autobusu.
    Nevím, kdo má jaké zkušenosti, viděl někdo městskou dopravu na vyšší úrovni, než v Praze? Možná někde v Německu? Nebo v Číně? Jak je to vlastně v Číně nebo Japonsku?
    Co se týče železnice, není to tak zlé, i když ČD vyklízí na trati Praha – Ostrava, po které už 15 let najezdím kolem 330 tis. km ročně, své pozice konkurenci. Můj dojem je, že zapůsobila korupce. Spojení vlaky ČD se značně zhoršilo. Na druhé straně, dojezd do Práglu se zkrátil o půl až 3/4 hodiny, vagóny se modernizují, to je fakt. Zkouším Leo – jenže třídy 1 a 1+ jsou velmi drahé a třída ekonomy – tak málo místa na sezení, že je to hotová tortura. Dobrou cenu můžete mít při objednávce 2 týdny předem nebo v neexponovaný čas, třeba když vám nevadí cestovat v půl páté ráno.
    Jedny z nejkvalitnějších vlaků jsou City elephanty – snesou srovnání s jakoukoli zahr. konkurencí.

  • zart • 28. února 2015

    Uvádět „železnice“ na pravou míru bere čtenářům možnost si tu správnou míru srovnat sami sobě a případně se usmát. Nyní již schází v diskusi uvést všechny jízdní řády ČD. A pak pravda zvítězí. Základní pochybení Chcechů spočívá v tom, že máme pořád nějaké cizí vzory a nejsme vzory sami sobě. Každá kopie originálu (vzoru), byť je třeba lepší, je horší, nebo není inspirovaná sama sebe. Takňákřečeno…

  • Petrc • 28. února 2015

    Ty diskuse, zde ujíždějí. Dříve to bývalo lepší, neboť většina se nechce přihlásit. Počet čtenářů poklesl. Pan Standa s tím měl sice práci tu diskusi čistit, ale člověk se alepoň zasmál. Nyní, když někdo napíše vtip, tak se projevují jen diskující, kteří nepochopili jeho pointu, a snaží se jí všelijak vysvětlovat, aby pravda zvítězila – ovšem chybně, jak to bývá…. No, i tomu se lze zasmát. A vřelý dík jim za to…..

  • Viky • 28. února 2015

    Peter. – jak bude věc vykládána je dopředu jasné. Sice není jasné proč by cosi takového měl Putin dělat (přikazovat, organizovat), zvlášť, když politický vliv Němcova je (dobře,byl) zanedbatelný. Z vládního a federálního politika se stal regionálním poslancem v Jaroslavské oblasti. Hlasitým oponentem Putina. Dobře. V rámci politického subjektu, který nebyl schopen se propracovat ani do celostátního parlamentu. A kvúli někomu takovému se bude angažovat Putin, když podpora jeho politického kursu činí přibližně 83-86 procent obyvatelstva! A nechá to provést večer 27. února, když na prvního března je naplánováno shromáždění opozice (nakolik vím, povolené) organizované mezi jinými Němcovem… A tak nechá zabít v centru Moskvy Němcova, aby se emoce dostaly do varu a případný střet s policií byl kravavější. Jo, jo, jo… Hrozně uvěřitelné. (Němcov sám měl podstatně vyšší podporu u obyvatelstva, než celá skupina lidí, kterou reprezentuje – takže i jeho vražda je významnější než celé shromáždění. Byl tím zajímavějším z toho, co opozice nabízí.)

  • peter. • 28. února 2015

    Viky napsal
    není jasné proč by cosi

    Už sa ozval Obama s príkazom na urýchlené vyšetrenie,Putin kondoloval rodine a ustanovil vyšetrovaciu komisiu a organizátori zajtrajšej demonštrácie besnejú na twitteri,zvolávajú ľudí,demonštráciu premenovali na smútočný pochod a smrť Nemcova im zjavne prospela.Je jasné,že Putin by sa nejakým Nemcovom nezaoberal,lebo ak z opozície odčleníte Zjuganovových komunistov,tak z nej ostane iba zúfalé torzo s vplyvom asi takým ako má obtiažny hmyz.Navyše sa ukazuje,že by to mohla byť vražda zo žiarlivosti.Nemcova doprevádzala nejaká mladučká Ukrajinka,tak možno to bol nejaký Othelo z „Azova “ alebo z niečoho podobne svinského.

  • Alice • 28. února 2015

    Viky ….. Sice není jasné proč by cosi takového měl Putin dělat (přikazovat, organizovat), zvlášť, když politický vliv Němcova je (dobře,byl) zanedbatelný.

    Už jsem četla, že Němcov prý dával dohromady dokument o ruské přítomnosti na Donbasu. Toho se Putin musel určitě leknout:-)

  • ducatista • 28. února 2015

    Je nad slunce jasné, že ruský státní aparát žádným způsobem nefiguruje v násilné smrti Němcova, ale pro uřvanou pátou kolonu je to přímo dar z nebes. Bohužel.
    Zítřejší demonstrace bude nejsledovanější událostí v Rusku od zahájení OH v Soči, doufám, že nedojde k nějakým násilnostem a vše proběhne, dle možností, v klidu.

  • ducatista • 28. února 2015

    Autorovi poděkování za pěkný článek.
    Příznivcům nudného seriálu Žena za pultem – na Barrandově ho dávali hned dvakrát, celou sérii si můžete stáhnout zadarmo z uložto…
    Všem pěkný víkend.

  • Sio • 28. února 2015

    zart napsal

    Uvádět „železnice“ na pravou míru bere čtenářům možnost si tu správnou míru srovnat sami sobě a případně se usmát. Nyní již schází v diskusi uvést všechny jízdní řády ČD. A pak pravda zvítězí. Základní pochybení Chcechů spočívá v tom, že máme pořád nějaké cizí vzory a nejsme vzory sami sobě. Každá kopie originálu (vzoru), byť je třeba lepší, je horší, nebo není inspirovaná sama sebe. Takňákřečeno…

    Je to můj názor, pokud to má být diskuse. Nevím, že by naše železnice byla něčeho kopií, zkuste to vysvětlit.

  • Sio • 28. února 2015

    Petrc napsal

    Ty diskuse, zde ujíždějí. Dříve to bývalo lepší, neboť většina se nechce přihlásit. Počet čtenářů poklesl. Pan Standa s tím měl sice práci tu diskusi čistit, ale člověk se alepoň zasmál. Nyní, když někdo napíše vtip, tak se projevují jen diskující, kteří nepochopili jeho pointu, a snaží se jí všelijak vysvětlovat, aby pravda zvítězila – ovšem chybně, jak to bývá…. No, i tomu se lze zasmát. A vřelý dík jim za to…..

    No, pokud považujete za vtip váš příspěvek, na který jsem reagoval, tak fajn, i když mě to nerozesmálo, znám lepší. Pokud článek JW, tak ty už nečtu, protože co článek, to chabý vtip. Díval jsem se rovnou do diskuse.

