Diskuze k článku


  • Tribun • 18. červnaec 2014

    Nebylo by to poprvé, co bylo civilní letadlo či loď posláno na porážku, aby byl ten správný casus belli.

  • fajt • 18. červnaec 2014

    http://czech.ruvr.ru/news/2014_07_17/Rosaviacija-cilem-ukrajinske-rakety-mohl-byt-letoun-Vladimira-Putina-9257/ – jestli je na tom jenom něco pravdy, tak bych na místě Porošenka i Obamy začal sepisovat závěť. ..

  • Gatta • 18. červnaec 2014

    Komentář pana Martina Kollera – kupodivu na Novinkách.

    http://www.novinky.cz/komentare/342559-komentar-uz-zase-strelba-pres-hranice-martin-koller.html

  • GRENZER • 18. červnaec 2014

    „Sestřelili jste nám letadlo, tak tady máte přes držku“.
    Nebo-li:
    Eurokomisař v Bruseli vydá prohlášení „Mým národům“.
    V Německu davy skandují „Russen muss sterben“.
    V Evropské unii je vyhlášena mobilizace.
    Vojáci mašírují na pozice s radostným voláním „do švestek jsme doma, Rusy umlátíme čepicemi“.
    3.světová bude trvat tři roky (2.světová trvala šest let, nyní je lidstvo o polovinu chytřejší, tak bude válka o půlku kratší).

    O tom všem jsem ještě před sestřelením letadla Boeing nad UA hovořil s panem okresním hejtmanem
    Válka bude,víc vám neřeknu.

    SLÁVA VLASTI, EUROKOMISAŘI, EVROPSKÁ UNIE NIKDY NEPOMINE“.

  • Alena • 18. červnaec 2014

    přesná čísla o počtu mrtvých spadlého letadla známe. Přesná čísla obětí na straně ukrajinské armády, civilního obyvatelstva a tzv.separatistů se také dají dohledat. Kdyby se události pojmenovávaly přesnými názvy, nedošlo by k sestřelení letadla. Na Ukrajině je válka, a civilní letadla by se této oblasti měly vyhnout. Každý si může dohledat , že se v poklidu ostřelují obytné oblasti, kde vojáci ani žoldnéři nejsou. Proč tedy ne civilní letadlo

  • Tribun • 18. červnaec 2014

    Alena napsal

    přesná čísla o počtu mrtvých spadlého letadla známe. Přesná čísla obětí na straně ukrajinské armády, civilního obyvatelstva a tzv.separatistů se také dají dohledat. Kdyby se události pojmenovávaly přesnými názvy, nedošlo by k sestřelení letadla. Na Ukrajině je válka, a civilní letadla by se této oblasti měly vyhnout. Každý si může dohledat , že se v poklidu ostřelují obytné oblasti, kde vojáci ani žoldnéři nejsou. Proč tedy ne civilní letadlo

    Ta přesná čísla o ztrátách Ukrajinců i povstalců by mě docela zajímala. Kde jsou?

  • peter. • 18. červnaec 2014

    Ukrajina obvinila povstalcov.Lietadlo malo byť zostrelené ukoristeným systémom BUK.Čo ale budú tvrdiť teraz keď:
    http://slovak.ruvr.ru/news/2014_07_18/Generalny-prokurator-Ukrajiny-poprel-dobytie-domobranou-komplexov-Buk-a-S-300-2347/

  • Vaska • 18. červnaec 2014

    asi nejzajímavější je možnost že fašouni mohli jít po Vladimíroj a spletli se – Vladimír Vladimírovič Putin je symbol boje proti neoconům a rozhodně spekulujou jak se ho zbavit – ne nadarmo si Vladimír na návštěvu do Anglie vzal veškeré jídlo a pití vlastní a odmítal veškeré tamní speciality včetně polonia.

  • Béda • 18. červnaec 2014

    Pomalu a jistě leze šídlo z pytle ven. Junta zoufale potřebuje a žadoní o mezinárodní pomoc aliance proti vzbouřencům se kterými si neví rady. Jako na zavolanou přichází konspirace s malajským letadlem, kterého trasa byla z neznámých důvodů pozměněna nad válečnou zónu, přičemž krátce předtím prý domobranci ukořistili systém BUK (bůhví kde našli obsluhu), o čemž prokurátor Ukrajiny nic neví. Letový dispečer ze Španělska tvrdí, že sestřelené letadlo prý mělo kyjevský stíhací doprovod ještě 3 minuty před zmizením z radaru a že podle radaru je nesporné, že malajské letadlo sestřelil kyjevský režim. A nakonec obligátní otázka – Qui bono? Komu se likvidace malajského letadla s mezinárodní zápletkou hodí jak nočník na prdel? Kdo ji zoufale potřeboval? Kdo zoufale potřeboval konflikt na Ukrajině? Rosko? Domobranci? No to snad ne!

  • peter. • 18. červnaec 2014

    Béda napsal

    Pomalu a jistě leze šídlo z pytle ven. Junta zoufale potřebuje a žadoní o mezinárodní pomoc aliance proti vzbouřencům se kterými si neví rady. Jako na zavolanou přichází konspirace s malajským letadlem, kterého trasa byla z neznámých důvodů pozměněna nad válečnou zónu, přičemž krátce předtím prý domobranci ukořistili systém BUK (bůhví kde našli obsluhu), o čemž prokurátor Ukrajiny nic neví. Letový dispečer ze Španělska tvrdí, že sestřelené letadlo prý mělo kyjevský stíhací doprovod ještě 3 minuty před zmizením z radaru a že podle radaru je nesporné, že malajské letadlo sestřelil kyjevský režim. A nakonec obligátní otázka – Qui bono? Komu se likvidace malajského letadla s mezinárodní zápletkou hodí jak nočník na prdel? Kdo ji zoufale potřeboval? Kdo zoufale potřeboval konflikt na Ukrajině? Rosko? Domobranci? No to snad ne!

    Bedo
    Neprospelo to nikomu.Myslím,že ukrajinci zostrelili to lietadlo omylom,tak ako sa im to stalo aj v r.2001.Každopádne táto udalosť rozvírila kalné vody,odvráti pozornosť od konfliktu Izrael-Gaza a možno,že zmení aj vývoj samotného konfliktu na Ukrajine.

  • Rado Miko • 18. červnaec 2014

    Myslím si že to letadlo mělo smůlu, konspiraci bych nehledal. Že se nešťastně dostalo někam jinam ve špatný čas. Na to videu jasně se říká že ty Ukrajinské BUKy ležely dva roky ve skladu. Když bereme v potaz rozpadlou armádu s nedostatkem odborníků tak se to museli „nějak“ naučit ovládat.

  • bublin • 18. červnaec 2014

    GRENZER napsal
    Válka bude,víc vám neřeknu.

    Ani nemusíte, pojďte se mnou na chodbu, něco vám ukážu.

  • nikdo • 18. červnaec 2014

    Béda napsal

    Pomalu a jistě leze šídlo z pytle ven. Junta zoufale potřebuje a žadoní o mezinárodní pomoc aliance proti vzbouřencům se kterými si neví rady. Jako na zavolanou přichází konspirace s malajským letadlem, kterého trasa byla z neznámých důvodů pozměněna nad válečnou zónu, přičemž krátce předtím prý domobranci ukořistili systém BUK (bůhví kde našli obsluhu), o čemž prokurátor Ukrajiny nic neví. Letový dispečer ze Španělska tvrdí, že sestřelené letadlo prý mělo kyjevský stíhací doprovod ještě 3 minuty před zmizením z radaru a že podle radaru je nesporné, že malajské letadlo sestřelil kyjevský režim. A nakonec obligátní otázka – Qui bono? Komu se likvidace malajského letadla s mezinárodní zápletkou hodí jak nočník na prdel? Kdo ji zoufale potřeboval? Kdo zoufale potřeboval konflikt na Ukrajině? Rosko? Domobranci? No to snad ne!

