Diskuze k článku


  • fajt • 26. září 2017

    tak světová válka bude, tedy neoconi s ní prý na tuty počítají, vše je naplánováno a sečteno, a považte, země kde nakonec začnou po jaderné katarzi je prý Rusko – jenom trefit bunkr ruského cara a jeho bohatýrů ( což prý nebude až tak velký problém ) a mrtvá ruka za ně zlikviduje jejich nepotřebnou korporaci, která je stejně na hraně katastrofy. ..)

  • fajt • 26. září 2017

    dnešní fatální stav světa je taky dán chybou ( nebo rovnou záměrem ) Gorbačova ( a jeho skupiny), který před léty podepsal dnešním mocenským šupákům bianco šek a dovolil jim, aby se opravdu stali pozemskými bohy, takže na svém zániku si rusové taky hezky zapracovali sami – už Brežněv mohl ameriku poslat pod kytky ( po fatální vojenské misi ve Vietnamu byla americká korporace na lopatkách, jak ekonomicky, tak i společensky ), ale on raději blahosklonně dovolil a umožnil Reaganovi, aby čachroval s americkým dolarem a dluhem mimo rámec jakékoliv ekonomické reality a umožnil američanům, aby s tímto falešným papírem svých mrtvých prezidentů ovládli a z kolonizovali svět, nakonec i sovětský svaz ( který pracoval pouze s reálnou ekonomikou a na virtuální sračky nebyl vůbec připraven ) – je zajímavý, že rusové vyhrávají brutální války proti nim a na špatný mír reagují jako děti a nebo jako retardovaní jedinci. ..)

  • Martin (už bez taky m) • 26. září 2017

    Zatím Donald o válce jen žvaní, možná jak mnozí upozorňují proto, aby války nemusel vést. Ano, jeho manévrovací prostor je omezený, stejně jako jeho inteligence. Přesto si na rozdíl od mnohých myslím, že jsme s ním ve vedení USA přes žvanění a kecy od války o dost dále než za „hodného Yntelygenta“ Ohavy.
    Fajte doprčic máte jistě taky rád svět a dobré, je to vidět z toho co Vás žere. Ale nemylte se že ono dobré je tak slabé jak možná vypadá a nesuďte velikost národů podle jejich ochoty k mírovému životu. Rus až příliš ví co je to válka, aby byl válkychtivý, ale nebojte, není nic horšího než NASRANÝ původně mírumilovný člověk. Je to země obrovských možností a prostor, krom snad Číny ještě jediná země která systémově vzdoruje „Západnímu“ vidění a vykořisťování světa, jediná země která je schopna dávat národům planety vizi a ukazatele k lepšímu. Samo že to vše nezařídí Rusové a spol, ale musí se snažit i ostatní. A na množství až tak zase u kvalitní myšlenky a nápadu vždy nezáleží, či nemusí záležet. Od nástupu „Trumepty“ (jak mu tady někteří říkají) jsem co se možnosti války týče poněkud klidnější. Ukazuje se, že když je vůle, dokázal zatím vždy všude v US administrativě rozlezlým debilním neoconům do toho „naházet písek“… Vždyť za Ohavy jsme měli tu poslední válku na spadnutí, a Hitleriho krávu jako „jediné“ východisko. Na a nešť – přes různé hlouposti a až „slabomyslnost“ „Evropské“ poblitiky, přes mrtvé i na straně RF (věčná paměť hrdinům!) dokáží neoconshovada útočit akorát na policajty a lidi plnící mírové mise. Kdekoliv na skutečných „frontách“ (včetně oněch „neviditelných“) dostávají ne na prdel- ale nyní už rovnou přes držku. Kolik toho navíc nevidíme – neb ved. RF nepatří mezi blbce a chlubily. A hnilo to tady -i „u nás“ – dost desetiletí, tak nečekejme zázraky.

