Diskuze k článku


  • peter. • 13. února 2018

    https://www.youtube.com/watch?v=nfcCT2aDFnE

  • hudryper • 13. února 2018

    Vážený Peter,
    už několikrát mi byla vrácena pošta,kterou jsem Ti adresoval. Dnes jsem se asi
    dověděl proč tomu tak bylo. Koresponduješ prostřednicvím centrum ,a tak si
    pžečti toto :
    https://aeronet.cz/news/vime-prvni-bakaluv-freemail-centrum-cz-maze-a-blokuje-od-prosince-minuleho-roku-vsechny-emaily-ktere-obsahuji-odkazy-nebo-zminky-o-serverech-ceske-alternativy-blokovan-je-aeronet-parlamentni-listy/

  • fajt • 13. února 2018

    hudryper napsal
    hudryper

    pánové, je hloupost krmit bakalové sračkomety emailovou přítomností , ani seznam není lepší ( taky jim za posledních 5 let odešlo na dvě stě tisíc klientů) , tam vám přímo ( asi preventivně) otvírají poštu a jestli si ještě dovolíte jít na jejich soc. siť Lidé a tady se zapojit do diskuze o dnešní společnosti jenom trochu reálně, máte z fleku ban a jste vedeni jako škůdci světového kapitalismu ( podotýkám, že na osobní profil vyžadují fotku jako na pas, jinak vás mezí jejich pedály, zvrhlíky a armádu trollů vůbec nepustí) – takže doporučuji jakýkoliv el. komunikační systém jenom ne ten český. ..)

  • fajt • 13. února 2018

    https://i.imgur.com/d5bFfTI.jpg

  • peter. • 13. února 2018

    peter. napsal

    https://www.youtube.com/watch?v=nfcCT2aDFnE

    Prečo toho Judáša nikto v RF neobžaluje z vlastizrady a nepostaví pred súd ?

  • fajt • 13. února 2018

    https://www.youtube.com/watch?v=wfSECqkXcY8 – tak to je dost přesvědčivé a brutální – rozhodně bych dnes v ruské armádě sloužit nechtěl. ..

  • fajt • 13. února 2018

    https://www.youtube.com/watch?v=Ouf7hQ4wKeM – США Нанесли Авиаудары По Российским Военным В Сирии

  • fajt • 13. února 2018

    https://kresy.pl/wydarzenia/regiony/europa-srodkowa/haaretz-netanjahu-chce-by-szczyt-grupy-wyszehradzkiej-odbyl-sie-izraelu/?utm_source=notification&utm_medium=browser – tak další V4 může být v Izraeli, jestli tohle projde, tak jewrejci už můžou naprosto směle říci, že východní Evropa je jejich – doufám, že Duda je pošle do dupy. ..

  • peter. • 14. února 2018

    fajt napsal

    https://www.youtube.com/watch?v=Ouf7hQ4wKeM– США Нанесли Авиаудары По Российским Военным В Сирии

    https://www.hlavnespravy.sk/o-smrti-stoviek-ruskych-zoldnierov-v-syrii-nasledkom-uderu-americkeho-letectva/1311430

  • fajt • 14. února 2018

    peter. napsal
    https://www.hlavnespravy.sk/o-smrti-stoviek-ruskych-zoldnierov-v-syrii-nasledkom-uderu-americkeho-letectva/1311430

    Kreml včera připustil čtyři mrtvé, protože na internetu byli jasně prokázané totožnosti mrtvých ( ale hned taky dodává, že se to musí prošetřit a že ruská vláda o nějakých žoldnéřích neví a taky do tohoto prostoru nikoho neposílala – což je přinejmenším nepravda https://www.casopis-sifra.cz/pri-naletech-v-syrii-zabila-koalice-vedena-usa-ctyri-rusy/ ) – ve věci padlých ruských bajců skupiny Vagner, kterou rozstříleli američané, tak se přikláním k názoru bývalého specnaze ( o video výše ) , velmi jasně a přesně definoval poměry v ruské armádě a v ruské vojenské komunitě, taky naprosto jasně řekl, jak se má poměr dnešního Kremlu k jeho mužikům ( to je opravdu zemitý názor, který má svou logiku a osobní zkušenosti), takže jeho slovy – ano, byli tam ruští občané, ano, byli tam na kontrakt, ano, Kreml je zazdil a zazdí je znova, i když je tam lidé z ruské vlády poslali, ano, přiznané ztráty je nutno násobit až desetinásobně ( viz čečenská válka), ano, nebyli by tam, kdyby v současném Rusku se dalo vydělat jinak a ne jako špinavá sabaka, na kterou ruští oligarchové zvysoka serou a mají ruský lid za své otroky ( musor) – prostě v Rusku se na pozadí vojenské kampaně v Sýrii buduje brutální kapitalismus, tedy NWO prostor na ruský způsob, ano, celý Kreml a Duma má své zájmy hlavně na západě ( tam mají i své rybjata ) a Rusko jenom rabují ( Putin tomu jenom dává přijatelný ideomediální ksicht, který se sem tam trochu protrhne, ale na nějakou sebereflexi v Kremlu není čas a už vůbec ne dobrá vůle) – jenže i v Rusku už Kremlu ( a jejich mluvicím hlavám ) co dělají i v Sýrii vše nevěří a takoví ruští yotubeři jejich propagandu podrobují oprávněné kritice – https://www.youtube.com/watch?v=zwQ6CKuris8