  • Sio • 28. února 2015

    @Peter: I kdyby to Putin nakrásně udělal, vraždy prezidentistů a senátorů v US by tím netrumfnul. Ale taky si myslím, že neměl dost dobrý důvod. Tedy jeden by tu byl. Že se nejedná o Němcova samotného, ale signál páté koloně. Jako aby si nebyli tak jisti, že je prachy z US a od oligarchů ochrání přede vším. Ale tento účel to splní, ať to udělal kdokoli.

  • fajt • 28. února 2015

    Doufám, že Navalny si momentálně bez kontroly sere pod sebe ( a jeho brácha děkuje bohu , že je v base ) a to ne ze strachu z Putina ( a spol. ) , ale hlavně ze svých amerických spojenců, kteří se pro své zájmy nerozpakují zavraždit i ty, kteří si do teď mysleli, že jsou bohem a amerikou vyvolení, tedy nedotknutelní a nesmrtelní. ..)

  • ducatista • 28. února 2015

    Sio: signál, proč by ho měl vysílat? Pokud Putin ví, že opozice proti němu nabírá na síle a hrozí riziko rozpoutání velkých demonstrací a nepokojů, tak si moc dobře uvědomuje, že mrtvý Němcov má pro opozici cenu deseti živých Němcovů. Jeho odstraněním by volil velmi krátkozraké řešení, což není Putinův styl. A pokud ví, že opozice je slabá, nemusí se jí vůbec zabývat.

  • fajt • 28. února 2015

    je pouze jediná reálná cesta, jak dostat dnešní Rusko zpět pod americké područí – a to je špinavá práce páté kolony, i kdyby v ní měli být nakonec pouze obamoví černoši . ..)

  • Sio • 28. února 2015

    @dukatista: byla to jen spekulace, fajt tady výše zmínil Navalného, jak se klepe strachy. To jsem právě měl na mysli, významní opozičníci znejistěli, možná bude i nějaká autocenzura. A navíc nevědí, koho se mají bát víc, zda Putina nebo svých „západních partnerů“.
    Myslím, že Putinovi neuškodí ani ta vražda, jeho podpora je extrémně vysoká, nemá se čeho bát, tyhle frajírky už hlídají v Rusku i jiní. Klidně to mohla být i jiná vlastenecká iniciativa.

  • Petrc • 28. února 2015

    Sio-ne, který je váš článek, abychom se nezdržovali planými diskusemi, které rozvíjíte u článku, kterým nerozumíte díky své chybé vtipnosti?

  • zart • 28. února 2015

    U článků JW se vždy pobavím, hlavně těmi diskusemi, které vždy krásně doloží zastřenou pointu článků JW. Na rovinu se nelze vyjadřovat, ačkoliv máme svo(u)botu slova… Nyní je to zase zřejmé, páč maloburžoazní ksindl se projevil v celé své kráse. Lidé čtěte mezi řádky, za mlhou slov. Řekněme si to rovnou. Největší bohatství jsme perfektně zlikvidovali. Je jím mladá generace. Starý režim ještě vytvářel nějakou odbojnou reakci mladé avantgardy, zvláště po svém pádu (myšleno jízlivě), ale ten dnešní nevytváří žádnou. Pouze vychovává hikikomori, zombie, faťáky, mangery maloburžoazního sajrajtu…a pochopitleně individuální teroristy. Dnes rodiče, ze všech sil usilují, aby na těle i na duchu zmrzačili své vlastní děti, aby tyto podle jejich horých představ mohly „šťastně žít“ ve stále více se eskalujícím pekle. Dokonce se ti oslové postižením svým i svých dětí chlubí, jak jejich zprznění potomci pěkně a způsobně dávají pac tomu vypráskanému a mrzáckému režimu, který ve skrytu duše sami nenávidí, ale za pár mizerných výhod ve své pokálené loajálnosti přijímají jako tělo páně. Na druhé jsem chytří na sebe málo.

  • Sio • 28. února 2015

    Petrc napsal

    Sio-ne, který je váš článek, abychom se nezdržovali planými diskusemi, které rozvíjíte u článku, kterým nerozumíte díky své chybé vtipnosti?

    No, jak vím z názorů JW, vzdělání je na škodu a speciálně logika a matematika. Patrně proto mi to nepřipadá legrační a vám ano. Nezapadám dost o cílové skupiny těchto článků, ale věšet se pro to nehodlám.

  • Sio • 28. února 2015

    zart napsal

    U článků JW se vždy pobavím, hlavně těmi diskusemi, které vždy krásně doloží zastřenou pointu článků JW.Na rovinu se nelze vyjadřovat, ačkoliv máme svo(u)botu slova… Nyní je to zase zřejmé, páč maloburžoazní ksindl se projevil v celé své kráse. Lidé čtěte mezi řádky, za mlhou slov. Řekněme si to rovnou. Největší bohatství jsme perfektně zlikvidovali. Je jím mladá generace. Starý režim ještě vytvářel nějakou odbojnou reakci mladé avantgardy, zvláště po svém pádu (myšleno jízlivě), ale ten dnešní nevytváří žádnou. Pouze vychovává hikikomori, zombie, faťáky, mangery maloburžoazního sajrajtu…a pochopitleně individuální teroristy. Dnes rodiče, ze všech sil usilují, aby na těle i na duchu zmrzačili své vlastní děti, aby tyto podle jejich horých představ mohly „šťastně žít“ ve stále více se eskalujícím pekle. Dokonce se ti oslové postižením svým i svých dětí chlubí, jak jejich zprznění potomci pěkně a způsobně dávají pac tomu vypráskanému a mrzáckému režimu, který ve skrytu duše sami nenávidí, ale za pár mizerných výhod ve své pokálené loajálnosti přijímají jako tělo páně. Na druhé jsem chytří na sebe málo.

    No ale proč se mi z toho vašeho příspěvku zdá, že se nebavíte, ale brečíte? Nostalgicky tu uplakáváte nad starými časy, nad režimem, který vychoval lidi tak dobře, že ho dobrovolně poslali k šípku.
    Taky se mi toho hodně nelíbí. Ale vidět to takto černobíle, to odmítám. A považovat nářky na téma „kam to jen to lidstvo spěje“ za vrchol humoru, to také.

  • fajt • 28. února 2015

    Sio napsal
    No ale proč se mi z toho vašeho příspěvku zdá, že se nebavíte, ale brečíte? Nostalgicky tu uplakáváte nad starými časy, nad režimem, který vychoval lidi tak dobře, že ho dobrovolně poslali k šípku.
    Taky se mi toho hodně nelíbí. Ale vidět to takto černobíle, to odmítám. A považovat nářky na téma „kam to jen to lidstvo spěje“ za vrchol humoru, to také.

    mi to zas tak uvalené nepříjde, merit věci je tam jasně podaný a barvité rozšíření textu mi příjde i trefné a vůbec ne uplakané. ..)

