Diskuze k článku


  • dixi • 13. října 2015

    Děkuji za článek, mělo by se vyučovat ve školách.

  • Kamil Mudra • 13. října 2015

    Čím více čtu takovýchto článků – tím lépe chápu proč se církvím tak dlouho dařilo oblbovat ovečky dědičným hříchem.

  • asym • 13. října 2015

    Pane Kadubče, děkuji za fakticky hodnotný a ucelený pohled na zločinnost evropských koloniálních států. Už je načase, aby byla vyslovena důrazná otázka, jestli má být čez ko s touto pakáží v jedné bandě a jestli tím vlastně nedává historicky souhlas s těmito zločiny.

  • brankoslav • 13. října 2015

    Ti běloši (to mají asi být ti Kadlubcovi MY) jsou prostě kurvy, tak nějak od nedostatku melaninu.
    Výplody v tomto duchu už mne už docela serou. Nemám zač se stydět a jestliže má někdo potřebu činit pokání a sypat si popel na hlavu za CIZÍ hříchy, nechť tak činí – ale za sebe-žádné MY.

  • Martin (už bez taky m) • 13. října 2015

    dixi napsal

    Děkuji za článek, mělo by se vyučovat ve školách.

    Někdo by mohl říci, že odsouzení na smrt a moudří starci si mohou dovolit mluvit pravdu…
    Díky pane Kadubče, vynikající, i ta nadsázka.
    Jistě, v celém světě se vraždilo, bohužel vraždí… a zabíjí – a je „otázka“ …“jak to bude dál…“.
    NEMUSELO to pokračovat, opravdu ne.
    Se „zhroucením tábora socialismu“ lidé doufali v něco jiného, nežli v nemilosrdnou surovost „vítězů“…
    Soudobá „emigrantská tsunami“ je bohužel jen pokračování, reakce na promarněné šance „Západu“ na NALÉZT SVĚDOMÍ počátkem 90-tých let i dnes.
    Jistě, nemáme kolonie, měli jsme „zlaté české ručičky“, snad i ta vzájemná nevraživost a nenávist „u nás doma“ nikdy nebyly“tak na výši“ – jako nyní…
    ZÍTRA není dnes.
    Musíme zkrátka zkoušet JAK JINAK.
    A pomáhat SI NAVZÁJEM, zejména těm co ZKOUŠÍ JINAK.
    Neexistuje totiž „konec dějin“ ve smyslu „tlusté čáry“, a to že někde jinde jsou také násilní lidé není argument…
    Zároveň se ale musíme dokázat násilí aktivně společně bránit… Bohužel někdy je nutné také násilí…
    Je ale třeba zároveň HLEDAT CESTY k tomu, aby „zítřek nebyl prostým pokračováním včerejších křivd…“- aby LIDÉ VZKŘÍSILI ELEMENTÁRNÍ SPRAVEDLNOST.
    Nedovolit se nechat ovládnout mamonem, klamem konzumu, přepychem otupující pohodlnosti – ale zároveň by měl každý člověk mít právo DŮSTOJNĚ ŽÍT!
    Jistě, lidská „nátura od přírody“ může být…u každého JINÁ…
    Tak zkusme ZASE VRÁTIT SLOVŮM JEJICH OBSAH, A VYŽADOVAT TO I OD TĚCH „nahoře“…
    Nic jiného nežli nespravedlivé otroctví bez naděje totiž jinak nezbývá… a je sice pěkné věřit v odměnu „v nebi“, ale měli bychom se snažit realizovat důstojný a radostný život VŠEM ještěLIDEM UŽ TADY NA ZEMI…
    Jistě lze napsat: snílek…idealista… -a ať se pak nediví, že…
    Ale pokud to vzdají i ti poslední „snílkové“ a „idealisté“ – bude ještě nějaké „PŘÍŠTĚ“?

  • Martin (už bez taky m) • 13. října 2015

    brankoslav napsal

    Ti běloši (to mají asi být ti Kadlubcovi MY) jsou prostě kurvy, tak nějak od nedostatku melaninu.
    Výplody v tomto duchu už mne už docela serou. Nemám zač se stydět a jestliže má někdo potřebu činit pokání a sypat si popel na hlavu za CIZÍ hříchy, nechť tak činí –ale za sebe-žádné MY.

