Diskuze k článku


  • senil • 9. října 2017

    Je fascinující co Babišovi projde. Může si krást kolik chce a lidé ho stejně budou milovat. Škoda, že kleptoman bude příští premiér. Babiš jesmutná vizitka tohoto národa. Bohužel jeho oponenti ale nejsou o moc lepší.
    Z těchto voleb nevyjde nic dobrého. Návíc Babiš nás pak zradí a výměnou za dotace přijme kvóty na uprchlíky. S tím jsem si naprosto jist.

    http://www.epshark.cz/clanek/134/babis-a-bures

  • Gatta • 9. října 2017

    “ … a lidé ho stejně budou milovat. “
    U velmi mnoha je to taková láska ze zoufalství.

    Jinak to osobně vidím jako souboj skupiny s výrazným solitérem.
    Co se týká schopností solitér kohokoliv i celou skupinu výrazně převyšuje.
    Co se týká morálních kvalit, tak si obě strany nemají co vyčítat.

  • PPK • 9. října 2017

    senil napsal

    Je fascinující co Babišovi projde. Může si krást kolik chce alidé ho stejně budou milovat. Škoda, že kleptoman bude příští premiér. Babiš jesmutná vizitka tohoto národa. Bohužel jeho oponenti ale nejsou o moc lepší.
    Z těchto voleb nevyjde nic dobrého. Návíc Babiš nás pak zradí a výměnou za dotace přijme kvóty na uprchlíky. S tím jsem si naprosto jist.

    http://www.epshark.cz/clanek/134/babis-a-bures

    Ach jo(ch). Inu, kdyby to nebylo úsměvné, tak neználkům funkcí zahraničního obchodu (dále jen ZO) kteréhokoliv státu by to všechno vámi napsané mohlo připadat fascinující. Takže, milý pane senile, oprávněně se mi tu zdá, že vůbec nejste starý a ani trochu senilní pamětník, jak se tváříte, ale že jste naopak mladý a jen těžce neinformovaný laik, který vůbec neví, jak to všechno vlastně VŠUDE v ZO funguje. A tak právě proto vám to všechno tady velice rád vysvětlím. A také vám rád vysvětlím jednoduché souvislosti, jak to vlastně se ZO a s tajnými službami VŠECH zemí, kde nevládnou naprostí troubové – vypadá.
    Víte, on totiž každý kšeft se zahraničím si VŠECHNY vlády vlastenců a nekolaborantů prostřednictvím svých příslušných tajných služeb vždy pečlivě hlídají. Chcete vědět proč, anebo se už pokusíte zapnout ve své hlavičce logiku? Nuže tedy vězte, že i poslední referenti s kompetencemi sjednávat ZO, musí vždy o všech svých jednáních psát tzv. cestovní zprávy a předávat je svým šéfům s tzv. jednacími protokoly. Takže, je snad potom nelogické, že následně v příslušných službách si ve služební hierarchii „nad“ těmi šéfy referentů pak už i bez vědomí těch řadových zaměstnanců byznysu o tom vedou ty tajné služby příslušné svazky? Nu a že si tam ve SVÝCH svazcích těm osobám (a klidně i bez jejich vědomí) přidělují tzv. krycí jména kvůli vnitřnímu řádu o utajení citlivých informací? Senile, to si vážně myslíte, že to ani dnešní naše cz tajné služby nedělají a že už i tam sedí jen takoví naivkové, jako vy?
    Božíčku, člověče milý, pokuste se, už konečně myslet hlavou! Nu a pokud jde o toho „kleptomana“ AB, tak vám něco poradím: Když už jste takový hrdina, tak pošlete ten váš výrok písemně panu AB a podepište se. A pak tu napište, jak vám dopadl o té věci soud. Jsem zvědav! :-)

  • Irena • 9. října 2017

    Nevím, co jsou to cestovní zprávy, za to vím, kdo má na nadnárodní úrovni informace prakticky o všech důležitých, větších firmách a to do všech podrobností, neboť jim buď dělá daně nebo audit daní nebo takový audit nebo makový audit… Napovím, že se dají spočítat na prstech jedné ruky. Takže v každém případě nahlížejí do účetnictví, kde jsou k dohledání všechny potřebné info. Nevím konkrétně jak je to v ČR, ale vím, že v jedné z evropských zemí je nařízení, že asi po třech letech musí a.s. měnit dodavatele těchto služeb (mám takový matný dojem, že to přijali kvůli direktivě z EU, takže asi nebude jediná), což se řeší kolotočem mezi těmito konkrétními (jak jinak nadnárodními) firmami, takže se nejspíš každá z nich časem dostane všude, no a vezmeme-li v úvahu, že například u výrobních firem se segment dodavatelů ani odběratelů nijak zásadně nemění… A to vůbec nemluvím o tom, že pavouk může být na vrcholu sítě také jen jeden, že? Vždyť kdo tam dohlédne?
    Takže by mě zajímalo, kde se sbíhají konečné a vůbec všelijak zajímavě nasbírané statistiky od těchto skvělých firem, které strkají nos pod záminkou auditů a daní prakticky všude, přičemž zákony jim v tom jdou na ruku. Vím, že nikdo z těch větších firem si moc netroufne jejich služby opominout, protože by nemusel potom mít všechny potřebné papírky v cajku.

  • Bety • 9. října 2017

    Vážený PPK. Já si nemyslím, že rodinná firma je to pravé ořechové. Spíš se mi zdá,že toto slovní spojení jen nahrazuje taková zprofanovaná hesla jako byla volná ruka trhu, či ještě „lepší“ tihle si už nakradli dost a teď se už začnou starat i o ostatní. Nic proti tomu, jak píšete, že stát by měl být garantem rozumného zahraničního obchodu i o potřebě plánování alespoň strategické výroby. To všechno odsouhlasím, ale rodinný podnik v čele s oligarchou, pro kterého vždy bude prvotním cílem čistě jeho zisk? Nějak mi to připomíná to tvrzení – odpusťte bohatým daně a oni pak zajistí, že se všem povede líp. Navíc se mi vnucuje i to,
    že pokud povedu rodinný podnik a jeho prodej bude pro mne osobně finančně výhodný, tak ho jako oligarcha prodám a ani nemrknu.
    Celkem kašlu na všechny ty podrazy, co si naše politické špičky mezi sebou dělají.
    Ale když si vybavím ta nekonečná řepková pole, do budoucna zničenou a vyčerpanou půdu, tak o vedení takového rodinného podniku mám opravdu silné pochybnosti.