  • PPK • 28. února 2015

    Je jasné, že pan JW je provokatér z vlastního rozhodnutí záměrně provokovat. Jenže, k čemu, provokovat? K zamyšlení? A koho? Toho, kdo to vidí stejně, jen ten ironický humor mu jaksi jde „přes zuby“, protože zná příčiny a humoru už není schopen, protože je unaven stojatými vodami, v nichž provozovat humor znamená, jen vířit bahno od dna a ztrácet orientaci, kde je hladina a kyslík, jehož se lze nadechnout?

    Pamatuji před rokem 89 schůze, kde se od předsednického stolu směrem do pléna nespokojeným kritikům říkávalo: „Kritizovat, soudruhu, jo to je snadné, tak nám tedy sám navrhni nějaké řešení!“ Zajímavé přitom bylo, že většina přítomných tím byla umlčena, protože kvalitní vládnutí, to je přece tak náročné a každý to neumí. A také zajímavé bylo, že jen někteří jednotlivci typu JW měli odvahu říci: Vážení soudruzi, chtěli jste mít moc, pak je to jen váš problém, pokud neumíte vládnout kvalitně!

    Nevím, zda by pan JW dnes sám uměl vládnout lépe, ale dává jasně najevo, že to není jeho problém. Za důsledky špatné vlády musí nést zodpovědnost ten, kdo se sám hrnul k právu držet kormidlo a být za to královsky placen. Ostatně, každý má i právo se znemožnit, zejména když to udělá z vlastní vůle.

    Přesto je užitečné i pro nás, přemýšlet kam z konopí a říct to řešení VČAS svým dětem, protože oni v tom budoucím vývoji cz politiky jednou budou žít. Když dnes vládci sami sobě a svým oddaným sluhům udělují v televizi tituly, ceny, metály a řády, vůbec nic tím nezlepšují. Jen tím natřou fasádu systému na růžovo, načež pak trochu zaprší a zase se ukážou cihly rozpadajících se základů stavby.

    Jenže v tom rozpadajícím se baráku ty naše děti budou jednou bydlet, pokud nebudou znát zkušenosti starších, jak ten dům opravit. Anebo zbourat a postavit jiný.

  • J. W. • 28. února 2015

    Sponzorem mých názorů je kočičí moč s vůní jemně křupavého chleba, která se táhne přes České hranice do Německa. Sehnal jsem si sponzora, když jsem zjistil, že zaostávám za jednou českojazyčně identickou TV, kde jsou sponzorem dámské vložky, jistě použité, jak jinak. Doufám, že je nás více takových, kteří milují diskuse, které připomínají Uherské Vraždiště.
    Byl vystaven tvrdé kritice, která je však vyznamenáním s hvězdičkou, totiž té kritice, že naprosto správně tvrdím, že „vzdělání je na škodu a speciálně logika a matematika“. Jelikož mám akademické vzdělání a pohybuji se na univerzitní půdě, mohu zodpovědně tvrdit, že jsem nepotkal mezi vzdělanci inteligentnějšího tvora než nevzdělanou kočku domácí, jejíž moč sponzoruje mé názory. Chápu, že nechápeme, že nebýt vzdělání, speciálně logiky a matematiky, tak bychom byli skvělí lidé. Podobně jako drogy, sex, humanitární atomovky, rakety s plochou dráhou letu, laserové naváděče, kolo, střelné zbraně a jiné, tak i vzdělání, speciálně logika a matematika a mobily, nejsou pro debily.

  • peter. • 28. února 2015

    PPK napsal
    Jenže, k čemu, provokovat? K zamyšlení? A koho? Toho, kdo to vidí stejně, jen ten ironický humor mu jaksi jde „přes zuby“, protože zná příčiny a humoru už není schopen, protože je unaven stojatými vodami, v nichž provozovat humor znamená, jen vířit bahno od dna a ztrácet orientaci, kde je hladina a kyslík, jehož se lze nadechnout?

    +++++

  • J. W. • 28. února 2015

    PPK: „Kritizovat, soudruhu, jo to je snadné, tak nám tedy sám navrhni nějaké řešení!“
    JW: „Na to soudruzi musíte přijít sami, neboť by pro vás bylo ještě více absurdní, než kritika.“
    PPK: „Přesto je užitečné i pro nás, přemýšlet kam z konopí a říct to řešení VČAS svým dětem, protože oni v tom budoucím vývoji cz politiky jednou budou žít.“
    JW: „Vypadá to na to, že je již dávno pozdě. Zaspali rodiče, natož jejich děti…“

  • peter. • 28. února 2015

    J. W. napsal

    PPK: „Kritizovat, soudruhu, jo to je snadné, tak nám tedy sám navrhni nějaké řešení!“
    JW: „Na to soudruzi musíte přijít sami, neboť by pro vás bylo ještě více absurdní, než kritika.“
    PPK: „Přesto je užitečné i pro nás, přemýšlet kam z konopí a říct to řešení VČAS svým dětem, protože oni v tom budoucím vývoji cz politiky jednou budou žít.“
    JW: „Vypadá to na to, že je již dávno pozdě. Zaspali rodiče, natož jejich děti…“

    Vyjadrujete sa v kategóriách -ja J.W a vy-všetci ostatní (soudruzi).A tak ma zaujíma(bez akýchkoľvek postranných úmyslov).Kam zaraďujete vy sám seba keď medzi nás ostatných ako vyplýva z vašich príspevkov sa celkom zrejme odmietate zaradiť?Čím ste tak výnimočný?

  • Aleš • 28. února 2015

    Peter: O Putinově kondolenci rodině Němcova v merdiích ani zmínka, ba naopak zprávy jsou plné mediální manipulace s politickými vraždami, které nepřímo obviňují Putina. Čirou náhodou všude pouští zmínky o procesech v 50. letech.
    Fialový hnus valí na nás Klus.
    Viky: Zdravím, je fajn, že jste se ozval na om.

  • peter. • 28. února 2015

    Aleš napsal

    Peter: O Putinově kondolenci rodině Němcova v merdiích ani zmínka, ba naopak zprávy jsou plné mediální manipulace s politickými vraždami, které nepřímo obviňují Putina. Čirou náhodou všude pouští zmínky o procesech v 50. letech.
    Fialový hnus valí na nás Klus.
    Viky: Zdravím, je fajn, že jste se ozval na om.

    http://czech.ruvr.ru/news/2015_02_28/Putin-bude-udelano-vse-pro-to-aby-byli-vrazi-Nemcova-potrestani-7092/

  • peter. • 28. února 2015

    to Aleš
    Hneď ráno,keď som si prečítal UA obozrevateľa,mi bolo jasné,že na Putina sa celý deň budú vyliavať vedrá špiny.Spolupracovník Porošenka sa vyjadril,že Putin je vinný zo smrti Nemcova aj v tom prípade,že sa to stalo bez jeho vedomia.A dôvod?Putin údajne v Rusku vytvoril tak nenávistnú atmosféru voči opozícii,že bolo len otázkou kedy k takejto udalosti dôjde.Takže na vine je Putin a to aj vtedy,ak by na vine nebol.HlavaXXII.

