Diskuze k článku


  • peter. • 22. listopadu 2014

    Susedské vzťahy sú dôležité
    http://www.rouming.cz/roumingShow.php?file=Sousedske_vztahy.JPG

  • Béda • 23. listopadu 2014

    http://www.novarepublika.cz/2014/11/sobotka-prasi-jak-kolovratek-laik-zasne.html

    Oslavy 25 let obnovení činnosti sociální demokracie nabraly až neuvěřitelné „grády“. Životní a existenční minimum bude zamraženo, aby byli lidé motivováni k práci, ale platy ústavních činitelů půjdou svévolně vzhůru. Hledat logiku u předsedy strany a vlády Sobotky je marné!

    Autorita „Slávka“ v ČSSD a u poslanců asi nebude veliká, neboť vládní návrh zákona o zvýšení platů ústavních činitelů o procento „leží týdny u ledu“, ale poslanecká iniciativa napříč zkorumpovaným spektrem jede jako „nůž máslem“ a – světe div se!, nepůjde o drobné…

  • fajt • 23. listopadu 2014

    Béda napsal

    http://www.novarepublika.cz/2014/11/sobotka-prasi-jak-kolovratek-laik-zasne.html

    Oslavy 25 let obnovení činnosti sociální demokracie nabraly až neuvěřitelné „grády“. Životní a existenční minimum bude zamraženo, aby byli lidé motivováni k práci, ale platy ústavních činitelů půjdou svévolně vzhůru. Hledat logiku u předsedy strany a vlády Sobotky je marné!

    Autorita „Slávka“ v ČSSD a u poslanců asi nebude veliká, neboť vládní návrh zákona o zvýšení platů ústavních činitelů o procento „leží týdny u ledu“, ale poslanecká iniciativa napříč zkorumpovaným spektrem jede jako „nůž máslem“ a – světe div se!, nepůjde o drobné…

    že je Hurvajz větší asociál a darebák než Nečas s Topolánkem dohromady věděl už i Paroubek, církevní restituce považuje za správné a Jebavého v úklonu vychvaluje a vynáší do nebes, jeho bezmezná servilnost k emerické vrchnosti při nedávné návštěvě svých řidících za mořem byla otřesná, oranžové gorily nevratně přemaloval do hněda, partaj Horákové zákeřně rozložil a v podstatě zničil a pro česko je větší neštěstí než Porošenko s Kličko banderovci pro Ukrajinu. ..

  • Béda • 23. listopadu 2014

    fajt napsal
    že je Hurvajz větší asociál a darebák než Nečas s Topolánkem dohromady věděl uži Paroubek, církevní restituce považuje za správné a Jebavého v úklonu vychvaluje a vynáší do nebes, jeho bezmezná servilnost k emerické vrchnosti při nedávné návštěvě svých řidících za mořem byla otřesná, oranžové gorily nevratně přemaloval do hněda, partaj Horákové zákeřně rozložil a v podstatě zničil a pro česko je větší neštěstí než Porošenko s Kličko banderovci pro Ukrajinu. ..

    Sobotka i s celou ČSSD (Marksová Tominová na MPSV je minystryní za ČSSD) jsou tak sociální až jsou antisociální a proelitářští. Jaké to překvapení.

  • fajt • 23. listopadu 2014

    Béda napsal
    Sobotka i s celou ČSSD (Marksová Tominová na MPSV je minystryní za ČSSD) jsou tak sociální až jsou antisociální a proelitářští. Jaké to překvapení.

    je to nejhorší socanský premier všech dob, nemohli si emeričané vybrat lepšího – ono bude pro čezko opravdu lepší, když to na Ukrajině vypukne, snad to Biden Porošenkovi vysvětlil jasně a ten to pobral – více se holohlavým pičusem nemíním zabývat . ..

  • auc • 23. listopadu 2014

    Nevím, zda platí hodnocení fajta tak úplně na Sobotku( pan Špidla byl taky všelijaký), nicméně i já se kloním k tomu, že to co provádějí chlapci z vedení ČSSD, myslím to obezličkování a skoro podlézání EU a potažmo USA, vede tuto partaj k nevolitelnosti, Kdosi někde někdo označil pana Sobotku jako Spejbla. Podle mne naprosto přesné. Z okolí mé rodiny ztratila ČSSD 5 hlasů.

  • orinoko • 23. listopadu 2014

    Njn, soudruzi chtějí revoluci. Tak musíte, soudruzi, hnout tou svojí línou prdelí a vlítnout na barikády. Jinak jste úplně k hovnu. Už teď ve volbách měli mít socani 7% jako ptakopartaj. Nějak vám ty vaše prognózy zůstávají jen na OM. Neřešení socanů tu také prognózujete už asi 100 let. A skutek utek. Co byste tak asi dělali? Na kom byste si vybíjeli svoje frustrace. Putina milujete přesto, že představuje ruský kapík. Žádný socík ani socdemo varianty. S ohledem na jeho ohledy na křesťanské prvky v ruské politice bych ho já osobně řadil někam ke křesťanským demokratům.
    Oproti kavárenským povalečům na OM Rusko kupodivu nenahlíží na nejvyššího skina jako na zárobok NWO a zrádného imperialismu.
    Fica respektujete? Asi ne. Na Slovensku byste asi prskali podobně jako tady. Aby bylo jasno: Hlasy, které mají jen několik let volebních perspektiv jsou doménou komunistů. Také to podle toho vypadá.
    A přesto přese všechno má Česko a Slovensko právě teď k sobě nejblíže snad za celou dobu od rozdělení. Podobnou hodnotovou orientaci, obdobné vnímání vnějšího ohrožení a podobné vnímání nejbližších blízkých vazeb.
    Obdivujete Orbána , ale doma byste ho nechtěli. Tady byste na něj prskali, že je fašoun.
    Máte skutečně konzistentní náhledy na svět kolem sebe. Ovšem třídně těžce rozporné. A to dá pohulit.
    Tady to zase bude vypadat.
    Bolševický mozeček má katastrofální problémy s jiným míněním. Podobně jako Halič se Zemanem.