  • racek • 9. října 2017

    No, všechny rysy řízení státu jako rodinné firmy, to už tady bylo. Jednak v čase feudalismu, kdy pozemkové i lidské zdroje byly králem propůjčeny v tzv. léno a pak za komunismu , nebo chcete – li socialismu. Tyto systémy byly vždy posléze nahrazeny systémy výkonějšími, takže dnes např. existují jen v sev. Koreji. Nemohou totiž konkurovat v produktivitě práce, neb nenabízejí to hlavní: motivaci se mít lépe prostřednictvím vlasního snažení. Snaží se je ovšem nahrazovat stále se zvyšujícím dohledem a represemi, také se tomu říkalo příkazová ekonomika.
    Takže autor by se chtěl vrátit do doby socialismu.
    V současnosti se vyskytuje i smíšený systém, kde má velký podíl státní vlastnictví. Ale to je zasazeno do konkurenčního prostředí. Čína již po několik desetiletí vykazuje rozumnou aplikací úspěch tohoto systému. Nicméně dnes musí pracovat s důsledky určitého přehřátí ekonomiky. Nicméně, pro ně je ten systém asi nejlepší, s jejich mentalitou. .

  • Bety • 9. října 2017

    racek – systém výkonnější pro koho??
    O některých mýtech kapitalismu byste si mohl počíst v knize -23 věcí, které vám neřeknou o kapitalismu, autor Ha-Joon Chang, Jižní Korea.
    Já s PPK souhlasím, jen se nedomnívám, že lékem na současný marasmus je zrovna ANO s Babišem a třeba Stropnickým.

  • PPK • 9. října 2017

    Již v článku jsem napsal, že jsem toho názoru, že každé volby jsou pro nás voliče určitý risk. Je tomu tak i nyní a nosil bych dříví do lesa, kdybych pitval podrobnosti, které všichni známe. Krom toho již dříve jsem tu na OM ještě napsal, že někdy mám i pocit, jakoby vzbouřený oligarcha Babiš konal vše jen navzdor svým politickým soupeřům podle tiché zásady „Chcete kapitalismus? Tak já vám ho dám!“ tím, že dodržoval do puntíku JEJICH zákony. Takže: Proč se dnes nebouří např. Kellner, Rittig nebo Bakala aj.? Nebylo by od věci o tom přemýšlet? … A ta volba? Možná to vše dnes trochu připomíná i situaci při poslední prezidentské volbě, kdy též někteří měli pocit, že se rozhodovali ve „stísněném volebním prostoru“ … Jenže za pár dní jsou volby, a co teď s tím? Ano, představa státu na způsob politického rodinného podniku v čele s oligarchou zajisté může být znepokojující. Leč v rodinném podniku lze alespoň logicky očekávat Zodpovědnost „otce“ vůči „rodině“, než tu situaci, kdy „podnik a majetek státní správy“ ovládá banda zlodějských šafářů, kteří vědí, že za 4 roky klidně a beztrestně prásknou i s korupčním lupem do bot a nic se jim nestane. Jinými slovy, jde mi o zodpovědnost a o cit pro sociální spravedlnost u politiků. Chce-li to někdo nazvat socialismem, pak v tomto smyslu říkám své ano! Komunismus bych sem do debaty nevtahoval, ten je přítomen jen mezi nejvyššími elitami světa kapitálu, což není případ nás občanů voličů a zaměstnanců. Nu a produktivita práce? Jak jinak, než např. zodpovědností při bytech pro každého vysvětlíte, pane racku, že Husákův režim tu navíc i dokázal zanechat dobu výsledků nejvyššího růstu ekonomiky ČSSR a nezadluženou zemi? Že by dnes motivací cz kapitalismu byl jen ten dnešní státní dluh?

  • idiotronic • 9. října 2017

    Rodinná firma má pravomoc přijímat a propouštět pracovníky. Až to bude dělat stát, může se mi to nelíbit, ale protestovat už proti tomu nebudu moci, přituhuje a kdeže jsou někdejší odborářské demonstrace…
    Historickým pohledem- od přemyslovců až do roku 1989 docházelo čas od času k mocenským zvratům.Vždy se měnila vládnoucí garnitura, ale zákonný rámec zůstával. Příklad: V roce 1918 jsme zrušili císařství, ale občanský zákoník platil od roku 1811 do roku 1950 (uvažte,co vše se odehrálo mezi tím). Hadrák proběhl naopak. Mocenská garnitura nasadila na odiv někdejší disidenty, nebo vlastní potomky, kteří psali nové zákony a novely novel novel, v nichž už se nikdo nevyznal. Prohráli všechny mezinárodní arbitráže a ještě prohrají.
    Zrušili jsme téměř Zákoník práce, původní návrh zněl zrušit úplně a nahradit Občanským zákoníkem, protože pracovní smlouva je rovnoprávná smlouva mezi dvěma stranami jako každá jiná. Naděje, že Kellner nebo Rittig se ustrnou a budou pracovat ve prospěch vlasti dnes ještě nezní nikomu věrohodně. Snad za sto let.
    Ano, ,,Sto černých let nám svítí hvězdou jedovatou
    Na erbu pro otroky, pro naše dědice“ zpíval Karel Kryl, nekomunista, kterého se celý jeho život zdejší vládnoucí garnitura snažila vytlačit na okraj.
    poznámka: Počínaje čtvrtým řádkem se vyskytují i postřehy z nekorektního blogu
    http://www.petr-kubac.blog.cz

  • Alena • 10. října 2017

    Je doba plná absurdit. Jednou z absurdit je i poznatek, že materialista a marxista hájí Babiše.
    Stát řídit jako firmu beru , pokud chci pozvednout efektivnost řízení, zlevnění řízení, zjednodušení řízení.
    Co se týče hlavního- čeho chce majitel firmy dosáhnou tímto zlepšeným řízením, to už zcela není v souladu s mými zájmy. Babišovým zájmem ,naprosto sobeckým, je jeho zisk a udržení firem na trhu.
    Mým zájmem , naprosto sobeckým, je výše důchodu, ale nejen to. Jelikož nepatřím příjmově mezi těch 10 000 nejbohatších a nemohu si proto koupit a zabezpečit další přání, pak je to kvalita životního prostředí, kvalita zdravotní péče, kvalita vzdělání pro své vnuky, dostupnost a kvalita základních potravin.
    Toho se ale nemohu dočkat od spasitele Babiše. Je zapotřebí opravdového NÁRODOHOSPODÁŘE, který nastaví všechny parametry tak, aby tento národ prospíval.
    Dalším faktorem, který bude Babiše ovlivňovat, je jeho provázanost s celým mocenským systémem. Je jako pupeční šňůrou svázán s bankovním systémem, (podívejte se na jeho cash flow, vždyť expanduje a prachy tudíž potřebuje)
    Pro rozvoj a udržení svých firem proto jako mávnutí kouzelného proutku zradí veškeré národní ideály, a nadiktuje nám to, co si globální vedení zeměkoule přeje.