  • peter. • 14. února 2018

    fajt napsal
    tak se přikláním k názoru bývalého specnaze ( o video výše ) ,

    Ja som si z toho čo povedal bývalý „specnazovec“ vybral to,že tí chlapci si išli do Sýrie zarobiť, išli tam dobrovoľne,bez akýchkoľvek ideologických pohnútok. Platí ich sýrsky režim a sú si vedomí všetkých rizík.Neboli to len etnickí Rusi a tak ruská vláda pomoc týchto žoldnierov síce využíva,no hlásiť sa k nim, ani brať na seba zodpovednosť za ich životy nemusí a ani to nie je žiadúce.USA majú podobné vzťahy so svojimi žoldniermi z „Blackwater“.

  • fajt • 14. února 2018

    peter. napsal
    peter.

    máte pravdu, nemusí, pokud je v Rusku režim jaký je, opravdu nemusí veřejnosti po pravdě či jinak nic zveřejňovat – sice americká vláda s Blackwater, dnes Academi, úzce spolupracuje, americká armáda této soukromé bezpečnostní složce poskytuje úzkou součinnost a vojensky strategickou podporu ( protože jsou v ní bývalí vojáci, zpravodajci a vojenští technici a vlastní ji / oficiálně/ bývalý am. důstojník ) a v Iráku i v Afghánistánu ( kde jsou desítky tisíc amerických nájemníků ) jim poskytuje logistické zázemí i plné voj. krytí – krom toho jde ( i grp Vagner) o soukromé firmy ruských politiků, za které přeci Kreml nemůže nést žádnou odpovědnost – nechci ani domýšlet, že skupinu Vagner cíleně rozstřílela americká armáda na žádost ruského zaměstnavatele, kterému se blížila výplatní povinnost pro jeho žoldáky, tak raději uplatil američany ( možná ho to vyšlo levněji), v Sýrii jde přeci čistě o byznys a tam jsou peníze až na prvním místě – máte pravdu, nemá žádný význam sledovat padlé, prostě je to pouhá statistika v účetních knihách velkých kapitálových hráčů, kteří mohou všechno. ..)

  • Aleš • 14. února 2018

    http://www.novarepublika.cz/2018/02/pcroberts-rusko-je-na-musce-at-uz-si-to.html
    Vážnější trhlinu v postupu Ruska spatřuji, když hazarduje s důvěrou Kurdů v Afrínu, jen aby si na chvilku získali na svoji stranu nevypočitatelného Erdogana. Váhu takového podrazu by mohlo vyrovnat snad jen vystoupení Turecka z NATO a jeho zrušení. Což moc pravděpodobné v nejbližší době není. Jediné co by dávalo logiku, je, že Turecko čeká na Rusko, až POMALU zničí islámský stát a ten do té doby oslabí Kurdy. Což je podobně nechutné.
    Na druhou stranu abychom nekřivdili.
    Jestli v rámci počtů případných mrtvých Rusové nevsadili na kartu menšího zla.
    https://cz.sputniknews.com/svet/201802136781808-idlib-priprava-provokace-chlor/
    http://www.literarky.cz/blogy/tereza-spencerova/25720-izraelska-stihaka-sestelena-nad-syrii-byla-to-past
    Trump ostře zkritizoval za poslední aktivity Izraele Izrael. A mezi činy Trumpa a Putina souvislosti vidím.

  • fajt • 14. února 2018

    panská logika má po čertech daleko do logiky ( a zájmů) prostého lidu – ale zase kdo je lépe organizovaný, ve svém jednání promyšlenější a vytrvalejší, kdo si dokáže opravdu stát za svým a své si i obhájí, že. ..)

  • fajt • 14. února 2018

    alespoň se člověk denně ujišťuje, že udělal správná životní rozhodnutí … a to potěší :-)

  • peter. • 14. února 2018

    fajt napsal
    sice americká vláda s Blackwater, dnes Academi, úzce spolupracuje, americká armáda této soukromé bezpečnostní složce poskytuje úzkou součinnost a vojensky strategickou podporu

  • fajt • 14. února 2018

    http://www.vhu.cz/tragicky-americky-nalet-na-prahu-14-unora-1945/ – trocha historie o jednom spojenci a jeho dobrodiní , které nakonec naučí celý svět. ..)

  • peter. • 14. února 2018

    peter. napsal
    sice americká vláda s Blackwater, dnes Academi, úzce spolupracuje, americká armáda této soukromé bezpečnostní složce poskytuje úzkou součinnost a vojensky strategickou podporu

    fajt:
    https://www.hlavnespravy.sk/byvali-zoldnieri-blackwater-uz-poznaju-svoj-trest-za-masaker-v-iraku
    Tí od Vagnera tiež nebudú nejaké „holubice mieru“.Podpísali kontrakt,odvádzali svoju robotu,brali za to nemalé peniaze a vedeli,že za tie prachy riskujú svoje životy.
    Myslím,že keby bol v Rusku iný režim,tak by neboli ani konflikty na BV.

