Diskuze k článku


  • Béda • 6. března 2016

    Pan Letko to má všechno trochu pomotané. To, že je někdo proti islamizaci nutně neznamená že všichni, kteří zde nechtějí mešity, minarety, muezíny, ženy v burkách, právo šaría a plíživou „Kosovizaci“, obrovský nárůst kriminality, potenciální nebezpečí terorismu, no go zóny, potenciální selhání sociálního systému… chtějí namlít muslimy do masokostní moučky. To je výsostná interpretace a zjednodušení celého problému „slunečnými“ lidmi. Mnozí, možná naprostá většina pouze reagují na sebevražednou kontraproduktivní imperiální politiku v zájmu globálních kapitálových elit. Nechtějí přitom v žádném případě zabíjet muslimy (to ostatně dělají šiřitelé „humanity, demokracie, míru a svobody“ v muslimských zemích), pouze je nejchtějí vpustit DO SVÉHO DOMU. To v žádném případě neznamená totéž co vraždění (které provádějí imperiální „humanisté“). Politika kvót a otevření dlaně znamená totiž automaticky že získáte „hosty“ navždycky, kteří se nabalují systémem sněhové koule v lavině.

    Pomáhat muslimům se dá mnohem efektivněji v muslimských zemích. Zejména země jako SA.Arábie, Katar, Turecko, které mají velkou zásluhu na rozpoutání násilí v těchto zemích by měli mít morální a faktickou povinnost pomáhat a hledat možnosti pomoci svým souvěrcům. A takéí omperiální země západu (USA,VB, Fr, Itálie), které ze zištných zájmů rozpoutaly násilí a stojí za vzrůstem teroru v muslimských zemích. Ty ať hledají řešení a nesou náklady své zištné politiky. Nikoliv aby se náklady socializovaly a přitom tyto země dál podporovaly radikály a uváděly v chaos islámské země.

    Zemana bych v žádném případě nesrovnával s budovatelem Karlem 4. Zeman není ani nebyl žádným budovatelem. Zeman se v tomto konkrétním případě pouze řídí zájmy většiny českého lidu (je tudíž demokratem). Za sebe mohu říct, že ať

  • Béda • 6. března 2016

    je Zeman jakýkoliv, je v politice pro český lid menším zlem než bilderberské prosudetské „kníže“.

  • Béda • 6. března 2016

    Thilo Sarrazin se ve svém trochu provokativním díle opírá o své zkušenosti, které nabyl jako vysoký úředník na Spolkovém ministerstvu financí a sociálnědemokratický senátor v Berlíně. Přestože většinu podkladů pro svou knihu sebral již před deseti lety, jeho závěry a varování se dnes naplňují téměř beze zbytku, ale v měřítku, které překonalo i ta nejpesimističtější očekávání.

    Jako první v Německu poukázal na neúspěšnou integraci migrantů vyznávajících muslimské náboženství a analyzoval její příčiny. Všiml si, že muslimské imigranty ve všech evropských zemích charakterizují následující vlastnosti:

    podprůměrná integrace do pracovního trhu
    nadprůměrná závislost na sociálních dávkách
    podprůměrná účast na vzdělávání (zejména žen)
    nadprůměrná porodnost (vyšší než v zemích odkud přišli)
    tendence k vytváření ghett
    nadprůměrná religiozita s příklonem k fundamentalistickým směrům islámu
    nadprůměrná kriminalita

    Nejnebezpečnější moment pro budoucnost své země spatřoval v postupném šíření islamismu, který považuje za totalitní ideologii s extrémně pravicovými rysy. Proto jej silně znepokojilo prohlášení tehdejšího tureckého ministerského předsedy Erdogana, který v roce 2008 prohlásil: „Neexistují islám a islamismus. Existuje jen jeden islám.

    http://prvnizpravy.parlamentnilisty.cz/zpravy/zpravy/erdogan-rozumim-migrantum-asimilace-je-zlocin-proti-lidskosti/

  • zamp1 • 6. března 2016

    Na E-republice odkud je článek převzatý je k tomuto článku také polemický dopis pana Přibyla. Stojí za přečtení.

    http://e-republika.cz/article3535-Take-ja-jsem-proti-islamizaci-Evropy-komenta%C5%99-k-%C4%8Dlanku

  • Béda • 6. března 2016

    p. Letko,

    doporučuji vám, abyste se při dalším psaní o masokostní moučce zamyslel nad tím, KDO a KDE REÁLNĚ proměňuje vyznavače islámu v „masokostní moučku“.

