Diskuze k článku


  • Sio • 24. května 2015

    Já vím, já vím, říká se, že zjednodušování je nebezpečné a taky někdy je. Ale přesto – zkusím shrnout, co tady na OM už ví skoro každý.
    1. EU je US kolonií a to bez vyjímky, potažmo i my jsme US kolonií. Nejpozději po událostech na Ukrajině a s tím spojeném chování nejvyšší představitelů Německa, Francie, Anglie, ale i třeba Polska o tom už není pochyb. U nás a v Maďarsku se nevydařili Zeman a Orbán a pokud byste sledovali útoky na Orbána o sdělovadel v maďarsku, tak zjistíte, že se podstatně neliší od těch Zemanových. Asi tam brzy bude Majdan, možná i u nás.
    2. Co znamená být kolonií? Znamená to být periferií, být ekonomicky vysáván. Pokud by se ani po pátém referendu ho nepodařilo prosadit, jstě se bude konat šesté. Nebo se to zkusí jinak. Asi větší hrozbou je to opravdu pro vyspělé státy EU. Je tam totiž mnoho, co se dá lidem ukrást. Kde nic není, ani čert nebere, což neznamená, že u nás nebudou krást taky.
    3. Kde je šance pro lidi ve vyspělých zemích EU, že nebudou okradeni? Pokud se Evropa opře o Rusko. To jí nic nevezme, naopak pomůže rozkvést.
    4. Nepolitiční občané EU (>90%), to nevědí.
    5. Elity v US to vědí. Elity v EU to vědí taky, ale zrazují své lidi.
    6. Vědění znamená moc.
    7. Klasika – rozděl a panuj. Mezi EU a Ruskem je dnes Ukrajina pod kontrolou US.

  • Sio • 24. května 2015

    Ještě k tomu, co to ten TTIP je. Nemá cenu se zabývat jednotlivými odstavci a vyjímkami, aby to bylo jasné. Je to výstřel série informačních balistických raket na důležitá centra řízení EU. Hlavice jsou svými důsledky horší, než kdyby byly jaderné. Budou umírat lidé. Opravdu hodně lidí, myslím, že to budou v důsledku milióny. Ti lidé budou možná žít tělesně, ale umřou po stránce informační, budou se chovat jako zombíci, roboti jejichž jediným cílem je přežít. Ostatně, takových nrtvol je kolem nás hodně už dnes, informační válka se nevede první den.
    A jaké má EU PVO? Pár procent probuzených lidí, jinak nic.

  • Alena • 24. května 2015

    Politika je všeobecně sv…., ale přežít se dá všechno, pokud není ohroženo naše zdraví, případně naše budoucí pokolení . To se nyní děje a bude dít v daleko větší míře, a to díky vyspělosti technologií a zmechanizováním zemědělské práce. Říká se, že když nejde o život, jde o h…., bohužel v současné době o život jde především.
    Vždyť právě s Monsantem Agrofert spolupracuje
    https://www.stream.cz/adost/10005702-glyfosat-rakovinotvorny-pesticid#nejnovejsi
    mimochodem, dle sdělovacích prostředků je v ČR větší výskyt rakoviny díky vyšší přirozené radiaci na našem území. Zdůvodnit se dá prostě všechno

  • Martin (už bez taky m) • 24. května 2015

    Naprostý souhlas s autorkou, v podstatě také s komentářem sia.
    TTIP nelze „zlepšit“, TTIP lze jen odmítnout – chceme-li si zachovat poslední atributy hry na národní a suverénní stát a tedy i toho JEDINÉHO důvodu k jeho existenci – ZAJIŠTĚNÍ BEZPEČNOSTI SVÝCH OBČANŮ.
    Osobně TTIP vnímám jako bezprecedentní útok na své osobní zájmy i jako jedinec. Její přijeti by znamenalo úplnou rezignaci státu na vymahatelnou, faktickou bezpečnost obyvatel ČR, zejména těch „nízkopříjmových“. Stát, jehož „politická“ „reprezentace“ toto učiní nemá žádný nárok na existenci ani na souhlas svých obyvatel s „právním“ „řádem“ které takový „státt“ „zakládá“… Ano mohl bych s těmi uvozovkami pokračovat. Případným schválením jakékoliv podoby TTIP se staneme BEZDOMOVCI VE VLASTNÍ ZEMI I EVROPĚ. Fakticky nám ji ukradou pod zadkem či nohama…
    A pokud se mocným oligarchického korporátního kasina nepodaří pobít, vyhladovět či otrávit většinu slušných, poctivých Lidí, pak by měli vědět všichni podporovatelé této a podobných smluv že jsou VLASTIZRÁDCI. I s očekávanými důsledky…

