Diskuze k článku


  • J. Hruška • 12. března 2016

    Jo. Správně pojmenovaný problém.

  • fajt • 12. března 2016

    a to jde do světa !. ..)

  • Sio • 12. března 2016

    J. Hruška napsal

    Jo. Správně pojmenovaný problém.

    Souhlas. Je to dokonce horší a záludnější.

  • idiotronic • 12. března 2016

    Občas narazíte na web, kde se zvažuje, nebo přímo vzpomíná konkrétní krátký výpadek civilizace. V této zemi se konzumuje maximum alkoholu na osobu, lze tedy po výpadku distribuce (přednost mají potraviny a voda) během několika dní zažít epidemii absťáku lihu, (delirium nevyjímaje), benzodiazepinů, tabáku a jiných drog, jejichž uživatelé nejsou dnes nijak nápadní. Najednou budou hledat svoji drogu.Samozřejmě, všude zavřeno…

  • Dolmen • 12. března 2016

    Autor sice pláče na správném hrobě, ale objevil to, co mnozí jiní již o dost dříve. Namátkou mohu jmenovat třeba Františka Koukolíka. Pokud vezmeme v úvahu, že množina lidských bytostí sestává zhruba ze tří kategorií – zombie, démon, člověk – tak potom v této kapitalistické demokracii mají démoni – Koukolík je označuje jako dominantní deprivanty, volné pole působnosti při produkci submisivních deprivantů. Vhodného materiálu je dost – všichni z kategorie zombie. Jenom kategorie člověk se vzpírá převýchově…proto je na tuhle kategorii vždy zaměřen jakýkoliv druh fašismu a snaží se jí zlikvidovat v první řadě.

  • Lena • 12. března 2016

    Dolmen napsal

    Autor sice pláče na správném hrobě, ale objevil to, co mnozí jiní již o dost dříve. Namátkou mohu jmenovat třeba Františka Koukolíka. Pokud vezmeme v úvahu, že množina lidských bytostí sestává zhruba ze tří kategorií – zombie, démon, člověk – tak potom v této kapitalistické demokracii mají démoni – Koukolík je označuje jako dominantní deprivanty, volné pole působnosti při produkci submisivních deprivantů. Vhodného materiálu je dost – všichni z kategorie zombie. Jenom kategorie člověk se vzpírá převýchově…proto je na tuhle kategorii vždy zaměřenjakýkoliv druh fašismu a snaží se jí zlikvidovat v první řadě.

    Co platné, že to mnozí objevili o dost dříve. V tom je ta tragedie, že ačkoliv to mnozí objevili o dost dříve, další to příliš neobjevují. Pěkné názvy ty „submisivní dominantní produktivní deprivace zombie fašismu“ od pánů docentů a profesorů. Možná bychom potřebovali, aby obyčejné mámy, tátové, učitelé a další věděli bez těch praštěných vědeckých popisů a názvů jaká čertovská hra se s nimi hraje, na což jim stačí „selský rozum“ a svoji spoluúčast v té čertovské hře omezovali. Zatím v ní chtějí povětšinou uspět a spolupracují na své zkáze…

  • hudryper • 12. března 2016

    Lena napsal
    Pěkné názvy ty „submisivní dominantní produktivní deprivace zombie fašismu“ od pánů docentů a profesorů.

    Leno,něco je tam navíc. Buď submisivní,nebo dominantní. Kategorie člověk se vzpírá tlaku k jeho
    zotročení ,nesmí se nechat koupit,nesmí prodat svou duši,musí odolávat lákadlům.Pokud tak nečiní , dobrovolně se řadí do stáda ovčanů.

  • Lena • 12. března 2016

    hudryper napsal
    Leno,něco je tam navíc. Buď submisivní,nebo dominantní. Kategorie člověk se vzpírá tlaku k jeho
    zotročení ,nesmí se nechat koupit,nesmí prodat svou duši,musí odolávat lákadlům.Pokud tak nečiní , dobrovolně se řadí do stáda ovčanů.