  • fajt • 26. září 2017

    Víte , Martine, co je v reálném světě pravda, realita a spravedlnost ? to je to, čím se řídí většina ( a je pro skutečný život jedno, že to poslušnému a spořádanému davu někdo se záměrem nakukal) – jestli si někdo myslí, že pravda se nakonec vyloupne jak nějaké pohádkové šaty z divokého ořechu, tak je tak trochu snílek, naiva, ale hlavně potencionální mrtvola ( jinak ideální hmota dnešních sociálních inženýrů, kteří propadli blahobytu chamtivých psychopatů). ..)

    nevím, jaký je skutečný záměr kremelské politiky a jak moc jsou v prosazování svých nároků a vlivu úspěšní ( jak už jsem psal, na sprostý lid je hozena skoro neprodyšná deka propagandy, která mocně tlumí skutečnost ) a abych řekl pravdu, je mi to taky jedno, jejich protihráč má v dnešním divokém světě oproti nim jednu velkou výhodu, nebojí se je napadnout první, nebojí se je záměrně poškodit, poplivat a klidně i vražedně sabotovat a k tomu si vyvinul psychologickou bariéru osobní jedinečnosti ( mocenské záměrnosti), kterou šikovně ospravedlňuje ty i své nejhorší zločiny a zvedá si své sebevědomí na úroveň absolutní pravdy, kterou podporuje ekonomickým parazitním životem pro své vyvolené a svou servisní elitu ( musím poznamenat, že zatím jsou nad míru efektivní ). ..)

  • Martin (už bez taky m) • 26. září 2017

    Fajte, ZLO je samozřejmě velmi silné, a účinně podbízivé. Umí hodně.
    Ale záleží na každém, každé kapce v moři.
    Stále věřím, že to dobré je silnější, pokud LIDÉ budou na jeho straně…
    Když vidím hrůzy ve světě, i suchý krajíc podělený s berany na louce je sladký…
    Stále mnoho můžeme a tak snad i Z-můžeme.
    Jen je třeba být u chlapa mužem a u ženy ženou,
    snad i proto se z lidí snaží udělat to genderovic stádo…
    Ve skoro každé hlavě je ale místečko, kde když dopadne správná info ve správné době…
    stádo se nejprve „splaší“, ale pak
    začne
    hledat cestu…
    Ano, zlí jsou silní,
    ale bojí se těch
    ještě silnějších…
    a i Vy víte kdo – kým jsou…
    Dobro nemá národnost,
    a přesto všichni známe
    jeho tvář…
    Ve svých činech každého prostého dne
    ji můžeme vídat
    denně…
    A dobro neříká nebraň se zlu
    třeba železem…
    Dobro není blbé – možná někdy naivnější – ale ne blbé…
    A „jeho“ síla je i v každém člověku
    který není jen individuem
    ale i součástí
    skutečného společenství,
    respektuje jej a ctí.
    Žít podle svědomí se stále vyplácí,
    „žít“ podle a bez svědomí
    znamená být mrtvým nástrojem zlého,
    nikoliv žít svůj život
    a plnit
    svou „misi“…
    Usilování o to lepší, dobré neznamená být nečinný, blbý či bezbranný slaboch.
    A dokud je člověk živ a jde ještě o život
    má naději a šanci
    změnit
    prosadit
    žít.
    I se radovat, milovat
    a mít přátele.
    Kamarád tři týdny fotil medvědy na Kamčatce,
    třeba něco „z konce světa“ napíše…
    Pokud ano, postnu to sem…
    P.S.: medvědi zpod Ključevskoj mu prý řekli,
    že žádná velká válka nebude…
    :-)

  • fajt • 26. září 2017

    tak to jo, Martine, vrhnem se plně na duchovno ( jako indiáni, když zjistili, že je kolonizátoři převálcovali), dnešní funkční společnost je podivný organismus, tvořený poškozenými atomojedinci, který je pospojován velmi nehezkými vlastnosti, které se pro tuto civilizaci stávají axiomy – zajímavý evoluční trend ( možná i desítkami tisíce let prověřený) – ale máte recht, zatím jsme v místech, kde nás odúmrť obludy tak moc neohrožuje ( a když tedy dojde na ten vysněný svatý grál jaderné očisty, tak si to v podstatě ani moc neužijeme, to bude rychlý) , takže i my můžeme čerpat z požitků korporátního fašismu většími doušky než většina zbylého světa, která pouze živoří a nebo umírá na polygonech současných mocností, takže můžeme v duchu unikat a platonicky tvořit další, lepší životní reality, aniž by nám v tom bránil hlad, žízeň, kulky a všudy přítomná smrt našich blízkých – to máte pravdu, to zase není tak málo, při vědomí historie zběsilého opičáka, který nechtěl a nechce být člověkem :-)

  • fajt • 26. září 2017

    https://cz.sputniknews.com/svet/201709266036921-usa-omezeni-letu-rusko-dohoda-otevrene-nebe/ – to ostentativní ponižování a peskování Ruska je docela zajímavá taktika, když se k tomu přidají i nějaké akce ( jako vražda ruského voj, velitele v Sýrii ), tak tady máme velmi zajímavou situaci. ..)