    Vážený, zkuste pochopit pisatelovu nadsázku.
    A zkuste mu přitom i PODĚKOVAT…
    „Otevírá oči“, a měl by za takový text -a zvláště DNES- dostat ŘÁD ZA ODVAHU!
    Alespoň já jeho text pochopil NE JAKO KRITIKU BÍLÉ RASY – ale jako KRITIKU POMĚRŮ V NICHŽ SAMA „střední a spodní vrstva“ BÍLÉ RASY (to spojení se mi hnusí) „žije“ v těch samých poměrech, které pan KADUBEC KRITIZUJE! Kritizuje „koloniální a neokoloniální zřízení“, VEDENÍ, tzv. elity, „cizí-nenaše státy“ – A NÁS „DOLE (či uprostřed) snad „jen“ za to, že proti tomu málo děláme… či že přes „intelektuálnost a vzdělanost“ jsme v naplňování elementární spravedlnosti“ tak slabí, zaslepení a nevidoucí – i mezi sebou…
    VŽDYŤ MY I TI skuteční UPRCHLÍCI – MÁME SPOLEČNÉHO NEPŘÍTELE…obé „někdo“ používá – a ne k NAŠIM CÍLŮM…
    Pořád to staré – a pořád účinné „rozděl a panuj“, pod smyšleným „důvodem“ poštvi „ty dole“ proti sobě…a „panuj“…
    Zkoušejme prosím alespoň nebýt myšlenkově pohodlní…
    Nejde o „nápravu nápravy předchozích náprav z náprav….“ – DOPRČIC KDE s tím CHCEME (?) SKONČIT?!
    Nebo: CHÁPEME již, že TAKTO TO NIKDY NEBUDE MÍT KONEC?!
    Jsem toho názoru, že autor VYZÝVÁ k zamyšlení, uvádí drsně – ale spravedlivě – MNOHÉ „pra“příčiny…
    Protože je -li „vyspělá, rozvinutá“ „Evropská civilizace dneška“ – pak pane brankoslave – jsou nějací „MY“… a autorovi nepochybně zamyšlením jde o to, abychom nebyli – takovými, jakými nás „oni“ „nahoře“ MÍT CHTĚJÍ…

  • Alena • 14. října 2015

    Pokud bych se měla hlouběji zamyslet nad tímto článkem a českým národem, moc by to pro český národ nebylo povzbudivé. Období, kdy si historicky sám vládl, bylo velmi krátké. Dnešní dobu nepovažuji za samostatné vládnutí, když jsme podřízeni Bruselu a jeho diktátu.
    Mezi ostatními zeměmi máme trochu výsměšné postavení kolonie , protože jsme ovládáni nejenom nadnárodním kapitálem, ale jsme exkluzivně i kolonie Německa jako zdroj levné pracovní síly. Prostě kolonie podkolonie. Z naší vlasti odchází zcela legálně na dividendách 300 mld. Kč pryč. Církevní restituce dosáhla grandiozních rozměrů, kdy jsou odevzdávány církvi nejen pole a lesy, z kterých měl stát užitek, ale i renta v penězích, po dobu dalších x desetiletí. Vše z našich daní.
    Nyní probíhá ne spontánní- ale ŘÍZENÁ migrace do Evropy. Budou přidělovány kvóty, a běženci zde budou natrvalo. Tato migrace je řízena a plánována dlouho dopředu, právě stejnými strukturami, které kolonizovaly celý svět a způsobily národům hodně utrpení. Má sjednotit Evropu, udělat z národnostních států jeden celek a zlikvidovat bílou rasu. Strýček Sam zde bude mít jednotné státy evropské, podobně jako v Americe a zchudnutá Evropa mu zajistí delší uchování přírodních zdrojů
    A čeští nevolníci by se měli stydět a kát za to, jaká svinstva vykonali její nynější protektoři v různých dobách na různých místech světa a měli by se kát za to, že jsou Slovani a bílá rasa.
    A to vše místo toho, aby si udělali v zemi pořádek a narovnali shrbený hřbet.
    Pane Martine, jdu blít