    „Buď a nebo“ je fikcí, zrovna tak jako kategorie „člověk“ nebo „duše“. Takové fikce nemůže odolat lákadlům, které sama vytváří. Pokud se snaží odolávat těm lákadlům, tak je na dobré cestě to poznat. Snadné to ovšem nebude. A kolikrát skončí v péči dr. Koukolíků, Chocholoušků, Uzlů, Halíků a jiných šmejdů? Tolikrát, kolik je listí na stromě…..A to je docela optimisticky málo.

  • Dolmen • 12. března 2016

    To Lena:
    Ono se s tím nic moc dělat nelze. Zhruba 75 až 80 % lidí je z kategorie zombie a ti jednají pod vlivem emocí a společensko-kulturních návyků. Právě tyhle společensko-kulturní návyky vytváří prostředí, v němž žijeme. Těžko může pozitivně na lidi působit prostředí společnosti, v níž je za národního hrdinu a génia prohlášen zhýralý opilec a pokrytec a v níž jsou neustále zdůrazňována tzv. lidská práva, avšak ve velmi podivných konotacích. Závěr je jasný – v téhle společnosti s tím nelze dělat vůbec nic a nelze ani očekávat směrování k nějakému pozitivnímu vývoji, spíše naopak. Těm, kteří patří do kategorie člověk nezbývá, než aby pochopili příčiny a smířili se s tím. Je jich příliš málo a nemají sílu změnit prostředí, tj. společnost.

  • Lena • 12. března 2016

    To Dolmen: Samozřejmě souhlasím. Zrovna jdou v TV ty Užovky, sedí to k tomu článku, ale nemám čas to sledovat. Kdo neměl např. „na krku“ narkomana, neví o čem to tu v té dementní sebrance zombie, slušně nazývané občanskou společností, vůbec jde, a v jaké je zubožném a otřesném stavu…..slzy vyschly, zbylo jen skřípání zubů…

  • Sio • 12. března 2016

    Lena napsal
    Co platné, že to mnozí objevili o dost dříve. V tom je ta tragedie, že ačkoliv to mnozí objevili o dost dříve, další to příliš neobjevují. Pěkné názvy ty „submisivní dominantní produktivní deprivace zombie fašismu“ od pánů docentů a profesorů. Možná bychom potřebovali, aby obyčejné mámy, tátové, učitelé a další věděli bez těch praštěných vědeckých popisů a názvů jaká čertovská hra se s nimi hraje, na což jim stačí „selský rozum“ a svoji spoluúčast v té čertovské hře omezovali. Zatím v ní chtějí povětšinou uspět a spolupracují na své zkáze…

    Máte úplnou pravdu.

  • Sio • 12. března 2016

    Irena napsal

    http://politikus.ru/articles/71842-pismo-stalinu-ot-geroya-sssr-podpolkovnika-gosudarstvennoy-bezopasnosti-orlovskogo.html

    Ano, jsou takoví lidé. A není jich zase tak málo, i když ne každý z nich je navíc tak schopný. Dnes se jim ovšem moc dobře nevede. Hned po sametu se staly kromě Jiráskových knih u nás (víme, od kud vane vítr) také romány „Jak se kalila ocel“ a „Daleko od Moskvy“. Jako kluk jsem je četl, byly o něčem podobném, tak jsem si na ně vzpomněl. Příběh Orlovského je ve velmi podobném duchu. Ale kam se tohle hrabe na dnešní thrillery, že? Ty svou prázdnou bezduchostí na celé čáře poráží všechna taková díla a lidské osudy. A bezduchost je dnes ceněna, jak správně říká článek.