    No oni prý BUKy skutečně ukořistili. Měla se pod jejich kontrolu dostat ukrajinská armádní základna A-1402 protivzdušné obrany, která BUKy měla.
    http://warfiles.ru/show-56796-voennaya-chast-a-1402-v-donecke-prosit-podkrepleniya.html
    (17.5. – základna žádá o pomoc)
    http://rusvesna.su/news/1404041521
    http://www.kommersant.ru/doc/2502332
    (29.6. vzbouřenci „vzali základnu pod kontrolu“)
    Ukrajinci snad měli potvrdit, že tam jeden nefunkční BUK byl
    21:01 В пресс-центре АТО подтвердили, что в потерянной хунтой воинской части зенитно-ракетного полка ПВО № А-1402 находится нерабочий зенитный ракетный комплекс «Бук».
    http://sputnikua.com/news/559-lenta-sobytiy-novorossii-28-iyun9.html
    Toto vše jsou zprávy před pádem Boingu, dohledával jsem citace teď, ale setkával jsem se s tím průběžně.
    Teď čerstvě povstalci zveřejnili, že ukořistili odpalovací rampu s raketami, ale nemají radar a řídící elektroniku
    http://www.vz.ru/news/2014/7/18/696181.html

  • Béda • 18. červnaec 2014

    bublin napsal
    Ani nemusíte, pojďte se mnou na chodbu, něco vám ukážu.

    Perverzáku!

  • peter. • 18. červnaec 2014

    Rado Miko napsal

    Myslím si že to letadlo mělo smůlu, konspiraci bych nehledal. Že se nešťastně dostalo někam jinam ve špatný čas. Na to videu jasně se říká že ty Ukrajinské BUKy ležely dva roky ve skladu. Když bereme v potaz rozpadlou armádu s nedostatkem odborníků tak se to museli „nějak“ naučit ovládat.

    RF vie odkiaľ bola raketa odpálená:
    http://slovak.ruvr.ru/news/2014_07_18/Ministerstvo-obrany-RF-vypocitalo-odkial-mohli-zostrelit-Boeing-777-0989/

  • GRENZER • 18. červnaec 2014

    bublin napsal
    Ani nemusíte, pojďte se mnou na chodbu, něco vám ukážu.

    …Já mám pìt piv a jeden rohlík s párkem.
    Teď mně dej ještě jednu slivovici a já už musím jít, poněvadžž jsem zatčenej…

  • ducatista • 18. červnaec 2014

    Mám jeden dotaz, pokud je tady někdo trochu znalý letecké techniky. Zaujalo mě, že všude se píše jedno – v určitou dobu byl ztracen kontakt s malajským letadlem. Kontakt se může ztratit i v případě nějakého běžného problému, ale z časové osy vyplývá, že udávaná ztráta kontaktu byla s největší pravděpodobností tím bodem, kdy došlo k zásahu raketou. A kladu si otázku, šlo znovu navázat kontakt? Pokud tlaková vlna, střepiny či cokoliv jiného neusmrtily oba piloty naráz, je možné navázat radiový kontakt s řící věží i v případě těžkého poškození letadla? například ustřelený ocas, křídlo apod? Navázání kontaktu (pokud je to technicky možné) by totiž byla zřejmě první činnost, o kterou by se jeden z pilotů pokusil. Klasické mayday. Samozřejmě, jsou to spekulace…

  • ducatista • 18. červnaec 2014

    pokud je toto skutečně včerejší sestřelené letadlo, tak se výše uvedená otázka jeví, aspoň mně, jako zásadní…
    http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/342597-piloti-ani-pasazeri-netusili-ze-k-nim-smeruje-smrtonosna-strela-tvrdi-expert.html

  • Béda • 18. červnaec 2014

    Jednoduchá rovnice. Chceš li zjistit kdo je viníkem pádu letadla malajských aerolinií, hledej toho, kdo zavlekl násilí a válku na Ukrajinu. V mírových časech se na civilní dopravní letadla, která dodržují letové zvyklosti, pokyny dispečerů a pod. – nestřílí. Kdyby nebylo války, nikdo by zajisté po tomto dopravním letadle nestřílel. Poté, co někdo uvede do chodu soukolí msty a násilí, přestávají platit jakákoliv pravidla. Obzvlášť v občanské válce.

  • Viky • 18. červnaec 2014

    Ono je to Ducatisto trošku jinak. Ztraceným kontaktem se rozumí radarový kontakt. A tím se rozumí ne klasický radar, ale radar reagující na maják na palubě letadla. Klasické radary se v civilní dopravě užívají jen velmi omezeně. Pokud se takhle „ztratí“, tak se na všech možných frekvencích začne letadlo hledat. Letadlo patřilo pod řízení leteckého provozu Dněpropetrovsk a mělo být během pár minut předáno řízení leteckého provozu Rostov na Donu. V tomhle prostoru vede koridor využívaný běžně dálkovými linkami. Dole zuří boj, nahoře jsou každý den tisíce lidí aniž by to tušili. Výběr koridoru je na provozovateli přepravy, Ukrajina provedla POUZE výškové omezení. Nezakázala provoz. Ať už střílel kdokoli, odpovědnost nese Ukrajinské řízení leteckého provozu, potažmo vláda. Koridory jsou jasně definované a zanesené do manuálů.Je přesně dáno i místo a výška překročení hranice. hlásí se i vojenská cvičení. Ukrajina další omezení neprovedla, asi že by to špatně vypadalo. Ona tam přece žádná válka není, to jsou jenom provokace teroristických separatistů a ruských tajných služeb.

  • leho • 18. červnaec 2014

    Viky: „Ukrajina provedla POUZE výškové omezení. Nezakázala provoz. “

    A proč by ho měla zakazovat? Ukrajina na letadla nestřílela, stříleli vždy Rusové a separatisti. Ti měli zakázat provoz, ne Ukrajina.

    Viky: „Ať už střílel kdokoli…“

    Takže podle vás je běžné, že se sestřelují velká dopravní letadla? Jo, pro Rusy asi ano, viz KAL007 z roku 1983. Jinak odpovědnost nese vždy ten, kdo střílí, tj. v tomto případě ruští separatisté nebť na 100% víme, že raketa byla vypálena z území ovládaném separatisty. Dále víme, že separatisté oznámili, že černé skříňky našli a poslali do Moskvy. Dále separatisté na místo katastrofy nikoho nepouští, v podstatě dělají to samé jako sověti v roce 1983. Sestřelení MH17 je tedy v podstatě KAL007 verze 2.0

  • Viky • 18. červnaec 2014

    No a k tomu dalšímu. Vůbec není jasné kdo střílel, a čím střílel. (to jsem tomu dal!) Že to byla Ukr armáda je poměrně zřejmé. Ale kdo byl obsluhou? Protiletadlovci by měli mít v rámci výcviku ostré střelby na které není na teritoriu Ukrajiny vhodný polygon a klasicky do RF nebo Kazachstánu prostě spoustu let nejezdí. Provalilo se to v rámci sestřelení ruského Tu-154M při cvičení na Krymu (čártr Tel-Aviv Novosibirsk, datum a číslo letu nepamatuju) Od těch časů se věci změnili maximálně k horšímu. Prakticky všechny rakety použivané protivzdušnou obranou Ukr. jsou po době životnosti! Bez jakékoli garance výsledku střelby, raketa se může roztrhnout, nebo nemusí reagovat na navádění. Rekonstrukce a modernizace se týkaly pouze ostatního zařízení.
    Takže: střílet musela obsluha která to aspoň teoreticky umí, protože to není jednoduché, a současně vůbec nemuseli střílet na tohle letadlo. Podobně je to i s odstřelováním civilních objektů ze Sušek. Pokud není nosič nenaváděných raket správně nastaven a nebo neoperuje letadlo nízko, lítají rakety všude možně. (letadlo je vysoko (bezpečí), pozemní personál mizerný – nevicvičený, řízené střely drahé = napadrť rozstřílená ulice Ostrovského