  • fajt • 23. listopadu 2014

    to uspokojení se s menším zlem je fakt úchvatné, národní prvek, který je snad delší než samotný čech, samozřejmě, že události v Rusku nejsou nějakým křišťálově čistým bojem dobra proti zlu ( i když se to zase tak tváří), ale pouze vymezování jedněch proti druhým, tady krátce ( rádoby nezávisle) bohatých proti nechutně bohatým nabobům , je to hlavně boj o vliv, ne o lepšího člověka, i když ten je tady na tapetě taky, vedlejší efekty tohoto přetlačování jsou nejvíce vidět na každém rohu Ukrajiny, nakonec možná že vyhřeznou i na každám rohu Evropy, zatím je putinův new w. order v plenkách a má to nováčkovské kouzlo změny, vizuální čistoty a obrození, uvidíme po létech ( jestli budou ) co se vlastně v Rusku urodilo, jestli tady nebude vládnout duše Ivana Hrozného ve vší dobrotě a upřímnosti – že Hurvajz je Ruskem diplomaticky tolerován neznamená vůbec nic, i podle emerických standardů, budou se neutrálně zdvořile chovat i k dalších náčelníkům čezkého protektorátu pokud to NATO hrubě neposere ( pak ve válce bude v hledáčku ruského kolimatoru jako každý zapadnoj pizdamať )…a další nastavení čechů k okolnímu světu , vlastní hroudě a svému osudu ( a zvedání prdelí) raději neřeším, nebylo by to korektní, nejsem čech. ..)

  • Honza999 • 23. listopadu 2014

    Naši „zákonodárci“ chystají opravdovou genocidu plebsu….

    Chtějí vytvořit takový řetězec zákonů, které jednotlivě samy o sobě se tváří jako správné a žádoucí, ale ve svém důsledku tento řetězec zákonů zaviní smrt mnoha lidí ze dna společnosti,

    Oč jde?

    O střechu nad hlavou… Majitelé nemovitostí mají být spoluzodpovědni za případné škody, které KOMUKOLI způsobí „nepřizpůsobiví“ kterým poskytli střechu nad hlavou (to je přece správné, ne? Když někdo ubytuje bezdomovce, ať zodpovídá za to, že mi bezďák cestou z hospody pochčije omítku a o desetitisíce sníži hodnotu mé nemovitosti). Aby se tomuto riziku majitelé nemovitostí mohli vyhnout, jsou oprávněni od žadatelů o ubytování chtít výpis z trestního rejstříku a ze zaváděné centrální evidence přestupků (To je přece správné, ne? Přece neponesou zodpovědnost za cizí nepřizpůsobivé).
    Cíl je tedy jasný – zabránit „problémovým“ osobám v tom, aby sehnaly střechu nad hlavou a až bude venku 30 stupňů mrazu, nechat je zmrznout…

  • Honza999 • 23. listopadu 2014

    PS: Když nechali zmrznout bezdomovce, mlčel jsem… Nejsem přece bezdomovec……

  • Neználek • 23. listopadu 2014

    orinoko napsal
    Bolševický mozeček má katastrofální problémy s jiným míněním. Podobně jako Halič se Zemanem.

    Se Zemanem jste měl problém hlavně Vy. Tak už to konečně přiznat. A ne všem nadávat jako tehdy.

  • orinoko • 23. listopadu 2014

    Až zase začne haškovatět , tak s ním budu mít opět problém. Ale vykládej něco volovi o sobotě, když jde v pátek na porážku.
    Dodnes má na krku blbé kecy v Izraeli a s Iránem si věci nijak nevyjasnil.
    Takže všechno je jenom podmíněná záležitost. Nemám nic co bych měnil, ale nepostavím se kvůli tomu do zástupu modrých a sametových dementů, které docela nevybíravě honí bejčák Džudy ze šapitó a ukazuje jim škodnou.

  • Béda • 23. listopadu 2014

    Já mám vůči ČSSD jenom pár výhrad. Žeje tato strana úzce propojená s oligarchy, ráda vysílá své zmocněnce do Toskánska, že do ČR zavlekla nadnárodní korporace, veškerý finanční systém propojila s megabankami západu, že jsou kolem ní imrvére koupční aféry, že podporuje imperiální války a fašismus a že nikterak obzvlášť nehájí pracovní práva zaměstnanců ani sociální standardy ekonomicky slabých. Jinak vůči ní ale nic nemám.

  • Béda • 23. listopadu 2014

    . vlastně ještě drobnost. Že úslužně poklonkuje Bílému domu.

  • Honza999 • 23. listopadu 2014

    Opravdu Bédo… Jen pár maličkostí.

  • Neználek • 23. listopadu 2014

    Ale o tom nemluvím. Měl jsem na mysli tu nenávistnou agitaci proti Zemanovi před prezidentskou volbou.

  • orinoko • 23. listopadu 2014

    Tu bych klidně zopakoval. Byla podmíněná jako třídní boj. Že zrovna soudruzi tomu nerozumí, je docela na pováženou.
    Ztráta času.