    A to jsem si myslela, že trpím naivitou pouze já

  • Alena • 10. října 2017

    dovolím si ještě své názory rozvést.
    Poslouchala jsem na rádiu názory češky dlouhodobě žijící ve Finsku( jednalo se o útoky imigrantů) a ta mimo hlavní tému sdělila- no to je ten politik, co chce stát řídit jako firmu, a privatizuje školky, a to se nám moc nelíbí.
    Takže je to globální záležitost. Globální vedení v globalizované Evropě si vybírá politické vůdce, kteří bez ohledu na stávající národy a státy vedou zem jako firmu.
    No neberte to

  • Alena • 10. října 2017

    ještě rozvedu, asi básnické střevo. A tito globální vůdci, co budou řídit stát jako firmu na pokyn globálního vedení zeměkoule budou i určovat, jaká životní úroveň v té které oblasti bude. To jest jaké globální firmy přežijou tak, aby se dále neplundrovaly přírodní zdroje matky země. Samozřejmě, po přívalu imigrantů, což nás nemine, předpokládám, že se konečně životní úroveň evropských států srovná na naši úroveň. Aspoň nebudeme závidět Němcúm( bývalým) , vždyť budeme jednotný globalizovaný evropský chalífát . Teď bych měla dát smajlíka, ale neumím to

  • Alena • 10. října 2017

    shrnutí: co se skrývá za adorací Babiše? naše lenost a pohodlnost, protože my a jen my zcela ignorujeme a vzdáváme se povinnosti kontrolovat a úkolovat politiky, Čekáme pouze na spasitele

  • Vaska • 10. října 2017

    lithium jsou jenom drobný – http://www.ac24.cz/zpravy-z-domova/11222-madera-akce-rubidium-kryci-nazev-lithium
    — takhle se krade –

  • Admirál • 10. října 2017

    Bety – „Ale když si vybavím ta nekonečná řepková pole, do budoucna zničenou a vyčerpanou půdu, tak o vedení takového rodinného podniku mám opravdu silné pochybnosti“

    V tomto případě, pokud Váš šíp míří na Babiše, míří vedle. Někdo rozhodl, že je třeba přimíchávat do nafty řepkový olej a že to budeme dotovat.

    Pokud by se toho nechytil Babiš, udělal by to s radostí někdo jiný.

  • Alena • 10. října 2017

    admirál-napojení agrofertu a monsanta je zcela dobrovolná záležitost

  • Gatta • 10. října 2017

    Dobrá diskuze.

    Re Bety – Babiš je pro mě nevolitelný pro jeho vztah k půdě – a pro to jakým způsobem k té půdě, silům, statkům …. přišel a stále přichází … no a za šmírovací EET.
    Re Admirál – jasně řepku neprosadil on, ale kdyby bylo odhlasováno otroctví, tak Babiš bude ten největší otrokář.
    Re Alena – „…Mým zájmem , naprosto sobeckým …“ ano lidi by si měli především uvědomit co je jejich zájmem a začít kurva (větný člen důrazu) o tom přemýšlet něcco taky pro sebe udělat. Nikdo to totiž za ně neudělá a to dřív umřou než se něčeho dočkají od nějakého spasitele.

    No, změna je život – a i změna k horšímu je z dlouhodobého pohledu vývoj vpřed.
    Evoluce přirozeným výběrem je nemiloisrdně spravedlivá …

    https://www.youtube.com/watch?v=MTg_1uFefDw

  • Vaska • 10. října 2017

    k řepce – Kolega v práci mi říkal že někde četl že na výrobu jednoho litru oleje z řepky olejky je potřeba energie v ekvivalentu 1,5 litru nafty !!!
    A ještě: koncem dubna jsem se týden motal v jedné nejmenované nemocnici (teda pokud se vůbec tímto titulem nechá nazvat – ale to je jiné téma) a tam jsem si všiml že v noci tam po parku pobíhaj zajíci – a na pokoj přidělili nějakého zemědělca a ten mi řekl ze na polích je olejka a zajíci se tam neschovaj ani to svinstvo nežerou a tak jsou hladoví a stěhujou se jinám – co na to naši ochránci přírody

  • Alena • 10. října 2017

    k zemědělství- velmi poučné video
    http://www.nwoo.org/2017/09/29/jeden-clovek-jedna-krava-jedna-planeta-jak-zachranit-svet/
    k půdě – přírodě, nelze postupovat kořistnicky.
    Indové, kteří podlehli Monsantu, krachují a jejich potraviny nejsou kvalitní.

    Už před nedávnem mne překvapila zpráva, že Indové stávkují proti supermarketům.

    Ano, jsou zaostalá země?! A co my ?

  • Gatta • 10. října 2017

    Po sklizni řepky a kukuřice a po zářiových deštích vyrazil na polích ve velkém plevel – no a nyní, pokud člověk není slepý, nebo před tím nezavírá úmyslně oči (jako HD), tak může vidět nekonečné lány krásně žloutnoucího plevele po postřiku herbicidy.

  • fajt • 10. října 2017

    https://www.lidovky.cz/osm-zavrazdenych-duchodcu-kvuli-penezum-v-pripade-stodolovych-chybovali-kriminaliste-i-patologove-i52-/lide.aspx?c=A170927_170817_lide_gib – to asi nejvíce charakterizuje české podhradí za dob amerického kapitalismu ( a nejsou jediní, tihle dojeli na svou nevymáchanou hubu a lidskou závist ). ..)

  • fajt • 10. října 2017

    https://www.novinky.cz/domaci/451388-sobotka-musime-rychle-prijmout-euro.html – Všechny politiky, kteří naopak mluví o vystoupení ČR z Evropské unie, označil Sobotka „za blázny a poloblázny“. – jak prostě vypadá, tak tu kolonii taky kurwí. ..)

  • Alena • 10. října 2017

    fajt napsal

    https://www.novinky.cz/domaci/451388-sobotka-musime-rychle-prijmout-euro.html – Všechny politiky, kteří naopak mluví o vystoupení ČR z Evropské unie, označil Sobotka „za blázny a poloblázny“.– jak prostě vypadá, tak tu kolonii taky kurwí. ..)

    zřejmě má za úkol ,aby ČSSD dostala co nejmíň hlasů, tak mi to připadalo už před čtyřmi roky
    ČSSD asi mají nahradit další sluníčkáři-Piráti
    proto ta reklama ,ať jdou mladí k volbám

  • fajt • 10. října 2017

    Alena napsal
    zřejmě má za úkol ,aby ČSSD dostala co nejmíň hlasů, tak mi to připadalo už před čtyřmi roky
    ČSSD asi mají nahradit další sluníčkáři-Piráti
    proto ta reklama ,ať jdou mladí k volbám

    může být, tenhle perníkář a policejně-zpravodajský ráfek je ideální matroš pro tu jednu promilní psychopatickou svoloč u lizu – ale zase pacoš je už kaput, tak proč to prodlužovat a trápit ovečky, že . ..)