  • Sugar Ray • 18. červnaec 2014

    Ten leho je fanatik s tim nemá cenu diskutovat , to můžete mluvit do zdi radši .
    Píše – vždycky stříleli Rusové a separatisti , 100% vímě že raketa byla odpálená z území ovládeného separatisty .
    Nevim že vás to baví se tady pořád dohadovat s takovýma dementama a nějak argumentovat když to je jak házet perli svinim, mě už to neba .
    To se může stát jakákoliv hrůza a oni vždycky diskutujou o nějakých pitomostech, vyberou si něakou dílčí záležitost a jedou , nebo si jedou tu svojí pravdu a hned všechno ví nejlíp , přitom neni ještě nic jasnýho .

  • Stan • 18. červnaec 2014

    leho, stejně jako všichni američtí seržanti, má přes svého vrchního velitele nastavenou linku na Boha. A protože Bůh jako správný americký vlastenec sleduje CNN a Fox News, je naprosto jasné, že vše, co zde napíše leho, je svatá pravda. Amen.

  • Viky • 18. červnaec 2014

    Ieho – Jsou jen trošičku na hlavičku, Nebo na útěku z léčebny? Ukr. je odpovědná za bezpečnost civilního leteckého provozu. Když ztratila kontrolu nad Krymem prostě to nahlásila a tím je vymeteno. Pokud pouze omezila výškově lety v koridoru JE ZODPOVĚDNÁ ZA VŠE CO SE STANE PŘI DODRŽENÍ OMEZENÍ. UKRAJINA JE GARANTEM BEZPEČNOSTI VŮČI PROVOZOVATELŮM LETECKÉHO TRANSPORTU.
    Úplně stačí oznámit uzavření koridoru, nic se nemusí vysvětlovat. Pro zákaz úplně stačí pochybnosti o plné bezpečnosti.
    Myslím, milý Ieho, že víte prd. na sto i více procent. černé skříňky doposud nalezeny nebyly, takže asi ani nebyly nikam odeslány. Na místě jsou vyšetřovatelé, a zřejmě se tam neprostříleli. Nejspíš je tam pustili. Trosky jsou na prostoru asi 11 kilometrů, udržet trosky v původním stavu jak přislíbilo vedení DNR asi bude chtít nikoho tam nepouštět na čumendu.
    Jihokorejské letadlo? a ono bylo sestřeleno v řádném leteckém koridoru? A ona tam doložitelně předtím neprobíhala špionáž na radarově shodných špionážních letadlech? Máte výhrady? tak se obraťte na ty, co situaci v Pacifické oblasti SSSR špionáží takto vyhrotili. Já bych vydal pokyn ke střelbě taky. I s rizikem obětí a průšvihu.

  • Viky • 18. červnaec 2014

    nevicvičený – no fuj! asi jsem nevispalý :-)))

  • leho • 18. červnaec 2014

    Stan napsal

    leho, stejně jako všichni američtí seržanti, má přes svého vrchního velitele nastavenou linku na Boha. A protože Bůh jako správný americký vlastenec sleduje CNN a Fox News, je naprosto jasné, že vše, co zde napíše leho, je svatá pravda. Amen.

    Stane, jaksi zapomínáte, že mé informace nejsou pouze z Fox News a CNN. BTW, kdybyste sledoval tyto dvě stanice tak zjistíte, že jejich zpravodajství jsou kolikrát tak odlišné jako černá a bílá, tj. hodně…

  • GRENZER • 18. červnaec 2014

    Mimochodem, v roce 2001 Ukrajina už jedno civilní letadlo – tenkrát ruské, sestřelila… LINK http://zpravy.idnes.cz/ukrajina-priznala-ze-letoun-sestrelila-fcr-/zahranicni.aspx?c=A011004_135559_zahranicni_mhk

  • GRENZER • 18. červnaec 2014

    Leho tady operuje se sestřelením letu KAL 007 (který mimochodem vnikl hluboko do sovětského vzd.prostoru a nereagoval na žádné pokyny) a patrně ze vrozené skromnosti zapoměl na to, jak ta jeho US.ARMY sestřelila civilní iránský Boeing na pravidelné lince – a ke všemu v mezinárodním vzd.prostoru. Ovšem brave soldat Leho ví všechno nejlíp a tak Sověti jsou vrazi, zatímco Američani se jen spletli. S takovým člověk darmo diskutovat.

  • bublin • 18. červnaec 2014

    GRENZER napsal
    …Já mám pìt piv a jeden rohlík s párkem.
    Teď mně dej ještě jednu slivovici a já už musím jít, poněvadžž jsem zatčenej…

    No vidíte, lidi čtou Volnnou myšlénku, nechaj srát mouchy na vobraz císaře pána a teď je z toho tahle šlamastyka….

  • Béda • 18. červnaec 2014

    Katastrofa Boeingu 777 na Ukrajině, to je kolosální opomenutí vedení Ukrajiny, řekl Oleg Michailovič Smirnov, zasloužilý pilot SSSR, člen rady Veřejného civilního letectví Ruska…Připomněl, že v dokumentech Mezinárodní organizace pro civilní letectví (ICAO), jehož členy je 195 zemí včetně Ukrajiny, je jednoznačně řečeno, že stát, ve kterém probíhají otevřené boje, MÁ POVINNOST!!! uzavřít vzdušný prostor pro civilní letadla. Ukrajina to však neudělala, míní Smirnov, což vyústilo v katastrofu. Dodal, že Spojené státy a Evropa přerušily lety nad územím Ukrajiny hned druhý den po informaci o krádeži několika desítek přenosných protiletadlových raketových systémů zástupci Majdanu.„…na aktuální dotaz, který se týkal tohoto letadla, Ukrajina odpověděla Holanďanům: vzdušný prostor nad Ukrajinou je otevřen pro všechna letadla letící nad hranicí 7.000 metrů. Posádka konala přísně v souladu s tímto požadavkem a letadlo letělo ve výšce 10.600 m, to je výška, které přenosné systémy protivzdušné obrany nedosáhnou. A proto je za tuto situaci zodpovědný stát. A pokud to mám personifikovat – „nejstarším“ ve státě, který se jmenuje Ukrajina – je prezident Porošenko. http://www.nwoo.org/2014/07/18/letoun-byl-poslan-do-bojove-zony-pouze-na-pokyn-zhora/

  • nikdo • 18. červnaec 2014

    Béda napsal

    Katastrofa Boeingu 777 na Ukrajině, to je kolosální opomenutí vedení Ukrajiny, řekl Oleg Michailovič Smirnov, zasloužilý pilot SSSR, člen rady Veřejného civilního letectví Ruska…Připomněl, že v dokumentech Mezinárodní organizace pro civilní letectví (ICAO), jehož členy je 195 zemí včetně Ukrajiny, je jednoznačně řečeno, že stát, ve kterém probíhají otevřené boje, MÁ POVINNOST!!! uzavřít vzdušný prostor pro civilní letadla. Ukrajina to však neudělala, míní Smirnov, což vyústilo v katastrofu. Dodal, že Spojené státy a Evropa přerušily lety nad územím Ukrajiny hned druhý den po informaci o krádeži několika desítek přenosných protiletadlových raketových systémů zástupci Majdanu.„…na aktuální dotaz, který se týkal tohoto letadla, Ukrajina odpověděla Holanďanům: vzdušný prostor nad Ukrajinou je otevřen pro všechna letadla letící nad hranicí 7.000 metrů. Posádka konala přísně v souladu s tímto požadavkem a letadlo letělo ve výšce 10.600 m, to je výška, které přenosné systémy protivzdušné obrany nedosáhnou. A proto je za tuto situaci zodpovědný stát. A pokud to mám personifikovat – „nejstarším“ ve státě, který se jmenuje Ukrajina – je prezident Porošenko. http://www.nwoo.org/2014/07/18/letoun-byl-poslan-do-bojove-zony-pouze-na-pokyn-zhora/