  • hudryper • 24. května 2015

    Sleduji,že v Německu je velmi živý protest proti TTIP i proti dalším „radůstkám“ made in USA. Doufám,že vnitropolitická situace v USA ,vyplývající z neúspěšné zahraniční politiky a systému
    financí realizaci smlouvy neumožní.Autoři všech současných pokusů svázat své „spojence“ ztrácí tempo a potýkají se se stále sílícím odporem na všech stranách. Každá smlouva platí jen tak dlouho, dokud ji některá ze smluvních stran nepřestane plnit. Novodobý kolonialismus v Evropě je založen na majetkové i morální (pedofilie)kompromitaci .Proces odhalování neuvěřitelně rozsáhlé
    sebranky zneužívající děti třeba v Anglii svědčí o tom,že tomu zřejmě nebude jinak ani v ostatní EU.V tomto procesu je třeba pokračovat a důkazy zveřejňovat. Tímto způsobem by se mohla evropská veřejnost postupně zbavovat morálně zcela diskreditovaných úředníku ve vládách a parlamentech,zejména především na bruselské unijní úrovni a v klíčových zemích EU.

  • mirror • 24. května 2015

    Kolegové, řádní lidé se vrátili z kostela z velké mše. Doufám, že se také účastníci sletu černoprdelníků ráno pomodlili, aby popřemýšleli, jak zatopit komunistce Bavorové z Budějovic.
    Doporučuji obrátit pozornost k tomuto tématu
    Битва цивилизаций 15 Любовь до нашей эры

    https://www.youtube.com/watch?v=bf3qWeQBTF4

    Dozvíte se, že prostituce začala v chrámech. Sio nám všechno vysvětlí z hlediska teorie řízení.

  • Béda • 24. května 2015

    Sio,

    v návaznosti na vaše první dva příspěvky v diskusi, se kterými zcela souhlasím, mohu říct: jsem velice rád, že i vy „IŤ-ák“ jste se časem dopracoval k pohledu, který někteří zdejší diskutéři zastávají již po léta.

  • Béda • 24. května 2015

    Béda napsal

    Sio,

    v návaznosti na vaše první dva příspěvky v diskusi, se kterými zcela souhlasím, mohu říct: jsem velice rád, že i vy „IŤ-ák“ jste se časem dopracoval k pohledu, který někteří zdejší diskutéři zastávají již po léta.

    Jinak je docela dost věcí, na kterých bychom se mohli sejít, jak čtu vaše příspěvky. Snad s tím rozdílem, že každý k nim docházíme postupně v různém čase a různým způsobem. Vám v tom třeba pomáhá teorie DOTu a vaše zkušenosti, mně moje teorie „DOT-u“ (bez idealismu a esoteriky) a mé zkušenosti. Samozřejmě logika, anebo „logika“ sehrávají taky svoje.

  • Sio • 24. května 2015

    Bédo, s váma je těžká debata. Mnohokrát jsem tu sdělil, že nejsem idealista a tím méně esoterik. Nevíte toho moc o postoji VP SSSR, kteří jsou tvůrci DOTU k idealismu a esoterice. Na to je potřeba nejen se s DOTU mnohem více seznámit, než jste to udělal vy a také umět vidět realitu ve více vrstvách, kterážto schopnost vám bohužel zatím chybí.
    Vy jste se k ničemu nedopracoval, jste to, co nazývám „věřící komunista“. Více věříte, než víte, proto moc nepochybujete. Někdy to může být skutečně výhodou. Nemusíte se o věcech, kterým vám stačí věřit, neustále ujišťovat.

  • Sio • 24. května 2015

    Mirrore, mluvíte o něčem, co vůbec neznáte. Jednou ze základních tezí DOTU je dělení řízení podle vrstev. Ta nejmocnější – světonázorová. Raději se zeptám – dochází vám, jak je světonázorová vrstva spojena s chrámy? Pokud ne, zkuste se zamyslet.