  • tatar • 26. září 2017

    fajt napsal

    dnešní fatální stav světa je taky dán chybou ( nebo rovnou záměrem ) Gorbačova ( a jeho skupiny), který před léty podepsal dnešním mocenským šupákům bianco šek a dovolil jim, aby se opravdu stali pozemskými bohy, takže na svém zániku si rusové taky hezky zapracovali sami – už Brežněv mohl ameriku poslat pod kytky ( po fatální vojenské misi ve Vietnamu byla americká korporace na lopatkách, jak ekonomicky, tak i společensky ), ale on raději blahosklonně dovolil a umožnil Reaganovi, aby čachroval s americkým dolarem a dluhem mimo rámec jakékoliv ekonomické reality a umožnil američanům, aby s tímto falešným papírem svých mrtvých prezidentů ovládli a z kolonizovali svět, nakonec i sovětský svaz ( který pracoval pouze s reálnou ekonomikou a na virtuální sračky nebyl vůbec připraven ) – je zajímavý, že rusové vyhrávají brutální války proti nim a na špatný mír reagují jako děti a nebo jako retardovaní jedinci. ..)

    Přesně tak. Vysockij plakal, když viděl v Americe plný výklady zboží. Každý Rus je posedlý Západem a Sibiř má jen jako laciný zdroj surovin pro prachy, který pak může rozházet v Monte Carlu. Kdo neutekl do USA, nebo do Německa (https://blisty.cz/art/88185.html), se aspoň cpe do Kaliningradu, protože vypadá evropsky. I Česko už je jich plný, stačí se projít středem Prahy nebo Brna. Vykulený oči, že můžou žít na tom vysněným západě, eh… Demograficky už Rusové prohrávají v samotným Rusku, je to de facto jedna z posledních koloniálních říší, je otázkou, kdy to Tatary, Burjaty a další přestane bavit. Putin je jistě zajímavý politik v porovnání s těma evropskýma, ty přesahuje vizí, rozhodností atd. Ale ten samotný stát – retardovaní jedinci – to je slabý slovo.

  • fajt • 26. září 2017

    tatar napsal
    tatar

    Putin (možná) buduje silné Rusko, třebas jeho dcery to ale vidí jinak. ..)

  • Irena • 26. září 2017

    fajt napsal
    Ale ten samotný stát – retardovaní jedinci – to je slabý slovo.

    Ale ten samotný tatar – … dále panuje plná shoda.

  • fajt • 26. září 2017

    Irena napsal
    Ale ten samotný tatar – … dále panuje plná shoda.

    moc Vám nerozumím, zkuste to rozvést – ale pokud jde o ruskou mentalitu, tak s ní jsem byl v přímém kontaktu, v podstatě i v extrémních situacích jakou byla voj. služba. ..)

  • Irena • 26. září 2017

    fajt napsal
    moc Vám nerozumím, zkuste to rozvést– ale pokud jde o ruskou mentalitu, tak s ní jsem byl v přímém kontaktu, v podstatě i v extrémních situacích jakou byla voj. služba. ..)

    Já se nedivím fajte, že vy nerozumíte, už jsem si všimla, že na tom nejste právě nejlépe.

  • fajt • 26. září 2017

    Irena napsal
    Já se nedivím fajte, že vy nerozumíte, už jsem si všimla, že na tom nejste právě nejlépe.

    ono je dobrý mít iluze, ale přeci jenom věkem by člověk měl být opatrnější a s důvěrou ve stejné ošibky raději šetřit. ..)