  • Neználek • 23. listopadu 2014

    A čím byla podmíněná?

  • Béda • 23. listopadu 2014

    orinoko,

    o tom, že je v Rusku kapík, že Putin není žádný socialista, že je spíš blízký národní oligarchii … nás nemusíte přesvědčovat. To zde každý ví. Možná jsem o tomto „převratném objevu“ psal dřív než vy. Na každý pád mně osobně je Putin – obranář, který se neroztahuje po celém světě a zpupně nediktuje celému světu, neprovokuje převraty a války po celém světě, nevyhrožuje a nevydírá, v nynější době bližší nežli Obama, Mc Cain, Bush, Palinová a další diktátoři, kteří jiné země používají jenom jako prostředek k dosažení svých cílů bez ohledu na osudy lidí v těch zemích.

    Jinak s třídním bojem asi nic nenaděláme. Podle přeskupování majetku a politické moci na jednu stranu, zbídačování a zadlužování druhé strany je zcela zjevné, že něco takovégho objektiivně existuje. Můžeme se o tom, bavit, můžeme o tom spiritizovat, můžeme vůči tomu mít i výhrady ale popřít jej asi bude možné velice těžko.

  • orinoko • 23. listopadu 2014

    Akademická a psychologická KATAstrofa.

    A co jináč? Zavináč?
    Po webu dneska obíhá naprosto zdomestikovaný termín „pravicující“ . Je z mojí hlavy, na OM měl premiéru. Lze jednoDUŠE doložit. Jde o přechýlení bolševického výtvoru – pracující inteligence. Dneska za Sametu se jí říká „kavárna“ .
    A nedělám z toho sedmý div světa. Také výraz „emerika“ má tENDEnci zahnízdit v jazykovém zákampí pod Řípem.

    Venku je už dávno tma. Ale na OM se co chvíli rozsvítí lucernička, která začíná být naprostým světovým unikátem. Ani nevím, kde je komunistická strana ještě něčím, co lidem dává něco smysluplného. Tedy ovšem kromě Číny, že.

  • Čen • 23. listopadu 2014

    Zvláštní, Orinoko. Já ten výraz poprvé četla v příspěvcích na Zvědavci od diskutéra pod jménem Moudrostrak, používal i další podobné, jako například Lídlující, vy jste Modrostrak? Nějak mi to nesedí

  • Alice • 23. listopadu 2014

    Orinoko – „… No jo, soudruzi chtějí kapík….. Naprostý souhlas s celým příspěvkem.

    A vám pánové Bédo a fajte: Jsem tu nová a vlastně neznám nikoho z vás, ani vaše názory, takže někdy zřejmě dělám špatné závěry . Jenže to asi není dnešní případ. Vám ani jednomu nevadí, že jste sem zatáhli článek ze stránek TOPky, kde tato kope do socdem a do Sobotky. Fakt vám nepřijde sprosté, že právě tito neumětelové si dovolí drze kritizovat Sobotku za to, co sami pos…li? No, netrvalo to moc dlouho, rychle jste zapomněli, co tady tihle asociální grázlové prováděli. Ale když vám to navlékne kopačku do Sobotky a socdem, tak všechno dobré, že? Projděte si diskuzi, jak průhledně jste to začali a jak to gradujete. Vidíte, a já jsem byla přesvědčená, že lidé, kteří např. v dění na Ukrajině a všeho kolem ní, cítí a vnímají především ty lži a nespravedlnost jsou proto z nás ti lepší. Zřejmě to tak vůbec není. Protože stejné lži, jaké používají mediáci a zprofanovaná TOPka, která dřela lidi na kůži , vy klidně potvrdíte, když jde o někoho, koho z nějakého důvodu nenávidíte k smrti. Zřejmě vás škola, ale ani život nenaučily rozeznávat pravdu od lži a spravedlnost od nenávisti. Jen se tak zeptám, co tedy chcete? Povýšenecká skepse a negativismus nic nevyřeší. A vůbec – máte alespoň představu, jak z toho ven?
    Pochybuji, že znáte řešení, ani já ho neznám.
    Tak mi vytanula slova písničky – „… von porád čekal, že něco příde, von porád čekal, nepřišlo vůbec nic….“ a můžeme čekat za vzájemného okopávání kotníků do soudného dne.

  • Béda • 23. listopadu 2014

    Alice,

    TOPku – stranu oligarchů pro oligarchy hodnotím ještě mnohem příkřeji. Mimochodem, co z toho co jsem napsal je nepravda? Ale věcně prosím.

  • orinoko • 23. listopadu 2014

    Na Zvědavce mě umisťoval už nějaký kleprbajn z Emeriky , který měl dnu na Floridě. Také takový austRalOpythekuS jako mnoho jiných modrých dužin. Abychom si věci dále ujasnili, tak by hlavně lidi nesměli být líný jako prasata, ale museli by si především leccos zjistit sami.
    Tak například také docela úspěšně domestikují „sametoví ordneři“.

    „Znáš Sametovou šifru?“
    ???
    “ Lež a nenávi-ST/B.”

    Českému politickému systému se nějak nevede. Že by komunistická diverze? Nikoli. Jsou to stále ještě záchvěvy sametové distorze.

    Tloušťka mu nehrozila. Měl pořád plnou hubu svobody.

    Poslední dobou byl velmi podrážděný. Stále nemohl najít bod G svého humoru.