  • Admirál • 10. října 2017

    Gatta – Nehájím Babiše, Babiš je stejný jako jeho konkurenti na trhu. Opakuji, nebýt Babiš, jeho místo by zaujal jiný Babiš a dělal by vše včetně kroků na hraně zákona, kontroverzních kroků z pohledu ochrany přírody atd.
    Nespornou zásluhou Babiše je, že díky tomu, že šel do politiky i každý Knedlík ví, co musí takový typový Babiš dělat, aby byl úspěšný velkopodnikatel.

  • fajt • 10. října 2017

    http://zpravy.e15.cz/domaci/udalosti/cesku-chybi-dve-ste-tisic-zamestnancu-svazy-chteji-privezt-ekonomicke-migranty-1338372 – doporučuji zdejším gulášovým továrníkům lovit džihádistických řadách, možná by česká ovečka potřebovala na pracovišti svého evropského lágru přeškolit kvalitním odborářským násilníkem. ..)

  • Alena • 10. října 2017

    fajt napsal

    http://zpravy.e15.cz/domaci/udalosti/cesku-chybi-dve-ste-tisic-zamestnancu-svazy-chteji-privezt-ekonomicke-migranty-1338372 – doporučuji zdejším gulášovým továrníkům lovit džihádistických řadách, možná by česká ovečka potřebovala na pracovišti svého evropského lágrupřeškolit kvalitním odborářským násilníkem. ..)

    to budou mít hoši těžké. Dle německých statistik pracuje zhruba 2% migrantů, a to ještě v neziskovkách

  • fajt • 10. října 2017

    niederlassung Bohmen und Mahren – hier arbeit macht frei – zkusila už nějaká zdejší užitečná partaj tohle upřímné předvolební heslo na zdejší evropské odpadní konzumenty??. ..)

  • fajt • 10. října 2017

    Alena napsal
    to budou mít hoši těžké. Dle německých statistik pracuje zhruba 2% migrantů, a to ještě v neziskovkách

    tak jak je zde vidět, ani usilovná a poctivá práce prostého domorodce nikam nevede a končí jeho likvidací – možná zdejší ( a světové) mafiány v české kotlině po zásluze ( konečně) potrestají navezení barbaři, já jím držím pěsti :-)

  • Bety • 10. října 2017

    Admirál napsal
    V tomto případě, pokud Váš šíp míří na Babiše, míří vedle. Někdo rozhodl, že je třeba přimíchávat do nafty řepkový olej a že to budeme dotovat.

    A on to jako správný hospodář okamžitě využil – ovšem zisk má on, republika tu zničenou půdu.

  • Bety • 10. října 2017

    ODS už pokolikáté varuje před komunisty, tentokrát k nim ještě přidala ANO a SPD. Prý pád na politické dno.
    Sobotka by nejraději přijal EURO ještě před volbami, kdyby to jen trochu šlo – no bude se muset spokojit s drobnými za lithium.
    TOP O9 je už z módy stejně jako všechny 8 let staré top záležitosti.
    Mladí prý vítají Piráty – proč ne, ta romantika přece. A že by všechny nesluníčkáře šupem poslali „projít se po prkně“ jim buď nedochází, nebo je jim to jedno.
    Zeleným už sedne na lep jen totálně vymyté pako -kolik jich asi bude?
    Budou to zajímavé volby.

  • fajt • 10. října 2017

    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Ringo-Cech-je-vymletej-kokot-zaznelo-od-Piratu-A-je-tu-nesmirne-legracni-vec-o-Kalouskovi-507431 – sorošoví fakani ještě nejsou u koryta a už jim skáčou dost jedovaté pupínky, ještě pár takových voleb a česko bude prázdný kotel. ..)

  • Bety • 10. října 2017

    Mimochodem dočetla jsem se, že ta prý „australská“ firma, které přiklepli naše lithium + rubidium a ostatní, hospodaří od svého vzniku se ztrátami, jinými slovy je neustále v mínusu – no nic, u nás se zahojí.

  • Alena • 10. října 2017

    Bety napsal

    Mimochodem dočetla jsem se, že ta prý „australská“ firma, které přiklepli naše lithium + rubidium a ostatní, hospodaří od svého vzniku se ztrátami, jinými slovy je neustále v mínusu – no nic, u nás se zahojí.

    ta firma dělá pouze bílého koně pro nějakou zřejmě politicky expanovanou osobu

  • PPK • 10. října 2017

    fajt napsal

    https://scontent.fprg2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/22308693_754798134713046_7804631203152843239_n.jpg?oh=db12d493f0495c779a4d757246d2bef3&oe=5A88BEDA

    V základním textu tohoto článku jsem psal o racionálním řízení v rámci jednoho podniku v době socialismu, kdy byly zcela vědomě a rozumně přerozdělovány výrobně zdrojové finanční prostředky od nejziskovějších provozů k těm provozům méně efektivním, ale technologicky nenahraditelným z toho důvodu, aby majitel podniku (stát) se nestal idiotem, hloupě závislým na riziku schválností v subdodávkách surovin a komponentů od „konkurence“ (také státní ale územně jinde), která vyráběla zboží téhož druhu. A teď prosím pozor: Co je to globalizace? Je to postup přesně opačný!
    Názorově ocením, pokud se někdo z čtenářů a diskutérů zde na OM bude ochoten nad tím logicky a do hloubky důsledků zamyslet. Pak totiž možná dospěje ke stejným závěrům, o nichž se domnívám, že to jsou právě ty skutečné důvody sociálního inženýrství globálních elit, jehož důsledkem je a bylo: Proč tu už před lety byla např. uměle vyvolána kampaň zelená, kampaň globálního oteplování, kampaň ropného zlomu, kampaň OZE, a také kampaň biopaliv atd. – a nakonec i ta uměle vyvolaná imigrace lidí z jihu na sever planety.
    Troufám si tvrdit, že ten, kdo tohle všechno logicky domyslí do konečných důsledků, tak že se nakonec ocitne ve stavu šoku z pochopení těch všech souvislostí. Proč to píši? Protože už kdysi dávno jsem tu na OM např. napsal, že biopaliva považuji za jeden z mnoha ekonomických mega-tunelů tohoto století …
    No, nikomu nic ze svých myšlenek nevnucuji, pouze to zde dávám k úvaze těm, kteří by chtěli o tom podrobněji přemýšlet. No a – že to s panem AB nesouvisí? Hmm, tak to by opravdu také stálo za logickou úvahu, kterou by si zcela soukromě jen tak ve své mysli mohl každý také zkusit provést.

  • fajt • 10. října 2017

    Alena napsal
    ta firma dělá pouze bílého koně pro nějakou zřejmě politicky expanovanou osobu

    drtivá většina českých politiků by po zásluze měla skončit jako Nikola Čaučesku, je velkou chybou tohoto národa, že si neumí potrestat své darebáky. ..)