  • Kropac • 28. února 2015

    Souhlasím s tím, že nám vládne maloburžoazní ksindl, totalitně řízený velkoburžoasním veleksindlem. Je přece známo z vývoje druhů (Darwin), že vítězí dokonalejší, tedy větší xindl. I jinde jsou jisté nejasnosti. Například pochybuji, že někdo viděl holubici s něčím zeleným v zobáčku a nebyl to holub, třebas na střeše guana. Na druhé straně nesouhlasím s tím, že jsme si před pětadvaceti lety řekli VŠICHNI a jasně co chceme, lépe napsáno co chceme všichni stejného. Rovněž jsem Já a Vy. Pokud by mne chtěl někdo rozkrýt, tak jsem nejspíš hráč. Jako vy. Život je totiž taková hloupá hra. Vyhrát nemůžete, všichni nakonec prohrají. Když říkám všichni, tak tedy i ten obrksindl tady i tam. Kdyby se, nedej bóže, vrátil socijálizmus, tak by to bylo ještě větší svinstvo, než tady panuje dnes. Sit nomen Domini laudatum.

  • Sio • 28. února 2015

    fajt napsal
    mi to zas tak uvalené nepříjde, merit věci jetam jasně podaný abarvitérozšíření textu mi příjde i trefné a vůbec ne uplakané. ..)

    Není to úplně mimo, jen v tom jaksi chybí ten humor. Leda tak smích přes slzy.

  • Sio • 28. února 2015

    J. W. napsal

    Sponzorem mých názorů je kočičí moč s vůní jemně křupavého chleba, která se táhne přes České hranice do Německa. Sehnal jsem si sponzora, když jsem zjistil, že zaostávám za jednou českojazyčně identickou TV, kde jsou sponzorem dámské vložky, jistě použité, jak jinak. Doufám, že je nás více takových, kteří milují diskuse, které připomínají Uherské Vraždiště.
    Byl vystaven tvrdé kritice, která je však vyznamenáním s hvězdičkou, totiž té kritice, že naprosto správně tvrdím, že „vzdělání je na škodu a speciálně logika a matematika“. Jelikož mám akademické vzdělání a pohybuji se na univerzitní půdě, mohu zodpovědně tvrdit, že jsem nepotkal mezi vzdělanci inteligentnějšího tvora než nevzdělanou kočku domácí, jejíž moč sponzoruje mé názory. Chápu, že nechápeme, že nebýt vzdělání, speciálně logiky a matematiky, tak bychom byli skvělí lidé. Podobně jako drogy, sex, humanitární atomovky, rakety s plochou dráhou letu, laserové naváděče, kolo, střelné zbraně a jiné, tak i vzdělání, speciálně logika a matematika a mobily, nejsou pro debily.

    Tím, doufám chcete říci, že nejsou pro nic vás. Víte, hájil jsem tu poněkud vzdělání, ale není pro mě ikonou a tituly popřípadě univezitní půda pro mě nejsou zárukou, že vše, co odsud vyjde mě uvede do vytržení. Jak mám napsáno v přiblblém hodnocení přiblblého psychoprofilu přiblblé americké firmy vypracovaném na základě jednoho dotazníku a celého Junga, jsem výrazně modrozelená existence, tudíž nevěřím prý ničemu, na co si nesáhnu nebo neuvidím, kritizuji vše, mám problémy s autoritami, nerad ztrácím čas s lidmi, kteří potřebují dlouhé přitrouble rektoskopické komunikačně protokolární tanečky, než z nich něco vypadne a hlavně – napálím prý každému bez okolků, co si myslím. Navíc mám prý sklony ke štiplavému sarkasmu.
    Tedy myslím si, že za ty prachy, co určitě od naší korporátky za to dostali fakt objevili Ameriku, ale tak to je. Ale asi by vás potěšilo, že ti šamani k tomu potřebovali čísla jen od jedné do pěti, co se vyskytovaly u každé otázky na tom dotazníku. Takže nemůžu říct, ýe vypadali, že neumí do pěti počítat. Do pěti jo, co je větší, je Jung.
    Kririku máte stejně u rekta, takže vás nadále šetřit nebudu.

  • Sio • 28. února 2015

    J. W. napsal
    kon

    A myslím, že PPK to vyhmát. Že se vám z toho konopí vůbec, ale opravdu vůbec, nechce? :-)

  • fajt • 28. února 2015

    Sio napsal
    Není to úplně mimo, jen v tom jaksi chybí ten humor. Leda tak smích přes slzy.

    Tohle téma je docela gro další české budoucnosti, zase být to pojaté úplně jenom humorně , tak tady máme grotesku, která za srdce a rozum nikoho nechytne – ale má to drajf, psáno je to svižně a pozorně k dnešní době a ani sebereflexe tam nechybí – přesně tak , jak je napsán i článek pana J.W. . ..)

  • Sio • 28. února 2015

    peter. napsal

    http://leva-net.webnode.cz/products/mars-na-tele-borise-nemcova/

    Asi další hra pro obobování západních ovčanů, Rusy tím nikdo nezblbne. Halt, aféra s Boeingem už vyčpěla, je třeba něco nového.

  • Sio • 28. února 2015

    @fajt: Proti gustu, žádný dišputát, je spousta druhů humoru, různé národy se smějí různým věcem, jak jsem si mnohokrát ověřil. Takže – nic proti ničemu, každá chvíle, kdy se člověk dokáže zasmáti, dobrou jest …

  • fajt • 28. února 2015

    Sio napsal

    @fajt: Proti gustu, žádný dišputát, je spousta druhů humoru, různé národy se smějí různým věcem, jak jsem si mnohokrát ověřil. Takže – nic proti ničemu, každá chvíle, kdy se člověk dokáže zasmáti, dobrou jest …

    jistě, i v boji nebo zajetí se humor šikne. ..)