  • Béda • 24. května 2015

    Sio napsal

    Bédo, s váma je těžká debata. Mnohokrát jsem tu sdělil, že nejsem idealista a tím méně esoterik. Nevíte toho moc o postoji VP SSSR, kteří jsou tvůrci DOTU k idealismu a esoterice. Na to je potřeba nejen se s DOTU mnohem více seznámit, než jste to udělal vy a také umět vidět realitu ve více vrstvách, kterážto schopnost vám bohužel zatím chybí.
    Vy jste se k ničemu nedopracoval, jste to, co nazývám „věřící komunista“. Více věříte, než víte, proto moc nepochybujete. Někdy to může být skutečně výhodou. Nemusíte se o věcech, kterým vám stačí věřit, neustále ujišťovat.

    Sio,

    možná máte pravdu. Částečně to může být dáno tím, že doposud všechny mé hlavní „odhalení“, ke kterým jsem se podle vás nijak nedopracoval ale vždycky v mírném anebo vzdálenějším předstihu „dověřil“, v mnoha oblastech včetně obecné tendence k fašismu, posouzení 11/9, letu MH 17, Smolenské letecké katastrofy, charakteru sociálnědemokratických stran, upadající role USA a rostoucí nezávislosti Číny, podstatě a vývoji v ukrajinské krizi, hodnocení kapitalismu obecně atd. doposud nespletl a vývoj tato „odhalení“ doposud vždy potvrdil.

  • Martin (už bez taky m) • 24. května 2015

    Doporučuji diskutujícím vrátit se k tématu článku. Nic ve zlém. Ale jde o příliš vážnou věc nežli abychom „uvízli“ v individuálně odlišných náhledech, úhlech pohledu, znalostech či zkušenostech. Zkusme se dobrat hlubšího „vhledu“ právě skrze různé své „odlišné pohledy a přístupy“. Ani nevíte, jakou z té různosti pohledů ale sdíleného „jádra poznání“ či „přesvědčení“ mají J-elita strach… Co kdyby lidé pochopili „co a kdo je za těmi kulisami…“… To bude jednou rána!
    Aby tedy pro malichernosti nebylo pozdě, zkusme se dále různými úhly pohledu, přístupy doplňovat a obohacovat v poznávání. Pře přenechme pitomcům a j-elitám…

  • Sio • 24. května 2015

    Béda napsal
    Sio,

    možná máte pravdu. Částečně to může být dáno tím, že doposud všechny mé hlavní „odhalení“, ke kterým jsem se podle vás nijak nedopracoval ale vždycky v mírném anebo vzdálenějším předstihu „dověřil“, v mnoha oblastech včetně obecné tendence k fašismu, posouzení 11/9, letu MH 17,Smolenské letecké katastrofy, charakteru sociálnědemokratických stran, upadající role USA a rostoucí nezávislosti Číny, podstatě a vývoji v ukrajinské krizi, hodnocení kapitalismu obecně atd. doposud nespletl a vývoj tato „odhalení“ doposud vždy potvrdil.

    Hlavně to nebyla žádná odhalení, o tomto jsem neměl pochybnosti ani já a ani většina diskutujících zde. Jaký jste mohl mít předstih, když to, co jste vyjmenoval, bylo jasné, kromě technických detailů a připoštění chyb, od začátku?
    Chcete snad tvrdit, že jste to byl vy, kdo první přišel na rostoucí nezávislost Číny a upadající role USA? Nebo o podstatě a vývoji ukrajinské krize? Věříte i sobě, neudělal jste žádnou podstatnou chybu, a opravdu jste na správné straně, tak bych se přimlouval za to toto téma ukončit.