  • Béda • 12. března 2016

    http://www.nwoo.org/2016/03/12/heiner-gehring-kontrola-mysli-cast-1/

    Přednáška je rozdělena na dva díly. V prvním díle se pojednává o klasických technikách kontroly mysli:

    1. propaganda v hlavních médiích a různé metody
    2. podprahové zprávy a sdělení v TV, rádiu a hudbě
    3. klasická kontrola mysli – vymývání mozků, lobotomie, chirurgie mozku, elektrošoky
    4. pokročilá kontrola mysli a elektromagnetické vlny
    5. implantáty
    6. pokročilé metody kontroly mysli v SSSR, NDR a Polsku

    Podrobněji se pak rozebírá kontrola lidí strachem a vinou, používání anglicismů a manipulace s jazykem, propaganda a lži NATO, sekty a falešné statistiky, přijímání do zednářské lóže. Proč někdo potřebuje sbírat data a sledovat chování lidí? Dalším tématem jsou tajné aromatické substance v potravinách a cigaretách. Co způsobují podprahová sdělení v televizi, rádiu a hudbě? Existuje v tzv. svobodě a demokracii cenzura, proč jsou některé knihy zakázané? Je možné elektronickými prostředky ovlivnit volby a referenda tak, že jsou předem rozhodnuté? Lze elektronicky kontrolovat myšlenky lidí a jejich řeč?

    V druhé části přednášky se pak rozebírají pokročilé metody kontroly mysli…..

  • hudryper • 13. března 2016

    Trošku upravená klasická scéna z filmu geniálního komika CharliehoChaplina.

    https://www.facebookcom/czech.WeAreHereAtHome/videos/1528762184091411/

    (https://www.facebook.com/czech.WeAreHereAtHome/videos/1528762184091411/)

  • hudryper • 13. března 2016

    Tohle ještě pořád funguje

    (https://www.facebook.com/czech.WeAreHereAtHome/videos/1528762184091411/)

  • Martin (už bez taky m) • 13. března 2016

    Ach ta „Jarní únava“…
    hlavně u mozkových závitů…
    Vážení, JDE S TÍM VŠÍM NĚCO DĚLAT!
    I jen hrstka SPOLUPRACUJÍCÍCH LIDÍ KTEŘÍ SE NAVZÁJEM AKTIVNĚ VĚDOMĚ PODPORUJÍ zastaví lavinu těch „nelidí“…
    Nezlobte se, ale i onen Mersejev musel vědět proč na prostřílených nohou dělal další a další kroky….
    Hudryperův odkaz na nicnedělání většiny Lidí včas, či vůbec je přesný.
    „Hlavně nic neriskovat, udržet si svůj standart…“
    Pěkně děkuji za takové „lidi“!
    Budu ty „kroky“ dělat až do konce.
    Bez ohledu na to, kolik „lidí“ bude tvrdit, že „nelze s tím udělat nic“… a psát o podmínkách,
    KTERÉ
    přitom
    I ONI SAMI
    mohou změnit
    KAŽDÝ DEN…
    DEJTE SI NĚKOLIK KOLEČEK POKLUSEM KOLEM PÁR BLOKŮ DOMŮ a STUDENOU SPRCHU!
    A vynechte jeden týden posedávání u PC zaměnivše jej za aktivní pohybové procházky po lesích či parcích naší dosud krásné země!
    Ano, i v tom předjaří je vidět hodně pěkného, vč. tvorečků a tvorů, kteří
    NA ROZDÍL OD MNOHÝCH LIDÍ DENNĚ MĚNÍ VŠECHNO!
    Občas si postesknout a projevit zklamání není špatné ani zlé.
    Děláme to všichni.
    Ale špatné a zlé je v tom setrvávat!
    Prosím nesklouzávejte k tomu!
    https://www.youtube.com/watch?v=lTtFG0jCAAo
    https://www.youtube.com/watch?v=6tYt2oF3Ics

  • Martin (už bez taky m) • 13. března 2016

    https://www.youtube.com/watch?v=y9gqp9Ij8HI

  • fajt • 13. března 2016

    http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/397470-ma-sanci-byt-novym-slovenskym-premierem-a-rika-strop-pro-prijimani-prerozdelovanych-migrantu-je-nula.html – V tom, že je postavena na přerozdělování, na sociálních balíčcích, na eurofondech, na množství daní a na rozdávání. Buďme upřímní – společnost nedokáže dlouhodobě vyžít ze sociálních balíčků a z vlaků zdarma. To, co potřebujeme, je ulehčit tvorbu hodnot. Ty, kteří jsou v naší společnosti tvořiví a snaživí, musíme ctít a hledat možnosti, jak jim ulehčit jejich snažení, nikoliv jim házet klacky pod nohy. To, co říkám, dělá pravice a to je podle mě jediné, co dokáže dlouhodobě fungovat … mno, mají se na Slovensku na co těšit, po tomhle experimentu vidím dalším premiérem ( a celkovým náčelníkem ) Slovenska vodcu Mariana Kotlebu. ..)