  • peter. • 28. února 2015

    Sio napsal

    @fajt: Proti gustu, žádný dišputát, je spousta druhů humoru, různé národy se smějí různým věcem, jak jsem si mnohokrát ověřil. Takže – nic proti ničemu, každá chvíle, kdy se člověk dokáže zasmáti, dobrou jest …

    Toto bolo určené pre milovníka krásy Mirrora.Ale keď už je tu zmienka o humore tak si tú krásu pozrite všetci :
    http://www.kontrtube.ru/videos/3904/k-takomu-jizn-menya-ne-gotovila/

  • PPK • 28. února 2015

    Kropac napsal

    Souhlasím s tím, že nám vládne maloburžoazní ksindl, totalitně řízený velkoburžoasním veleksindlem. Je přece známo z vývoje druhů (Darwin), že vítězí dokonalejší, tedy větší xindl. I jinde jsou jisté nejasnosti. Například pochybuji, že někdo viděl holubici s něčím zeleným v zobáčku a nebyl to holub, třebas na střeše guana. Na druhé straně nesouhlasím s tím, že jsme si před pětadvaceti lety řekli VŠICHNI a jasně co chceme, lépe napsáno co chceme všichni stejného. Rovněž jsem Já a Vy. Pokud by mne chtěl někdo rozkrýt, tak jsem nejspíš hráč. Jako vy. Život je totiž taková hloupá hra. Vyhrát nemůžete, všichni nakonec prohrají. Když říkám všichni, tak tedy i ten obrksindl tady i tam. Kdyby se, nedej bóže, vrátil socijálizmus, tak by to bylo ještě větší svinstvo, než tady panuje dnes. Sit nomen Domini laudatum.

    @Kropáč: Biologicky dokonalejší tvor přežívá toho méně dokonalého jen biologicky, nikoliv morálně. Nejde tudíž ani o vítězství ani o morálku či spravedlnost, natož v nějakém boji. Nanejvýš může jít o dobývání potravy vlivem pudu sebezáchovy. Tudíž xindl a druhy (podle Darwina) jsou pojmy logicky nesouvisící, jen jakési hrušky a jablka, která – obrazně řečeno – vzájemně sčítat ani násobit nelze. Rovněž smrt jako zánik života druhů v přírodě je pouze biologickým procesem a na roli spravedlnosti si nehraje, pokud si tu roli svévolně nepřisvojí člověk. Nicméně …

    Jedna věc by mne zajímala: Principální systémové zdůvodnění výroku „Kdyby se, nedej bóže, vrátil socijálizmus, tak by to bylo ještě větší svinstvo, než tady panuje dnes.“ Zdůvodnění bez historizujících subjektivních adjektiv a pohledů na emoční vlastnosti ojedinělých lidských jedinců a důsledky toho. Naopak s analytickou logikou např. asociálnosti systému, příp. důkazů jeho ekonomické nefunkčnosti.

    Ono totiž, všechno co kolem sebe máme jakožto produkty lidské činnosti, je důkazem, že všechny ty věci nevyrobil ani jeden jediný člověk, ani jeden jediný Stvořitel, ale vznikly dělbou obyčejné práce a následnou kolektivní kooperací mnoha různých lidí.

    Člověk jako individuum totiž sám o sobě tak nanejvýš jen může po nějaký čas mluvit či psát myšlénky – a pak například – dostane hlad a musí něco jíst. Nu a jak známo, pouhými idelogiemi se nenajíme. Ovšem ale, ty dobré ideje nám však umožní důstojně žít.

  • J. W. • 1. března 2015

    peter. napsal
    Vyjadrujete sa v kategóriách -ja J.Wa vy-všetci ostatní (soudruzi).A tak ma zaujíma(bez akýchkoľvek postranných úmyslov).Kam zaraďujete vy sám seba keď medzinás ostatných ako vyplýva z vašich príspevkov sa celkom zrejme odmietate zaradiť?Čím ste tak výnimočný?

    Bez jakýchkoliv postranních úmyslů dedukce jsou chybná. Neodpovídal jsem na váš výrok, ale na krásný výrok, který jste uvedl. Použitá odpověď byla správná. A otázka (Kam zaraďujete vy sám seba keď medzinás ostatných ako vyplýva z vašich príspevkov sa celkom zrejme odmietate zaradiť?) je tudíž irrelevantní. Snad ji nemyslíte vážně? S tou močí jsme na tom stejně.

  • peter. • 1. března 2015

    J. W. napsal
    Bez jakýchkoliv postranních úmyslů dedukce jsou chybná. Neodpovídal jsem na váš výrok, ale na krásný výrok, který jste uvedl. Použitá odpověď byla správná. A otázka (Kam zaraďujete vy sám seba keď medzinás ostatných ako vyplýva z vašich príspevkov sa celkom zrejme odmietate zaradiť?) je tudíž irrelevantní. Snad ji nemyslíte vážně? S tou močí jsme na tom stejně.

    Viete J.W.mne je nihilizmus(aj ten Nietzscheho)odporný(prinajlepšom odpudivý).Preto sa mi s ľuďmi ako ste vy,diskutuje ťažko.Myslím,že pre pochopenie svojich názorov veľa poslucháčov(čitateľov) nenachádzate.Je to pravdepodobne preto,že váš pohľad na svet je pohľadom človeka ktorý už stratil ilúzie o svete aj o ľuďoch.Ľudia ale ilúzie predstavujúce nádej, k životu potrebujú,aby vôbec mohli nejako prežívať.Patrím medzi nich aj ja a preto v záujme ochrany svojej duševnej pohody,už s vami diskutovať odmietam.

  • J. W. • 1. března 2015

    Kropačovi: Ano, je to komedie. Je to podřízené gravitačnímu spádu (úpadku či xindlu) a ta pěna bublinek bahenního plynu (vědomíček), která v tom procesu bublá, dopadne pochopitelně špatně – neboť bublá nespokojeností a hloupě vzdělaným rozumem. Tetelí se nespokojeností i zlostí kvůli tomu, že jí bublání okolního bahenního plynu brání, aby se mohla ještě více a rychleji podřídit gravitaci (xindlu). Kdo byť jen trochu naznačí opačný směr, na toho se všichni psi vrhnou – a úplně zapomenou, jak se předtím pěkně rvali o kost, vyli a štěkali na Prudina či Obavu.
    To, že jsme si „všichni před pětadvaceti lety řekli, že nechceme totalitu“, řekli v televizi. A co řekli v televizi, je naprostou pravdou, protože je to objektivizovaný jev, který čím více budeme popírat, tím více bude bujet a tím více bude pravdivým!
    Principální systémové zdůvodnění výroku „kdyby se, nedej bóže, vrátil socijálizmus, tak by to bylo ještě větší svinstvo, než tady panuje dnes“, je velice snadné . Protože vše podléhá gravitačnímu hroucení vědecky řečeno k Velkému kolapsu (nábožensky Poslednímu soudu), každý další systémový úpadek, ať socialistický, demokratický či jakýkoliv jiný bude vždy jenom ještě horší, než ten předchozí. Důkazem toho jsou např. i ti zde diskutující, kteří v tom plavou a vůbec neví v čem…a jak se místo pochopení vtipu rozčilují, rozčilují a rozčilují (včetně na tím, když jim někdo v jejich zabedněnosti chce pomoci – po moči).