    Také jsem četl o té povinnosti. Zajímalo by mě, jestli je to pravda. Jestli opravdu existuje právně ukotvená odpovědnost. Nebo jestli to pan Smirnov myslí jako odpovědnost morální.
    Fakt je, že když USA sestřelily íránské letadlo, kladly odpovědnost na Írán. Nemá provozovat civilní leteckou dopravu v místě bojů. No teď se to jaksi nehodí, máslo na hlavě by měla podle tohoto pravidla Ukrajina a tu my máme rádi, tak se prostě použijí jiná pravidla, že.

  • Viky • 18. červnaec 2014

    Ono to bude asi ještě veselé. Trosky prý nemají správnou velikost děr po střepinách rakety, letadlo údajně bylo vyzváno ke snížení výšky letu krátce před havárií a koridor byl údajně bezprostředně Ukrajinou přenesen severněji,přímo nad nebezpečnější oblast… Nic z toho není nijak potvrzené a může to být provokační fake jako hrom. Blábolů se nyní bude vyskytovat velké množství. Jako ten Nalivajčenkův žvást o důkazech dodání komplexu „Buk M-1“ přes hranici ruska opolčencům. nepozorovaně…. jen tajné služby Ukrajiny sehnaly důkazy. No, jenom jedna holá raketa měří na délku určitě 4,5-5m taková sirka malá, do tenisky se vleze. plná posádka obsluhy komplexu je víc než 10 lidí, asi je to možné obsluhovat i na podstavu, ale takových 5-6 lidí potřeba bude určitě. (zelená hranice průchozí je, to můžu potvrdit, ale určitě ne volně, neomezeně. Pro techniku tohohle druhu už vůbec ne. Něco jiného je přechod lidí a něco jiného takováhle technika. )

  • proradost • 18. červnaec 2014

    Více much jednou ranou:
    http://www.ceskatelevize.cz/ct24/svet/veda-a-technika/280685-kvuli-padu-letadla-se-zpomali-boj-proti-hiv/

    Perfektní práce US tajných služeb. Zabili 108 vědců zkoumajících HIV a zároveň získají všemi schválené pozvání pro vojska NATO ke vstupu na Ukrajinu…Skvělý plán vyšel.

  • leho • 18. červnaec 2014

    Viky, snažíte se, ale marně. Komunikace mezi separatisty a jejich ruskými šéfy je zveřejněna a přepis rozhovorů je bez nejmenší pochybnosti přesný. Internet a technologie jsou mocné čarodějky, vesměs vynálezy Velkého satana, bez kterého byste měli daleko méně problémů. Je to celkem jednoduché, separatisti měli velkou radost, že mají tak super hračku jakou je BUK a třásli se na její použití. Idiota, co raketu vystřelil, vůbec nenapadlo, že ve výšce 10km létají rutinně civilní letadla a že by se mohl dopustit masové vraždy třech stovek nevinných civilistů. Na zaměření letadla a vystřelení rakety stačí pouze jeden idiot, který v minulosti někdy sloužil u ruské či ukrajinské PVO. Rovněž zaznamenaný a poté vymazaný příspěvek na Twitteru chlubící se sestřelením ukrajinského nákladního letadla přesně v tu samou dobu také o něčem svědčí. Máte to opravdu marné, už teď se celkem přesně ví, kdo letadlo sestřelil včetně jmen zainteresovaných osob a i jmen ruských velících důstojníků. Vina za smrt téměř třech stovek nevinných cestujících jde na jejich triko a především také na triko Velkého Voždě Vladimíra Vladimíroviče P.

  • Rado Miko • 18. červnaec 2014

    nikdo napsal
    Také jsem četl o té povinnosti. Zajímalo by mě, jestli je to pravda. Jestli opravdu existuje právně ukotvená odpovědnost. Nebo jestli to pan Smirnov myslí jako odpovědnost morální.
    Fakt je, že když USA sestřelily íránské letadlo, kladly odpovědnost na Írán. Nemá provozovat civilní leteckou dopravu v místě bojů. No teď se to jaksi nehodí, máslo na hlavě by měla podle tohoto pravidla Ukrajina a tu my máme rádi, tak se prostě použijí jiná pravidla, že.

    Írán neprovozoval leteckou dopravu v místě bojů. Viz mapa 25.780107, 53.888306 bojiště je 1000km daleko. Jinak kdo má větší vinu? Ukrajinská domobrana hovořící rusky ze svoji nicotnou technologickou převahou nebo USS Vincennes ze svojí high-tech? Let č.655 společnosti Iran Air 290 obětí.

  • VK • 18. červnaec 2014

    Myslím, že konečně seriózní informace přímo od velitele protivzdušných raketových vojsk. Poslechněte rozhovor s generálem Vojtkem:

    http://www.sme.sk/c/7291910/niektore-aerolinky-ukrajinu-radsej-obchadzali-uz-mesiace.html

  • Viky • 18. červnaec 2014

    Ieho,
    Internet a technologie jsou opravdu hodně mocné čarodějky. I Vy jste, zdá se chytrý jak Rudé Právo, Biden a Psaki dohromady. Takže milý Ieho mé rady nepotřebujete. Ale pár technologických, návodných rad Vám přesto poskytnu. Stáhněte si inkriminované „důkazy“ a překontrolujte si metadata. Sedí, sedí? nebo tak nějak ne, co? Pak si stáhněte, (ne přehrajte! stáhněte) některé „zaručeně originální“odposlechy komunikace. Vemte nějaký „Steinberg nebo Stainberg“ prostě zvukový editor a záznam si otevřete. Tak oni už pořizují i odposlechy stereo! Jeden hlas – jeden kanál, druhý hlas – druhý kanál. (a z třetího kanálu vykukuje Ieho a valí na to vočka) Než mne začnete krmit fake výkaly, chce to trošku používat možnosti „ďábelských technologií“, už mě to nebaví vyvracet pitomosti pro puberťáky, pivní skauty a ČT.
    Jeden idiot? ten to nakonec zmáčkne. Ale sám komplex „BUK“ má docela dost částí. Rampa s raketama, dva radary, řídící jednotka, napájecí zařízení… to máte nejméně pět lidí, milý Ieho. A budou mít dost práce.
    I soulož, milý Ieho, žádá pár opačného pohlaví, když to vyredukujete na jednoho bude to nejspíš onanie. Všechno chce svoje, i obsluha „Buk M-1“ snaživý leč otravný

  • leho • 18. červnaec 2014

    Viky, dobrá práce, ovšemže já vaše rady opravdu nepotřebuji. Mé informace sedí jak prdel na hrnec a opakuji, nejsou zrovna ze CNN a Fox News. Komplex BUK má sice jistě hodně částí, ale sestavit, nastavit, zapojit, zamířit a sestřelit zvládne libovolných pět pologramotných mužiků pod vedením jednoho člověka, který u PVO kdysi sloužil. A to také nemusí být žádný génius neboť všichni víme, že i složité zbraňové systémy jsou konstruovány tak, že je zvládne obsluhovat každý průměrný lidoop, což pro ty ruské platí obzvláště…