  • Bety • 26. září 2017

    Retardovaných jedinců domnívajících se že nejdůležitější jsou výklady plné ŠUNTŮ je v KAŽDÉM národě VÍC NEŽ DOST. Nicméně v Evropě nám přibydou geometrickou řadou a ze strany Ruska to nebude.
    Rozhodně stojím za Martinem který věří, že lidé jsou v zásadě dobří, protože opak znamená zařadit se mezi ty retardované, kteří jsou nejšťastnější, když je jejich barák nacpán větším počtem šuntů, než mají jejich známí a sousedé.
    A jak už to v dnešní době chodí, ti nejvíce „retardovaní“ se k tomu vyžívají v pomluvách a zatracování těch, kteří k tomu tak silné sklony nemají,.. co tatare?.

  • Admirál • 26. září 2017

    tatar napsal
    Přesně tak. Vysockij plakal, když viděl v Americe plný výklady zboží. Každý Rus je posedlý Západem a Sibiř má jen jako laciný zdroj surovin pro prachy, který pak může rozházet v Monte Carlu. Kdo neutekl do USA, nebo do Německa (https://blisty.cz/art/88185.html), se aspoň cpe do Kaliningradu, protože vypadá evropsky. I Česko už je jich plný, stačí se projít středem Prahy nebo Brna. Vykulený oči, že můžou žít na tom vysněným západě, eh… Demograficky už Rusové prohrávají v samotným Rusku, je to de facto jedna z posledních koloniálních říší, je otázkou, kdy to Tatary, Burjaty a další přestane bavit. Putin je jistě zajímavý politik v porovnání s těma evropskýma, ty přesahuje vizí, rozhodností atd. Ale ten samotný stát – retardovaní jedinci – to je slabý slovo.

    „Ale ten samotný stát – retardovaní jedinci – to je slabý slovo.“

    Mluvíte s respektem o Putinovi, ale přehlížíte, že se Rusko dokázalo postavit na nohy a že dosáhlo řady úspěchů a řada úspěchů nemůže byt nahodilá. To není možné s retardovanými jedinci. Nemůže se opírat o jednoho, byť sebeschpnějšího jedince. Za tím musí být určitá fungující pyramida onsahující školství, výzkum, vývoj, výrobní a organizační schopnost, zkrátka určitýn způsobem fungující stát a ten fungující stát si je schopen do čela generovat schopné jedince.

    Vámi popisovaní „noví Rusové“ jsou fakt, jako je fakt bída ruského venkova. Obojí jsem viděl a setkal se. Ale také jsem se setkal s lidmi z jejich elity, a tam musím říct, klobouk dolů.

  • tatar • 26. září 2017

    Admirál napsal
    „Ale ten samotný stát – retardovaní jedinci – to je slabý slovo.“

    Mluvíte s respektem o Putinovi, ale přehlížíte, že se Rusko dokázalo postavit na nohy a že dosáhlo řady úspěchů a řada úspěchů nemůže byt nahodilá. To není možné s retardovanými jedinci. Nemůže se opírat o jednoho, byť sebeschpnějšího jedince. Za tím musí být určitá fungující pyramida onsahující školství,výzkum, vývoj, výrobní a organizační schopnost, zkrátka určitýn způsobem fungující stát a ten fungující stát si je schopen do čela generovat schopné jedince.

    Vámi popisovaní „noví Rusové“ jsou fakt, jako je fakt bída ruského venkova. Obojí jsem viděl a setkal se. Ale také jsem se setkal s lidmi z jejich elity, a tam musím říct, klobouk dolů.

    Já to, Admirále, naschvál vyhrotil, protože mi příspěvky tady přijdou občas jednostranně proruský a zapomíná se, že Rusi jsou často těm Američanům hodně podobní, od velmocenských ambicí přes drancování přírodních zdrojů až po vztah k původním obyvatelům. Jen jsou v tom všem jaksi míň úspěšní… Češi jsou takový národ bez elit, snad pro to vybití pánů po Bílý hoře. Já pán, ty pán, je zajímavý jak tento postoj chybí například naší zahraniční politice, a jak se projevuje třebas v dnešním Maďarsku, Turecku nebo Rusku. Řek bych států s historicky silnou aristokracií.

  • Bety • 26. září 2017

    „noví Rusové“ je termín, na který narazíte i v ruské literatuře. Jsou to lidé, kterých si nikdo neváží i přes jejich hmotné statky. Jsou to ti, kteří aby na západ od Ruska správně zapadli, shazují vše, co je ruské a to včetně pojmu vlast. Dalo by se říct, že se prodali za „mísu čočovice“ a ještě se tím vychloubají. U nás je také takových
    „nových “ Čechů i Moravanů dost a dost. A kdyby opustili vlast a přesunuli se do západního ráje nikdo by je nepostrádal.