  • J. W. • 1. března 2015

    Peter, vyjádřil jste pěkně svůj předsudek. Ani jsem si nevšiml, že bychom diskutovali. To by snad ani nešlo…

  • Sio • 1. března 2015

    peter. napsal
    Toto bolo určené pre milovníka krásy Mirrora.Ale keď už je tu zmienka o humore tak si tú krásu pozrite všetci :
    http://www.kontrtube.ru/videos/3904/k-takomu-jizn-menya-ne-gotovila/

    Majdanka. Napřed byli fascinováni a teď vidí pravou tvář.

  • Sio • 1. března 2015

    @PPK: Co je to biologicky dokonalejší tvor? Protože dinosauři vymřeli díky své velikosti, která jim předtím milióny let umožňovala stát na vrcholu potravního řetězce. Hmyz a naši předkové savci (velikostně myši) zalezli po srážce s megameteoritem někam pod zem, podobně jako ještěrky.
    Pokud náhodou v nějaké enklávě větší dinosaurové přežili (třeba ve vodě) dorazila je následná doba ledová v důsledku mračen prachu, co zastínily slunce. A byli to tvorové studenokrevní, což předtím také byla výhoda. Měli nižší energetické výdaje, takže se uživili i za menší hojnosti, nebo jich v dostatku země uživila víc…

  • fajt • 1. března 2015

    náprava je proces , který krásno některých představ dost vylučuje. ..)

  • Sio • 1. března 2015

    @Peter: Jak uvažuje JW pomalu vyplývá napovrch, i když na plnou hubu to sám neřekne. Pokusíme se spolu o diagnózu, co říkáte? :-) Bude to sranda. :-)))))
    Má prostě pocit, že zastává pozici absolutního nadhledu, jako by se díval na mraveniště, kde my jsme to mravenci, kteří se pinoží na mraveništi zatímco les hoří, oheň se přibližuje a oni to nevědí a ani vědět nechtějí.
    Odmítá se podívat na sebe, že je stejný mraveneček, který se liší tím, že vylezl na nejvyšší strom, zahlédl ten požár a teď, aby se z toho nepodělal strachy jeho mravenčí vědomíčko vytáhlo obranný mechanismus a prohlásilo samo sebe za osvícené, protože ví. Co si ale nevšiml, že v cestě požáru teče potok a počasí je poslední dobou nestálé, tudíž možná budou vydatné deště, požár uhasí a rozvodněný potok ho včas zastaví.
    Jeho mysl je tak zaplavena informací o konci světa a vlastním bludem o následcích požáru, že považuje pinožení svých druhů (nás) dole za směšné. Vesele jim z výše piedestalu své vyjímečnosti o tom vypráví, a nemůže pochopit, že netleskají a nesmějí se – nemají to správné vzdělání, aby pochopili tu moudrost Osvíceného a vtipnost celé situace. Vlastně když se na to podívám z této perspektivy, tak mám chuť se zasmát. Ale soucit převládá.
    Pro mravenečka na stromě – pokud příjde lesní požár, je větší šance pod zemí, než na stromě. Pokud ovšem stojí zato přežít celý svůj kmen. Jak říká klasik „Vanitas vanitatum et omnia vanitas.“ Pokud to má přijít příjde to. Ale do té doby tomu, Peter, odmítám podčiňovat svůj život, podobně jako vy.

  • fajt • 1. března 2015

    Sio napsal

    @PPK: Co je to biologicky dokonalejší tvor? Protože dinosauři vymřeli díky své velikosti, která jim předtím milióny let umožňovala stát na vrcholu potravního řetězce. Hmyz a naši předkové savci (velikostně myši) zalezli po srážce s megameteoritem někam pod zem, podobně jako ještěrky.
    Pokud náhodou v nějaké enklávě větší dinosaurové přežili (třeba ve vodě) dorazila je následná doba ledová v důsledku mračen prachu, co zastínily slunce. A byli to tvorové studenokrevní, což předtím také byla výhoda. Měli nižší energetické výdaje, takže se uživili i za menší hojnosti, nebo jich v dostatku země uživila víc…

    sio, vy jste hrozně upartá konzerva – škoda, ubírá vám to na vnímavé otevřenosti a fantazii. ..)

  • J. W. • 1. března 2015

    Že by se Sio PC korektor vesmíru konečně trochu rozveselil? Asi se doma nehorázně kouše nudou… Víkend již pomalu končí, pracovní týden v demolágru začíná – tak zase někdy nashle.

  • fajt • 1. března 2015

    Sio napsal

    @Peter: Jak uvažuje JW pomalu vyplývá napovrch, i když na plnou hubu to sám neřekne. Pokusíme se spolu o diagnózu, co říkáte? Bude to sranda. :-)))))
    Má prostě pocit, že zastává pozici absolutního nadhledu, jako by se díval na mraveniště, kde my jsme to mravenci, kteří se pinoží na mraveništi zatímco les hoří, oheň se přibližuje a oni to nevědí a ani vědět nechtějí.
    Odmítá se podívat na sebe, že je stejný mraveneček, který se liší tím, že vylezl na nejvyšší strom, zahlédl ten požár a teď, aby se z toho nepodělal strachy jeho mravenčí vědomíčko vytáhlo obranný mechanismus a prohlásilo samo sebe za osvícené, protože ví. Co si ale nevšiml, že v cestě požáru teče potok a počasí je poslední dobou nestálé, tudíž možná budou vydatné deště, požár uhasí a rozvodněný potok ho včas zastaví.
    Jeho mysl je tak zaplavena informací o konci světa a vlastním bludem o následcích požáru, že považuje pinožení svých druhů (nás) dole za směšné. Vesele jim z výše piedestalu své vyjímečnosti o tom vypráví, a nemůže pochopit, že netleskají a nesmějí se – nemají to správné vzdělání, aby pochopili tu moudrost Osvíceného a vtipnost celé situace. Vlastně když se na to podívám z této perspektivy, tak mám chuť se zasmát. Ale soucit převládá.
    Pro mravenečka na stromě – pokud příjde lesní požár, je větší šance pod zemí, než na stromě. Pokud ovšem stojí zato přežít celý svůj kmen. Jak říká klasik „Vanitas vanitatum et omnia vanitas.“ Pokud to má přijít příjde to. Ale do té doby tomu, Peter, odmítám podčiňovat svůj život, podobně jako vy.

    sio , vy asi vůbec nechápete ( raději vylučuji záměr ), jaké zvíře vás drží pod krkem a vaše rozpoložení prý dobrotivých vztahů a jevů je dost riskantně prosté, nikdo vás nechce lámat přes koleno a sypat vám něco do hlavy, ale až se doba Charónem zeptá i vás, tak jenom osudově naskočte, zachráníte si svůj kolektivní pozitivismus lesní malo zvěře do poslední kapky života. ..)