  • Béda • 24. května 2015

    Martin (už bez taky m) napsal

    Doporučuji diskutujícím vrátit se k tématu článku. Nic ve zlém. Ale jde o příliš vážnou věc nežli abychom „uvízli“ v individuálně odlišných náhledech, úhlech pohledu, znalostech či zkušenostech. Zkusme se dobrat hlubšího „vhledu“ právě skrze různé své „odlišné pohledy a přístupy“. Ani nevíte, jakou z té různosti pohledů ale sdíleného „jádra poznání“ či „přesvědčení“ mají J-elita strach… Co kdyby lidé pochopili „co a kdo je za těmi kulisami…“… To bude jednou rána!
    Aby tedy pro malichernosti nebylo pozdě, zkusme se dále různými úhly pohledu, přístupy doplňovat a obohacovat v poznávání. Pře přenechme pitomcům a j-elitám…

    Martin(už bez taky m)

    já nevím co je zde na odhalování. TTIP a ostatní smlouvy jsou USA „diktovány“ vazalům v zájmu nadnárodních korporací, kterých je tento stát prodlouženou paží. Jde o plíživé zavádění korporátního diktátu fašismu- chcete li. Jde o vícesměrný proces, kupř. bezhotovostní finanční diktát, právně-obchodní diktát, všudypřítomná kontrola, zejména prošpiclovanost v oblasti komunikace atd., atd.. To je ta nová – vyšší forma „demokracie“. Ale to již bylo řečeno mnohokrát, na různých úrovních.

  • Sio • 24. května 2015

    Martin (už bez taky m) napsal

    Doporučuji diskutujícím vrátit se k tématu článku. Nic ve zlém. Ale jde o příliš vážnou věc nežli abychom „uvízli“ v individuálně odlišných náhledech, úhlech pohledu, znalostech či zkušenostech. Zkusme se dobrat hlubšího „vhledu“ právě skrze různé své „odlišné pohledy a přístupy“. Ani nevíte, jakou z té různosti pohledů ale sdíleného „jádra poznání“ či „přesvědčení“ mají J-elita strach… Co kdyby lidé pochopili „co a kdo je za těmi kulisami…“… To bude jednou rána!
    Aby tedy pro malichernosti nebylo pozdě, zkusme se dále různými úhly pohledu, přístupy doplňovat a obohacovat v poznávání. Pře přenechme pitomcům a j-elitám…

    Co se týče pohledu na TTIP, zdá se, že máme s Bédou v podstatě stejný. Poněkud se plete i v mém pohledu na DOTU, ale to tady většina lidí, něco se halt asi v diskusích vysvětlit nedá a čerpám hlavně z rusky mluvených zdrojů, takže ani nelze použít ty správné odkazy.

  • Martin (už bez taky m) • 24. května 2015

    Pane Bédo o „odhalování“ píšete Vy ne já.
    Odpovídáte sám sobě.
    Ani jsem nečekal žádnou „odpověď“ na svůj poslední komentář…

  • Béda • 24. května 2015

    Béda napsal
    Martin(už bez taky m)

    já nevím co je zde na odhalování. TTIP a ostatní smlouvy jsou USA „diktovány“ vazalům v zájmu nadnárodních korporací, kterých je tento stát prodlouženou paží. Jde o plíživé zavádění korporátního diktátu fašismu- chcete li. Jde o vícesměrný proces, kupř. bezhotovostní finanční diktát, právně-obchodní diktát, všudypřítomná kontrola, zejména prošpiclovanost v oblasti komunikace atd., atd.. To je ta nová – vyšší forma „demokracie“. Ale to již bylo řečeno mnohokrát, na různých úrovních.

    Jo – nepřímým důkazem špinavosti tohoto procesu je, jakým způsobem o „klohní“, potichu stranou, bez účasti veřejnosti. Používají tradiční oblbovák – my vám říkáme, že je to dobré, tak tomu věřte a podřiďte se!. A když to dobré nebude, tak smůla. Z tohoto vláčku se vysotupit nedá.

  • Neználek • 24. května 2015

    Sio, Béda – co takhle varianta, že máte pravdu oba? Třísku v oku bližního svého jste rozhodně nepřehlédli.

    P.S. To je nejspíš taky KOB/DOTU.

  • mirror • 24. května 2015

    Sio napsal
    Mirrore, mluvíte o něčem, co vůbec neznáte.

    Sio, krajane, před 30 léty jsem se zabýval strukturou řídicích systémů technologických procesů, publikoval jsem referáty a psal patenty. Vy jste se možná připravoval na maturitu.