    A taky nad otázkou co tvoří podmínky pro takovýto proces. Podle některých je to vstřícná promigrační politika vůči nositelům nedemokratické ideologie nesmiřitelné vůči všemu neislámskému. Stačí zavřít z blbosti jedné šílené krávy a jejího osmanského diktátora otevřené dveře a pomáhat migrantům v muslimských zemích – a žádná „masokostní moučka nebude hrozit. Vytváření no go zón, infiltrace potenciálních teroristů, znásilňovačů, šariátníků odmítajících hostitelský pořádek jsou ideálními prostředky pro „masokostní moučku“ – ať již ze kterékoliv strany – umírněných řezačů hlav anebo holohlavých radikálů. Stačí se přestat idealisticky slunit a začít přemýšlet realisticky. To jest nejdřív odstranit neokolonialistickou politiku loupeží a válek, přestat „humanitárně“ podporovat islámské radikály, odsoudit konkrétní zločince (zejména politické) za politiku násilí v islámských zemích a vyvodit konkrétní odpovědnost vůči viníkům – ti ať postiženým pomohou u nich doma a zrekonstrují jim na náklady těch, kteří na válkách profitovali rozbité země.

  • Alena • 6. března 2016

    Pan Letko, pan kníže Sch s celou TOP, vědci píšící rezoluce, pražská kavárna ,všichni, kteří apelují na česká národ ohledně reakcí vůči muslimům, by měli přestat žvanit a začít konat. To je přesunout si do svého domova na své vlastní náklady migranty, vzdělat je, začlenit do naší společnosti a zaručit se za jejich jednání.
    Tomu se říká přejít od slov k činům. Mimochodem, nejúspěšnější výchovná metoda. Činy je třeba vychovávat český národ, pánové, ne slovy!

  • Béda • 6. března 2016

    Alena napsal

    Pan Letko, pan kníže Sch s celou TOP, vědci píšící rezoluce, pražská kavárna ,všichni, kteří apelují na česká národ ohledně reakcí vůči muslimům, by měli přestat žvanit a začít konat. To je přesunout si do svého domova na své vlastní náklady migranty, vzdělat je, začlenit do naší společnosti a zaručit se za jejich jednání.
    Tomu se říká přejít od slov k činům. Mimochodem, nejúspěšnější výchovná metoda. Činy je třeba vychovávat český národ, pánové, ne slovy!

    Alena,

    ideální by bylo, kdyby „slunečníci“ v čele s TOPinkami, ČSSD (která hlasovala v EParlamentu pro kvóty, Merkelovou, lesbičkami a sorosovskými „ne“ziskovkami odešli pomáhat potenciálním migrantům přímo do jejich rozbitých zemí. Tamní umírnění i méně umírnění by zajisté ocenili vstřícný přístup jinověrců.

  • Bety • 6. března 2016

    Mě také některé komentáře na internetu netěší a také nikoho normálního těšit nemohou.
    Je to ale následek PITOMÉ imigrační politiky a ne toho, že většina národa odmítá masový příliv migrantů.
    Jestliže normální lidé prosazují pomoc běžencům v jejich vlasti, je to racionální a také humanistické.
    Miliardy, které Merkelová a spol. vynakládají na příspěvky, které nic neřeší, by měli být použity na obnovu infrastruktury válkou zničených zemí.
    A už vůbec by se neměly dávat miliardy Erdoganovi, který je nejspíš použije na to, aby do Evropy poslal běženců ještě víc.
    Jestliže se lidé bouří proti PITOMÉ politice, neměli by být házeni do stejného pytle s pár křiklouny, kteří rádi používají silná slova.
    Jestliže chceš člověku bez prostředků pomoci, nedáš mu rybu, ale rybářskou síť!
    Myšlenku opravdu hranice nezastaví, ale i když Panna Maria chodila zahalená od hlavy až k patě, tak já tak chodit nechci!