  • fajt • 14. února 2018

    peter. napsal
    fajt:
    https://www.hlavnespravy.sk/byvali-zoldnieri-blackwater-uz-poznaju-svoj-trest-za-masaker-v-iraku
    Tí od Vagnera tiež nebudú nejaké „holubice mieru“.Podpísali kontrakt,odvádzali svoju robotu,brali za to nemalé peniaze a vedeli,že za tie prachy riskujú svoje životy.
    Myslím,že keby bol v Rusku iný režim,tak by neboli ani konflikty na BV.

    to ani v té Academi nejsou žádní lidumilové, dost je jich tam psychicky narušených, někteří bez zabíjení ( jedno koho ) ani neumí žít – ale tady jde spíše o přístup vlád, které si tyhle vzteklé psy drží na svých válečných polygonech – bude se muset ruská oligarchická grupa ještě hodně přiučit ( a možná to nakonec sama položí velkému spojenci ) – Peter, lepší časy se už nevrátí, v Rusku na to nejsou ani mentálně připravení, krom toho začínají podobně hloupnout a blbnout jako jejich lépe oblečení sojuzniky ( kdybych byl mladší a dokázal bych bez problému vegetit v arktickém luftě a v kožuchu mrtvé polární obludy , tak jsem si mohl jít jen tak z plezíru vykopat pár průhledných uhlíků a vylít do sebe pár litrů samohonky, koleš to dal a nestěžuje si, nehledě na kontakty, které maj daleko větší cenu ) . ..)

  • fajt • 14. února 2018

    Aleš napsal

    https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/463366-putin-je-vazne-nemocny-tvrdi-the-independent.html
    stejný rukopis jako u nás

    měl by zajet za svou dočeri a tam si lehnout do pořádný bolnici. ..)

  • Martin (už bez taky m) • 14. února 2018

    Aleš napsal

    http://www.novarepublika.cz/2018/02/pcroberts-rusko-je-na-musce-at-uz-si-to.html
    Vážnější trhlinu v postupu Ruska spatřuji, když hazarduje s důvěrou Kurdů v Afrínu, jen aby si na chvilku získali na svoji stranu nevypočitatelného Erdogana. Váhu takového podrazu by mohlo vyrovnat snad jen vystoupení Turecka z NATO a jeho zrušení. Což moc pravděpodobné v nejbližší době není. Jediné co by dávalo logiku, je, že Turecko čeká na Rusko, až POMALU zničí islámský stát a ten do té doby oslabí Kurdy. Což je podobně nechutné.
    Na druhou stranu abychom nekřivdili.
    Jestli v rámci počtů případných mrtvých Rusové nevsadili na kartu menšího zla.
    https://cz.sputniknews.com/svet/201802136781808-idlib-priprava-provokace-chlor/
    http://www.literarky.cz/blogy/tereza-spencerova/25720-izraelska-stihaka-sestelena-nad-syrii-byla-to-pastTrump ostře zkritizoval za poslední aktivity Izraele Izrael. A mezi činy Trumpa a Putina souvislosti vidím.

    Kulové hazardují- s důvěrou v ty, kdo se cpali do zadku „hhvězd a phuhů“??! Ať je tedy ta velká US prdel před NOTO-sojuzniky sultána nyní ochrání…!
    V posledním textu Uzunoglua na PL je tolik PROTISYRSKÉHO ŽVANĚNÍ, že už mu nevěřím nic…
    Dokud si Kurdové neuvědomí, že bez jednotné Sýriie nepřežijí, budou jen za užitčené idioty.
    Nechápu proč by Rusové tisíce kilometrů od svých domovů měli umírat za nedůvěryhodné užitečné idioty. Kurdové si musí sami srovnat co chtějí a poněkud sjednotit zcela roztříštěný postoj, smířit se se Sýrií.
    Sultán v Turecku znamená oslabené jižní křídlo NATO v klíčové zemi v klíčové době, to RF stojí za trochu komedie…
    „Projekcí přání hyen“ nevěřím Aleši, medicinu a energetiku světa zneužívající Euroatlantické chamradi nevěřím ani slovo.
    Rusko především hájí své zájmy (což je naprosto v pořádku) – a teprve na posledním místě mu jde o nějaké naivity vůči „spravedlnosti“ ve světě – často mezi těmi, kdo jej nechali na holičkách již nejednou v minulosti…
    Rusko tu je spíše v mnohém (ne ve všem) jako vzor, nikoliv ale jako světospasitel pro kupčící idioty…