  • Mudrc • 18. červnaec 2014

    Viky napsal

    Ieho,
    Internet a technologie jsou opravdu hodně mocné čarodějky. I Vy jste, zdá se chytrý jak Rudé Právo, Biden a Psaki dohromady. Takže milý Ieho mé rady nepotřebujete. Ale pár technologických, návodných rad Vám přesto poskytnu. Stáhněte si inkriminované „důkazy“ a překontrolujte si metadata. Sedí, sedí? nebo tak nějak ne, co? Pak si stáhněte, (ne přehrajte! stáhněte) některé „zaručeně originální“odposlechy komunikace. Vemte nějaký „Steinberg nebo Stainberg“ prostě zvukový editor a záznam si otevřete. Tak oni už pořizují i odposlechy stereo! Jeden hlas – jeden kanál, druhý hlas – druhý kanál. (a z třetího kanálu vykukuje Ieho a valí na to vočka) Než mne začnete krmit fake výkaly, chce to trošku používat možnosti „ďábelských technologií“, už mě to nebaví vyvracet pitomosti pro puberťáky, pivní skauty a ČT.
    Jeden idiot? ten to nakonec zmáčkne. Ale sám komplex „BUK“ má docela dost částí. Rampa s raketama, dva radary, řídící jednotka, napájecí zařízení… to máte nejméně pět lidí, milý Ieho. A budou mít dost práce.
    I soulož, milý Ieho, žádá pár opačného pohlaví, když to vyredukujete na jednoho bude to nejspíš onanie. Všechno chce svoje, i obsluha „Buk M-1″snaživý leč otravný

    Leho je dozajista prolhaný provokatér, proto jeho tlachy není nutné ani komentovat! Leho ví na 100%, že Buk použily „proruské“ síly, takže posílám toto prolhané lejno do řitě!!!!

  • Béda • 19. červnaec 2014

    Jestliže mezinárodní smlouva, kterou ratifikovalo 195 států (včetně Ukrajiny, kterou nyní oficiálně reprezentuje junta, která se dostala k moci neústavně) ukládá signatářům POVINNOST UZAVŘÍT vzdušný prostor nad místem bojů a junta přesto povolila přelety letadel nad určitou výšku a malajské letadlo výškové kritérium splnilo, pak malajská společnost zajisté bude požadovat mezinárodní soudní satisfakci po kyjevském režimu, kteráý svoji povinnost ke které se zavázala Ukrajina jako stát nesplnil.

  • Béda • 19. červnaec 2014

    Zásadní: http://www.zvedavec.org/komentare/2014/07/6066-let-mh17-skoncil-nad-ukrajinou.htm

    „Cui Bono? V žádném okamžiku ukrajinské krize nemohlo být ukončení letu MH17 malajského Boeingu 777 pro NATO a jeho figurkový režim v Kyjevě příhodnější. Síly Kyjeva byly na východě Ukrajiny rozmetány, kdy několik jednotek bylo obklíčeno a zničeno. Na západě země narůstal disent, kdy Ukrajinci nejsou ochotni vyrukovat do boje na východě. Pokusy NATO navnadit Rusko ke vstupu na území Ukrajiny a posunout globální mínění proti Moskvě opakovaně selhaly.

    Poslední kartou, se kterou USA zahrály, byly další sankce, které téměř okamžitě byly zesměšněny jako neúčinné a sterilní. Dokonce i americké korporátní/finanční zájmy poslední kolo sankcí odsoudily, tvrdily, že jsou svoji povahou „jednostranné“ a tudíž brání americkým podnikům v interakci s Ruskem, zatímco evropští konkurenti mohou volně volné místo zaplnit. Účinná americká politika konfrontace, zadržování a podkopávání Ruska by si vyžadovala multilaterální sankce, s téměř univerzální podporou – ale impuls pro takové rozsáhlé sankce neexistoval – až doteď.
    Americká FAA prohlásila ukrajinský vzdušný prostor za zakázanou zónu před 3 měsíci …“

  • Béda • 19. červnaec 2014

    „Nejsilnější kartou Ruska byla doposud jeho zdrženlivost a neschopnost NATO zavléct ho do chaosu, který začalo samo NATO tím, že podporovalo ozbrojené neonacisty během „euromajdanu“ na přelomu roku 2013-2014. Rusko by zcela jistě tuto kartu nezahodilo tím, že by předalo zbraňové systémy bojovníkům, kteří již úspěšně sestřelili ukrajinský vojenský letoun přenosnými raketami.
    Rusko a bojovníci operující na východní Ukrajině neměli sestřelením civilního letadla co získat, ale mohli vše ztratit – tudíž je třeba ukazovat prstem jiným směrem – na NATO a jeho loutkový režim v Kyjevě. To, že sestřelené letadlo je další malajský Boeing 777 – druhý v tomto roce, který byl ztracen za mimořádných okolností – získalo jako zázrakem maximální pozornost propagandistů na celém Západě. Ti mají naprostou a nerušenou pozornost světa, před kterým svalují vinu na Rusko a proti-kyjevské bojovníky na východní Ukrajině. Impulz nezbytný ke sjednocení Evropy a dalších spojenců Západu pod NATO a USA a k další přímé intervenci na Ukrajině, kde nyní Západ uvízl, je nyní obsahem všech titulků na celém světě. Pokud sundání MH17 nebylo tragickou chybnou identifikací, pak je odpovědí na první otázku jakéhokoliv …

  • Béda • 19. červnaec 2014

    AC24/ …Jak už hlásila RIA, ruský ministr obrany říká, že v den sestřelení malajského letounu zachytili na východní Ukrajině aktivitu ukrajinského radarového systému, říká v pátek tisková služba ministerstva…„17. července celý den ruské prostředky radarového dohledu zachycovaly provoz radarové stanice Kupol pro baterii Buk-M1 umístěné v obydlené oblasti Styla v tomto regionu (30 kilometrů jižně od Doněcka),“ uvedla v prohlášení tisková služba.
    „Technické možnosti Buk-M1 umožňují výměnu dat o vzdušných cílech mezi bateriemi batalionu. K vystřelení raket tudíž mohlo dojít od kterékoliv baterie umístěné v obydlené oblasti Avdějevka (8 kilometrů severně od Doněcka) nebo z Gruzsko-Zorjanskoje (25 kilometrů východně od Doněcka),“ uvedlo ministerstvo.Pak přejděme k Itar-Tass, která hlásí, že civilní lety ve vzdušném prostoru regionů Doněck a Luhansk nelze provozovat, jelikož odpovídající komunikační infrastruktura tam byla zničena, řekl ve čtvrtek ITAR-TASS zdroj ze samozvané Doněcké lidové republiky (DPR).„To Kyjev provozuje veškeré služby řízení letového provozu a je nejasné, jak se vůbec tento letoun mohl v této oblasti objevit,“…

  • Béda • 19. červnaec 2014

    AC24/ …Když jsme před tím komentovali abnormality letové dráhy letu MH-17, řekli jsme, že „možná, než dospějeme k ‚jistému‘ závěru o zapojení rebelů nebo někoho jiného, by měla být před něčím obviněním zodpovězena otázka, proč se vlastně pilot odchýlil od svého obvyklého letového plánu, proč vletěl do uzavřeného vzdušného prostoru, a jaké vlastně dalo kyjevské řízení letového provozu instrukce, pokud nějaké, minuty před tou tragickou explozí?“ Tyto prosté odpovědi by mohly přijít, kdyby Ukrajina pouze zveřejnila záznam Řízení letového provozu mezi věží a letem MH 17,.. Teď to vypadá, že odpověď nepřichází, protože BBC hlásí, že „Ukrajinská bezpečnostní služba SBU zkonfiskovala záznamy rozhovorů mezi činiteli ukrajinského řízení letového provozu a posádkou zříceného letounu, řekl tiskové agentuře Interfax zdroj v Kyjevě.“Co se s těmi záznamy stalo dále, je zcela neznámé. To, co je známo, je, že jakékoliv naděje na získání neupraveného vysvětlení, proč ten letoun letěl tak, jak letěl, nebo co mohl pilot vidět nebo říkat v okamžicích před výbuchem, navždy zanikly.