  • Béda • 6. března 2016

    Bety napsal

    Mě také některé komentáře na internetu netěší a také nikoho normálního těšit nemohou.
    Je to ale následek PITOMÉimigrační politiky a ne toho, že většina národa odmítá masový příliv migrantů.
    Jestliže normální lidé prosazují pomoc běžencům v jejich vlasti, je to racionální a také humanistické.
    Miliardy, které Merkelová a spol. vynakládají na příspěvky, které nic neřeší, by měli být použity na obnovu infrastruktury válkou zničených zemí.
    A už vůbec by se nemělydávat miliardy Erdoganovi, který je nejspíš použije na to, aby do Evropy poslal běženců ještě víc.
    Jestliže se lidé bouří proti PITOMÉ politice, neměli by být házeni do stejného pytle s pár křiklouny, kteří rádi používají silná slova.
    Jestliže chceš člověku bez prostředků pomoci, nedáš mu rybu, ale rybářskou síť!
    Myšlenku opravdu hranice nezastaví, ale i když Panna Maria chodila zahalená od hlavy až k patě, tak já tak chodit nechci!

    Merkelová je jako pavouk, který se zamotal a uvízl ve své vlastní síti. Zahájila nesmyslnou, sebevražednou kontraproduktivní politiku a za ten svět se od ní nebude distancovat. I když už ví, že je to hovadina až na půdu, stále trvá (bůhví z jakých pohnutek) na nesmyslném stanovisku. I když to pohřbí Schengen i celý projekt EU. Namísto odpískání migrační politiky chce přerozdělovat migranty i proti vůli „obohacených“. Žádná demokracie, aby si hostitelé sami rozhodovali o svých hostech, raději se bude podbízet zjevnému diktátorovi, fasnatickému islamistovi, který nerespektuje demokracii, mezinárodní právo, hranice jiných států.Prostě hnus.

  • petr jihlava • 6. března 2016

    Přátelé,ruku na srdce.Kdo z vás je skutečný odborník na islám ?
    Procestovali jste kus světa a máte osobní zkušenosti a poznatky ? Nebo jste se školním výletem za mladých let byli nejdále v Praze a „zdravý selský rozum“ vám bohatě stačí na to se v dnešním složitém globálním světě správně orientovat ?
    Máme za odborníky na islám a migraci považovat klimatologa pana Cílka,sociologa Hampla a odborníka na brouky Konvičku ? A proč ?
    Nebo je vidíte u „zodpovědných“ a „prozíravých“ českých politiků(M.Zeman,T.Okamura,A.Babiš,M,Chovanec) ?
    Je váš hysterický či umírněný strach z migrantů racionální ?
    Setkal se nikdo z vás v životě s utečencem ?
    Považujete informace,které čerpáte o migrantech a příčinách migrační krize za seriozní a pravdivé ?
    Na odlehčení si poslechněte trefnou písničku od Lukáše Buriana(Synové a dcery slovanského rodu)
    http://blisty.cz/art/81321.html

  • Alena • 6. března 2016

    pane Petře, na to, potkat utečence, není nutno procestovat celý svět, stačí se pouze mrknout do Německa. Není nutno mít strach z islamistů, je nutno bát se agresivních sluníčkářů. Nebo Evropská města a místa, kde je migrantů nadbytek, jsou nám vzdálena a zkušenosti tamních obyvatel neznámé?

  • petr jihlava • 6. března 2016

    Aleno,já jsem v Německu v té západní části lidově řečeno pečený vařený.
    Měl jsem možnost za svůj život vidět kus světa a poznat různé neevropské a jiné náboženské kultury.Mám úplně jiné osobní zážitky a zkušenosti než Vy. Troufám si tvrdit,že vaše informace jsou spíše někým zprostředkované a účelově upravené.

    Pletete si pojmy,jako je muslim,Islám a Islamismus.
    Spíše než muslimů nebo tzv. sluníčkářů mám strach z našich Českých občanů.

  • Béda • 6. března 2016

    petr jihlava napsal

    Přátelé,ruku na srdce.Kdo z vás je skutečný odborník naislám ?
    Procestovali jste kus světa a máte osobní zkušenosti a poznatky ? Nebo jste se školním výletem za mladých let byli nejdále v Praze a „zdravý selský rozum“ vám bohatě stačí na to se v dnešním složitém globálním světě správně orientovat ?
    Máme za odborníky na islám a migraci považovat klimatologa panaCílka,sociologa Hampla a odborníka na brouky Konvičku ? A proč ?
    Nebo je vidíte u „zodpovědných“ a „prozíravých“ českých politiků(M.Zeman,T.Okamura,A.Babiš,M,Chovanec) ?
    Je váš hysterický či umírněný strachz migrantů racionální ?
    Setkal se nikdo z vás v životě s utečencem ?
    Považujete informace,které čerpáte o migrantech a příčinách migrační krize za seriozní a pravdivé ?
    Na odlehčení si poslechněte trefnou písničku od Lukáše Buriana(Synové a dcery slovanského rodu)
    http://blisty.cz/art/81321.html

    Milý pane z Jihlavy.