  • Aleš • 14. února 2018

    Pochopil jsem, že Yekta snídal moc euroatlantské kaše, nicméně z pozice Kurda to musí být beznadějné vyhlídky. A přístup našich politiků dobře zhodnotil Hošek.
    http://www.prvnizpravy.cz/sloupky/neomarxismus-nejen-unisex-pisoary-take-valka/
    To je vidět i na přístupu bývalého prezidenta či jeho syna.
    http://institutvk.cz/clanky/1086.html
    Do Schulze se opřel, kritizujíce migranty, do makaróna, za Duku orodují taky.
    Ale do NATO?
    A co se týče ruských zájmů. Vypadá to, že nehájení ruských zájmů v případě mnoha úmrtí ruských vojáků, je jen desinformace.
    https://cz.sputniknews.com/svet/201802146784248-zdro-ministerstvo-zahranici-rusko-zprava-smrt-syrie-rus/

  • peter. • 14. února 2018

    Aleš napsal

    https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/463366-putin-je-vazne-nemocny-tvrdi-the-independent.html
    stejný rukopis jako u nás

    Bez obáv Aleš!Na odhaľovanie hoaxov máte predsa v ČR komisiu odborníkov.A keď ona povie,že sa nejedná o hoax,tak môžete vziať jed na to,že Putin už umiera.
    https://mika.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=571403

    :-)

  • Martin (už bez taky m) • 14. února 2018

    Jeden z mnoha prostředků k oblbování lidí a pro jejich pro ně žádoucí přeměnu na „biomasu lidských zdrojů“ je u naprosto ničeho se neštítící „postetické“ Euroatlantické mafie chrlení negativní zpráv – „s psím pohledem soucitného ředitele zeměkoule“
    Kašlu jim na to naprosto.
    Slunce stále vychází na Východě!
    Tak tomu было, есть и будет !
    Nejsem stejně slaboduchý jako oni…
    http://tass.com/politics/989945
    http://tass.com/economy/989863
    https://www.youtube.com/watch?v=whj_BZ4xhNc

  • Aleš • 14. února 2018

    Martine: Nepopírám, ale tohle směřuje jednoznačně k: фаши́ст нет челове́к!
    Asi to bude znovu nevyhnutelné. Nějaký pablb v Německu chce asi otevřít Pandořinu skříňku a pod rouškou “ férovosti“ útočí na Krym a argumentuje tím, že Německo nechce zpět Kaliningrad.
    Díky za zprávy z fronty. Nemám zvuk, ale obrázky jsou také výživné.
    U dalších dvou zpráv jsem si všiml odkazu ze včerejška, kdy Lavrov mj. prohlásil, že Kurdové jsou nedílnou součástí syrské společnosti a že bez jejich spolupráce nedojde k ukončení konfliktu.

  • orinoko • 14. února 2018

    Sakra, to je hustý. Testosteron jak tsunami na maják.
    Tak jak, už se tesite na světovou v podání soudruha Trumpa? Toho !idumila, zidomila, Dobromila a naděje pro rukodelny plebs?
    Ted si dam velkou Kurdovku a z pruhu a hvězd se racim poblejt.

  • peter. • 14. února 2018

    http://www.freeglobe.cz/Articles/25629-nemate-na-vyber-pane-prezidente-to-uslysel-trump-od-sede-eminence-budete-valecnym-prezidentem-.aspx
    McCain končí so životom,no jeho „alter ego“(Jim Mattis)vedie svet spoľahlivo a neomylne do katastrofy.
    Je to len poskok tento Trump.

  • orinoko • 14. února 2018

    Peter, to je na žalobu. Vyzrazení stadniho tajemství. Chapes?
    A jinak také pomyslná trepanace některých českých lebek včetně Zemana.

  • orinoko • 14. února 2018

    Pisou o zainteresovaných v Nove republice.

  • peter. • 14. února 2018

    Tak Rusi bez ruskej zástavy a hymny prehrali v hokeji so Slovenskom .Teraz by ich tréneri mali úplne odstrihnúť od internetu a ruských médií,lebo takú nakladačku akú dostávajú v diskusných fórach neunesie žiadny normálny človek.Mali jedinú šancu : Vyhrať čo sa dá a pri ukončení OH,vrátiť pekne všetky získané medaile zástupcom MOV.To by bolo gesto,ktoré by im vrátilo česť a úctu občanov Ruska.

  • orinoko • 14. února 2018

    Je třeba přežít OH / Omyl Hoven/, ruské prezidentské volby a zasrane Mistrovství sveta v cutane. Pak nadejde čas , kdy se věci dostanou do reálných proporci. Osobně nechapu ruské nadbihani v pořádání kdejakeho světové zbytneho sajrajtu.
    Ačkoli z toho mala , co jsem viděl, mám pocit, ze Soči a soucasna jižní Korea OH je něco jako nebe a dudy.

  • peter. • 14. února 2018

    orinoko napsal

    Je třeba přežít OH / Omyl Hoven/, ruské prezidentské volby a zasrane Mistrovství sveta v cutane. Pak nadejde čas , kdy se věci dostanou do reálných proporci. Osobně nechapu ruské nadbihani v pořádání kdejakeho světové zbytneho sajrajtu.
    Ačkoli z toho mala , co jsem viděl, mám pocit, zeSoči a soucasna jižní Korea OH je něco jako nebe a dudy.