  • dixi • 14. října 2015

    Nejde přece o to, abychom se káli za něco, co způsobili jiní. Jde o zhodnocení minulosti, nedopouštět stejné situace, omyly, zločiny. To lze jedině pravdivou výukou dějin. Jak píše Martin, nevzdávat se, nevysmívat se snílkům. Mnoo z nýs sní o lepší společnosti, jen někteří umí o pravdě psát a jen někteří mají odvahu, díky jim se svět posunuje k lepšímu.

  • petr • 14. října 2015

    Podívejte se na tohle video z oslav SNP – projev R.Fica
    https://www.youtube.com/watch?v=IzyWg2K2ocI

  • Alena • 14. října 2015

    dixi napsal

    Nejde přece o to, abychom se káli za něco, co způsobili jiní. Jde o zhodnocení minulosti, nedopouštět stejné situace, omyly, zločiny. To lze jedině pravdivou výukou dějin. Jak píše Martin, nevzdávat se, nevysmívat se snílkům. Mnoo z nýs sní o lepší společnosti, jen někteří umí o pravdě psát a jen někteří mají odvahu, díky jim se svět posunuje k lepšímu.

    Ty omyly a zločiny nebyly nikdy odčiněny. Globalisté, kteří řídí svět, se jich chladnokrevně dopouštějí ve jménu své krutovlády stále znovu a znovu .

  • J. Hruška • 14. října 2015

    Tak vidím, že se část diskutujících přidala k pravdoláskařům. Slyšíme to od nich už čtvrt století: „Češi jsou bídní, bídnější, nejbídnější, protože nedělají, co MY jsme rozhodli, že je pro ně nejlepší“.

  • Sio • 14. října 2015

    @Alena: „Období, kdy si historicky sám vládl, bylo velmi krátké. “
    Moc nevím, co tím chcete říci. Říkáte to se znalostí historických faktů? V porovnání s kým krátké? S Čínou jistě, ale ani ona si nevládla vždy sama. A Egyptem je to podobné, o Řecku ani nemluvě. Itálie a Německo ve sjednocené formě tu nejsou tak dlouho, líp na tom bylo a je Rakousko. Habsburkové vyrostli díky porážce Přemysla Otakara na Moravském poli, takový byl tenkrát význam českého státu. Český stát je tu více, než tisíc let a nejméně 400 let byl samostatný a ve středu Evropy velmi významný.
    A dnes? Kdo si vládne sám? Němci? Francouzi? Angličané? Pochybuji.

  • Alena • 14. října 2015

    Sio napsal

    @Alena: „Období, kdy si historicky sám vládl, bylo velmi krátké. “
    Moc nevím, co tím chcete říci. Říkáte to se znalostí historických faktů? V porovnání s kým krátké? S Čínou jistě, ale ani ona si nevládla vždy sama. A Egyptem je to podobné, o Řecku ani nemluvě. Itálie a Německo ve sjednocené formě tu nejsou tak dlouho, líp na tom bylo a je Rakousko. Habsburkové vyrostli díky porážce Přemysla Otakara na Moravském poli, takový byl tenkrát význam českého státu. Český stát je tu více, než tisíc let a nejméně 400 let byl samostatný a ve středu Evropy velmi významný.
    A dnes? Kdo si vládne sám? Němci? Francouzi? Angličané? Pochybuji.

    Minimálně od bitvy na Bílé hoře je český stát v područí někoho, i ekonomicky. Je Vám to málo? ( výjimka- 1. republika)

  • Alena • 14. října 2015

    Co se týče Vámi vyjmenovaných evropských národů, jsou si v Evropě někteří rovní a rovnější. Patříme , vzhledem k výši mzdy, k tzv. obslužným národům. Na kvalitě našeho života se podepisují i potraviny a zboží z nadnárodních supermarketů, kdy pod stejnou značkou a za stejné peníze je dodáváno zboží s nižším obsahem deklarovaných látek. O osudu plynovodů netřeba hovořit. Opět přijdeme o další zisk z přenosu plynu přes naše území, zatímco Němci budou energeticky soběstační.
    Zbytky naši státnosti za bujarého veselí pošlapáváme sami( akce trenýrky a skupina Ztohoven). To taky je běžné ve Francii, Anglii, Německu a pod?