    Poslední pokusy nabraly nový progresivní směr: Místo nakloněné roviny začali vědci zkoumat rovinu naklonovanou.

  • ducatista • 23. listopadu 2014

    orinoko napsal

    Njn, soudruzi chtějí revoluci. Tak musíte, soudruzi, hnout tou svojí línou prdelí a vlítnout na barikády. Jinak jste úplně k hovnu. Už teď ve volbách měli mít socani 7% jako ptakopartaj. Nějak vám ty vaše prognózyzůstávají jen na OM. Neřešení socanů tu také prognózujete už asi 100 let. A skutek utek. Co byste tak asi dělali? Na kom byste si vybíjeli svoje frustrace. Putina milujete přesto, že představuje ruský kapík. Žádný socík ani socdemo varianty. S ohledem na jeho ohledy na křesťanské prvky v ruské politice bych ho já osobně řadil někam ke křesťanským demokratům.
    Oproti kavárenským povalečům na OM Rusko kupodivu nenahlíží na nejvyššího skina jakona zárobok NWO a zrádného imperialismu.
    Fica respektujete? Asi ne. Na Slovensku byste asi prskali podobně jako tady. Aby bylo jasno: Hlasy, které mají jen několik let volebních perspektiv jsou doménou komunistů. Také to podle toho vypadá.
    A přesto přese všechno má Česko a Slovensko právě teď k sobě nejblíže snad za celou dobu od rozdělení. Podobnou hodnotovou orientaci, obdobné vnímání vnějšího ohrožení a podobné vnímání nejbližších blízkých vazeb.
    Obdivujete Orbána , ale doma byste ho nechtěli. Tady byste na něj prskali, že je fašoun.
    Máte skutečně konzistentní náhledy na svět kolem sebe. Ovšem třídně těžce rozporné. A to dá pohulit.
    Tady to zase bude vypadat.
    Bolševický mozeček má katastrofální problémy s jiným míněním. Podobně jako Halič se Zemanem.

    Však dočkejte času, účtovat se bude v parlamentních volbách, a pro ČSSD to věru veselé nebude. Dokud nepochopíte, kdo je žába na prameni, půjdete od desíti k pěti. A zaslouženě.

  • orinoko • 23. listopadu 2014

    Bédo, celé je to kravina . Ovšem zabalená do vznešeného objevu bolševických pravd 20 let po útěku od koryta.
    Ale pokračuj. Nic tě nedělí od bolševismu modrého, který do socanů kope v dresu Wall Streetu a Černého Zikmunda.
    Jen tak pro ilustraci:
    Tady u nás jednu velmi známou firmu koupili Rusové. No představ si, co po těch lidech chtějí. Dělají 12ky. Ale jenom ranní. Není to nepřetržitý provoz. Maká se od 6,00 do 18,00. Ta hrůza prvobytně pospolného kapitalismu!! Neobcházejí tě ruské mrákoty? A nejsou zaměstnanci ani na oficiálním průměru české mzdy. To je hrůza, co? Sekneš s Putinem?
    Dlužno ovšem dodat, že pracovní týden je čtyřdenní. Pak mají vykořitovaní 3 dny volna.
    Má to ovšem svůj důvod. Firma jede na plné pecky proto, aby zásobila ruský trh žádaným zbožím. Je před vánoci. Od 1.12. se jede na dvě směny po osmi hodinách. Jedna asociálnost za druhou. A co je vůbec nejhorší: Pořád přibírají lidi.

  • orinoko • 23. listopadu 2014

    Ježíši Kriste, levičák zvíci komunisty ve věku nadcházejícího Metuzaléma je opravdový exot.
    No tak socani prohrajou. A co bude dělat rudý bolšán? Bude socanům nadávat, že nevyhráli. Je to prašť jako uhoď. Bolševik za nic nikdy nemohl. Vždycky ti druzí.
    A až noví Drábové staré komunisty sejmou na důchodech, tak se pak klidně poserte a laskavě se obracejte na svoje kmenové buňky v politice. Ovšem budou-li v ní vůbec jaké.

  • Béda • 23. listopadu 2014

    orinoko,

    prosil bych bez ideologické omáčky – tu používají obvykle „pravicující“ (převzatý terminus technicus) kritici svých oponentů. Uvedený příklad nijak nevyvrací můj poměrně věcný příspěvek na margo tzv. české sociální (blairovské) demokracie. Pokud jde o věcnou rovinu. 4 – dvanáctky týdně ještě nemusejí znamenat prvobytně pospolný kapitalismus. Tady záleží taky na pracovních právech a podmínkách, mzdě atd.. A nejsem rusofob. Pro mně kapík obecně (je jedno jestli jde o ruskou, americkou anebo jinou formu) je špatně – protože je to v jádru vadný systém, který vždycky končí hlubokou a všeobsáhlou systémovou krizí (právě nyní již nějako udobu probíhá) a velkou válkou. Obecně v současné době ruská a čínská forma kapitalismu na rozdíl od prolhané a upadající západní představuje progresivnější a nenásilnou část kapitalismu, která získává vliv politickými ekonomickými a diplomatickými prostředky. To ovšem nikterak nevylučuje pravděpodobnost hraničící s jistotou, že pokud nedojde k vážné systémové změně přímo v jádru nastavení systému, nebude příště v daleké budoucnosti Rusko, případně Čína usilující o zachování své dominance ve světě v postavení dnešních USA.