    Mně stačí záběry z Kolína nad Rýnem, z Calais, z pohraničí v Maďarsku, z Řecka … které nainstream zamlčuje a zdravý selský rozum, abych si utvořil svůj vlastní názor. Nepotřebuji k tomu ani Cílka, ani Zemana ani Čulíka z britského mainstreamu. Nepotřebuji k tomu dokonce ani veřejnoprávní korporátní mainstream.

  • Alena • 6. března 2016

    petr jihlava napsal

    Aleno,já jsem v Německu v té západní části lidově řečeno pečený vařený.
    Měl jsem možnost za svůj život vidět kus světa a poznat různé neevropské a jiné náboženské kultury.Mám úplně jiné osobní zážitky a zkušenosti než Vy. Troufám si tvrdit,že vaše informace jsou spíše někým zprostředkované a účelově upravené.

    Pletete si pojmy,jako je muslim,Islám a Islamismus.
    Spíše než muslimů nebo tzv. sluníčkářů mám strach z našich Českých občanů.

    zajímavé, jak účelově lžete. Ve svém příspěvku jsem nerozebírala pojmy jako Islám, Islamismus a muslim. Jak Vám mám pak věřit ?

  • Béda • 6. března 2016

    petr jihlava napsal

    Aleno,já jsem v Německu v té západní části lidově řečeno pečený vařený.
    Měl jsem možnost za svůj život vidět kus světa a poznat různé neevropské a jiné náboženské kultury.Mám úplně jiné osobní zážitky a zkušenosti než Vy. Troufám si tvrdit,že vaše informace jsou spíše někým zprostředkované a účelově upravené.

    Pletete si pojmy,jako je muslim,Islám a Islamismus.
    Spíše než muslimů nebo tzv. sluníčkářů mám strach z našich Českých občanů.

    Pane z Jihlavy,

    skláním se před vašimi zkušenostmi. Radil bych vám, nastěhujte se v Německu do nějaké no go zóny a zůstaňte si tam navždy, jestli po tom toužíte. Já netoužím ani po „Kosovizaci“, ani po zvýšené kriminalitě, znásilňování a ohrožení žen, vynucené změně obyčejů. A chci o svých hostech rozhodovat demokraticky sám a ne v zastoupení nějakou německou Adolfinou. Jestli vy nemůžete být prost „obohacení“ tak se odstěhujte do některého islámského státu a užijte si dosyta tamní demokracie a zvyklostí.

  • Milare • 6. března 2016

    On problém není ani v samotné věrouce islámu, ale v tom, že „jejich“ trestní právo a náboženství jedno jsou. A že už v samotném koránu je zakotvena klauzule, že je zakázáno ho měnit, jakkoli upravovat a jinak vykládat. Pod trestem smrti. Není tedy divu, že se o to nikdo nepokouší. A tohle je přesně důvod, proč všichni lidé hlásící se k tomuto náboženství se stále svou psychikou nacházejí v době, kdy korán vznikl. Ve středověku. Bez jakékoli naděje na změnu, protože za to se u nich podle práva šaría šmiká hlava. Nejhorší na tom ovšem je, že se nezastaví u sebe, ale že si osobují právo onu hlavu ušmiknout komukoli z okolí, který by chtěl žít způsobem, jenž se jim nelíbí. A už z toho důvodu je potřebné bít na poplach a hlasitě se ozývat a bránit ještě PŘEDTÍM, než sem přijdou. Protože potom už bude pozdě. Nikdo jiný to za nás neudělá, protože vedení EU se (nejen) v tomto podobá šílenému kapitánovi, který loď namířil na útesy a nikdo z cestujících na palubě mu nevysvětlí, že má špatný kurs. Bude zřejmě třeba přestat být pouhými cestujícími. A proto za mě říkám – díky za Zemana, Okamuru, Konvičku a jim podobné. I s jejich přeháněním a silnými slovy. Soudný člověk přece rozezná řečnický obrat a nebude z něho hystericky vyrábět bič na ty „zlé rasisty a extrémisty“, kteří stojí v cestě tomu přeslazenému multikulturalistickému obrázku, jak tady všichni budeme společně spokojeně žít na jedné hromádce, držet se za ručičky a mít se rádi. Zbožná přání a růžové brýle ještě nikdy realitu nepředělaly. Jenže se dost obávám, že určitá nejmenovaná část naší populace o svoje růžové brýle přijde až tehdy, co jim je životní okolnosti urazí i s hlavou. Adepti na Darwinovu cenu, bohužel…