  • Sio • 14. října 2015

    @Alena:
    „ale jsme exkluzivně i kolonie Německa jako zdroj levné pracovní síly. Prostě kolonie podkolonie.“
    Na ano, ale bylo už i hůř. Stále máme svůj národ, jazyk a kulturu

  • Sio • 14. října 2015

    Alena napsal
    Minimálně od bitvy na Bílé hoře je český stát v područí někoho, i ekonomicky. Je Vám to málo? ( výjimka- 1. republika)

    Myslíte, že to nevím? Nicméně není to totéž jako říct „Období, kdy si historicky sám vládl, bylo velmi krátké. “
    Mimochodem, jsem slovanský stát mezi germánskými. Polsko je mnohem větší a nebylo na tom líp. I po Bílé hoře tu byla česká i moravská země, jak jste tu jinde připomínala. Polsko třeba v 19. století neexistovalo vůbec.

  • Sio • 14. října 2015

    Aleno, vy si ale umíte srát do vlastního hnízda. :-) Některé věci mají objektivní povahu, každý týden si mohu porovnat nabídku supermarketů v Praze a v Ostravě. Věřte tomu, je rozdíl a velký. V nabídce i kvalitě. Je to dáno velikostí trhu a ta je dána i solventností zákazníka. Pokud budete mít dvakrát větší výplatu než dnes, taky si začnete vybírat a šunty nebudou mít šanci. Pokud to budou mít všichni, šunty zmizí z nabídky. Je to boj o trh.
    Peníze jsou tam, kde jsou bohatí. Proč myslíte, že jsou v Praze podstatně vyšší platy než jinde v republice? Bohužel, co nám chybí do počtu, to musíme vyrovnat chytrostí a vzděláním. Tak to prostě je. Lamentování nepomůže, spíše každý ať vezme za své dílo. Národ dnes nedělají hranice ani vláda. Dělá jej vzdělání a kultura.

  • Alena • 14. října 2015

    Sio, díky za ten optimismus, který je u vás evidentní, a ještě ho přenášíte dál. Nějak mi v poslední době schází.
    Co se týče kvality výrobků, je to seriózní průzkum české europoslankyně, která srovnávala výrobky stejné značky prodávané v Německu a Česku. Stejná značka, stejná cena, jiná kvalita
    už jsem našla na internetu
    http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/6473-vyzkum-ceske-europoslankyne-potvrzuje-stejny-nazev-nizsi-kvalita-a-jeste-vyssi-cena-u-potravin
    v podstatě se dějiny opakují- genocida Slovanů pouze jinak

  • asym • 14. října 2015

    Souhlasím s Vámi Aleno…dějiny se opakují- genocida Slovanů pouze jinak…, kafé prágl ta banda bezmozků tomu tleská a nechápe, že roze.rat vztahy mezi Slovany je historický úkol anglosaské pakáže.

  • Sio • 14. října 2015

    Aleno, zase je to o informacích a vzdělání. Nejméně 95% národa si může dopřát zdravé jídlo, i když je dražší. Ale pokud někdo utrácí za chlast a cigára nebo svým dětem raději koupí drahý počítač, tablet nebo iPhone a k tomu pizzu s kolou, než zdravé jídlo, tak problém je kde? Není to náhodou v hlavě?
    Odborníci na stravování tvrdí, že na jídle je ve škodlivosti na prvním místě složení stravy. Tím není myšleno to, co je v té či jiné potravině, ale sestava jídla, kterou do sebe tlačíme každý den, týden, měsíc a rok. Málo zeleniny, moc moučného, moc masa ale málo ryb. Je to natolik markantní, že teprve po vyřešení správné skladby jídelníčku má smysl se zabývat třeba Éčky.
    Takže, lidi je potřeba vést k tomu, aby se zajímali o to co jí, znali důsledky, uměli vyhodnotit kvalitu. Nejméně 80% (jsem ten optimista, že) lidí o tom moc ánung nemá. Co kdybyste třeba prohlédla pár těch streamů na novinkách, co jsou o kvalitě potravin, udělala stručný výcuc? Přiložíte si své polínko pod ohýnek, na kterém se vaří zdraví národa … žádná informace se úplně neztratí, tomu věřte. Mohl by to být parádní seriálek na OM.