  • Gatta • 10. října 2017

    Re PPK – „Řídit stát jako spravedlivou firmu“ – to je jako napsat – „něco dělat a nikdy u toho neudělat chybu“. Ale jak to zařídit …?
    V obsahu řízení jakosti ISO je samozřejmě nejen organizace, odpovědnosti, prevence, předcházení chybám … , ale i systémový nástroj „neshody a nápravného opatření“ … aby se chyba nemohla opakovat. Bohužel tady nic z těchto zásad v politickém životě nevidím.

    Což souvisí s poznámkou fajta o Čaučeskovi: … a proto se nám tady taky tak ti darebáci namnožili …

    PS
    Biopaliva – řepka jako palivo do aut není špatná – rozhodně lepší než byl pověstný válečný dřevoplyn. Ale zase ne o moc …

  • Gatta • 10. října 2017

    PPS – vypadl mi úvod …
    Řídit stát jako: – spravedlivou firmu, – rodinnou firmu, – jako vlastní statek, jako dědičný majetek … … … … ale to jsou jen představy nějakého ideálního stavu … a z mnoha a monoha příkladů víme, že toto vše se dá řídit odpovědně s dlouhodobou perspektivou rozvoje a udržitelnosti nebo i k velice rychlému úpadku úpadku. … (následuje výše).

  • Vaska • 10. října 2017

    Alena – po internetu běhá že v ty australský firmě co chce vykrást lithium má podíl krvavá madla

  • Vaska • 10. října 2017

    k tomu „členu SSM“ Bartošoj : chvilku jsem sledoval jeho diskuzi (celé se to vydržet nedalo) s Tomiou – působil na mě dojmem užitečného idiota s pěkně vyhuleným mozkem – mluvil ve stylu: soudruzi v bruseli něco nařídili tak je to svaté jak církevní dogma, jako by vůbec nebyl schopnej uvažovat logicky a věcně

  • Alena • 10. října 2017

    Vaska napsal

    Alena – po internetu běhá že v ty australský firmě co chce vykrást lithium má podíl krvavá madla

    teď jsem se koukala na tiskovku KSČM
    tato firma má uvedenu jednu z činností zakrytí vlastníka a vypadá to na Bakalu
    repete jako OKD

  • Alena • 10. října 2017

    pane PPK, plánování a přerozdělování v globálním rámci?
    Reálně hospodaření v zemědělství, lokální ekonomika, která by sanovala ztráty tím, že by firmy fungovaly jako neziskovky a neplatily daně.
    Nebo zpětně znárodnění.
    Ale AB? Ten se hrne tam, kde jsou dotace. Nepůjde do ztráty nebo nuly

  • fajt • 10. října 2017

    jak asi bude lidem dlouho trvat, než dojdou na základní gro korporátního kapíku a na prostý fakt, že v tomto systému se zásadní změna k lepšímu nedělá fraškou zvanou volby. ..)

  • peter. • 10. října 2017

    Riadiť štát ako spravodlivú firmu?Nemal by som proti tomu nič,keby to viedlo k prosperite firmy(štátu)a k spokojnosti zamestnancov(občanov štátu)
    Lenže!
    Takéto riadenie by zákonite muselo byť autoritatívne,bez čo i len náznakov demokracie.Lebo riadenie firmy vylučuje demokraciu.A z hľadiska riadenia a rozhodovania vo firme je demokracia najrýchlejším a najspoľahlivejším spôsobom,ako firmu rozložiť a priviesť ju k zániku.Vo firme môže každý hovoriť len do tej miery,pokiaľ siaha jeho zodpovednosť.A konečné rozhodnutie vždy urobí majiteľ(majitelia)firmy.Je to niečo podobné ako fungovanie armády.Štábna kultúra sa tomu hovorí.
    Preto si v dnešnej dobe nedokážem dosť dobre predstaviť riadenie štátu ako firmy.Hoci aj „spravodlivej“.

  • Gatta • 10. října 2017

    Fe fait – Pamatuji si kreslený vtip od Renčína krátce po 89. – Dlabáček povídá druhému … „Nic naplat, revoluce bez gilotiny, to je jako sex bez ženy…“

  • Gatta • 10. října 2017

    Pro fajt – koukám, že jsem z Vás udělal „faita“ … třeba se mi příště povedete i jako „fiat“ :-)

  • Gatta • 10. října 2017

    A přidám ještě jeden starší totalitní vtip V.Renčína – zrovna teď aktuální:

    Buldozer povrchového dolu hrne plnou radlicí cosi žlutého a vedle Dlabáček povídá druhému „Zlato, zlato, samý zlato – to zas bude průser…“

  • fajt • 10. října 2017

    Gatta napsal

    Fe fait – Pamatuji si kreslený vtip od Renčína krátce po 89.–Dlabáček povídá druhému … „Nic naplat, revoluce bez gilotiny, to je jako sex bez ženy…“

    ale jo, pokud není mezi sprostým lidem osvětimský hlad a kaufy jedou v kolonii svoje odpadní bomby je v podstatě klídeček a teploučko …

    … a klidně i fiakr, čert ví jak si budeme říkat na konci tyhle otřesný globální židoviny. :-)

  • racek • 10. října 2017

    fajt napsal

    jak asi bude lidem dlouho trvat, než dojdou na základní gro korporátního kapíku a na prostý fakt, že v tomto systému se zásadní změna k lepšímu nedělá fraškou zvanou volby. ..)

    Vomi tyhlencty tzv. lidový revoluce skoro nikdy nedopadly dobře. Od té doby se říká !každá změna k horšímu“ . I když, jak pro koho, že.

  • fajt • 10. října 2017

    racek napsal
    Vomi tyhlencty tzv. lidový revoluce skoro nikdy nedopadly dobře. Od té doby se říká !každá změna k horšímu“ . I když, jak pro koho, že.

    njn, každé lidské společenské uskupení je v podstatě sprostá despocie a tyranie, nevím který idiot dal opičákovi rozum, kdyby mu raději pořádně zvětší koule a z ptáka mu udělal super vrtuli. ..)

  • Bety • 10. října 2017

    Lithium – prý dostaneme neuvěřitelných 42 milionů ročně a bez neúměrného
    rizika pro stát – pro firmu v záporných číslech to riziko zřejmě není.
    Podle diskuze pod článkem se manažer té světové firmy Pavlík angažoval jako manažer v OKD – zřejmě ČSSD průs.r s OKD nestačil a potřebují při odchodu do politického důchodu ještě nějaké drobné…

  • fajt • 10. října 2017

    Bety napsal

    Lithium – prý dostaneme neuvěřitelných 42 milionů ročně a bez neúměrného
    rizika pro stát – pro firmu v záporných číslech to riziko zřejmě není.
    Podle diskuze pod článkem se manažer té světové firmy Pavlík angažoval jako manažer v OKD – zřejmě ČSSD průs.r s OKD nestačil a potřebují při odchodu do politického důchodu ještě nějaké drobné…

    když už i druhořadí politici za bílého dne kradou jako mentálně postižené cikorky, tak by se dalo říci , že konec jedné frašky je více blíže a jistější než doníkovo severokorejské libido. ..)