  • Alice • 23. listopadu 2014

    Bédo, jak tady krátce čtu, tak vidím, že jste hodně sečtělý a máte přehled o tom, co se děje. Na což třeba já moc času nemám. Tím víc mne překvapuje, že informace vyhodnocujete tak, jak jste dnes ukázal (možná už dávno).
    Takže:
    1. Béda napsal
    Sobotka i s celou ČSSD (Marksová Tominová na MPSV je minystryní za ČSSD) jsou tak sociální až jsou antisociální a proelitářští. Jaké to překvapení.
    —————————————
    2. Já mám vůči ČSSD jenom pár výhrad. Žeje tato strana úzce propojená s oligarchy, ráda vysílá své zmocněnce do Toskánska, že do ČR zavlekla nadnárodní korporace, veškerý finanční systém propojila s megabankami západu, že jsou kolem ní imrvére koupční aféry, že podporuje imperiální války a fašismus a že nikterak obzvlášť nehájí pracovní práva zaměstnanců ani sociální standardy ekonomicky slabých. Jinak vůči ní ale nic nemám.
    ——————————————-
    3. atd.fajt napsal: že je Hurvajz větší asociál a darebák než Nečas s Topolánkem dohromady věděl uži Paroubek, církevní restituce považuje za správné a Jebavého v úklonu vychvaluje a vynáší do nebes….
    ——————————————-
    Tohle jsou asi tři věci, které mne docela nadzvedly. A to je u mne opravdu vzácné, politika mi za vzrušování se nestojí. To si nechávám na jiné příležitosti:-)

    K první citaci: zřejmě žijete v polospánku, když jste nezaregistroval všechno, co Marksová udělala. Přijde mi zbytečné to tu vypisovat, to byste fakt musel být spící šišla, abyste nevěděl o zvýšení minimální mzdy, snížení daní pro rodiny s dětmi, porodné pro 2. dítě, sleva na dani pro důchodce, zrušení zdrav. poplatků, valorizace penzí, atd…. atd…..

    Pokračování

  • Béda • 23. listopadu 2014

    Alice,

    možná máte v tomto dílčím aspektu věci pravdu. Akorát mi chybí srovnání, kolik činí inflace, zdražování (potravin krom jiného) a o kolik ve srovnání s tím průměru to přilepšení pomůže těm příjmovým skupinám. A samosebou srovnání tohoto přilepšení slabým s přilepšením politikům v průměru o 7.500 Kč měsíčně. (o nějaké fotovoltaice a církevních restitucích, které naopak vyhánějí povinně peníze z kapes všem pomlčím)

  • Béda • 23. listopadu 2014

    Taky by mně zajímalo kdy ČSSD začne něco dělat se zákonem o exekuční lichvě.

  • Alena • 23. listopadu 2014

    nechápu, o co se tady hádáte. Obávám se , že fandovství vůči levici a pravici je zastaralé a už nepravdivé. Ta česká socdem, stejně jako TOP 09 jsou poslušní svým americkým protějškům. Pokud by se příliš jejich názory vychýlili, dostanou za uši jako Zeman. Amerika chce mít své evropské kolonie poslušné.
    Paní Alice, ty kosmetické změny vůči rodinám s dětmi způsobí na druhé straně větší zadlužení rozpočtu. Neřeší to zásadní- vymanění se z kolonie a konec odtoku cca 250 mld. Kč z této země pryč.

  • Alice • 23. listopadu 2014

    Pokračování

    k druhé citaci: zřejmě opět zafungovala vaše špatná paměť, když jste zapomněl, co to bylo – týden co týden nějaká korupční aféra za Topola i Nečase. A to byli nějací bojovníci proti korupci. Neexistuje žádná strana, která by měla jen čisté lidi, špinavce má i socdem a to ať se kritizuje, ovšem napsat to o nich obecně, to je opravdu nechutné. To těch oligarších a korporacích, propojení s bankami, podpoře imperiálních válek a fašismu, snad ani za reakci nestojí.

    třetí citace je fajtova, ale vy jste si s ním náramně notoval. To jsou opravdu pusté lži a na to se mi taky reagovat nechce.

    Žádná strana není a nebude úplně čistá. Stejně jako nesplní všechno, co slíbila. ALe zatím se snaží a není za ní cítit ta bezbřehá arogance jako u těch bývalých vládnoucích stran. Ideálu se nikdy nedočkáme a to i proto, že ani my nejsme dokonalí a volíme tak, jak volíme.
    Mějte se Bédo, díky za diskuzi.

  • orinoko • 23. listopadu 2014

    Soudruhu, socani jsou ve vládní kopalici. Možná ti to ještě nedošlo.
    Stejně jako to, že s oligarchou druhde na komunální úrovni jedou i čeští komunisté. Co udělají s lichvou?

  • Béda • 23. listopadu 2014

    Alice,

    „…To těch oligarších a korporacích, propojení s bankami, podpoře imperiálních válek a fašismu, snad ani za reakci nestojí…“ Když myslíte? Jinak taky děkuji za diskusi.

  • Béda • 23. listopadu 2014

    orinoko,

    To já velice dobře vím. Proto bych očekával jasné signály kupř. ze strany ministerstva zahraničních věcí, návrhy stran exekuční lichvy … Komunisty samozřejmě jako každou jinou stranu taky kritizuji za propojení s „lobbisty a sponzory“ (oligarchy) a podobné věci, ne že ne.

  • Neználek • 23. listopadu 2014

    a) orinoko mi neodpověděl, co myslel tím, že jeho protizemanovská agitace byla podmíněná
    b) výraz „pravicující“ jsem rovněž viděl poprvé na Zvědavci, kde ho zpopularizoval nick moudrostrak

    Pokud si orinoko činí nárok na autorství, prosím o důkazy, jinak to budu považovat za obvyklé chvástání.