  • mirror • 24. května 2015

    Paní Květa má pravdu v popisu současného stavu, ale burcuje trochu pozdě. Mně a mým vrstevníkům stačily dva nebo tři roky po převratu, abychom pochopili, kam to povede. Jak tvrdí prof. Oskar Krejčí, po převratu se rozběhla genocida inteligence. Ti, kteří rostli v práci po dobu 20 nebo 30 let, byli najednou odstaveni a museli se začít starat sami o sebe a svoji rodinu. Po čistkách mi nabídl chlapec o 25 let mladší, že bych pro něj mohl pracovat. Proč se neangažovali už tehdy chytráci, kterým se před nedávnem rozsvítilo? Krejčí odhadl, že bude trvat několik generací, až se zapomene. Podle mne bude nedůvěra vládnout ještě takových 10 let, až tehdejší třicátnici budou v penzi. Možná někdo namítne, že podobná genocida se konala za normalizace. Tehdy však žádný podnik nezanikl a žádný obor nebyl zničen a v tom je nebetyčný rozdíl.

  • Irena • 24. května 2015

    mirror napsal
    Sio, krajane, před 30 léty jsem se zabýval strukturou řídicích systémů technologických procesů, publikoval jsem referáty a psal patenty. Vy jste se možná připravoval na maturitu.

    Mirrore, nikdo vám neupírá vaše zkušenosti, ale co to má společného s tím, zda jste pochopil podstatu DOTU nebo ne? Možná právě kvůli tomu, že příliš jedete ve svých liniích nedokážete věci vidět z jiného úhlu pohledu, takže vám je to spíše na překážku.

  • mirror • 24. května 2015

    Kolegové, podívejte se na plenární debatu v Evropském parlamentu
    http://www.europarl.europa.eu/sides/getVod.do?mode=chapter&language=EN&vodDateId=20140715-17:02:11-874
    Prezident mluví anglicky, ale naši poslanci svou minutu vyplní češtinou (Také Ransdorf a Mach). Keller předložil své stanovisko písemně česky.
    http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?pubRef=-//EP//TEXT+CRE+20140715+ITEM-009+DOC+XML+V0//EN&language=en&query=INTERV&detail=2-242-500
    Ransdorf a Keller mluvit umí, ale za 60 vteřin toho říci nejde mnoho.

  • mirror • 24. května 2015

    Irena napsal
    ale co to má společného s tím, zda jste pochopil podstatu DOTU nebo ne

    Já jsem technocrat.

  • mirror • 24. května 2015

    Kolegové, na OM jsem byl vycvičen v poslechu ruštiny. Našel jsem video o harémech
    https://www.youtube.com/watch?v=CjVnG99Q7kw
    Jakou to má souvislost s TTIP? Kromě pušnovo mjasa můžeme nadnárodním monopolům nabízet I české děvušky.

  • Neználek • 24. května 2015

    mirror napsal

    Kolegové, na OM jsem byl vycvičen v poslechu ruštiny. Našel jsem video o harémech
    https://www.youtube.com/watch?v=CjVnG99Q7kw
    Jakou to má souvislost s TTIP? Kromě pušnovo mjasa můžeme nadnárodním monopolům nabízet I české děvušky.

    A to snad neděláme???

  • Irena • 24. května 2015

    mirror napsal

    Kolegové, na OM jsem byl vycvičen v poslechu ruštiny. Našel jsem video o harémech
    https://www.youtube.com/watch?v=CjVnG99Q7kw
    Jakou to má souvislost s TTIP? Kromě pušnovo mjasa můžeme nadnárodním monopolům nabízet I české děvušky.

    Teda mirrore, vy snad technocraticky chytáte druhou mízu :-))

  • Sio • 24. května 2015

    Neználek napsal

    Sio, Béda – co takhle varianta, že máte pravdu oba? Třísku v oku bližního svého jste rozhodně nepřehlédli.

    P.S. To je nejspíš taky KOB/DOTU.

    Snažíme se o nápravu. :-) Jenže to břevno je sakra těžké.

  • Sio • 24. května 2015

    mirror napsal
    Sio, krajane, před 30 léty jsem se zabýval strukturou řídicích systémů technologických procesů, publikoval jsem referáty a psal patenty. Vy jste se možná připravoval na maturitu.