  • peter. • 1. března 2015

    fajt napsal
    Jak uvažuje JW pomalu vyplývá napovrch,

    Súhlasím s hodnotením a iba dodám toto :
    Zaujímavý je spôsob akým sa J.W.vyjadruje a to preto,že keby sa podobným spôsobom vyjadroval v bežnom živote,tak by ho celkom určite spoločnosť už dávno vylúčila na svoj okraj.Ja predpokladám,že sa tak už pravdepodobne stalo a teraz musí zaujať niečim,čo by mu napravilo sebavedomie a čo by ho odlišovalo od nižšieho poddruhu ľudí ako sú tí,medzi ktorých sa zaraďuje on sám.Tak si hľadá miesto,kde by sa mohol realizovať so svojou túžbou niečím vyniknúť nad ostatnými.Je pravdepodobné,že v bežnom živote sa mu to nedarí.Preto používa podivné metafory a čudný spôsob vyjadrovania sa.Nepochybujem o tom,že sa jedná o vzdelaného človeka,ktorý má dobre naštudovaného Nietzeho a snaží sa presadzovať jeho videnie sveta v živote,čo je samo od seba zvláštne.Je zároveň možné,že utrpel v živote nejakú traumu ktorá zmenila jeho nazeranie na svet.Je to čudný človek a mňa osobne takýto ľudia znepokojujú.
    Je zaujímavé,že taký Orinoko aj keď je jeho spôsob vyjadrovania sa tiež netradičný, pôsobí na mňa pozitívne,som rád keď sa prezentuje so svojimi názormi na tomto fóre a nijako mi nevadí.Skôr naopak.To bohužiaľ o p.J.W.napísať nemôžem.

  • peter. • 1. března 2015

    peter. napsal
    Súhlasím s hodnotením

    Vzťahuje sa na príspevok Sia!

  • rip • 1. března 2015

    jw je zoufalá O, která ze sebe dělá 1. Konečně to pár lidem došlo.

  • Kropac • 1. března 2015

    Parabola (literatura, přirovnání) J.W., nejen v tomto článku, na mne působí jak pouštní rosa na kaktus (t.zn.: osvěžujícím způsobem). Co sem uvádím není tedy snahou o mentální exhibici. Od toho jsou tu jiní, snažící se, aby děcka jejich děcek se měla lépe, i bez žen za pultem.
    Bohužel se nikdo nenají ani ideologie, ani své morální výjimečnosti. Ale to kritizuje J.W.: přece nebudeme někomu dávat rozum zadarmo, a navíc, v těchto případech, nadarmo. Nehledě k tomu, že v teorii pravd nahrazuje pragmatickou redundantní. Tak co se škorpit a klofat na klávesnici zbytečně dlouho?

  • Kropac • 1. března 2015

    peter. napsal
    Súhlasím s hodnotením a iba dodám toto :
    Zaujímavý je spôsob akým sa J.W.vyjadruje a to preto,že keby sa podobným spôsobom vyjadroval v bežnom živote,tak by ho celkom určite spoločnosť už dávno vylúčila na svoj okraj.Ja predpokladám,že sa tak už pravdepodobne stalo a teraz musí zaujať niečim,čo by mu napravilo sebavedomie a čo by ho odlišovalo od nižšieho poddruhu ľudí ako sú tí,medzi ktorých sa zaraďuje on sám.Tak si hľadá miesto,kde by sa mohol realizovať so svojou túžbou niečím vyniknúť nad ostatnými.Je pravdepodobné,že v bežnom živote sa mu to nedarí.Preto používa podivné metafory a čudný spôsob vyjadrovania sa.Nepochybujem o tom,že sa jedná o vzdelaného človeka,ktorý má dobre naštudovaného Nietzeho a snaží sa presadzovať jeho videnie sveta v živote,čo je samo od seba zvláštne.Je zároveň možné,že utrpel v živote nejakú traumu ktorá zmenila jeho nazeranie na svet.Je to čudný človek a mňa osobne takýto ľudia znepokojujú.
    Je zaujímavé,že taký Orinoko aj keď je jeho spôsob vyjadrovania sa tiež netradičný, pôsobí na mňa pozitívne,som rád keď sa prezentuje so svojimi názormi na tomto fóre a nijako mi nevadí.Skôr naopak.To bohužiaľ o p.J.W.napísať nemôžem.

    Ale samozřejmě! Pokud něčemu nerozumím, tak je to hloupé, protože já rozumím všemu nejlépe.

  • peter. • 1. března 2015

    Kropac napsal
    Ale samozřejmě! Pokud něčemu nerozumím, tak je to hloupé, protože já rozumím všemu nejlépe.

    Neopovážil by som sa tvrdiť o niečom,čomu nerozumiem,že je to hlúpe.Viete,určite sú ľudia výnimočne múdri a aj nadpriemerne inteligentní.Akonáhle to ale začnú o sebe vyhlasovať sami,alebo na to začnú upozorňovať svoje okolie svojim správaním sa, alebo svojim slovným prejavom,tak sa o prívlastky „mimoriadne múdri alebo inteligentní“celkom určite pripravia.Pretože človek ktorý pociťuje potrebu upozorňovať iných na to aký je múdry a inteligentný, jednoducho nemôže byť ani múdry ani inteligentný.Ja som celý svoj život vyhľadával spoločnosť múdrych ľudí,aby som sa od nich niečo naučil.Z celej duše som ale neznášal tých,čo na svoju múdrosť,inteligenciu a vzdelanosť upozorňovali kde len mohli,aj ked práve pre to získali povesť neobyčajne sebavedomých ale predsa len …blbcov.

  • peter. • 1. března 2015

    Sio napsal
    Majdanka. Napřed byli fascinováni a teď vidí pravou tvář.

    Návnada – očakávanie – realita – zhnusenie.Sedí to aj na tú našu zamatovú v novembri 89.Aj keď musím priznať,že aj dnes sú ľudia,ktorí stále vidia len tie kozy.

  • Sio • 1. března 2015

    @Peter: Nevšímejte si toho, ti, co neumějí rozumně argumentovat, použijí nesmyslné bláboly, které se dají interpretovat 1000 + 1 způsobem. Všimněte si, co tu JW & spol uvedli. Ani jediný rozumný argument, jen jednovětné vysokoměrné bláboly. Halt, komplex méněcenosti, to dělá s lidmi divy. Jak jste správně uvedl, v běžném životě by se tomu každý vysmál.
    @Kropáč: Není čemu rozumět, a ani vy tomu nerozumíte, nepokusil jste se to vysvětlit, protože to nejde. Ale pokud vám to přináší příjemné pocity, užijte si jich. 😉
    @rip: Ano, císař je nahatý!
    @fajt: možná o mě i něco víte, ale dost málo na to, abyste znal zvíře, co mě drží pod krkem. Zkuste se raději rozpovídat o tom svém, pozitivistické zřejmě není.
    @JW – klidně tu ještě něco geniálního přidejte až se budete nudit. Spoustě lidí to udělá dobře a i já se nakonec pobavil, když jsem si vás četl. Nic zásadně nového už ale asi nepřidáte, jen variace a kombinace bez legrace.