  • PPK • 10. října 2017

    Gatta mj. napsal: Řídit stát jako: – spravedlivou firmu, – rodinnou firmu, – jako vlastní statek, jako dědičný majetek … … … … ale to jsou jen představy nějakého ideálního stavu …“
    Alena mj. napsala: pane PPK, plánování a přerozdělování v globálním rámci?

    Vážení p.Gatto a pí. Aleno, bude to delší a tak to rozdělím do dvou výkladových částí. Takže, vidím to asi tak: Něco kvalitně řídit, neznamená jen se snažit o splnění nějaké cílové představy. Znamená to dodržovat metodu již známých a praxí ověřených postupů. Ty jsou známy a definovány teorií řízení (1). Ta funguje v technice i v ekonomii a říká se tomu zdravá regulační záporná zpětná vazba. Tam nikdo nemůže uplatnit žádné žvásty propagandy o „lidských právech“, o „svobodách“ nebo o „hrozbách“, když jde jen o děje podle přírodních zákonů.

    (1) https://cs.wikipedia.org/wiki/Teorie_řízení
    (2) http://www.parlamentnilisty.cz/profily/Andrej-Babis-12367/clanek/Ridit-stat-jako-firmu-A-proc-ne-79785

    To funguje v přírodních vědách, v technice a v jakékoliv racionální výrobě – v produkci věcí, staveb atd. Pracoval podle toho i socialismus, ideologicky pomlouvačně nazývaný jako „příkazová ekonomika“. Ostatně, co je neracionálního na té myšlence KLDR soběstačné nezávislosti ve všem – čuč-che? Nic! Je to logická zásada ochrany před ekonomickými vyděrači.

    Takže zpět: AB podle mého názoru nedělal nic jiného, než to, co vymezoval rámec zákonů, které si vymysleli a uzákonili jeho nynější protivníci – a tím je zradil, protože o tom řekl lidem mimo byznys. Proto je dnes nepřítelem TOP, ODS ČSSD a dalších. Proč? Já nevím, ale jistě nějaký důvod k tomu má. Logicky však platí, že kdo řídí, má pravomoc a proto ten jediný má i zodpovědnost. Kdo neřídí, sice musí pracovat, ale riziko své práce nenese, protože odpovědnost nemá.

  • PPK • 10. října 2017

    Napsal jsem, že teorie řízení (1) funguje v technice a v ekonomii a říká se tomu zdravá regulační záporná zpětná vazba. Jenže „prediktoři“ podnikání v globalistickém kapitalismu takto nepracují a ani nikdy takhle nepracovali. Oni kvalitu řízení přenechávají technickým inženýrům a jejich cílem je výhradně zisk z byznysu. Proto jakmile jim inženýři a dělníci vytvoří produkt, tak kapo-manažer první co udělá, stanoví mu JINOU cenu podle zásady „jen tam, kde je krámský pult, jen tam je i zisk“. A jak docílí tu JINOU cenu nejvyšší? No např. tak, že produktu tu cenu sociálně inženýrsky změní tak, aby JEN JEMU PŘINESLA DALŠÍ ZISK.

    Jak to udělá? Udělá to např. psychologicko manipulačně (přemístěním jinam) nebo ideologicky (vymyslí a zorganizuje si např. ekologii nebo hrozbu terorismu) nebo politicky (vymyslí si jiné kurzy měny, cla, daně, sankce) nebo ten výrobek zkriminalizuje (prohlásí ho např. za drogu). Tím po té věci uměle vyvolá poptávku a vymyslí si mnohem vyšší cenu téže věci – a má další bezpracný zisk. Podobné manipulace může udělat s pracovní silou, s prodejními sítěmi (multilevel), s výpočetní technikou nebo s průmyslovými roboty. Metoda zdánlivě bude odlišná, jádro ideje stejné.

    Takže prosím pozor: Globalizace je záměrná ekonomická racionalizace naruby(!) dělaná jen za účelem dosažení dalšího zisku, který si ten „podnikatel v politice“ pak nazve dejme tomu jako „přidanou hodnotu“. Nic nevyrobí, jen vypustí do médií pouhá nová slova propagandy a zahýbe se zbožím a s lidmi a s jejich myšlením z místa na jiné místo. Shrnuto: Kapitalismus zachraňuje při jeho životě jen falešný byznys psychologického sociálního inženýrství, nikoliv nové technické technologie. Ty technologie kapík pouze s výhodou konzumuje, ale nikdy sám žádnou nevyprodukuje.

  • fajt • 10. října 2017

    https://www.youtube.com/watch?v=ISMU8tFdtPE

    marně vzpomínám jestli v dějinách téhle kotliny prosté podhradí po právu tak hluboce pohrdalo svým feudálním panstvem jak se to děje dnes – no a přeci tihle poškozeni jelimani v klídku přežívají dále a jejich vůle se stále mění na budoucnost, která je čím dále tím více obludnější – jak pravil klasik, člověk vydrží více než kůň a jeho pitomost a zákeřnost nezná hranic. ..)

  • Vaska • 10. října 2017

    Alena tohle jste viděla ?
    https://www.facebook.com/komunistickastranacechamoravy/videos/1037548623054546/

  • Alena • 10. října 2017

    fajt napsal

    jak asi bude lidem dlouho trvat, než dojdou na základní gro korporátního kapíku a na prostý fakt, že v tomto systému se zásadní změna k lepšímu nedělá fraškou zvanou volby. ..)

    smutná pravda, přesto se voleb zúčastním
    a naivně budu očekávat, že se prosadí odvolatelnost a trestní zodpovědnost politiků. Celá ČSSD patří za katr

  • fajt • 10. října 2017

    Alena napsal
    smutná pravda, přesto se voleb zúčastním
    a naivně budu očekávat, že se prosadí odvolatelnost a trestní zodpovědnost politiků. Celá ČSSD patří za katr

    jj, každý máme nějakou slabost a nechceme si ji vzít, taky mám rituály, které nemají žádnou logiku a spíše škodí než pomáhají, ale i přesto je občas provedu jen tak z hecu nebo ze zábavy. ..)