    Rovněž to znamená, že jakákoliv naděje na možnost práce se skutečnými fakty místo emočních apelů a na dobrání se koře

  • Béda • 19. červnaec 2014

    kořenů tragédie malajského letounu, spočívá už jen v tom, co by mohlo být zaznamenáno v černé skříňce,… Independent:
    „Ukrajinské záchranné služby našly dvě černé skříňky na místě havárie sestřeleného letu Malaysia Airlines MH17, citují říkat guvernéra východoukrajinského regionu Doněck.
    „Naše záchranné služby našly dvě černé skříňky. Nemám žádné informace, kde jsou ty skříňky v tomto okamžiku,“ řekl tiskové agentuře Intefax-Ukraine Kosťjantyn Baťovskij.Pro-ruští separatisté v regionu ve čtvrtek řekli, že oni našli jednu černou skříňku, když se zřítil malajský letoun mezi Krasni Luč v regionu Luhansk a Šachťarsk v sousedním regionu Doněck.Tisková agentura Interfax-Ukraine tvrdila, že ta první černá skříňka byla poslána na analýzy do Moskvy, hlásí BBC. Tato tisková agentura teď ohlásila, že na místě havárie byla nalezena i druhá černá skříňka.Ruský ministr zahraničí Sergel Lavrov byl citován, jak říká, že Rusko neplánuje převzít „černou skříňku“ s letovými záznamy ze zříceného malajského linkového letu MH17 z území drženého pro-ruskými separatisty na východní Ukrajině.
    Avšak vůdce separatistů Alexandr Borodaj řekl: „Žádné skříňky jsme nenašli.“ Kyjev zprávu odmítl komentovat.

  • ducatista • 19. červnaec 2014

    leho napsal

    Viky, dobrá práce, ovšemže já vaše rady opravdu nepotřebuji. Mé informace sedí jak prdel na hrnec a opakuji, nejsou zrovna ze CNN a Fox News. Komplex BUK má sice jistě hodně částí, ale sestavit, nastavit, zapojit, zamířit a sestřelit zvládne libovolných pět pologramotných mužiků pod vedením jednoho člověka, který u PVO kdysi sloužil. A to také nemusí být žádný génius neboť všichni víme, že i složité zbraňové systémy jsou konstruovány tak, že je zvládne obsluhovat každý průměrný lidoop, což pro ty ruské platí obzvláště…

    Tak tímto ses panáčku odkopal, protože kdybys o tom něco věděl, tak nemůžeš nikdy napsat, že obsluhu zvládne pár pologramotných mužiků. Takže se dovzdělej a pak přijď diskutovat. Začít můžeš třeba tady:
    http://www.ta3.com/clanok/1043856/host-v-studiu-p-calovka-o-protilietadlovych-vojenskych-systemoch.html
    nebo
    http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/velitel-raketoveho-oddilu-informace-o-nestesti-jsou-k-mani/r~e19bdf120e7411e48ade002590604f2e/

  • Viky • 19. červnaec 2014

    Ducatisto, jasně že o tom ví kulový. Ale na sto procent. Objektivně se k incidentu experti vyjadřují hodně zdrženlivě a prpagandě je všecko jasný. Třeba ČRo poskytuje info o tragédii M. Dorazín ze Slavjanska. Že je Slavjansk vzdálen od místa katastrofy zdá se není objektivitě na škodu. Američani „mají důkazy“, jenom se nedostávají dál, než ke slovům. Rusové alespoň říkají, že radiorozvědka zaznamenala postupně tři puštěné radary. Někdo byl „veden“. Někdo, protože mohl to být i jiný objekt. Pokud to byl B-777 tak by měl mít na palubě snímač a hlásič. Potom by to mělo být v černé skříňce. A měla by tam být i komunikace posádky s pozemní kontrolou. „Kontrolo vede nás radar, co se k..va děje?“ tak nějak by bez sprostých slov měla znít otázka posádky. Kromě toho existuje i systém „objektivní kontroly“ a ten fixuje pohyb ve vzdušném prostoru (cílem je mezinárodní bezpečnost a důvěra. Ministerstvo obrany RF záznamem dokládá, že nemělo v přilehlé oblasti nic vojenského ve vzduchu.) Totéž platí pro Ukrajinu. Tak je možné doložit/vyvrátit přítomnost stíhaček v blízkosti incidentu. Možnosti jsou, zbývá vůle. Sebrání dispečerů a zabavení záznamu nepomůže, ale někdo má hodně špatné svědomí

  • Viky • 19. červnaec 2014

    K tomu „vedení“. Letadlo je zachyceno radarem a následuje fáze „vedení“ během ní koriguje dva a více radarů informace o rychlosti a trajektorii, aby bylo navádění korektní. Celá operace trvá nějaký čas a piloti o zaměření letadla museli vědět prakticky jistě. Pokud to tak bylo. Taky mohla střílet stíhačka střelou vzduch-vzduch a dodělat „práci“ nezvládnutou ze země. Ke střelbě po cílech ve vyšší hladině letu by stejně měli mít souhlas přímo Porošenka…

  • ducatista • 19. červnaec 2014

    Viki, je vidět, že máte přehled. Uvidíme, jak se vše bude vyvíjet dál. Zajímavý rozbor je i tady http://vineyardsaker.blogspot.ca/

  • Viky • 19. červnaec 2014

    Ducatisto,
    Nechal jsem se poučit v jiné souvislosti dříve a teď se mi to hodí.
    On se čokoládový dobytek vyjádřil dost brzy po pádu letadla a hned věděl, že bylo sestřeleno a že to byli teroristi. V RB OSN prosazoval do rezoluce spolu s američany ukrajinský představitel při OSN formulaci o odsouzení teroristů. (neprošlo)
    Že by fakt ten idiot dal svolení ke střelbě a snaží se zamést stopy? To by byla síla… ale proč by mne to po všem, co jsem viděl, ještě mělo překvapovat
    Uvidíme, mezinárodní veřejnost je zainteresována a asi dost rozlobena. To by mohlo objektivitě pomoci. Uvidíme.