  • zajoch • 6. března 2016

    petr jihlava

    petr jihlava napsal

    Aleno,já jsem v Německu v té západní části lidově řečeno pečený vařený.
    Měl jsem možnost za svůj život vidět kus světa a poznat různé neevropské a jiné náboženské kultury.Mám úplně jiné osobní zážitky a zkušenosti …..

    Sem si může o sobě každý napsat co chce. Pravdu i účelový výmysl.

  • Béda • 6. března 2016

    Milare napsal

    On problém není ani v samotné věrouce islámu, ale v tom, že „jejich“ trestní právo a náboženství jedno jsou. A že už v samotném koránu je zakotvena klauzule, že je zakázáno ho měnit, jakkoli upravovat a jinak vykládat. Pod trestem smrti. Není tedy divu, že se o to nikdo nepokouší. A tohle je přesně důvod, proč všichni lidé hlásící se k tomuto náboženství se stále svou psychikou nacházejí v době, kdy korán vznikl. Ve středověku. Bez jakékoli naděje na změnu, protože za to se u nich podle práva šaría šmiká hlava. Nejhorší na tom ovšem je, že se nezastaví u sebe, ale že si osobují právo onu hlavu ušmiknout komukoli z okolí, který by chtěl žít způsobem, jenž se jim nelíbí. A už z toho důvodu je potřebné bít na poplach a hlasitě se ozývat a bránit ještě PŘEDTÍM, než sem přijdou. Protože potom už bude pozdě. Nikdo jiný to za nás neudělá, protože vedení EU se (nejen) v tomto podobá šílenému kapitánovi, který loď namířil na útesy a nikdo z cestujících na palubě mu nevysvětlí, že má špatný kurs. Bude zřejmě třeba přestat být pouhými cestujícími. A proto za mě říkám – díky za Zemana, Okamuru, Konvičku a jim podobné. I s jejich přeháněním a silnými slovy. Soudný člověk přece rozeznářečnický obrat a nebude z něho hystericky vyrábět bič na ty „zlé rasisty a extrémisty“, kteří stojí v cestě tomu přeslazenému multikulturalistickému obrázku, jak tady všichni budeme společně spokojeně žít na jedné hromádce, držet se za ručičky a mít se rádi.Zbožná přání a růžové brýle ještě nikdy realitu nepředělaly. Jenže se dost obávám, že určitá nejmenovaná část naší populace o svoje růžové brýle přijde až tehdy, co jim je životní okolnosti urazí i s hlavou. Adepti na Darwinovu cenu, bohužel…

    Souhlas.

  • petr jihlava • 6. března 2016

    Paní Aleno,napsala jste:…Není nutno mít strach z islamistů, je nutno bát se agresivních sluníčkářů. Nebo Evropská města a místa, kde je migrantů nadbytek, jsou nám vzdálena a zkušenosti tamních obyvatel neznámé?

    Víte,co znamená termín slova islamista ?
    Kdo tedy lže ?
    Nemůžu za to že se nevyznáte v termínu slov,které používáte a co znamenají.To je váš problém.Ne můj.

    Beďo,hlavně klid a nohy v teple.
    Před důsledky globalizace se ČR nikam neschová a žádná vláda nebo „lidový“ prezident tomu nezabrání.
    Na starobní důchodu nemám ještě věk a odpracované roky.Cestování do SRN je náplní mého zaměstnání.Uznejte,že mám právo se nějak živit.Nadnárodní společnost fy.Bosch Jihlava mě do mateřských podniků v Německu na služební cestu často posílá.Mám tím možnost mimo jiné přímo konfrontovat to o čem píše v Česku pravicový bulvár a proruské internetové servery a jaká je v Německu kolem migrantů skutečnost.
    Jsem pevně přesvědčen o tom,že Vy se žádné islamizace Evropy nedožijete.
    To stejné platí o vašich dětech a vnoučatech pokud nějaké máte.