  • Alice • 23. listopadu 2014

    Aleno, já nevím, ale my diskutujeme (tedy doufám,snažíme se). Výměna názorů nemusí být nutně hádka. Nejsem fanda levice, ani pravice, nikdy jsem v žádné straně nebyla. Jsem jen fanda zdravého rozumu. Předpokládám, že se všichni jako já snaží o poctivý názor, podložený svými znalostmi a zkušenostmi a nevidím důvod, proč nenapsat, že si myslím něco jiného. Od toho snad diskuze jsou, ne?
    Nezlobte se, ale jak můžete napsat, že změny jsou jen kosmetické? Snad teprve budou platit od 2015, ne? Stejně tak samozřejmě neřeší „vymanění se z kolonie“ a odtok peněz ze státu. Řeší naše vnitřní problémy, podle vás tedy zanedbatelné? Podle vaší logiky tedy Kalousek s Drábkem dělali totéž, co socdem?

  • Alena • 23. listopadu 2014

    Diskuse je hádání se bez emocí. Kalousek s Drábkem byl uragán, poškodili velmi. Ale socdem nemají velký prostor, něco napravit. Nezapomeňte, že jsou v koalici, a za nitky podle mne tahá ten, kdo má nejsilnější resort, a to je pan Babiš. Pokud by socdem chtěli výrazněji pomoci obyčejným lidem, museli by jít cestou Orbána, a na to nemají.

  • Béda • 23. listopadu 2014

    Alice napsal

    Aleno, já nevím, ale my diskutujeme (tedy doufám,snažíme se). Výměna názorů nemusí být nutně hádka. Nejsem fanda levice, ani pravice, nikdy jsem v žádné straně nebyla. Jsem jen fanda zdravého rozumu. Předpokládám, že se všichni jako já snaží o poctivý názor, podložený svými znalostmi a zkušenostmi a nevidím důvod, proč nenapsat, že si myslím něco jiného.Od toho snad diskuze jsou, ne?
    Nezlobte se, ale jak můžete napsat, že změny jsou jen kosmetické? Snad teprve budou platit od 2015, ne? Stejně tak samozřejmě neřeší „vymanění se z kolonie“ a odtok peněz ze státu. Řeší naše vnitřní problémy, podle vás tedy zanedbatelné? Podle vaší logiky tedy Kalousek s Drábkem dělali totéž, co socdem?

    Samozřejmě TOP-ky (Drábek s Kalouskem) prováděli jasně dostruktivní „sociální“ politiku bez ohledu na následky. ČSSD kupř. podporuje války (vyhazuje tím zbytečně, kontraproduktivně a z velice pochybných morálních důvodů peníze potřebné jinde, podpořila církevní restituce, měla podíl na fotovoltaickém zákoně). Souhlasím s tím, že sociální opatření ČSSD jsou sice dílčím zlepšením ale ve výsledku pouze kosmetickým přilepšením – nic podstatného neřeší. To, že někomu přilepší o pár desítek anebo snad stovek korun měsíčně, když ČNB potopí korunu o 10% a nastane vlna zdražování základních komodit skutečně mnoho nevyřeší. Je to jenom o něco lepší nežli pověstný „kozí chlup“.

  • Alena • 23. listopadu 2014

    osobně mne socdem zklamali hlavně postojem k restitucím. Nejprve pospávání ve sněmovně a silná slova, aby posléze od svých deklarovaných pozic ustoupili. Komedie pro lidi , to je podraz, a to nemám ráda

  • Alice • 23. listopadu 2014

    „…To těch oligarších a korporacích, propojení s bankami, podpoře imperiálních válek a fašismu, snad ani za reakci nestojí…“ Když myslíte? Jinak taky děkuji za diskusi.

    Bédo co byste chtěl, abych vám jednotlivě vyjmenovávala příklady, kdy to není pravda? To byste ale napřed vy musel napsat konkrétní příklady. Přece když někoho haním a mám pocit, že oprávněně, tak uvedu příklad. A ne čekat, že vám ta slova oponent vyvrátí. Je to stejně jen o vyhodnocování informací. A já se nerada trumfuji, kdo má relevantnější a váhově těžší znalosti.
    Víte, mně by vůbec nevadilo, kdyby volby vyhráli komunisti. Nevěřím, že by nebyli chytřejší, než ti bývalí. Strašilo se tím ve všech diskuzích, že jsem čekala, že budou mít 50%. A nic, pořád se na něco čeká…. A tak mne napadlo – slyšel jste od našich komunistů podobné vyjádření, jako byl např. dotaz německých Linke na Ukrajinu v EP? Jak říkám, nikdo není dokonalý a spásu taky od nikoho čekat nemůžeme. Nečekejte ji ani od těch komunistů. Znám články Dolejše, je pomalu nejmladší, ale i on vyznává jen opatrnost. Proč, když jsou v opozici?