  • peter. • 19. červnaec 2014

    Viky napsal

    Ducatisto, jasně že o tom ví kulový. Ale na sto procent. Objektivně se k incidentu experti vyjadřují hodně zdrženlivě a prpagandě je všecko jasný. Třeba ČRo poskytuje info o tragédii M. Dorazín ze Slavjanska. Že je Slavjansk vzdálen od místa katastrofy zdá se není objektivitě na škodu. Američani „mají důkazy“, jenom se nedostávají dál, než ke slovům. Rusové alespoň říkají, že radiorozvědka zaznamenala postupně tři puštěné radary. Někdo byl „veden“. Někdo, protože mohl to být i jiný objekt. Pokud to byl B-777 tak by měl mít na palubě snímač a hlásič. Potom by to mělo být v černé skříňce. A měla by tam být i komunikace posádky s pozemní kontrolou. „Kontrolo vede nás radar, co se k..va děje?“ tak nějak by bez sprostých slov měla znít otázka posádky. Kromě toho existuje i systém „objektivní kontroly“ a ten fixuje pohyb ve vzdušném prostoru (cílem je mezinárodní bezpečnost a důvěra. Ministerstvo obrany RF záznamem dokládá, že nemělo v přilehlé oblasti nic vojenského ve vzduchu.) Totéž platí pro Ukrajinu. Tak je možné doložit/vyvrátit přítomnost stíhaček v blízkosti incidentu. Možnosti jsou, zbývá vůle. Sebrání dispečerů a zabavení záznamu nepomůže, ale někdo má hodně špatné svědomí

    http://www.hlavnespravy.sk/

  • peter. • 19. červnaec 2014

    A ešte jeden zaujímavý článok o páci leteckých dispečerov:
    http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/bezpecnost-letani-dle-cnn/r~cf85f35a0e8611e4ba9c0025900fea04/

  • merlin • 19. červnaec 2014

    Viky napsal

    Ducatisto,
    Nechal jsem se poučit v jiné souvislosti dříve a teď se mi to hodí.
    On se čokoládový dobytek vyjádřil dost brzy po pádu letadla a hned věděl, že bylo sestřeleno a že to byli teroristi. V RB OSN prosazoval do rezoluce spolu s američany ukrajinský představitel při OSN formulaci o odsouzení teroristů. (neprošlo)
    Že by fakt ten idiot dal svolení ke střelbě a snaží se zamést stopy? To by byla síla… ale proč by mne to po všem, co jsem viděl, ještě mělo překvapovat
    Uvidíme, mezinárodní veřejnost je zainteresována a asi dost rozlobena. To by mohlo objektivitě pomoci. Uvidíme.

    dnes jsem četla na palbě. cz , píšou že na fotografiích prý vidíme poškození povrchu letadla charakteristické pro použití fragmentované hlavice. Následky explozí hlavice vypadají jinak. To podporuje hypotézu o raketě vzduch – vzduch a zpochybňuje použití systému BUK.
    Zdroj uvádí, že má podezření na R-27 Topor, nebo na R-73, kterými jsou vybavené MiG-29 a Su-27
    mají tam diskuzi na téma pád letadla. atenhle odkaz taky není špatný
    http://www.armadninoviny.cz/nazor-vinik-sestreleni-letadla-boeing-777.html
    P.S. zdravím Vás, Viky a přeju Vám hezké letní dny :-)

  • leho • 19. červnaec 2014

    Na čem jsou založeny vaše „hypotézy“? Na víře, že Rusové jsou ti dobří a Ukrajinci ti špatní. Víře, nic jiného a fakta se prostě nechají plavat, že. Fakta jsou taková, že na 100% letadlo sestřelili separatisti a to omylem, nechtěli sestřelit nevinný civilní Boeing, ale holt jsou to stejná prasata jako sovětská PVO v roce 1983 v případě KAL007 a Boeing sestřelili v domnění, že se jedná o špionážní letoun třeba i s civilními pasažéry na palubě. Vždyť se také nechali slyšet, co že co tam dělal, to prostě musel být špion. To samé jak v případě KAL007. Co se týče obsluhy zbraňových systémů na úrovni průměrných šimpanzů, prosil bych rozlišovat obsluhu, která zamíří a vystřelí a údržbu, která se stará o funkci. Zamířit a vystřelit zvládne šimpanz, ale údržba je o něčem jiném. Na údržbu stačí systém zapřáhnout za náklaďák a převézt do nedalekého Ruska, tam se o něj odborníci postarají, že ano…

  • leho • 19. červnaec 2014

    Musím se opravit. Ukazuje se, že celá obsluha BUK byla ruská. Dokonce prý velitele separatistů a důstojníka GRU Strelkova Rusové seberou a budou ho soudit za sestřelení. Především ale by měli soudit Vladimíra Vladimíroviče P., neboť ten dal Strelkovovi volnou ruku

  • ms • 19. červnaec 2014

    Rozhovory usvědčující Rusy z účasti na tragédii nahrála ukrajinská tajná služba den před tragédií :) http://www.mmnews.de/index.php/etc/19144-mh17-angebliche-youtube
    to je fakt blbé

  • petr • 19. červnaec 2014

    Sestřelené letadlo takže, další díl skládačky, jak to bylo všechno promyšlené:
    udělám jen shrnutí a odkazy na články a zdroje:

    Letadlo bylo zcela podivným způsobem na směrováno misto obvyklé trasy, kterou létalo, přímo do centra bojů, kde den nebo dva dny před sestřelením MH17 provedlo ukrajinské letectvo útok na pozemní civilní cíle při kterém zahynulo 11 lidí. Do této oblasti byli přesunuty prostředky protiletecké obrany BUK, které neměli žádné velké zkušenosti s obsluhou tohoto zařízení.
    V době sestřelení byl MH17 ,,doprovázen,, dvěma ukrajinskými stihačkami apod ním nižší letové hladině letěl Antonov, více v připojených článcích:

    animace historie letu MH17
    http://www.flightradar24.com/data/flights/mh17/#3d6095b

    Sestřelený let MH17 – architektura provokace a informace, které média opomíjí
    http://www.svetkolemnas.info/novinky/zahranicni/1397-sestreleny-let-mh17-architektura-provokace-a-informace-ktere-media-opomiji

    Kroužková se snaží, ale je jí to prd platné
    Martin Koller k sestřelení malajsijského boeingu na Ukrajině
    http://www.ceskatelevize.cz/ct24/nejnovejsi-videa/280567-martin-koller-k-sestreleni-malajsijskeho-boeingu-na-ukrajine/

  • peter. • 20. červnaec 2014

    petr napsal

    Sestřelené letadlo takže, další díl skládačky, jak to bylo všechno promyšlené:
    udělám jen shrnutí a odkazy na články a zdroje:

    Letadlo bylo zcela podivným způsobem na směrováno misto obvyklé trasy, kterou létalo, přímo do centra bojů, kde den nebo dva dny před sestřelením MH17 provedlo ukrajinské letectvo útok na pozemní civilní cíle při kterém zahynulo 11 lidí. Do této oblasti byli přesunuty prostředky protiletecké obrany BUK, které neměli žádné velké zkušenosti s obsluhou tohoto zařízení.
    V době sestřelení byl MH17 ,,doprovázen,, dvěma ukrajinskými stihačkami apod ním nižší letové hladině letěl Antonov, více v připojených článcích:

    animace historie letu MH17
    http://www.flightradar24.com/data/flights/mh17/#3d6095b

    Sestřelený let MH17 – architektura provokace a informace, které média opomíjí
    http://www.svetkolemnas.info/novinky/zahranicni/1397-sestreleny-let-mh17-architektura-provokace-a-informace-ktere-media-opomiji

    Kroužková se snaží, ale je jí to prd platné
    Martin Koller k sestřelení malajsijského boeingu na Ukrajině
    http://www.ceskatelevize.cz/ct24/nejnovejsi-videa/280567-martin-koller-k-sestreleni-malajsijskeho-boeingu-na-ukrajine/

    Ešte pre doplnenie:
    http://despiteborders.com/nejasnosti-ohladom-padu-malajskeho-boeingu-777/

  • Sio • 20. červnaec 2014

    ms napsal

    Rozhovory usvědčující Rusy z účasti na tragédii nahrála ukrajinská tajná služba den před tragédií http://www.mmnews.de/index.php/etc/19144-mh17-angebliche-youtube
    to je fakt blbé

    Ukrajinská tajná služba je jen loutka, takže si tam dosaďte CIA. No a ta dokáže vytvořit fejk takových rozhovorů levou zadní.