  • Béda • 6. března 2016

    petr jihlava napsal

    Paní Aleno,napsala jste:…Není nutno mít strach z islamistů, je nutno bát se agresivních sluníčkářů. Nebo Evropská města a místa, kde je migrantů nadbytek, jsou nám vzdálena a zkušenosti tamních obyvatel neznámé?

    Víte,co znamená termín slova islamista ?
    Kdo tedy lže ?
    Nemůžu za to že se nevyznáte v termínu slov,které používáte a co znamenají.To je váš problém.Ne můj.

    Beďo,hlavně klid a nohy v teple.
    Před důsledky globalizace se ČR nikam neschová a žádná vláda nebo „lidový“ prezident tomu nezabrání.
    Na starobní důchodu nemám ještě věk a odpracované roky.Cestování do SRN je náplní mého zaměstnání.Uznejte,že mám právo se nějak živit.Nadnárodní společnost fy.Bosch Jihlava mě do mateřských podniků v Německu na služební cestu často posílá.Mám tím možnost mimo jiné přímo konfrontovat to o čem píše v Česku pravicový bulvár a proruské internetové servery a jaká je v Německu kolem migrantů skutečnost.
    Jsem pevně přesvědčen o tom,že Vy se žádné islamizace Evropy nedožijete.
    To stejné platí o vašich dětech a vnoučatech pokud nějaké máte.

    pane Fagane,

    má to snad být nějaká výhrůžka?

  • Alena • 6. března 2016

    Béda napsal
    Paní Aleno,napsala jste:…Není nutno mít strach z islamistů, je nutno bát se agresivních sluníčkářů. Nebo Evropská města a místa, kde je migrantů nadbytek, jsou nám vzdálena a zkušenosti tamních obyvatel neznámé?
    Víte,co znamená termín slova islamista ?
    Kdo tedy lže ?

    Ale, ale, budeme si hrát se slovíčky? Já jsem opravdu nerozebírala pojmy Islám, islamista , muslim a migrant
    sluníčka jsou dnes ve špatné kondici, no nic, to se zlepší

  • Alena • 6. března 2016

    Alena napsal
    Ale, ale, budeme si hrát se slovíčky? Já jsem opravdu nerozebírala pojmy Islám, islamista , muslim a migrant
    sluníčka jsou dnes ve špatné kondici, no nic, to se zlepší

    reaguji, pane bédo na pana petra? či jak se jmenuje

  • Bety • 6. března 2016

    Já se nehodlám hádat o to, jaké hodnoty islám vyznává či nevyznává.
    Myslím, že tu máme jeden velmi názorný příklad, k čemu vede masová imigrace , která byla také podniknuta a schválena s těmi nejhumanitnějšími úmysly – je to stát Izrael. Palestinci je nejdříve i vítali, neboť jim opravdu přinesli zhodnocení toho, co Palestinci měli. Jak počet Izraelců stoupal, přestali se nejprve zajímat o to, zda se tento vývoj Palestincům líbí, a než se dotyční vzpamatovali, seděli ve sběrných táborech odkázáni na milosrdenství světa, který je – ovšem s těmi nejlepšími úmysly – do této situace dostal. A konce to nebere.
    Asi teď budu obviněna ze všeho možného rasismu, ale dávám ještě do úvahy, že islám i židovská víra si byly poměrně blízké, kdežto islám a křesťanství k sobě měly odjakživa vztah jako kočka se psem.

  • petr jihlava • 6. března 2016

    Béďo je vidět,že jste inteligentní a slušný Čech.Žádný hulvát. Dokážete věcně a racionálně argumentovat.Díky za konstruktivní diskuzi.

  • petr jihlava • 6. března 2016

    Aleno,jděte dnes raději dříve spát.Nemáte dnes ideální den a jste z toho nějak zmatená.