  • hudryper • 26. září 2017

    Martin (už bez taky m) napsal
    Donald o válce jen žvaní, možná jak mnozí upozorňují proto, aby války nemusel vést. Ano, jeho manévrovací prostor je omezený, stejně jako jeho inteligence.

    Tvé postoje jsou mi sympatické,a proto si Tě dovolím upozornit na svůj názor.
    Ti,kdož prosadili svou mocenskou silou a zákulisní pomocí Trumpa jej přetím
    mimořádně pozorně vybrali s řady osobností,protože věděli,čemu bude prezident s jejich agendou vystaven v USA. Myslím,že se zásadně mýlíš,pokud Trumpa hodnotíš jako člověka s omezenou inteligencí. Jinými slovy polykáš stejně jako
    davy pozorovatelů na celém světě návnadu,jež umožní dosáhnout přinejmenším
    dvou strategických cílů. 1. ztráta monopolárního postavení USA ve světě ,bez
    vyvolání „řešení“ neocony a sionisty ve formě velké a jaderné války
    2. Mít v čele státu tak silnou osobnost,která přežije vše,
    co si na něm hluboký stát vyzkouší a vydržet být v čele i během nadcházející destrukce USA po pádu dolaru,což na šteští nezávisí jen na majitelích FEDu.
    Že se v zájmu zachování na postu skoro denně chová jako zdánlivý šašek ? Jak
    jinak by mohl politicky přežít kazdodenní ataky celého mainstreamu a vlastních
    17 tajných služeb,o jeho ministrech třeba Pentagonu raději ,či v bílé chýši ani nemluvě ? Jako sečtělému Čechovi Ti položím ještě jednu otázku .“ Byl hrdina
    románu bývalého politického rudého komisaře v Rusku Jaroslava Haška,Osudy dobrého vojáka Švejka, člověk s omezenou inteligencí?“

  • Martin (už bez taky m) • 26. září 2017

    Ne nebyl hudrypere, u Trumpa to z mé strany byla nešikovně napsaná myšlená ironie. Samozřejmě že ho za blbce nemám a souhlasím s tím cos napsal Ty.
    A aby mi někdo nevytýkal ono „létání v oblacích duchovna“: fajte prosím: oni ti Kamčatští medvědi (zejména ti zpod Ključevskoj) jsou opravdu, ale opravdu dost dobře informovaní – co se STRATEGICKÝCH DOPADŮ jistého počínání Ruska týče.
    :-)
    Vy to přece musíte vědět kam mířím, a i když mají údajně (nikdo neověřil, jen odhady) ti medvědi prý celkem slabší zrak, tak sluch mají proklatě dobrý. A ony ty „perseidy“ co se občas „zjevují“ v okolí Ključevskoj dělají opravdu docela slušný rachot…
    :-)
    „Noví Rusové“ je jen omezená skupina – i časem. RF jde podle mého nahoru, vč. životní úrovně a jistot, samozřejmě to nemají lehké. Kdo jim to taky v tom světě kdy ulehčoval, že…

  • Admirál • 26. září 2017

    Při použití pojmu „noví Rusové“ je třeba k tomu dát rovnítko naše „podnikatelské baroko“. Stejná skupina.

  • orinoko • 26. září 2017

    Někde jsem tu zahlédl, ze “ je to tu proruské“.OM? Nebo diskuse?
    Věc se ma tak.
    Když ve dne řeknete, ze je den, a v noci noc, tak je to co? Třeba konspirační teorie? Konstatování vecne informační roviny? Nebo popírání holo…
    hlavosti?
    Pravda je také, ze v noci je tma. Ale ta může byt dokonce i ve dne . Primo o polednach. Především ta informační.
    Co tím chci rici., ze?
    Rusko je dneska v kurzu.
    Proč?
    Protoze lže ze všech nejméně.
    Zatímco Emerika lže ze všech nejvíce.
    Frstouch?
    Asi ne.