    Presne tak!

  • PPK • 15. února 2018

    Aleš napsal
    A přístup našich politiků dobře zhodnotil Hošek.
    http://www.prvnizpravy.cz/sloupky/neomarxismus-nejen-unisex-pisoary-take-valka/

    Vážení nalejte si, prosím, čistého vína. Diskusní zmatenost a poraženectví je příznakem, že si někdo neví rady s tím, co se děje. Naopak – výmysl zvaný neomarxismus, to už je věc jiná. Tam účel posvětil prostředky, kdy strach z nevyvratitelnosti logiky marxismu vyplodil historickou lež o údajném krachu tezí a důkazů reality platnosti marxismu. Lež, kterou jasně vyvrátil vývoj SSSR v Rusku od vzniku v r.1917, čili od řádu nevolnického feudalismu až po vyspělou třídně spravedlivou velmoc s vítězstvím v 2WW a s vědou na úrovni atomových zbraní. Inu neomarxismus, toť vskutku důkladná trollovská smluvní práce ve mzdě, aby zmatení neználkové zase něčemu skočili na špek tak, aby se zapomnělo, který politický režim je trvale udržitelný a který je ten neudržitelný. Přitom jediným logickým kriteriem udržitelnosti politických režimů je míra jejich sociální spravedlnosti. Sociální spravedlnost je totiž fundamentální společenská humanistická zásada, zatímco jakékoliv právní systémy jsou jen účelové lidské výmysly ve službách mocensko politických režimů. A ty právní systémy? Ty humanistické být někdy sice mohou, ale někdy vůbec ne. Takže, abych to shrnul: Hošek v tom svém článku sice něco vymyslel, ale rozhodně to nevymyslel správně. Zbývá už jen otázka: Popletl to Hošek všechno ve svém věku – kdy v době „komunismu“ zřejmě leda tak tahal na provázku kačera – popletl to tedy jen neúmyslně, anebo zaměrně? Vzdělanost v právu jakožto v pouhém lidském organizačním výmyslu, to totiž ještě není stejná kvalita vzdělanosti, jako je logika vzdělanosti filozoficko politické plus reálná životní zkušenost člověka v politice. A politika, to je realita života, to nejsou jen prázdné fráze z knih nějakých juris-doktorů a jejich fámulusů tak zvaného práva.

  • peter. • 15. února 2018

    Aleš napsal

    Pochopil jsem, že Yekta snídal moc euroatlantské kaše, nicméně z pozice Kurda to musí být beznadějné vyhlídky. A přístup našich politiků dobře zhodnotil Hošek.
    http://www.prvnizpravy.cz/sloupky/neomarxismus-nejen-unisex-pisoary-take-valka/
    To je vidět i na přístupu bývalého prezidenta či jeho syna.
    http://institutvk.cz/clanky/1086.html
    Do Schulze se opřel, kritizujíce migranty, do makaróna, za Duku orodují taky.
    Ale do NATO?
    A co se týče ruských zájmů. Vypadá to, že nehájení ruských zájmů v případě mnoha úmrtí ruských vojáků, je jen desinformace.
    https://cz.sputniknews.com/svet/201802146784248-zdro-ministerstvo-zahranici-rusko-zprava-smrt-syrie-rus/

    https://www.hlavnespravy.sk/desive-svedectvo-z-europarlamentu-su-tam-sami-fanaticki-vitaci-imigrantov-neexistuje-moznost-ako-sme-tento-postoj-eu-zmenili/1312836
    Keď si tak spomeniem,koľko nádejí vzbudzovala svojho času „Syriza“ …..
    Popierať existenciu filozofického smeru – „neomarxizmu“je ako“pre stromy nevidieť les“a tvrdiť,že žiadny les neexistuje.
    Možno spochybňovať správnosť a pravdivosť – užitočnosť alebo škodlivosť tohoto smeru vo filozofii a sociológii pre vývoj spoločnosti,možno spochybniť aj spojenie názvu tohoto „učenia“s marxizmom a menom K.Marxa,ale nemožno spochybniť to,že existuje,prednáša sa na svetových univerzitách kde má výraznú podporu nie len u študentov ale aj u profesorov a tvorí základňu pre zmeny ktorých sme v súčasnosti svedkami a proti ktorým sa búri čím ďalej tým viac celý svet.V 60-tych rokoch výrazne ovplyvnil komunistické hnutie v Európe,keď sa klasické marxistické komunistické strany menili na tzv.“reformné“(revizionistické) a ktoré sa potom zmenili na strany socialistické.Mimochodom,ak spochybňujeme existenciu neomarxizmu preto,lebo vraj nemá nič spoločné s marxizmom,tak spochybňujme aj názov “ socializmus“lebo ten súčasný nemá s reálnym socializmom tiež nič spoločné.

  • peter. • 15. února 2018

    Komentár čaká na schválenie,aj keď neobsahuje jediné politicky nekorektné slovo,nadávku,vulgarizmus alebo niečo,čo by bolo v rozpore s pravidlami pre diskusiu na tomto webe.