  • fajt • 1. března 2015

    plně chápu, proč je tolik výhrad od vaší osoby ( a ostatních ) k textu a nastavení p. J.W … ale já tento článek považuji za naprosto přiměřený a v tuto chvíli i společensky velmi potřebný ( jestli už není pozdě) , strkáním hlavy do oparu podivně ukotvené racionality ( a přitom qvazi harmonie především ) jako kdyby do bezpečnější reality a kopáním směrem k nepříjemnému to stejně nezastavíte ( a potěr neochráníte). ..)

    nechci se v tom zbytečně babrat ( a víte proč ) , jenom glosuji. ..)

  • peter. • 1. března 2015

    Sio napsal
    Peter: Nevšímejte si toho, ti, co neumějí rozumně argumentovat

    Ale,čo by som si z toho niečo robil!Ja som sa v živote stretol už so všelijakými ľuďmi a len ťažko ma ešte môžu niečim prekvapiť.Páni J.W a Kropáč žijú vo svojom uzavretom svete a ani netušia,že väčšina ľudí žije iné životy než je ten ich,v ktorý už neveria ani oni sami.Nič už nečakajú,nič pre nich nemá hodnotu a všetko spochybňujú.Všetko už prežili a nič ich neprekvapí.Dospeli k názoru,že svet je tak na hovno,že sa v ňom ani neoplatí žiť.A keďže sú nútení žiť svoj život,tak aspoň všetko zosmiešňujú,všetko bagatelizujú,zhadzujú.Lebo oni už vedia a všetko už pochopili.No a všetci ostatní nevedia nič a nič nepochopili.Preto občas zlezú zo svojho piedestálu aby nás blahosklonne poučili.Napriek tomu,že sa pokúšajú o akúsi zvrátenú formu humoru, pôsobia deprimujúco.No ale čo už s nimi.Oni si zase nemyslia nič dobré o nás.

  • Sio • 1. března 2015

    @fajt: Teď ještě co je na tom článku tak nepříjemné? Spoustu toho, co je tam popsaného znám, jen z toho nedělám články.
    Např.
    „„S vámi bavit nebudu! Vy mi voláte za účelem zisku. Máte za to peníze. A po mně chcete, abych vám věnoval svoji pozornost, sílu a čas zdarma? S nikým se zadarmo zásadně nebavím! Soudruhu!““
    Také mi volali z nějaké takové společnosti. Jakmile se zmínila o nahrávání, zeptal jsem se, zda bych s tím neměl souhlasit. A on zakoktala něco o tom, že si myslela že jo. A já ji na to že ne a požaduji ukončení hovoru, vymazání již napsaného a smazání databáze. A šmytec. Ale co na tom?
    „Kam se v práci vrtnete, tam jsou kamery, čipové dveře, kódy, PINy a jiné štěnice.“
    Jo, znám to. Ale kdo by se zdržoval se sledováním pohybu zaměstnanců. Dat je ohromná spousta, kdo by se v tom hrabal. To by ve fabrice museli mít pobočku BISu.
    Já se původně ozval jen k těm vlakům, protože o cestování po kolejích a místní dopravou opravdu něco vím a tak trochu o tom přemýšlím. Článkem jsem se nezabýval. Ale budiž.
    „Také vám volají po telefonu různí dealeři a zdržují vás svými výhodnými nabídkami. Již mi dlouho nikdo nevolal. Vždycky je okamžitě seřvu, co si to dovolují: „S vámi bavit nebudu! Vy mi voláte za účelem zisku. Máte za to peníze. A po mně chcete, abych vám věnoval svoji pozornost, sílu a čas zdarma? S nikým se zadarmo zásadně nebavím! Soudruhu!““
    Jo, ti operátoři jsou za to placeni. Znáte nějaké? Zkuste pohled z druhé strany. Jsou to mladí lidé, co po střední nemůžou zavadit o práci nebo studenti, co si přivydělávají na studium. Nebo svobodné matky, co taky o pořádnou práci nezavadí. Z každé té skupiny někoho konkrétního znám. Seřvat je? To potrestá ty kapitalisty, co si je platí? Ne, proto s nimi jednám pokud možno laskavě. Vyjímky potvrzují pravidlo.

  • Sio • 1. března 2015

    Tady trochu zábavy pro vyvolené (esoteriky) na téma pravdy.
    https://www.youtube.com/watch?v=M_hIQfFigfk

  • fajt • 2. března 2015

    to Sio – podívejte, vy si opravdu myslíte, že my tady někteří žijeme v nějaké esoterické bublině a nebo jsme podle vás záměrně naladění skoro forever na nějakou úbližnou negativní karmu, kterou jen tak z plezíru vypouštíme do diskuzního prostoru, abychom někoho schválně zamořili temnou chandrou a aby tak z toho někteří měli následně zbytečné duševní trauma ? Myslíte si, že někteří z nás zemitých nemá dostatek citu pro realitu ( tedy nic zažitého ) a přiměřené umírněnosti pro danou situaci a že vlastně popsáním skutečného stavu věci trochu barvitějším podáním ( a rozhodně ne od věci ), které nás ve vaších očích zbavuje tak lehce možnosti empatie, je natolik společensky nepřijatelné, že je to opravdu důvod pro nějakou ostrakizaci a vámi tolik oblíbenou ignoraci ? – víte, tímto se skutečný ( kauzální ) problém vůbec nevyřeší ( tedy dle mého ), jenom se dá na něj po nějaký čas zapomenout ( do doby, než se vrátí s plnou silou) – ale věřte mi, i na tento stav a nastavení u některých lidí jsem poměrně vnímavý demokrat , páč kdo chce kam….však to znáte. ..)

    Sio, asi vám tady hodím nějaké vlastní true story ( ať nejsem pouze neosobní ) , možná to trochu pozmění váš pohled na danou věc. ..)

  • Sio • 2. března 2015

    @fajt: Nic podobného si nemyslím. A nemyslím si, že článek je zrovna o tomhle. Vy si myslíte, že kdybych byl vyznavačem pštrosí politiky, tak tady diskutuji na tomto webu? Nevím, co máte na mysli pod pojmem „zemitý“, pokud to znamená „nohama na zemi“, tak to jsem také. Pokud pod pojmem „barvitý“ myslíte nějaké neslušné výrazy, tak ty mi nevadí ani v nejmenším. Nejsem prudérní ani trochu.
    Co se týče řešení problému – co tady obecně vyřešíme? Snad jen zjišťujeme, že takových exotů jako jsme my je více.
    True story uvítám, jen to hoďte pod nějaký novější článek, abych si toho všiml.