    Mirrore, jen vám asi uniká, že řídit lze i jiné, než technologické procesy. Což mě dost překvapuje vzhledem k tomu, že u vás jinak předpokládám značnou bystrost. Je vůbec možné, že jste jako kůň na závodišti s klapkama na očích, aby viděl jen před sebe? Vaše úspěchy v řízení technologických procesů vám nikdo neupírá, pokud vím, zasluhují úctu a respekt. Naše debata by ale měla být o myšlenkách a tady si servítky před autoritami neberu. Dělal jsem to tak vždy.

  • mirror • 24. května 2015

    Sio napsal
    jen vám asi uniká, že řídit lze i jiné, než technologické procesy

    Sio, krajane, i při řízení lidské společnosti musíte něco rozhodnout hned, něco odložit na příčtí týdem a něco na příští měsíc nebo rok.

    Sio, doporučuji vám ty harémy. Tam je předvedeno, jak korumpovat vedení.

  • Sio • 24. května 2015

    Mirrore, mirrore …

  • Béda • 25. května 2015

    http://www.noveslovo.sk/c/Joseph_Stiglitz_Ako_celit_hrozbe_vlady_nadnarodnej_oligarchie

    …Profesor Stiglitz s nebývalou otvorenosťou vyjadril, že transnacionálna kapitalistická trieda sa uż etablovala ako trieda pre seba a uvedomele háji svoj triedny záujem. Nadvláda globálnych investorov mala byť nastolená už v deväťdesiatych rokoch, vtedy sa to nepodarilo presadiť proti masovému odporu verejnosti…

    Kto ctí zákony vyjadrujúce všeobecný záujem a je stúpencom demokracie, mal by TTIP odmietať. Masový odpor verejnosti je jedinou šancou, ako dohode zabrániť. USA sa snažia presadiť TPP v Ázii, čo sa nedarí. Väčší záujem je o čínsku Hodvábnu cestu a investičnú banku. V Európskom parlamente hrozí, že dohoda by mohla byť prijatá s vylúčením ratifikácie členskými štátmi.

    Naši štátni úradníci opakujú mantru o ekonomickom prínose, o ktorom nezávislí experti pochybujú. Aj keby, musíme si v prvom rade položiť otázku hodnôt, ktoré vyznávame a teda v akom svete to vlastne chceme žiť.

    Joseph Stiglitz: Skryté uchvacování moci korporacemi

    Spojené státy a svět vedou velkou debatu o nových obchodních paktech. Říkávalo se jim „dohody o volném obchodu“, ale ve skutečnosti to byly dohody o řízeném obchodu, šité na míru zájmům korporací, zejména v USA a Evropské unii. Dnes se častěji označují za „partnerství,“ jak dokládá Transpacifické partnerství (TPP). Nejedná se ale o partnerství sobě rovných členů: podmínky v zásadě diktují USA. Američtí „partneři“ jsou však naštěstí čím dál vzpurnější.

    Není těžké pochopit proč. Tyto dohody jdou daleko za rámec obchodu, řídí se jimi investice i duševní vlastnictví, vynucují si zásadní změny právních, soudních a regulatorních soustav zúčastněných zemí, aniž by do nich vstupovaly či za ně byly zodpovědné demokratické instituce.)

  • mirror • 25. května 2015

    Pro Sia:
    Mám tady něco, co nám paní Květa zamlčuje. Dnes mně vysvětlili, jaké jsou platy inženýrů techniků ve Vídni, potažmo v Rakousku. Mzda je přibližně 100 euro krát stáří v létech. Třicetiletý diplomovaný inženýr má v průměru 3 tisíce euro měsíčně. Jestli máte Sio 50, tak byste vydělával 5 tisíc euro měsíčně, ale vy jezdíte místo do Vídně do Prahy. Pracovní smlouvy se uzavírají obvykle na 14 platů, přičemž z 13. a 14. platu se neplatí sociální a zdravotní pojištění. Kdyby u nás žil Michael Moore, zašel by za Sobotkou a zeptal se ho, kde jsou naše peníze jako ve filmu Capitalism with love. Cholerik by zase mohl chytit nejbližšího socana pod krkem řka: Naval prachy. Řadový Čech má však pochopení pro zápas se zbytky komunismu a neprotestuje.