  • PPK • 15. února 2018

    peter. napsal
    Mimochodom,ak spochybňujeme existenciu neomarxizmu preto,lebo vraj nemá nič spoločné s marxizmom,tak spochybňujme aj názov “ socializmus“lebo ten súčasný nemá s reálnym socializmom tiež nič spoločné.

    Ad marxismus a neomarxismus (vojenský analytik Koller pro neomarxismus používá slovo „euromarxismus“): Mají společný jen ten slovní základ – jméno K.Marxe. Toť vše, aby byl splněn jediný záměr, dostat tam a ZDISKREDITOVAT jméno Marxe a DÁT TO JAKO NÁLEPKU LEVICI, ačkoliv to bylo počato a zrozeno ideology z řad tzv. us neoconů – nic víc. Nebe a dudy. Tečka. Že ten „neo“ někde někdo učí i na univerzitách, to ještě neznamená žádnou obsahovou souvislost s marxismem. …. Reálný socialismus – to je definice používaná pro časové období existence vlády politické garnitury G.Husáka. Tam je společným jmenovatelem nikoliv nějaká rozdílnost mezi „socialismy“, ale jen ten letopočet času 70. a 80.let 20.století. Pořád to byl socialismus systémově stejný. Nu a jinak ty další rozdíly? U socialismu obecného či tzv. reálného – systémový rozdíl opět není žádný, zato u marxismu a neomarxismu by to snad šlo přirovnost k různosti významů takových slov, která sice na první poslech velmi podobně znějí, ale významově společné nemají nic. Chcete příklad? Dojem a vodojem …

  • peter. • 16. února 2018

    PPK napsal
    Reálný socialismus – to je definice používaná pro časové období existence vlády politické garnitury G.Husáka

    Reálny (skutočný socializmus) :def. „politická a ekonomická teória obhajujúca spoločenské vlastníctvo výrobných prostriedkov,kontrolu celej výroby,distribúcie a výmeny ako spravodlivý spôsob účasti pracujúcich na národnom bohatsve.Charakterizuje ho centrálne plánovanie“.Že by toto bolo charakteristické len pre Husákov režim je s prepáčením ťažký nezmysel.Delí sa na sociálno-demokratický a komunistický prúd.
    V súčasnosti,pod vplyvom práve „Novej ľavice“ resp. „neomarxizmu“ oba tieto prúdy od zmienenej definície ustúpili a zavrhli ju.Spoločenské vlastníctvo výrobných prostriedkov a centrálne plánovanie – to charakterizuje reálny socializmus a nie „Husákova doba“.
    Neomarxizmus môžete nazývať ako len chcete(analytický marxizmus,kritická teória,kultúrny marxizmus alebo hoci aj Frankfurtská škola),ale jeho existenciu tým nevyvrátite.Pravdu máte len v tom,že je to výmysel.Výmysel židovských marxistických filozofov sklamaných z toho,že v 1.svetovej vojne „proletariát“ sklamal a nevykonal to,k čomu ho predurčil K.Marx.Odmietol zvrhnúť kapitalizmus vo svetovej revolúcii..
    https://www.hlavnespravy.sk/co-je-neomarxizmus-a-ako-ovlada-zapadny-svet/840664
    K neomarxizmu je aj na internete spústa materiálu od renomovaných autorov.Stačí len zadať do vyhľadávača heslo „neomarxizmus“.

  • PPK • 16. února 2018

    peter. napsal
    Reálny (skutočný socializmus) :def. „politická a ekonomická teória obhajujúca spoločenské vlastníctvo výrobných prostriedkov,kontrolu celej výroby,distribúcie a výmeny ako spravodlivý spôsob účasti pracujúcich na národnom bohatsve.Charakterizuje ho centrálne plánovanie“.Že by toto bolo charakteristické len pre Husákov režim je s prepáčením ťažký nezmysel.Delí sa na sociálno-demokratický a komunistický prúd.
    V súčasnosti,pod vplyvom práve „Novej ľavice“ resp. „neomarxizmu“ oba tieto prúdy od zmienenej definície ustúpili a zavrhli ju.Spoločenské vlastníctvo výrobných prostriedkov a centrálne plánovanie – to charakterizuje reálny socializmus a nie „Husákova doba“.
    Neomarxizmus môžete nazývať ako len chcete(analytický marxizmus,kritická teória,kultúrny marxizmus alebo hoci aj Frankfurtská škola),ale jeho existenciu tým nevyvrátite.Pravdu máte len v tom,že je to výmysel.Výmysel židovských marxistických filozofov sklamaných z toho,že v 1.svetovej vojne „proletariát“ sklamal a nevykonal to,k čomu ho predurčil K.Marx.Odmietol zvrhnúť kapitalizmus vo svetovej revolúcii..
    https://www.hlavnespravy.sk/co-je-neomarxizmus-a-ako-ovlada-zapadny-svet/840664
    K neomarxizmu je aj na internete spústa materiálu od renomovaných autorov.Stačí len zadať do vyhľadávača heslo „neomarxizmus“.