  • Béda • 23. listopadu 2014

    Alice,

    já si od jisté doby nedělám žádné iluze ani o ČSSD ani o komunistech. Nevím odkud se bere, že jsem jejich soudruh anebo že je nějak „do krvi“ a nekriticky zastávám. Vůbec ne. Nejednou jsme se zde vyjádřil k jejich podivné pasivitě (aktivitě omezené pouze na parlament), opatrnictví a pravděpodobné spokojenosti s dosaženým stavem (pro jejich politiky). Podle mne ale v současné době stejně představují z etablovaných stran pro běžné lidi (kterých je většina – nikoliv zbohatlíky) to nejlepší z možného výběru (krom jiného nekonfliktní zahraniční politiku, odmítají diktát z vnějšku ať již jde o NATO anebo EU). Za druhé nejlepší (já je charakterizuji jako menší zlo) považuji z etablovaných stran ČSSD – viz jejich patolizalství vůči USA a EU, a samozřejmě zahraniční válečná politika. Chcete li konkrétní příklad – tak si vemte Zaorálka a jeho politiku na MZV (kdyby byla v rozporu s oficiálním stanoviskem ČSSD již by tam asi nebyl, nebo ne?) , postoje ČSSD k imperiálním válkám. Jestli chcete vysypu vám těch příkladů celou přehršel ale obávám se, že diskuse bude nekonečná.

  • Alice • 23. listopadu 2014

    Béda – Možná byste se měl zeptat těch lidí, kterých se to týká, jestli pár stovek nic neřeší a jsou jen kosmetickou změnou. Mně se to tak moc netýká, ale vnímala jsem tu aroganci, kdy přidali důchodcům 45 Kč a teď Uaudát vykřikoval, že kdyby poslancům měli přidat jen tisícovku, tak prý je to ponižující. Ale já se o TOP nerada bavím, nadávat moc neumím a jiná než sprostá slova mne nanapadají.

    Aleno, každého z nás někdo někdy zklame. Silná slova by byla na místě, kdyby bývali socani dostali přes 50%, pak je kamenujme. Bohužel tohle je výsledek práce voličů. Já zase vnímám alespoň tu snahu a ne arogantní – vy nám voliči můžete políbit p…..l. Jak to řekl Topolánek po volbách? Kdyby voliči bývali věděli co chystáme, nikdy by nás nezvolili. A společně se tomu zasmáli.

    Teď už všem díky za diskusi a dobrou noc.

  • orinoko • 23. listopadu 2014

    Pravda a Láska – večerní kydání: Sametový býk navštívil optika, aby si vyzkoušel módní novinky. Ale volské oko ho vůbec nenadchlo.

    Sametová doba je skvělá. I pro názor vyžaduje důkazy.

    20. výročí Sametové revoluce: „Biafra ducha“. Hypertenze hmoty.

    „V Česku je prý Sametově“ , meditoval jeden hovnivál. „Také jsem slyšel,“ odpovídá mu druhý,„monokl na pravé oko tam prý pořídíš za 30 Sametových.“

    Byl to tvrdý diskutér. Nejraději měl direkt z Googlu.

    Sametový býk obvinil prasata: „Šíříte paniku.“ Prasata se však nedala: „Šíříš poplašnou zprávu.“ „Ta není nakažlivá,“ rozohnil se Sametový býk. „Myslíš?“ řičela nadšením prasata. A celé družstvo nakazila svým smíchem.

  • Béda • 23. listopadu 2014

    Alice,

    trvám na tom, že to nic neřeší, pouze je to na určitou dobu nepatrně oddálí (téměř neznatelně jim to příjmovou laťku – díky i za ty mizivé „dary“ pro ně) od pádu do sociální pasti a do dluhů. Ve srovnání s přidáním politikům je to ovšem velice směšné. Navíc, když o svém přidání rozhodují sami a jejich příjem není nijak odvoslý ani od hospodářských výsledků země ani od jejich pracovního nasazení (mohou být ve sněmovně ožralý „jak Kalousek“ , nerozhoduje docházka ani to co vypouští jako koncový produkt – jeho kvalita…)

  • Alice • 23. listopadu 2014

    Já snad neskončím:-)
    Bédo, to je rozdíl mezi námi. Já si uvědomuji, že do EU jsme jednou vstoupili, tudíž asi nejde jít úplně proti proudu. Stejné je to s tím patolízalstvím USA. Ještě ani neznáme výstupy SObotky z USA a už víte, že to bylo patolízalství. To přece nejde, to je mezinárodní politika a pokud chceme působit jako kultivovaná země, nemůžeme s každou změnou vlády měnit postoje. To se dá dělat postupně, hlavní je držet vlastní názor. Zaorálek je na zabití a vadí mi taky, hodně. Abych pravdu řekla, tak z celé vlády mne zklamal nejvíc. Na toho platí vaše charakteristika, ale to nejsou „všichni“. Měli jsme vůbec někdy vládu, kde byli všichni členové skvělí, bez chyb a dělali jen to, co lidem na očích viděli?
    A teď už opravdu končím. Dobrou noc.

  • Béda • 23. listopadu 2014

    Alice,

    jenže to není zdaleka jediná válka, kterou podporuje ČSSD. Podporuje VŠECHNY války západu. Jestliže nasmítnete, že jde o povinnost, pak skutečně není o čem diskutovat. Takto můžeme podporovat cokoliv – nejenom fašisty na Ukrajině ale i teroristy v Sýrii, totalitní diktatury středověku, doslova cokoliv.

  • orinoko • 23. listopadu 2014

    … se divím, že v ní ještě cvokař David je. Neměl by zběhnout? Anebo má hroší potah?
    Kdo vyje se socanskými vlky? Cvokař David. Právě ten, který si dal na Novou republiku odkazy na pravici. Tu, která stála u té otřesné Cecilovy amnestie. A žádný problém.
    Jsou lidé, kteří jsou tak čistoskvoucí v představě politické praxe, že socík byl samé zlato, které nemělo ani černou ani bílou, natož pak další odstíny.
    Poslední dobou mám takový pocit, že do české duše se vkládá prvek nepřehlédnutelného buranství. Každý si valí tu svojí hňupařskou kuličku jak hovnivál, a je přesvědčen , že právě ta jeho smrdí nejlépe.