  • Vodník • 20. červnaec 2014

    leho napsal
    Především ale by měli soudit Vladimíra Vladimíroviče P., neboť ten dal Strelkovovi volnou ruku

    To je pochopitelně velmi trapná demagogie, protože za většinu massakrů po r.1945 by mohli soudit většinu evropských a amerických vlád – ti dodávali zbraně nejrůznějším vrahounům v Africe a v Asii, dobře vědouce, k čemu budou použity. Úporná snaha hodit to za každou cenu na Putina znvěrohodňuje západní propagandu i v očích těch, co ji ještě stále chtějí věřit, proto ji svým způsobem vítám.

  • peter. • 20. červnaec 2014

    toto je výsledok ankety na izraelskom webe.Otázka znela:kto zapríčinil pád lietadla pri Donecku:
    http://cs620022.vk.me/v620022916/ce1f/SAudYphkVDI.jpg

  • Slobo • 20. červnaec 2014

    „”””””#””””MH370″”””#”””””“„

    http://www.mako.co.il/weekend-surveys/Article-9842ee4edffd441006.htm

    * * *

    http://1.bp.blogspot.com/-z_jpdEIYZBE/Uxz_NYok5oI/AAAAAAAAA04/Tq_OknuGjsQ/s1600/VALE+FLIGHT+MH370-ZEG-080314.jpg
    ____________________________________

    … mozna daju anketu
    “ si myslite: bol Breivik -solista “

    s Pozdravem
    ” v miru ..svobode a vubec . ”

  • Slobo • 20. červnaec 2014

    „“““““““#””””MH 017″”””#““““““““

    http://video.liputan6.com/main/read/17/2080677/0/keluarga-korban-pesawat-asal-malaysia-dikumpulkan-di-hotel

  • peter. • 20. červnaec 2014

    Myslím,že USA aj RF majú vzhľadom na na úroveň technických prostriedkov ktoré vlastnia,už jasno v tom,čo sa stalo a kto to spôsobil.RF sa vyjadruje v tom zmysle,že sa treba vyvarovať predčasných záverov a obvinení a USA sú tiež dosť zdržanlivé vo svojich vyjadreniach.Obviňujú síce domobrancov a Rusov,tvrdia že sú dôkazy,len ich nepredkladajú.Dokonca ani moja obľúbená hlupaňa Jean Psaki(6.flotila k brehom Bieloruska)doteraz nijako zvlášť na túto tému neperlila.Myslím,že diplomati oboch strán teraz tvrdo makajú a my sa dozvieme o tomto incidente len to,čo nám obe strany predložia.Možno,že nakoniec sa dozvieme,že všetko je inak.

  • Slobo • 20. červnaec 2014

    Air France 447

    Rodina se před letem airbusu raději rozdělila, otec s dcerou proto přežili
    http://coolstar1.blog.cz/0906/rodina-se-pred-letem-rozdelila-a-proto-otec-a-dcera-ziji

    Swe Expressen Jun 2009
    http://www.expressen.se/nyheter/christine-skulle-hem-till-sverige/

  • Béda • 21. červnaec 2014

    KD s opět snaží „Jak to bylo se sestřelením malajského letadla?“ http://www.blisty.cz/art/73971.html

    Je zajímavé, že mainstreamově konspiruje na margo „proruských separatistů“, kdy si prý Rusové mohli vyřizovat účty s nepohodlným vůdcem I.Strelkovem … Daleko jednodušší konspirace, že let byxl úmyslně odkloněn, anebo že byl úmyslně sestřelen CIA manipulovanou ukrajinskou juntou Karel nevzpomene. A zajímavé, že se vůbec nezabývá MOTIVY. Kupř. Stálo by Rusku zato, aby se zbavilo Strelkova riskovat, že se amíci a jejich poskoci z NATO natáhnou na Ukrajinu, že se ptohloubí protiruské sankce a pod.? Není pravděpodobnější, že sestřelení malajského letadla přišlo v pravý čas pro juntu, která utrpěla od vzbouřenců na jihovýchodě kruté porážky a potřebuje mezinárodní pomoc a USA, které potřebují živit ukrajinský konflikt a prohlubovat rusofobii?

  • Béda • 21. červnaec 2014

    Stejně je zajímavé, že mainstream již odsoudil Rusko za sestřelení malajského letadla aniž by přitom bylo provedeno důkazní řízení a řádný nestranný „soud“. Je to stejné jako v případě konfliktu na Ukrajině, kde je hlavním mainstreamem obžalovaným opět Rusko, které ani neiniciovalo Majdan, ani fašistický převrat na Ukrajině ani „antiteroristickou“ operaci teroristů na jihovýchodě. Přitom ani zde nedošlo k vyšetření střelby na dvbě strany na majdanu, která odstartovala protiústavní násilný převrat. Rusko je protstě viník, důkazy není potřeba vznášet – a punktum. A tak je to správné, tak to má být. Pravda je lež, láska je nenávist a válka je mír.

  • Béda • 21. červnaec 2014

    http://wertyzreport.com/2014/07/21/usvedcujici-nahravka-kyjeva-podle-ruskych-expertu-jde-o-podvrh/
    „Tato audionahrávka není kompletní soubor a skládá se z několika fragmentů.“ řekl Nikolaj Popov, uznávaný expert v analýze zvuku a hlasu.
    Expert řekl, že první ze tří fragmentů ve které velitel milice Gorlovka Igor Bezler mluví o letadle sestřeleném bojovníky, nic neříká o typu letadla.
    Na nahrávce je slyšet jméno města Yenakiyevo. Tohle město je ale asi 100 kilometrů od osady Snezhoye, kde malajský Boeing 777 havaroval.
    Bezler řekl, že se rozhovor už udál, mluvil ale o sestřelení ukrajinského letadla milicí nad Yenakiyavem den před havárií malajského letadla.
    Druhý fragment nahrávky se skládá ze tří kusů, byl ale představen jako jednotná audionahrávka. Spektrální a časová analýza ukázala, že dialog byl rozdělen do částí a pak spojen. Krátké pauzy naznačují hodně: audio soubor zachoval časové značky, které ukazují, že dialog byl spojen z různých epizod.
    Jazyková analýza nahrávky také ukazuje, že lidé, kteří nahrávku zfalšovali, neměli dostatek materiálu a času.
    A proto fragmenty sotva dávají smysl, spektrální obrázek audio materiálů se také liší.
    Podle experta je nejvíce usvědčujícím momentem datum nahrávky – nahrávka jasně ukazuje, že byla vytvořena den před havárií letadla.

  • Viky • 21. červnaec 2014

    Bédo, kolem celé záležitosti se objevilo takové množství fake, až to hezké není. Kdybych některé věci nevěděl… Už jsem narazil na „opravené“ fake. Rozhovor hezky v jednom kanále, metadata opravená… Ale to co to mělo způsobit – směrovanou hysterii – to způsobilo. Je úplně jedno, co je fakt a co ne, hlavní je, jak to vnímá veřejnost. A ta to vnímá správně. malajští pozůstalí fňukají na kameru: Putine vrať nám těla našich blízkých…
    Kdyby opravdu chtěl Kijev uklidnit veřejnost, resp. osvěžit vzduch pravdou, tak by prostě místo obvinění a fake pustil záznam z řízení leteckého provozu v Dněpropetrovsku. Mít ho mají (teda pokud ho agenti Kremlu v SBU nezlikvidovali)

  • Sio • 21. červnaec 2014

    Béda:
    http://www.blisty.cz/art/73786.html
    „Výdaje:
    Reklama………………….14 000 Kč
    ***
    připojení k internetu: ………1853,50 Kč
    honorář (KD) …………….29 000 Kč“
    BL jsou tímto už jasně zařazeny mezi tendenční plátky.