    Zdá se mi, že zde vznikla některá nedorozumění v pochopení slov a vět:

    1/ Podstatou mé repliky nebyla osoba a režim G.Husáka, ale ČASOVÉ OBDOBÍ.
    Husákúv režim byl ideologicky jednotný. Neznám důkazy toho, že by se
    Husákúv režim dělil na sociálně demokratický a komunistický proud.
    2/ Nikde jsem nepsal, že neomarxismus neexistuje, ale odmítám ho akceptovat.
    3/ Opakuji – neomarxismus považuji za účelovou DISKREDITACI JMÉNA K.Marxe.
    Neomarxismus vidím jako účelový lidský výmysl, nikoliv přirozený svět.
    4/ Opakovaně studovat a vyvracet neomarxismus považuji za ztrátu času.
    5/ Jsem toho názoru, že účelem neomarxismu je odvést pozornost od
    základního problému kapitalismu – od sociální otázky a tím i od Marxe.
    6/ Neznám takový citát z díla K.Marxe, kde by bylo napsáno, že
    cituji „K.Marx.Odmietol zvrhnúť kapitalizmus vo svetovej revolúcii“ …
    Pokud ten zdroj PŘÍMO Z Marxova díla znáte, uveďte ho prosím přesně.
    7/ Nehodlám se nimrat v definicích názvů pojmů, zajímá mne obsah těch pojmů.
    8/ Proč? Definovat cokoliv může kdokoliv jak chce. Obsah tím ale nevyřeší.
    9/ Pokud Vy neomarxismus přijímáte, je to jen Vaše svobodné rozhodnutí.

  • peter. • 16. února 2018

    PPK napsal
    Zdá se mi, že zde vznikla některá nedorozumění v pochopení slov a vět:

    Reálny socializmus v Československu trval od februára 1948 do marca 1990.
    Neomarxizmus je rovnaký účelovo vytvorený „vymyslený“ filozoficko sociologický smer ako všetky ostatné,ktoré dali základ pre vznik rôznych ideológií.
    To čo ste napísal pod bodom 6 je úplne od veci lebo replika v mojom príspevku znie :…“výmysel židovských marxistických filozofov,sklamaných z toho,že v 1.svetovej vojne proletariát sklamal a nevykonal to,k čomu ho predurčil K.Marx“.K.Marx v čase 1.svetovej vojny bol už dávno mŕtvy.Sklamaní boli židovskí marxisti,súputnici Trockého a nie K.Marx.K historickej úlohe proletariátu sa Marx vyjadril tu:
    K.Marx : „Manifest komunistickej strany“2.kapitola,“Proletári a komunisti“.Pojednáva o historickej úlohe proletariátu – o nastolení diktatúry proletariátu o sformovaní triedy proletariátu ktorá dobije politickú moc a zvrhne nadvládu buržoázie.

  • peter. • 16. února 2018

    peter. napsal
    dobije

    dobyje

  • PPK • 16. února 2018

    peter – děkuji Vám za odpověď, která to nedorozumění objasnila. … Pokud jde o termín „reálný socialismus“, tak pokud si pamatuji, zde v Čechách byl poprvé používán až koncem 70.let 20.století, kdy někteří novináři pro období tzv. normalizace začali používat slova „rozvinutý, resp. zralý socialismus“, což se ale nesetkalo s pochopením u vedení KSČ (protože si asi soudruzi uvědomili, že např. ovoce po dozrání začíná hnít a mohlo by to být záminkou k ironickým poznámkám některých českých švejků a RFE na Západě) a tak česká media nakonec přišla s úslovím „socialismus reálný“. Faktem je, že stát už byl na tom ekonomicky velice dobře a proto slovo „rozvinutý“ nebylo tak docela od věci, protože se v té době mohutně stavělo (a nebyly to jen stovky tisíc bytů, ale i mnoho velkých staveb investičních typu metro nebo atomová energetika). Jak tomu bylo v terminologii médií na Slovensku, to nevím.