  • Béda • 23. listopadu 2014

    orinoko,

    nevšímejte si pouze KDO to napsal ale taky CO napsal na Nové republice. Pak zjistíte, že všechny ty články mají kritický osten vůči nějakému svinstvu. Pana Davida si velice vážím a považuji jej za jednoho z mála slušných lidí v ČSSD s rovnou páteří. možná jednou založí s lidmi podobného smýšlení akční levicovou stranu (kterou bude vidět taky v ulicích – a nejenom o volbách – taková zde doposud chybí) a přetvoří hnutí v politickou stranu. Takovou bych si přál. Možná ještě doufá, že mu s těmi pár lidmi podaří proměnit Blairovskou ČSSD v takovouto stranu (podle mně nepodaří).

  • orinoko • 23. listopadu 2014

    Kvůli tomu, že se staví k Rusku shovívavě , nezačnu milovat zloděje per Cecila, jeho zlodějský kapík , kuriozní českou opozičku a amnestii na kriminál , kterou definitivně zatáhl oponu za největší zlodějnou , u které stál. Ale klidně relativizuj dál. Je to hodně výmluvné. Klidně si pozvi do bytu zloděje , který ti vychválí socík. Ale pak si nestěžuj na holou prdel.
    Je tu nuda. 100 let těch samých sraček, které budou k mání za dalších 100 let, aniž by to na ulici někoho zajímalo. S těmihle žvásty bys byl v hospodě evidován jako patron, který vlastně nemá co říci.
    Finito.

  • Béda • 23. listopadu 2014

    orinoko napsal

    Kvůli tomu, že se staví k Rusku shovívavě , nezačnu milovat zloděje per Cecila, jeho zlodějský kapík , kuriozní českou opozičkua amnestii na kriminál , kterou definitivně zatáhl oponu za největší zlodějnou , u které stál. Ale klidně relativizuj dál. Je to hodně výmluvné. Klidně si pozvi do bytu zloděje , který ti vychválí socík. Ale pak si nestěžuj na holou prdel.
    Je tu nuda. 100 let těch samých sraček, které budou k mání za dalších 100 let, aniž by to na ulici někoho zajímalo. S těmihle žvásty bys byl v hospodě evidován jako patron, který vlastně nemá co říci.
    Finito.

    orinoko,

    co tím chtěl básník říct? NR zveřejňuje převzaté články z pravicových médií o Ukrajině. proč by to mělo znamenat, že redakce miluje Klause a jeho amnestii, tunelování…? Znamená zveřejnění článku PC Robertse automaticky , že jsou stoupenci Reaganomiky, R.Paula, že jsou stoupenci amerických Republikánů? O čem to mluvíte?

  • fajt • 24. listopadu 2014

    Alice napsal

    Bédo, jak tady krátce čtu, tak vidím, že jste hodně sečtělý a máte přehled o tom, co se děje. Na což třeba já moc času nemám. Tím víc mne překvapuje, že informace vyhodnocujete tak, jak jste dnes ukázal (možná už dávno).
    Takže:
    1. Béda napsal
    Sobotka i s celou ČSSD (Marksová Tominová na MPSV je minystryní za ČSSD) jsou tak sociální až jsou antisociální a proelitářští. Jaké to překvapení.
    —————————————
    2. Já mám vůči ČSSD jenom pár výhrad. Žeje tato strana úzce propojená s oligarchy, ráda vysílá své zmocněnce do Toskánska, že do ČR zavlekla nadnárodní korporace, veškerý finanční systém propojila s megabankami západu, že jsou kolem ní imrvére koupční aféry, že podporuje imperiální války a fašismus a že nikterak obzvlášť nehájí pracovní práva zaměstnanců ani sociální standardy ekonomicky slabých. Jinak vůči ní ale nic nemám.
    ——————————————-
    3. atd.fajt napsal: že je Hurvajz větší asociál a darebák než Nečas s Topolánkem dohromady věděl uži Paroubek, církevní restituce považuje za správné a Jebavého v úklonu vychvaluje a vynáší do nebes….
    ——————————————-
    Tohle jsou asi tři věci, které mne docela nadzvedly. A to je u mne opravdu vzácné, politika mi za vzrušování se nestojí. To si nechávám na jiné příležitosti:-)

    K první citaci: zřejmě žijete v polospánku, když jste nezaregistroval všechno, co Marksová udělala. Přijde mi zbytečné to tu vypisovat, to byste fakt musel být spící šišla, abyste nevěděl o zvýšení minimální mzdy, snížení daní pro rodiny s dětmi, porodné pro 2. dítě, sleva na dani pro důchodce, zrušení zdrav. poplatků, valorizace penzí, atd…. atd…..

    Pokračování

    okouzlení Hurvajzem, okouzlení čezkým kapíkem, ignorace reality – nebo možná nedostatek, snížená citlivost vstupních senzorů – to co jsem o Hurvajzovi napsal nemíním nijak korigovat ( krom toho jeho práce je na hony cítit, zkuste nějakou periferii čezké kolonie, třebas tam kde se realizoval jeho pionýrský havloidní vedoucí Bakalič, snad vám to taky docvakne ) – a neberte si to zas osobně, páč příroda si i bez nás poradí a zeměkoule i bez Hurvajze bude rotovat. ..)