  • hudryper • 27. září 2017

    Ještě jeden razantní článek z kompetentního ruského zdroje k srti generála :

    http://www.hlavnespravy.sk/franc-klincevic-za-smrt-generala-asapova-v-syrii-budu-vinnici-tvrdo-pykat/1149840

  • hudryper • 27. září 2017

    smrti,rozumí se

  • fajt • 27. září 2017

    hudryper napsal

    Ještě jeden razantní článek z kompetentního ruského zdroje k srti generála :

    http://www.hlavnespravy.sk/franc-klincevic-za-smrt-generala-asapova-v-syrii-budu-vinnici-tvrdo-pykat/1149840

    v podstatě stejně silná slova ( i silnější) padaly z ruské strany i při zákeřném zavraždění prvního opolčenského velitele na Donbase – no a nakonec byli zamordováni všichni ( i neškodný alkoholik Givi , který v posledních dnech svého života avizoval, že se chce dát na dráhu civilisty – tím rozhodně nechci snižovat jeho značný význam pro skutečné patrioty východní Ukrajiny, kterým taky ukázal jistou cestu a alternativu ) a vyšetřilo se h0vn0 – to samé bude i u ruského generála , bude to i proto, že kremelská děcka žijí spokojeně na západě a je jim tam dobře – (tady jenom taková technická k jeho smrti, aby jste minometem přesně zasáhli tak významný cil potřebujete nejenom dobře vycvičené profesionály s pořádným technicko-logistickým zázemím, ale i naprosto přesné koordináty pro palbu a hlavně naprosto přesný čas, který je kolikráte otevřen pouze na pár vteřin – takže bez pomoci zevnitř, tedy krysy na druhé straně, je to v zásadě nemožné ) – ale nechal bych generála ( a i ty dva vysoké ruské důstojníky, o kterých se bůh ví proč vůbec nepíše ) už v klidu spát, více už Rusku prospět nemůže, krom toho za pár měsíců jsou carské volby a tak bude velmi rychle zapomenut i pro ruské nacionální politiky ( snad jenom pro ruské důstojníky v akci by to mohlo být varovné memento, že americká záludnost si je najde všude a v ochraně vlastního zdraví a života by měli spoléhat hlavně jenom na sebe). ..)

  • Martin (už bez taky m) • 27. září 2017

    Fajte nechci zlehčovat jakéhokoliv z opolčeneckých velitelů – ale srovnáváte nesrovnatelné co se zázemí týče.
    Klincevič je bývalý Specnazovec s Běloruskými kořeny. Oproti jiným si nepotrpí na silná slova, vyjadřoval opakovaně porozumění a pochopení pro poctivé obyčejné Ukrajince, a je zastáncem míru a porozumění mezi národy. Asi jako každý s takovou životní dráhou jako on… Známá je jeho ostrá kritika Banderovců a Kyjevské chunty, kde nikdy neopomenul zdůraznit, že jde o nelidi co se k moci dostali díky protizákonnému převratu podporovanému zvenčí.
    Ruští „vzdušní medvědi“ včera v Idlibu čistku a velký úklid velení teroristů zhmotnili v činy, které budou pokračovat. Tentokrát by „Bílé plembáky“ musely část svých kámošů seškrabávat ze zbytku zdí.
    RF útok na vyšší důstojníky (opakoval se, teroristé už sestřelili jeden vrtulník s vyššími důstojníky který se před cca půlrokem vracel z jiné vyjednávací mise) když už k němu došlo využije k výraznému přitvrzení hry v protivníkově „zázemí“.
    O většině „přátelsky sděleného“ se moc nedovíme.
    K předání „souřadnic“: při použití speciální munice (existuje i do minometů, granátometů) nemusíte být tak zatraceně přesný. Pravdou je, že o nich museli vědět, předání info je dnes snadné a ta munice tam musela být.
    „Krysu“ vyloučit nikdy zcela nelze, ale jde to i bez ní.
    V rámci Turkomanů i Izraele si některé zájmové skupiny dělají dlouhodobě co se jim zlíbí – což štve i jiné rozumnější lidi odtamtud. I u Jordánců schováte ledacos a ledaskoho (na určitou kratší dobu). Jde prostě o válku, a tam se podobné věci stávají – byť nešlo o bojovou misi ze strany RF.
    Jakékoliv větší seskupení teroristických „velitelů“ a jejich internacionálních teroristických výrobních pomahačů než 3 nyní bude sublimováno kdykoliv Rus bude chtít.
    Nejen v Idlibu…

  • Bety • 27. září 2017

    Nemyslím, že Rusové házejí slova do větru, spíš řeknou co udělají a posléze se udělaným nechlubí, proč taky.
    Co se týče DLR a spol. myslím, že Rusové pomstu neslibovali – to je věcí Donbasu,
    a to jak ochrany svých velitelů, tak i potrestání viníků. Oni pomáhají materiálně jak jen mohou, ostatní je věcí těch republik.