  • Alena • 14. října 2015

    Sio napsal

    Aleno, zase je to o informacích a vzdělání. Nejméně 95% národa si může dopřát zdravé jídlo, i když je dražší. Ale pokud někdo utrácí za chlast a cigára nebo svým dětem raději koupí drahý počítač, tablet nebo iPhone a k tomu pizzu s kolou, než zdravé jídlo, tak problém je kde? Není to náhodou v hlavě?
    Odborníci na stravování tvrdí, že na jídle je ve škodlivosti na prvním místě složení stravy. Tím není myšleno to, co je v té či jiné potravině, ale sestava jídla, kterou do sebe tlačíme každý den, týden, měsíc a rok. Málo zeleniny, moc moučného, moc masa ale málo ryb. Je to natolik markantní, že teprve po vyřešení správné skladby jídelníčku má smysl se zabývat třeba Éčky.
    Takže, lidi je potřeba vést k tomu, aby se zajímali o to co jí, znali důsledky, uměli vyhodnotit kvalitu. Nejméně 80% (jsem ten optimista, že) lidí o tom moc ánung nemá. Co kdybyste třeba prohlédla pár těch streamů na novinkách, co jsou o kvalitě potravin, udělala stručný výcuc? Přiložíte si své polínko pod ohýnek, na kterém se vaří zdraví národa … žádná informace se úplně neztratí, tomu věřte. Mohl by to být parádní seriálek na OM.

    bylo by dobré, pane Sio, kdybyste vzal na vědomí, že stejné potraviny , stejná značka, to jest stejný obal mají jinou kvalitu u nás a jinou v Německu. Jsou některé i dražší , než v Německu. To je fakt, který se nedá okecat, a lidi by měli konečně s tím něco udělat. To za prvé
    ad2. znát správné složení stravy je chvályhodné, ale to nestačí. Je nutno si vše vypěstovat či nakupovat u poctivých zemědělců. Ty drahé humusy, co kupujete v supermarketech, jsou zdravé leda tak dle vaší hlavy.
    Jak jsou češi negramotní, co se týče potravin, je i ignorace toho, že je tady povoleno pěstování GMO plodin. To je naprosto trestuhodné, a jednou nás naši vnuci za tu rozkradenou a zdevastovanou zem budou proklínat.
    Němci aspoň proti GMO dokáží manifestovat, a to v ohromném počtu

  • Alena • 14. října 2015

    bylo by dobré, pane Sio, kdybyste vzal na vědomí, že stejné potraviny , stejná značka, to jest stejný obal mají jinou kvalitu u nás a jinou v Německu. Jsou některé i dražší , než v Německu. To je fakt, který se nedá okecat, a lidi by měli konečně s tím něco udělat. To za prvé
    ad2. znát správné složení stravy je chvályhodné, ale to nestačí. Je nutno si vše vypěstovat či nakupovat u poctivých zemědělců. Ty drahé humusy, co kupujete v supermarketech, jsou zdravé leda tak dle vaší hlavy.
    Jak jsou češi negramotní, co se týče potravin, je i ignorace toho, že je tady povoleno pěstování GMO plodin. To je naprosto trestuhodné, a jednou nás naši vnuci za tu rozkradenou a zdevastovanou zem budou proklínat.
    Němci aspoň proti GMO dokáží manifestovat, a to v ohromném počtu

  • Alena • 14. října 2015

    tak byla jsem zablokována či ne?