  • PPK • 13. března 2016

    Dolmen napsal
    Těžko může pozitivně na lidi působit prostředí společnosti, v níž je za národního hrdinu a génia prohlášen zhýralý opilec a pokrytec

    Zajímavé je, že v pořadu, komentovaném v článku, byly úspěšně od-ignorovány např. tyto důležité otázky:

    1/ Proč se v pedagogickém vzdělávání a v systému školství už 25 roků chodí po špičkách kolem pojmu AUTORITA UČITELE? Proč se na učiteli požaduje, aby si autoritu budoval, ale zároveň – s pokrytectvím typickým pro funkcionáře soudobé demokratury – se tiše živí podmínky pro existenci jejich všesměrové šikany vnucováním nevhodných forem inkluze a umělého vytváření zbytečných zaměstnaneckých pracovních míst kvalifikačně nedefinovaných „asistentů“ pod záminkou, „že to tak (hloupě) dělají i jinde“?

    2/ Proč politici tak urputně bojkotují požadavek, zákonem ustanovit profesi (nejen) učitele jako úřední osoby automaticky a zvýšeným způsobem chráněné zákonem? Proč zákon učiteli neposkytuje trestně právní ochranu, je-li při výkonu své služby napaden? Cožpak učitel nebo kdokoliv, kdo plní státem ustanovenenou veřejnou službu A NENÍ PRÁVĚ ÚŘEDNÍK, je pro stát profesí méněcennou? Anebo je to všechno tak jen proto, že politici mají strach, že pak by tu bylo oněch „úředních elit“ příliš mnoho a zvýšil by se sortiment jejich funkčně zvýhodňovaných konkurentů? Vědí naši politici, že i za Rakousko-Uherska byla zákonem ustanovena rovná prestiž učitelů SŠ a VŠ na úrovni státních zaměstnanců typu voják, nebo státní úředník?

    3/ Proč ve školství už konečně nejsou zrušeny TESTY ? (s výjimkou přezkušování slovíček jazyků nebo doslovného znění zákonných a správních norem, protože jen tam to opodstatnění má) ..

    4/ Proč ve středním a vysokém školství už konečně není zrušeno financování podle matějovsky idiotské zásady, že „peníze jdou za žákem“, zásady vedoucí v konečném výsledku jen ke konceptuálně a znalostně zaostalé ekonomice a k debilizaci národa?

    a takto by bylo možné ještě pokračovat

  • Sio • 13. března 2016

    Béda napsal
    kontrola

    Bédo, jste těžce pod kontrolou víte to?:-) Jak jste zmiňoval ty anglicismy vzpomněl jsem si na debatu okolo slova hoax a napadlo mě zjistit, kolik anglicismů jste v příspěvku použil. Tady jsou, nevylučuji, že jsem nějaký nepřehlédl:
    kontrola – control – řídit, řízení, přezkoumávání, dozor, dohled, ověřování
    klasický – classic – vytvořený klasikem; vynikající, formálně dokonalý
    technika – technique – metoda , technický postup
    rádio, lobotomie, chirurgie, elektrošoky, elektromagnetické, statistický, data, aromatické, substance, cigareta …
    Jak vidno, bez anglicismů a jiných cizích slov by byl problém vůbec ten příspěvek napsat. Ale můžete to napříště zkusit.
    Samozřejmě, tam, kde to jde bychom měli použít české výrazy. Třeba slovo kontrola se ve významu řízení moc v češtině nepoužívá. Takže, řízení mysli, ovládání mysli.