  • peter. • 16. února 2018

    PPK:
    Napísal ste,že odmietate akceptovať neomarxizmus.Podľa môjho názoru ho musí odmietnuť akceptovať každý normálny,zdravo rozmýšľajúci človek.
    Ja som pravdepodobne „extrémista“,lebo odmietam všetky ideológie.Myslím,že oni sú vždy produktom mysle nejakého „podivného“ mysliteľa,filozofa,ale vždy len človeka, ktorý vymyslí a rozpracuje nejaký svoj názor na to,ako by mal svet fungovať,niektorí z tých ktorí sa usilujú uchvátiť moc sa toho chytia a vypracujú z toho „ideológiu“,ktorou potom ospravedlňujú svoje konanie.Ja plne súhlasím s výrokom,že „filozofia je len pokusom teoreticky ospravedlniť svoje jednanie v honbe za mocou a bohatstvom.Neuznávam žiadne ideológie v mene ktorých sa masovo vraždia ľudia za účelom čohokoľvek.Za každým svinstvom možno vždy nájsť nejakú ideológiu ktorou sa to svinstvo následne ospravedlňuje.
    Mojou predstavou je štát v ktorom žije svojbytný národ,kde existuje celospoločenské vlastníctvo výrobných prostriedkov a ktorý riadia múdri a nezištní ľudia tak,aby zabezpečili pre občanov všetky hmotné aj duchovné potreby ktoré majú, spravodlivým prerozdeľovaním spoločnou prácou nadobudnutého bohatstva všetkými podľa potreby a zásluh..Štát,ktorý so susedmi udržuje dobré a priateľské vzťahy na báze obojstranne(!!!) výhodného obchodu,vzájomného rešpektu a spojenectva.Takéto vzťahy či už vo vnútri štátu alebo navonok možno budovať aj spontánne, bez nejakej ideológie.A keď už musím žiť vo svete kde sa medzi sebou vraždia ľudia v mene ideológií tak najľahšie sa dokážem zmieriť s tým,čo sa nazýva reálny socializmus.Len ho treba zbaviť všetkých deformácií,ktoré spôsobujú zase len ľudia.
    Tým,ktorí ma obvinia z nereálneho utopizmu odkazujem,že som už vo veku,keď si trochu toho utopického snívania môžem dovoliť,lebo som si istý,že tým nikomu a ničomu neuškodí

  • abx • 16. února 2018

    PPK napsal
    3/ Opakuji – neomarxismus považuji za účelovou DISKREDITACI JMÉNA K.Marxe.
    Neomarxismus vidím jako účelový lidský výmysl, nikoliv přirozený svět.

    presne tak, PPK. to, o com tvrdia, ze je „neomarxismus“, je podivne ucelova konstrukcia. kedze narazili, v poslednej dobe to zvedectuju tym, ze sa odvolavaju na „frankfurtsku skolu“. zakladom marxizmu je vsak nieco ine a to co nema tento zaklad, nemoze byt marxizmus ani neomarxizmus…

  • tatar • 16. února 2018

    fajt napsal

    https://kresy.pl/wydarzenia/regiony/europa-srodkowa/haaretz-netanjahu-chce-by-szczyt-grupy-wyszehradzkiej-odbyl-sie-izraelu/?utm_source=notification&utm_medium=browser – tak dalšíV4 může být v Izraeli, jestli tohle projde, tak jewrejci už můžou naprosto směleříci, že východní Evropa je jejich – doufám, že Duda je pošle do dupy. ..

    Na těch Kresech prodávají docela pěkný trička.

  • Aleš • 16. února 2018

    Neomarxismus je stejná nálepka, jako mnohé podobné, která má sloužit k diskreditaci levice, za neomarxisty označuje ty, kteří mají defraudovat jak levici, tak Marxe. Ve skutečnosti s levicí nic společného nemají, maximálně tak to, že někteří tzv. neomarxisti vstoupili do politických stran, které jsou nebo byli vnímány jako levicové, ale přesně jejich činy i nečinnost vede k tomu, že levicové po té již moc nejsou. Myslím, že si na om v tomto rozumíme, takže nás to už nezmate v případě použití citace s těmito nálepkami.

  • peter. • 16. února 2018

    Aleš napsal
    Neomarxismus je stejná nálepka, jako mnohé podobné, která má sloužit k diskreditaci levice,

    Keď je to len nálepka,ako vysvetlíte fakt,že títo „onálepkovaní“už ovládli OSN,orgány EÚ včítane EP,sedia vo všetkých vládach štátov EÚ a diktujú nám,čo je správne a čo nie,ako máme žiť,koho musíme tolerovať,koho musíme strpieť vo vlastnom štáte,nútia nás byť miernymi k tým,ktorí vraždia a znásilňujú v západnej Európe ľudí,prznia našim deťom ich detské dušičky svojim genderizmom,…a všetky tie zvrhlosti okolo práv LGBTI komunít a ktorí sa zjavne a dokázatelne snažia o rozklad klasickej rodiny…ktorí nám nasadili náhubok tzv. „politickej korektnosti“,ľudské nadpráva rôznych pofidérnych menšín…ktorí nám menia životy a vnucujú nám tzv.európske hodnoty ktoré vôbec nie sú našimi hodnotami…? Sú tu,riadia naše životy a v tejto situácii sa hádať o tom,či majú niečo spoločné s Marxom alebo nie,či sú ľavicoví,zelení alebo fialoví je dnes nepodstatné,lebo už dosiahli posty a postavenia ktoré im umožňujú páchať genocídu európskej civilizácie a jej nahradenie inou,cudzou civilizáciou.Ovládli nás a chcú nás zničiť.Tak je to a môžu si dať meno aké chcú,musíme ich brať vážne ako niečo,čo pre nás predstavuje existenčnú hrozbu.
    V 4 sa zatiaľ bráni.Možno preto chce Netanjahu aby jej predstavitelia zasadali v Izraeli.Možno usúdil,že predstaviteľov V4 treba znovu indoktrinovať holokaustom a prebudiť v nich pocit viny a bezpodmienečnej pokory za tento nacistický zločin.Lebo vinní sú všetci belosi.A aby sme boli poslušnejší!