  • Bety • 10. října 2017

    Alena napsal
    ta firma dělá pouze bílého koně pro nějakou zřejmě politicky expanovanou osobu

    Je už jasné, že v pozadí je zřejmě kromě asi i jiných Bakala.
    Četla jsem v diskuzi na Leva netu názor, že celé to memorandum není dostatečné
    pro skutečný prodej, ale naprosto dostatečné pro neskutečný tunel pomocí mezinárodní arbitráže, takže Bakala a spol. mohou klidně získat miliardy aniž kopnou do země. A že ta firma byla vytvořena jednorázově právě k tomuto účelu.
    Takže stát prodělá tak či tak.

  • Vaska • 11. října 2017

    Bety: tohle jsem napsal do jedny diskuze – nejasné je to která svině za tím skutečně stojí – myslím že to se nikdy nedozvíme – :
    Naprosto genialní plán: nyní opozice dosáhne toho že to memorandum bude anulováno – načež nás ta firma (rozuměj – krvavá madla) zažaluje a stát to samozřejmě prohraje, a daňoví poplatníci budou cálovat biliony – nakonec to dopadne tak že stát (aby byl schopnej to zaplatit) bude to lithium těžit sám a veškerý zisk půjde krvavé madlence, která se nebude muset starat o provoz dolu.
    To prostě nemá chybu !!!!

  • Bety • 11. října 2017

    Vaska – jen aby se nespletli. Korupce z toho smrdí na sto honů a ještě by se mohla znovu otevřít kauza OKD.

  • fajt • 11. října 2017

    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Vybusna-analyza-kauzy-lithium-V-Cine-by-pry-Havlicka-zastrelili-u-Saudu-nabodli-na-kul-507408

    hurvajz celou akci v partaji vysvětluje, že pro oranžové gorily nastávají špatné časy a proto je potřeba si udělat tukové zásoby lithiem – prostě, kdo v kolonii nekrade, ten se vystavuje smrti, samotní socani naprosto propadli kapitalistické beznaději. ..)

  • Vaska • 11. října 2017

    Bety: ty svině chazarský maj pod palcem veškerou výkonnou moc v tomhle protektorátu – takže si o nějakou spravedlnost nedělál žádné iluze
    Jinak si myslím že to není korupce ale že se ukazuje kdo tady skutečně vládne
    a politici jsou jenom maňásci na které se obrátí hněv lůzy a oni je vymění (viz volby) a jedou ve svém parazitickém okrádání lidí dál

  • fajt • 11. října 2017

    nakonec ta třetí světová ani v kolonii nebude až tak špatná vize pro drtivou většinu otroků. ..)

  • Alena • 11. října 2017

    Vaska napsal

    Bety: ty svině chazarský maj pod palcem veškerou výkonnou moc v tomhle protektorátu – takže si o nějakou spravedlnost nedělál žádné iluze
    Jinak si myslím že to není korupce ale že se ukazuje kdo tady skutečně vládne
    a politici jsou jenom maňásci na které se obrátí hněv lůzy a oni je vymění (viz volby) a jedou ve svém parazitickém okrádání lidí dál

    s tím nesouhlasím. Pokud si to jiné státy dokázaly vyřídit tak, aby to bylo v jejich zájmu- viz těžba ropy v Norsku, nevidím jediný důvod, proč bychom se takto nemohli chovat i my

  • Vaska • 11. října 2017

    Alena: peníze znamenaj moc – a oni je maj, nyní se mezi ně cpe katolická církev (viz církevní rozkrádačka). Zvrátit tohle rozhodně není jednoduché.
    V roce 2012 jsem se učastnil demonstrace odborů v Praze(obětoval jsem volnou sobotu) – po demonstraci šel tehdejší šéf odborů s kradlousem na pívo – no tak to mě pěkně namíchlo a ještě feldkurát duka prohlásil co ta lůza chce – to byl vrchol.
    Parlament : pamatuju jak mluvil zaVorálek tehdy (když čssd nebylo u moci) a jak mluví nyní – jako by se jednalo o někoho uplně jiného !! A takovejch tam je.
    Osobně si myslím že ti zmetci maj nastrčené trojské koně ve všech partajích pro případ kdyby se dostali k „moci“ aby to pak mohli usměrnit „správným“ směrem.
    Tomio je nechtěl poslouchat a tak byl z úsvitu odejít.
    Co chci říct: rozhodně se nemíním vzdát – to nemam v povaze, ale jak na ně – oni se bojej jenom toho aby se lidi proti ním sjednotili.

  • Bety • 11. října 2017

    Alena napsal
    smutná pravda, přesto se voleb zúčastním

    Já také. Je to jediný – i když značně nedokonalý – nástroj, který v současnosti máme a ten kdo ho nevyužije jim dává volnou. Za dnešního stavu není naděje, jak říká Vaska, že by bylo možné právní cestou jim ty špinavosti spočítat. Ale ať už je naděje jakkoli malá, nemám v povaze se vzdávat a už vůbec ne předem.

  • fajt • 11. října 2017

    https://www.youtube.com/watch?v=YVkzZQVSX08 – takže tradičně nic, s….. na poblitiku ( ta si jede svým hamižným životem i bez otroků) a dáme si trochu zábavy ( tím by měl být živ každý ), tohle je ( možná) lepší než sex nebo pytel peněz ve švýcarských lázní ( to tady taky dávám, že jsem si před týdnem oživil emoce, které dokáží převrátit i žaludek – ale jinak zupa, všem doporučuji vyhlídkový let zakončený pořádným, násobně géčkovým lopingem :-) ). ..)

  • Vaska • 11. října 2017

    Alena – někde jsem četl krásnej příspěvek v diskuzi:“ volby jsou poslední možnost jak legálně změnit systém – pak už je jenom kalašnikov.“
    Ostatně diskuze čtu rád, jednak abych se ujistil že nejsem sám kdo má ten „špatnej“ pohled na dění, že Putinovéjch agentů je víc. Ale hlavně proto že se tam občas objevujou hlášky proti kterejm je Haškův Švejk hadr.
    Zvlášť na jeden nezapomenu: asi před rokem komediant z ministerstva války vyřvával že musíme dávat víc na zbrojení – v diskuzi bylo :“ ano souhlasím, mám doma dva pytle víček, kam je mám poslat ?“
    Zvesela jsem se tomu hihňal, ale teprve později mi došlo že autor tímto příspěvkem ať už úmyslně nebo neúmysně odhalil naprostou zrůdnost tohoto systému, který vyhazuje miliardy na předražené a nefunkční hovadiny – Casa, pandury, kradlousovy padáky atd – a na druhé straně není schopen se postarat o své největší bohatství – ne nejde o nějaké lithium ani rubidium, ale o děti – že se na ně musejí lidi skládat po víčkách.
    Na tuhle hlášku dokonce života, nebo dokud mě nezačne obcházet ten skopčák co všechno schovává nezapomenu – !!! jak prosté, jak lidské

  • Alena • 11. října 2017

    Vaska: taky jsem byla na stejné demonstraci, ale setkání odboráře s Kalouskem nevidím jako zradu, nakonec se všichni musí mezi sebou dohodnout. Taky bych chtěla, aby to tady neskončilo krvavou revolucí.
    Letošní volby podle mne nic nevyřeší, spíše bude snaha Babiše sestavit pravicovou vládu, a zprivatizovat zbytky veřejných služeb. Katastrofické scénáře, vím,
    ráda bych se dívala přes růžové brýle, ale nejde to

  • Alena • 11. října 2017

    Každopádně jedna generace uplynula od sametové revoluce, a teprve nyní lze hodnotit nový systém, ve kterém žijeme. Vždyť pořád dobíhalo staré vzdělání presentované kantory z socialistické éry, dožíváme v bytech a domcích postavených za staré éry, ale naše děti již platí hypotéky. Mladá generace se probouzí z virtuální reality jen tehdy, pokud má potomstvo.