  • Martin (už bez taky m) • 15. října 2015

    Alena napsal

    Pokud bych se měla hlouběji zamyslet nad tímto článkem a českým národem, moc by to pro český národ nebylo povzbudivé. Období, kdy si historicky sám vládl, bylo velmi krátké. Dnešní dobu nepovažuji za samostatné vládnutí, když jsme podřízeni Bruselu a jeho diktátu.
    Mezi ostatnímizeměmi máme trochu výsměšné postavení kolonie ,protože jsme ovládáni nejenom nadnárodním kapitálem, ale jsme exkluzivně i kolonie Německa jako zdroj levné pracovní síly. Prostě kolonie podkolonie. Z naší vlasti odchází zcela legálně na dividendách 300 mld. Kčpryč. Církevní restituce dosáhla grandiozníchrozměrů, kdy jsou odevzdávány církvi nejen pole a lesy, z kterých měl stát užitek, ale i renta v penězích, po dobu dalších x desetiletí. Vše z našich daní.
    Nyní probíhá ne spontánní-ale ŘÍZENÁ migrace do Evropy. Budou přidělovány kvóty, a běženci zde budou natrvalo. Tato migrace je řízena a plánována dlouho dopředu, právě stejnými strukturami, které kolonizovaly celý svět a způsobily národům hodně utrpení. Má sjednotit Evropu, udělat z národnostních států jeden celek a zlikvidovat bílou rasu. Strýček Sam zde bude mít jednotné státy evropské, podobně jako v Americe a zchudnutá Evropa mu zajistí delší uchování přírodních zdrojů
    A čeští nevolníci by se měli styděta kát za to, jaká svinstva vykonali jejínynějšíprotektoři v různých dobách na různých místech světaa měli by se kát za to, že jsou Slovani a bílá rasa.
    A to vše místo toho, aby si udělali v zemi pořádek a narovnali shrbený hřbet.
    Pane Martine, jdu blít

    Paní Aleno, o tom o čem píšete ve vztahu k Evropě a USA samozřejmě vím.
    Kritizuji to zdaleka nejen tady s otevřeností zdaleka ne obvyklou…
    A dlouhá léta nesu následky…
    Kde proboha furt berete to sebemsrskačství, a proč jej přilepíte na koho se Vám zlíbí…?!
    Už mne to opravdu štve.
    Proti tomu o čem píšete Vy sama se prakticky celý dospělý život snažím něco dělat.
    Zlo vidím, pojmenovávám a snažím se mu bránit desetiletí.
    Ale jen díky tomu že existuje se nevzdáme přece snahy o lepší, o to vysněné „dobré“, ať si pod tím představujeme cokoliv. Já si pod tím rozeštvávání Slovanů či ponižování Čechů, Moravanů či Slezanů – a obecně jakýchkoliv národů – nikdy nepředstavoval … Tak mi prosím za podporu názoru o zdravé kritice a o vědomí toho oč se právě ta Evropa kterou i Vy kritizujete „zasloužila“ nepřilepujte nálepky, díky kterým mne pak i další označují za „sluníčkáře“…
    Je každý kdo sní a usiluje o lepší „sluníčkářem“?!
    MERDE!!!
    Jednou z mnoha chyb „lidí uprostřed a dole“ je řevnivost mezi sebou a neschopnost odhadnout kdo je skutečný nepřítel…jo požrat se mezi sebou… opravdu „rozděl a panuj…“
    a o zdravém stravování mi spolu se zemědělstvím něco povídejte… celý život (byť je mi „pouhých 45“) k tomu mám blízko a nebo to přímo byť v malém dělám…
    GMO i sajrajty typu Roundup sám kritizuji kde můžu…
    a hádej čím si „odvedle“ postříkají silničku nad mými švestkami „protože jim to klouže s autem“…
    opravdu „odměna“…
    Fakt Vám za tu Vaši zaslepenost opravdu „děkuji“…