  • Béda • 13. března 2016

    Sio napsal
    Bédo, jste těžce pod kontrolou víte to?:-) Jak jste zmiňoval ty anglicismy vzpomněl jsem si na debatu okolo slova hoax a napadlo mě zjistit, kolik anglicismů jste v příspěvku použil. Tady jsou, nevylučuji, že jsem nějaký nepřehlédl:
    kontrola – control – řídit, řízení, přezkoumávání, dozor, dohled, ověřování
    klasický – classic – vytvořený klasikem; vynikající, formálně dokonalý
    technika – technique –metoda , technický postup
    rádio, lobotomie, chirurgie, elektrošoky, elektromagnetické, statistický, data, aromatické, substance, cigareta …
    Jak vidno, bez anglicismů a jiných cizích slov by byl problém vůbec ten příspěvek napsat. Ale můžete to napříště zkusit.
    Samozřejmě, tam, kde to jde bychom měli použít české výrazy. Třeba slovo kontrola se ve významu řízení moc v češtině nepoužívá. Takže, řízení mysli, ovládání mysli.

    Pane Sio,

    rozhodující je přece účel/cíl (třeba propagandistický) pro který se daného anglicismu podprahově používá, nikoliv že jde o slovo běžně zaužívané nahrazujícíjiné slovo se stejným významem bez podprahového poselství.

  • aram • 13. března 2016

    No ono to Sio všechno nebudou tak úplně původně anglické výrazy, jde o to , kdo od koho přebíral. Třeba kontrola, klasický, technika můžou být stejně tak dobře původu francouzského vzhledem k tomu jak se píšou. Chirurgie je ale stopro původu francouzského, protože anglicky je to surgery. Myslím, že nešlo o to, že se přejímá, ale o to, že se přejímá i tam, kde to není nutné. Třeba Němci se přejímání velmi bránili a to až tak, že to naopak bylo nepochopitelné jako např. TV – Fehrnseher.

  • Sio • 13. března 2016

    Béda napsal
    Pane Sio,

    rozhodující je přece účel/cíl (třeba propagandistický) pro který se daného anglicismu podprahově používá, nikoliv že jde o slovo běžně zaužívané nahrazujícíjiné slovo se stejným významem bez podprahového poselství.

    Moc nerozumím, nějaký příklad?

  • Sio • 13. března 2016

    aram napsal

    No ono to Sio všechno nebudoutak úplně původně anglické výrazy, jde o to , kdo od koho přebíral. Třeba kontrola, klasický, technika můžou být stejně tak dobře původu francouzského vzhledem k tomu jak se píšou. Chirurgie je ale stopro původu francouzského, protože anglicky je to surgery. Myslím, že nešlo o to, že se přejímá, ale o to, že se přejímá i tam, kde to není nutné. Třeba Němci se přejímání velmi bránili a to až tak, že to naopak bylo nepochopitelné jako např. TV – Fehrnseher.

    Ale samozřejmě, mnoho anglických slov má původ ve francouzštině a velmi mnoho slov třeba v latině. Takže ano. Chtěl jsem tím ukázat, a váš příspěvek mou tezi potvrzuje, že jazykový purismus (až křečovitá snaha o absolutní čistotu) :-) je nesmysl. Cizími převzatými výrazy jsou zasaženy všechny rozvinuté jazyky. O manipulaci vědomím používáním převzatých anglických slov – to si rád nechám vysvětlit od pana Bédi.

  • aram • 13. března 2016

    Sio, nevím jak to myslel Béda, ale já se domnívám, že jsou skutečně slova pro která český ekvivalent existoval už dříve než přišly např. PC . Vidíme a slyšíme to dnes denně jako třeba shop. Nedávno mně rozesmál jeden kuchař v rozhovoru, který prý cosi vaří day bye day (nebylo by angl. správněji day after day?, ale co možná se díval v TV na Step bye step) přičemž den za dnem nebo denně? je podle mne mnohem lepší, ale je to holt jen česky.