  • racek • 11. října 2017

    Alena napsal

    Každopádně jedna generace uplynula od sametové revoluce, a teprve nyní lze hodnotit nový systém, ve kterém žijeme. Vždyťpořád dobíhalo staré vzdělání presentované kantory z socialistické éry, dožíváme v bytech a domcích postavených za staré éry, ale naše děti již platí hypotéky. Mladá generace se probouzí z virtuální reality jen tehdy, pokud má potomstvo.

    S tím vzděláním souhlasím, ale ty hypotéky mají výhodu v tom, že dnes byty k prodeji skutečně existují a hypotéka je pro značnou část lidí dostupná. Tehdy se čekalo na byty mnoho desítek let, nebo si je člověk musel postavit svépomocí. Také byla možnost se nechat zaměstnat tam, kde byty dávali. Což byl můj případ.

  • Alena • 11. října 2017

    Jo, ale když hypotéka činí třeba 12000 Kč a je z jednoho platu, tak je to nářez. On ten druhý plat při třech dětech jen tak brzy nebude

  • Aleš • 11. října 2017

    Lepší řídit stát jako firmu než jako obec. Každá obec má svoje „Dotační podvody“, jánabráchysmy, obecní či radniční listy či noviny, se svojí propagandou a redakční radou, píšící tendenční asociální, rusofobní a bůhví ještě jaké slinty. U krajů není jen ROP severozápad. Jedno milionkrát omleté čapí hnízdo je proti tomu fakt nic. Dojde brzy doba k tomu, že strana, která má v názvu komunistická, bude moci uplatnit prvky svého programu podporou menšího zla řízení jako rodinné firmy a některých programových průniků ještě společných i s dalším podporovatelem, který bude moci třeba splnit, co slibuje na billboadech:
    Peníze slušným a ne parazitům.
    Proč ČSSD jako vítěz minulých voleb okamžitě do svých kroků ve vládě a parlamentu nezavedla, to co ji teď zdobí na billboardech? Placené i první tři dny nemocenské, růst důchodů a mezd… Vnitro socdemácké tamtamy za všechny neúspěchy viní právě Babiše a řadoví členové to žerou i s navijákem. A ono existuje jenoduché vysvětlení. Guruové soc dem jako jsou pánové Pornošenko a Bakala, těm by se takové kroky nezamlouvaly. A Hermannovi, Bělobrádkovi, Kalouskovi a Fialovi také ne. A slibem nezarmoutíš, že.

  • Aleš • 11. října 2017

    Alena: S fanatiky se dohodnout NELZE!!!

  • idiotronic • 12. října 2017

    Aleš napsal
    řídit stát jako firmu

    Kdejaké eseróčko má v genech riziko KRACHU, jinak to není kapitalistická firma. Stát nesmí nechat s úsměvem krachnout perspektivu svých občanů, kdežto s.r.o. zkrachovat může a majitelé mohou jít jinam a založit si nové.
    Mám třeba na mysli státní vlastnictví, které jako celek funguje (těžba černého uhlí, koksovny, výroba železných kovů), ačkoli po rozparcelování do soukroma přestane fungovat (těžba černého uhlí byla dotovaná za socialismu běžně).

  • Alena • 12. října 2017

    Aby firma nekrachla, je zapotřebí mít dotace. A to se zařizuje lehčeji pouze tehdy,pokud budu ve vládě. Pod líbivými hesly se dá občan oblbnout vždy,jak koukám

  • Alena • 12. října 2017

    Aleš napsal

    Alena: S fanatiky se dohodnout NELZE!!!

    a je, fanatik to na sebe prásknul

  • Martin (už bez taky m) • 12. října 2017

    Paní Aleno- mohla by jste mi prosím vysvětlit svoji poznámku stran Aleše? Je na tom co tvrdí v nejposlednějším komentáři (vyjma jeho výkřiku k skutečným fanatikům – myšleno vládním poskokům „ČSSD“ („vykradené firmy“)- něco neodpovídajícího prosím?
    Nechci porušit své vlastní pravidlo neúčastnit se všech (ba naprosté většiny) diskusí, zde v tom případě že nejsa ekonom obávám se že nemusím mít všechny potřebné předpoklady hodnotit.
    idiotronicu- ale tento „stát“ dávno zkrachoval co se víry „jeho“ občanů v něj a „elity“ jej „rePrezentující“ po plyšáku týče. Občan je mnohde dávno bez naprosto základní právní ochrany, a to nejen v oblasti „přímo“ se dotýkající ekonomiky…

  • Martin (už bez taky m) • 12. října 2017

    – poznámka: mám na mysli Alešův poslední „výkřik“ nikoliv jako neodpovídající, měl jsem na mysli že naopak ODPOVÍDAJÍCÍ byl myslím jeho předchozí komentář. Po včerejší návštěvě „OSSZ“ -kdy jsem se dověděl novinky k možnostem obdržet ID – jsem dost „rozrušen“, a tak se omlouvám za nejasnosti a nepřesnosti.

  • Gatta • 12. října 2017

    Re Alena – jste se do toho ale pustila … máte ve všem můj plný SOUHLAS a podporu.

  • Alena • 12. října 2017

    předchozí komentář před posledním jsem nekomentovala, ani nevztahovala k předchozímu vystoupení pana Aleše.
    Pokud bych ho chtěla komentovat, pak už jen takto:
    rozhlédněte se, bude zde knížectví Babišovo.
    Na obcích si známí známých nebudou přidělovat zakázky, zakázky si rozdělí ve spravedlivé soutěži spravedlivě firmy AB, spravované ve svěřeneckém fondu.

  • Alena • 12. října 2017

    pane Martine
    naprosto úžasný je výrok Ježíše uvedený v bibli:
    vidíš třísku v oku bratra svého a břevno ve svém vlastním nevidíš.
    Mnohokrát jsem si toho všimla, že na druhém člověku nejvíc vadí špatná vlastnost, kterou má kritizující v nápadně větší míře sám