  • Ibrahim Ag Alhabib • 7. března 2016

    petr jihlava napsal

    Aleno,já jsem v Německu v té západní části lidově řečeno pečený vařený.
    Měl jsem možnost za svůj život vidět kus světa a poznat různé neevropské a jiné náboženské kultury.Mám úplně jiné osobní zážitky a zkušenosti než Vy. Troufám si tvrdit,že vaše informace jsou spíše někým zprostředkované a účelově upravené.

    Pletete si pojmy,jako je muslim,Islám a Islamismus.
    Spíše než muslimů nebo tzv. sluníčkářů mám strach z našich Českých občanů.

    souhlasím s Vámi a velice si vážím Vašich názorů, problém není v náboženství nebo v politice, problém je v lidech, bohužel…

  • Béda • 7. března 2016

    Ibrahim Ag Alhabib napsal
    souhlasím s Vámi a velice si vážím Vašich názorů, problém není v náboženství nebo v politice, problém je v lidech, bohužel…

    V tomto případě je hlavní problém v nereformovatelné náboženské ideologii, která je srostlá s fundamentalistickým středověkým právním řádem. I slepý vidí, jak je to s nemuslimskými menšinami v muslimských zemích (s jejich klesajícím podílem v obyvatelstvu), i slepý již dnes vidí (a ne že by se mainstream a západní establishment nesnažily zatloukat) co se dnes děje v západních zemích – v no go zónách i v oblastech s novým „obohacením“, t.j. kde se koncentrují „váleční“ migranti („všichni“ Syřani a všichni z válečných oblastí – včetně Kosova, Bosny…) i slepý dnes vidí co se děje v „demokratické“ spřátelené Saudské Arábii a v „demokratickém“ Turecku, které má zdárně vyděračsky nakročíno do EU.

  • denda • 7. března 2016

    petr jihlava napsal
    „Víte,co znamená termín slova islamista ? Kdo tedy lže ? Nemůžu za to že se nevyznáte v termínu slov,které používáte a co znamenají“

    Takže následné citace a ty dávají jasný náhled.
    prohlášení tehdejšího tureckého ministerského předsedy Erdogana, který v roce 2008 prohlásil: „Neexistují islám a islamismus. Existuje jen jeden islám. Kdo říká něco jiného, uráží islám.“

    „Erdogan při své návštěvě v roce 2008 v Kolíně nad Rýnem jasně řekl, že turecké migranty považuje za svůj islamistický výsadek v Evropské unii. Proto se nesmějí integrovat – „Rozumím vaší senzibilitě, jíž projevujete vůči asimilaci, velmi dobře. Nikdo od vás nemůže očekávat, že se asimilaci podrobíte. Neboť asimilace je zločin proti lidskosti.“

    Myslíte, že změnil názor, není tohle opravdu to co se děje? Ony ty výrazy neznamenají nic, je to vždy o tom samém. Ať to opisujme jak chceme.
    Jen někteří se snaží vymyslet hodné islamisty… a nějak je nazvat.

    http://prvnizpravy.parlamentnilisty.cz/zpravy/zpravy/erdogan-rozumim-migrantum-asimilace-je-zlocin-proti-lidskosti/

  • Béda • 7. března 2016

    Jsem z toho tumpachovej: Frontex: Nikdy sme Turecko neklasifikovali ako bezpečnú krajinu. Utečenci teda budú prúdiť do Európy aj naďalej http://www.zvedavec.org/vezkratce/12368/

    Jestliže Turecko není bezpečnou zemí tak co pohledává v NATO a jak vůbec s ním můžou eurobafuňáři vyjednávat o bezvízovém styku a vstupu do EU. Jakým právem mu může Makrela dávat takové přísliby? A k čemu je vlastně NATO a nějaký FRONTEX? To si takové organizace draze vydržujeme jenom proto aby všechno roz….y a pak „monitorovaly“? Nebylo by lepší je rozpustit a oplotit celou EU?

  • soudružka • 7. března 2016

    K šatům, co (možná) nosila panna Maria zaujímám stejný postoj jako bezesporu autor zaujímá vůči přepravnímu prostředku, který používal tesař Josef.