  • Sio • 13. března 2016

    aram napsal

    Sio, nevím jak to myslel Béda, ale já se domnívám, že jsou skutečně slova pro která český ekvivalent existoval už dříve než přišly např. PC . Vidíme a slyšíme to dnes denně jako třeba shop. Nedávno mně rozesmál jeden kuchař v rozhovoru, který prýcosi vaří day bye day (nebylo by angl. správněji day after day?, ale co možná se díval v TV na Step bye step) přičemž den za dnem nebo denně? je podle mne mnohem lepší, ale je to holt jen česky.

    Chápu. Ale o to mi přece jde. Která slova byla převzata z angličtiny, protože někdo chtěl manipulovat s naším vědomím?
    Jinak nerozlišuji anglická slova na ta, co byly před nebo po objevení PC. Ona ta slova, která s tím souvisí, jsou nová nejen pro nás, ale i v angličtině. Příkladně slovo „hardware“ nabylo nového významu a příkladů jsou asi tisíce. Překládat je vede někdy je komickým situacím. Češi jsou, jak známo, smějící se bestie. Říkat místo Microsoft třeba Hodněmalýměkký by zřejmě vyvolávalo smích.

  • zedd • 14. března 2016

    Jazykovědci dnes musí chrochtat blahem. Nejen, že jim digitální éra přinesla dříve nemyslitelné nástroje sběru a analýzy dat, ale i zcela novou jazykovou niku, která se překotně rozvíjí a v posledních letech se přímo týká většiny populace.
    Počátky jsou vždy těžké a někdy komické. Windows Explorer se mohl v CZ mutaci jmenovat Rozvědčík – což má své nepopiratelné kouzlo. Naopak důsledné klepání případně poklepávání v dokumentaci Windows bylo čistě a pouze trapné – klepání lze jistě myší docílit, nicméně kliknutí je zde natolik foneticky výztižné, že převáží jakýkoliv jiný pohled. Ten pokus byl navíc učiněn v době, kdy se u nás již léta klikalo a snad i klikošilo. Slovo bylo dávno domestikované a snad nikoho neuráželo.

  • idiotronic • 14. března 2016

    Pan Sio si správně všiml, že kontrola a ,,control“ se v češtině a angličtině tak docela nekryjí. Ještě horší je to u výrazů ,,technika “ a ,,technologie“. Žurnalisti, kteří si prosadili, že nebudou maturovat z matematiky, fyziky, chemie a podobných pavěd, ti je běžně zaměňují jako ekvivalenty, ačkoli ani z angličtiny nelze přeložit ,,technology“ jako ,,technologie“. (MIT je vysoká škola technická, nikoli technologická). K překladu je potřeba rozumět kontextu. V 70. létech minulého století k nám pronikla tato diskuse z německých (elektro) časopisů a celkem logicky, slovo opsalo řecko-francouzsko-německo-český oblouk.
    Zmínění žurnalisté přejímají slovo, které už je jednou ( z němčiny) převzaté.
    Bránit se přejatým slovům je rozumné, pokud se slovo již neustálilo.
    Slovo ,, übelagerungsempfäger“ (velké přehlásky mi nejdou) jsem nalezl spíše jen ve slovníku, r Superhet je běžnější . Fernsehen se zřejmě osvědčilo, stejně jako rozhlas v češtině (nedávno jsem četl ironický ,,rozhoax“). Příkladem defektního utvoření názvu je ,,igelit“ pro polyethylen, ale ujalo se to, ačkoli je výraz obsazen pro jiný materál. Jen elektronika sama vygumovala z dějin ,,magnetoskop“ jako přístroj pro zaznamenávání obrazu na magnetopáskové kazety. (k nahlédnutí v popelnici)
    Doba, kdy došlo k převzetí cizího slova mu udílí i výzamový posun. Můžete strávit soustředění se svými spolupracovníky v kempu, možná v táboře, ale určitě nemůžete trávit nějaký čas s kolaboranty v lágru(koncentračním) , ačkoli je to jen
    překlad ( některé automatické překladače se dají k srovnatelným skvostům donutit:,, Buď vítán, Nortone, veliteli, pod okny 3. listopadu“ jo, to bejvaly časy…). Takže zanechme chozrasčotu a přejděme k byznysplánu.