  • fajt • 27. září 2017

    Martin (už bez taky m) napsal
    Martin (už bez taky m)

    podívejte Martine, dopadly ruské rakety, či bomby do míst, které pár dní před vyfotily a zdokumentovaly ruské voj. telekom. prostředky, na kterých byly jasně vidět jednotky speciálních služeb amer. armády, které se před bojovníky isil nekryly ( ale před ruskou stranou ano) a které nakonec i s největší pravděpodobnosti spáchaly atentát na nejvyššího operativního velitele ruské armády ?? mám za to že ne – víte od dob podivných vražd opolčenských velitelů, které by ukrajinská strana rozhodně nedala ( dokonce mám podezření, že ani američtí specialisté, protože způsob provedení byl neskutečně osobní a šel přímo z nejcitlivějších míst, kde útok nikdo důvodně nečekal ), jsem prostě k ruské straně hodně obezřetný – a ještě jedna glosa k této smutné události, která bude mít z největší pravděpodobnosti hlubší dopad než si ruská strana asi připouští, někdy i při vysoké politice a mistrné šachové diplomacii je potřeba vytáhnout prosté železo a nepřítelova vzteklého psa před všemi ( tedy demonstrativně veřejně) trefit rovnou mezi parohy a pak pokračovat ve hře intrik a falešných slibů dál, kolikráte to udělá více služby než skryté vyřizování účtu na chudácích, kteří ve většině stejně neměli jinou volbu než se přidat k satanovi – se právě divím Vladimírovi, který má jistou silovou praxi s profesionály, že na některé zlaté pravidla své profese prostě zapomíná a zamotává se do velké politiky způsobem, který začíná připomínat vládnutí Brežněva v jeho lepších mocenských časech. ..)

  • fajt • 27. září 2017

    https://cz.sputniknews.com/svet/201709276043760-letecky-utok-koalice-bily-fosfor/ – no a stále si lítají a vraždí jak se jim zachce. ..)

  • fajt • 27. září 2017

    https://www.lidovky.cz/brusel-to-jsme-my-prezident-macron-chce-eu-posunout-bliz-k-federativnimu-statu-19h-/zpravy-svet.aspx?c=A170927_073904_ln_zahranici_ELE – a Evropa si našla svého Napoleona cvaj, jenže umí h0vn0 a místo šavlí raději šermuje pudřenkou. ..)

  • Martin (už bez taky m) • 28. září 2017

    https://www.youtube.com/watch?v=lxZGd7NfIKQ

  • Honza999 • 1. října 2017

    tatar napsal
    Přesně tak. Vysockij plakal, když viděl v Americe plný výklady zboží. Každý Rus je posedlý Západem a Sibiř má jen jako laciný zdroj surovin pro prachy, který pak může rozházet v Monte Carlu. Kdo neutekl do USA, nebo do Německa (https://blisty.cz/art/88185.html), se aspoň cpe do Kaliningradu, protože vypadá evropsky. I Česko už je jich plný, stačí se projít středem Prahy nebo Brna. Vykulený oči, že můžou žít na tom vysněným západě, eh… Demograficky už Rusové prohrávají v samotným Rusku, je to de facto jedna z posledních koloniálních říší, je otázkou, kdy to Tatary, Burjaty a další přestane bavit. Putin je jistě zajímavý politik v porovnání s těma evropskýma, ty přesahuje vizí, rozhodností atd. Ale ten samotný stát – retardovaní jedinci – to je slabý slovo.

    Hm…

    Tak Vysockij plakal nad plnými výklady zboží.

    A jestlipak toho hlupáka napadlo zamyslet se nad tím, kolik Američanů před těmi prodejnami pláče též….