  • orinoko • 7. března 2016

    No … Petrjihlava … a Bosch.
    Vecne zadna polemika, jen povysena zkusenost – pry a sic.
    Kdysi jsem mluvil s Nemci z Mnichova a Hannoveru … bylo to v roce 1994 … a uz tehdy byli dost konsternovani z islamskeho subprstence kolem obou mest.
    Ale tehdy to byla nemecka vyrobni politika – potrebovali delniky do vyroby ve velkem … tam to zacalo. Ovsem k cemu dneska bitch Merkel potrebuje dalsi islamsky potrat v Germanii ve velkem, je mnozinou ruznych otazniku.
    V Syrii se sesla pod dohledem Rusu syrska sekularni opozice s predstaviteli governmentu … a cil zustava stejny – otevrena spolecnost pro ruzna vyznani, pricemz islam nebude prznit jakekoli jine naboZENSTVI ve jmenu sve domnele nadrazenosti.
    Islam je jenom celkem pozdnim vyhrezem zido-krestanskeho komPILATu. Ovsem tim hur pro vsechny okolo.
    Co vlastne delal Arab , Persan, palestinsky Arab v roce 120 naseho letopoctu? Allahu akbar podle vseho … a s kalasnikovem v ruce … jeste nevyrvaval.

  • orinoko • 7. března 2016

    Velebnosti , chce se mi blejt !
    Tak slovo Allah ma svuj prapuvod … i foneticky … v zidovskem vyrazu Eloah.
    Kva-k kva-k pravil Ferda Mravenec, kdyz chtel zabakovi ucinit ze zivota peklo.
    Dale – zakladnim sutrem islamu je fatalismus. Bohuzel fanaticky. Ja se take vice ci mene citim fatalistou , ale ani nahodou se kvuli tomu nezouvam a nepoklekam. – Takze – islam je predevsim fatalisticky ritual.
    Nemysli … oddej se. – Takovy arabsky talmud.

  • fra • 8. března 2016

    Přišlo emailem a žádný komentář to nepotřebuje. Islám a muslimy není třeba z ničeho obviňovat, oni to spolehlivě zvládají sami. Ovšem z blbosti některých Evropanů je člověku poněkud nevolno a ty propagandou zblblé děti to možná odnesou první.
    https://www.youtube.com/embed/BUJIm6pgLBE

  • Sio • 8. března 2016

    Spískal to celé Karel May. Kara ben Nemsí měl přece nejvěrnějšího druha, který se jmenoval Hádží Halef Omar ben hádží Abú’l Abbás ibn hádží Dávúd al Gossarah. Angela prostě ráda mayovky, já ostatně je taky čítával. A tak si usmyslela, že se podaří muslimy asimilovat, když se seznámí se silou německého ducha.
    I česká wikipedie (ano, Hadží Halef Omar má v ní čestné místo) tvrdí:
    „Vytrvalé snahy Halefa přivést Karu ben Nemsího k islámu se ale nesetkají s úspěchem a Halef se nakonec stane v podstatě křesťanem.“
    Problém bude v tom, že Češi si prostě nevěří, asi podceňují sílu českého ducha. :-)

  • Bety • 8. března 2016

    Sio, to bylo pěkné. Ale mám dojem, že si Kara ben Nemsí nezískal obdiv Hadžího Halefa… silou ducha, ale spíš silou své železné pěsti, kterou každého protivníka poslal do bezvědomí.

  • Béda • 8. března 2016

    Do Evropy přichází sedminásobně víc migrantů než loni http://www.zvedavec.org/vezkratce/12381/

  • Béda • 8. března 2016

    Kanadský humor měsíce: http://prvnizpravy.parlamentnilisty.cz/zpravy/politika/saudskoarabska-akademie-je-zena-clovek/

    „Saúdskoarabská akademie: Je žena člověk? Na toto téma zahájila saúdskoarabská akademie sérii konferencí. Na sociálních sítích se ale kolem takového tématu rozpoutala bouřlivá diskuse namířená proti saúdskoarabské akademii, která nakonec konferenci zrušila…A nyní namísto toho, aby byl rozhořčeně tento pokus Saudské Arábie o omezení lidských práv odsouzen, francouzský prezident Francois Hollande přijal diskrétně prince Mohammeda bin Nayef bin Abdulaziz Al Sauda, korunního prince Saudské Arábie, a spolu s ním byl přítomen vicepremiér a ministr vnitra.

    François Hollande předal Jeho Výsostí nejvyšší francouzské vyznamenání Řád čestné legie za jeho úsilí v tomto regionu a ve světě za boj proti terorismu a extremismu…“