  • Alena • 18. října 2015

    Martin (už bez taky m) napsal
    Paní Aleno, o tom o čem píšete ve vztahu k Evropě a USA samozřejmě vím.
    Kritizuji to zdaleka nejen tady s otevřeností zdaleka ne obvyklou…
    A dlouhá léta nesu následky…
    Kde proboha furt berete to sebemsrskačství, a proč jej přilepíte na koho se Vám zlíbí…?!
    Už mne to opravdu štve.
    Proti tomu o čem píšete Vy sama se prakticky celý dospělý život snažím něco dělat.
    Zlo vidím, pojmenovávám a snažím se mu bránit desetiletí.
    Ale jen díky tomu že existuje se nevzdáme přece snahy o lepší, o to vysněné „dobré“, ať si pod tím představujeme cokoliv. Já si pod tím rozeštvávání Slovanů či ponižování Čechů, Moravanů či Slezanů – a obecně jakýchkoliv národů – nikdy nepředstavoval … Tak mi prosím za podporu názoru o zdravé kritice a o vědomí toho oč se právě ta Evropa kterou i Vy kritizujete „zasloužila“ nepřilepujte nálepky, díky kterým mne pak i další označují za „sluníčkáře“…
    Je každý kdo sní a usiluje o lepší „sluníčkářem“?!
    MERDE!!!
    Jednou z mnoha chyb „lidí uprostřed a dole“ je řevnivost mezi sebou a neschopnost odhadnout kdo je skutečný nepřítel…jo požrat se mezi sebou… opravdu „rozděl a panuj…“
    a o zdravém stravování mi spolu se zemědělstvím něco povídejte… celý život (byť je mi „pouhých 45″) k tomu mám blízko a nebo to přímo byť v malém dělám…
    GMO i sajrajty typu Roundup sám kritizuji kde můžu…
    a hádej čím si „odvedle“ postříkají silničku nad mými švestkami „protože jim to klouže s autem“…
    opravdu „odměna“…
    Fakt Vám za tu Vaši zaslepenost opravdu „děkuji“…

    čtu to teprve teď.Tak to jsem si od Vás fakt schytala, a nemám náladu se hádat. Budu o tom přemýšlet. Zdravím Vás a přeji pěknou neděli. Připouštím, že nemusím mít vždy pravdu

  • fajt • 18. října 2015

    Sio napsal

    Aleno, vy si ale umíte srát do vlastního hnízda. Některé věci mají objektivní povahu, každý týden si mohu porovnat nabídku supermarketů v Praze a v Ostravě. Věřte tomu, je rozdíl a velký. V nabídce i kvalitě. Je to dáno velikostí trhu a ta je dána i solventností zákazníka. Pokud budete mít dvakrát větší výplatu než dnes, taky si začnete vybírat a šunty nebudou mít šanci. Pokud to budou mít všichni, šunty zmizí z nabídky. Je to boj o trh.
    Peníze jsou tam, kde jsou bohatí. Proč myslíte, že jsou v Praze podstatně vyšší platy než jinde v republice? Bohužel, co nám chybí do počtu, to musíme vyrovnat chytrostí a vzděláním. Tak to prostě je. Lamentování nepomůže, spíše každý ať vezme za své dílo. Národ dnes nedělají hranice ani vláda. Dělá jej vzdělání a kultura.

    Sio, vy jste nenapravitelnej slepejš, vy to už vidíte pouze prizmatem pražského cápka, co má good job ( ale v podstatě si už můžete odpárat lva z česko-vietnamského trika – to je už v podstatě chcíplá kočka), jehož neotřesitelná vize se má stát realitou – i když pro to není reálný základ a dokonce ani vůle jak prostých lidí ( a na těch dnes záleží nejméně), tak i těch elitářů, kteří nadělili česku útrpný osud a nemají sebe menší zájem, aby se na tom cokoliv změnilo. ..)

  • J. Hruška • 18. října 2015

    Přátelé, mnohokrát se tu objevilo slovo sebemrskačství. Troufám si tvrdit, že skoro vždy bylo použito špatně. Ti, kteří provádějí jak říkáte sebemrskačství, provádějí ve skutečnosti tebemrskačství. Neříkají „my Češi jsme…“ ale „vy Češi jste…“ Ve skutečnosti samy sebe buď vůbec nepovažují za Čechy, nebo za elitu, která s těmi českými méněcennými raby nemá nic společného.