  • Aleš • 14. března 2016

    Výchově dívek a hochů v Čechách nepomůžeme prázdnými debatami o používání anglicismů, germanismů apod. ale jak říká Martin. Alou ven. A rozvíjet smysluplné podněty páně Čenka a některých diskutérů. Nedá mi, ač neosloven, budu rozvíjet pěkný a věcný komentář. Napadl mi jeden relevantní důvod, proč nejsou zrušeny testy. Školství kleslo tak hluboko, že již v řadě předmětů učitelé nemají možnosti a neumějí hodnotit výsledek vzdělávacího procesu jinak než formou primitivního testu. Aspoň nějaké, byť blbé výsledky reflexe (zčásti i sebereflexe) než žádné… Od dob, kdy pan komentátor sám učil, asi nějaká doba uplynula, a divil by se, kam až ten vzdělávací proces může klesnout. Prostředek zombifikace mládeže tak zůstává ve funkci menšího zla proti absolutnímu rozkladu.

  • Lena • 14. března 2016

    Nevím, jak vy, ale mám pocit, že se ve svém „životním“ (umrtvujícím) prostředí, vlastně hrobě, zmítáme a nenacházíme kolem sebe žádné jedince ochotné a schopné spolupráce. Tak na sebe zoufale voláme přes Internet (zde OM), ale jinak jsme pečlivě obaleni hlínou z těch všech „živých“ mrtvých, kteří nás paralyzují a snaží se zabránit, abychom se setkali, spolupracovali sociálně fyzicky, minimalizovali životní náklady a vytvořili silnější organizační jednotky, které by alespoň z části odolávaly tomu mrtvolnému marasmu, agresivitě prostředí a produkovaly vyšší kvalitu člověka. Iluze…
    Vzdělané lidi je obvykle potřebné napřed pře-vzdělávat (nechtějí), saturovat či relativizovat vzdělání, které dostali, doplnit jej jiným vhodnějším (nechtějí). Pak teprve je možné začít s výchovou, která rozšiřuje jejich mysl a doplňuje ji alespoň o 1-2 rozměry navíc (nechtějí), pak je potřeba je postavit na vlastní nohy (nechtějí), aby pokračovali sami (nechtějí)… Mezitím zestárli (chtějí), fyzicky zdegenerovali (chtějí), nebo umřeli (chtějí). Podchytit je včas v dětství není možné. Systém své rukojmí žárlivě chrání. Samotní rodiče jsou zombie a vychovávají v nejlepší víře ze svých dětí také zombie, to aby byly úspěšné a šťastné v „životě“, aby trpěly v zombie stavu.

  • hrk • 14. března 2016

    Leno,
    díky za slova: – na sebe zoufale voláme přes Internet (zde OM), ale jinak jsme pečlivě obaleni hlínou z těch všech „živých“ mrtvých, kteří nás paralyzují a snaží se zabránit, abychom se setkali, spolupracovali sociálně fyzicky, minimalizovali životní náklady a vytvořili silnější organizační jednotky, které by alespoň z části odolávaly tomu mrtvolnému marasmu, agresivitě prostředí a produkovaly vyšší kvalitu člověka.
    Díky autorovi za článek!
    V nejmenované škole jedné učitelce střihl žák facku.
    Rodiče přispěchali s bumážkou z PPporadny, že chlapec má nějaké psych. problémy.
    Chlapec není grázl, špatná je učitelka, měla se k němu chovat podle diagnózy.
    – jo, že se jí papír dostal do rukou až po akci? Co je komu po tom?
    Vy nevíte, ČÍ je to dítě?
    Může být ráda, že nepřišla o místo.

  • Ladislav Hinner • 15. března 2016

    „Když protivník říká : nepřejdu na vaši stranu, já v klidu odpovídám, tvoje děti k nám už patří. Tyto překonáš. Tvoji potomci ale stojí v novém táboře. Zakrátko nebudou znát nic jiného, než toto nové společenství“. Toto pronesl na adresu politických protivníků ve svém projevu 6.listopadu 1933 Adolf Hitler.