  • Alena • 18. října 2015

    J. Hruška napsal

    Přátelé, mnohokrát se tu objevilo slovo sebemrskačství. Troufám si tvrdit, že skoro vždy bylo použito špatně. Ti, kteří provádějí jak říkáte sebemrskačství, provádějí ve skutečnosti tebemrskačství. Neříkají „my Češi jsme…“ ale „vy Češi jste…“ Ve skutečnosti samy sebe buď vůbec nepovažují za Čechy, nebo za elitu, která s těmi českými méněcennými raby nemá nic společného.

    nesmysl, jedeme z kopečka a sebemrskáme se

  • Alena • 18. října 2015

    fajt napsal
    Sio, vy jste nenapravitelnej slepejš, vy to už vidíte pouze prizmatem pražského cápka,co mágood job ( ale v podstatě si už můžete odpárat lva z česko-vietnamského trika – to je už v podstatě chcíplá kočka),jehož neotřesitelná vize se má stát realitou – i když pro to není reálný základ a dokonce ani vůle jak prostých lidí ( a na těch dnes záleží nejméně), tak i těch elitářů, kteří nadělili česku útrpný osud a nemají sebe menší zájem, aby se na tom cokoliv změnilo. ..)

    pan Sio to naprosto nepochopil, cože jsem to tvrdila. Že se vyrábí zboží v Německu dvojí kvality- jedna do Německa- druhá nach Ost. Tady se nejedná o naditou peněženku, která vše vyřeší. Ti , kdo mají zahrádky, dokud Monsanto nezakáže pěstování vlastní produkce, žijí tisíckrát zdravěji než ti, co kupujou dražší sračky v supermarketech.

  • fajt • 18. října 2015

    Alena napsal
    pan Sio to naprosto nepochopil, cože jsem to tvrdila. Že se vyrábí zboží v Německu dvojí kvality- jedna do Německa- druhá nach Ost. Tady se nejedná o naditou peněženku, která vše vyřeší. Ti , kdo mají zahrádky, dokud Monsanto nezakáže pěstování vlastní produkce, žijí tisíckrát zdravěji než ti, co kupujou dražší sračky v supermarketech.

    panu Siovi bych nerad odebíral jeho optimismus, ale chci jenom dát trochu na věcnou míru, že ne všechno v kokotlině vypadá tak happy či výhledově progresivně jak zde píše ( no někdy jsem trochu expresívnější, snad to rozdejchá ) – s těma skopčákama a jejich přístupem k čechům ( který je daný i vývozem jejich odpadu do spolkové kolonie Bohmen und Mahren) máte recht – no a ten je zase dán celkovou politikou a záměrem strůjců NWO ( kterým se dle mého stále daří i v Rusku, i když ruské zbraně v Sýrii vyprávějí trochu jiný příběh, ale celkově stále nemají zásadní vliv na hospodářský chod ruské země ) – pro extrémně teritoriální národ jako jsou němci musí být naprosto pokořující, nesnesitelné ( doslova fyzicky ) a zničující unést dnešní migraci islámistů k ním, do upravených vesniček ( nejenom esteticky , ale i kulturně a sociálně ), do mysli obyčejných občanů, kteří jsou mocně nastavení na německý řád, pořádek a germánský světonázor – mám dost známých , kteří byli v rajchu poměrně dost dlouho a ti vždy říkali a říkají, že pro němce nepřipadá v úvahu, aby se asimilovali s někým jiným než s němci – sám jsem zastánce vlastní produkce potravin a proto mě někdy dost čílí, když někdo, který má zahradu a rostou mu tam zásluhou matičky přírody skvostné plody, je nechává trestuhodně ležet ladem a jede do nejbližšího kaufu, aby se tam naprosto zbytečně ( za draho ) zásobil argentinskými jablky, jihoafrickými hruškami a teď naposled ořechy z nějaké zámořské tramtárie, takovému volovi bych nejraději dal pořádnou pěstí… . ..)